Oriëntal in Zutphen

1343319910 83
1361993466 74
1511381910 71

1. Monique Witteman

Eten en drinken was prima. Wat misschien wel iets voor het restaurant is, een schaaltje water met citroen voor de mensen die spareribs eten. Werkt toch beter dan een papieren servet.

2. P.Gompelman

Op aanraden van een collega gaan eten. Dit was terecht. De geleverde spareribs waren heerlijk.

3. Waren hier afgelopen maandagavond met 3 personen. Het eten (mix grill) was heerlijk, niet te veel en niet te weinig. Drank een beetje aan de prijzige kant en dat je bij dit type restaurant geen tapbiertje kunt krijgen, valt erg tegen. Doe hier wat aan!! Al met al komen we zeker nog een keer terug.

4. Wij aten spareribs.Dat doen we hieral jaren.Wat ons opviel was de exhorbitante prijs voor een glas rode huiswijn.We betaalde 3.80 voor een veel te klein glas die ook nog eens halfvol was.Direct veranderen...wat een blamage!!Ook de salade was klein en niet smaakvol!!

2,1
  5. Altijd lekker

6. Beleefde bediening en sfeervol restaurant. Echter krap ingericht en we hadden een hele kleine wiebelende tafel. Als je je vlees sneed dan moest je de drankjes vasthouden. voorgerecht was erg duur, €7,50 voor 2 in stukjes gehakte champignons in kruiden gebakken. De gepofte aardappel bij het hoofdgerecht was net een kokosnoot zo bruin aan de buitenkant, dus is uitgelepeld. De gebakken aardappeltjes waren aardappelschijfjes uit de diepvries. Gemiste kans want het vlees was veel en aardig goed, misschien iets te gaar maar dat stoorde niet. De salade was erg grof en daardoor onhandig eten, en tussen vlees en salade lagen nog wat sperziebonen waarvan een paar niet gedopt. Het toetje, dame blanche, was vrij klein en er zaten ijskristallen in het ijs. We hebben twee drankjes gehad, er had gevraagd mogen worden of we nog meer wilden hebben, maar dat stoorde op zich nog niet zo erg.

7. Gisteravond weer goed gegeten bij jullie: tapas en natuurlijk de spare-ribs!! Geweldig dat jullie de kwaliteit al zoveel jaren hoog weten te houden; inmiddels hebben wij al vele vrienden meegenomen.

Vriendelijke bediening en goede sfeer, dank en tot gauw!

Jan S.

8. Om half-zeven besproken, geen gasten binnen, is vaak een slecht voorteken! Het bestelde menu werd na drie kwartier geserveerd, bij navraag aan de bediening het excuus dat de kok een vergadering gepland had. Het gerecht was flauw geen knoflooksaus geproefd, totaal geen aandach voor het lange wachten van de gasten. Deze restauranthouder kan de zaak beter sluiten.

9. Hier nu 2 keer de "befaamde" spare-ribs afgehaald, en beide keren waren ze super! Ribben zijn heerlijk mals en vallen van het bot af zoals het hoort. Je ruikt en proeft de geur van de grill. Aanrader!

10. M.Gerritsen

Wij komen hier al jaren met veel plezier: prima eten voor een redelijke prijs!

Met ons team dit weekend geweest en iedereen was er goed over te spreken. De spare-ribs waren weer overheerlijk en de bediening aardig en vlot! Je hebt er nieuwe klanten bij!!

Mikel G.

11. Ervaring ronduit slecht. Het stukje brood met kruidenboter dat we kregen bij binnenkomst was zwart verbrand. Voorgerecht chorizo bleek een in een olieachtige substantie verwarmde plak vette worst. Gamba's waren niet op smaak gebracht. Spareribs naturel bleek erg droog te zijn. De mensen die naast ons zaten hadden dezelfde ervaring. Groente: een paar slappe zoute sperziebonen (uit blik?). De sla vertoonde bruine plekken.
    Toen we de bediening op de hoogte wilden brengen van onze ervaring draaide deze zich om met de mededeling: "Dat is dan jammer." en liep weg. Ronduit onbeschoft.

12. We zijn reeds vele malen bij Oriëntal wezen eten maar wat zijn we geschrokken van de laatste keer. We waren gewend dat de bieding (hoe onervaren ook) altijd vriendelijk en attent was. Helaas was de bediening ongeïnteresseerd en we moesten echt moeite doen om nog iets te drinken te bestellen.

Het eten was redelijk en de beroemde spareribs waren helaas lauw warm en anders van smaak. Omdat we het vermoeden kregen dat er wellicht een eigenaarswissel heeft plaatsgevonden heb we dit nog gevraagd. We kregen hierop een ontwijkend antwoord. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik de eigenaar om 's avond weer in het restaurant aanwezig te zijn.

