1392207661 62
1491001957 78
1509819918 77
1519228899 72

1. GA HIER NIET ETEN!
    - Het duurde gemiddeld 45/60 minuten per ronde Tapas.
    - We hebben 6 keer naar de leidinggevende gevraagd omtrent vieze wijn. Uiteindelijk kregen we na ongeveer 30 minuten antwoord hierover.
    - Het eten was niet lekker, met uitzondering van enkele hapjes.
    - De wc was verstopt en stond blank, het personeel wist dat deze verstopt was. Deden hier echter niks mee tot je er niet meer kon lopen.
    - De leidinggevende van deze avond sprak ons zeer onvriendelijk aan toen wij met een klacht kwamen over de bovenstaande punten. En stond ruzie te maken in de zaak met ons. Hij was niet oplossingsgericht en wij moesten zelf een oplossing vinden.
    - Ook het eten van andere tafels was te ver doorbakken of juist niet gaar.

Doe jezelf een plezier en geef je geld hier niet aan uit!

2. Onbeperkt eten in 2,5 uur. Maar na 75 minuten geen eten gehad. Was via vakantieveiling gewonnen. Echter kregen andere klanten meteen te eten en te drinken. En zelfs voor de 3e keer. Dit aangegeven bij de bediening. Blijkbaar worden klanten die het volle pond betalen meteen geholpen. En klanten van vakantieveiling niet. Dut geld hebben ze zo wie zo binnen. Kon geen excuus van af en moesten zelfs betalen voor eten wat op tafel snel werd gezet terwijl wij de jassen reeds aan hadden.

3. Priscilla

We hadden een tacoactie geboekt. Na een uur wachten was het drankje op en het eten in geen velden of wegen te bekennen. Twee maal gevraagd waar het blijft, geen antwoord. Uiteindelijk opgestapt en de eigenaar kon het niets schelen. Geen excuses of niets, was het blijkbaar gewend. Van ellende maar Kebab gaan eten ergens. Wat een ongelooflijk slecht restaurant!! Raad het iedereen af! Totaal geen service en van de kwaliteit van het eten kan ik niks zeggen want dat kwam er niet...

4. Wij waren er recent op een zaterdagavond. Werden onvriendelijk en onprofessioneel ontvangen, er werd ons vervolgens een tafel gewezen. Vervolgens werden wij niet meer geholpen, we hebben echt een half uur gewacht. In dit half uur is er zeker 5 keer een personeelslid langsgelopen, ons aangekeken, naar onze tafel gekeken..Maar we werden niet geholpen, zo vreemd! En het restaurant zat niet eens helemaal vol! We zijn na dat half uur maar gewoon gegaan naar een ander restaurant. Bij het weggaan werden we ook nog gedag gezwaaid, echt heel apart. Mangu, werk alsjeblieft aan je personeel, dit kan gewoon echt niet. En dat is echt jammer, want het ziet er verder gezellig uit en Mexicaans eten lijkt ons best lekker.

5. Gezellig restaurant!
    Goede service (van Jack) en lekker eten.
    Lekker en genoeg eten.
    Gezellige aankleding en knus.
    Goede prijs - kwaliteit verhouding.

6. Zeer slechte ervaring. De eerste gang waren simpele salades (buiten de bonen om niks Mexicaans). Vervolgens zijn we na 1,5 uur wachten maar vertrokken op weg naar huis toen we hoorde dat er nog minstens 20 minuten overheen ging voordat het klaar was. Om ons heen waren 6 tafels die ook nog geen eten hadden ontvangen. Wij waren blij dat we tenminste nog iets hebben gehad, de helft van de tafels hadden nog niks gehad in dat 1,5 uur!
    Slechte ervaring en slechte bediening. Zeker geen aanrader!

7. Vanavond hebben Ron en ik bij Mangú tapas gegeten. Ik raad dit restaurant aan iedereen aan. Een bijzondere inrichting, die voor knusse hoekjes zorgt. Het eten is heerlijk. De porties waren wat te groot. Dat vond ik jammer omdat ik graag nog wat meer lekkers had willen proeven. Mijn opmerking daarover werd meteen serieus genomen en doorgespeeld naar de keuken. De bediening is reuze vriendelijk en behulpzaam. De prijs / kwaliteit verhouding is prima.
    Kortom: we hebben genoten! Ik wil er zeker nog eens heen!

8. Heerlijk gegeten met een prima service. Zeker voor herhaling vatbaar.

9. Inmiddels zijn we op de terugweg van ons etentje bij Mangú. Na het lezen van de deal en de menukaart hebben we besloten onze vakantie in te luiden met, wat we dachten te krijgen, een lekker etentje. De keuze was alles behalve reuze. Achteraf klopte het precies met wat in de deal beschreven stond, burrito's, nacho's en taco's in vlees, vis en vegetarisch. Naast dat dit nogal eentonig was, misten we ook de lekkere gesmolten kaas. Deze was er wel, maar in de vorm van een mager plakje kaas die niet lekker smolt, de kaasslierten waar je op hoopt waren alles behalve aanwezig. Naast de kwaliteit, of in ons geval de ontbrekende kwaliteit, van het eten, liet de bediening ook te wensen over. Een van de gastheren liep met zijn ziel onder z'n arm rond. Er kon geen lachje of vriendelijk woord vanaf. Begrijp me niet verkeerd, ik hoef ook niet 10 keer op een avond te horen of alles naar wens is en of het smaakt, maar 1 keer was geen overbodige luxe geweest. Ook duurde het lang voordat we het eten kregen (voor andere gerechten van de kaart moest bijbetaald worden - dit waren er ook maar een stuk of 10). Uitleg over welk gerecht wat was, was ook handig geweest. Door de donkere ruimte was dit namelijk niet te ontcijferen. Het kapotte bord, de vieze glazen en het kromme bestek hebben er niet aan mee geholpen om onze vakantie met een lekker etentje in te luiden. Al met al zullen wij hier, ook niet voor deze lage kosten, niet meer heen gaan.

