Alexandros in Wageningen

naast de deur voor de deur en om de hoek gratis parkeren

Alexandros laten bezorgen?

• Vermaak
  8. Betalen pin Master Card

ma Gesloten
di 16:00 - 22:00

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1245021998 91
1342065717 78
1400291948 75
1419700692 78
1633196872 79
1672014360 79

1. David Veen

2. De bediening loopt in een joggingpak, de eigenaar acteert Onassis zelf. Maar het karige eten was simpelweg te duur. Geen sfeer gewoon lopende band werk. Bij gebrek aan een Grieks alternatief in Wageningen toch gekozen maar wel voor de laatste keer.

2,6
  3. Christian de vreede

Geweldig eten met een top sfeer!!!

4. Slecht eten het vlees was koud en bijna geen groente dus niet in verhouding met de prijs de bediening was bedroefend.

5. José van den berg

Vreselijk slecht restaurant dat de naam Grieks niet mag dragen. Twee drankjes waren van maanden over de datum. Moussaka was 100% niet vers bereid, van binnen nog bevroren (kwam dus uit de vriezer) en ook na nog een keer opwarmen niet te eten. Tzaziki was waterig en koolsla werd geserveerd met een klodder mayonaise erover heen en de rijst was ook niet te eten. Ga hier NIET eten.

6. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk gastheer tot gauw.

7. Gezellige avond gehad.
    Lekker eten.

8. Piet Elings

We hebben gisteravond heerlijk gegeten en gedronken, met een goede sfeer, en buitengewone bediening! Top!

9. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk.

10. Vriendelijke, gastvrije bediening. Echter het restaurant heeft weinig sfeer en oogt qua locatie meer op een cafetaria. De porties zijn klein (smaakte wel goed) en vanwege bezuinigingen was de kachel uit waardoor het binnen koud was.

6,1
  11. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Parkeren voor de deur om 20.30 uur geen probleem. Vlees was goed bereid. Ietsje duurder dan de Griekse restaurants in nabij gelegen Ede, maar de prijs waard.

12. Was een keuze menukaart.
    Maar weinig keuze. 2 Gerechten. En de rest moest je 5 of 6 euro per gerecht bij betalen.
    Dus een fiasco.

5,3
  13. Na lange tijd (oorzaak corona) weer eens gegeten bij Alexandros. @ verschillende wintermenu's besteld. Heerlijk gegeten in het restaurant van de altijd vlot communicerende Alexandros. Op vrijdagavond is het niet te druk. Gratis parkeergelegenheid voldoende.

14. Ik had veel over dit Grieks restaurant gehoord en had daarom besloten hier mijn verjaardag te vieren. Ben teleurgesteld. Het personeel was vriendelijk. Toen men voor de 3e keer kwam vragen of we nog wat wilden drinken zei ik dat we al een uur aan het wachten waren op ons voorgerecht. Toen kwam het voorgerecht en meteen na het nuttigen hiervan kwam gelijk het hoofdgerecht. Niet echt ervan kunnen genieten, was ook niet echt lekker (gebakken zalm en forel, leek gewoon te zijn gefrituurd). Jammer!
    Hier kom ik niet meer terug.

15. Raymond

Het eten was heel erg lekker, een aanrader dus.
    En de bezorger volgens mij ook heel erg jong maar goede bezorger top!

16. tomason

Zeer gezellig, lekker gegeten ook het vegetarische gerecht heerlijk. Leuk klein terras, makkelijk parkeren kosteloos. Zeker aanrader.

17. Zaterdag 1--10 weer heerlijk tapas gegeten was heerlijk prima bediening alles was corona proof werd netjes ruimte gehouden met de indeling van de tafels personeel liep met schermen op en hield perfect afstand maar de mensen klanten moeten hier ook op letten sommigen mensen houden hier geen rekening mee wat jammer is alexandros en team houdt zich prima aan de regels toppie hopen weer snel terug te komen in deze lastige periode aan alexandros ligt het niet.

18. 1. De serveersters volgden zich niet aan de horeca regels.
    2. Totaal geen rekening met corona.
    3. Een medewerker die met koffie samen met de baas op de parkeerplek aan het kijken was.
    4. Het eten was smaakloos.
    5. Lang wachten tussen gerechten.
    6. Zonde van je tijd en geld.

1,5
  19. Zeer dominante eigenaar (tot het irritante aan toe)... Erg veel herrie. Deur klemt dus wordt keihard dichtgeslagen of blijft openstaan waardoor een steenkoude wind naar binnen waait. Moesten erg lang wachten op het eten (45min). Er viel ergens een glas kapot en het glas bleef een kwartier op de grond liggen waardoor een nieuwe bezoeker er dwars doorheen was gelopen als die niet was gewaarschuwd door een andere gast. Uiteindelijk werd het glas in een hoekje geveegd waarna er weer iemand in ging staan... bizzar... Kom hier niet meer terug. Eten was zeer matig.
    De eigenaar liep gewoon door het restaurant heen te filmen met z'n foon zonder iemand iets te vragen.. Wat bezielt deze man?

