Parkeerterrein Unnaplein.

Bezorgrestaurants in de buurt van Isolani

Online eten bestellen

1512520592 66
1589719154 77
1615452007 76

1. Les Motards

Restaurant kennen we al heel lang.
    Kwaliteit is top evenals de bediening en de sfeer.
    Je proeft direct de echte Italiaanse keuken in een sfeervoller ambiance.

2. Bij aankomst moesten we wachten voor we onze tafel kregen. Maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door het heerlijke eten. Vooral de antipasti per due is een aanrader!

3. Heerlijk eten, niet alleen pizza pasta, maar ook kwalitatief goede gerechten met vlees en vis.
    Vriendelijke, echt Italiaanse bediening in een mediterraanse sfeer. Is z’n geld waard!

4. Alexander

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel (echte Italienen) en alle ingrediënten heerlijk vers. Niet alleen het typische Italiaanse eten dat men zou verwachten, maar ook uitgebreide vlees- en visgerechten uit Zuid-Italiaanse hoek

Wij komen zeker terug!

5. Willem-Jan Van Zon

Fijne vaste plek, eerlijke italiaan.

6. L. Hofmann

Heerlijk eten.
    De muziek stond wat hard

7. Heerlijk was het eten. Bediening was goed. Prijs was aan de hoge kant.

8. Het beste Italiaans restaurant in Waalwijk!
    Alles vers en geweldig keukenteam.

9. Met zes vrienden hier gegeten. De zaak is mooi ingericht, sfeer is goed. Eten en service zijn echter slecht. We hebben een half uur op een broodje moeten wachten en een uur op ons hoofdgerecht. Een van mijn vrienden kreeg zijn gerecht eerst, de andere gerechten volgende 10 minuten later. Ook werd het verkeerde pasta gerecht geserveerd. Jammer dat hier niet over gecommuniceerd werd door het personeel, zeer onprofessioneel. Zelfs de vraag of het gesmaakt had was te veel. Pasta en gnochi waren lekker, de truffelpizza veel te droog. Geen aanrader dit restaurant.

10. Goed samengestelde kaart met heerlijke gerechten. Echte authentieke smaken zoals we die kennen van Sicilië. Verse producten, uitstekend bereid, topkwaliteit. Zeer vriendelijke medewerkers. Als wij écht lekker Italiaans willen eten, kiezen wij Isolani!

11. Zeker je geld niet waard. De meeste medewerkers zijn niet aardig en onprofessioneel. Het begon al met het feit dat er te weinig menu kaarten waren voor ons gezelschap (van 4). Na bestelling bleek dat hetgeen wij besteld hadden niet overeen kwam met wat er op de kaart staat. Teruggestuurd naar de keuken en vervolgens hetzelfde weer teruggekregen. De chef gaf aan zich niet te willen aanpassen aan de wensen van de klant. Niet oke. Ze zien ons niet meer terug.

2,2
  12. Eerste keer geweest met een groot gezelschap. Eten is smaakvol en voornamelijk vers.
    Zeer chagrijnige eigenaresse! Bediening is dramatisch. Zeer prijzig!! En helaas nadien nog verder moeten eten elders. Kortom, smaakvol maar diep triest!!

4,7
  13. Onze vrienden hadden ons uitgenodigd om bij Isolani te eten omdat zij hier vaste klant zijn. Wij waren een half uur te vroeg en we werden goed ontvangen en naar onze gereserveerde plaatsen gebracht. Ondanks de drukte (zat helemaal vol) kregen we alle aandacht van het personeel.
    Nadat we compleet waren, hebben we onze bestelling doorgegeven en zowel voor-/hoofd- en nagerechten waren uit de kunst. Er heerste een gezellige sfeer in het restaurant en de bediening was zeer vriendelijk.
    We hadden van 19.00 uur tot 22.45 gezellig getafeld en zijn hierna richting Eindhoven gereden, maar ik wilde nog een flesje water kopen bij het afhaalpunt, maar deze was al gesloten, maar de medewerkster gaf aan dat ik via het restaurant kon bestellen. Flesje water kreeg ik gratis ondanks dat ik er gewoon wilde voor betalen. Dat vind ik toch een geste die weinig restaurants zouden doen.
    Wij hebben een zeer leuke avond beleefd en wij konden nergens een negatieve opmerking over verzinnen. Indien we in de buurt zijn gaan we hier zeker nog een keer terug. In een woord TOP.

