Gratis parkeerplaatsen voor het restaurant.

Bezorgrestaurants in de buurt van Ichizai

• Buffet: € 25,50
  • All-inclusive

• Rookruimte

1419765988 71
1462099894 80
1502081917 74

1. Heerlijk warm eten, snelle vriendelijke bediening, via kaart bestelling kun je nu ook zien wat je besteld hebt en of je het ook krijgt.

2. Gezellig sfeer, uitgebreide keus en de service is top gezellige medewerkers en je word snel en goed behandeld.

3. guusje van de ven

Ik kom er vaak en het is heel lekker als ik uiteten ga is het meestal bij ichizai😍🍣

4. Voor de 2e keer weer eens geweest maar helaas weer teleurgesteld
    De eerste keer waren dezelfde gerechten constant anders van smaak dus na lange tijd toch maar weer eens geprobeerd.
    Nu waren de gerechten wel constant maar nu moesten we meer dan 3 kwartier wachten op teruggave van de invulkaart toch een groot percentage van de vermelde 2,5 uur waarvoor betaald wordt.
    Dit bij het afrekenen gemeld werd voor kennisname aangenomen en daar bleef het verder bij. Jammer
    Dit is voor ons dus de laatste poging geweest.
    Zal helaas geen positieve aanbeveling worden voor dit restaurant.

5. Slechte zitplaatsen, veel te laag .
    Om 18:30 binnen en om 21:00 weggegaan .En in deze 2 1/2 uur maar 2 rondes gekregen die nog niet eens compleet waren. Ongelofelijk dat als je met 2 personen bent dat je bestelling niet in een keer op tafel gezet kan worden. Zeker iets van gezegd maar geen excuses.
    Dus gewoon waardeloos en veel te duur voor 2 rondes.
    Absoluut geen aanrader

6. Yolande

Wij gaan alweer voor de 3de keer. Echt een aanrader om gezellig en lekker te eten.

7. Voor de eerste keer wezen eten. Ben erg kieskeurig wat betreft wat ik wel en niet lust, maar hier heb ik het overgrote deel wel geprobeerd en opgegeten. De sushi was erg smakelijk en de overige gerechten waren ook erg lekker! Eerlijk gezegd had ik er niet veel van verwacht, maar was erg tevreden en mijn vriend vond het ook heerlijk.

De bediening was snel en vriendelijk en ook daar geen opmerkingen over dan lof!

8. Super gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten.

9. Eten is super, personeel moet heel hard werken horen veel klagende klanten aan echt jammer met een betere organisatie bv met tablet systeem toprestaurant

10. Mooie inrichting, erg rumourig, vriendelijke bediening. Eten is erg goed alleen jammer dat er bij iedere ronde een aantal van de bestelde gerechten (soep, salades en sushi's) niet geleverd werden, zelfs niet bij navraag!

11. Wij zijn deze week met 4 man wezen eten. De vleesgerechten zijn op smaak en lekker mals. Minpuntje is dat ze telkens dezelfde saus over het vlees doen. De frituurkok had zijn dag niet, alles was veel te lang in de frituur geweest en veel te droog. De tornadochips proefde zelfs bitter hierdoor en de vietnamese sate zag er echt heel zielig uit. De zaal waar wij zaten (midori?) was minder gezellig. De andere zalen zagen er beter uit. De service was snel en goed.

12. Gisteren voor het eerst gegeten bij Ichizai. Kan alleen maar zeggen TOP. Zeer voor herhaling vatbaar

13. Gezellige sfeer, eten was echt toppie.

14. Eefje Sterke

Gisteren voor het eerst bij Ichizai gegeten. Op zich een mooie, nette zaak met veel ruimte en gezellige zitplaatsen. Helaas werd bij het reserveren niet vermeld dat er een oktober fest evenement was deze avond. Veel rumoer, live muziek en het personeel verkleed in Tiroler outfits, voor ons totaal niet passend bij een avondje lekker sushi eten. Dit werd opgepakt door ons een plek in het "rustige" gedeelte te geven. Helaas binnen een kwartier jolige live muziek aan tafel :-( Wij hebben dit voor lief genomen en verheugden ons op de sushi die zou komen. Op zich een uitgebreide kaart. Helaas bleek de kwaliteit middelmatig. Warme gerechten waren lauw, sushi was ongelijk en viel uit elkaar en smaak was flauw. Ook op drinken hebben we lang moeten wachten en zelf uiteindelijk opnieuw om moeten vragen. We hebben na twee rondes besloten te gaan. Bij het verlaten van Ichizai werd ons gevraagd of alles naar wens was. Toen ons antwoord nee was, werd niet gevraagd wat het probleem was. Al met al een zeer teleurstellende ervaring en daarmee dus eens en nooit meer. Helaas.