20. Zijn al vaker wezen eten bij Alexandros en ook nu was het weer erg lekker. Wij hadden twee uur onbeperkt mixed grill via een bon. Vriendelijk ontvangen in een leuke ambiance. Zeker met een bon een aanrader. Kommen zeker terug. Bedankt

21. Ten eerste geen Nederlaandse bediening. Wel een zeer (over) vriendelijke Griek. Eten was zeer slecht, geen smaak, koud opgediend en gewoon op een klein bordje gegooid. Tenminste zo zag het uit. Uitleg over geserveerde tapas klopte niet en wederom lauw geserveerd.
    Voor ons nooit meer.
    Trouwens bij aankomst 16.30 Moesten we wachten want Manager was er nog niet!

22. Esp 25 punten

We werden bij binnenkomst (18:55 uur) snel en vriendelijk ontvangen door de serveerster die na 15 minuten de bestelling van de drankjes opnam. De drankjes werden 10 minuten later gebracht, nog eens 10 minuten erna de menukaarten. Na een poos kwam de baas (vermoeden wij) de bestelling, (niet al te vriendelijk) voor het voor- en hoofdgerecht opnemen. Tijdens dit proces zegt hij 'moment, kom zo terug' en loopt vervolgens weg om gerechten bij 2 verschillende tafel te serveren. Even later komt terug en maakt af waar hij mee bezig was. In de tussentijd waren andere gasten gearriveerd die al hun voorgerechten vòòr ons kregen en wij van ons nadat zij deze al een poos op hadden. Anderhalf uur na binnenkomst gingen wij bij de serveerster informeren hoe lang het nog ging duren voordat het hoofdgerecht opgediend zal worden, waarop zij had geantwoord: 'alles ligt nu op de grill, het kan elk moment komen. ' Dat gaf ons hoop maar na nog eens 35 minuten wachten besloten we om op te stappen. De andere gasten die na ons kwamen hadden inmiddels voor, hoofd en nagerecht al op. De serveerster stond achter de kassa, wij gaven aan dat we wensten te vertrekken en vroegen naar de rekening. Ze herhaalde nogmaals dat het eten eraan komt, dit na meer dan 2 uur gewacht te hebben. We hebben de drankjes netjes afgerekend, uiteindelijk elders eten afgehaald, waarna we eindelijk rond 22:00 uur konden eten.

23. Ondanks de drukke zaterdagavond konden we hier nog terecht; ik had echt pas op t laatste moment gereserveerd.
    We werden uiterst hartelijk ontvangen en lekker in de watten gelegd; ik was met een leuke date!
    We kregen toen een ouzo van het huis en de sfeer was meteen toppie :)
    Het eten kwam al redelijk snel en toch kregen we de ruimte om lekker te kletsen ed; das perfect aangevoeld door het personeel. Dat je je aandacht bij je leuke date kan houden :)
    Het eten was goed, lekker en we moesten ons inhouden want ik wist dat er daarna nog 3 rondes aankwamen (Tapas bon). Het was simpelweg teveel en te lekker gewoon; de muzikant stoorde ons niet; je moet daar idd van houden. Maar daarom ga je juist hier naartoe!
    We konden nog lekker lang natafelen en de sfeer bleef lekker relaxed, tegen het romantische aan zelfs. Dus…
    Ik ga zeker nog een keer met mijn date!

24. Sarah1964

We hadden een reservering gekregen van onze zoon voor moederdag. Deze had hij gekocht via Vakantieveiling. Dus toen wij naar Alexandros gingen en de kaart kregen waren we dan ook zeer verbaasd! Bij alle gerechten moest er nog behoorlijk bijbetaald worden. De voorafjes hadden een supplement van €3. - En zelfs bij de hoofdgerechten €6. -. Hier staat niets van op de veiling zelf. Bij de nagerechten kon je alleen de dameblanche of het senioren ijsje zonder bijbetaling kiezen. Wat een trieste vertoning. Bij het voorgerecht wat we kozen was sla geserveerd wat zo oud was dat een konijn het nog niet zou eten! En mijn mosselen waren veranderd in 2 hamburgers. Na ze erop aangesproken te hebben werd het opnieuw geserveerd. Jammer dacht dat Alexandros een goede tent was maar ik zal het niemand aanraden. Wij hadden ook nog het geluk dat er live een muzikant stond te pingelen… Verschrikkelijk! Wij zijn hier echt uitgegeten.

5,5
  25. Bianca
    Vertaal van English naar Nederlands

Het eten was prima, niet spectaculair maar gewoon lekker, maar dat is ook wat ik verwacht en wil als ik naar een Griek ga. Het was erg druk waardoor je wat langer moest lachen maar de bediening was erg vriendelijk en ze deden erg hun best om het iedereen naar de zin te maken. De sfeer was informeel en gezellig, lekker no-nonsense.

26. Heerlijk en genoeg gegeten. Bediening en uitservering erg chaotisch. We kregen snel ons voorgerecht, maar moesten daarna ruim een uur op ons eten wachten. De twee tafels naast ons hadden hetzelfde probleem. Het is toch te gek voor woorden dat je zelf moet gaan vragen of men je eten niet vergeten is? Overigens waren er ook tafels waarvan de gasten later dan ons binnenkwamen en het hoofdgerecht al op hadden voordat wij überhaupt ons hoofdgerecht kregen. De man die ons bediende bleef overigens erg vriendelijk en probeerde op een grappige toon de situatie nog wat te kalmeren. Overigens stonk hij wel naar zweet, niet prettig dus.
    Wij komen hier niet meer terug.