P.s. inmiddels staan wij bij big M voor een ijsje.

10. We hebben heerlijk tapas gegeten! Gezellige sfeer, fijne bediening. En kindvriendelijk, ons zoontje mocht mee om een cadeautje uit te zoeken, vond hij prachtig!

11. Samen met mijn zoon een avondje eten en bios. Bij Mangu een leuke ervaring met Mexicaanse Tapas met een goede samenstelling van warm en koud en dan nabestellen wat je lekker vindt. Heerlijk gegeten, leuke bediening en eten is "value for money"met een Groupon.

12. Een geweldige belevenis. Was de reis naar Apeldoorn meer dan waard. Gastvrij, goede bediening en bovenal heerlijk gegeten. Graag tot gauw.

13. betty verhoog

We hebben heerlijk gegeten en de sfeer is uitstekend.
    Ik kom zeker nog een keer terug.
    Een pluim voor de bediening!

14. Ilonka Eggen

Zeer gezellig, heerlijk eten, snelle bediening.
    Aanrader om eens wat anders te eten.

15. Heb heerlijk gegeten, eerst heerlijk buiten op terras wat gedronken en toen binnen gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Eten was van goede kwaliteit en diversiteit. Voor een gezellig etentje zeker een aanrader.

16. Hele prettige ervaring om daar te eten. Hele goede sfeer.
    Bedieniing correct en vriendelijk En het eten super heerlijk.
    Kom zeker terug om heerlijk te eten

17. Schurink

Wij kregen een tafeltje ergens achterin de hoek erg krap, we moesten ook vragen om drinken werd niet gevraagd aan ons eten was wel goed.

18. Heerlijk eten leuke zaak en vriendelijk mensen!

19. We zijn hier gisteravond gaan eten, waar we een week naar uitgekeken hadden. We gingen voor de "all you can eat taco's, burrto's en nacho's". Nu verwachtten we met de prijzen echt geen drie-sterren restaurant, maar dat hoeft ook niet: als het eten in orde is en de bediening goed, dan kun je voor een leuk prijsje een gezellige avond hebben. En wat kan er nou fout gaan met taco's en burrito's?
    Nou, alles dus. Het werd zonder overdrijving het slechtste etentje in jaren.

Mangú schoot op alle punten tekort: oud meubilair met doorgezakte stoelen, een ongezellige inrichting (al is dat een kwestie van smaak), het goedkoopste bestek dat doorbuigt zodra je iets wilt prikken of snijden; het concept "all you can eat" geldt slechts voor elf gerechtjes: voor alle bijgerechten en toetjes moet je bijbetalen, zodat het alsnog prijzig wordt; de frozen margarita (geserveerd in een plastic kannetje en bistrot wijnglazen) was zo smakeloos dat we hem hebben teruggestuurd; het belangrijkste: het eten was ronduit slecht: smakeloos, de groentes niet gaar, de vistaco's gevuld met taaie diepvrieskibbeling, de taco's juist weer aangebrand in de over; de smaak léék niet eens Mexicaans;

Alleen het toetje was prima.

Het personeel was aardig, dat moet gezegd, maar van bedienen hadden ze geen kaas gegeten: afruimen gebeurde niet, zodat de tafel nog vol stond als ze met de volgende gang hete schaaltjes aankwamen.

Ik begrijp dat andere mensen hier heerlijk hebben gegeten. Misschien was de vaste kok met de keukenbrigade gister al met zomervakantie. Maar ons zien ze hier niet weer.

1,1
  20. Dit restaurant mede op basis van de alhier afgegeven recensies voor een nadere kennismaking gereserveerd.

De online reservering (via eet.nu) werd redelijk vlot bevestigd. De reservering stond voor een woensdagnamiddag om 17.00 uur. Bij binnenkomst bleek al snel dat we de eerste gasten waren. Normaal voelt het een beetje ongemakkelijk als je alleen in een restaurant zit, maar vanwege de natuurlijke charmes en het gevoel voor humor van onze gastheer, voelde het toch anders.
    Een 7-8-tal tafeltjes in het voorste gedeelte van de zaak maakten het een (ondanks de iets te harde muziek) toch wel intieme ruimte.

De chille laagdrempeligheid van het serverend team is overigens wel fijn om te ervaren. Een kort en gepast grapje weten we wel te waarderen. Na een half uur raakte het steeds voller en vanwege het mooie zomerse weer werden de plekken voor het restaurant ook al snel bezet.

We lieten deze keer de aanlokkelijke tapaskaart voor wat het was en gingen voor de 'gewone' menukaart. De "entrada's" waren: Gamba’s al Ajillo en de 'Empanadas De Carne'. Beide gerechten werden zeer smaakvol geserveerd. Koud wat koud moest zijn, en heet wat heet moest zijn. Helemaal niets op aan te merken. Voldoende gamba's en een knapperig korstje om de Empanadas.

