Brasserie de Boerderij in Arnhem

De ligging van Brasserie De Boerderij is namelijk perfect: dicht bij het centrum, én een optimale bereikbaarheid via de A12 en de A50. Er is bovendien volop gratis parkeergelegenheid

• Buffet: € 35,00
  • High tea: € 25,50
  • All-inclusive

4. Betalen American Express Master Card Visa pin

1420854097 88
1451199070 74
1519475259 65

1. Locatie erg mooi, sfeer in het restaurant top.
    Wij hadden een high tea gereserveerd zag er netjes uit, maar had er meer van verwacht er lag zoveel zoet het leek wel dessert buffet.
    Daarnaast de bediening. Ontvangst erg gehaast. Werd ons niks verteld of verwelkomd. Het werd er maar neer gezet en moest zelf vragen wat het was. Bediening kwam niet 1x vragen of alles naar wens was.
    Ik heb gezellig en redelijk gegeten maar de gastvrijheid was erg ongemakkelijk en niet gastvrij erg jammer want zou dit er wel zijn zou ik mij er veel prettiger voelen en makkelijker terug gaan.

2. Leuk restaurant op een prachtige lokatie aan het water. Heerlijk buiten gezeten voordat we om 20:00 in de Gelredome moesten zijn voor Celine Dion. Heel aardige bediening en lekker gegeten. Het is dat we zover weg wonen anders zouden we er vaak zitten

3. Toiny 13 punten

Via Social Deal mee gedaan met een actie van €25,- p.p. voor een driegangen menu. De datum was een week verstreken.
    Heb met Social Deal contact opgenomen en zij deelden mede dat de actie was verlopen, maar dat de €25,- p.p. als kortingsbon voor het normale menu kon worden verrekend.
    De Boerderij weigerde hier aan mee te werken en we moesten die €50,- maar vergeten. Social Deal weer gebeld en vonden dit onbegrijpelijk aangezien alle restaurants dit als korting zo oplossen.
    Mensen wees gewaarschuwd om met zulke actie van De Boerderij in Arnhem mee te doen!

4. Kees buizer

Salade niçoise viel erg tegen qua samenstelling en hoeveelheid; ansjovis en zwarte olijven ontbraken. Slordige bediening, tot 2 keer aan toe dacht men ons een ander gerecht te moeten brengen. Bij afrekening ons beklag gedaan, er bleek sprake te zijn van een nieuwe kaart, we adviseren nog eens goed op de kaart van Frankrijk bij 'Nice' te kijken. € 21,50 voor een bordje nep

5. Wederom een erg slechte bediening. Na drie keer vragen waar onze bestelling bleef en men kwam vragen wat we ook al weer hadden besteld van ellende maar weggelopen. Zeker niet de eerste keer en we horen het regelmatig. In ieder geval voorlopig niet meer naar toe.

6. Wij waren hier vanavond met een grote groep, altijd wat ingewikkeld, snap ik, maar na drie kwartier stond er nog geen drankje op tafel voor niemand!? De lange tafel (31 pers.) stond zo dicht aan de rand van het terras dat de gasten over de plantenborder heen moesten stappen om naar het toilet te kunnen en het personeel het eten vanaf de andere kant van de tafel, over de tafel heen, tussen de andere gasten door, moest serveren!

Bij het voorgerecht bleek dat vegetarisch eten onder de categorie allergieën viel want iedereen kreeg een voorgerecht met vlees en vis. Dit werd overigens wel gecorrigeerd maar deze mensen kregen daardoor wel hun voorgerecht pas nadat de anderen het al op hadden.

Gelukkig, het voorgerecht was smaakvol, al vind ik persoonlijk de fusion van vlees, vis en bitterbal, niet geweldig. Ik zelf had vis als hoofdgerecht met St Jacobs schelpen, deze waren echt te zout, ik heb ze laten staan!! Proeft de kok ze zelf nog, want ik kan me niet voorstellen dat hij/zij dat dit dan door laat gaan!?

Al met al geen goede ervaring en dit was niet de eerste keer, ook met de kerst hier gegeten en ook toen niet tevreden voor de prijs die je toch betaald!! Met een grote groep extra personeel inzetten, geen overbodige luxe, heb je er dezelfde avond uit en tevreden gasten die het door vertellen!

Het uitzicht was mooi!

7. rocco Bosveld

Drama. Op alle tafels stond gereserveerd terwijl dit niet zo was. Zou twintig minuten duren voordat we de drankjes zouden krijgen. Van narigheid maar weggegaan. Als ik het druk heb op mijn werk moet ik ook harder werken.

8. Theo 78 punten

Het is behoorlijk druk op de maandagavond dat we hier eten. Misschien verklaart dat de ruime wachttijden. Zo moeten we een dik uur op het voorgerecht wachten. Het knabbeltje (gedroogde stukjes groente) is wel aardig, maar vult niet en is ook wat saai. Aan amuses doet men hier niet. De asperges met tonijn smaken redelijk, maar het is vrij neutraal. Het hoofdgerecht bestaat uit lekkere ribeye, een beetje groente, wat truffelmayo van de sligro en een bakje frites. Een frisse salade en een mooi portie groente zou je anno 2015 wel verwachten, maar komt niet op tafel. Het dessert - we kiezen voor zoet - stelt weinig voor, maar is, zoals elk bord, wel mooi opgediend. Jammer, voor dik € 40 voor een driegangenmenu verwacht je meer.
    Opvallend is verder dat de bediening niet vraagt hoe je het rundvlees bereid wilt hebben. Sowieso zou het goed zijn het personeel wat beter op te leiden, want Ze laten door onervarenheid toch wel wat steken vallen. Misschien hadden we pech, maar het geheel oversteeg het niveau van een eetcafe niet. Ik denk wel dat ze hier beter kunnen dan ze lieten zien.