27. Super gegeten hier met onze kids! Echt kwaliteit! En wat een leuke, vriendelijke, lieve bediening! Echt top! Komen hier echt weer terug met onze 4 kids! Allemaal genoten!

28. Tapas gegeten via social deal...
    Slechte kwaliteit en over aanwezige eigenaar.
    Foto is van kip... Rook als zalm...en smaakte als Whiskas.

3,6
  29. Via social deal gegeten. Porties waren erg klein en bij heel veel gerechten kwam er nog twee euro bij. Al met al nog duur voor weinig. Bediening was onpersoonlijk.

3,1
  30. Via een bon van groupon gekomen met de onbeperkte mixedgrill. Personeel zeer vriendelijk en duidelijk alleen diegene die nederlands spreken. Veder het eten zelf was wel redelijk te doen, het is niet meer zoals het eerst was. Werden goed bedient door de bediening ondanks de drukte en mislukkingen. Alleen bij het afrekenen heel gedoe met engelstalige man, hij wist niet wat die deed en is ongeduldig.

5,3
  31. Gerrit van Wijk

Heerlijk gegeten, heb begrepen dat het minder was maar wij hebben ervaren dat dit restaurant weer potentie heeft en wij zijn zeer tevreden, leuke sfeer en vriendelijk personeel die je goed bediend. G.van wijk

32. Onze slechte ervaring vind je veel terug bij andere klanten. Als je maar enigszins prijs stelt op sfeer, rust tijdens het eten en goede service, dan moet je hier niet zijn. Het lijkt meer op een Griekse snackbar: grote drukte (allemaal mensen met kortingsbonnen, dat verklaart misschien het lagere verwachtingsniveau en waarom andere reviews soms wél positief zijn), gereserveerde tafels blijkt men gewoon niet vrij te houden waardoor wij meer dan een half uur moesten wachten, veel rumoer, wachtende mensen tussen de tafeltjes (!!!) met etende mensen, verkeerde gerechten worden uitgeserveerd, mensen die lang op hun eten zitten te wachten, grote chaos. Wij zijn gillend weggelopen en hebben het geld van de kennismakingsbon teruggevraagd en gekregen.

33. Weer lekker tapas gegeten komen snel weer terug alexandros.

34. Familie Sinnige

We werden heel goed ontvangen hebben heerlijk gegeten en met onze drukke Kids werd heel goed omgegaan ook met onze lastige eter werd alles in het werk gesteld om haar ook een lekkere maaltijd te bezorgen een TOP AVOND EEN DIKKE 10

35. Pier en Marion de Jong

We werden vriendelijk ontvangen. Ze vroeg naar de veilingbon. En toen werden we er tussen genomen.Meteen werd gevraagd of we stokbrood wouden bij ons drankje. Toen waren we dus meteen een voorgerecht kwijt. Voor hun een van de goedkoopste voorgerechten. Bij het drinken kregen we een welkomsdrankje. Leuk. Maar wat er daarna gebeurde We hebben 5 kwartier op onze hoofdgerecht moeten wachten wat we in 5 minuten ophadden. Een spiesje met drie soorten vlees. Smaak wel goed, maar wat weinig. Zelf zat hij met iemand te eten. Hij werd op zijn wenken bediend en geen wachttijd. Om te voorkomen dat we weer lang moesten wachten vroeg ik aan bediende of we meteen ons toetje konden krijgen Binnen 2 minuten stond het voor onze neus. Het smaakte goedToen de rekening er stond te veel op Drie keer voorgerecht gerekend. Vergissing?

4,5
  36. Al 4 x geweest gezellig restaurant eten goed en gezellige bediening.

37. We kwamen hier terecht via Social Deal. Lekker en vooral heel veel gegeten, superaardige bediening met humor en lekkere wijn. Het was een zeer geslaagde avond!

38. Bobo Freeke

Mijn vrouw en ik hebben een heerlijk avondje uit gehad en daar heeft het restaurant Alexandros een grote bijdrage aan geleverd. De sfeer was al heel ontspannen en de begroeting bij binnenkomst was allervriendelijkst. We kregen een prima tafeltje voor 2 in een mooi hoekje in het restaurant. Niet lang nadat we er zaten kwam er al een serveerster onze bestelling voor wat te drinken opnemen en of we er stokbrood bij wenste? Graag...
    Het begin was al goed. Gedurende de hele avond was de timing was uitstekend. We hadden een voorgerecht en een hoofdgerecht. Alles was zeer smaakvol en ook voor het oog zag het er fantastisch uit. Tussendoor, zonder opdringerig te zijn, een paar maal gevraagd of alles naar wens was. We hebben een geweldige maaltijd gehad dat het geld dubbel en dwars waard was. De sfeer is een prima mix tussen professionaliteit en gemoedelijkheid. De dames die ons bediende, jullie zijn helemaal tof en eigenlijk compliment voor jullie allemaal. Ik kom graag weer bij jullie terug.

39. Grieks eten lovers

Via vakantieveilingen hier gegeten. NOOIT MEER. Wij zaten opeengepakt. Toen wij vroegen of wij een andere tafel konden krijgen, was dat zogenaamd niet mogelijk, terwijl er nog best veel tafels vrij waren. Voor bijna alles moet je bijbetalen (kruidenboter, mayonaise, noem maar op). Het eten is niet bijzonder en lauw. Bediening moet nog leren wat klantvriendelijkheid is,

40. Heel erg rommelig, veel lawaai, lange wachttijd, tafeltjes dicht opeengepakt. Eten al half lauw. Onsmakelijke grote vette frieten (een paar zelfgemaakte) met een handjevol blanke rijst.
    Voor ons de eerste maar ook de laatste keer.

