Gratis parkeer naast het restaurant

Ongeveer 5 minuten lopen van het busstation Vredesplein Waalwijk

Vredesplein - Den Bosch: Lijn 136, lijn 300 en lijn 301
    Vredesplein - Tilburg: Lijn 136, lijn 300 en lijn 301

Restaurant Kengzo is gevestigd in het voormalige postkantoor in hartje Waalwijk: kom hier sushi eten na een bezoekje aan attractiepark de Efteling of Theater De Leest bijvoorbeeld. In dit monumentale pand komen heden en verleden bij elkaar. Genieten van deze omgeving van historie vermengd met een moderne, hippe en trendy inrichting. En u geniet natuurlijk van het eten. U verwent uzelf met kleine Aziatische sushi en grill-gerechtjes, bereid door top koks. Zo maakt u op een avond een wandeling door het brede palet die de rijke Aziatische keuken biedt.

EEN ONTDEKKINGSTOCHT: SUSHI EN GRILL ETEN NA DE EFTELING IS MAGIE HERBELEVEN IN RESTAURANT KENGZO
Restaurant Kengzo is een geschikte locatie voor speciale gelegenheden, zoals een bruiloft, een zakendiner of een receptie. Maak een bezoekje aan de Efteling of aan Theater De Leest extra bijzonder met sushi of grill-gerechtjes eten achteraf. Er is veel aandacht besteed aan de akoestiek. Dat creëert heel veel rust. Rust om aandacht te geven aan uw tafelgasten, en aandacht te geven aan het eten zelf.

Bereikbaar voor minder validen

Bij restaurant Kengzo kunt u gratis parkeren. Ook is er een mindervalidentoilet en een rookruimte.
Het meer dan vierhonderd vierkante meter restaurant is rolstoelvriendelijk. Wij kijken er naar uit om u na uw bezoek aan Theater De Leest of de Efteling te mogen ontvangen in ons restaurant, waar u heerlijke sushi en grill-gerechtjes kunt eten.

• Buffet: € 24,50
  • All-inclusive

• Rookruimte
  5. Betalen American Express Diners Club Master Card Visa pin

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1420056631 74
1446219694 77
1452033708 76
1478196771 75

1. Vorige week weer bij Kengzo gegeten. We komen er graag t was weer lekker, goede en nette bediening en voor ons weer top

2. Gisteren wilden we graag sushi gaan eten maar er was geen plaats bij onze vaste sushi zaak. Toen zijn we hier terecht gekomen. Sushi is prima, lekker vers. Bij sommige gerechten o.a. de spareribs vind ik de saus wat minder. Porties zouden iets groter mogen bijv. De nigiri 2 stuks ipv 1. Bediening is erg vriendelijk, met name de jonge man met het donkere haar kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. De prijs vind ik naar verhouding met onze vaste sushi zaak aan de dure kant, met name het drinken.

Al met al een heel mooie en smaakvolle avond gehad. Wij komen denk ik nog wel een keertje terug!

3. Gisteren hier nog gegeten en elke keer weer top! De sushi is heerlijk vers en er is veel keuze, voor de niet sushi liefhebbers is er ook voor ieder wat wils. De inrichting is erg mooi en modern, dit draagt bij aan de goeie sfeer die er hangt. Wij komen zeker nog vaker terug!

4. Kom er al jaren zeer tevreden… goede kwaliteit, vriendelijkheid, zelfs lekker na borrelen maken ze geen probleem.

5. Peter Pelders

Perfect restaurant met prima eten al jaren lang prima kwaliteit en goede bediening.

6. Niet erg bijzonder heel erg zout en als het dan te druk is mag je in een soort van kantine eten en dan komt de helft wat je besteld ook nog niet aan.
    nooit weer voor ons gezin van 4
    Het slechte sushi restaurant waar ik ben geweest

7. Iedere keer weer heerlijk, lekkerste van brabant!!!

8. Zondag 8 januari geweest met vrienden, 7 personen. Echt alles is super lekker wat we hadden besteld en de bediening gaat als een lopende band. De laatste moest de bestelling nog invoeren op de tablet en kwamen het eten van de eerste al brengen bij wijze van spreken. Super snel en goed eten, voor een mooie prijs. Kom zeker terug, top restaurant. Goeie bediening, dit restaurant krijgt van mij een dikke 10. Eerste impressie.