14. Alissaberkelmans

Hele slechte service onaardig/chagrijnig personeel.

15. K Van Drumpt

We hebben in alle opzichten een fantastische avond gehad mede door de werkelijk schitterende culinaire hoogstandjes, die om te zien maar zeker ook om te "savoureren" in alle opzichten een 10 verdienen.
    Alles was meer dan voldoende en zeer smakelijk opgediend. Ook de bediening was zeer sympathiek: uitstekend en ontspannen. Een restaurant om naar terug te gaan.

16. j.van heesch

Lekker gegeten. Lang gewacht op voorgerecht. Grootste ergernis: zo donker dat we de menukaart met telefoonlampje moesten lezen.

17. Te weinig personeel. In 2,5 uur alleen hoofdgerecht, kleine portie, gehad. De hoofdprijs betaald. Wilden nog iets na, maar na een half uur nog geen kaart. Ober te druk en de ander stond met bekende te kletsen. Geen oog voor de klanten. Iedereen zat er verveeld bij.
    Vertrokken en ergens anders nog eten en ijs gehaald. En dat met kleine kinderen. Geen aanrader.

6,3
  18. John Lafeber

Zelden zo slecht ontvangen. De eigenaresse weigerde een tafeltje op het terras omdat die voor vier personen waten klaargezet. Terwijl het om zes tweepersoons tafeltjes ging die aan elkaar geschoven waren.
    We komen hier al jaren maar ma vandaag nooit meer.

6,3
  19. Eerste keer van mijn leven dat ik een ossehaas teruggestuurd heb. Hard aan de buitenkant en doorbakken aan de binnenkant. Dit kan gebeuren natuurlijk, maar wat mij het meest stoorde is dat ik de ossehaas doormidden gesneden terugkreeg met de mededeling dat hij medium bereid was! Oftewel, de kok was van mening dat hij een perfect product had afgeleverd. Na aandringen werd toch een nieuwe bereid, gevolg dat ik 20 minuten later alleen zat te eten, mijn gezelschap was uiteraard al klaar. Compensatie? Een gratis kopje koffie. Vanwege de arrogantie geen Isolani meer voor mij.

20. Els en Ingrid Jacqueline en Irma

Warm welkom. Leuke sfeer. Echt heerlijk gegeten. Spaghetti vongolé, risotto paddestoelen, echt aanraders! Ga er zeker snel weer heen om wat andere dingen te proeven... Zeker voor het weekend reserveren! Wij waren er op donderdag, niet vol dus echt geen lange wachttijd.

21. 3 kwartier wachten op voorgerecht wat voor 3 personen veel te weinig was in verhouding tot de prijs. Meer dan een uur op het hoofdgerecht gewacht wat wel goed was. Na een half uur met een leeg glas te hebben gezeten en al 10 minuten met een gesloten dessertkaart zonder dat ons iets gevraagd werd, zijn we maar gegaan. Eens maar nooit meer!

3,5
  22. Wij halen altijd af bij Pronto, het afhaalrestaurant van Isolani. Het eten is werkelijk echt heerlijk, maar dat is dan ook echt de enige reden waarom wij hier keer op keer weer bestellen, want de bediening is erg slecht! Om wat dingen te noemen: de telefoon wordt vrijwel nooit opgenomen, hang 5 minuten aan de telefoon. Wanneer ik vervolgens naar het restaurant bel, krijg ik de mededeling dat ik het nog een keer moet proberen terwijl restaurant en afhaalservice nog geen 2 meter uit elkaar liggen. Wanneer ik het vervolgens nogmaals probeer krijg ik dezelfde persoon aan de telefoon?! Vreemd..

Aangekomen blijkt een bestelling niet aanwezig te zijn (Spaghetti Vongole, deze kunnen ze hier beter van de kaart halen want is nooit op voorraad) personeel geeft door mij terug te hebben gebeld. Aangegeven dat ik niets heb gezien, maar de dame blijft het toch volhouden mij meerdere malen te hebben gebeld. Weer 15 minuten wachten op mijn nieuwe bestelling.

Een andere keer toen ik vroeg om een bakje parmezaanse kaas bij mijn bestelling, gaf het personeel aan dat dit eigenlijk niet de bedoeling was omdat ik een pasta had met vis en daarop hoort geen parmezaanse kaas?? Na nogmaals vragen kreeg ik het met veel moeite mee.