Het hoofdgerecht bestond uit de Witvis met dille mosterdsaus en het gegrilde vlees de Mangú Fiesta. Ondanks dat we vooraf toch wel flinke trek hadden konden we niet alles opeten. De gerechten werden geserveerd met goed gebakken dunne frietjes, warme groente en de bekende koude groenten. De borden zelf waren overvol. Wellicht iets tè vol, maar wat erop lag smaakte goed en had de juiste structuren. Vandaar dat de prijs/kwaliteitmeter een 9 aangeeft bij deze beoordeling. Een beetje kijkend naar de andere gerechten die we voorbij zagen komen, snap ik wel waarom dit restaurant zo'n hoge score krijgt. Veel terugkerende gasten blijkbaar want soms hoefde de nieuwe besteltablets niet meer uitgelegd te worden, en dat is een goed teken.

Vanwege de warme dag stonden de ramen open en was het lawaai op de straat goed te horen. Als de muziek dan ook nog vrij hard staat (wel leuke muziek overigens) dan is een rustig dineetje ver te zoeken. Maar... zoals reeds eerder gezegd. Op de een of andere manier is het al met al toch niet als storend ervaren. Later zagen we op de achter het pand gelegen parkeerplaats (tip) dat men ook een buitenterras heeft, dus met die mogelijkheid kunt u ook nog rekening houden bij het reserveren.

Het restaurant is overigens minder tot niet geschikt voor rolstoelgebruikers omdat de toiletten zich beneden bevinden. Verder voor iedereen die van de Mexicaanse keuken houdt een aanrader.

21. Gezellige en knusse sfeer, leuke bediening en heerlijk eten. Wij hebben 2x gebruik gemaakt van de tapas actie, dit is voordelig en voor ieder wat wils. Ik kom snel weer terug!

22. Leuk betaalbaar en lekker gezins-avondje uit eten. Vlotte, spontane jongens van de bediening wisten ook nog eens mijn zoon van 5 te entertainen en waren erg oplettend qua veiligheid doordat ze de hete gerechten zo plaatsten dat m'n zoontje z'n vingertjes er niet aan kon branden! Dat terwijl ze het best druk hadden de avond dat wij er waren, (zaterdagavond). De knusse sfeer in het restaurantje die prima past bij de heerlijke gerechten en fijne bediening maken het etentje helemaal compleet. De actie van 15 euro per persoon is helemaal te gek! Lekkere en mooie gerechten eten totdat je volzit, zonder tijdslimiet, inclusief desserts... (met als enige minpuntje het grand dessert dat wat tegenviel, maar de andere ijsjes waren net als het eten verrukkelijk). Het doet echt niet onder voor bijvoorbeeld een sushi restaurant... (waar we eerst naartoe wilden gaan). Maar scheelt wel bijna de helft van de prijs..! Laat de sushi eens voor wat het is en probeer een avondje mangu..! Succes gegarandeerd ☺️😋

23. Onlangs met een vriendin onbeperkt tapas gegeten. We hebben gebruik gemaakt van een super aanbieding en genoten van de variatie en verschillende smaken. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Komen zeker terug!!

24. Eten is zeer goed en het is er altijd gezellig en lekker druk.

25. Gerdien

Heerlijk gegeten. Ik kan me In totaal niet vinden in recensies over slechte bediening. Iedereen is super aardig maar je moet hier niet gaan eten als je haast hebt. Zeker 2-2.5 uur voor uittrekken. Alles kan gepersonaliseerd worden, we kregen een apart schaaltje met guacamole omdat 2 gasten de normale te scherp vinden. Top! Het eten is heerlijk en de muziek maakt het plaatje af. Nu nog een dansvloer. Hihi.

26. Het eten is niet slecht en niet heel bijzonder, maar wat mag je verwachten voor 15 euro per persoon. Hilarisch was de dronken ober... het leek wel een Griekse avond, alle borden vielen kapot, mensen kregen verkeerde drankjes, verkeerd eten, wij hebben 30 minuten op de rekening moeten wachten en de ober 30x uit moeten leggen welke tafel we zaten, uiteindelijk kregen we de rekening van 2 tafels verder op, die kwam in de buurt van die van ons hihi.

27. Leuke sfeer.
    Bediening is prima.
    Let op via Social Deal: all you can eat taco's, burrito's en nacho's:
    op de tablet die je krijgt aan tafel staan ook allemaal gerechtjes die je kunt bestellen maar met bijbetaling.
    Dus kijk goed wat je wilt. All you can eat met kleine hapjes à 24.50 of Social Deal maar met bijbetaling voor diverse hapjes, friet en ijs.

28. Astrid Marchal

29. Heerlijk gegeten bij Mangú. We hadden een Tapasbon van gift for two en hebben voor 6 euro onbeperkte toetjes bijgekocht en dat was de moeite waard. Ook erg prettig dat je niet bijv. 5 x 5 gerechten mag bestellen, maar onbeperkt veel rondes zelf mag bepalen hoeveel gerechten je wilt. De gerechten werden leuk geserveerd, waren heerlijk en het personeel vriendelijk. Wij gaan er zeker nog een keer eten!