41. Net hier wezen eten,
    Ging er na het lezen van alle recensies op deze site met tegenzin heen.
    Ook wij hadden een bon van vakantie veiling, een driegangenmenu.
    Gelijk bij binnenkomst zeer gastvrij ontvangen.
    Een hele goede en aardige gastheer, die zijn vak zeker verstaat.
    Het broodmandje met twee verschillende kruidenboters en olijven was lekker en vers.
    Ook het voor gerecht en het hoofdgerecht was goed en lekker van smaak.
    Het na gerecht hadden wij twee soorten ijs en Griekse joggert met slagroom en een gebakje er bij, ook dit was goed van smaak.
    Ik moet zeggen, we hebben er leuk gezeten, en zijn heel goed en netjes behandeld.
    Alle borden die op tafel kwamen waren ook netjes en zorgvuldig op gemaakt als bij een sterren restaurant, iets wat je zeker niet overal ziet.
    Wij komen hier zeker terug.

42. Met een VakantieVeilingenbon hier een driegangendiner genuttigd.

Petje áf voor de serveerster die zoveel positieve energie uitstraalt en bij onderbezetting van personeel van de ene tafel naar de andere tafel vliegt en het nog met de juiste mindset iedereen naar de zin weet te maken.

Een praatje hier en daar, een persoonlijke aanbeveling, het juist communiceren van welke gerechten boven een bepaald bedrag toeslag hebben, de gast het gevoel geven welkom te zijn met heel persoonlijke, oprechte aandacht, dit alles maakte ons driegangendiner dat verder ook prima verzorgd was tot een zeer aangename eetervaring.

Er zijn wat verbeterpunten vwb aandacht voor het sanitair, maar dat is vandaag verder niet van betekenis zijnde invloed geweest op het prettige gevoel dat we van A tot Z bij het verlaten van deze zaak hebben overgehouden aan het dineren alhier. Hier komen we graag weer terug.

43. Heerlijk mals vlees, lekker gekruid. Vriendelijk personeel, super koffie. We hebben genoten van een heerlijk 3 gangen menu. Zeer de moeite waard. Zeer aanbevolen.

44. Chaotisch is de bediening. Eten te veel gekruid. Geen saus bij patat gekregen. Lang wachten voordat je geholpen wordt, onvriendelijk personeel. Sommigen spreken niet eens Nederlands, erg vreemd. Eten werd zowel bij mijn man als bij een tafel verderop weggehaald terwijl nog niet uit gegeten. Omdat we lang moesten wachten werd er stokbrood met kruidenboter aangeboden, later bleek dat we deze gewoon moesten betalen. Wij komen niet weer terug.

3,2
  45. Komen hier zeer regelmatig. Gisterenavond hier weer, zoals altijd, prima gegeten.

46. 2de kerstdag wezen eten met een grote groep van 14man. Het was super echt heerlijk. Compliment aan iedereen. Bedankt voor de geweldige avond.

47. Vertaal van English naar Nederlands

Certainly the best Greek restaurant in Wageningen! The service was great, we couldn't have been treated in a better or kinder way. The food was absolutely marvelous, of the highest quality! We are very well pleased with our experience, and will definitely go back! Congratulations to the team.

48. Wij hebben hier na het bijwonen van een show op 23-12-2017 in het Gelredome gegeten.
    Uitstekende bediening die regelmatig kwam vragen of het lekker was of dat er nog iets aangevuld moest worden. Eten was ruim voldoende p.p. en heerlijk (Wij hadden beiden een schotel met divers vlees)
    Wij kwamen hier met een bon van VakantieVeilingen, dus volgens ons insziens ook logisch dat men er naast de drankjes nog iets aan wil verdienen, maar ook voldoende keuze voor die mensen die dit niet willen.
    Er zit nu een nieuwe eigenaar op, die echt met zijn staf zijn best doet om het je volledig naar je zin te maken. Sfeer was gemoedelijk en gezellig.

49. Lekker en veel in een gezellig restaurant. Met 4 man uit eten geweest. Verschillende gerechten gegeten en alles was erg lekker.

50. Jolanda Heebink

51. Hebben vanavond heerlijk zitten eten.
    Vriendelijke bediening en vlotte bediening.
    Echt een plek om naar toe te gaan om eens lekker te eten.

52. C. Bleijenberg

Het vriendelijke personeel nam de tijd voor ons en kon ons goed adviseren betreft het kiezen van gerechten. Leuk dat het meisje die ons hielp veel over Griekenland wist te vertellen! We hebben al veel Griekse restaurants bezocht en waren zeer tevreden over de kwaliteit van het eten hier! Vlees heerlijk mals, verse salade en alles in mooie porties. Al met al een super avond! Echt een aanrader!!

53. Heerlijk gegeten met m'n vriend. De bediening is zeer vriendelijk, ze hebben altijd wel een leuk praatje klaar. Bedankt voor het heerlijke eten en we komen zeer zeker weer terug.

