Alexandros in Wageningen

naast de deur voor de deur en om de hoek gratis parkeren

Bezorgrestaurants in de buurt van Alexandros

Uitzonderingen

1326194969 83
1428431979 82
1468190816 85

1. Jolanda Heebink

2. Hebben vanavond heerlijk zitten eten.
    Vriendelijke bediening en vlotte bediening.
    Echt een plek om naar toe te gaan om eens lekker te eten.

3. C. Bleijenberg

Het vriendelijke personeel nam de tijd voor ons en kon ons goed adviseren betreft het kiezen van gerechten. Leuk dat het meisje die ons hielp veel over Griekenland wist te vertellen! We hebben al veel Griekse restaurants bezocht en waren zeer tevreden over de kwaliteit van het eten hier! Vlees heerlijk mals, verse salade en alles in mooie porties. Al met al een super avond! Echt een aanrader!!

4. Heerlijk gegeten met m'n vriend. De bediening is zeer vriendelijk, ze hebben altijd wel een leuk praatje klaar. Bedankt voor het heerlijke eten en we komen zeer zeker weer terug.

5. Heerlijk gegeten. Vriendelijke en attente bediening. Wij komen zeker nog eens terug!

6. Heb vandaag heerlijk bij Alexandros gegeten. Dit restaurant staat op mijn favorietenlijst!

7. Net lekker met m'n dochter hapje gegeten. Kom er regelmatig en altijd gezellig en lekker!

8. GE-WEL-DIG! Het is een gezellig familierestaurant met overheerlijke gerechten. We hebben dan ook echt heerlijk gegeten en zijn voortreffelijk bediend door de eigenaresse en haar dochter en Shirley. We gaan zeker snel nog eens terug en we willen dit restaurant bij deze ook graag aan iedereen aanbevelen om daar eens lekker te gaan eten met een lekker drankje en even te ontspannen. Er was iets fout gegaan door de drukte maar dat werd keurig gecompenseerd! Heel erg bedankt hiervoor!

9. Vrijdag 1 december weer heerlijk tapas[mezedes] gegeten met mijn vrouw bij alexandros was rustig in het restaurant waren ook vroeg leuke en vlotte bediening kregen genoeg te eten komen hier al jaren alles netjes schoon gingen wederom met een goed gevoel en volle buik naar huis komen snel weer terug grt ron en nel van rhijn waddinxveen.

10. Jacqueline

Gisteren heerlijk gegeten bij Alexandros. Bediening was heel goed. Komen zeker terug.

11. Gezellig restaurant.
    Vriendelijk en aardig personeel.
    Je krijgt meer dan genoeg eten!

12. Al vaak hier gegeten, altijd héél vriendelijk personeel en overheerlijk eten! Een bijzonder goede sfeer. Komen er altijd weer graag terug. Echt een aanrader!

13. Super gegeten, het eten was heerlijk. Het is een aanrader voor iedereen.

14. Heerlijk gegeten en een leuke gezellige sfeer.

15. Afgelopen weekend via vakantieveilingen bij Alexandros terecht gekomen. Wij zijn hier regelmatig geweest en dachten dan ook te weten wat we konden verwachten. Helaas was het niet meer zoals het voorheen was. Ik lees op deze site nu ook dat er inderdaad ander personeel rond loopt (dwaalt). Eten vond ik erg goed maar helaas verliep alles zo chaotisch dat de kwaliteit van het eten de sfeer niet meer goed kon maken. Wij kwamen om 5 uur aan en kregen 3 kwartier later de eerste tapas. Blijkbaar wordt er om 7 uur weer nieuwe klanten op de tafeltjes ingepland maar om 7 uur waren wij nog niet klaar met eten en meerdere tafeltjes met ons ook niet wat tot gevolg had dat elk tafeltje bezet was en er ook nog 30 man bij de ingang, bar en kassa stonden en ook hun beklag deden. Dat maakte de sfeer er niet leuker op. Organisatorisch zeer slecht dus. Zodoende werd het humeur van zowel klant als bediening minder. Bediening vond ik ook veruit minder vriendelijk dan voorheen. Oplossing is vrij simpel; niet meer de hele toko volplannen en geen 2 uur tijd per tafel rekenen als je er 3 kwartier over doet om de eerste gang op tafel te krijgen. Over een jaar nog maar eens proberen.