15. Myrthe 446 punten

Nette, open zaak en de tafels staan hier in vergelijking met andere sushizaken verder uit elkaar. Dat is in ieder geval een pluspunt. Lekkere sushi en andere gerechtjes.

16. Het was afgelopen zaterdag erg druk en rumoerig, het eten was wel weer super lekker! Door de drukte meerdere malen drinken besteld wat niet geleverd werd, is later alsnog gecorrigeerd. Extra service was de koffie en thee na afloop, en tussendoor kwam er ook nog een heerlijke sushi rol van het huis voorbij rollen. De Yakitori Spiesjes van Pieter zijn geweldig!! Hoorde dat er vanaf volgende maand een nieuwe kaart komt, kan niet wachten om deze te testen. Als jullie nog testers nodig hebben, houden we ons aanbevolen ;-)

Gr. Chantal

17. Wij zijn hiervoor ook 2 keer bij jullie geweest en toen was het goed. Maar afgelopen Zaterdag was het slecht. Heel veel eten nog rauw zelfs na 2 keer terug te hebben gegeven. Wij gaan hier niet meer naartoe

18. We hebben echt genoten en als iets niet goed ging werd het meteen opgelost. De service verdient echt een 10.

19. van Berkel

Lekker, goed op smaak en goede service en ruim opgezet. Je zit niet met de stoelen tegen andere.

20. Herma Slot

Wij hadden een aangekondigde jarige bij ons en dat hadden ze per mail ook bevestigd maar bij aankomst werd hier totaal geen aandacht aan gegeven en bij de factuur moesten we dit laten aanpassen. Gemiste kans qua service. Ook jammer dat er geen opmerkingen gemaakt werden dat bij een fles wijn er gratis water bij komt. Nu hebben we alles per glas en per halve liter water moeten bestellen. Er loopt veel personeel rond maar velen missen een stuk enthousiasme voor hun werk. Een glimlach kost niets. Sommigen hadden dit gelukkig wel en daardoor is het overall wel goed.

21. Pierre van Meeuwen

Heerlijk gegeten uit allerlei keukens. Volop voldoende hapjes. Attente bediening in een prettige omgeving. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

22. Super lekker daar en perfecte service. Wij gaan er graag eten.

23. Mariëtte Snoeren

Ongeïnteresseerde bediening. Hoe moeilijk is het om even te feliciteren als een jarige komt eten? En ook nog een foute (te hoge) rekening.

24. Lekker gegeten! Beste in omstreken. Toppie restaurant!
    Top bediening. Wat wil je nog meer! Op naar de volgende keer.

25. Het wordt steeds minder met de bediening, laatst werden de bakjes gewoon geschoven over tafel. Het leek wel een sjoelbak.

26. Natascha Lievaart

Echt een fijn restaurant, bediening is goed en erg vriendelijk en het eten is ook altijd goed. Gewoon gezellig!

27. Patricia

Was weer goed eten, en bediening. We zullen zeer zeker terug komen.

28. Edwin Heemskerk

Vandaag voor de 10e keer geweest, kwaliteit van vanavond oversteeg alle keren daarvoor. Zeer hoge kwaliteit, super vers. We komen in andere steden ook bij Sushi restaurants maar deze kunnen niet tippen aan dit restaurant. Tip aan de topkoks, zorg dat alle bestelde items ook daadwerkelijk op tafel komen, we missen weleens een gerecht.

29. Lekker gegeten met een snelle service, al is de vriendelijke bediening wel wat gehaast.

De sfeer is minder intiem door de open indeling (gedeelte bij keuken) en echt rustig/stil is het er ook niet (bv chocoladefontein). Wel leuk is het om langs de open keuken te lopen. Veel witte en felle led verlichting, bij keuken helemaal, waardoor er niet echt een romantische sfeer is.

Voor een etentje met een vriendengroep zou ik het eerder aanraden dan als een romantisch etentje met partner. Ik hoop dat ze op termijn de nette gasten kunnen blijven aantrekken, voordat iedereen drums speelt met hun stokjes.

