Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Waalwijk verdeeld zijn.

1. Aziatisch Waalwijk

sjef jansen

Gisteren met 5 personen gegeten. Het was lekker. Soms was het een beetje teveel afgekoeld. Het is een hele puzzel om voor jou een lekker etentje samen te stellen.
    Het nieuwe concept is leuk maar voor iemand die dit restaurant kent voor de conceptverwisseling toch teleurstellend. Ik wil graag terug naar het oude, je kunt immers ook dan met je tafelgenoten sharen.
    Hopelijk gebeurt dat spoedig dan ben ik weer in de Mandarijn. Zo niet? Helaas…

Vanavond met onze bewoners uitgenodigd om te gaan eten het was super en goed verzorgd.
    Was voor herhaling vatbaar met dank aan de koks en zeker ook aan de bediening.
    En natuurlijk vergeten we de eigenaar niet die dit allemaal mogelijk gemaakt heeft.

3. West-Europees Waalwijk

Totale Ramp! (Social deal 3gangen)

ik weet niet wat er aan de hand was bij dit restaurant maar ik en een vriendin hebben hier niet plezierig gegeten omdat: Er is alleen bij aankomst gevraagd of we iets wilde drinken verder heel de avond erom moeten vragen en dan zaten we al een half uur zonder drinken (nog langer als we zelf niet iemand hadden geroepen) bij aankomst werd er ook gevraagd of we een mandje brood wilde (kost 5€) werd niet aangegeven. Vervolgens na 1 uur gezeten te hebben met ons 1e drankje en brood, hebben we zelf maar om de menukaart gevraagd. Even voor de duidelijkheid er liep 5man personeel rond en er zat ongeveer 25 man binnen. (Niet druk dus). Voorgerecht carpaccio(stond al langer en was gewoon warm) muah dus. Ander voorgerecht shashimi was wel oke. Toen kwam ons hoofdgerecht spareribs en een stoofpotje bij het serveren hiervan werd gevraagd of we friet wilde ja natuurlijk (Zit er overigens overal bij maar hier dus niet!) ons hoofdgerecht was op en nog steeds geen friet of salade? Ik weer een ober roepen en gezegd dat het niet meer hoefde je moet hiervoor ook apart bijbetalen schijnbaar! (Geven ze niet aan maar hoorde we van een tafeltje naast ons die ook totaal niet tevreden waren). Onze goede hoop op het toetje dan maar. (Ze hebben trouwens niet alles wat op de kaart staat!)dus inplaats van framboos ijs kregen we snicker taart en had ik oma's spekkoek besteld. Ik had gevraagd of het snel kon komen want we zaten er niet met plezier. Na 1 half uur kwam het ijs. Ja hoor 2 x de snickertaart! Nee het personeel bestond niet uit 6jarige kinderen maar gewoon volwassenen. 1Hap genomen en maar afgerekend want we hadden er genoeg van. Dit aangegeven bij het afrekenen kregen we alleen te horen sorry sorry en te weinig personeel! Uiteindelijk nog 55 euro kwijt voor 2 personen ieder 2 drankjes en beide 3gangen waarvan zonder friet en salade en niet het juiste ijsje. Wil je geld weggooien en 1 rot avond? Ga dan hier heen!

4. West-Europees Waalwijk

N. Baijens

Eten was bijna koud, niet vers. Kwaliteit vergelijkbaar met fastfood en dat voor een prijs die 3 maal zo hoog ligt. Tijd en geld zeker niet waard.

1,3

Eten was prima. Alles was naar wens. Voor een pizza of pasta is dit een heel goede locatie.bediening was ook goed. Geen wanklank.

Eten is lekker. Nu voor de 2e keer hier gaan eten. Wederom de frietjes vergeten te geven tijdens het hoofdgerecht. Personeel is veel te jong en onervaren. Als er wat aan het personeel gedaan wordt, is het een prima restaurant! Heerlijke pasta’s!

Bauke Roovers

Geweldig restaurant! Leuke mensen, goed en lekker eten, en niet duur! We gaan snel weer terug en nemen dan gasten mee!!

We moesten vandaag drie kwartier wachten op ons eten! Niets bijzonders, ons eten.. Broodje zalm en n uitsmijter! T was niet eens erg druk. Daarnaast was t broodje zalm, of trio zalm, zoals zij t noemen, meer n broodje sla met n vleugje zalm! Eerlijk is braaf, de omelet viel wel mee. Alles bij elkaar een bijzonder ondermaatse prestatie!

Theo Bierkens

11. Internationaal Waalwijk

Gezellige tent, gezellige bediening en prima eten en zeker niet duur wat wil je nog meer!