9. Nicole en Jean

Gisteravond heerlijk gegeten bij Brasserie de Boerderij ! De ambiance is gemoedelijk, lekker chillen en het personeel zeer vriendelijk. Bij een volgende bezoek aan Arnhem zal zeker een vervolgbezoek plaatsvinden !

10. John 656 punten

Geweldige tent. Eerst lekker loungen bij het grote raam. Daarna heerlijk dineren. Werkelijk een bijzonder goed restaurant. Jammer dat ze op zondag zijn gesloten. Hier kom ik graag en regelmatig.

11. Kiki Classen

We gingen in het kader van de verjaardag een "lunchje" doen bij Brasserie de Boerderij. De lunch was een waar kadootje aan onszelf. Fantastisch gegeten, heerlijke wijnen gedronken, erg fijne bediening. Kortom, een verjaardagskadootje! Boerderij, bedankt !

12. Ellis van Wilpen-Lustig

Lokatie: Trendy, romantische, warme sfeer, maar ook uitstekend voor een zakelijk diner.

Eten & drinken: Prachtig, met zorg en oog voor detail opgemaakte borden, met bijzondere smaken.

Bediening: Gastvrij, deskundig in advies.

Kortom, zeer de moeite waard!

13. Wat een prachtige plek en een zeer goede keuken.

Het terras zat erg vol. Wij hadden niet gereserveerd, er was nog een plek vlak aan het water op het mooie terras. De bediening kwam snel en onze keus viel op een Argentijnse ribeye en op de vis van de dag, heilbot. De vis was perfect gegaard, mooi geserveerd met o.a. een mouse van broccoli, lamsoren (zeegroente) en verse worteltjes. De groentes smaakten goed. Mooi kort gegaard.

Vaak overheerst het zout in restaurants, hier proefde je echt de aparte smaken. Zout stond gewoon op tafel voor wie meer wilde. De ribeye was mals en precies zo gebakken als besteld. Een schaaltje gewone maar goede frites maakte er een complete maaltijd van.

Bediening lette goed op maar kwam gelukkig niet eindeloos uitleggen wat wij gingen eten. Voor extra drank bestellingen hoefde niet te worden gewacht, het personeel hield goed in de gaten of je nog iets wilde bestellen.

De wijn had goede temperatuur en prima smaak. De espresso toe werd geserveerd met een klein schaaltje koek, chocolade e.d.

Niet een low budget restaurant maar zeker een aanrader voor wie goed en sfeervol uit eten wil.

14. Afgelopen week weer eens naar de Boerderij geweest. Wat een verschil met vroeger, de zaak is prachtig verbouwd en biedt een mooie intieme uitstraling. We hebben een driegangen verrassingsmenu met wijnarrangement gekozen, waarbij we als hoofdmenu gekonfijte eendenbout en eendenfilet kregen, met daarbij een heerlijk sinasappelsausje. De wijnen pasten goed bij de verschillende gangen, waarbij het personeel ook veel vertelde over de wijnen.

Ontvangst, bediening, inrichting en diner, alles was tot in de puntjes verzorgd!

15. rebecca humphrey

Een onvergetelijk avondje met fantastische gangen! De medewerkers zijn absoluut op de hoogte van wat er wordt geserveerd en er wordt meegedacht als het bijvoorbeeld gaat om wijnen. Overheerlijk eten en een hele mooie presentatie daarvan!

Goede sfeer en bijzondere inrichting waardoor je het gevoel krijgt echt even uit te zijn!

Een aanrader voor lunch en diner als het gaat om zakelijke afspraken, familie-uitjes of een romantisch diner!

16. Een ware beleving om hier te eten. Een fijne ambiance, heerlijke stoelen om lekker lang te tafelen en vriendelijke bediening.
    Ik heb een vijf gangendiner gegeten met bijpassend wijnarragement. Allereerst de oesters. Samen met een sausje met een klein gesneden uitje...mmm het zilt van de oester werd hierdoor iets zachter van smaak. Heerlijk.
    Vervolgens een smaakvol stukje rood vlees. Mooi opgemaakt, een tussengerechtje met zwaardvis. Deze smolt op de tong.
    Daarna een heerlijke combinatie van vlees en gamba's met een puree van zoete aardappel, champignons en verse groente en tot slot een fantastisch grand dessert met o.a. een ambachtelijk gemaakte rol belgische chocolade en suikerspin.
    De gastvrouw stelde ons ook in de gelegenheid om echt rustig te tafelen doordat we zelf aan konden geven of we de volgende gang direct uitgeserveerd wilden krijgen of met enige pauze. Ze voelde dit ook aan. Kortom. Complimenten voor de kok en een absolute aanrader.