1191609417 99
1204742905 99
1382044996 60
1408311973 77

1. Saponaro

Zeer onbeleefd personeel en chefkok...

2. Jejanan

Sorry nooit meer. Eten was prima. Eenvoudig, puur en lekker
    Tiramisu was zeer zeker niet zelf gemaakt. Het jammere vonden we voornamelijk het gebrek aan de aandacht voor klanten. Tevens dat wij op een zondagavond na twee tafeltjes , als enige tafel overbleven en men meer bedrijvig was met de vuilnis weg te brengen door het restaurant, de vaatwasser aan te zetten die flink rammelde tijdens het eten vh dessert. Je eigenlijk zelf de serveerster in een leeg restaurant moest aanklampen voor iets te drinken in plaats dat ze het kwamen vragen. We hadden heel erg het gevoel dat mensen naar huis wilden, terwijl wij er gezellig een verjaardag kwamen vieren. Niet fijn en op deze wijze zeker niet voor herhaling vatbaar...

3. Prima gegeten met 2 kids, vooraf voldoende antipasti misto op grote schalen, prima fles wijn voor redelijke prijs (chiaretto), alle vier een ander pastagerecht, koffie en toetjes na ook goed (helaas tiramisu van de groothandel). Ook bij de pasta had wat brood gepast, Voor de rest, prima restaurant, correcte bediening, goede balans prijs/kwaliteit. Lekker terras aan de kade.

4. Desiree

Ik snap niet waarom dit restaurant wordt afgekraakt. Lekker eten en erg vriendelijk personeel. Gratis glas chadonay gekregen omdat 't net wat langer duurde dan verwacht. Is altijd aangenaam hier, niks te klagen!

5. waarom wordt Minerva afgekraakt? Graziano is supervent, superkok, iemand die zijn best doet om zijn klanten goed te bedienen. Al het geklaag heb je aan jezelf te danken, verwende stronten gaan maar naar een andere "Italiaan" in Roermond

6. Als je lekker wilt eten hoef je in deze Minerva tent niet te komen want het eten is 10 keer niets, smakeloos en zonder fantasie! Het verbaasd me dat hier een Italiaan in de keuken staat!! Dat was voor ons de eerste en de laatste keer!!

7. Geen aanrader! We hebben met een groep van 15 personen gegeten. We hadden de kok de vrijheid gegeven om iets te maken. De prijs is veel te hoog voor de geleverde maaltijd. Een bord vitello moest met 4 gedeeld worden, etc. Er werd ook geen nagerecht geserveerd. Wel ging om 21.00u het scherm omlaag omdat de kok/eigenaar voetbal kon kijken en hij zijn gasten kon vergeten.

8. Ik kreeg een verkeerde pizza. Ik vroeg naar een correcte oplossing om toch nog tegelijk met mijn partner te kunnen eten als de goede pizza zou komen. Hier werd niet op gereageerd. Toen mijn bestelde pizza kwam, was deze niet gaar en heb ik deze terug gegeven. Er kwam niemand op terug en ben toen zelf naar de kok gegaan. Ik hoefde niets te betalen en kon gaan met een lege maag. Dit is m.i. geen goede oplossing.

9. Harry 129 punten

Positief, nette bediening, meiden die weten hoe het hoort. Goede koks aan het werk te zien in de keuken. Enige minpuntje, het stokbrood was droog. De inrichting is vrij simpel, maar ik kom voor het eten.

10. Een béétje een té amicale kok naar onze smaak, maar koken dat kan ie! Het restaurant is wat sfeerloos, koud ingericht, maar we hebben heerlijk gegeten! Neem je tijd voor dit restaurant, want met deze kok is (als het niet te druk is) van alles te regelen, ook buiten de kaart om. Kleine hapjes en gerechtjes van uitstekende kwaliteit en smaak. Ondanks de ambiance komen wij zeker nog een keer terug!

