1. Winnie 118 punten

Wij hadden zin in Italiaans eten en kwamen bij Italia Uno terecht via eet.nu vanwege het hoge cijfer. Wij reserveerden online (zo'n 3 uur voordat we wilden gaan eten) en kregen vrij snel een bevestiging van de reservering. Het restaurant is het punt op eet.nu zeker waard! Wij werden leuk ontvangen en op de service is niks aan te merken. Wij gingen voor een voor- en hoofdgerecht, dit was beiden voortreffelijk. Een dessert paste er bij mij niet meer in, maar mijn vriend nam een ijsje op de vuist toen wij richting auto gingen. Ook dit was heerlijk. Vooraf kregen wij van het huis enkele kleine Italiaanse hapjes en bij de voorgerechten werd brood met kruidenboter geserveerd. De bediening was vriendelijk en was tijdig aanwezig voor aanvulling van dranken en om te vragen of alles naar wens was. Het interieur vond ik persoonlijk wat minder, maar service en kwaliteit van het eten maakt dit zeer zeker goed. Tevens viel de rekening achteraf ook goed mee! Leuke prijs, heerlijk eten.