Prijs-kwaliteit is erg goed, volgende keer halen we het lekkere eten weer liever af en eten het dan thuis op.

Huiselijk, rustig en zakelijk vind ik niet passen in de omschrijving.

30. Ter gelegenheid van Kerst bij Ichizai gegeten, erg lekker, goed idee om life muziek te brengen.

31. Met partner, 2 zonen en mijn 86 jarige vader heerlijk gegeten. Voor ieder genoeg lekkers uit te kiezen. Vooral mijn pa was verbaasd over zoveel soorten garnalen hapjes en heeft misschien wel het meest gegeten van ons allemaal. 😃 Partner was ook nog jarig en mocht voor niks eten, leuk! Wij komen zeker weer.

32. Severina den hollander

Met 8 personen gegeten met kerst en was superleuk. Ontvangen met een welkomstdrankje en met een zanger en zangeres, echt kerstsfeer en super lekker eten met vriendelijke bediening. Wij hebben genoten.

33. Felix en Yvonne de Koning

Was weer super geweest! Vriendelijke en snelle bediening en keuzes genoeg! Hoedje af voor alle werknemers! Live muziek was top, helemaal in kerststemming! Thanks again for the lovely evening!

34. Heerlijk gegeten op pakjesavond, kregen ook nog bezoek van St. Nicolaas met zwarte pieten, heel leuk.
    Echt een aanrader.

35. Bij de eerste bestelronde kregen we alleen de koude gerechten. De tweede bestelronde kwam niet. Bij navraag kwamen er een aantal gerechten dubbel. Daardoor was de derde ronde op ons kaartje doorgestreept door de bediening. Toen we de vierde ronde wilden bestellen, kregen we te horen dat de rijst op was... slechte zaak voor een sushi restaurant. Gratis drankje aangeboden gekregen wat vervolgens op de rekening stond.
    Buiten dat was het wel heel erg lekker!

36. Jacolien Damen

We hebben al meerdere keren in jullie restaurant gegeten. En net als de andere keren was het weer erg lekker.

Groetjes Astrid en Jacolien.

37. i. hoevenaar

Wij hebben zaterdag met 7 personen gegeten bij Ichizai en het was super lekker, bediening top.

Complimenten en we komen zeker nog een keer terug.

38. Zoals altijd een uitstekende kwaliteit en smaak van het eten. Een zeer goede service. En vriendelijk personeel! Een echte aanrader.

39. JVE van der Star

Goed gegeten en gedronken en zeker weer voor herhaling vatbaar! Mijn Vrouw is Glutenvrij, dat werd ook weer goed verzorgd. De porties waren deze keer groter dan de vorige keer, daarom hebben wij deze keer minder rondes besteld. Na het warme buffet heb ik alleen ijs genomen, daar mijn vrouw er geen glutenvrije ijs was voor mijn vrouw.

40. Super lekker gegeten. De bediening deze keer niet geweldig. Of heel lang wachten of 2 keer in 5 minuten een serveerster aan tafel. Ook heel raar, we bestelde de laatste ronde warme gerechten en toetjes. Als eerste kwamen de toetjes, tja dan heb je niet heel veel zin meer in je biefstukje...

41. Afgelopen zaterdagavond er geweest met een groep van 10. Normaliter zijn we met 2 dus aftasten hoe het in een groter groepsverband gaat. In het begin duurde het even voor er een snelle gang in zat maar zaterdagavond is uiteraard altijd de drukste avond en daar mag je rekening mee houden. Zijn om 19:00 begonnen en vanaf 20:00 uur liepen de gerechten qua snelheid als een trein. Hadden het groepsarrangement genomen incl. drank erbij. Alles goed verlopen die avond, enige tip die ik kan meegeven hiervoor is vooraf duidelijk kenbaar maken wat er wel en niet bij het drankarrangement behoort. Maar ook dat is achteraf perfect opgelost door Ichizai.

42. Mija van Bergeijk

Het eten is super goed van kwaliteit en ziet er erg mooi uit bij opdienen, er is aandacht aan besteed. De tafels en stoelen staan in een fijne opstelling en de stoelen zitten erg lekker, fijn als je een poos aan tafel zit.

