Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Waalwijk verdeeld zijn.

1. Chaos. De helft van je bestelling komt niet of pas twee ronden verder. Veel eten is smakeloos, te weinig gekruid of te weinig saus. Kip en beef stukjes waren mini porties. De reservering was niet door gekomen. Eén keer en nooit meer.

2. Jolanda Konings

Prettig ruim restaurant, vriendelijk personeel, eten kwalitatief prima in orde en voldoende variatie voor degenen die niet van sushi houden

3. Michrl Moonen

Heerlijk gegeten, goede service, echt een aanrader.

4. Al meerdere malen heerlijk gegeten. Goede bediening. Mooi restaurant!

5. Fantastisch! Heerlijke verse sushi en het eten mooi opgemaakt. De dames van de bediening leuk en vlot! Zeker een aanrader qua sushi in Waalwijk en omstreken!!

6. Charlotte

Goed, alleen het was wat fris in de zaal en ik had graag meer visgerechten willen zien, dat was beperkt.

7. Eten was prima. Service was matig. Lang moeten wachten op eten én drinken terwijl het niet extreem druk was. Zo zie je maar dat een beoordeling erg persoonlijk en een momentopname is.

8. Nooit eerder zo slecht gegeten! Via vakantieveilingen op 01 januari dit jaar. Was pure magnetronfood, mixed grill supervet en niet te eten. Nooit meer Imroz voor ons!

1,5
  9. Denk dat er veel jaloezie onder de mensen heerst, als ik de berichten hier onder moet geloven. Wij komen er wekelijks op aanraden van kennissen en hebben daar zeker geen spijt van...! En natuurlijk gaat er wel eens een keer iets mis, dat heb je overal. Maar al met al goede kwaliteit, en niet te vergeten het recept van de bekende friet van Piet uit Waalwijk. Hij is namelijk degene die de eigenaar heeft geholpen, en dat is duidelijk te proeven. Met vriendelijke groet Ronald, ga vooral zo door..!

10. Verhoofstad

Zeer tevreden. Altijd heel vriendelijk personeel. Gaan speciaal voor de kapsalon's hiernaar toe. Perfect bereid en zeer vriendelijk personeel. Het is onze friettent en zal altijd zo blijven!! Ga zo door!!

11. Familie vd berg

Met kerst ben ik met mijn famlie hier gaan eten. We bestelden op aanraden de indische rijsttafel voor ons allemaal. Leuke manier om zoveel verschillende gerechten te proeven. Alles smaakte TOP! De bediening was stuk voor stuk ontzettend vriendelijk en alert. Ieder gerecht werd helemaal toegelicht en er was tijd voor een praatje. Wat ik vooral fijn vind is het gebruik van verse ingrediënten en ik vind het eten een stuk minder vet vergeleken met het eten dat in andere chinese resto op mijn bord krijg. De sfeer is er leuk en gezellig. Ik ga hier zeker nog eens terug. Iedereen van de pauw bedankt voor de geweldige bediening en de heerlijke gerechten!

12. Afgelopen zondag friet gehaald. Mijn ervaring was dat het personeel heel vriendelijk is, de friet was lekker doorbakken zoals aangegeven en was goed warm.

13. Wat een ontzettend onvriendelijk personeel! Wij kregen 18 euro aan koud en niet goed doorbakken friet! Toen wij hierover belden, kregen we als mededeling het maar in de magnetron te zetten... Nou nee dank je!!

Nooit geen euro meer voor deze zaak!!

14. Goed eten, de gerechten zijn goed op smaak en ook veel verschillende soorten. Hartstikke lekker, ik ben er al diverse keren geweest.

15. Lang moeten wachten; halverwege (na twee en een halve gang en twee en een half uur) vertrokken. Eten werd elke gang slechter; slechte bediening :(

16. Wij hebben hier al meerdere keren gegeten en iedere keer was het weer top. Geboekt via ticketveilingen en een ruime keuze uit 3 gangen keuze menu. Hele goede kwantiteit en kwaliteit. Personeel heel correct en vriendelijk. We gaan hier zeker nog veel vaker eten.

17. Alles behalve een leuk restaurant. Het personeel is veel te jong en erg onervaren. Volgens mij is het beleid daar ook erg onervaren en hebben ze geen idee waar ze mee bezig zijn. Werd telkens met een ongeïnteresseerde blik aangekeken door een van de "leidinggevende" in de bediening. Mijn eten kwam veel te laat en was dus koud. Kreeg ook een keer het verkeerde gerecht. Het eten was wel te doen maar niet bijzonder. Gewoon hetzelfde als bij andere sushirestaurants, maar dan koud ;). Vond het in ieder geval geen leuke ervaring om bij Ichizai te eten.

3,4
  18. Zeker niet tevreden. Paar keer onaardig behandeld. Vlees was meerdere keren koud, erg jammer. Paar keer in kaatsheuvel geweest, dat was vele malen beter. Vriendelijke bediening en heerlijk warm eten. Mag waalwijk nog wat van leren.

19. Internationaal Waalwijk

E van Noije

Heerlijk gegeten. Hoorde van allerlei kanten positieve verhalen en wilde het zelf ook eens proberen. Kan niets anders zeggen dan dat het heel goed was. Vooral prijs en kwaliteitverhouding.

20. Jammer.

Bestelling was niet compleet. Na gebeld te hebben waren ze daar al achter. Ze boden zelf aan om het na te brengen. Na 15 minuten nog steeds niets gebracht maar ik mocht het niet ophalen, ze wilden het brengen. Toch maar gehaald. 2 gezinszakken friet voor 11 euro kun je zeker niet met 6 mensen van eten. Wat wel gevraagd en toegezegd was.