30. Met 5 personen gegeten bij Mangú, eten was super lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

31. Uitstekende service, goede prijs en heerlijk gegeten, kortom het was een topavond

32. We zijn hier voor de 2de keer wezen eten. De eerste keer was alles perfect en konden niks aanmerken op het eten/bediening. Misschien dit keer dezelfde verwachtingen, waardoor het iets minder was. Het eten werd tegelijk geserveerd waardoor sommige gerechtjes gewoon koud waren, wanneer je eraan begon. Duurde ook allemaal wat langer voordat we eten kregen (tapas). En bij sommige gerechtjes ontbrak het aan smaak. Het is er iig altijd gezellig druk en de sfeer is er ook altijd goed. Dus hoop dat dit een momentopname was en we de volgende keer weer een hoger cijfers kunnen geven.

33. Voor de 2e keer deze maand naar Mangu. Opnieuw heerlijk gegeten!

34. Super lekker gegeten.
    Goede service
    Genoeg keuze

35. Margriet Weurman

We hebben genoten van het tapas buffet! Zowel de koude- als warme tapas waren perfect van smaak en leuke variaties. Ik zou wel bij de kok in de leer willen.
    Ga zo door!

36. Marcel van Vliet

Prima ervaring gehad met een gift for you card, die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Na een dagje Bussloo was het prima eten bij Mangu en we werden ook nog eens heel vriendelijk bediend. Als we weer in Apeldoorn een eettentje zoeken, komen we zeker nog eens terug.

37. Jacqueline

We hebben er erg gezellige getafeld in een rustig en warme sfeer.
    Het eten was heerlijk en een ruime keuze.
    De bediening was erg vriendelijke en attent.

38. Gezellig gegeten in Mangú samen met 2 vriendinnen. Gastvrij onthaald en een mooi rustig plekje om uitgebreid bij te praten gekregen. Eten kon in etappes zelf (op tablet) besteld evenals drinken en het nagerecht. Zo konden we optimaal eigen keuzes maken op eigen tijd. Voor herhaling vatbaar.

39. Wij hebben de onbeperkt kip tapas gegeten. Was erg lekker en genoeg keus, het brood met de aioli was heerlijk. Door het nieuwe systeem met de kleine iPad verliep alles perfect. Ook de bediening is erg vriendelijk.

Zeker voor herhaling vatbaar.

40. Heerlijk gegeten, de bediening was voortreffelijk, evenals het eten. Binnen 10 minuten zaten wij aan het eten. We hebben een gezellige avond daar gehad, mooie afsluiting voor een dagje Apeldoorn. Het was de reis uit Enkhuizen zeker waard!!

41. Marieke verschuren

Heerlijk gegeten en gezellige plek.

42. P v triest

Was weer goed alles. Het eten. en vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer.

43. Sfeervol, gezellig en heerlijke tapas gegeten. Goede bediening. Ze weet wat ze serveerde.

44. Heerlijk gegeten en genoten van de gezelligheid en de goeie service

45. Heerlijk gegeten en leuke bediening, een aanrader.

46. Lucio Ryan

47. Heerlijk gegeten gezellige sfeer! Goede bediening en zeker voor herhaling vatbaar! Leuke, lekkere tapas keuze. Hou je van Mexicaans, ga dan hier een keer eten. Tapas in een gezellig restaurant zonder het gevoel bediend te worden in een massa keten.

48. Heerlijk gegeten bij Mangu, een aanrader. Lekker en gevarieerd eten en een fijne bediening. Hier komen we zeker terug!

49. Werd vriendelijk ontvangen, en meteen geholpen. Snelle service door middel van een tablet. Vriendelijk personeel.

50. Ballie Sengers

Lekker gegeten in een goede en gezellige sfeer. Het maakt het nog feestelijker door de vriendelijke bediening!

51. Hennie van Raalte - van Unen

We komen al jaren bij Mangu, maar zijn blij verrast dat ze zich blijven ontwikkelen. De tapas met meer variatie en bijzonder leuk aangekleed. Ga zo door Mangu!

52. Tapas-menu weer gehad. Was heerlijk en super vriendelijke bediening.

53. Echt heerlijk eten. Bestellen met tablet gaat heel soepel

54. Echt super gezellig en heerlijk gegeten. De ontvangst was ook geweldig. We komen zeker weer terug!

55. Erg lekker gegeten, echt een aanrader!

56. Super lekker en gezellig. Echt een aanrader.

57. wij zijn hier al vaker wezen eten. dit keer via vakantieveilingen. het eten was heerlijk, de porties iets kleiner gelukkig dan de vorige keer. het gegrilde vlees had iets minder hard gebakken mogen zijn. maar verder was het heerlijk. wij ervaren elke keer weer het tapa's eten als snoepen en dat was het dit keer ook. Heb alleen de overheerlijke feta van de vorige keer gemist. Voor herhaling vatbaar. Bediening was weer goed.
    ps de muziek zou iets zachter mogen. zeker voor mensen met gehoorapparaten die wel graag hun gesprekspartner willen verstaan.

58. Wij kwamen spontaan binnen afgelopen zaterdag. We kregen een leuke lounge hoek toegewezen. Mijn man dronk rode wijn en ook de speciale wijnen konden per glas worden besteld. Top service en een geslaagde avond!

