Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Waalwijk verdeeld zijn.

Ongekende prijs- kwaliteit verhouding en super vriendelijk personeel. Aanrader, Waalwijk heeft er weer mooie horecazaak bij

Zeer flauw hoofdgerecht. Toen we eerlijk aangaven wat onze bevindingen waren, werden we uitgelachen door de kok en personeel. Wat een onprofessionele aanfluiting! Nooit meer voor ons.

Slechte ervaring en ga geen tweede keer terug. Van buiten ziet het er spannend leuk en verrassend uit heel sfeervol, eenmaal binnen niemand die ons op staat te wachten. Verschillend personeel loopt voorbij maar spreekt ons niet aan. Uiteindelijk een plekje gekregen wat achterlijk laag was. Totaal niet comfortabel. Na 45 minuten kregen we eindelijk ons smakeloze soepje. Na 1.5 uur zitten waren we net door de tweede ronde. Sushi, vlees en vis best prima maar uit de frituur was alles zompig en het vet kon je eruit knijpen. Niemand die tussendoor heeft gevraagd of we nog iets wilde drinken. Ook lagen de koude sushi's op warme bordjes met daar tegenover dat de temperatuur binnen vrij koud was. Bij afrekenen konden ze alleen het bedrag noemen en is er geen een keer gevraagd of alles naar wens was. Verder was de bediening wel vriendelijk, de keren dat ze aan tafel zijn geweest. Maar al met al geen aanrader.

Koolen

Sevice en bediening erg vriendelijk. De kwaliteit van afhaal sushi en warmegetechten is helaas een enorme tegenvaller. Prijs van de gerechten is niet in verhouding met de kwaliteit. Dit was de eerste en laatste keer voor ons.

6. Chinees-Indisch Waalwijk

Wij eten hier vaak, en rijden er graag voor naar Waalwijk. De tapas bestaan uit smaakvolle en gevarieerde gerechtjes, alles wordt vers klaar gemaakt. De bediening is vriendelijk. Heel af en toe gaat er wat mis met een bestelling, en krijgen we een onverwacht gerechtje, maar dat wordt altijd met een vriendelijk gezicht recht gezet. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed, een echte aanrader, zeker voor mensen die goede smaken kunnen waarderen.

Danique thur

Lekker eten? Goede sfeer? Goed personeel? Ga dan hier heen, alles in een super aardig ervaren personeel en een goede sfeer. Ik kom zeker nog een keer terug.

Top locatie!! Heerlijke avond gehad en heerlijk gegeten. De gerechten waren super mooi opgemaakt!! Kom snel nog een keer terug.

Zaterdagavond met mijn fam gegeten bij bistro-monmatre. Lekker gegeten en wat waren de borden netjes opgemaakt en dat voor die prijs. Gezellig en vriendelijk personeel, en wat ziet de zaak er fantastisch uit. Een goede aanwinst voor waalwijk. EEN AANRADER 👍

Geert van vessum

Laatste gegeten bij bistro montmartre. Super goede ervaring. Zeer vriendelijk personeel en het eten is van top kwaliteit. Zeker met deze prijzen is dit ouderwets uit eten. Simpel weg een top tent en een aanwinst voor de horeca.

Grill-ig

Joep van Horst

De prijs/kwaliteitsverhouding van dit restaurant is echt onevenaardbaar. Ik heb hier met mijn gezin gezellig en bovendien lekker gegeten. Ook is de sfeer in het restaurant echt fantastisch. Zeker voor herhaling vatbaar.

Eva van Dijk

Erg sfeervolle Bistro. Gerechten erg lekker en voor een leuke prijs, zeker een aanrader!

Heerlijk gegeten bij dit nieuwe restaurant in Waalwijk! Vriendelijk personeel, de kwaliteit van het eten was super en de borden waren mooi opgemaakt. Leuk concept met goede prijzen. Zeker een aanrader voor iedereen om hier te gaan dineren.

Martijn hansen

Vandaag lekker gegeten bij bistro montemart heerlijke gerecht voor een scherpe prijs echt een aanrader.

Kitty Timmermans

Vanavond samen met mijn man gaan eten bij bistro montmarte. Alles was perfect zowel eten als drinken. We komen zeker nog een keer terug.

Op de openingsdag heerlijk met zijn tweëen gegeten voor Valentijn. Vanwege de opening een heerlijke zwarte knoflooksoep als amuse gekregen. Gerechten waren mooi opgemaakt en de kwaliteit is was super.
    Wij komen hier zeker vaker terug!

