Santorini in Waalwijk

Genieten van de Grieks / Mediterraanse keuken in het hartje

Voor een geslaagd avondje dineren in Grieks-Mediterraanse stijl bent u bij ons aan het juiste adres. In ons sfeervol romantisch restaurant met minionische muurschilderingen zult u een prettige maar vooral ook smaakvolle avond beleven en zult u aan niets ontbreken! Dat begint al met een heerlijk aperitiefje ouzo van ons.. Een ruime keuze aan gerechten, alle van een bijzonder hoogstaande kwaliteit en onze gastvrije bediening zorgen er altijd voor dat u in een intieme sfeer terecht komt.

Restaurant Santorini is zeer centraal gelegen in het hartje van het altijd gezellige Waalwijk. Bent u van plan om een bezoek te brengen aan de Efteling? Waarom sluit u die prachtige dag dan niet af met een avondje gezellig- culinair genieten? Restaurant Santorini ligt op 6 kilometer afstand van de Efteling. Dat is nog geen 10 minuten rijden! Ook hebben wij speciaal voor Efteling bezoekers een speciale actie; op vertoon van uw Efteling kaartje krijgt u 15% korting op uw totale rekening!

Mocht u nog aanvullende wensen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet ons daartoe aan te spreken. Wij zijn u graag van dienst.

1186119476 80
1419855716 82
1500202548 80
1529419578 86

1. Van de Loo

Tapas avond. Erg gevarieerde gerechten. Zag er al prima uit, maar het smaakte echt voortreffelijk. Een zeer geslaagde avond. Wordt zeker herhaald.

2. Heb er gisteren voor het eerst gegeten. Gezellig restaurant, vriendelijke bediening, eten was heerlijk. Na de bestelling was het er vrij snel. Kom zeker nog terug

3. Ellen Vlasveld

Uitstekend resaurant. Prijs/kwaliteit prima!
    We eten er regelmatig en komen graag bij.
    Santorini!

4. AANRADER!

Erg genoten van de goede en snelle bediening, maar vooral het heerlijke eten. Voor een 3-gangenmenu van 21 euro verwachtte ik niet veel, maar ik heb genoten van elk gerecht! Alles goed op smaak en goede porties! Bediening was netjes en ervaren. Alleen de airco was wat te koud en stond te hard, waardoor niemand in het midden van de zaak wilde zitten. Wij komen snel weer terug ;)

(Foto's op deze website zijn verouderd, het is een frisse mooie zaak).

5. Lia kiewiet

Gisterenavond (19 oktober) met 36 personen van de Kring Dussense Buurtbus de tapas op.
    Alleen maar complimenten voor dit restaurant. Vriendelijk ontvangst, vlotte bediening, en dan de overheerlijke tapas met volop keuze. En meer als voldoende wij konden helaas alles niet op.

6. Het eten was goed en smaakvol. Alleen al het vlees op de vleesschotel smaakte door de kruiden nagenoeg hetzelfde. Verder is de bediening top!

7. Heerlijk gegeten, goede prijs voor drie gangen menu wat heerlijk smaakte! Vriendelijke en vlotte bediening. Een aanrader.

8. Dit was mijn tweede beleving met de Griekse keuken in Nederland en waar de eerste ervaring ronduit slecht was, heeft deze ervaring in Waalwijk een hoop goed gemaakt.

We hebben er een uur voor gereden om samen met vrienden hier te kunnen eten. We zijn blij dat we van te voren gereserveerd hadden, want het was aardig druk!

De menukaart biedt voldoende keus aan gerechten en heeft tevens mooie voordeel menu's.

Vooraf had ik een tonijnsalade met garnaaltjes welke van perfecte kwaliteit waren. De sla er omheen evenals de vis was op de juiste frisse temperatuur. Heel belangrijk!

Als hoofdgerecht had ik 2 slibtongetjes, die naast het feit dat ze goed klaargemaakt waren, echt heerlijk smaakten! De bijgerechten zoals salade, friet e.d. Waren ook prima op temperatuur en keurig geserveerd.