16. Gisteren bij dit restaurant gegeten ivm verjaardag van mijn partner. Het was een zeer slechte ervaring. De afgelopen jaren zijn we er vaker geweest, maar gisteren was een aanfluiting.
    We konden niet eerst de menukaart zien. We moesten eerst een drankje bestellen, want dat was het beleid volgens de bediening! Pas na het drankje kregen we de kaart, waar weldegelijk een drankkaart op stond. We hadden liever het Griekse biertje gehad ipv de glas wijn die we nu maar besteld hebben. Toen we vroegen om een glas kraanwater, werd gezegd dat het water niet goed was en we beter een flesje spa blauw konden bestellen. Toen we daar van afzagen, kregen we uiteindelijk wel een glas kraanwater, van goede kwaliteit. De gratis Ouzo kwam onze kant niet op.
    Er werd gevraagd of we nog brood wilden bestellen, omdat het eten lang zou duren, want het was druk. Er waren op dat moment 5 tafels bezet en 8 tafels leeg! Bij ieder ander restaurant dat wij kennen, krijg je brood geserveerd indien er lang gewacht moet worden. En ja, we moesten inderdaad lang wachten, voordat we het eten kregen. Dat belooft weinig goeds indien alle tafels bezet zijn.
    Er staat 1 vegetarisch gerecht op het menu, mix vegetarisch. Toch kreeg ik het verkeerde gerecht, een vegetarische Mousaka. Na klacht, kreeg ik wel een bord met meer vegagerechten (waarbij er in 1 gerecht vlees zat).
    Aangezien we de bestelde gerechten vaker nemen, weten we hoe het voorheen smaakte en opgemaakt werd. Voor ons beide miste er balans in het hoofdgerecht en waren de bijgerechten zeer minimaal.
    Verder was het er koud. Gezien alle ellende hebben we afgezien van een toetje en zijn we snel weg gegaan en thuis bij de kachel nog een lekker drankje genomen.

17. Goed en heerlijk eten.
    Prijs/kwaliteit zeer goed. Grote borden met ruim voldoende op het bord. Vrij ruime keuze op de kaart en klantvriendelijk personeel.

Tot de volgende keer!

18. Erg slecht. We hadden een kortingsbon en hadden gereserveerd. Toch moesten we 10 minuten bij de deur wachten tot de baas een stel dat aan een 4 persoon tafel zat min of meer zat had weggestuurd. Het duurde 15 minuten voor de koffie verkeerd op tafel stond, het duurste voorgerecht (gebakken gamba in olie met knoflook) werden 4 gekookte garnalen in een soort derrie van meel en water (!), de soufle met kaas bevatte geen kaas. Omdat we niet wisten dat het eerste drankje (ouzo) gratis was en we ouzo bestelden, werd ons dat niet verteld maar kregen we een idioot groot glas met ouzo. Het was steeds ontzettend lang wachten op het eten. Ook maakte de baas constant erg flauwe grappen tegenover mijn dochter. Kortom: ga hier niet naar toe.

19. Het eten was geweldig. We zijn wel eens eerder bij Alexandros geweest, maar sinds kort hebben ze een nieuwe chefkok. Dit is duidelijk te merken. Het was voorheen wel redelijk, maar nu is het echt uitstekend. Vooral de Filetto Bodino was heerlijk. Ik heb maar zelden zo'n lekkere biefstuk op.
    Ook de bediening deed zijn uiterste best om het ons naar ons zin te maken.
    We gaan zeker een keer terug, ook is het voor ons een uur rijden.

20. Het was echt een top restaurant bediening was echt top super.

21. Donderdagavond zijn we met mijn dinerbon van Vakantieveilingen gaan eten bij Alexandros. De ontvangst was matig ondanks de reservering. Het was al redelijk vol. De vrouwelijke bediening vertelde dat er geen toeslag werden berekend op onze dinerbon. Voor de zekerheid gevraagd wat een 3 gangen-menu inhield. We mochten ALLES van de kaarten bestellen, echter na een paar minuten kwam het zusje van de eerste serveerster en vertelde dat wij toeslagen zouden krijgen op gerechten boven een bepaald bedrag. Verbazing alom. Na lang wachten kregen we eindelijk onze drankjes. Het gekozen voorgerecht (met €2, = toeslag) bestond uit 3 niet warme gamba's met een minimale knoflookolie. Het hoofdgerecht, ook met toeslag, de lamsbout mistte de beloofde groenten, het vlees was droog maar wel warm. Er lagen alles bij elkaar 8 frieten en 2 eetlepels rijst op een schaaltje voor 2 personen. De uitgebreide salade met overheerlijke saus bestond uit een schepje sla met mini dressing. De tzaziki was niet meer dan 1 eetlepel, op het bord gekwakt. De gegrilde schotel van mijn partner, ook met toeslag, de portie was minimaal en niet meer lekker heet van de grill en op een koud bord geserveerd. De desserts waren restaurant onwaardig. De keuze was minimaal. Het zusje kreeg elke keer de schuld: nu had ze niet genoeg gebak gemaakt, daarom de keuze "surprise van de chef" besteld. Het was een slechte verrassing: 3 bolletjes ijs met een stukje kleffe cake versierd met streepjes saus uit een flesje. De baklava bestond uit een mini stukje met 1 half gesmolten bolletje ijs en een van het bord weglopend dotje slagroom.
    De 2 sterren voor de sfeer hebben ze aan ons te danken, want die hebben we zelf gecreëerd.
    Dit Griekse restaurant is het slechtste, waar we ooit hebben gegeten!

22. Snap echt geen snars van de negens op deze site, het was voor ons een complete teleurstelling!
    Voorgerecht was drie bolletjes tja wat was het (?) met een stukje stokbrood op een bordje gesmeten.
    Onvriendelijke personeel, waren volgens mij erg boos dat wij een bon hadden van vakantieveiling.
    Doe dit dan niet! Ook wij kregen een paar stukjes friet om te verdelen met ons vieren.
    Het heerlijk gepresenteerde ijsje op de kaart waren drie bolletjes goedkoop ijs met een sliertje uitgelopen slagroom. Voelde ons ondanks aanbieding zeer miskocht en zeker geen prijs/kwaliteit voor het geld.