43. De sushi bevielen ons erg goed. Bediening was keurig en vlot. De westerse gerechten vond ik minder sterk. Met name de ribeye en slibtong mogen van betere kwaliteit. Anders had ik voor het eten een 9 gegeven.

44. Goed eten en drinken zeker voor herhaling vatbaar!

45. Ichizai, een AYCE die buiten de Japanse keuken ook wat vietnamese & westerse gerechtjes heeft.
    An sich handig als je eters hebt die niet zo van Japans houden.

Sushi,
    Temaki's zijn lekker,goed op smaak, enkel de advocado helemaal onderin, is nu niet het beste wat je in een handwrap onderin wilt stoppen. Doet niets aan de temaki af, maar het knoeit :p
    Sushi, er is een brede keus aan sushi, die niet veel onder doet voor de andere sushi ketens in de buurt. Gek is wel dat je voor bepaalde gerechten echt 4 tot 7 euro moet bijleggen, waar bij de andere restaurants dit meestal gewoon inbegrepen is (dragonrol,kleine sashimi etc)
    Presentatie is niet bijzonder, voor mooie plaatjes moet je elders zijn.

Warme keuken,
    Udon gerechtje, een van de beste udon soepjes die ik in lange tijd op heb.
    Maar...
    Vleesgerechtjes zijn divers, maar kwaliteit en consistentie in smaak/presentatie laakt.
    Dus als je weet wat je lekker vindt, neem dat als je nog een keer komt.
    Tempura Ebi, was als rubber in een korstje... :(
    Westerse gerechten, zout en overdaad aan boter/saus.

Toetjes,
    Aan toetjes geen gebrek gelukkig, de fruitmix en dergelijke zijn aan te bevelen.
    Er is een desserttafel.. maar die is ondanks de mooie presentatie niet gekoeld.
    Dus dan trekt het wat ongenode gasten met vleugeltjes aan.
    Veel fruit en desserts! Zeker geen zonde :D

Bediening:
    Er was 1 dame in het gezelschap die het vak meester was.
    Voor de rest was het wachten op de goede gerechten, die van onze buren kregen we 2 maal op onze tafel. Afhalen was snel... maar als je tempura in je stokjes hebt... is het wellicht niet zo wijs om het sausje voor de klant zijn neus weg te sjorren.
    Wachten op cola... etc
    De keuken was gelukkig wel een beetje op snelheid, geen enorme wachttijd.

Sfeer,
    Koude verlichting, inloop naar het restaurant is niet helder, omlopen of door een lounge, geen zicht op receptie. De hele toko oogt wat ouwbollig ondanks het mooie terras en de lounge. Thematiek, is er gewoon niet.. wel zonde. Met mooi weer zal het wel goed lopen. Mooie lounge/terras.

Alles samenvattend.,
    Het is te doen voor een keertje, maar ik zou het voor een goede authentieke beleving en het goede eten voor die prijs door de week elders zoeken.

46. Inmiddels nu voor een 5e keer geweest, het is gewoon veel te lekker daar haha. We lijken al bijna "vaste klant" te worden, wat beloond wordt met herkenning en koffie/thee van het huis achteraf. Gewoon super service dus. Zou bijna een 10-rittenkaart willen bestellen bij ze. Net als vorige keer, alles op en top in orde!

47. Nou ik ben er voor de eerste keer geweest. Ik vond het super, ondanks dat ik geen vis lust. Vriendelijk personeel, echt een aanrader!!!

48. Hier inmiddels al 4 maal geweest en alle malen tot volle tevredenheid. Prijs/Kwaliteit meer dan perfect, zeer uitgebreide kaart, de vis-gerechten zijn uitmuntend. Bediening op en top snel en altijd met een big smile. Personeel vind het ook leuk om te zien dat je blijft terugkomen en nemen de tijd om een praatje met je te maken, uiteraard op de gepaste tijdstippen dat dit ook mogelijk is. Voor mij een dikke 10, beste All You Can Eat Sushi die ik ken en ben er reeds bij vele geweest!

49. Goede service. Vriendelijke bediening. Smaakvolle inrichting. Veel keus in de gerechten, voor elk wat wils. En als laatste de chocolade fontein.

50. Afgelopen zondag heerlijk gegeten met zessen. Veel keuze op de menukaart. Snelle bediening. Het was weer top!

51. Kristel

Heerlijk gegeten lekker buiten op het terras!