Als nagerecht heb ik gekozen voor baklava met een bolletje vanille-ijs. Dit was voor mij DE fantastische afsluiter van het hele menu.

De bediening was vriendelijk en ook voor iets extra's wilde ze wel navraag doen in de keuken.

Ook de rest van het gezelschap had eten wat goed was klaargemaakt. Het vlees was lekker mals en dus niet droog, wat je bij andere restaurants nog wel eens tegenkomt wanneer het druk is.

Het restaurant zelf zag er keurig uit, door de drukte kon je elkaar alleen wat slecht verstaan.

Tip: als je bij Santorini gaat eten, kijk even waar de airco hangt op het plafond, want wij zaten aan een tafel onder de airco en dat was ronduit koud. We hebben uiteindelijk gevraagd of hij zachter of uit kon. Dat was gelukkig niet een al te groot probleem.

Santorini in Waalwijk is zeker voor herhaling vatbaar!

9. Onze favoriet! Vriendelijk personeel. Het eten is heerlijk en altijd van uitstekende kwaliteit. Goede sfeer. Heerlijk restaurant om lekker op je gemak te genieten van de Griekse keuken. Echt een aanrader!

10. N. Yilmaz

11. Ronald

12. Ad wittens

We waren met 4 personen, gereserveerd via internet. Geweldig vriendelijke ontvangst, fijne bediening, lekkere tapas, zoveel als je zin had. Alles goed uitgeserveerd, geweldige avond gehad, gunstige prijs. Binnenkort weer, is zo goed bevallen, chapeau!!

13. We zijn gegaan voor het keuzemenu. Vooral het hoofdgerecht was een flinke portie. Maar was het ook allemaal vers bereid? De salade bestond in elk geval voor 100% uit groente uit het zuur. Matige huiswijn voor 10 euro voor een halve liter.

14. Michelle van de Ven

Vanavond bij Santorini wezen eten en ik moet zeggen ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. Wij hadden besloten het Griekse tapas menu te nemen en hebben ruim een uur op de eerste ronde moeten wachten. Toen vervolgens de tweede ronde er na nog eens een half uur wachten nog niet was wezen klagen. Dan volgt de smoes sorry mevrouw het is druk (verschillende lege tafels) daarnaast dient een restaurant hier op berekend te zijn. Alles zou vlug in orde gemaakt worden en we zouden een drankje van het huis krijgen. Drankje van het huis nooit gezien en vervolgens koud eten gekregen. Daarnaast werd ook een deel van de bestelling vergeten. Dan komen ze voor de laatste ronde (keuken gaat sluiten) bestelling wordt niet gebracht en na nogmaals klagen wordt ons medegedeeld dat we "pech" hebben, de keuken is al gesloten. Santorini voor ons nooit meer!

15. Anouk xxx

Super leuk, Griekse tapas! Je kunt zo genieten van de volledige menukaart. Echt een aanrader voor ieder Grieks restaurant.

16. jos en maria van Baardwijk

Heerlijk gegeten. Mooi voorgerechtje: garnalencocktail was over heerlijk (gelukkig dreven de garnalen niet in de saus) en daarna een heerlijk hoofdgerecht, mooi opgediend en goed warm.

Kortom een super restaurant waar je heerlijk kunt eten voor een schappelijk bedrag. En een zeer aardig en kundig personeel. Zeker voor herhaling vatbaar

17. Zijn met vrienden van ons wezen eten. Het was weer heerlijk. Er waren wel wat gerechten bij die iets warmer hadden mogen zijn, maar wel heerlijk. We komen zeker nogmaals terug

18. Gemiddeld restaurant. Niets bijzonders, ook niet slecht. Sfeer matig. Alles matig.

19. "Aardig" restaurant, mogen wel iets meer authentieke (vis) gerechten op de kaart.. niet erg veel keuze. Fijn dat er met VVVbonnen kon worden betaald, alleen buitengewoon vervelend en bijzonder dat er geen geld op terug wordt gegeven...

20. Sandra & Cor

Vriendelijke bediening en goede service. Heerlijk gegeten met mooie dame aan mijn zijde. Keuze genoeg en het was super. Bedankt!!