59. Wij zijn al diverse keren wezen eten, maar elke keer staan we versteld van de hartelijke ontvangst en de zeer goede bediening en natuurlijk het eten (geweldig)

60. Heerlijk gegeten in een aangename sfeer. Prima bediening, compliment! Minpuntje: mijn biefstuk, onderdeel mixed grill, was niet echt mals door wat aanwezige pezen. Kennelijk incident. Die van mijn echtgenote was prima

61. Vriendelijke en snelle bediening. Het eten was lekker en goed opgediend. Super alles

62. Heerlijk gegeten van de tapaskaart. Goede sfeer en vriendelijke bediening! Een echte aanrader

63. We hebben heerlijk gegeten bij Mangu, zeker vaker heen gaan. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, heerlijk eten. Met andere woorden top!

64. Waren een tijdje niet geweest, maar hebben weer lekker en goed gegeten met de nodige variatie.
    Gaan zeker binnenkort weer terug naar Mangú in Apeldoorn om er lekker te eten.

65. Heerlijk gegeten bij Mangu. Het "Tapas Tablet" concept valt bij ons erg goed in de smaak. Bestellen met de tablet, ideaal! Je kunt lezen wat de gerechten precies inhouden.
    Eten word lekker snel geserveerd wat wij erg prettig vinden.

Bediening is ook enorm vriendelijk! Het restaurant is zeer sfeervol.

Wij komen absoluut terug!

66. Via vakantieVeiling gewonnen zijn wij 2 september jl.daar gaan eten, de binnenkomst zag er al heel gezellig uit, erg sfeervol aangekleed, er werd van te voren gevraagd wat je niet zo lekke vond, we hadden eerst een ronde koude tapas daarna een ronde warme en toen onbeperkt eten daarvan.het personeel was heel vriendelijk legde alles uit wat het was en hield alles in de gaten, goede bediening.we konden ook kiezen om via een tablet te bestellen dan had je de keuze uit 70! tapas en nagerechten je betaalde dan 6 euro p/p meer maar dat hebben wij niet gedaan, we hebben heerlijk gegeten en genoten!
    En zaten echt goed vol Kortom voor herhaling vatbaar! Prijs/ verhouding prima
    We hebben het super gehad de eigenaar was ook heel vriendelijk en heeft ons keurig geholpen omdat we de bon niet bij ons hadden hij kon zien via mijn Tel. dat we de veiling hadden betaald en heeft het zelf netjes opgelost.
    Wij vinden mangu echt super! En komen graag terug!

67. Maarten Koudstaal

Bij toeval kwamen wij bij Mangu terecht. Deze eerste ervaring hebben wij een maand later herhaald, omdat voor ons Mangu twee keer een feestje was. Uiteindelijk konden met met de plaatjes op een tablet uit 70 verschillende gerechten kiezen. Telkens mag je voor een ronde vijf gerechtjes (tapas) kiezen die vers in de keuken klaargemaakt worden. Naar behoefte mag meer ronden maken. En dat is een feestje omdat alle gerechten heerlijk van smaak zijn. Door bijbetaling van € 6,50 mag je onbeperkt met het tablet bijbestellen. Ook de toetjes zijn dan inbegrepen.
    Het personeel is geduldig en gastvrij. Ofschoon wij niet in de buurt wonen, zullen we zeker weer terugkomen om weer heerlijk Mexicaans te genieten.

68. Gister heb ik met mijn vriend bij Mangú gegeten. We hadden de veiling op www.vakantieveilingen.nl gewonnen, maar na het zien van de erg wisselende reviews was de moet een beetje in de schoenen gezakt. Ik heb gemaild naar het restaurant met de vraag wel aan hun 'negatieve punten' aandacht te besteden. En dat is gelukt!! We weren super vrij ontvangen en moesten eerst even aan een tafeltje zitten voordat we ons tafeltje kregen die veel beter was! We hebben per persoon € 6,- bij betaald om gebruik te kunnen maken van het hele assortiment met zelfbediening via een tablet (ideaal!). Ik denk dat de slechte recensies allemaal komen van mensen die die € 6 niet extra betalen (mindere keuze 20 gerechten i.p.v. 70) + eerste 2 rondes mag je niet zelf kiezen). Ook schijven mensen met een klacht veel sneller een recensie dan iemand die tevreden is. Nogmaals kijk niet naar de negatieve recensies! Het eten is er goed en er is een fijne sfeer!

69. Eten koud, ook wat warm hoorde te zijn. Service kende het personeel niet, werd na de eerste keer geen drinken meer opgenomen. 2,5 uur gezeten en 3 rondes het eten gehad, telkens meer van hetzelfde. Wij waren ook niet de enige met dit probleem trouwens, terwijl de tent verre van vol was.

Kan allemaal gebeuren misschien, maar wat nog het vreemdst is, is dat we na het plaatsen van negatief commentaar op de Facebook pagina van dit restaurant door hen geblokkeerd zijn. Dat hadden jullie toch slimmer op kunnen lossen.