54. Heerlijk gegeten. Vriendelijke en attente bediening. Wij komen zeker nog eens terug!

55. Heb vandaag heerlijk bij Alexandros gegeten. Dit restaurant staat op mijn favorietenlijst!

56. Net lekker met m'n dochter hapje gegeten. Kom er regelmatig en altijd gezellig en lekker!

57. GE-WEL-DIG! Het is een gezellig familierestaurant met overheerlijke gerechten. We hebben dan ook echt heerlijk gegeten en zijn voortreffelijk bediend door de eigenaresse en haar dochter en Shirley. We gaan zeker snel nog eens terug en we willen dit restaurant bij deze ook graag aan iedereen aanbevelen om daar eens lekker te gaan eten met een lekker drankje en even te ontspannen. Er was iets fout gegaan door de drukte maar dat werd keurig gecompenseerd! Heel erg bedankt hiervoor!

58. Jacqueline

Gisteren heerlijk gegeten bij Alexandros. Bediening was heel goed. Komen zeker terug.

59. Gezellig restaurant.
    Vriendelijk en aardig personeel.
    Je krijgt meer dan genoeg eten!

60. Al vaak hier gegeten, altijd héél vriendelijk personeel en overheerlijk eten! Een bijzonder goede sfeer. Komen er altijd weer graag terug. Echt een aanrader!

61. Super gegeten, het eten was heerlijk. Het is een aanrader voor iedereen.

62. Heerlijk gegeten en een leuke gezellige sfeer.

63. Afgelopen weekend via vakantieveilingen bij Alexandros terecht gekomen. Wij zijn hier regelmatig geweest en dachten dan ook te weten wat we konden verwachten. Helaas was het niet meer zoals het voorheen was. Ik lees op deze site nu ook dat er inderdaad ander personeel rond loopt (dwaalt). Eten vond ik erg goed maar helaas verliep alles zo chaotisch dat de kwaliteit van het eten de sfeer niet meer goed kon maken. Wij kwamen om 5 uur aan en kregen 3 kwartier later de eerste tapas. Blijkbaar wordt er om 7 uur weer nieuwe klanten op de tafeltjes ingepland maar om 7 uur waren wij nog niet klaar met eten en meerdere tafeltjes met ons ook niet wat tot gevolg had dat elk tafeltje bezet was en er ook nog 30 man bij de ingang, bar en kassa stonden en ook hun beklag deden. Dat maakte de sfeer er niet leuker op. Organisatorisch zeer slecht dus. Zodoende werd het humeur van zowel klant als bediening minder. Bediening vond ik ook veruit minder vriendelijk dan voorheen. Oplossing is vrij simpel; niet meer de hele toko volplannen en geen 2 uur tijd per tafel rekenen als je er 3 kwartier over doet om de eerste gang op tafel te krijgen. Over een jaar nog maar eens proberen.

5,7
  64. Gisteren bij dit restaurant gegeten ivm verjaardag van mijn partner. Het was een zeer slechte ervaring. De afgelopen jaren zijn we er vaker geweest, maar gisteren was een aanfluiting.
    We konden niet eerst de menukaart zien. We moesten eerst een drankje bestellen, want dat was het beleid volgens de bediening! Pas na het drankje kregen we de kaart, waar weldegelijk een drankkaart op stond. We hadden liever het Griekse biertje gehad ipv de glas wijn die we nu maar besteld hebben. Toen we vroegen om een glas kraanwater, werd gezegd dat het water niet goed was en we beter een flesje spa blauw konden bestellen. Toen we daar van afzagen, kregen we uiteindelijk wel een glas kraanwater, van goede kwaliteit. De gratis Ouzo kwam onze kant niet op.
    Er werd gevraagd of we nog brood wilden bestellen, omdat het eten lang zou duren, want het was druk. Er waren op dat moment 5 tafels bezet en 8 tafels leeg! Bij ieder ander restaurant dat wij kennen, krijg je brood geserveerd indien er lang gewacht moet worden. En ja, we moesten inderdaad lang wachten, voordat we het eten kregen. Dat belooft weinig goeds indien alle tafels bezet zijn.
    Er staat 1 vegetarisch gerecht op het menu, mix vegetarisch. Toch kreeg ik het verkeerde gerecht, een vegetarische Mousaka. Na klacht, kreeg ik wel een bord met meer vegagerechten (waarbij er in 1 gerecht vlees zat).
    Aangezien we de bestelde gerechten vaker nemen, weten we hoe het voorheen smaakte en opgemaakt werd. Voor ons beide miste er balans in het hoofdgerecht en waren de bijgerechten zeer minimaal.
    Verder was het er koud. Gezien alle ellende hebben we afgezien van een toetje en zijn we snel weg gegaan en thuis bij de kachel nog een lekker drankje genomen.

2,2
  65. Goed en heerlijk eten.
    Prijs/kwaliteit zeer goed. Grote borden met ruim voldoende op het bord. Vrij ruime keuze op de kaart en klantvriendelijk personeel.

Tot de volgende keer!

66. Erg slecht. We hadden een kortingsbon en hadden gereserveerd. Toch moesten we 10 minuten bij de deur wachten tot de baas een stel dat aan een 4 persoon tafel zat min of meer zat had weggestuurd. Het duurde 15 minuten voor de koffie verkeerd op tafel stond, het duurste voorgerecht (gebakken gamba in olie met knoflook) werden 4 gekookte garnalen in een soort derrie van meel en water (!), de soufle met kaas bevatte geen kaas. Omdat we niet wisten dat het eerste drankje (ouzo) gratis was en we ouzo bestelden, werd ons dat niet verteld maar kregen we een idioot groot glas met ouzo. Het was steeds ontzettend lang wachten op het eten. Ook maakte de baas constant erg flauwe grappen tegenover mijn dochter. Kortom: ga hier niet naar toe.