Al met al, heerlijk Italiaans eten, wat de slechte service en lange wachttijd gelukkig doet vergeten. Maar wanneer dit verbeterd wordt smaakt onze pizza & pasta de volgende keer een stuk lekkerder.

23. Kurt Agius

25. De om 17.15 gereserveerde 6 personentafel (allen volwassen incl. een 77 jarige) bleek een niet ingedekte bartafel te zijn, waar ook een aantal kinderen zaten te kleuren. De rest van de ingedekte tafels waren nog niet bezet maar we 'mochten' ook aan een 4 persoons (2x2) tafel zitten! De bedienende jonge dame vond het allemaal wel prima en een niet Nederlands sprekende Italiaan kwam ook niet met een passende oplossing. Omdat wij voorheen prima gegeten hebben bij dit restaurant deze waardering voor het eten, omgang met gasten dus zeer slecht.

26. Mooi restaurant, helaas lange wachttijden. Prima voor pizza's, deze zijn heerlijk. Hoofdgerechten vallen tegen. Duur en weinig garnering.

27. Voor het eerst bij Isolani gegeten, mooi restaurant, goede ontvangst, prima bediening. Helaas was de pizza minder bijzonder, de bodem was lekker maar de belegging erg karig, heel jammer.

4,7
  28. Een vriend had vertelt dat je in Waalwijk een goede italiaan hebt. Dus dat wilde we uitproberen. Heerlijk gegeten!!! Zeker voor herhaling vatbaar. Leuk ingericht, helemaal goed.

29. Super genoten van een heerlijke avond bij Isolani! Echt authentiek Italiaans eten. Wij komen graag weer n keer terug!

30. Floortje

Vanavond met mijn vriend voor de eerste keer gegeten bij isolani, het eten was heerlijk en niks op aan te merken, maar je merkt aan de bediening dat ze te weinig ervaring hebben, ik kom zelf uit de horeca en merkte dat de bediening niet rondkijkt in het restaurant wat erin resulteerde dat wij 5 keer riepen , zaten te zwaaien en heel het restaurant ons hoorde behalve de bediening zelf, verder waren de obers wel erg vriendelijk, het meisje zeer gehaast!

31. Ik heb een heerlijk gerecht gegeten. Mooi opgedient. De bediening mag kwalitatief wel stukken beter. We kregen valse informatie over een gerecht waardoor deze persoon een kwartier moest wachten.. terwijl wij konden eten. Nooit gezellig maar er werd beetje flauw op gereageerd. Oprecht kwam het niet over in ieder geval. Ik zou er zeker niet terug komen als het aan de bediening ligt, het eten daarentegen was heerlijk.

32. Het eten was heerlijk maar de service was erg slecht.

Er werd verkeerd bezorgd en wij werden daar op aan gekeken. Niets werd gedaan zoals het hoort in een goed restaurant, glazen werden niet weggehaald/ kaarten niet gegeven/ enz.
    Het personeel is gewoon erg onervaren en wordt niet goed begeleid.

Ik ga in ieder geval niet terug, enkel om wat af te halen.

33. Ontzettend trage bediening. Na een kwartier wachten maar eens gevraagd of we wat te drinken konden bestellen en de kaart mochten inzien. Compleet verkeerd gerecht bezorgd dus drie personen eten - kwaliteit is goed, de vierde pas 10 minuten later. Een excuus kon er net af maar had wel wat meer verwacht.

34. Al een keer of 6 bij Isolani gegeten.
    Het eten is er echt heerlijk. Wel eten wij altijd echt italiaans, dus geen tournedos of ander vlees.
    Alle pasta's die wij hier ooit op hebben, de voorgerechten en de kreeft waren allemaal heerlijk.

Bediening is inderdaad telkens wat vlug weg, maar bij ons altijd wel erg vriendelijk. Ook als je twijfelt over een toetje komen ze adviseren.
    Ook zijn we er een keer gaan eten met een peuter van 2 waar ze daar niet echt aan gewend zijn. Ook daar werd alles voor geregeld. Ze waren heel vriendelijk naar haar toe.
    Toen we een foto wilde maken heeft de eigenaar zelfs aangeboden om het voor ons te doen zodat we er met heel de familie opstonden. Dit deed hij van achter de bar.

Wij vinden het een geweldig restaurant en zullen er nog vaak terugkomen.

