Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Waalwijk verdeeld zijn.

1. Via vakantieveilingen hier gegeten. We hadden een 3 gangenmenu voor €12.50. Er was genoeg keuze dus voor elk wat wils. Wat ik persoonlijk een minpunt vond, was dat een stukje kip niet gaar was. Dit heb ik medegedeeld aan het bedienend personeel (wat heel vriendelijk was). Jammer dat ik daar verder niets over heb terug gehoord.

2. Alle gerechten zijn klein, vers en smaken uitstekend. Het zijn 4 rondes van 5 gerechten en je moet echt moeite doen om 20 gerechten op te krijgen. Je moet systeem even snappen, maar daarna lukt het wel.

Bediening in het algemeen vlot. Sfeer is die van een grote zaal met veel tafels, dat maakt het minder intiem restaurant. Open keuken is leuk, maar je hebt wel de kooklucht in de zaal.

Veel vleesgerechten krijgen dezelfde jus mee, dat mag meer variëren.

Al met al een leuke en lekkere ervaring.

3. Eten is er goed, voor de rest 1 grote chaos voor ons de eerste en zeer zeker de laatste keer

5,5
  4. Gisteren een bijzondere ervaring: een broodje en een drankje, met een onwaarschijnlijke combinatie van ingrediënten, die heerlijk smaakten. Attente bediening en gezellig, wat wil je nog meer

5. E.D. Veen

Heb serveerster Britt gisteren (25-10) mijn complimenten gemaakt. Sfeer, service en het gebodene is uitstekend. Mijn extra beloning was dienovereenkomstig.

Ik had één "maar". Dat betrof de porties van de voorgerechten die veel te ruim bemeten zijn. Een voorgerecht moet de eetlust opwekken en niet zodanig zijn dat daardoor het hoofdgerecht in kwantiteit overtroffen wordt. Helaas is dit kennelijk een achtergebleven gebied bij veel restaurateurs.

6. Patries Mertens

7. Karin van drunen

Mooi, sfeervol restaurant en gezellige bediening. Wel wat donker. Lekker eten en zeker geen lange wachttijd. Leuke choco fontein, is weer eens wat anders!!

8. van woensel

Mooie ambiance, goed eten en drinken. Sushi is erg lekker, vooral de gefrituurde krabrol. Personeel vriendelijk en werkt hard. Een minpuntje maar dat is persoonlijk. Dat er teveel onnodige dingen op tafel staan waardoor, bij een ronde tafel, de sushi niet gezellig in het midden gezet kon worden. Ander minpuntje. Er is geen duidelijke receptie. Als je voor de eerste keer binnenkomt weet je niet goed waar je moet zijn. Maar wij komen zeer zeker nog een keer terug.

9. Zeer goed eten, prima verzorgd en prima bediening. We kwamen niets tekort, alles lekker vers, goed vlees en sushi. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Prachtige zitgroepen voor ieders wat wils.

Zeker een dikke aanrader voor iedereen die eens wat anders wil. We komen zeker terug, dat zal niet lang meer duren.

10. Monique Puijk

We hebben heerlijk gegeten, genoten van de sfeer, aankleding en de vriendelijke bediening. Aandacht voor het goed doorgeven van het bestelde is wel wenselijk, maar dat is het enige aandachtspuntje.

11. Internationaal Waalwijk

Jaap de Jong

Met vier personen heerlijk gedineerd, het was druk, dus dat zegt wel wat over het restaurant. Bediening was uitstekend, tijden tussen de gangen ook prima. Het eten is qua prijs-kwaliteitsverhouding goed. Er zou een extra aardappel- en/of groentegerchtje bij kunnen, maar voor de prijs die men nu rekent is het uitsteknd. Porties zijn ook aan de ruime kant. Kortom wat mij betreft zeker een aanrader!