2,7
  67. Het eten was geweldig. We zijn wel eens eerder bij Alexandros geweest, maar sinds kort hebben ze een nieuwe chefkok. Dit is duidelijk te merken. Het was voorheen wel redelijk, maar nu is het echt uitstekend. Vooral de Filetto Bodino was heerlijk. Ik heb maar zelden zo'n lekkere biefstuk op.
    Ook de bediening deed zijn uiterste best om het ons naar ons zin te maken.
    We gaan zeker een keer terug, ook is het voor ons een uur rijden.

68. Het was echt een top restaurant bediening was echt top super.

69. Donderdagavond zijn we met mijn dinerbon van Vakantieveilingen gaan eten bij Alexandros. De ontvangst was matig ondanks de reservering. Het was al redelijk vol. De vrouwelijke bediening vertelde dat er geen toeslag werden berekend op onze dinerbon. Voor de zekerheid gevraagd wat een 3 gangen-menu inhield. We mochten ALLES van de kaarten bestellen, echter na een paar minuten kwam het zusje van de eerste serveerster en vertelde dat wij toeslagen zouden krijgen op gerechten boven een bepaald bedrag. Verbazing alom. Na lang wachten kregen we eindelijk onze drankjes. Het gekozen voorgerecht (met €2, = toeslag) bestond uit 3 niet warme gamba's met een minimale knoflookolie. Het hoofdgerecht, ook met toeslag, de lamsbout mistte de beloofde groenten, het vlees was droog maar wel warm. Er lagen alles bij elkaar 8 frieten en 2 eetlepels rijst op een schaaltje voor 2 personen. De uitgebreide salade met overheerlijke saus bestond uit een schepje sla met mini dressing. De tzaziki was niet meer dan 1 eetlepel, op het bord gekwakt. De gegrilde schotel van mijn partner, ook met toeslag, de portie was minimaal en niet meer lekker heet van de grill en op een koud bord geserveerd. De desserts waren restaurant onwaardig. De keuze was minimaal. Het zusje kreeg elke keer de schuld: nu had ze niet genoeg gebak gemaakt, daarom de keuze "surprise van de chef" besteld. Het was een slechte verrassing: 3 bolletjes ijs met een stukje kleffe cake versierd met streepjes saus uit een flesje. De baklava bestond uit een mini stukje met 1 half gesmolten bolletje ijs en een van het bord weglopend dotje slagroom.
    De 2 sterren voor de sfeer hebben ze aan ons te danken, want die hebben we zelf gecreëerd.
    Dit Griekse restaurant is het slechtste, waar we ooit hebben gegeten!

1,2
  70. Snap echt geen snars van de negens op deze site, het was voor ons een complete teleurstelling!
    Voorgerecht was drie bolletjes tja wat was het (?) met een stukje stokbrood op een bordje gesmeten.
    Onvriendelijke personeel, waren volgens mij erg boos dat wij een bon hadden van vakantieveiling.
    Doe dit dan niet! Ook wij kregen een paar stukjes friet om te verdelen met ons vieren.
    Het heerlijk gepresenteerde ijsje op de kaart waren drie bolletjes goedkoop ijs met een sliertje uitgelopen slagroom. Voelde ons ondanks aanbieding zeer miskocht en zeker geen prijs/kwaliteit voor het geld.

71. Flinke teleurstelling na alle goeie recensies op deze site. Personeel was zeer gehaast, besteld gerecht was niet in voorraad, lang wachten op ons eten en drinken met als resultaat ook nog een verkeerd opgenomen gerecht en 10 frietjes om met 4 volwassenen te delen.
    Zonde dat een vlotte preek met een glimlach van de gastheer dit proberen recht te lullen. Het heeft in ieder geval niet geholpen!

3,6
  72. Joyce de Heus

We hebben heerlijk griekse tapas gegeten en ons laten verrassen door onder andere kalimares, souvlaki en tzaziki. Personeel was erg vriendelijk en waanden ons door de de heerlijke gerechten en gastvrijheid weer terug in Griekenland. Grote aanrader!

73. Hedenavond weer heerlijk gegeten bij Alexandros. De kok en de bediening Bettie enTaki waren weer in een bloedvorm. De sfeer was zoals altijd bar gezellig en het restaurant werd goed bezocht. Het team zorgde voor een vlotte bediening en altijd even tijd voor een gesprekje. We hebben genoten van de Midia en de Stifado. Dus weer een gezellige avond met goed eten en prettige mensen.

74. Petra Kruk- Burger

Wij hebben heerlijk gegeten. Het was erg gezellig. De sfeer werd er in gehouden door Chris. Helaas wonen we aan de andere kant van het land!

75. Rita Koenraad

Nu inmiddels al 2x geweest. En het is heerlijk eten. Het personeel is vriendelijk en altijd een gezellig praatje. En je glas is nooit leeg.

