Op dit adres zit nu: Gewoon Lekker

Het Broertje in Cuijk

In de directe omgeving van ons restaurant zijn voldoende gratis parkeerplaatsen

1404872017 48
1429200811 60
1431904010 55
1445420007 63
1472452001 71

1. Matige ervaring. Gerechten afwisselend van kwaliteit. Een aantal prima, maar ook een aantal gewoon aangebrand of erg lafjes van smaak.
    Garnering is wel zeer eenzijdig, constant hetzelfde.
    1 keer leuk om te proberen, maar daar blijft het ook bij.

2. Hendriks

Brood was op, enkele gerechten waren aangebrand. Salade zwom in de olijfolie en cheescake was niet gaar en leek niet op cheescake. Jammer, gemiste kans.

3. 25-03-2016. Gisteren met 6 personen heerlijk gegeten bij het broertje in Cuijk. Was heel gezellig en de bediening was heel vriendelijk. De porties zijn lekker en zeker niet klein wat bij sommige tapas restaurants wel het geval is. Zeker voor herhaling vatbaar!

4. Super avond gehad bij het het Broertje Cuijk. Heerlijk genoten van de lekkerste hapjes. De eigenaar vertelde dat er binnenkort een nieuwe kaart is. We zijn zeer benieuwd en gaan dan zeker weer terug. Gezellige ambiance en leuk bedienend personeel. Heel leuk dat je de koks in de open keuken voor je aan het werk ziet.. Tot zeer binnenkort!

5. We hebben heerlijk gegeten. Heerlijke wereldgerechtjes met aandacht bereid en opgediend. En om eerlijk te zijn alles was lekker en sommige gerechten zelfs super lekker. Het was een echt succes!

Snelle, fijne bediening. Bediening zeer alert en klantvriendelijk. Goed ontvangen, eten is zeer goed. Sfeer en personeel zijn goed! Openhartigheid van de eigenaar vind ik ten alle tijden een pluspunt!

Kortom, een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar. Meerdere tapas restaurants bezocht maar dit is toch wel een topper!

6. Lekker gegeten met kerst.

7. Met de familie, zo'n 20 man sterk, heerlijk gegeten bij "Het Broertje" te Cuijk. De jonge bediening is een lust voor het ook, moor ook nog alert en met "Brabantse-vriendelijkhied". Het eten, tappas, in combinatie met de vele verschillende soorten biertjes is super. Goed gedaan chef-de-keuken: Bas.

8. Truus huvie

Heerlijk gegeten! Met een groep van zo'n 20+
    personen. Gezellige tent met top service. En als aanrader: de belgse modder!! Nom nom nom

9. Zaterdagavond 19 december zijn wij, 2 man sterk, uit eten geweest bij het Broertje in Cuijk. In één woord geweldig. Alles klopt. Het personeel is vriendelijk en het eten is lekker. Voor het Hollands vispotje en het verassingdessert geldt: “Alsof er een engeltje over je tong piest”, zo geweldig lekker van smaak.

10. We kwamen eerder dan afgesproken maar dat was geen enkel probleem. Kregen direct een tafeltje toegewezen. We hebben heerlijk gegeten van diverse gerechten. Er was volop keuze en we hebben best veel geproefd. Alles was even lekker en verrassend. Jonge mensen in de bediening; allen heel vriendelijk en vlot. En oh wat een lekkere desserts. We komen zeker nog eens terug!

11. Afgelopen weekend heerlijk met ons damens team genoten van heerlijke hapjes bij het Broertje in Cuijk.

Lekkere gerechtjes, leuke bediening en een gezellig restaurant. Veel lol gehad met het kinderplankje, niet alleen de grootste plezier voor kinderen. Het is een leuk en knus restaurant, met jong maar zeer attent personeel.

Door de deels openkeuken hebben wij nog even een babbeltje kunnen maken met de eigenaar en zijn keukenteam, die ons de heerlijke gerechten hebben verzorgd.

Een echte aanrader, we komen hier zeker terug!!

12. Wij vonden het heerlijk, het kan zijn dat je iets besteld waarvan je niet weet wat het is, omdat de naam leuk is, kan je gerechtje soms tegen vallen. Maar niet getreurd dan eet je het niet verder op. Je verteld aan de zeer aardige en geïnteresseerde bediening waarom je het hebt laten staan en besteld gewoon iets anders. De spiesjes en het dessert waren zeer lekker, je krijgt geen super kleine porties, zodat wij naar 6 gerechten al aardig vol raakten. Het is een heerlijk restaurant om lekker bij te kletsen met z'n tweeën of vieren. Niet zo super groot en ondanks dat het redelijk vol zat, kon je dat niet merken. Wij vonden het heerlijk om de gedrevenheid van zulke jonge mensen te ervaren. Wij komen zeker nog een keer. Ga zo door!