12. Vanochtend binnen gevallen voor een kopje koffie met een stukje taart. Dat beviel zo goed dat we daarna gelijk maar geluncht hebben met een heerlijke boterham oude kaas en zalm. Deze waren overdekt met verse rucola en een smakelijke chutney en andere lekkernijen. Prima, betaalbaar en gezellig.

13. We hadden met ons 2en hier via het 'maasroute' menu gegeten. Een vast 3 gangen menu met 2 drankjes voor net geen 60 euro.
    De luwte ligt wat verscholen in het centrum van Waalwijk, in een oude boerderij, waarbij ze er ook een serre aangebouwd hebben. Wij zaten in het serre gedeelte wat nieuwer is, maar wat minder sfeervol aanvoelt (we konden ook zo in de keuken kijken wat natuurlijk soms best grappig is om te zien)

Het menu op zich was vrij goed. Vooraf een zelfgemaakt krokantje (hadden wat kruiden in gemogen) en natuurlijk wat brood. Het voorafje was kunstig gemaakt en de lekkerste onderdelen waren de langoustine em de buikspek (helaas geen krokant korstje).

Het hoofdgerecht was een diamanthaas (zou ook eend kunnen zijn geweest, geen uitleg helaas) en smaakte goed.
    Nagerecht was een creme swiss, ijs van wite chocolade.

Bediening:
    Dit was heel erg verschillend: 1e gang werd neergezet zonder maar iets te vertellen en de bijpassende wijn werd ingeschonken zonder iets speciaals te vermelden
    Bij de 2e gang werd door iemand anders de wijn ingeschonken met veel meer uitleg en kon zelfs even geproefd worden. Ook hier geen uitleg wat het gerecht was (wel na een tijdje werd er gevraagd of eea voldoende was)
    Bij de 3e gang werd deze keer wel uitgelegd wat we nu op het bord hadden liggen en werd er oprecht smakelijk eten gewenst.
    Al met al dus een heel erg diverse beleving van het eten en er lopen dus wel 'goede' gastvrouwen rond.

Het eten was op zich best goed maar niet super bijzonder voor wat je eigenlijk zou verwachten. De inkijk in de keuken liet ook zien dat er vrij weinig 'afwerking' op de gerechten hoefde plaats te vinden. Best jonge koks (nou hoeft dat zeker geen probleem te zijn) maar het lijkt meer op een productiekeuken ipv dat de passie/bijzondere bereidingen eraf spat.
    De prijs was deze keer goed, omdat dit via een 'aanbieding' ging, maar als je gewoon de normale prijs zou moeten betalen zijn er diverse andere (betere) alternatieven wat best jammer is, want het heeft wel de potentie om iets echt moois te zijn/worden.

14. Internationaal Waalwijk

van der vlist

Twee weken geleden hier komen eten voor de lunch. We zijn op het terras gaan zitten en na 10 minuten werden wij pas geholpen en hebben wij meteen zelf om de lunchkaart gevraagd. Toen we eenmaal onze keuze hadden doorgegeven werd het vervolgens door de baas doorgegeven aan een bediende. Mensen die later kwamen zitten en later hadden besteld kregen eerder eten. Na drie kwartier ben ik toch maar gaan vragen waar onze twee broodjes bleven. Toen ik dat eenmaal had gevraagd hadden we binnen 10 minuten het eten op tafel. Het eten was lekker. Daarna wilde we nog iets te drinken bestellen alleen was al het personeel druk bezig behalve met de klanten. We hoorden zelfs een personeelslid vertellen tegen een tafel dat de baas naar de winkel was omdat een product op was! Kan gebeuren alleen dan hoort je personeel dat niet op een terras te vertellen. Daarna nog een half uur gewacht op ons drinken, betaald en gegaan. Lekker gegeten maar belachelijk om geen excuses te krijgen en vergeten te worden!