70. Zeer gezellig en heerlijke tapas gegeten met 9 personen. Goede service

71. Hier met een bon van vakantieveilingen wezen eten met ons zoontje van 3. N.a.v. de reviews hier contact gezocht alvorens te boeken: "moet er bijbetaald worden voor de tapaskaart". Mij werd verzekerd dat ik uitsluitend drankjes hoefde te betalen en dat het tapas volledig bij de prijs in zat. Slechts voor desserts hoefde 6 euro pp bijbetaald te worden. Terplekke bleek dit onjuist. We konden voor onze bon 10 koude en 10 warme tapas krijgen welke daarna bijbesteld konden worden, we hadden geen enkele keuze hierin welke. Daar het koude aanbod ook net tot 10 stuks komt en daar aardig wat vis bij in zat, sprak ons dit niet aan. Om gebruik te kunnen maken van het volle tapaskeuzemenu toch maar de 6 euro pp bijbetaald (welke dus NIET alleen voor desserts was, want wij nemen nooit desserts). De kokendhete bordjes werden bezorgd (zonder melding voor de hitte), van alles wat besteld was lag 1 dingetje per bordje (dus 1 champignonnetje, 1 gehaktballetje, 1 stukje vlees, etc.) Voor ons zoontje konden we niet extra per ronde bijbestellen, dat zat bij onze keuzes in: dus voor ieders 1/3e portie of alles 3 keer bestellen. Na 20 min. en een paar hapjes voelde ons zoontje zich hondsberoerd en wilden we naar huis. De 6 euro pp werd ons na enig aandringen kwijtgescholden maar verder waren we ons geld gewoon kwijt. Geen doggy bag mee naar huis, compensatie of iets. Waar we anders voor deze bon de hele avond hadden kunnen blijven zitten. Overigens waren we dat ook niet van plan want het eten was duidelijk niet dagvers en overduidelijk opgewarmd. Jammer dit... We vonden het ook niet knus ingericht en de muziek veels te luid. Krappe ruimte ook.

Op vele vlakken teleurgesteld dus.

72. Heerlijke avond tapas gegeten met m'n zus! Heerlijke gerechten en vooral de toetjes, deze waren echt super! Je kan er erg leuk zitten en de service is goed! Zeker een aanrader! De volgende keer ga ik samen met m'n moeder genieten van deze heerlijke tapas!

73. Het is een sfeervol restaurant en netjes en schoon. In stijl en niet overdadig druk interieur. De bediening was zeer vriendelijk en correct. Het eten was kleurrijk en zeer smakelijk. Een leuke avond met lekker eten en vlotte en vriendelijke bediening.

Een echte aanrader. We komen zeker terug.

74. C. Van Engeland

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. En duidelijke uitleg omtrent het bestellen.
    We komen zeker nog eens terug.

75. Wij kwamen daar met een vakantieveiling bon en werden zeer vriendelijk ontvangen.

Het eten was heerlijk, de bediening uitermate vriendelijk en attent en de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend.

Heerlijk gegeten.

76. Geweldig!! Woensdag 5 juli jl hebben wij onze Vakantieveiling voucher gebruikt. Wat een verrassing troffen we daar aan. Na een zeer prettige ontvangst werd ons duidelijk uitgelegd wat we konden verwachten. Na een heerlijk drankje werden ons 20 heerlijke tapasgerechten voorgeschoteld. Deze waren verrukkelijk. Wij hebben genoten van de rust, de sfeer en prettige uitstraling van dit fantastische restaurant. Na de tapas hebben we nog een heerlijk samengesteld nagerecht gebruikt opgemaakt door de chef van de keuken.

Kortom een aanrader om te genieten van heerlijke tapas is een sfeervolle omgeving. Wij waarderen jullie met gemiddeld een 9 omdat er altijd nog wel iets moet zijn om na te streven!

Bedankt medewerkers van Mangu een dikke pluim voor jullie!!

77. Afgelopen donderdag hier gegeten. We hadden een gift for you bon. Niet opgewaardeerd met €6 per persoon, maar ons laten verassen.

Eerst 10 koude gerechten die voor ons waren uitgekozen. Daarna 10 warme gerechten. Hierna mochten we onbeperkt bijbestellen van deze 20. Van te voren was gevraagd of we iets niet mochten of niet lusten. De meeste gerechtjes waren goed, de ene vind je lekkerder dan de andere, maar dat is persoonlijke smaak. Er waren een paar mindere gerechten bij. We hebben een aantal die we lekker vonden nogmaals geprobeerd. Prima gegeten. Uitleg over de geserveerde gerechten was ook goed. Het brood met aioli was erg lekker.

Wel stond de muziek iets te hard. De muziek was wel passend bij de sfeer van het restaurant. Vriendelijke bediening.

Al met al een positieve ervaring, terwijl ik er na het lezen van de recente ervaringen van anderen wel wat huiverig voor was. Maar op basis van ons bezoek, zeker voor liefhebbers van tapas een aanrader. Gewoon lekker gegeten.

78. Annemarie

Heerlijk gegeten. Goede uitleg en service en vriendelijk personeel. Jammer dat het voor ons om zo maar eens vanuit Rotterdam naar Apeldoorn te gaan te ver is. Maar zodra we in de buurt zijn gaan we zeker weer.

79. Heel lekker gegeten voor een lage prijs! Concept met de tablet werkte goed en snel en vriendelijk personeel.

80. Gister bij Mangú wezen eten. Veel wisselende recensies gelezen, toch ga ik mee in de slechte. Qua bediening was er maar 1 meisje die wist waar ze mee bezig was, de anderen waren duidelijk zeer onervaren waardoor je bijna zelf je eigen tafel moest afruimen omdat er anders geen eten meer bij kon. Verder is het eten smakeloos. Plaatjes in de tablet zien er mooier uit dan wat er op tafel komt! Alleen de biefstukpuntjes waren eigenlijk te eten! Voor ons nooit meer.