52. Het was heerlijk. Vers, veel keus, goede bediening. Echt toppie. Komen zeker nog een keer terug.

53. Afgelopen zondag hebben wij met z'n 3 bij jullie gegeten, het was super en we hebben er erg van genoten!!! Tot de volgende keer!

54. Uitgebreide kaart, voldoende ruimte rondom de tafels. Toetjes buffet is zeker voor kinderen erg leuk. De ruimte is redelijk groot en daardoor mist er een beetje sfeer.

55. Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!

56. Goed en gezellig gegeten. Miste wat sfeer qua muziek, deze werd pas aangezet nadat we er al 2 uur zaten. Concept wordt goed uitgelegd. Dessertbuffet viel een klein beetje tegen maar de zeer uitgebreide kaart maakt een hoop goed. Eten was erg lekker en goed verzorgd. Bediening is aardig en beleefd.

57. C.J. Mandemakers

Het eten was heerlijk en van goede kwaliteit. Dessertbuffet stond niet op ijs, dan blijf het dessert niet koud. We komen zeker een keer terug. We vinden het wel net een beetje te duur, vooral als je met 4 personen komt. Bediening soms te snel, je zit dan niet rustig. Verder vergisten ze zich een paar keer van tafel.

58. Bedrijfsuitje

Goed gezellig restaurant. Lekker gegeten in een leuke/luxe sfeer!!!

59. Super lekker gegeten! Aankleding van het restaurant vond ik te eenvoudig.

60. Heerlijk gegeten na een dagje Efteling. Het restaurant was goed te vinden met veel parkeerplek voor de deur, dat is altijd mooi meegenomen!

Het enige nadeel vond ik dat het personeel totaal niet zat op te letten op onze tafel. Er is maar 1 keer om drinken gevraagd (bij binnenkomst) en ons ingevulde lijstje voor de gangen werd pas opgemerkt als we er zelf mee gingen zitten wapperen naar de serveerders. Ik zat tegen een klok aan te kijken en het duurde soms wel 30 minuten voordat ons kaartje meegepakt werd na invullen. Het was totaal niet druk dus wij hebben ons heel erg genegeerd gevoelt. We hebben helaas 3 keer een gerechtje gemist maar omdat je 5 per gang mag uitzoeken was dat te overzien.

Eten was overigens wel heerlijk dus dat maakte bijna alles goed.

61. antoin van pelt

Dit is de 2e keer dat ik bij jullie heb gegeten. Voor iedereen is er wat lekkers te eten en heel goed te eten. Heb een super fijne avond gehad. Het enige lastige vond ik dat soms de tafel te klein was voor alle bordjes. Geen verwijt hoor, nogmaals heerlijk gegeten en een super avond gehad. Bedankt hier voor.

62. Nurdianna

Ello!

Ik ben er samen met mijn vriend heen geweest. Erg goed eten en veel variatie om uit te kiezen (die pittige garnalen soep was heerlijk!! Net zoals al het andere trouwens). Verrassend om te zien dat er naast sushi en grill ook de vietnamese en westerse keuken geserveerd wordt. Echter was de bediening niet altijd even subtiel met het serveren en afhalen van leeg servies.

Anyways.. we hebben het wel naar ons zin gehad en zouden in de toekomst nog weleens een bezoekje willen brengen :) Keep up the good work!

Groetjes, Nurdianna

63. M. van Loon

Heerlijk gegeten. Goede prijs /kwaliteit.

64. Al meerdere malen bij ichizai geweest, een ruim opgezet restaurant met veel keus en lekker eten, vriendelijk personeel en wij vinden het zeker voor herhaling vatbaar.

65. marleen

Lekker gegeten. Beetje kale aankleding.

66. Chantal

Het eten is heerlijk en de bediening is razendsnel. De bediening is zo snel dat er continue mensen voorbij vliegen en bordjes weggehaald worden terwijl je het gerecht nog niet eens op hebt. Dit doet volledig afbreuk aan gezellig en ontspannen een avondje uit.