Al met al leuk geprobeerd, maar zeker geen horeca gerichte eigenaar. Vroeger was het beter. Jammer dit.

Wim van Daelen

21. Chinees-Indisch Waalwijk

Zeer goede kwaliteit... durft tenminste kruiden en lombok/ra wit in de gerechten te doen.

22. Marcel & Nelleke

23. Positieve zaken:
    - als het rustig in de zaak is: erg lekkere sushi en andere koude/warme gerechten.
    - Mooie combi van sushi en fushion met andere werelddelen/gerechten, erg veel keuze.
    - mooie aankleding
    - bediening mooi aangekleed.
    - all you can eat principe (bestel wel gewoon veel verschillende rechten want de gerechten komen (uiteraard) niet allemaal tegelijk op tafel gezien het verschil in bereidingstijd)
    - behoorlijk attente bediening als het nog vrij rustig is. (ruimen goed lege schalen/bordjes op, checken voor drinken en checken of we nog iets tekort komen, ophalen van bestellijst etc)

Negatieve zaken:
    - te veel tafels voor wat de keuken aankan. Graag minder tafels zodat de keuken en bediening de drukte kan bijhouden
    - in de grote zaal staan de tafels voor 2 personen te vlak bij elkaar. Haal er 1 a 2 weg zodat je wat minder bij elkaar op schoot zit
    - als het 'volle' bak is, hangt er een blauwe walm vlak bij de keukens. Vanaf je tafel ruik je het niet, maar het ziet er niet uit
    - als het druk is, lopen de wachttijden ERG op, en worden er vaker gerechten erg laat of gewoon niet geleverd. Ook worden de gerechten dan wat minder van kwaliteit (door de snelheid)

We blijven hier terug komen maar gaan wel vroeg op de avond, zodat het nog rustig is en de gerechten ook voldoende snel komen en ook met zorg klaar gemaakt zijn. Als het drukker wordt, wordt het echt een slag minder wat kwaliteit en wachten op gerechten betreft. Hun zaak in Kaatsheuvel is/was eigenlijk gewoon een stapje beter wat kwaliteit en snelheid betreft. Helaas is daar de keuze wat minder en zijn ze nu aan het verbouwen (veel klanten uit kaatsheuvel zijn nu naar waalwijk overgestapt).

24. West-Europees Waalwijk

Vanavond voor het eerst gegeten bij Mint. Het is ons zeer goed bevallen.

De smaak en kwaliteit van de gerechten is top, en verrassende combinaties. Zoals eerder vernoemd door anderen zijn de porties inderdaad niet enorm groot, maar in een goed restaurant gaat het om de smaak en niet om de hoeveelheid.

Zeer vriendelijk en net personeel!

Als we een puntje ter verbetering mogen noemen, is dat het feit dat de gangen wat te snel achter na elkaar kwamen. Hier zou iets meer rust in mogen komen.

Mooie zaak, hoewel vrij sober, daar moet je van houden. Open keuken, wat wij zelf altijd een prettig idee vinden.

Wij komen zeker nog eens terug!

25. Eten goed. Jammer, de rondes liepen chaotisch, vooral als het misschien te druk is. Soms kreeg het meteen, daarna niet of soms vergeten eten per ronde.

Jammer, al met al genoeg gegeten.

26. Kwalitatief goed eten, lekker en gezellig gepresenteerd. Helaas was er toch een en ander niet goed geregeld. Er hangt een vette baklucht in het eetgedeelte, de jassen hangen ook in deze lucht, slechte afzuiging. Accommodatie ziet er goed uit, maar de toiletten zijn sinds 1980 niet meer veranderd/opgeknapt.
    Jammer dat het heel lang duurt allemaal, en er nog al eens iets mis gaat. Er komen 5 tot 6 verschillende serveersters aan je tafel en er wordt langs elkaar heen gewerkt. Wij gaan hier niet meer heen. Hartstikke jammer.

27. Chinees-Indisch Waalwijk

Uitgenodigd door vriend uit Gorinchem hebben wij bij Toko Makmur gegeten op zaterdag 23-11-2014. Het was de reis vanuit Amsterdam via Gorkum meer dan waard. Het was eenvoudig heerlijk. Prettige omgeving, gaf een echt Indonesisch gevoel, met alle smaken die daarbij passen. En de prijs was redelijk, en in verhouding tot de smaak zelfs heel erg redelijk, ja laag, en dat durf ik te zeggen, ook al was ik uitgenodigd, dus te gast. Ik probeer zeker nog eens terug te gaan, en ik nodig dan ook mijn vrouw uit.

28. We waren met 3 vriendinnen en kunnen niets anders zeggen dan dat we lekker hebben gegeten. We kozen voor de mezes en alles was prima klaargemaakt. De bediening was vriendelijk. We hebben een fijne avond gehad en komen zeker nog eens terug. Dus voor ons is Santorini een aanrader.

29. moerliederwin@gmail.com

Het eten is heerlijk, service is super (kunnen veel restaurants van leren). Personeel is heel goed. Kan niets negatiefs bedenken. Waar vindt je nog een zaak waar je heel goed kunt eten en nog betaalbaar is. Waalwijk heeft geen eredivisie voetbaal meer maar gelukkig wel Santorini.
    Moon uit waalwijk

30. Mooi restaurant, helaas lange wachttijden. Prima voor pizza's, deze zijn heerlijk. Hoofdgerechten vallen tegen. Duur en weinig garnering.