81. Reünie Segitiga

Serveerders zijn zeer vriendelijk alleen de bediening schortte behoorlijk. Is wat van gezegd. Wordt aan gewerkt om de bediening te verbeteren.
    Vervolgens is er excuus en een gift aangeboden.
    Erg netjes 👍
    Voor de rest was het een gezellige avond !!!

82. Gister voor het eerst bij Mangu geweest (via vakantieveiling). We hadden een bon voor onbeperkt tapas maar je bleek maar te kunnen kiezen uit 20 gerechtjes i.p.v. de 70 die er op de kaart staan. Hiervoor moesten we 6,- pp bijbetalen. Het eten viel ons zwaar tegen, om een paar voorbeeldjes te noemen: het brood met aoili dat we kregen was werkelijk overgoten met zout (toen ik dit aangaf werd er eerst nog gezegd dat dit om een marinade ging maar toen ik hem vroeg er aan te voelen/proeven moest hij toch ook wel toegeven dat dit duidelijk om (heel veel!) zout ging). Nou ben ik helemaal niet zo’n gezondheidsfreak en houd best van wat zout maar dit was echt niet normaal. De aoili vond ik overigens wel heerlijk! Verder was de biefstuk taai, lauw (bijna koud) en rauw, maar dan ook echt rauw (ik heb mijn vriend nog nooit eten uit zijn mond zien halen maar dit ging hem ook te ver). We hebben dit wederom aangegeven en later kreeg hij wel een lekker stukje biefstuk gelukkig! De kipspiesjes waren ook lauw (zoals bijna alle gerechtjes die warm hoorde te zijn) en echt smaakloos. En ook weken deze enorm af van hoe ze op de menukaart staan (daar wordt het kipspiesje heerlijk goudbruin gepresenteerd, met stukjes paprika ertussen). Nou; niets van dat alles! Een lauw, droog, smaakloos stukje kip aan een stokkie! De patatas bravas (aardappeltjes) waren ook zeer smaakloos, niet gaar en geen sausje o.i.d. erbij (terwijl ook hierover op de menukaart wordt aangegeven dat dit wordt geserveerd met een tomatensausje eroverheen); ook niets van dat alles. Heb persoonlijk nog nooit zulke smerige aardappeltjes gehad in een restaurant waar je tapas kunt bestellen. Ook de frietjes waren heel slap en smaakloos. Alsof dit nog niet genoeg was kregen we als nagerecht churro’s; er was werkelijk niet doorheen te komen! Ik was er een beetje klaar mee en sprak de meneer die ik al eerder aansprak wederom aan en gaf hem het bordje churro’s weer mee met de mededeling; voel of proef alsjeblieft zelf even. Zijn antwoord even later was helder; volgens hem was dit karton. Nou…..hij haalde de woorden uit mijn mond. Wát een afgang!
    Ik had zelf het idee dat (bijna) alles uit de vriezer komt, (bijna) niks vers is en ze het zo gewoon even opwarmen. Vooral de kip was hier een duidelijk voorbeeld van, zo ontzettend droog en smaakloos! Temperatuur, garing, presentatie, smaak (welke smaak??)… nee geen voldoende!! Wij gaan er zeker nooit meer heen; geen aanrader wat ons betreft!

83. Voor de 8e keer naar de Mangu te zijn geweest, hebben nu de laatste keer met het nieuwe tablet systeem gewerkt. Echt heel handig! Werkte hartstikke goed. Je kunt maximaal 5 hapjes per persoon bestellen + je drinken en het wordt aan tafel gebracht. Je hoeft dus niet te wachten totdat het personeel bij je aan tafel komt, maar helemaal zelf je momenten kiezen. Ideaal! Wij komen hier zeker vaker terug, want het eten is goed, de service is goed en nu met het nieuwe tablet systeem... kan niet meer stuk!

84. Via vakantieveiling een diner voor 2 gekocht. Kende het restaurant niet. Maar is voor herhaling vatbaar. Leuke tapas en ruim voldoende keuze. leuke Caribische sfeer.

85. Erwin 9261 punten

Vooraf gekeken of restaurant Mangu goed staat aangeschreven bij eet.nu. De recensies zijn wisselend maar over het algemeen prima. Achteraf begrijp ik niet hoe dit kan, het is werkelijk het slechtste restaurant waar ik de afgelopen 18 maanden heb gegeten.
    Wanneer we binnenkomen worden we opgevangen door een dame van de bediening. We worden naar onze tafel gebracht waar we in een hoekje worden gepropt.
    De eerste gang bestaat uit koude voorgerechtjes. Deze worden geserveerd in schaaltjes op een houten plank. Helaas is de plank niet groot genoeg waardoor de schaaltjes deels gestapeld worden uitgeserveerd. We krijgen geen uitleg over de inhoud van de schaaltjes. Het is wat met bruine bonen uit blik, een aardappelsalade uit de winkel, een surimi salade, een salade met tonijn o.i.d.en een frisse salade met appel. Het schaaltje aioli met brood is eigenlijk nog het meest smaakvol.
    De tweede gang wordt op tafel gezet als de eerste gang nog niet is opgeruimd. Ook hier krijgen we geen uitleg. Wanneer ik hier om vraag blijkt de jongeman die het heeft uitgeserveerd hier ook geen kennis van te hebben. Gelukkig wordt dit opgevangen door zijn collega. Zij weet ons te vertellen dat we een schaaltje met krab hebben gekregen. Hoe vreemd toch weer dat we vooraf hebben aangegeven dat er een allergie is bij één van ons voor schaal- schelpdieren en dat men dit gerecht gewoon tussen de rest uitserveert, zonder waarschuwing. Daarbij is het gerecht ook niet herkenbaar dat hier krab in zit.
    In de overige schaaltjes vinden we gehakballetjes, beef, vette vis in een niet krokant deegjasje, weke gebakken aardappeltjes, kip en doorgegaarde groente.
    De steak is een aangename verrassing, deze is gegrild en smaakt goed, de rest is droog, overgaar of erg vet.
    We proberen nog 3 gerechtjes voor een tweede keer maar ook dan is de kwaliteit niet beter. We vragen om de rekening en vertrekken.