9. Zeer gezellige ervaring, alleen het eten dat is gewoon totaal niet te doen. Met betrekking tot de vleesgerechten: alles proeft hetzelfde, met dezelfde sauzen. Ze moeten meer variatie inbrengen.

Ik was er van de week. Na de 2e ronde weggegaan omdat het zo vies was.

10. Mischa Deden

Heerlijk gegeten. Prima service. Ondanks de drukte werd alles snel gebracht

11. Jan en Dialon

Super vers en heerlijk!! Alleen personeel merkt soms niet op dat er om service en advies gevraagd wordt. Meer dan top!!

12. Biefstuk te veel doorbakken, zalm te droog, gefrituurde garnalen smaakte als een grote meelbal en de gewone garnalen waren smakeloos. De sushi was wel lekker. De ruimte is mooi en het bestellen via een tablet ook wel leuk, maar na afloop ruikt je haar en kleding alsof je zelf friet hebt gebakken doordat de afzuiiging slecht is. Nee wij komen niet meer terug.

13. Lekker en sfeervol eten.
    Maar ga door de weeks, in het weekeinde te druk. En dan is het personeel gehaast, en laten steekjes vallen.

Eten op zich geweldig lekker, service normaal goed. Maak alleen zelfgemaakte Wasabi, die korrelige wasabi die nu op tafel komt te staan is echt niet lekker, volgens mij ook uit een tube.

14. Heb meerdere van deze soort restaurants bezocht, maar Kengzo vind ik zonder de twijfel de nummer 1 op dit gebied. Geen grote "vreetschuur" maar een prettige en gemoedelijke sfeer van opzet. De medewerkers zijn vriendelijk en hartelijk en dat de eigenaar persoonlijk vraagt hoe het bevalt geeft net dat extra gevoel van welkom. Het eten is lekker en vooral de sushi is erg goed en het ziet er al smakelijk uit. Het is zijn prijs meer dan waard.
    Hier kom ik heel graag nog eens terug!

15. Al in veel sushi-restaurants gegeten, maar dit was toch wel de minste. Rijst veel te zout en de gerechten uit de frituur veel te vet en veel te veel deeg. Geen moeite gehad met bestelling doorgeven en een prachtige locatie, maar aan de kwaliteit van het eten moet echt wat gedaan worden. Jammer! Overigens een heerlijk glas witte wijn wat ze schenken.

16. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Ik vind de service juist erg goed. De eigenaar loopt zelf rond in de zaak, maakt een praatje met zijn gasten en ziet continu wat er gaande is. Het eten is erg smaakvol en wordt ook warm geserveerd. Erg mooie en nette tent. Heb vorige maand een keer bij een ander restaurant gegeten, maar vond dat helemaal niets!

17. Lizette

Na afloop van een leuke avond ging er iets mis met de rekening. Wij vroegen om een drankje om te compenseren en wat de baas toen allemaal zei dat weet ik niet, het leek wel Japans, onverstaanbaar. Jammer.

18. Kurt Agius

19. Ik kom hier graag om gelegenheden te vieren of omdat we zin in sushi hebben. Een fijne sfeer, prima service en lekker eten. Fijn vind ik dat je niet lang op je eten hoeft te wachten.

21. Niels 245 punten

Zeer goede tent, heerlijk eten, uitstekende service en moderne prettige uitstraling.

22. Op een dinsdag hier gegeten met ons gezin. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Even wennen aan het systeem met de tablet maar went snel. Wij begrijpen de slechte recensies niet. Kleine porties? Dan bestel je bij de volgende ronde toch nog een portie? Alles wat wij bestelden hebben we gekregen dus van ons uit prima en voor herhaling vatbaar!