23. Flinke teleurstelling na alle goeie recensies op deze site. Personeel was zeer gehaast, besteld gerecht was niet in voorraad, lang wachten op ons eten en drinken met als resultaat ook nog een verkeerd opgenomen gerecht en 10 frietjes om met 4 volwassenen te delen.
    Zonde dat een vlotte preek met een glimlach van de gastheer dit proberen recht te lullen. Het heeft in ieder geval niet geholpen!

24. Joyce de Heus

We hebben heerlijk griekse tapas gegeten en ons laten verrassen door onder andere kalimares, souvlaki en tzaziki. Personeel was erg vriendelijk en waanden ons door de de heerlijke gerechten en gastvrijheid weer terug in Griekenland. Grote aanrader!

25. Hedenavond weer heerlijk gegeten bij Alexandros. De kok en de bediening Bettie enTaki waren weer in een bloedvorm. De sfeer was zoals altijd bar gezellig en het restaurant werd goed bezocht. Het team zorgde voor een vlotte bediening en altijd even tijd voor een gesprekje. We hebben genoten van de Midia en de Stifado. Dus weer een gezellige avond met goed eten en prettige mensen.

26. Petra Kruk- Burger

Wij hebben heerlijk gegeten. Het was erg gezellig. De sfeer werd er in gehouden door Chris. Helaas wonen we aan de andere kant van het land!

27. Rita Koenraad

Nu inmiddels al 2x geweest. En het is heerlijk eten. Het personeel is vriendelijk en altijd een gezellig praatje. En je glas is nooit leeg.

28. Gisteravond daar gegeten, met een voucher van vakantieveilingen, het heeft mijn verwachtingen over troffen, eten byzonder lekker, dus een goede kok, de bediening was goed aardig en vriendelijk, er ging een klein dingetje mis maar dat werd perfect opgelost.
    Dus conclusie een aanrader.

29. Vanavond heerlijk gegeten: onbeperkt uit de Griekse keuken. We hadden hierin geen keus en lieten ons verrassen. Prima! Daarbij een zeer hartelijke en vriendelijke bediening waardoor wij ons zeer welkom voelden. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar! Hartelijk dank aan het personeel, ga zo door!

30. Tafel 9.
    We werden hartelijk ontvangen door het personeel van het Grieks restaurant "Alexandros". Het aperitiefje ontbrak, maar over de maaltijd zijn we heel tevreden. De gerechten waren heel goed van smaak. Ook met het nagerecht was het voor ons "net even de maaltijd gezellig" afsluiten. Hartelijk dank voor de fijne gezellige avond!!!

31. Jaap en Thea

Gisterenavond hier gegeten. De bediening was erg hartelijk. De nieuwe kok was goed. Minder patat en meer groente op je bord, echt beter dan vroeger. Komen graag terug.

32. Zeer vriendelijk ontvangen door een komische gastheer. Het eten was prima en de bediening ook. Ruime keus uit de menukaart. Zeker voor herhaling vatbaar!

33. Weer lekker tapaz gegeten

34. We hadden de garnalen en de kip gehad beide waren goed. Snelle service en leuk interieur.

35. Verslechterd

Wij kwamen hier al enige tijd eten, altijd met plezier. Sinds de vorige gastvrouw weg is, is de kwaliteit van het restaurant ver te zoeken. Lange wachttijden, personeel dat langzaam werkt, en veel andere dingen doet dan de gasten helpen. Wanneer wij iets extras vroegen (mayonaise), werd het vergeten en hebben wij er een tweede keer om moeten vragen.
    Wij bestelden als drinken 2 icetea's. Wanneer deze kwamen zat er geen citroentje in, ijsblokjes of rietje. Iets wat je in een restaurant wel mag verwachten, dit was vroeger ook altijd bij Alexandros. Toen wij later de rekening kregen, zagen wij dat de drankjes ook nog eens €2,70 kostten, erg duur voor de kale icetea. Zoals de eerdere recensies ook al zeggen is het ver achteruit gegaan sinds de vorige gastvrouw is vertrokken. Wat ook al genoemd is, zijn de extra kosten bij een a la carte bon. Kosten die niet vermeld zijn op de bon. En een weekendtoeslag die niet per tafel gaat, maar per persoon.
    Persoonlijk vind ik de bediening helemaal niet gastvrij, maar erg bijdehand en luidruchtig.

1,7
  36. Heerlijk gegeten. We kwamen met een grotere groep, werd onzettend goed rekening mee meegehouden, heerlijk gegeten! Ps op de foto is de helft al op.

37. Grote tegenvaller. We hadden bon via vakantie veiling. Ze hadden geen feta. Geen salade. Totaal geen vegetarische dingen.
    Grote tegenvaller. Was nu al de tweede keer dat het zo tegen viel. Wij gaan er niet meer heen.

38. Vanavond wezen eten het was weer voortreffelijk, het was enorm gezellig en we hebben gelachen met het leuke personeel. Leuk concept en heerlijke koningstafel(mezedes). Komen over 2weken weer!