13. Het eten was ronduit smerig, op de toetjes na. Die waren acceptabel. Echt zonde van het geld.

14. Fantasieloos en smakeloos zijn de gerechten. Alles is opgewarmd en kant en klaar. Veel geld voor een slechte kwaliteit. Jammer.

15. Afgelopen weekend met 4 personen bij Het Broertje in Cuijk wezen eten. De gerechten waren zeer wisselend (zowel de verschillende gerechten onderling als hetzelfde gerecht een 2de maal). De ene keer was het gerechtje dan ook echt lekker maar de volgende keer was de kwaliteit echt minder.

Vervolgens bij het betalen nog de onaangename verrassing krijgen dat de cadeaubon die wij hadden gekregen hier niet meer in te wisselen was, dit kwam doordat Het Broertje Cuijk een nieuwe eigenaar had, dit zou dan ook duidelijk op de website staan.

Bij thuiskomst dus nog even gecontroleerd want dit had ik eerder dan ook nog niet gezien op de website. En inderdaad er staat op dat de cadeaubonnen niet meer in te wisselen zijn, maar je moet hier dan wel even de site voor afspeuren! Dit mag dus echt wel wat DUIDELIJKER op de website komen te staan.

Ondanks deze onaangename verassing wil ik de bediening hartelijke bedanken voor de topservice! Deze deden duidelijk hun best om er iets moois van te maken. Ze waren zeer vriendelijk en hebben ons uiterst netjes geholpen! Iets waar naar mijn mening nog een heel aantal restaurants een voorbeeld aan kunnen nemen.

16. Samen met mijn man heerlijk gegeten. Geweldig enthousiast team. Ontspannen sfeer en alle tijd. Als wij weer in de buurt zijn komen we zeker langs.

17. Rachel Zandvliet

Sinds juni nieuwe eigenaar en nieuwe kaart. Hele lekkere kaart met allerlei smakelijke gerechten. Ook goede bediening en werden goed en snel geholpen. Zeker een aanrader.

18. VC Hutspot

Afgelopen zaterdag voor de eerste keer bij het Broertje in Cuijk geweest met het grootste gedeelte van onze vriendengroep, 17 personen. Eerder nooit daar geweest. Er is een nieuwe eigenaar en de dag van tevoren was er een nieuwe kaart gekomen.
    Het is een gezellig, knus restaurant en het was ook erg gezellig. Het personeel deed het bijna perfect, maar ja je kunt niet meteen de nieuwe kaart van buiten kennen. Wij hebben er heel goed gegeten en het was erg lekker. Voor herhaling vatbaar.

19. Slechte ervaring gehad. Meerdere gerechten van de kaart bleken 'op'. Dit terwijl het begin van de avond was en het restaurant lang niet vol zat. Ossehaaspuntjes en gehaktballetjes taai en droog net als vele van de vleesgerechten. Ze proberen het nog goed te maken met de saus. 3 keer hetzelfde dessert besteld, dit bleek 3 keer andere ingrediënten te bevatten. Personeel onvriendelijk. In het verleden hier met plezier gegeten, maar zowel de kaart als de bediening is erg veranderd. Je merkt dat de kwaliteit erg achteruit is gegaan. Jammer!!

20. veertje

Vandaag bij Het Broertje in Cuijk gegeten met 4 personen vanaf 18:00. Het was druk, rumoerig. Het eten was erg zout en ik proefde geen andere smaken dan zout of de smaak van de saus die over het gerecht heen zat.

Het uitserveren van de gerechtjes was niet netjes, het werd in je hand aangegeven en de bediendes liepen niet even om, om het voor je te zetten. Het was druk en we hebben lang moeten wachten op onze gerechten (ook al waren ze heel klein duurde het alsnog 20-30 minuten).

Het is erg vol en krap in het restaurant, lage en smalle tafels waardoor lange mensen niet fijn en lang kunnen tafelen in het restaurant (beenkramp). Zaten recht tegen over de toiletten en er kwam dan ook regelmatig een naar geurtje van de wc's af... Niet echt prettig onder het eten (bederft de eetlust).

21. Het eten was echt matig, droog, taai, aangebrand. Zelfs de toetjes vielen tegen, veel mousse en allen geschift. Jammer, toch een gezellig avond gehad ondanks het slechte eten.