35. maayke wooning

Voor het eerst met mijn schoonzus, die al vaker daar was, gaan eten...

Het is een italiaans restaurant het type waar ik van houd , natuurlijk kun je er ook pizza eten, maar vooral de echt italiaanse gerechten heerlijk heb genoten van de versheid van mijn heerlijk op siciliaanse wijze klaar gemaakte Dorade mmmm

36. Danielle en Dorine

Heerlijk gegeten!
    Positief verrast bij binnenkomst door de prettige sfeer en modern interieur.
    We komen zeker terug.

37. Echt een top zaak! Het eten is heerlijk, en de bediening is goed. Er hangt echt een Italiaanse sfeer, met zowel in de bediening als in de keuken Italianen (top)!

38. Dovan Dijk

Heerlijk eten lieve attente bediening, ja aanbeveling.
    We komen zeker terug.

39. Eten hier is prima. Goed bereid en met zorg samengesteld.
    We hebben nu al diverse gerechten uitgeprobeerd en tot nu toe is alles voor ons perfect en erg lekker ook de nagerechten.
    Personeel is aardig en behulpzaam, tempo is niet snel maar ja we eten lekker Italiaans en heel de avond is voor ons gereserveerd, vol is vol. Sfeer is goed, net een plein in Italië.
    We komen gegarandeerd terug.
    Complimenten aan het voltallig team.

40. Laatst eten afgehaald, echt heerlijk, om je vingers bij af te likken. Zoals we het ook in Italie gewend zijn. Wij hadden verschillende pizza's en pasta's. Helaas hadden zij op dat moment geen spek maar dat was onderweg. Het ziet er ook superleuk uit. Zeker voor herhaling vatbaar!

41. Op aanraden van kennissen afgelopen week op een rustige woendagavond even langs 'de italiaan' in Waalwijk.

Wij waren met tweetjes en wilden wat privacy om gezellig even te eten. Het restaurant was niet eens half vol echter de bediening wilde ons aan een piepklein tafeltje naast een andere tafel hebben. Na protest mochten we bij gods gratie een andere tafel kiezen.

Vervolgens kon onze gezellige avond met lekker eten beginnen (dachten we).

Nadat we een kwartier voor Jan met de korte achternaam om ons heen aan het zoeken waren of er uberhaupt bedienend personeel bestond in dit etablissement waar oogcontact mee te krijgen was om een bestelling te plaatsen hadden we het bijzondere geluk om drankjes te mogen bestellen. De drankjes werden neergezet (gekwakt) en weg was onze ober weer.

Een volle fles plat water en twee witte wijn verder (15 minuten verder in tijd).

Aah we krijgen oogcontact en kunnen onze bestelling doorgeven en vragen om wat brood om de eerste honger (ja dat hadden we inmiddels) te stillen. De ober vond dit blijkbaar een vreemde vraag maar kwam even later met brood, olijven, zeezout en olie aan. Daar was niets mis mee gelukkig.

Bestelling:

Garnalen in pittige tomatensaus vooraf en als hoofdgerecht zwaardvis op Siciliaanse wijze in tomatensaus.

Dat zag er op de menukaart super uit !

Helaas..

Voorgerecht kwam na 20 minuten eindelijk door, vijf piepkleine garnaaltjes in waterige hete tomatensaus. Commentaar niet nodig - simpelweg niet restaurantwaardig.

Na wederom 25 minuten wachten kwam onze ober het hoofdgerecht brengen.

Dit sloeg werkelijk alles! De zwaardvis was dusdanig mishandeld en drooggekookt dat je geen verschil meer kon maken in smaak tussen een 14 jaar oude kip of een zwaardvis. Het is gewoon een kunst dat iemand witvis zo kan mishandelen dat hij niet eens meer op vis lijkt !

Vervolgens doorgegeven en laten zien dat de vis echt niet weg te krijgen was aan de ober (we hadden beiden niets eens de helft van ons hoofdgerecht opgegeten!). Deze ging met de boodschap naar de keuken en kwam terug met de boodschap "de volgende keer moet je maar zeggen als het weer niet goed is dan kunnen ze kijken of ze iets aan kunnen doen".

Zoiets absurds heb ik en 25 jaar frequent restaurantbezoek nog nooit gehoord !