12. West-Europees Waalwijk

Menu half van wat op site. Dan blijkt ook een aantal gerechten niet beschikbaar. Prijzen zijn in werkelijkheid veel hoger. Prijs/kwaliteit zeker niet in verhouding, verre van zelfs. Verwarming defect, echter werd niet gemeld. IJskoud!!! Elektriciteit stop sloeg door, waardoor hele zaak donker. Geen excuses van bediening. Bezorgers van thuisbezorgd.nl lopen af en aan door de zaak heen. Zeer storend. Verlichting plafond hangt slordig met plakband vast. Bij afrekenen geen aandacht of alles naar wens is geweest. Voor ons nooooit meer Mint! Waardeloos en sfeerloos restaurant wat alleen uit is op snelle winst, niet om gast een leuke gezellige avond te bezorgen!

Eten was goed alleen één tasty pizza was wat koud.
    Personeel aardig maar kwamen niet ervaren over

De carpaccio is hemels, de pizza heerlijk en ook de kip erg smakelijk. Prima wijn en prosecco met heel vriendelijk personeel. Wel ontbreekt hier een allergenenkaart en is het personeel onvoldoende op de hoogte van allergenen. "Pizza is alleen water en bloem dus dat kun je met een glutenintolerantie gewoon eten!"

Vorige week weer bij Kengzo gegeten. We komen er graag t was weer lekker, goede en nette bediening en voor ons weer top

Carla de Bruijn

Heerlijk gegeten. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Dit was voor mij de vierde keer dat ik hier gegeten heb, deze keer waren er te weinig mensen in de bediening waardoor de service iets langer op zich liet wachten. Deze keer waren er erg veel jonge kinderen in het restaurant waardoor het in vergelijking met de andere keren erg onrustig was in het restaurant. Eten was heerlijk en de prijs was prima.

Audrey Pullens

We hebben heerlijk gegeten. Dankjewel.

19. Internationaal Waalwijk

Met 6personen heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, en achteraf een heel fatsoenlijke rekening.

Heerlijk gegeten, was super, meisje wat ons hielp was ook erg vriendelijk.

21. Internationaal Waalwijk

Fransien van Dinklaan

Wij hebben heerlijk en top gegeten met onze groep echt een aanrader alles vers bereid. Je proeft echt het verschil alles liep gesmeerd, zeker doen zeggen wij! Bedankt voor de mooie avond.

Goed gegeten op een maandagavond.

D Verhoofstad

Prima gegeten, gezellige sfeer en gezellig/vriendelijk personeel

Bij binnenkomst was onze (online) reservering niet bekend. We hadden wel een bevestiging ontvangen per mail, maar het lijstje bij binnenkomst meldt geen online reserveringen? Wij voelden ons hierdoor niet echt welkom.
    Vervolgens wordt (in een grotendeels leeg restaurant) gezegd dat we aan een hoge tafel mogen plaatsnemen. Waarom mogen we niet kiezen na een korte uitleg over de mogelijkheden?

Het eten was prima, de snelheid van opdienen ook. We hadden vast nog een toetje genomen als we ons meer gewaardeerd hadden gevoeld als bezoeker.

Met 10 personen gegeten, het viel allemaal wat tegen, weinig eten op friettentbordjes. Carpaccio die niet lekker was, 2kleine bordjes friet.

26. Internationaal Waalwijk

Henni van Empel

Te druk en te veel grote groepen. Daardoor duurde alles te lang, na anderhalf uur pas het voorgerecht. Het eten was verder prima, weinig groente/salade. De bediening probeerde alles goed te doen maar lukte niet echt. Diverse keren zelf om dingen moeten vragen die gewoon bij het bestelde gerecht zouden moeten zitten.
    Geen aanrader om nog een keer met een groep te gaan eten.

Lekker, puur, vlotte service, ook aangenaam met kindjes

Leuke tent, lekker gegeten voor een mooi prijsje. Komen zeker terug!

29. Italiaans Waalwijk

Met zes vrienden hier gegeten. De zaak is mooi ingericht, sfeer is goed. Eten en service zijn echter slecht. We hebben een half uur op een broodje moeten wachten en een uur op ons hoofdgerecht. Een van mijn vrienden kreeg zijn gerecht eerst, de andere gerechten volgende 10 minuten later. Ook werd het verkeerde pasta gerecht geserveerd. Jammer dat hier niet over gecommuniceerd werd door het personeel, zeer onprofessioneel. Zelfs de vraag of het gesmaakt had was te veel. Pasta en gnochi waren lekker, de truffelpizza veel te droog. Geen aanrader dit restaurant.

Heerlijk warm eten, snelle vriendelijke bediening, via kaart bestelling kun je nu ook zien wat je besteld hebt en of je het ook krijgt.