76. Gisteravond daar gegeten, met een voucher van vakantieveilingen, het heeft mijn verwachtingen over troffen, eten byzonder lekker, dus een goede kok, de bediening was goed aardig en vriendelijk, er ging een klein dingetje mis maar dat werd perfect opgelost.
    Dus conclusie een aanrader.

77. Vanavond heerlijk gegeten: onbeperkt uit de Griekse keuken. We hadden hierin geen keus en lieten ons verrassen. Prima! Daarbij een zeer hartelijke en vriendelijke bediening waardoor wij ons zeer welkom voelden. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar! Hartelijk dank aan het personeel, ga zo door!

78. Tafel 9.
    We werden hartelijk ontvangen door het personeel van het Grieks restaurant "Alexandros". Het aperitiefje ontbrak, maar over de maaltijd zijn we heel tevreden. De gerechten waren heel goed van smaak. Ook met het nagerecht was het voor ons "net even de maaltijd gezellig" afsluiten. Hartelijk dank voor de fijne gezellige avond!!!

79. Jaap en Thea

Gisterenavond hier gegeten. De bediening was erg hartelijk. De nieuwe kok was goed. Minder patat en meer groente op je bord, echt beter dan vroeger. Komen graag terug.

80. Zeer vriendelijk ontvangen door een komische gastheer. Het eten was prima en de bediening ook. Ruime keus uit de menukaart. Zeker voor herhaling vatbaar!

81. We hadden de garnalen en de kip gehad beide waren goed. Snelle service en leuk interieur.

82. Verslechterd

Wij kwamen hier al enige tijd eten, altijd met plezier. Sinds de vorige gastvrouw weg is, is de kwaliteit van het restaurant ver te zoeken. Lange wachttijden, personeel dat langzaam werkt, en veel andere dingen doet dan de gasten helpen. Wanneer wij iets extras vroegen (mayonaise), werd het vergeten en hebben wij er een tweede keer om moeten vragen.
    Wij bestelden als drinken 2 icetea's. Wanneer deze kwamen zat er geen citroentje in, ijsblokjes of rietje. Iets wat je in een restaurant wel mag verwachten, dit was vroeger ook altijd bij Alexandros. Toen wij later de rekening kregen, zagen wij dat de drankjes ook nog eens €2,70 kostten, erg duur voor de kale icetea. Zoals de eerdere recensies ook al zeggen is het ver achteruit gegaan sinds de vorige gastvrouw is vertrokken. Wat ook al genoemd is, zijn de extra kosten bij een a la carte bon. Kosten die niet vermeld zijn op de bon. En een weekendtoeslag die niet per tafel gaat, maar per persoon.
    Persoonlijk vind ik de bediening helemaal niet gastvrij, maar erg bijdehand en luidruchtig.

1,7
  83. Heerlijk gegeten. We kwamen met een grotere groep, werd onzettend goed rekening mee meegehouden, heerlijk gegeten! Ps op de foto is de helft al op.

84. Grote tegenvaller. We hadden bon via vakantie veiling. Ze hadden geen feta. Geen salade. Totaal geen vegetarische dingen.
    Grote tegenvaller. Was nu al de tweede keer dat het zo tegen viel. Wij gaan er niet meer heen.

85. Vanavond wezen eten het was weer voortreffelijk, het was enorm gezellig en we hebben gelachen met het leuke personeel. Leuk concept en heerlijke koningstafel(mezedes). Komen over 2weken weer!

86. Gisteren 24 Augustus wezen eten met een à la carte bon van vakantieveilingen.
    Helaas moet ik jullie mededelen dat het geen à la carte keuze betreft.
    De voorgerechten boven 6,50 moet je 2 euro extra betalen en hoofdgerechten boven de 16,50 ook 2 euro extra.
    Dit mag je accepteren of gewoon weer weg gaan.
    We zijn toch maar gebleven en hebben een voorgerecht (met 2 euro extra) en hoofdgerecht (2 euro extra) besteld.
    Bij het gerecht kregen wij een minuskuul klein plukje rijst geserveerd en geen friet, de salade met overheerlijke dressing bleek een plukje sla te zijn "zonder enige" dressing.
    Als slagroom op de taart zou dan het nagerecht gekozen mogen worden van de dessert kaart.
    Wat voor verassing dit gaf is werkelijk lachwekkend, de uitbater van deze gelegenheid kwam ons mededelen dat de laatste 3 nagerechten niet geserveerd konden worden omdat de ingrediënten op waren, ook een ander nagerecht halverwege de lijst was ook niet mogelijk.
    Je begrijpt het waarschijnlijk wel, dit waren de duurste nagerechten van de kaart.
    Daarom adviseer ik iedereen geen bon meer te veilen bij vakantieveilingen, simpelweg om de reden dat ze hun belofte op de bon niet nakomen.
    Ik las hier al eerder het woord oplichters.
    Ik moet helaas deze mening delen.

87. Na reservering kwam de bevestiging pas een half uur voor aanvang. Dat werkt natuurlijk niet. We hebben dan ook elders gereserveerd, gewoon telefonisch.