Yesper muiteman

Ik heb hier echt een leuke ervaring gehad het eten was echt lekker en het tempo van eten en drinken was ook goed.
    Zeker het proberen waard 👍🏻

Super gezellige bistro..heerlijk eten en leuk personeel!

Natasja Verheij

Only For Men Waalwijk

Afgelopen zaterdag met een groep van 14 personen gegeten bij bistro Montmartre. Wij hebben lekker gegeten! De aperitiefjes; ham, olijven en stokbrood met kruidenboter smaakten prima.
    Voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten waren goed en zagen er ook nog eens leuk uit… Prijs/kwaliteitverhouding is prima! Wij hebben een leuke avond gehad!

Wij zijn op valentijn 14 februari met 7 personen bij Montmartre gaan eten.
    Wij zaten aan tafel 10.

Via deze recensie wil ik onze teleurstellingen aan u doorgeven.

Het begon ermee dat onze zoon cola en ijsthee over zich heen kreeg blouse en broek en de tafel zaten onder.
    Bij het afrekenen stonden zelf die consumpties op de bon.

De biefstuk van mijn man was taai.

Het vlees van onze zoon was koud, hebben ze terug gehaald en werd warme gebracht.

Ikzelf dronk witte droge wijn, ik kreeg bij het 2e glas zoette heb deze terug gegeven.
    En ook de zoette stond op de bon.

Ik had gamba als hoofdgerecht.
    Moest mijn schillen op mijn eigen bord laten liggen kreeg daar geen schaaltje voor de schillen bij.
    En kon om mijn vieze handen niet in een citroenschaaltje dippen.

Al met al een teleurstelling.
    Wij vinden het erg leuk en gezellig om met ons gezin op zijn tijd ergens gaan te eten,
    maar de avond van gisteren is niet verlopen zo als wij hadden verwacht.

Deze mail hebben wij ook rechtstreeks op donderdag 15 februari naar uw mailadres gestuurd, helaas nog geen reactie mogen ontvangen.

2,1
  23. Chinees-Indisch Waalwijk

Eten was te lang gebakken, prijs strookte niet in verhouding met kwaliteit van het eten@! Kortom : slecht!!!

24. Chinees-Indisch Waalwijk

Brigit van Hek

Op de openingsdag zijn wij gaan dineren bij Montmartre, gerechten en omgeving uitstekend er waren wat aanloop problemen in de bediening, wij gaan er vanuit dat dit snel beter zal gaan en dan kan het uitgroeien tot een fijn restaurant, zeker het proberen waard.

Jan en Dina v Zelst

Ondanks de drukte goede service alleen kleine aandachtpuntjes moeten verbeterd worden. Bij plankje brood geen boter mesje. Bij kaasplankje geen kaasmesje. Verder vriendelijk personeel.

27. West-Europees Waalwijk

Randy houwen

Perfect gegeten via Social Deal ook. Service top, azijnzeiker die ik kan zijn had het iets sneller gemogen, maar dit is ruimschoots goed gemaakt door het lekkere eten.

28. Internationaal Waalwijk

Helga eijkemans

Ik heb heerlijk gegeten bij het galgenwiel.
    Bediening was super.
    Bedankt voor geslaagde avond.
    Tot de volgende keer.

29. Chinees-Indisch Waalwijk

Kwaliteit van het eten duidelijk onder de maat. Met name de kip met kerry smaakte nergens na, waterig. Niet de kwaliteit die je bij een chinees mag verwachten.
    Bediening wel prima in orde, wat mij betreft zoek ik een ander adres.

30. Internationaal Waalwijk

Vandaag een tafel gereserveerd. Bij binnenkomst leken ze enigszins verrast. Snel wat met tafels schuiven zodat we konden zitten. Toen we ons hoofdgerecht kregen werd gezegd dat de frietjes er aan kwamen. Na 5 minuten maar eens gevraagd of ze nog kwamen. Nog 2 minuutjes werd gezegd. Toen we het vlees zowat ophadden werd gezegd dat de frituur kapot was maar dat de frietjes er aan kwamen. En ja hoor toen we al ruim klaar waren met ons vlees kwam de friet.
    Toen we vroegen of we ter compensatie een thee van het huis mochten hebben moest dat overlegd worden. Uiteindelijk de thee gekregen maar was meer op zijn plaats geweest als ze dit zelf aangeboden hadden. Sorry, voor ons de laatste keer hier.