86. Chantal

Heerlijk gegeten van de nieuwe tapaskaart!

87. Vrijdag 27 mei hebben wij gegeten met 3 personen bij Mangu. Bij binnenkomst werden wij ontvangen door een vriendelijke medewerkster die ons onze plaats wees. Tafel zag er netjes uit. Het restaurant straalde bij binnenkomst al direct een geweldige warme sfeer uit. Eenmaal bij onze tafel kregen wij een tablet waarmee wij ons eten konden bestellen, maar eerst werd het uitgelegd. Het eten kwam snel en was bijzonder lekker, wij hadden tapas, wat er ook besteld werd het was erg lekker.

De bediening was netjes, snel en vriendelijk. Het eten was heel goed, super zelfs. Kwaliteit & prijs was uitmuntend
    De toiletten waren keurig schoon.

Kortom, wij komen terug. Het is echt aan te bevelen bij anderen. Als ik een cijfer zou mogen geven dan kregen ze van mij een dikke 10.

1 Klein min puntje was er wel, de muziek was iets aan de luide kant. Wel een goede smaak van muziek trouwens.

88. Wij hebben afgelopen zaterdag een leuk en lekker etentje gehad. De service was prima en het eten was heerlijk. Erg prettig om via de tablet te kunnen bestellen. Wij komen zeker nog een keer bij jullie terug.

89. Marjolijn

Top! Top! Top! Goede sfeer, goed eten, leuke mensen!

Aanradertje dus!

90. Heerlijke gegeten. Gezellig bediening. Top avond

91. Vreselijk!wat een slechte tent! Klantvriendelijkheid was ver te zoeken. Er werd niet verteld wat er op tafel werd gezet.
    Koude tapas was niet lekker. Warme tapas waren er 3 van die wel lekker waren.de rest niet. Na het vragen van de dessertkaart(die we na een kwartier nog steeds niet gekregen hadden)zijn we maar naar huis gegaan.
    Al met al,geen aanrader.

92. Dirk 5 punten

Een mooi en gezellig restaurant waar ik lekker heb gegeten en komen binnenkort terug.

93. Laila Borst

Je kent het wel...zo'n avond waarop (bijna) alles verkeerd gaat. Dat hadden wij op 1e pinksterdag 2016 bij dit restaurant. Het was megadruk en als er dan iets verkeerd gaat, beland je in een soort van negative spiraal. Teleurgesteld gingen wij dan ook naar huis. Ik heb dit dezelfde avond nog aangegeven bij team Mangu. Tot mijn verbazing kreeg ik binnen een uur antwoord! Hij nodigde mij en mijn man uit voor een gratis tapas-dinertje om te bewijzen dat het ook anders kan en meestal gaat. Dat vonden wij erg sportief en besloten dan ook om daarvan gebruik te maken.

Vrijdag 21mei zijn we weer naar Mangu gegaan en wat geweldig!! Alles klopte en wat hebben we heerlijk gesmult van die overheerlijke tapas gerechten! De sfeer was optimaal, mede ook door de dame die ons op zeer vriendelijke wijze bediende. We hebben zalig gegeten en ons laten verrassen met een grand dessert! Heerlijk!

Nog even dit: complimenten voor het schone en frisse toilet! Dat maak je ook wel eens anders mee helaas. Toppie! Bedankt voor een heerlijk etentje en een fijne avond.

94. Leuk verrassend menu. Erg lekker.

95. Wij hebben heerlijk gegeten. De sfeer is gezellig en prettig. Het personeel is vriendelijk en houd wel van wat gelach. De cocktails zijn en dikke aanrader. Het interieur is mooi en netjes. Ik heb er van genoten die avond! En ik zal zeker nog een keer gaan.

96. Lekker en genoeg gegeten, zeker aan te bevelen!

97. Eten echt vies! Grand dessert kun je geen grand dessert noemen, ijs met appel en slagroom en cappuccino vreselijk!

98. Gezellige sfeer, lekker eten, vriendelijke bediening en lekkere cocktails! Aanrader!

99. Het was er erg gezellig en lekker. Ik heb een bonen allergie waar ze zeker rekening mee hebben gehouden. Het was zeer lekker en ook de coctails en bediening waren goed. Ik raad het iedereen aan om daar te gaan eten. Top was het. We hebben niet lang op ons eten hoeven wachten.

100. Het was een beetje een tegenvaller. Het eten was lekker maar we zaten in het "vergeten" hoekje. We zaten in de lounge, hier zaten wij met zijn 4e als enigen. Af en toe kwam er iemand wat drinken, maar die gingen daarna weer weg. Iedereen die binnen kwam kon bij iedereen zitten boven en wij moesten in de lounge zitten. We moesten lang wachten op ons eten en zo een half uur op ons drinken. Jammer.

Volgende pagina