22. We zijn afgelopen zondag bij het broertje in Cuijk geweest, we hebben genoten van de gemoedelijke sfeer en het heerlijke eten. Het personeel nam ruim de tijd voor ons en was erg vriendelijk en vrolijk.

23. Voor het eerst naar Broertje geweest, maar viel tegen. Moest tussen iedere bestelling veel te lang wachten, want je mocht maar 2 hapjes tegelijk bestellen, duurde steeds tussen de 15 en 20 minuten voor de volgende gang kwam en de toetjes waren zeer matig van smaak veel verschillende mousses. Geen echte aanrader als een restaurant gewent bent waar alles uitstekend smaakt en de hapjes snel worden geleverd.

24. Mathilde van de Biggelaar

Afgelopen zondag hebben wij heerlijk gegeten bij het Broertje in Cuijk. Bij de reservering hebben we gevraagd om een rustig plekje en dit hebben we, ondanks dat het restaurant vol zat, gekregen in de verwarmde serre. In dit restaurant staat weliswaar een jong team, maar het werkt goed en duidelijk met plezier. De verschillende gerechtjes waren lekker en zagen en verzorgd uit. Keuze is er genoeg, want mijn dochter eet vegetarisch en heeft ook heerlijk gegeten. Extra pluspunten voor de toetjes!! De Cheesecake en de 'Lion-mouse' waren een smakelijke afsluiting van een geslaagde avond. Wij komen hier zeker terug!

25. Wij zijn naar het broertje in cuijk geweest. Het eten was echt niet lekker, alles komt uit pakjes en de ossehaas puntjes waren niet weg te krijgen zo taai. Ook was alles erg lauw. De bediening daarentegen die meiden waren erg lief en vonden het vervelend dat we het eten niet lekker vonden en zo niet echt van onze avond konden genieten. Ook kregen we korting, dus dat was echt heel lief en netjes, maar ik kwam om lekker te eten en dat kon na onze mening niet, dus wij gaan zeker niet meer terug.

26. Leuk concept: iedere 'ronde' bestel je twee kleine gerechtjes. Knap om voor de (lage) prijs van een avondje onbeperkt tapas eten deze kwaliteit te leveren. Alle lof dus voor de koks. De bediening was jammer genoeg aanzienlijk minder goed: twee jonge vrouwen die je niet bepaald het gevoel gaven dat je welkom was. Daar waar extra geld te verdienen was (drank) lieten ze alle steken liggen: geen van beide vrouwen kwam zelf vragen of we nog iets wilden drinken, dus het was een avond met veel 'wuiven om aandacht'. We besloten toch een fooi te geven - de koks hadden tenslotte goed werk geleverd - maar kregen daarvoor geen bedankje van de dame bij wie we afrekenden. Het Broertje in Wijchen heeft alles in zich voor een leuke avond uit, maar door de bediening/service gaan wij toch maar niet voor een volgende ronde. Meiden: zet een lach op, geef je gasten het gevoel dat ze welkom zijn en geniet daardoor zelf ook meer van je werk!

27. Op dinsdag 28 oktober zijn we met 4 personen een heerlijk avondje tapas gaan eten bij Het Broertje.. De tapas waren echt heerlijk en mooi verzorgd. De toetjes waren ook verrassend lekker. Het restaurant is super gezellig ingericht en wat betreft het personeel waren de koks en bediening heel vriendelijk en kwam de kok zelfs even vragen of alles naar wens was. Voor ons was deze avond geslaagd dus tot de volgende keer in Het Broertje. Groetjes Frans

28. Dramatische ervaring hier gehad. Het eten is van het niveau kant-je-klaar. De romige tomatensoep met ballen was niet romig en ballen waren er ook niet te bekennen. De pittige tropische fruitsalade is fruit met peper. Wie verzint het? De Indiase kip curry is chicken tonight. In de beenham gestoofd in balsamico en champignons is slechts de helft beenham; de andere helft achterham. Het Oosters Vispotje is eveneens van chicken tonight. Daarnaast is het restaurant erg luidrustig. Wij gaan er in ieder geval nooit meer eten!

29. Wilfred Pas

30. Op 30-07-2013 hier gegeten, was toen nog niet bekend in eet.nu. Al het geserveerde was lauw, minpunt. Productiewerk. Smaak was wel goed. Bediening duurde erg lang en was onattent (bedelen om een drankje!). Erg luidruchtig daar en sfeerloos. Ik ga hier niet meer heen.

31. 2x gegeten. Heerlijke avond gehad met vrienden. De keus is genoeg! We vonden de eerste kaart kwa keuze lekkerder dan de 2de kaart. Maar dat kan ook aan ons liggen. Wij komen hier zeker terug!