11. Jolanda

Je kunt hier heerlijk eten. De Italiaanse kok en de bediening zijn zeer vriendelijk. Alleen een koekje bij de koffie ontbreekt. In de zomer zit je hier gezellig op het terras aan de Roerkade. Ik vind het een echte aanrader!!

12. Rosemary

13. Zaterdag met collega's bij Minerva gegeten, we hadden diverse vlees en pastagerechten erg lekker. Leuke bediening, de ober was erg vriendelijk en attent.

14. Elsvan Wijk

Lekker gegeten, prijs kwaliteit was prima. Voor 24 euro een lekker glas wijn en heerlijk bord pasta.

15. Hanneke Jansen

Met 2 vriendinnen dacht ik op een vrijdagavond lekker te gaan dineren. Dat viel goed tegen. We bestelden alledrie een pasta , waarvan 2 verschillende. Beiden waren zowel wat presentatie betreft slecht maar nog belangrijker was de kwaliteit van het eten slecht. Nu hadden we alledrie - ook mede gezien de prijs - geen hoogstandje verwacht maar dit was werkelijk schandalig. We twijfelden of we er al dan niet iets van moesten zeggen. Omdat ook een restaurant dit normaliter waardeert, besloten we onze mening toch te delen met de betreffende ober. Ons eten werd direct weggenomen na onze mededeling (we hadden slechts één hap gegeten). Aangezien we na een kwartier niets meer hadden vernomen, seinden we naar de ober om te vragen of het was doorgegeven. Na een tijd kwam de kok naar ons toe. We wisten niet wat we mee maakten. Toen we de kok op een hele redelijke en nette manier aangaven dat we toch iets anders van het eten hadden verwacht, sloeg hij door. Wij zouden geen smaak hebben en het eten was volgens hem perfect. Hij gaf aan dat we moesten betalen en moesten oprotten. Serieus in die woorden. Uiteraard waren wij toen al helemaal niet meer bereid om te betalen, althans niet voor het eten. Ondanks dat wij keurig bleven qua bewoordingen, schold de kok ons uit en gaf ons vervolgens 10 euro oprotpremie. Schandalig!

16. Bart Janssen

De lekkerste ossenhaas van mijn leven, echt geweldig. Mijn vrouw en dochter hadden een meer dan voortreffelijke pizza, deze Italiaanse kok is een vakman! De bediening was zeer vriendelijk, echter mijn inziens met een persoon te weinig, hiermee zou het restaurant extra kunnen scoren.

17. Gokje om hier op het terras te gaan zitten op een zonnige zaterdagavond. Prima locatie.

Alleen een hoofdgerecht gegeten, wat prima smaakte. Voor 20 euro vond ik een stukje vlees met spaghetti (Filetto) echter aan de prijzige kant. Hoewel we met z'n vieren waren kon er blijkbaar geen bakje salade of iets dergelijks bij geserveerd worden. Karig. Bediening kwam niet aan tafel vragen of alles naar wens was. Een kwartier nadat wij klaar waren met eten maar naar binnen gelopen om af te rekenen.

Conclusie: lekker eten maar gebrekkige bediening en een matige prijs/kwaliteit verhouding.

18. Eten al jaren met een kleine groep regelmatig bij Minerva. Jammer als het restaurant vanwege vakantie gesloten is. Elke keer een verrassing welke pasta we weer voorgeschoteld krijgen. Grote variatie in echt lekkere Italiaanse pasta's van een goede kwaliteit, prachtige smaak en een redelijke prijs. Zal er ook de volgende keer als ik in Roermond ben weer met plezier en genoegen eten. Weet ik zeker!

19. w.j. wulms

Goed, keurig restaurant. Eten is prima. Kok is een rasechte Italiaan, geweldig!! Aanrader!!