13. Ons lievelings restaurant met naar onze mening de beste spareribs, lekkere bijgerechten, gezellige sfeer, vriendelijke eigenaar en je hoeft nooit heel lang op je eten te wachten. Wij gaan altijd vol en voldaan naar huis.

14. Karin Schippers

Als oud-buren willen wij even reageren, omdat wij weten dat jullie met verse ingredienten werken en veel aandacht besteden aan de kwaliteit van het eten. Wij zijn nog steeds dik tevreden!! Als je zoveel jaar bestaat, moet je toch wel iets te bieden hebben! Er zullen altijd mensen zijn die een ander in een negatief daglicht willen plaatsen, om welke reden dan ook... Voor ons geldt: ga zo door!
    Groetjes van Stephan en Karin

15. Zo jammer. We zijn hier gisteren voor de tweede keer wezen eten want ik wil nooit oordelen na 1 keer, maar weer was het eten smakeloos en de bediening slecht. Ik brandde mijn vingers aan het bord toen ik het aan wilde pakken maar er werd niet eens gevraagd of het ging. Het vlees was erg droog. Uiensoep had ook weinig smaak.

Dus geen aanrader helaas.

16. Je betaalt hier gemiddelde prijzen voor eten dat nogal middelmatig is. Niets lijkt zelfgemaakt, sausjes uit potjes en pakjes. Zelfs een biertap ontbreekt.

17. Hier na het checken van restaurants via google in deze bistro uitgekomen. Goede ontvangst en welkom. Eten was prima, maar voor een groter eter mogen de borden voller. Wel is alles goed op smaak, wel is opmaak van de borden eenvoudig en gewoon. De bediening mag efficiënter en heeft veel tussen pauzes en wachttijd, af en toe moesten wij de bediening roepen als wij wat extra wilde bestellen. Voor ons is dit voldoende en wij zouden als wij weer in Zutphen zijn, hier weer gaan eten.

18. We waren op zoek naar een restaurant en werden hier naar verwezen. En dat bleek een goede keus! Wat gezellig die warme kleuren een fijne bediening. Ook het eten was super: carpacio vooraf en daarna een biefstuk, heerlijk!! Jammer dat wij niet dichtbij wonen, vandaar dat we dit wel even op eet.nu wiilen vermelden. Mvrg, sandra J.

19. Heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening en de rekening valt iedere keer mee! De zaak ziet er gezellig uit (kwastje verf gehad?) We hoorden het van de lekkage van de bovenburen! Dat komt omdat het pand uit 1600 is..Maar zo'n monumentaal pand geeft ook sfeer! We blijven komen! W.H. uit Voorst

20. Lekkere spare-ribs gegeten, vriendelijke bediening. Sfeer is prettig, maar mocht wel iets netter. Ook de (ruimte van de) toiletten mag wel wat opgeknapt worden.

21. Heerlijke spareribs gegeten. Prima kwaliteit!

Vriendelijk personeel en snelle bediening.

Jammer dat de deur niet goed dicht kon, waardoor we nogal in de tocht zaten.
    Verder is het restaurant ook wat verouderd.

22. Gisteren voor het eerst gegeten bij oriental. Het restaurant oogt oud en minder goed onderhouden. Hier en daar vochtplekken. Personeel is vriendelijk en snel. Wij hebben gekozen voor de spareribs. De presentatie op het bord was erg simpel. De spareribs waren echt heerlijk ! De porties zijn helaas heel erg klein. Voor een grote eter is het absoluut te weinig !!

23. peter schiltmans

Ik kom hier regelmatig - samen met één vriendin - genieten van spareribs van naturel naar zoet, tot hot spicey. Het vlees is lekker gaar en valt zo van het bot. Met één woord HEERLIJK! Ook andere gerechten zijn prima, maar ben nu eenmaal verknocht aan deze spareribs met één lekker rood wijntje erbij. Wie maakt me wat. Ik blijf daar zeker komen.

24. Wij hebben hier al een paar keer gegeten en de kwaliteit lijkt daardoor constant te zijn. De spare-ribs zijn zeker een aanrader, heerlijk gekruid en een van de weinige restaurants waar pittig ook echt pittig is.

25. m.kuipers

Met zijn 4-en hier gegeten, met 1 woord: héééérlijk!!
    Tapas vooraf (aanrader!), als hoofdgerecht een entrecote (zeer goed van smaak), veel bijgerechten.
    Ook de huiswijn is prima maar ze hebben ook wijnen van de kaart.
    We voelden ons niet gehaast richting toetje (zoals je wel eens meemaakt in de horeca). Lieve bediening en de prijs is erg netjes. We gaan jullie aanbevelen bij onze vrienden!