39. Gisteren 24 Augustus wezen eten met een à la carte bon van vakantieveilingen.
    Helaas moet ik jullie mededelen dat het geen à la carte keuze betreft.
    De voorgerechten boven 6,50 moet je 2 euro extra betalen en hoofdgerechten boven de 16,50 ook 2 euro extra.
    Dit mag je accepteren of gewoon weer weg gaan.
    We zijn toch maar gebleven en hebben een voorgerecht (met 2 euro extra) en hoofdgerecht (2 euro extra) besteld.
    Bij het gerecht kregen wij een minuskuul klein plukje rijst geserveerd en geen friet, de salade met overheerlijke dressing bleek een plukje sla te zijn "zonder enige" dressing.
    Als slagroom op de taart zou dan het nagerecht gekozen mogen worden van de dessert kaart.
    Wat voor verassing dit gaf is werkelijk lachwekkend, de uitbater van deze gelegenheid kwam ons mededelen dat de laatste 3 nagerechten niet geserveerd konden worden omdat de ingrediënten op waren, ook een ander nagerecht halverwege de lijst was ook niet mogelijk.
    Je begrijpt het waarschijnlijk wel, dit waren de duurste nagerechten van de kaart.
    Daarom adviseer ik iedereen geen bon meer te veilen bij vakantieveilingen, simpelweg om de reden dat ze hun belofte op de bon niet nakomen.
    Ik las hier al eerder het woord oplichters.
    Ik moet helaas deze mening delen.

40. Na reservering kwam de bevestiging pas een half uur voor aanvang. Dat werkt natuurlijk niet. We hebben dan ook elders gereserveerd, gewoon telefonisch.

41. Vanavond weer heerlijk gegeten bij Alexandros, gezellige en vriendelijke bediening.
    Na het eten werd er nog een (gratis) ouzo aangeboden. 👍

42. Erg slecht. Bij aankomst gelijk bij uitleg menukaart een verhaal dat de prijzen boven de 6,50 verhoogd moesten worden met 2,50 en de prijzen boven de 16,50 ook. Een warrig verhaal het meisje kon niet uitleggen waar dat voor was. Maar we gingen voor een gezellige avond dus…
    Citroen was op (de eerste keer ook al). Het voorgerecht kwam vrij snel. Op het hoofdgerecht moesten we ongelofelijk lang wachten. Het vlees was allemaal vreselijk doorbakken en smakeloos. 8Het kindermenu kwam pas door toen bijna iedereen al klaar was met eten. Kortom een vreselijke avond.
    Ter compensatie hebben we de kortingsbon teruggekregen en het kindermenu ook (het geld dan).
    Na ons eerste bezoek hadden we al onze bedenkingen, maar ons tweede bezoek heeft ons doen besluiten hier nooit meer heen te gaan.
    Dit bedrijf verdient de naam restaurant absoluut niet. Een gaarkeuken doet het beter. Dit is de eerste maal dat ik ooit een recensie schreef, maar het feit dat ik dit nu doe, mag aangeven hoe teleurgesteld ik ben.

43. Annet van de Kraats

Heb vorige week gegeten bij Alexandros via Vakantieveilingen.
    Een 3 gangenmenu, het was in één woord: Heerlijk!
    Ook een leuke sfeer....
    Ik kom zeker terug.

44. Sorry kan alleen een 10 geven alles perfect.
    Smaak sfeer gezelligheid alles super!

Zeker een aanrader…

45. Super geslaagde avond. Lekkere tapas en gezellige live muziek.

46. We hadden eerst gebeld, omdat 1 van ons allergisch is voor diverse voedingsmiddelen. Dat was geen probleem werd er gezegd. Eenmaal in het restaurant bleek het toch lastiger te zijn dan gedacht, maar het werd tot tevredenheid van iedereen opgelost.
    Wij hadden de tapasmenu via social deal. Wat meer groenten bij de tapas zou wel een goed idee zijn.

47. Kleine porties. We kregen een klein bordje patat voor 4 personen. Garnering was ook karig.
    Voor elke gang werd bijna 1 uur genomen. Als je honger hebt dan is dit niet de juiste plek om te eten.
    Ook was er maar 1 toilet deze was voor dames en heren en werd niet schoongemaakt.

48. W.van Leeuwen

Het eten was goed hoeveelheid niet overweldigend, de bediening liep wat langs elkaar heen twee keer komen om een bestelling op te nemen maar de muziek was veel te hard.

49. Het was erg leuk en het eten was erg lekker ik raad het zeker aan om er te komen eten. We werden goed geholpen door onze serveerster. ze was erg aardig. Alles was verder perfect

50. Erg lange wachttijden
    Zeer chaotisch
    Bepaalde gerechten niet op voorraad
    Weigeren om, naast de bestelde cola's, een glas kraanwater te serveren
    Oude, hardgebakken friet
    Kapotte koelkast waardoor bepaalde gerechten niet mogelijk waren
    Geen ouzo meer (voorheen altijd)
    De salade was een halve eetlepel en de groentes waren niet vers

Wij hebben het restaurant in de afgelopen jaren zeer regelmatig bezocht. Na het vertrek van een vorig personeelslid werd de kwaliteit en service steeds wat minder met als dieptepunt ons laatste bezoek. Wij hebben besloten om restaurant Alexandros niet meer te bezoeken.