Eindconclusie:
    Personeelsleden die heel druk lopen te doen maar niet in de horeca thuishoren. Ze maken geen oogcontact met de klanten dus je zit voor Jan doedel te wachten en te wuiven tot ze een keer zin hebben om de bestelling op te nemen. Ik snap wel dat het een hele verantwoordelijkheid is als je met drie man bedienend personeel zes tafeltjes in de gaten moet houden en dan ook nog moet roken in de deuropening om de tien minuten..

Jammer.

2,6
  42. Isolani is een gezellig restaurant met goed Italiaans eten. De porties zijn groot, voor mij zelf te groot, maar super lekker. De bediening is vriendelijk. Afgelopen keer moesten we wat langer wachten op ons eten, het was erg druk, maar voor mij maakt dat niets uit. De sfeer is gezellig en het is wel rumoerig, maar voor mij is dat juist het gezellige.

43. Vorige week zaterdag met mijn vriendin bij dit restaurant gegeten. Vanwege de zaterdagavonddrukte moesten we wat langer wachten om aan tafel te kunnen.

Beiden hebben we gekozen voor een voorgerecht met verschillende soorten vis, een pasta met venusschelpen en als hoofdgerecht de zwaardvis.

De zeevruchten waren erg vers en gingen goed samen met de witte huiswijn, die verkocht werd tegen de juiste prijs. De pasta was wat aan de pikante kant, maar de smaak van de venusschelpen werd er niet door tenietgedaan. De zwaarvis was werkelijk verrukkelijk. Een goede balans tussen de vis en bijgerechten.

Tezamen met twee flessen huiswijn en een fles water in totaal nog geen 120 euro afgerekend. Wij komen hier zeker terug voor een romantisch avondje in authentieke Italiaanse sfeer

44. Bijzonder ongastvrij restauarant. Hele slechte acoustiek dus bijzonder lawaaiig! We kregen met vijven een hele grote ronde tafel waardoor we elkaar niet eens konden verstaan, Niet mijn idee van een gezellig etentje met mijn (volwassen) kinderen. Bediening was zeer traag en onverschillig. Het probleem met de tafel had men makkelijk op kunnen lossen, maar daar werd geen enkel moeite voor gedaan. Echt slecht en een flinke afknapper deze Italiaan!

45. Een sfeervool restaurant waar je een heerlijk culinaire avond kunt beleven. Hier moet je niet zijn voor een snelle hap, hier is genieten een heerlijkheid.

46. a

47. Na een dagje Efteling een afsluiter bij deze Italiaan. Mooi ingericht maar wel rumoerig door de akoestiek. Het eten was prima al duurde het wel lang terwijl we aangegeven hadden snel te willen eten omdat het al laat was. Minder ben ik te spreken over een personeelslid achter de bar. Als ik van mijn kinderen een foto willen maken op de uitnodigende groene Italiaanse scooter bij de wc worden we afgeblaft dat we daar snel moesten wegwezen. Dit kan ook op een normale manier worden gevraagt of hang er een bordje bij als dit ding om kan vallen. Dit doet geen goed aan de sfeer.

48. Afgelopen donderdag bezoek gebracht.
    Lees slechts een enkele reactie over de akoestiek. Vooral als je binnenkomt, komen de geluiden op je af. Na een tijdje went het, maar hier mag wel wat aan gedaan worden.
    Overigens zeer lekker gegeten. Voorgerecht (verrassing verschillende voorgerechten) was zeer goed. Hoofdgerecht ook, echter weinig side dish (alleen aardappeltjes).
    Komen hier zeker nog eens.

49. Wij waren na de resencies gelezen te hebben hiernaartoe gegaan, wij hebben zeker een uur gewacht tot wij ons eten kregen, veel mensen keken al op het horloge, hoe is het mogelijk om zoveel gasten zolang te laten wachten, de kwaliteit was redelijk maar geen top, en erg weinig , bediening is erg langzaam en gestresst, getuigt niet echt van gastheerschap, de aankleding van het restaurant is modern en niet verkeerd alleen er kan nog wel iets aan de akoestiek gedaan worden verder moet het personeel nog veel leren wat betreft service.

50. Vorige week zijn we hier wezen eten na alle goede recensies hier. 3 weken daarvoor ook al geprobeerd om een tafel te krijgen maar toen zat het vol, en deze avond ook bijna weer. Een goed lopende tent lijkt het dus te zijn.