67. Bij binnenkomst warm ontvangen en naar de tafel begeleid door een net meisje. Ze wilde ook onze jassen aannemen wat ik zeer verrassend vond, waar zie je dat tegenwoordig nog. Eenmaal aan tafel werd er gelijk wasabi en gember op de tafel gezet voor de sushi. En werden onze drankjes binnen 2 min op tafel gezet.
    Het eten was verrassend lekker, met veel variatie. Van japans tot aan westers, daarnaast hadden ze ook vietnamese gerechten! Het vlees was van goede kwaliteit, zeer mals en de sauzen simpel maar lekker. Niet te veel poes pas. Als dessert hadden we een bolletje witte sesam en groene thee ijs. Allebei ook nog een mini crème brûlée en een schaaltje fruit. Er stond ook nog een dessert bar met vers fruit en gebak en een chocolade fontein, maar we waren goed vol. De dessert bar bewaren we voor volgende keer. Bediening was vlot, netjes en vriendelijk.
    Al met al een leuke avond gehad met lekker eten! We komen zeker terug!!

68. Het eten is heerlijk! De keuze is zeer ruim en absoluut van toegevoegde waarde zijn de Vietnamese gerechten. Wat bij dit type restaurant hoort is de onrust en het rumoer, dat blijf ik jammer vinden. Ik kom zeker terug, daarvoor is het te lekker. Misschien een volgende keer niet in het weekend.
    Dus al bij al een echte aanrader!

69. Daniek

70. Erg lekker! Goede bediening en veel variatie qua gerechten. Echt een aanrader.

Het personeel was zeer vriendelijk. Ook een erg mooie interieur.

71. Super lekker gegeten daar, nette bediening. Komen zeker terug.

72. van de Griendt

12 april j.l. geweest. Tot 2x toe moeten vragen waar besteld drinken bleef. Warme gerechten zijn koud en gehalveerd.

73. Ruime keuze en heerlijke sushi!

74. Afgelopen week een etentje gehad vanwege een jubileum van een collega. Het was een overvol restaurant, dus heel rumoerig. Maar dat nemen we op de koop toe.

Helaas moesten we met (te) veel personen aan een lange tafel, zodat je heel krap zat, terwijl er toch voldoende plaatsen waren gereserveerd. Ook de bestellingen werden niet volledig gebracht, omdat de keuken het niet kon bijbenen? Het gevarieerde eten smaakte wel, maar je moet er natuurlijk van houden.

Al bij al denk ik toch niet dat we er nog eens naar toe gaan.

75. l.govaerts

Heerlijk gegeten maar de bediening werd hoe later op de avond steeds slechter. Verkeerde gerechten en soms wel min 20min wachten op drankje of gerecht. Toen we nog zaten te eten waren ze al druk aan t schoonmaken. Erg jammer!

76. Gabriela

Enige minpunt: te kleine tafel voor ons gezelschap van 6 personen. Vriendelijk personeel en snelle service.

77. Snijders

Voor het eerst hier gegeten. Eten was goed en veel keus. Mooi interieur maar erg rumoeriger. Ga er niet zo snel naar terug.

78. Manuela den Houdijker

Heerlijk gegeten en gedronken. Sfeer was top. Prachtige locatie en ruimte. Personeel ook zeer vriendelijk. Een geweldige avond met z'n allen gehad.

79. Jasmijn Kosters

Gisteren voor het eerst hier geweest. De ontvangst was minder, de medewerker die ons begeleide naar de tafel was erg chagrijnig! Bediening zelf was wel heel vriendelijk en snel, eten ook allemaal lekker, veel keus en met name in toetjes! Heerlijk! Tafels voor 2 personen stonden wel heel dicht tegen elkaar aan, maar we hadden gezellige buren.

Wij komen zeker nog een keer terug!

80. Thijs & Linda

Van tevoren gereserveerd, dus kon zo aan tafel. Meer dan voldoende ruimte aan tafel. Waren totaal met 6 personen. Is goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. Ruime keuze in het menu en zeker voor die prijs goed te eten.

81. Afgelopen zondag voor het eerst bij Ichizai gegeten. Meestal eten mijn man en ik ergens anders. Vergeleken daarmee heeft Ichizai meer keus aan gerechten. Een aangename verrassing, want je kan ook Vietnamese gerechten bestellen (erg aan te raden). Verder heeft Ichizai ook een grotere keus aan desserts die je onbeperkt kan pakken en niet zoals bij de meeste sushi restaurants waarbij je maar 1 crème brûlée mag kiezen.

Wel hadden we een paar gerechten niet gekregen, maar dit werd gewoon opnieuw besteld door de bediening! Goed opgelost dus. Voor herhaling vatbaar alleen nu nog met de kinderen erbij.