51. Helaas gister een zeer slechte ervaring gehad bij dit restaurant. Chaotische bediening, er werd nog even vermeld dat de keuken bepaald wat er aan tapa's(mezedes) wordt gemaakt en niet de klant.
    Uiteindelijk vielen het voorgerecht en het hoofdgerecht erg tegen(zekerin vergelijk met hetgeen we hier eerder hebben gegeten). Het nagerecht(ijs) was wel goed.

Conclusie voor mij is dat ik hier voorlopig niet meer zal gaan eten, over een maand of 6-7 maar eens kijken of de kwaliteit en smaak van het eten weer wordt zoals we gewend waren. Tot die tijd rillingen als ik er aan denk brrrrrrrrr.

Misschien is het raadzaam om de vrouw die hier eerder stond terug te halen van vakantie, toen leek alles beter onder controle.

52. Wij kwamen hier regelmatig, maar voor nu de laatste keer. Chaotisch bediening, lang wachten, eten niet lekker en bij het afrekenen moet je ook opletten. In de tijd dat ander personeel hier nog werkte was alles beter geregeld, qua sfeer eten etc

53. We kwamen binnen en het personeel liep langs ons op, het enigste wat ze zeiden was hoi en liepen weer weg. Toen heeft de barman ons een plekje aangewezen en ons gevraagd of we iets wouden drinken. Even later kwam er een meisje die ons de kaart gaf, daarbij had ze niks vertelt over de toeslagen en niks uitgelegd. Toen we voor de zoveelste keer hadden gevraagd om te bestellen kwam er eindelijk een man die ons bestelling wel wou opnemen. Na een tijdje kwam het eten, het eten was echt heerlijk, complimenten voor de keuken! Veder was er een meisje (bruin haar, schuine scheiding in haren, veel makeup) die de heletijd bij tafel 16 ging staan, ze heeft zelf van daar een bord zitten eten terwijl ze nog in haar werk tijd zat, zo schandalig! Veder moet het personeel echt beter hun taken doen want de 2 dames wisten haast niet waar ze mee bezig waren.

54. Negatief
    We waren er afgelopen zondagavond 30 juli om 19.00 uur en hadden gereserveerd voor 19.00 uur. Was niet druk en toch moesten we wel erg lang wachten op ons hoofdgerecht (kregen we uiteindelijk om 20.50 uur nadat we er wat van gezegd hadden!). Ook hebben we al erg lang op ons voorgerecht moeten wachten. Voorgerecht en hoofdgerecht smaakten wel goed. Het toetje kwam vrij snel nadat we ons hoofdgerecht op hadden, maar het was helaas bevroren; bevroren slagroom en bevroren yoghurt. Niet voor herhaling. Heb nog even overwogen om niet alles te betalen.

55. R.L.Stroband-Heinemann

Het was bomvol en een complete chaotische toestand en dat was reuze jammer. Gereserveerd voor 18.30 voor 3 pers., van wie een pers. zich zeer moeizaam bewoog. In deze chaos was van dit alles niets bekend en werden wij eerst ergens geparkeerd. Kennelijk zijn er andere eigenaars, heb hier n.l. eerder gegeten en toen was alles prima, service, bediening, sfeer enz.. Nu was er geen tijd, ruimte enz. om de meisjes iets te leren enz., die overigens heel lief waren. Gelukkig was het eten goed en genoeg, maar waar dit naar toe moet, is volledig onduidelijk en dat is zo jammer. Degene die de leiding had op die avond(geen eigenaar) was ook te plat populair! Ook weer jammer.

Liska

56. Nadat er 4 keer gevraagd was of wij al besteld hadden of een reductie bon hadden, werd na een half uur het bestelde brood gebracht.
    Na anderhalf uur werd onze alexandros schotel gebracht. Het vlees was goed maar de boerensalade was net soepgroente. Ook ontbraken de bonen zoals vermeld werd op de menukaart.
    Voor ons een rede om hier nooit meer te komen.

57. Zeer slecht.
    Service eten en kwaliteit.
    Evht heel erg slecht.

58. Fam bendt

Wij zijn vanavond wezen eten, ik wil jullie hartelijk danken voor alles! De bediening is attent en vriendelijk! Vooral Bettie bedankt! Eten heerlijk! Hadden een alexandros mixed grill voor 2 personen. Heerlijk en enorm veel! Tot snel groetjes tafel 13!

59. Heerlijk gegeten en gedronken.
    Helaas geen koffie verkeerd, omdat de opschuimer al 3 dagenkapot was.
    Veel te druk naar ons idee, vergeten dat wij nog een nagerecht moesten bestellen. Misschien op een andere dag dan vrijdag nog eens proberen.

60. Het slechtse eettentje waar ik ooit ben geweest! 2 Uur wachten op het voorgerecht alles al zonder smaak! Personeels bedienen ken als honden. Ik zeg noooit Meer! Weggegooid geld.

61. Gister geweest, zo slecht is het nog nooit geweest is de kok met vakantie.
    Eten lauw droog of blik smaak bah.

62. Sanny van der Werff

25 juli 2017 gegeten in t restaurant.Bediening erg vriendelijk en eten heerlijk! Wachttijd wel lang.Maar wij komen zeker terug!