Aankleding van de ruimte is best aardig maar ook wat kaal. Er is een hoog plafond met enkele olijfbomen erin, maar verder hangt er weinig aan de muren zodat bij een vol restaurant het gepraat van de gasten heel erg rondzingt. Voor een rustig etentje moet je er niet zijn, maar dit lijkt zo wel op een gezellig italiaans pleintje.

De bediening is wat traag (misschien capaciteit keuken wat aan de kleine kant bij een vol restaurant?). We moesten nogal op ons eten wachten. (bij alle gerechten en bestelling)

Er is een behoorlijke keuze in de voorgerechten, alleen helaas wat minder in de hoofdgerechten.

Het eten op zich was bij het voorgerecht erg lekker (gemixte bruschetta op en daarna beide spagetti carbonara), maar bij het hoofdgerecht toch wat minder/tegen onvoldoende aan.

De zwaardvis was op sommige plekken taai (te lang gebakken dus) en de ossobuco was slechts redelijk (met veel vet rondom het bot) en de pasta die erbij geserveerd werd vond ik ook meh. Kortom, voorgerechten heel goed, hoofdgerecht afknapper. Een volgende keer gaan we alleen voor een voorgerecht en een pizza want daar kan niet veel mee mis gaan.

Vooralsnog gaan we daar geen hoofdgerecht meer eten anders dan pizza. Aan het eind van de avond was de eindprijs behoorlijk hoog voor het gebodene.

Let wel op bij correcties op drinken want dat was niet goed genoteerd. (men noteert het eerst op de kassa en schenkt dan pas uit en als dan blijkt dat het niet juist is wordt wel de drank aangepast, maar eea niet meer in de kassa bijgewerkt). Maar goed, dat vergeven we ze.

51. Heerlijk gegeten, geen beter Italiaans restaurant in de buurt (Breda) en geloof me heb ze allemaal gehad. Al Dente in Breda komt in de richting maar is veel te duur geworden.

Echt goed italiaans eten. Bediening mag nog iets scherper maar past ook wel bij de sfeer. Lekker modern, met ouderwets uitstekend kwaliteit eten.

52. B. van de Wiel

Heerlijk gegeten bij Isolani, we rijden er speciaal voor naar Waalwijk vanuit Breda! Kan niet op tegen de diverse Italianen in de buurt van Breda.

Het eten is vers en ter plekke met zorg bereid, zeer smaakvol!

Echt een aanrader!

Ook de sfeer vinden wij helemaal bij het restaurant passen. Italiaans met een moderne uitstraling.

53. Heerlijk gegeten! Je dompelt je in Italiaanse sferen maar wel in een hip, modern jasje. Eten is erg lekker & vriendelijke bediening. Een echte aanrader!

54. Vanavond heerlijk gegeten bij Isolani. Frisse vlotte zaak, attente bediening, lekkere gerechten. Hier ga ik vast iedere maand een keeertje eten! Aanrader hoor!

55. Afgelopen zaterdag voor de 3e keer bij Isolani geweest.

Blijft super goed, zelfs beter!

Blijven zeker terugkomen.

Goed eten voor een super prijs!

56. Gisterenavond alweer voor de derde keer gegeten bij Isolani.

Het was weer heerlijk, zoals gebruikelijk. Prima kaart en keuken, lekkere wijnen en goede, vriendelijke bediening.

Gaan hier nog vaak komen.

57. Erg lekker eten, goeie sfeer.

We komen nog een keer!

58. Wij hebben er gegeten met een aantal collega's.

Het eten was erg lekker, er werd op verzoek zelfs een "grand dessert" gemaakt.

Bediening was ook super.

Het was zo gezellig (en lekker) dat we er van 19.00 tot 22.30 uur gezeten hebben.

59. Lekker gegeten.

De ober was vriendelijk en sprak alleen engels en italiaans, maar dat was geen probleem.

Voor herhaling vatbaar!

60. esther

Heerlijk om je even weer in Italie te wanen!

Echt alles is Italiaans.

Het eten is super en de bediening is goed.

Ga zeker terug!

61. Heerlijk gegeten, echt verrassend. Goede italiaanse kaart, gezellige Italiaanse sfeer tegen betaalbare prijzen. Echt een aanrader, we komen zeker een keer terug.

62. Geweldig gegeten. Super keuken, ook de bediening is zeer vriendelijk!

63. Michel van de Wiel

Het begint al met de ontvangst, in het Italiaans, schitterend!

Eten was echt heerlijk, zelden zo lekker gegeten! Restaurant is leuk ingericht, inderdaad een beetje rumoerig maar dat hoort er inderdaad bij.