21. Afgelopen zaterdag met onze vrienden heerlijk gegeten. Men had een verassing menu gemaakt die alle stoutste verwachtingen overtrof. De sfeer is zeer gemoedelijk en de bediening is echt top. We komen weer vaker terug.

22. Tijdens weekend bij de Efteling hebben hier gegeten nav goede recensies. Niets is gelogen we hebben echt genoten van de mooie entourage en de vriendelijke bediening. Het eten was zeer goed voor een zeer vriendelijke prijs. Als klap op de vuurpijl kregen wij als Efteling gast nog eens 15% korting op de gehele rekening!

23. mcmxcivr

25. Vanuit Utrecht weekendje waalwijk en via eet.nu bij dit restaurant terecht gekomen. Bediening langzaam? Wel nee! Binnen 10 minuten voorgerecht en de smaak was erg lekker te noemen. Vriendelijk personeel en het driegangen diner was erg goed geprijsd. Kortom een griek zoals ze ook in griekenland zijn, zeer goed, lekker en vriendelijk.

26. Natacha en Jan

We zijn nu 4 keer geweest en iedere keer is het ons uitstekend bevallen. De sfeer is prima en de inrichting sfeervol. De bediening is goed, vriendelijk en netjes. Het eten is allemaal heerlijk vers bereid en dat komt de smaak zeer ten goede. En dat allemaal voor een erg vriendelijke prijs. Kortom een aanrader.

27. Gisteren met 4 personen bij Santorini heerlijk en ontspannen gegeten. Aan het eten was tijd besteed en dat kon je proeven. De giro's was heerlijk mals en de overige gerechten voldeden aan onze verwachting. Wij weten wat het is om kwaliteit te moeten leveren in een restaurant en dat gaat niet binnen 5 minuten. Een beetje jammer dat veel mensen hiervoor geen begrip kunnen opbrengen (teveel Mc-Donalds gewent). Het eten was heerlijk bereid en ruim voldoende, de bediening was erg attent en vriendelijk. En natuurlijk, als je wilt kun je altijd wel wat vinden om over te klagen. Voor ons was het goed en zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten aan de keuken.

28. Eten was prima. Service was matig. Lang moeten wachten op eten én drinken terwijl het niet extreem druk was. Zo zie je maar dat een beoordeling erg persoonlijk en een momentopname is.

29. We waren met 3 vriendinnen en kunnen niets anders zeggen dan dat we lekker hebben gegeten. We kozen voor de mezes en alles was prima klaargemaakt. De bediening was vriendelijk. We hebben een fijne avond gehad en komen zeker nog eens terug. Dus voor ons is Santorini een aanrader.

30. moerliederwin@gmail.com

Het eten is heerlijk, service is super (kunnen veel restaurants van leren). Personeel is heel goed. Kan niets negatiefs bedenken. Waar vindt je nog een zaak waar je heel goed kunt eten en nog betaalbaar is. Waalwijk heeft geen eredivisie voetbaal meer maar gelukkig wel Santorini.
    Moon uit waalwijk

31. Kurt Agius

32. j bruurmijn

Heel lekker gegeten, kan het aanbevelen. Zeker prijs kwaliteit is prima.

33. Jos Bouten

De laatste maanden eten we wekelijks bij Santori. Met name de persoonlijke aandacht van management en personeel ervaren wij als een oprecht welkom.
    Het eten is prima, met de tzatziki als heerlijke uitschieter en de tapas is top. De rust in het restaurant wordt ondersteund door het aquarium. We verheugen ons op de volgende keer dineren bij Santori. Jos en Christa uit Schinnen

34. We hebben we weer heerlijk gegeten en de service was weer prima. Top dus.

35. Ik kom daar al 14 jaar. Het is nog steeds perfect, het eten is super!! Groetjes Gerard en Ine uit Drunen.

36. frank roos

Kom hier al jaren. Het is echt heerlijk de Griekse keuken met in het bijzonder gyros en tzaiziki.