63. Leuke sfeer. Eten kon wel iets meer. Niet zo snelle bediening. Komen nog eens terug.

64. marijke bolhuis

Heerlijk gegeten. Tip er is een serveerster die hard werkt, vind de anderen maar wat doen en om zich heen kijken terwijl zij zo hard werkt. Denk anders indelen zodat die anderen ook ff een stapje meer doen.
    Je moet wel lang wachten maar vind het fijn dat je even je eten kan laten zakken. Leuk restaurant en ik en mijn man gaan zeker nog een keer heen.
    Fam bolhuis.

65. We hadden van onze dochter een gewoon 3gangen menu gekregen van vakantieveilingen. Nou het voorgerecht moesten we zelf om vragen voordat het pas kwam, bij het hoofdgerecht hebben we in totaal 2 uur zitten wachten. De servise was erg slecht alleen een meisje die ons telkens hielp en klantvriendelijk bleef ondanks de omstandigheden, meis een duimpje omhoog voor jou👍🏽. De rest jullie moeten het meer georderd houden, heb uiteindelijk het eten mee naar huis genomen en thuis opgegeten. Ondanks het 2 uur wachten smaakte het eten wel goed.

66. Tafel gereserveerd om 17.00 waren wat eerder omdat we moe waren van de hitte, eigenlijk waren ze nog dicht maar we konden een heerlijk koel drankje al bestellen.
    Heerlijk gegeten 3 gangen menu via de hotelkamerveiling weekend toeslag van € 2,50 geen geld.
    Gezellige sfeer, als we in de buurt zijn gaan we zeker terug.

67. Heerlijke Griekse tapas gegeten. Bediening voortreffelijk! Gelijk glazen water met ijs op tafel! Prima uitleg van vriendelijke gastvrouw. Overdadige hoeveelheid heerlijke hapjes voor zeer schappelijke prijs. Bedankt Betty, Taki, Chris en Iamona !

68. Leo & Marianne

Wederom erg lekker gegeten, nu eens op een Zaterdag avond.
    Was wat drukker dan normaal, zodat je wat langer moest wachten op het eten, maar dat was dan ook de moeite waard!

Tafel gereserveerd om 19.00 uur was juist, aangezien er meerdere mensen tegelijk naar binnen wilden om te eten. Voortaan reserveren via hun site is het beste wat je kan doen, scheelt ook weer afwachten waar je komt te zitten, welke tafel etc. Onze voorkeur waar we wilden zitten was geen probleem voor de uitstekende bediening.

69. Jacqueline Kraker

We hebben vaker gegeten bij alexandros, alle keren heerlijk gegeten.
    Personeel is vriendelijk en gezellig.
    We komen zeker vaker.

70. Via vakantieveiling hier gegeten, op aanraden van een kennis van ons.
    We mochten v/d hele kaart kiezen uit een voor- hoofd en nagerecht.
    We hadden een toeslag van 2,50 euro p.p.
    Het eten was lekker. Leuk opgemaakte borden.
    De sfeer was gezellig en de bediening was vriendelijk en gastvrij.
    Voor herhaling vatbaar.

71. Van Dijk

Via VakantieVeilingen hier gegeten. 3 gangen diner en mochten uit de hele kaart kiezen. Sommige gerechten met kleine toeslag (2€). Lekker vers en warm brood bij het voorgerecht. Mooie opgemaakte borden. Lekker gegeten. Vriendelijke en vrolijke bediening en een gezellige en joviale sfeer

72. M. de Boer

Het was zoals gewoonlijk weer erg lekker.
    Nu eens de mezedes geprobeerd en dat was prima.
    Het was druk, dus duurde het wat langer voordat we alles kregen, maar dat vonden wij geen punt.
    De bediening kwam netjes hun excuses aanbieden en was erg vriendelijk.
    We komen gauw weer een keer!!

73. F&J 139 punten

We hebben al meerdere malen gegeten bij Alexandros, niets bijzonders eigenlijk en over het algemeen geen vriendelijke bediening.

Vandaag konden we niet terecht bij de plaatselijke pizzeria, dus maar voor Grieks gekozen. Bel je naar de eigenaar van Alexandros om een tafeltje buiten te reserveren, begint hij direct moeilijk te doen: "ik kan niet twee uur lang een tafel vasthouden" (vreemd, je reserveert toch voor een bepaalde tijd en die tijd voor de reservering is de tafel toch vergeven aan andere klanten...) en "ik kan niet garanderen dat de tafel vrij is op het door jullie gewenst tijdstip".

Tja, dan maar er vriendelijk vanaf zien, waarbij de eigenaar op een onbeschofte manier direct de verbinding verbreekt. Wat een a-sociale, onvriendelijke persoon!

Voor ons dus nooit meer Alexandros! Wat ik al eerder schreef: niets bijzonders, geen vriendelijke ambiance en eigenlijk ook te duur (vooral die goedkope Griekse bogt). Gelukkig hebben we alsnog een beter alternatief gevonden...

74. pretoogjes 'zus

Via groupon gegeten bij Alexandros.

Erg gezellig en erg lekker. De bediening was vriendelijk,persoonlijk , open en maakten lekker de sfeer in het restaurant. Eten was goed en vlees erg lekker mals.
    echt een aanrader voor een gezellige avond!!!