15. Jos Bouten

De laatste maanden eten we wekelijks bij Santori. Met name de persoonlijke aandacht van management en personeel ervaren wij als een oprecht welkom.
    Het eten is prima, met de tzatziki als heerlijke uitschieter en de tapas is top. De rust in het restaurant wordt ondersteund door het aquarium. We verheugen ons op de volgende keer dineren bij Santori. Jos en Christa uit Schinnen

16. Internationaal Waalwijk

Toen wij er rond 12en binnenliepen, werden wij niet (vriendelijk) ontvangen. Mijn vriendin moest aan iemand achter de bar vragen of we plaats konden nemen en er werd ongeïnspireerd geantwoord dat het mogelijk was.
    Na even gewacht te hebben, werden we dan eindelijk opgemerkt en vroeg een serversteer of we wat wilden drinken, maar er werd geen kaart aangeboden wat erg slecht is rond het lunchuur.
    Na de bestelling ongeïnteresseerd en onvriendelijk opgenomen te hebben, liep bovengenoemde zonder wat te zeggen weer weg. Mijn vriendin had thee besteld en ook de bak met soorten thee werd zomaar neergegooid op tafel.
    Nog steeds werd er geen lunchkaart aangeboden en werden we ongeduldig. Mensen die later binnenkwamen werd wel een lunchkaart aangeboden. We besloten om dan maar zelf om de kaart te gaan vragen wanneer een serveerster de theebak op zou komen halen. Echter liet niemand zich echt zien en leek het of ons tafeltje werd vermeden.
    We besloten om maar ergens anders te gaan lunchen. We waren nog maar net van onze stoelen verrezen of ze haalden de lege glazen op daar waar we daarvoor niet eens waren opgemerkt.
    Kortom, een erg onprofessioneel en onvriendelijk team dat ons niet op ons gemak deed voelen. Helaas hebben we het eten niet kunnen proeven om te beoordelen en dat zegt genoeg.

17. We hebben we weer heerlijk gegeten en de service was weer prima. Top dus.

18. Vandaag gegeten via Albert Heijn actie. Wat een teleurstelling.

Vooraf wordt geen prijs genoemd van het menu. Blijkt 32,50
    Special AH menu met keuze vlees of vis. Voor-, hoofd- en nagerecht.

Voorgerecht goed. Hoofdgerecht zeer weinig en een eenvoudig nagerecht. Bij de kleine kaart voorgerecht en hoofdgerecht 15,00 euro per person. Nu 32,50 voor 2 personen met nagerecht.

Jammer, is een goed adres, maar voel me met deze AH actie in de maling genomen.

Geen goede prijs/kwaliteit verhouding!!

3,7
  19. Vanavond waren wij in het mooie restaurant Kengzo.

Het eten was heerlijk de sfeer goed. De rekening was echter een tegenvaller. Wij hadden zoals het hoorde de gerechtjes besteld en drie gerechtjes niet helemaal opgegeten (kinderen..). Dat werd in rekening gebracht. Zonder overleg, of navraag waarom het eten niet opgegeten was. Dat is erg jammer, de reactie van de bediende was geïrriteerd.

20. West-Europees Waalwijk

Super lekker! Super sfeer! Attente bediening! Enige minpuntje, verwarming mag ietsje hoger maar dat is persoonlijk.

21. Ik kom daar al 14 jaar. Het is nog steeds perfect, het eten is super!! Groetjes Gerard en Ine uit Drunen.

22. Bijna altijd lekker eten. Alleen de ananas op de pizza was erg smaakloos vandaag.

23. Chinees-Indisch Waalwijk

Th.van Hensbergen

Perfect eten! Heerlijk om mee naar huis te nemen, als je je vrienden op een lekkere Indische avond trakteert. Het is met zoveel smaak gemaakt..