23. John de Jong

Ontspannen sfeer en vriendelijke bediening. Doordat de porties niet gelijktijdig aankomen is het heerlijk van elkaars bestelling te proeven. Er zal wel eens een portie verkeerd bezorgd worden, maar dan bestel je toch gewoon een nieuwe. Met honger ga je hier niet naar huis ;-)

24. Chaos. De helft van je bestelling komt niet of pas twee ronden verder. Veel eten is smakeloos, te weinig gekruid of te weinig saus. Kip en beef stukjes waren mini porties. De reservering was niet door gekomen. Eén keer en nooit meer.

25. Michrl Moonen

Heerlijk gegeten, goede service, echt een aanrader.

26. Al meerdere malen heerlijk gegeten. Goede bediening. Mooi restaurant!

27. Goed eten, de gerechten zijn goed op smaak en ook veel verschillende soorten. Hartstikke lekker, ik ben er al diverse keren geweest.

28. Eten goed. Jammer, de rondes liepen chaotisch, vooral als het misschien te druk is. Soms kreeg het meteen, daarna niet of soms vergeten eten per ronde.

Jammer, al met al genoeg gegeten.

29. Eten is er goed, voor de rest 1 grote chaos voor ons de eerste en zeer zeker de laatste keer

30. Vanavond waren wij in het mooie restaurant Kengzo.

Het eten was heerlijk de sfeer goed. De rekening was echter een tegenvaller. Wij hadden zoals het hoorde de gerechtjes besteld en drie gerechtjes niet helemaal opgegeten (kinderen..). Dat werd in rekening gebracht. Zonder overleg, of navraag waarom het eten niet opgegeten was. Dat is erg jammer, de reactie van de bediende was geïrriteerd.

31. Dit all you van wat sushi restaurant heeft problemen met het uitleveren van de bestellingen. Net ruim anderhalf uur op een paar stukjes eend gewacht. We waren hier een jaar geleden ook, maar sindsdien is er niet veel verbeterd.
    Overigens is het eten matig. De sushi rijst is smakeloos en de wasabi is ronduit beroerd (meel & groene thee poeder?) Het resultaat van de logistieke problemen was dat een van de kinderen huilend aan tafel zat omdat hij zo'n honger had. Toen de bediening hier op werd aangesproken werd er gezegd dat dit wel erg laag was...
    Een ieder mijd dit restaurant (vooral als je kinderen hebt)!
    In ieder geval geen aanrader!

32. Afgelopen donderdag voor de 3e keer bij Kengzo gegeten en het was weer superlekker! Alle negatieve dingen uit eerdere beoordelingen herken ik totaal niet maar wij gaan dan ook altijd op donderdag en dan zit het meestal niet zo vol.
    Wij vinden het eten van goede kwaliteit en de bediening zeer vriendelijk en ze zien er zeer verzorgd en netjes uit.
    Ik heb tot nu toe nog geen negatief puntje kunnen ontdekken en wij zullen dan ook zeker vaker terug komen bij Kengzo!!

33. Afgelopen zaterdag samen met mijn moeder bij Kengzo gegeten. Het zat echt helemaal vol met als gevolg dat wij ook achterin een 'hok' gezet werden. Dit was nou niet bepaald een gezellig hoekje wat we natuurlijk erg jammer vonden. We hebben er ook heel de avond naar de airco kunnen luisteren ipv naar een leuk muziekje. Het eten was echter wel van kwaliteit. Dat wat we kregen was heerlijk en daarvoor zou ik dan ook graag terug willen komen maar dan op een doordeweekse dag als het wat minder druk is. Ook wij kregen op het laatst de helft van onze bestellingen niet meer. Op een gegeven moment maar ijs besteld wat wel meteen kwam met daarna nog een schaaltje komkommer. Gelukkig begreep ze dat we hier nog weinig trek in hadden. Verder werden we aan tafel 56 gezet terwijl er op onze bon tafel 57 stond wat dus verwarring gaf bij het personeel. Onze bestellingen zagen we soms aan onze neus voorbij gaan naar de tafel naast ons. Dit klinkt allemaal erg negatief maar als aan deze punten gewerkt gaat worden kan het zeker een fijn restaurant worden. Voor het eten zou ik namelijk nog wel graag terug willen.