75. K.steensma

Zeer lekker gegeten en de bediening was uitermate vriendelijk en bekwaam
    Zeker een aanrader ga nog wel vaker lekker eten bij Alexandros in Wageningen

76. Vanavond gezellig gegeten. Griekse mezedes, leuk concept. Geen probleem als je iets niet lekker vind.

77. Walter Schijf

Ik ben samen met mijn partner op 04-06-2106 wezen eten bij dit gezellige restaurant omdat wij in Wageningen logeerden en op zoek waren naar een klein, leuk en betaalbaar restaurant. De avond begon al meteen gezellig omdat iemand van het personeel jarig was en er ouzo werd uitgedeeld uit zijn naam en er ook nog met borden mocht gesmeten worden. Wij hebben erg genoten van het eten en zeker de hoeveelheid was niet mis voor de prijs die wij moesten afrekenen. Mochten wij weer eens in Wageningen logeren dan komen we zeker hier weer eten.

78. Paul en Anita

Gisteravond voor de eerste maal gegeten bij Alexandros, wat een heerlijkheid en ruime portie's. Er was live muziek, tijdens de Sirtaki werden er net zoals in Griekenland borden op de grond gegooid wat het een echt Grieks tintje gaf. Een jongedame kwam langs met shotglaasjes gevuld met Ouzo, wat is me dat lekker zeg. Een aanrader om heen te gaan, wij gaan zeker terug en zullen vaste klant gaan worden. Chapeau voor het hele team!

79. In het begin lang moeten wachten voordat we het eten kregen. Maar we zijn goed geholpen door onze serveerster. Na afloop heeft de eigenaar zijn excusses aangeboden voor het lange wachten. We zullen zeker nog een keer terug komen. Wij nomineren onze serveerster voor de goede service.

80. Gemma Baas - van Hove

Zodra we de Griekse koorts weer voelen opkomen gaan we hier naar toe. Lekker eten, gezellig en heel prettig personeel. Bedankt Bettie, Tom, Cris en Taki!

81. Chantal klumpkens

Gezellig en lekker eten , leuk personeel !

82. Van de week wezen eten, de borden zagen er mooi uit en het eten was lekker! ik snap dus veel van de recenties ook niet!! Ik heb enorm genoten van het nieuwe team van Alexandros. Wat een lieve mensen werken daar. De eigenaar had het over een competitie binnen het personeel en dat hij niet wil dat we hem de meeste sterren geven om de rest een kans te geven. Maar Alexandros als ik kijk hoe hard je personeel werkt en hoe relaxt dat jij overal tussendoor loopt hebben zij ook alle sterren verdient. Mijn 5 sterren gaan naar de dame van het gezelschap. Ben haar naam vergeten (waarvoor sorry). Hoewel ze het zelf al zei als grapje, jullie mannen zijn knap maar zij weet precies hoe ze de gasten op hun gemak moet stellen. Ik heb aangegeven dat ik de slechte recenties gelezen had en dat ik een beetje bang was voor wat ons te wachten stond, zij heeft op dat moment meteen tegen mij gezegd dat ze zou zorgen dat alles perfect zou zijn en ze heeft haar woord gehouden. Dus bij deze een dikke pluim. Ik dank jullie alle voor de mooie avond, en voor de meneer met het baardje bedankt voor de gezelligheid je bent een topper! kom heel snel weer terug!

83. Matig kwaliteit traag personeel je voelt je geen moment op je gemak dit restaurant en deze kwaliteit absoluut geen aanrader we kwamen hier jaren maar nu zijn we voor het laatste keer

84. Het eten was prima, leuke sfeer en gezellige inrichting.

85. Onze favoriet werkt er niet meer. Eten is nu een stuk minder goed en het is minder gezellig.

86. Wat een afgang, komen hier al tijden. Elke keer is er een wisseling in het personeel. Alle vaste gezichten zijn inmiddels uit het restaurant verdwenen. Het is een troep, ziet er niet uit zoals het er altijd uitzag. Verder was het eten niet te eten deze keer. Ik kom vast en zeker niet meer terug. Wat een mooie avond had moeten zijn voor mij en mijn man is uitgelopen op een fiasco. Onbeperkte tappas laat me niet lachen. Vroeger kregen we een kaart en was het onbeperkt maar nu wordt je vol gepropt met eten wat je niet wil hebben. Enige positieve aan heel de tent was de kleine mannelijke ober. Wat een lieverd is dat voor de rest echt rommelig. Jammer dat een restaurant dat eens zo goed was nu zo de afgoot in gaat.

87. Fam van de kamp

Nou wat een afgang. Wij komen al jaren, Alexandra weg, dus ook weg sfeer. Hele hectische bedoening nu... sorry wij waren echt verbaasd. Zonder haar is er niks aan...

Wij hadden gekozen voor tapas, staat op de kaart, 2 uur onbeperkt. Nou komt het... 3 rondes binnen 1 uur, bordjes weg en bent u klaar, opzouten maar... Voor de prijs die je betaald is dit schandalig.

En waar is Alexandra? Altijd tijd voor een praatje en gezelligheid, zelfs op moederdag denkt zij elk jaar aan de moeders met een roos.

Nee het was anders nu... we komen voorlopig echt niet meer. Binnen een uur eten kunnen we ook bij de snackbar.