26. Eten was matig. Sla met warm vlees op 1 bord is vragen om verlepte sla. De keuken kookt graag met fabrieksspul, saus bij de te rauwe varkenshaas kwam zo uit een zakje. De smaak was dan ook matig.

Bediening is vriendelijk maar vreselijk traag. Een uur nodig hebben om een voorgerecht uit te serveren is te lang.

27. We komen hier vaak en is erg gezellig en goed eten voor een schappelijke prijs.
    Ook een aanrader is dat je hier kunt bestellen en dan thuis opeten. Mmm verheug me nu al op een volgende keer

28. Prima bediening en lekkere (pittige-!) Spare-ribs. Wij komen hier vaak en zijn nog nooit teleurgesteld! Een aanrader.

29. Het restaurant zit ietwat verstopt, maar in een gezellige straat. We hebben erg lekker gegeten. Vooraf tapas voor 2 personen en als hoofd spare ribs. De ribs waren zo goed klaar gemaakt dat het vlees van het bot afviel. Super! Ook een leuke prijs na drie gangen. Zeker een aanrader in combi met een avondje film.

30. Het was druk en gezellig. De bediening was vriendelijk en kundig en het eten was erg goed. Vooraf tapas voor 2 en als hoofdgerecht erg scherpe spare-ribs waar t vlees zo van t bot viel (erg goed dus!) en een mixed-grill.

Super gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.

31. Stef 11 punten

Gisteren gegeten bij Oriental in Zutphen.

Ik vond het slecht.

Biefstuk van mij vrouw was goed, maar de champignons waren zwart door het aanbranden.

Ik had een Oriental bonanza, 1 stuk, zou een grote portie zijn, maar het was dus niet veel maar erg weinig.

Sla was niet netjes, randen van de sla was allemaal bruin, de aardappeltjes waren niet doorbakken, waren erg slap.

Omdat het zo druk was, was erg te weinig vlees werd er verteld.

32. Als je van spare-ribs houdt moet je zeker hier een keer eten! Absoluut de lekkerste van Zutphen en omgeving. De rest van het menu is ook lekker hoor, maar die spare-ribs.... Hemels!

33. flo freden

Goed restaurant, lekkere kaart, voor iedereen wat, veel groente en aardappelen erbij, de bediening is snel en gezellig, de baas proeft het eten van de kok zelf.

Tip voor de baas, maak het luchtrooster in het herentoilet eens proper.

34. Ons favoriet restaurant, al heel vaak geweest. We weten op voorhand dat het eten geweldig lekker is en de bediening van de dames is top zoals het hoort, de beste van Zutphen.

35. Meerdere malen wezen eten en het is altijd prima voor elkaar. Het eten is niet duur, de kaart is ruim en biedt veel variatie. Verder is het personeel zeer vriendelijk en geeft duidelijk uitleg over je gerecht. Klein en gezellig restaurant waar ik met vrienden die voor het eerst in Zutphen komen graag naartoe ga.

36. Prima zaak, alles netjes en je wordt goed geholpen.

Wij komen zeker terug.

37. S

1 punt
  38. Komen hier niet zo vaak als we wel zouden willen.

Maar als we er zijn, is het altijd prima verzorgd! De bediening, de drankjes (ook vaak één van het huis), het eten uiteraard en de eigenaren zijn ook nooit te beroerd om een praatje te komen maken! In één woord geweldig. Oh ja, één opmerking ; persoonlijk krijg ik mijn portie bijna nooit op! Maar dat ligt aan mij.

39. Geweldig restaurant, zeer aardige bediening.

Wij hebben hier diverse keren gegeten en was altijd prima.

Goede hoeveelheid, erg goede smaak en dit is ondertussen wel ons favoriete restaurant geworden.

Groetjes, Michel en Rianne.

40. Heerlijk gegeten, keurig verzorgd en echt lekker.
    En ook niet onbelangrijk; betaalbaar.
    Kom zeker nog eens terug.

41. Ook voor een familie-etentje kun je hier prima terecht! We hebben heerlijk gegeten en genoten van de vriendelijke bediening en de relaxte sfeer.

Komen zeker nog eens terug!

42. Patrick

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en ook nog 'ns betaalbaar!

43. niels van den bos

de spareribs zijn zeer verslavend. Verrukkelijk!!!

44. Prima grill-restaurant, goed eten voor een normale prijs. In het weekend en feestdagen wel reserveren.