Wij komen hier zeker nog terug!

64. Monique

Erg lekker gegeten en wij vonden de bediening goed. Het was (toen wij aan de koffie zaten) ineens erg druk en dat was erg onrustig voor de bediening.

Het restaurant is wel een beetje rumoerig. Maar dat hoort ook wel een beetje bij het Italiaanse!

Wij komen zeer zeker vaak terug.

65. Gezellig, lekker eten, goede bediening en betaalbaar.

66. Zeer goede keuken, nu voor de tweede keer gegeten. Jammer dat de kwaliteit van de keuken niet terug komt in de bediening. Na de eerste keer nog steeds zeer onervaren. Bediening weet nog niet eens wat er op de kaart staat, moet echt overal om vragen. En met zo'n mooie uitgebreide wijnkaart met zeer goede wijnen, moet toch wel met allure gebracht worden. Jammer dat de eigenaar niet inziet dat het bedienings personeel net zo belangrijk is als de keuken. Want uiteindelijk kunnen die heel de tent afbreken. Ik denk dat we het nog één keer proberen maar als de bediening niet veranderd zal het de laatste keer zijn, ondanks dat het eten zo goed is. Het gaat tenslotte om het totaalplaatje wat uiteindelijk de sfeer bepaalt, het blijft een avondje uit.

67. Wat een geweldige verrassing! Mijn schoonzoon en dochter hadden hier een keer opgehaald, en de pizza was lekker, dus dachten we daar 'even' te gaan eten. Nou, dat was even omschakelen. Geweldige kaart, heel goede kok, gezellig en zonder haast, 3 uur gezeten voor vier gangen.

De bediening moet (nog steeds?) veel leren, maar dat geeft het restaurant nou net wat meer gemoedelijkheid.

Een aanrader!

68. Yvette Verschuren

Erg lekker gegeten, erg leuke ambiance, aardige bediening, maar de timing liet helaas wat te wensen over... Dat neemt overigens niet weg dat ik er graag nog een keer terug ga! Een betere timing valt immers te leren! En het eten nodigde zeker uit voor een herhaling.

69. Top, super lekker gegeten, heel relaxte sfeer. Alleen de bediening moet nog het een en ander leren qua timing maar dat wordt helemaal goed gemaakt met de kwaliteit van het eten.

Zeker een aanrader, veel keus op de menu kaart.

70. We hadden er veel van verwacht, maar het viel vies tegen.

We hadden voor 2e Kerstdag besproken.

Ze hadden vanwege de Kerst een speciaal menu.

Men vroeg ons bij het reserveren al of we vis of vlees wilden eten.

Dat terwijl het menu nog niet bekend was, dus wat voor vis of vlees?

Na wat op en neer mailen eindelijk het menu gekregen.

Zodat we onze keuze konden maken.

Maar op de avond zelf wisten ze niet meer hoe of wat.

Vervolgens zat er tussen het voorgerecht en het tussen gerecht anderhalf uur!

En het vlees hoofdgerecht was gewoonweg niet te eten.

Ga je je beklag doen, maar daar zijn ze niet van gediend.

Als klap op de vuurpijl na een compleet mislukt avond wel gewoon de volle mep betalen natuurlijk.

Erg jammer maar bij Isolani zien ze me nooit meer terug.

3,4
  71. Wij hebben hier uitstekend gegeten. De voorgerechten waren al zo lekker dat ik zeker terugga om de rest van de voorgerechtenkaart ook te proberen. Ook het hoofdgerecht was heerlijk. Ik vond de bediening ook aardig en ze dachten goed mee over het te kiezen menu. De prijs voor dit heerlijke eten & drinken viel daarbij enorm mee. Ook leuk dat je in de keuken kunt kijken, je bent er dus vrij zeker van dat er niet met het eten geknoeid wordt. Ik heb beloofd reclame voor hen te maken omdat ik zo tevreden was. Ik heb het restaurant al bij veel mensen aanbevolen en ik vind dat ze op een site als deze ook zeker vermeldingswaardig zijn.

72. Carl Lurks

Eten was heerlijk, mooie modern Italiaanse inrichting. Restaurant is pas net geopend en er is nog wat verbetering mogelijk in de timing van het eten. Uitgebreide kaart Italiaanse lekkernijen, niet duur! Lekker gegeten! Zeker een aanrader.