88. Geert Forst

Heerlijk gegeten. Heel vriendelijke en gezellige ober.

89. Anoniem

We zijn wezen eten daar .we missen de sfeer van Alexandros. We moesten lang op de bestellingen wachten .Uit de keuken zelf het eten was niet wat we verwachten. Beetje jammer terwijl we twee weken geleden ook zijn geweest en het eten wel lekker was .En de bediening die er was toen zo gezellige meid die we nu ook miste. Beetje jammer weet niet of we nog een keertje gaan .jammer jammer voor een restaurant waar ik graag heen ging

90. Eric van Kempen

Goede stifado, gezellig, vriendelijke gemakkelijke mensen, Griekse gastvrijheid!

91. Van alle Griekse restaurants die ik ken is dit met stip de slechtst presterende ooit.
    Bij binnenkomst een druk restaurant, dus dat belooft wat, zou je denken.
    Echter, de bediening is ongeïnteresseerd, kortaf en oogt onvriendelijk. De eigenaar loopt jolig door de zaak maar is daarin luidruchtig en niet op de gasten gericht. Overige bediening dito, weinig interesse, bot en kortaf.

We hadden gerechten waarmee weinig mis kan, bifteki (varkensgehakt) gyros speciaal en een kindermenu. Kindermenu was te weinig, alleen friet en frikandel zonder groente, maar dat kan nog, veel kinderen eten toch weinig tot geen groente. De bifteki echter zat vol vet, was niet gekruid en smakeloos. Zonde van 't gehakt. Gyros was echt ronduit smerig. Flauw vlees met kaas eroverheen, geen kruiden, geen smaak. Als je had gezegd dat het kat was had ik 't ook geloofd. Gyros kan zoveel lekkerder zijn. De koolsalade was wederom ongekruid met wat azijn erover. Rijst droog en te kort gekookt, friet hard en smakeloos. Enige wat aardig was, was de tzatziki, maar daarvan denk ik dat ze niet vers was maar uit een potje.

Een dessert durfden we niet aan. Een glaasje ouzo bij binnenkomst of vertrek kon er niet af, dat kom ik bij andere Grieken vaak nog wel tegen.

Restaurant lijkt op kortingsbonnen (vakantieveilingen?) te draaien, deze hadden we niet, het kan de drukte verklaren. Was de eerste keer, maar ik zoek de volgende keer even verder. Jammer.

92. Het eten was erg slecht! Specialiteit stifados besteld en dat leek nergens op. Grote brokken taai vlees, niet gaar, geen zilveruitje te bekennen terwijl dat er zeker inhoort. Geven me nog gelijk ook, maar dien wel af te rekenen.
    Zo teleurgesteld! Vriendin had chiros speciaal: ook die van slechte kwaliteit.
    Wil

93. Voor de tweede keer mezedes gegeten met vakantieveiling , eten weer lekker maar bediening en service slecht . 1e ronde met salade , 2e ronde vlees maar dat alles in 80 minuten dat is traag .Na geklaag te hebben kregen we een bordje salade met keihard brood . Daarna 3e ronde en toen die op was werden onze bordjes weg gehaald en kregen we niets meer. Bij het afrekenen werd nog wel excuus aangeboden voor de slechte bediening maar daar hadden we niets aan .
    P.S. Ik heb wel een fooi gegeven voor het lekkere eten.

94. Het mezedes menu was dit keer erg lekker, de beste Griek, alles kwam lekker op tijd. Zeker aanrader.

95. Zaterdag heerlijk gegeten, was erg bijzonder groot verandering smakelijke voorgerechten en mooi opgemaakte borden. Jammer alleen de bediening loopt chaotisch. We missen de sfeer en de aandacht van de bediening van de gastvrouw.

96. Schotel had minimaal aantal frieten. Zelfs enkelen daarvan waren zelfs niet in de frituur geweest!
    Klein beetje koolsla, normaal portie tzatziki en de kipfilet van het rooster was smakeloos!
    Dat voor 16,5 euro!
    Ken ik niet van ze!!

97. Ceel 14 punten

Goede ontvangst, vriendelijke bediening.
    Eten is goed en voor ons 4 personen ruim voldoende.
    We hadden 3-gangenmenu.
    Alleen was bij mij de lamskotteletten niet lekker.
    Zijn waarschijnlijk bereid in een vieze pan, met oude bakresten en oud vet.
    Heb er een vieze smaak aan over gehouden.
    Was wel een minpuntje.
    Vandaar de 7.

98. Lieftink

Jammer dat we pas na 3 kwartier zitten onze bestelling werd opgenomen en dit was omdat we er zelf om moesten vragen. En we kregen voor en hoofdgerecht tegelijk

99. Monica van Bremen

Na het even aangezien te hebben zijn we weer huiswaarts gekeerd. Het was zeer druk en lawaaierig. Alleen een biertje afgerekend.
    De tafeltjes stonden erg dicht op elkaar. Was nogal benauwend.

100. Regina Geurink

Wij hebben lekker gegeten. Ze hebben ons alleen de volle pond laten betalen! ipv 2 persoon gratis voor het drie gangen menu! Hou dit dus in de gaten! Wij gaan proberen het geld alsnog terug te krijgen!

Volgende pagina