82. Heb afgelopen zondag heerlijk gegeten. Sushi en de verschillende vleessoorten van de grill/plaat waren subliem! Zeer vriendelijke en fijne ontvangst, genoten en zeker voor herhaling vatbaar. J&L

83. Marijke

Zondagavond wezen eten, we hadden een aantal warme gerechten besteld, deze waren helaas koud. Werden niet gastvrij ontvangen. Sush's waren op zich oke, maar de andere gerechten van erg slechte kwaliteit, zompig vlees, vette kip.

84. Wij hebben echt heerlijk gegeten! De porties waren kleiner dan we gewend zijn (ander restaurant), maar wel erg lekker. Ook zijn er maar 4 rondes i.p.v. 5. De chocolade fontein maakte dit wel weer goed ;-) Kortom: jammer dat er geen Ichizai in Rotterdam is!

85. Carolina

Slechte chagrijnige bediening, warme gerechten die koud waren, vieze sausjes. Kip was een en al vet. Kon lang wachten op warme gerechten (die dan vervolgens alweer koud zijn). Koekjes op de toetjestafel waren al een paar dagen oud, zo taai.

Manager of wat er voor door moest gaan was erg onredelijk. Absoluut géén aanrader. Totaal je geld niet waard!!

86. Jeanet Prins

Goede sfeer en snelle service.

87. fam van Dijk

Lekker gegeten. Jammer dat wanneer je met twee personen dineert op het "podium", de tafels veel te dicht bij elkaar staan. Je kunt elkaar woordelijk verstaan.

88. Rob Biemans

Op een woensdagavond zitten eten, het was redelijk druk, prima te doen. We hebben super gegeten en in alle rust kunnen zitten. Het personeel was vriendelijk en de service was prima. Echter mag er wel meer aandacht besteed worden aan de manier waar op het eten geserveerd wordt. Soms wanneer wij in gesprek waren werd er spontaan een schaaltje eten op de hoek van de tafel erbij gepropt, deze die zo op de grond zou kunnen vallen omdat we vanuit de rug werden benaderd. Dit is verder geen groot kritiekpunt, alleen even om te verbeteren. Verder was het helemaal prima! Top dat er zoveel keus is :)

89. Gisteren bij Ichizai gegeten. Het was erg druk in het restaurant. Wij moesten wachten in de lounge voor een tafel (niet gereserveerd). Er waren meerdere tafels aan het wachten. Na 20 minuten mochten wij eindelijk gaan zitten. Het eten was heerlijk. Af en toe kregen wij een paar gerechten niet, maar het restaurant was echt bomvol dus begrijpelijk. Wij bestelden dat wat wij niet kregen gewoon de volgende ronde. De bediening vriendelijk en correct. Ondanks wat kleine foutjes een leuke, gezellige avond gehad bij Ichizai!

90. Zaterdag avond hier met 4 personen gegeten we hadden 2 weken daarvoor gereserveerd echter bij aankomst in restaurant toch nog een uur op een tafel moeten wachten.

Het was er zeer druk die avond waardoor bestellingen heel lang duurden en als ze al op tafel kwamen (lees: meerdere bestellingen kwamen niet aan op tafel) waren ze vaak nog maar net "warm" ook met het drinken ging dit niet veel beter, ze vertelden dat wij die avond waarschijnlijk de "zwarte" tafel hadden. Het dessert was inmiddels ook op daar er geen vanille ijs e.d meer was.

Management hier op aangesproken met de vraag wat hier mee te gaan doen, de geboden oplossing om nog één rondje te drinken op kosten van het restaurant hebben we afgeslagen omdat de oppas om 0.00 uur naar huis moest en we niet weer een half uur op ons drinken konden wachten. We voelden ons door de geboden tegemoetkoming absoluut niet serieus genomen.

Wij gaan hier zeker nooit meer naar toe we hebben ons zelden zo slecht behandeld gevoeld in een restaurant. Als je in de gelegenheid bent om naar een andere plaats te gaan zou ik het sushi restaurant in Vlijmen eerder aanraden.

91. Jolanda Konings

Prettig ruim restaurant, vriendelijk personeel, eten kwalitatief prima in orde en voldoende variatie voor degenen die niet van sushi houden

92. Fantastisch! Heerlijke verse sushi en het eten mooi opgemaakt. De dames van de bediening leuk en vlot! Zeker een aanrader qua sushi in Waalwijk en omstreken!!