88. Vanavond weer heerlijk gegeten bij Alexandros, gezellige en vriendelijke bediening.
    Na het eten werd er nog een (gratis) ouzo aangeboden. 👍

89. Erg slecht. Bij aankomst gelijk bij uitleg menukaart een verhaal dat de prijzen boven de 6,50 verhoogd moesten worden met 2,50 en de prijzen boven de 16,50 ook. Een warrig verhaal het meisje kon niet uitleggen waar dat voor was. Maar we gingen voor een gezellige avond dus…
    Citroen was op (de eerste keer ook al). Het voorgerecht kwam vrij snel. Op het hoofdgerecht moesten we ongelofelijk lang wachten. Het vlees was allemaal vreselijk doorbakken en smakeloos. 8Het kindermenu kwam pas door toen bijna iedereen al klaar was met eten. Kortom een vreselijke avond.
    Ter compensatie hebben we de kortingsbon teruggekregen en het kindermenu ook (het geld dan).
    Na ons eerste bezoek hadden we al onze bedenkingen, maar ons tweede bezoek heeft ons doen besluiten hier nooit meer heen te gaan.
    Dit bedrijf verdient de naam restaurant absoluut niet. Een gaarkeuken doet het beter. Dit is de eerste maal dat ik ooit een recensie schreef, maar het feit dat ik dit nu doe, mag aangeven hoe teleurgesteld ik ben.

90. Annet van de Kraats

Heb vorige week gegeten bij Alexandros via Vakantieveilingen.
    Een 3 gangenmenu, het was in één woord: Heerlijk!
    Ook een leuke sfeer....
    Ik kom zeker terug.

91. Sorry kan alleen een 10 geven alles perfect.
    Smaak sfeer gezelligheid alles super!

Zeker een aanrader…

92. Super geslaagde avond. Lekkere tapas en gezellige live muziek.

93. We hadden eerst gebeld, omdat 1 van ons allergisch is voor diverse voedingsmiddelen. Dat was geen probleem werd er gezegd. Eenmaal in het restaurant bleek het toch lastiger te zijn dan gedacht, maar het werd tot tevredenheid van iedereen opgelost.
    Wij hadden de tapasmenu via social deal. Wat meer groenten bij de tapas zou wel een goed idee zijn.

94. Kleine porties. We kregen een klein bordje patat voor 4 personen. Garnering was ook karig.
    Voor elke gang werd bijna 1 uur genomen. Als je honger hebt dan is dit niet de juiste plek om te eten.
    Ook was er maar 1 toilet deze was voor dames en heren en werd niet schoongemaakt.

95. W.van Leeuwen

Het eten was goed hoeveelheid niet overweldigend, de bediening liep wat langs elkaar heen twee keer komen om een bestelling op te nemen maar de muziek was veel te hard.

96. Het was erg leuk en het eten was erg lekker ik raad het zeker aan om er te komen eten. We werden goed geholpen door onze serveerster. ze was erg aardig. Alles was verder perfect

97. Erg lange wachttijden
    Zeer chaotisch
    Bepaalde gerechten niet op voorraad
    Weigeren om, naast de bestelde cola's, een glas kraanwater te serveren
    Oude, hardgebakken friet
    Kapotte koelkast waardoor bepaalde gerechten niet mogelijk waren
    Geen ouzo meer (voorheen altijd)
    De salade was een halve eetlepel en de groentes waren niet vers

Wij hebben het restaurant in de afgelopen jaren zeer regelmatig bezocht. Na het vertrek van een vorig personeelslid werd de kwaliteit en service steeds wat minder met als dieptepunt ons laatste bezoek. Wij hebben besloten om restaurant Alexandros niet meer te bezoeken.

98. Helaas gister een zeer slechte ervaring gehad bij dit restaurant. Chaotische bediening, er werd nog even vermeld dat de keuken bepaald wat er aan tapa's(mezedes) wordt gemaakt en niet de klant.
    Uiteindelijk vielen het voorgerecht en het hoofdgerecht erg tegen(zekerin vergelijk met hetgeen we hier eerder hebben gegeten). Het nagerecht(ijs) was wel goed.

Conclusie voor mij is dat ik hier voorlopig niet meer zal gaan eten, over een maand of 6-7 maar eens kijken of de kwaliteit en smaak van het eten weer wordt zoals we gewend waren. Tot die tijd rillingen als ik er aan denk brrrrrrrrr.

Misschien is het raadzaam om de vrouw die hier eerder stond terug te halen van vakantie, toen leek alles beter onder controle.

2,8
  99. Wij kwamen hier regelmatig, maar voor nu de laatste keer. Chaotisch bediening, lang wachten, eten niet lekker en bij het afrekenen moet je ook opletten. In de tijd dat ander personeel hier nog werkte was alles beter geregeld, qua sfeer eten etc

3,1
  100. We kwamen binnen en het personeel liep langs ons op, het enigste wat ze zeiden was hoi en liepen weer weg. Toen heeft de barman ons een plekje aangewezen en ons gevraagd of we iets wouden drinken. Even later kwam er een meisje die ons de kaart gaf, daarbij had ze niks vertelt over de toeslagen en niks uitgelegd. Toen we voor de zoveelste keer hadden gevraagd om te bestellen kwam er eindelijk een man die ons bestelling wel wou opnemen. Na een tijdje kwam het eten, het eten was echt heerlijk, complimenten voor de keuken! Veder was er een meisje (bruin haar, schuine scheiding in haren, veel makeup) die de heletijd bij tafel 16 ging staan, ze heeft zelf van daar een bord zitten eten terwijl ze nog in haar werk tijd zat, zo schandalig! Veder moet het personeel echt beter hun taken doen want de 2 dames wisten haast niet waar ze mee bezig waren.

Volgende pagina