20. Zeer lekker gegeten met mijn moeder. Verrassing van de kok!

21. Toevallig op de roerkade bij Minerva gaan eten. Geen sfeervol restaurant. Bediening kon beter, spreekt geen Nederlands. Insalata was konijnenvoer. Erg zuur en smaakloos en erg duur voor wat sla, wortel en komkommer!! Kok / eigenaar zeer onvriendelijk. Een schande voor de Italiaanse keuken.. Mij nooit meer gezien.

1,7
  22. Geweldige service en eten en een lekker rustige en gezellige sfeer.

23. Laatst met een grote groep heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel. Hier proef je dat er een echte italiaan in de keuken staat!

24. Erg lekker gegeten gisteravond bij het Italiaans restaurant Minerva. Personeel is ook erg vriendelijk. Een echte aanrader!

25. Vandaag bij toeval bij Italiaans Restaurant Minerva in Roermond terechtgekomen. Het was een bijzonder positieve ervaring. De bediening was zeer adequaat en vriendelijk. Het eten was van een uitstekende kwaliteit. De inrichting en sfeer waren zoals ik dat zelden gezien heb. Heel mooie en bijzondere verse bloemen bij een sfeervolle verlichting.

26. Maaltijdsalade gegeten (met tonijn en scampi's). Voor de prijs van €16,- verwacht je meer dan een shoarmatent-salade. Tonijn uit blik, wat ijsbergsla, sliertjes wortel, komkommer en tomaat en zeer weinig dressing.
    Afgezien van de scampi's helaas een smakeloze salade....... Met vier vrienden dezelfde salade gegeten en deelden allemaal dezelfde mening.
    Bij de gemiddelde grillroom krijg je dezelfde salade voor minder dan de helft van de prijs.

Mijn vrouw had een pasta, was wel lekker maar ze heeft op genoeg andere plekken lekkerdere pasta's gehad. En nu is mijn vrouw niet zo'n grote eter maar ze is met honger naar huis gegaan.
    Jammer van het slechte eten op deze toplocatie (op het buitenterras aan de Roerkade) in Roermond.

27. Te simpele gerechten. Salade zoals in een cafetaria, te veel zout, prijs/kwaliteit klopt niet. Bijvoorbeeld voorgerecht met mosselen/scampi's is bijna hetzelfde als een hoofdgerecht met diezelfde ingrediënten. Weinig fantasie.

28. Vandaag op de gok dit restaurant binnen gelopen, wat een aangename verrassing! Eten is echt heerlijk, boven alle verwachting! Verse pasta's, heerlijk vlees en goede bediening. Echt een aanrader!

29. Een ware verrassing voor Roermond! De meesterkok Luciano tovert met passie en vakmanschap de lekkerste Italiaanse gerechten op tafel. Met Robin voor de bediening is dit een perfect team.

Een echte aanrader!

30. De kok is best eigenaardig, maar kookt heerlijke gerechten.

Niet te veel poespas, maar heerlijk pure ingredienten.

Voor echte liefhebbers van Italiaans!

Sfeer is iets minder gezellig. Het is er vaak erg rustig.

31. Prijs - Kwaliteit zeer slecht. Voor een 'simpele' maaltijd veel te duur! Service echter wel voortreffelijk.

32. Met een groep van 11 personen heerlijk gevarieerd gegeten. Voortreffelijke wijn. Kortom: een aanrader.

33. Laat je verrassen door de kok, hij maakt je de lekkerste gerechten klaar, een ware verrassing. Zeker een aanrader voor Roermond en omstreken.....Frans Michelle.

34. We hadden zaterdag heerlijk gegeten.

35. Erg lekker gegeten, ik zal zeker vaker terugkomen.

36. Gewoon veruit het beste Italiaanse restaurant in Roermond en omstreken.

37. Zo kort en krachtig deze beschrijving moet zijn, zo is ook de beoordeling. Lekker eten, perfecte service! Wat een aanrader dit restaurant!

38. lekker en goedkoop gegeten

39. pascal en yvonne

heerlijk puur eten!!

met passie voor (h)eerlijk puur eten bereid...