93. Charlotte

Goed, alleen het was wat fris in de zaal en ik had graag meer visgerechten willen zien, dat was beperkt.

94. Alles behalve een leuk restaurant. Het personeel is veel te jong en erg onervaren. Volgens mij is het beleid daar ook erg onervaren en hebben ze geen idee waar ze mee bezig zijn. Werd telkens met een ongeïnteresseerde blik aangekeken door een van de "leidinggevende" in de bediening. Mijn eten kwam veel te laat en was dus koud. Kreeg ook een keer het verkeerde gerecht. Het eten was wel te doen maar niet bijzonder. Gewoon hetzelfde als bij andere sushirestaurants, maar dan koud ;). Vond het in ieder geval geen leuke ervaring om bij Ichizai te eten.

95. Zeker niet tevreden. Paar keer onaardig behandeld. Vlees was meerdere keren koud, erg jammer. Paar keer in kaatsheuvel geweest, dat was vele malen beter. Vriendelijke bediening en heerlijk warm eten. Mag waalwijk nog wat van leren.

96. Marcel & Nelleke

97. Positieve zaken:
    - als het rustig in de zaak is: erg lekkere sushi en andere koude/warme gerechten.
    - Mooie combi van sushi en fushion met andere werelddelen/gerechten, erg veel keuze.
    - mooie aankleding
    - bediening mooi aangekleed.
    - all you can eat principe (bestel wel gewoon veel verschillende rechten want de gerechten komen (uiteraard) niet allemaal tegelijk op tafel gezien het verschil in bereidingstijd)
    - behoorlijk attente bediening als het nog vrij rustig is. (ruimen goed lege schalen/bordjes op, checken voor drinken en checken of we nog iets tekort komen, ophalen van bestellijst etc)

Negatieve zaken:
    - te veel tafels voor wat de keuken aankan. Graag minder tafels zodat de keuken en bediening de drukte kan bijhouden
    - in de grote zaal staan de tafels voor 2 personen te vlak bij elkaar. Haal er 1 a 2 weg zodat je wat minder bij elkaar op schoot zit
    - als het 'volle' bak is, hangt er een blauwe walm vlak bij de keukens. Vanaf je tafel ruik je het niet, maar het ziet er niet uit
    - als het druk is, lopen de wachttijden ERG op, en worden er vaker gerechten erg laat of gewoon niet geleverd. Ook worden de gerechten dan wat minder van kwaliteit (door de snelheid)

We blijven hier terug komen maar gaan wel vroeg op de avond, zodat het nog rustig is en de gerechten ook voldoende snel komen en ook met zorg klaar gemaakt zijn. Als het drukker wordt, wordt het echt een slag minder wat kwaliteit en wachten op gerechten betreft. Hun zaak in Kaatsheuvel is/was eigenlijk gewoon een stapje beter wat kwaliteit en snelheid betreft. Helaas is daar de keuze wat minder en zijn ze nu aan het verbouwen (veel klanten uit kaatsheuvel zijn nu naar waalwijk overgestapt).

98. Kwalitatief goed eten, lekker en gezellig gepresenteerd. Helaas was er toch een en ander niet goed geregeld. Er hangt een vette baklucht in het eetgedeelte, de jassen hangen ook in deze lucht, slechte afzuiging. Accommodatie ziet er goed uit, maar de toiletten zijn sinds 1980 niet meer veranderd/opgeknapt.
    Jammer dat het heel lang duurt allemaal, en er nog al eens iets mis gaat. Er komen 5 tot 6 verschillende serveersters aan je tafel en er wordt langs elkaar heen gewerkt. Wij gaan hier niet meer heen. Hartstikke jammer.

99. Alle gerechten zijn klein, vers en smaken uitstekend. Het zijn 4 rondes van 5 gerechten en je moet echt moeite doen om 20 gerechten op te krijgen. Je moet systeem even snappen, maar daarna lukt het wel.

Bediening in het algemeen vlot. Sfeer is die van een grote zaal met veel tafels, dat maakt het minder intiem restaurant. Open keuken is leuk, maar je hebt wel de kooklucht in de zaal.

Veel vleesgerechten krijgen dezelfde jus mee, dat mag meer variëren.

Al met al een leuke en lekkere ervaring.

Volgende pagina