34. Prachtig pand heerlijk eten maar bediening en keuken is wel een chaos als de tent vol zit op een vrijdag.. Duidelijk nog kinderschoenen op dat vlak.. Niettemin heerlijk gegeten afgelopen vrijdag..

35. c van der linden

Heel lang op drinken moeten wachten. 2 van de 6 personen kregen wel drinken de rest pas veel later. Het eten wat we besteld hebben kwam heel laat of helemaal niet. We hadden het dessert al op maar toen kwam de sushi nog. Wat we op hadden was best lekker, maar helaas omdat het zo slecht geregeld was gaan we liever naar een ander sushi restaurant waar ze wel de klanten belangrijk vinden.

36. Vanavond geweest. Te druk voor de keuken. Keuken kon het niet meer aan en we hebben zeker 25% van onze bestellingen niet gehad.. tijd om en met honger naar huis. Compensatie: geen, evenals enige vorm van verontschuldiging. Eten was wel heel lekker en personeel liep de benen onder hun kont vandaan. Ik kom er niet meer terug, want ik wil met een volle maag naar huis en niet met een lege, vandaar dat ik prijs/kwaliteit slecht vind. Komt ook nog bij dat je voor een aantal gerechten en het dessert extra moet betalen.. raar voor alles eten in 2,5 uur.

37. Arne Korthout

38. Miriam klijn

Wij zijn met 4 personen enkele weken geleden bij Kengzo geweest. Er heerste een gezellige sfeer, en het eten was zeer uitgebreid en super lekker. We gaan er zeker op korte termijn nog eens eten.

39. louis slaats

Prima japans sushi restaurant. Leuk concept en zeer smakeijk bereid.Goede akoestiek. Een aanwinst voor waalwijk, komen zeker terug. Bij de tempura garnalen extra saus vragen.

40. Mooi restaurant (wel grootschalig en tafels dicht op elkaar) met goede sushi, maar de warme gerechten en soep vonden we vrij smakeloos (flauw, weinig kruiden of saus). Daarom gaan we toch liever naar Kaatsheuvel, kleiner, persoonlijker en de warme gerechten zijn veel smaakvoller.

41. Samen met vriendinnen gegeten het is er erg sfeervol. Het eten vonden we allemaal even lekker al waren wij meer van de warme gerechtjes. De bediening wat er rond liep vonden wij niet al te vriendelijk een goedenavond en welkom kwam er niet uit erg jammer. De tablets waren erg vernieuwend en vonden we wel weer even wat anders. Wel een aanrader

42. Fam. Hamburg

Restaurant 1 week geleden geopend. Mooie, smaakvolle en trendy inrichting. Ondanks de grootte van het restaurant voelt het toch intiem aan door het gebruik van mooie sfeerverlichting. Op deze avond zat de zaak tjokvol. Bediening is erg enthousiast en vriendelijk, maar is soms nog zoekende. Over het eten waren wij zeer enthousiast, zeer ruime keuze en alles kakelvers ! Leuk dat je ook kan zien hoe alles bereid wordt. Alleen de soepen hadden wat ons betreft wat hoger op smaak gemogen ( waren vrij vlak). Bestellen aan tafel met de tablet werkte nog niet helemaal vlekkeloos. Gerechten kwamen wel snel en correct door. Nadeel van het concept met de tablet is dat de tafelgenoten op elkaar moeten wachten om een keuze te maken. Misschien op tafel ook een menukaartje neerleggen met de gerechtjes of een app ontwikkelen voor smartphones met afbeeldingen van de gerechtjes ? Kengzo is een echte aanwinst voor Waalwijk en omgeving. Wij hadden een topavond en zullen er nog vaker gaan eten. Aanrader!