24. Afgelopen weekend kwamen wij hier na een dagje Efteling met de Tomtom terecht. Een echte Hollandse snackbar met een interieur uit de begin jaren '90 (of eerder?). Dit zegt echter niets over de kwaliteit, dus wij hebben vol goede moed het één en ander besteld. Na het plaatsen van de bestelling gingen wij aan een tafeltje zitten en ik ging nog even naar de wc. En toen verdween mijn trek als sneeuw voor de zon. De wc was echt erg vies en oud. Daarna kwam het eten. De hamburger ging wel op het ietwat uitgedroogde broodje na. Maar de patat had de smaak van oud frituurvet en was door en door vet. De pindasaus was smakeloos. Ook de kaassouflé was veel te vet. Waarschijnlijk het frituurvet te lang niet vervangen. De patat kon ik in ieder geval niet wegkrijgen. We hebben nog nooit een snackbar meegemaakt die zo iets simpels zo kan verpesten. Het was verder oud en slecht onderhouden. Sfeerloos. Zelfs een snackbar kan je gezellig maken. Het eten was in ieder geval ronduit slecht. Tijd om te moderniseren denk ik...

2,7
  25. Let op: voorgerecht kofta te flauw en droog maar eetbaar. Hoofdgerecht gyros speciaal waarvan het woord speciaal vet en gruwelijk zout was. Nagerecht bolletje ijs en pompoen met sezamsaus...

Ik dacht ach, ik probeer eens wat anders. Dit heb ik geweten... wat was dit walgelijk!! Ik had me eigen voorgenomen om niet te zeuren voor dat geld (vakantie veiling) maar na het nagerecht kon ik me niet meer inhouden, waarop de serveerster haar schouders optrok.

26. Mantios Damasos

Het koude buffet is gewoonweg ontzettend slecht, alles leeg en eten niet lekker, geen smaak!!

Eén kok achter de wok is niet genoeg, zorgt voor grote rij met mensen die wachten om te eten en sommige gerechten missen op het buffet.

Restaurant zit slecht in elkaar wat betreft organisatie en decoratie, je krijg niet het gevoel dat je in Aziatisch restaurant zit te eten.

Ik vond de prijs hoog in vergelijking met smaak/kwaliteit. Wel een plus punt is dat de weinige bediening behulpzaam was.

Ik ga nooit meer terug.

1,3
  27. Dit all you van wat sushi restaurant heeft problemen met het uitleveren van de bestellingen. Net ruim anderhalf uur op een paar stukjes eend gewacht. We waren hier een jaar geleden ook, maar sindsdien is er niet veel verbeterd.
    Overigens is het eten matig. De sushi rijst is smakeloos en de wasabi is ronduit beroerd (meel & groene thee poeder?) Het resultaat van de logistieke problemen was dat een van de kinderen huilend aan tafel zat omdat hij zo'n honger had. Toen de bediening hier op werd aangesproken werd er gezegd dat dit wel erg laag was...
    Een ieder mijd dit restaurant (vooral als je kinderen hebt)!
    In ieder geval geen aanrader!

5,5
  28. frank roos

Kom hier al jaren. Het is echt heerlijk de Griekse keuken met in het bijzonder gyros en tzaiziki.

29. Ed

Eerste keer. Gezellig ambiance, mogelijk om binnen en 'semi-buiten' (serre) te eten. Bediening was vriendelijk en prettig. Het voorgerecht, de bisque was overheerlijk. Ook hoofdgerechten, angus steak en vis, waren prima. Verder niet moeilijk doen: gewoon meteen mayonaise meteen bij de frietjes, en gewoon kraanwater serveren. De huiswijnen waren ook goed te drinken. Nagerechten vielen iets tegen, maar dat is ook persoonlijk: de dame blanche had warme saus van melkchocola (waar puur lekkerder is) en de creme brulee had een te dikke suikerlaag en te dunne vulling. Maar al met al het terugkomen waard.

30. Anja en Diane

Wij eten al bijna 3 jaar iedere zaterdag friet van het Molentje met onze revalidanten en genieten daar enorm van.
    Bestelling altijd op tijd. Super lekkere friet, echt top.