37. Zer dali

Na een bezoekje Efteling hebben we met liefje en kinderen een heerlijk/gezellig avondje gehad. Zeer vriendelijke personeel en lief voor de kleintjes. Het hoofdgerecht werd geserveerd met mals vleuyes en mijn favoriete nagerecht baklava die licht gezoet is (royaal belegd met walnoten) met ijs was niks op aan te merken. Zeker een aanrader! Binnenkort gaan we nog es langs voor de tapas.

38. Ossenhaas super slecht! Veel pezen en het leek net elastiek.
    Als je van kwaliteit houd is dit zeker geen aanrader.

39. Santorini is een gezellig restaurant. Niet te groot en een vriendelijke bediening. We zijn hier inmiddels een paar keer geweest en zijn erg enthousiast. Een zeer goede prijs, je kunt hier heerlijk eten voor een prima prijs!

40. Samen met vrouw en kinderen geweest. Een geweldige avond gehad met zijn viertjes. We hebben gezellig aan het aquarium gezeten en werden bedient door een uitermate vriendelijk team van jonge mensen.

Het eten was super goed, zeker in verhouding tot de prijs.

Een aanrader!!

41. Eline en Erik

42. Bij een van de vorige recenties stond de tip 'ga eens bij een andere Griek kijken' , en daar sluit ik me helemaal bij aan. Op zich een leuk restaurant qua inrichting, op de mensen in de bediening valt ook weinig aan te merken. Alhoewel het allemaal wel erg lang duurde alvorens er iets op tafel kwam en zo ook de tussenliggende tijd voor het hoofdgerecht, erg lang voor een standaard gerecht. Maar de kwaliteit van het eten laat veel te wensen over. Als voorgerecht een fetta kaas met korstje uit de oven, ik zou zweren dat het in een of andere olie gebakken was, erg vet terwijl je juist een droge korst verwacht. Niet lekker qua smaak en erg vet. De vleesschotel (milinka schotel?) was smaakloos. Souvlaki , souzouki , schnitsel en gyros met een bolletje rijst op een bord opgemaakt. Het bolletje rijst was wonderbaarlijk lekker maar de Gyros was zo te zien aan het vet een soort van goedkope vleessoort en erg vet, samen met de Souzouki kwamen die zwaar op de maag te liggen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit door een kok is bereid (en dan bedoel ik iemand met een koks opleiding). Schaaltje frietjes, natuurlijk uit de diepvries en daardoor ook smaakloos, lekker wellicht voor kleine kinderen maar niet restarant waardig in mijn beleving. Het nagerecht (tiramisu) kwam volgens mij gewoon uit een bak van de Aldi, niet vies maar ook niet bijzonder.
    Kortom een slechte ervaring, en dat voor een restaurant (kernkwaliteit lekker eten), ik zou zeggen als je eens in de buurt van Waalwijk bent, niet naar Santorini gaan, tenzij je zin hebt om lang te wachten op standaard en smaakloos eten!

43. Het zou goed zijn om eens bij enkele collega's te gaan eten, dan zullen julie merken dat er wel degelijk verschil zit in Grieks eten.

In ieder geval dat bij Santorini nog heel veel valt te verbeteren.

Gewoonweg schandalig wat er wordt geserveerd.

Wat de prijs betreft zitten ze wel op niveau, want die zijn niet gering navant het eten.

44. jacky 114 punten

Wij hadden vorig jaar dinerbonnen gekregen voor onze verjaardag. Moesten vandaag in Waalwijk zijn. En zodoende bij deze Griek uitgekomen. We stonden voor de deur, keken even naar binnen... zullen we? Hmm, kweet niet. Ziet er niet echt uitnodigend uit! Toch maar gedaan. Als je de zaak binnen komt is het gelijk goed. Gezellig en leuk personeel en wat we allemaal te eten kregen voor 23 euro! Was gewoon geweldig! 4 gangen diner met keuzes in iedere gang. Wat was het veel en waanzinnig lekker. Die tomatensoep, echt vers, heeerlijk. Verder overtrof iedere gang onze verwachtingen! Wij wonen in Hellevoetsluis, maar komen hier zeker nog eens terug! Toppp.

45. heerlijk eten en super gezellig.. zeker in aanrader!!