Zowel gratis als betaald parkeren mogelijk in de omgeving.

MINT laten bezorgen?

1485242090 63
1506194520 64
1519289788 40
1521908841 42

1. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. De ribben waren zo mals dat ze van het bot vielen. Een echte aanrader

2. Fam. L 292 punten

Via Social Deal kwamen we met zessen bij de Mint Foodbar. Warm weer, maar helaas was het terras gesloten. Vriendelijke bediening met humor die met Ipads de bestelling op komen nemen. In één keer de gehele bestelling t/m toetje moeten doorgeven. Wit bier besteld maar na 3 rondjes was deze op! De deal is inderdaad alleen het vlees, frietjes (in meerdere smaken) en/of salade moet je apart bijbestellen. Voor sommige gerechten moet je ook bijbetalen. Mandje brood vooraf kost ook nog 5,50. Frisdrank 2,75, glas wijn 4,50. Heerlijk voorgerecht met gamba's in saus (helaas zonder brood dus weer een mandje bijbesteld). Daarna vleesplank (+4,50 p.p.); spareribs ontzettend lekker gemarineerd en zeer mals, ossenhaas lekker, saté erg droog en zonder saus. Zoete aardappelfrietjes erbij besteld. Eén mandje is voldoende voor 2 of 3 personen. Als toetje red velvet cake en snickers taart (smaakte niet echt als Snickers). Alle toetjes hebben een bolletje ijs ernaast en verkruimeld schuim. Uiteindelijk p.p. 22,50 moeten bijbetalen waardoor dit niet echt meer een (social) deal is.
    De ambiance is goed maar er waren veel hoge tafels met krukken waaraan (oudere) mensen niet echt uren gemakkelijk kunnen zitten.
    Als je van spareribs houdt, moet je die echt hier gaan eten!

3. Hier een social deal gekocht voor 15 euro pp voor 4 personen (60)
    Leuke zaak, maar de plaats waar wij konden gaan zitten was niet ideaal.
    De dame die de social deal in nam en de bestelling opnam was zeer onvriendelijk, dacht niet mee, en was vrij stug. Moesten ook al het nagerecht opgeven terwijl de buren naast ons dat later mochten doen.
    Op de website staat dat een fles wijn 18 euro kost maar wij moesten 25 euro betalen voor een flesje rode huiswijn, ik vroeg een karaf water als service voor de wijn, kon niet werd een flesje water voor. 5,50.
    Drankjes extreem hoog geprijsd, voor een baco 7,25
    Dit is eigenlijk niet normaal.
    Werd ook nog na 2 uur gevraagd om de tafel te verlaten omdat er andere reserveringen waren.
    Ieder 2 drankjes en frietjes was 63 euro plus de 60, wat normaal 120 was.
    Zouden we normalite 180 euro kwijt zijn om met zijn vieren spareribs te eten.
    Echt een instinker

4. Nienke van Beek

Heerlijk gegeten via Social Deal! Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Daarnaast hangt er ook een leuke sfeer

5. Randy houwen

Perfect gegeten via Social Deal ook. Service top, azijnzeiker die ik kan zijn had het iets sneller gemogen, maar dit is ruimschoots goed gemaakt door het lekkere eten.

6. Mij vrouw en ik hadden via social deal gereserveerd! Het eten was onvoldoende wat betreft hoeveelheid. Het voorgerecht vitello tonato smaakloos en taai omdat deze bijna een centimeter dik gesneden was. De tonijntartaar van mijn vrouw was geen tartaar maar met mayonaise aangezette rauwe tonijnsalade. Voor friet en salade moesten we bijbetalen. Groente heb ik niet gezien die avond. De spareribs waren goed op smaak en mals. De hamburger die €19,50 zou moeten kosten was een droog broodje met half rauwe hamburger, twee stukjes tomaat en een verlept blaadje sla... van de ingredienten op de kaart ontbrak de helft. Bovendien was de keuze uit het menu in het restaurant de helft korter dan de versie online. Desert was een bolletje vanille-ijs en droge spekkoek uit de vriezer...! Normale prijs voor een dergelijk menu is absolute waanzin!
    Ook klacht over het kromme bestek (gebogen mes en vorkpunten) werden niet serieus genomen en betreffend bestek kwam 5 minuten later op de tafel naast ons te liggen...
    Zoals andere recensies al hebben aangegeven; deze zaak bestaat over 5 jaar niet meer dus ga nog snel ff kijken nu het nog kan!

7. Verschrikkelijk! We hadden een 4-gangenmenu via Groupon besteld. We hebben 45 minuten moeten wachten voordat we eten kregen. 1e en 2e gang kwamen tegelijk, was kennelijk een fout van de keuken. In totaal hebben we er meer dan 3 uur ongewenst gezeten. Toen we wilden afrekenen moesten we wachten op de bezorger want hij had de pinautomaat meegenomen?!?!?!
    Wat een puinhoop daar. M.i. liep er te weinig man. De obers hadden niet in de gaten wanneer de glazen leeg waren, wanneer het eten op was (dus je zat veel te lang met vieze borden aan tafel). Ons zien ze er niet meer terug.
    Het verbaasde mij toen ik de jassen achterin ging ophalen dat de ene ober tegen het keukenpersoneel zei: “tot nu toe is iedereen tevreden”. Als dat sloeg op de service, dan heeft hij de plank misgeslagen.

8. Totale Ramp! (Social deal 3gangen)

ik weet niet wat er aan de hand was bij dit restaurant maar ik en een vriendin hebben hier niet plezierig gegeten omdat: Er is alleen bij aankomst gevraagd of we iets wilde drinken verder heel de avond erom moeten vragen en dan zaten we al een half uur zonder drinken (nog langer als we zelf niet iemand hadden geroepen) bij aankomst werd er ook gevraagd of we een mandje brood wilde (kost 5€) werd niet aangegeven. Vervolgens na 1 uur gezeten te hebben met ons 1e drankje en brood, hebben we zelf maar om de menukaart gevraagd. Even voor de duidelijkheid er liep 5man personeel rond en er zat ongeveer 25 man binnen. (Niet druk dus). Voorgerecht carpaccio(stond al langer en was gewoon warm) muah dus. Ander voorgerecht shashimi was wel oke. Toen kwam ons hoofdgerecht spareribs en een stoofpotje bij het serveren hiervan werd gevraagd of we friet wilde ja natuurlijk (Zit er overigens overal bij maar hier dus niet!) ons hoofdgerecht was op en nog steeds geen friet of salade? Ik weer een ober roepen en gezegd dat het niet meer hoefde je moet hiervoor ook apart bijbetalen schijnbaar! (Geven ze niet aan maar hoorde we van een tafeltje naast ons die ook totaal niet tevreden waren). Onze goede hoop op het toetje dan maar. (Ze hebben trouwens niet alles wat op de kaart staat!)dus inplaats van framboos ijs kregen we snicker taart en had ik oma's spekkoek besteld. Ik had gevraagd of het snel kon komen want we zaten er niet met plezier. Na 1 half uur kwam het ijs. Ja hoor 2 x de snickertaart! Nee het personeel bestond niet uit 6jarige kinderen maar gewoon volwassenen. 1Hap genomen en maar afgerekend want we hadden er genoeg van. Dit aangegeven bij het afrekenen kregen we alleen te horen sorry sorry en te weinig personeel! Uiteindelijk nog 55 euro kwijt voor 2 personen ieder 2 drankjes en beide 3gangen waarvan zonder friet en salade en niet het juiste ijsje. Wil je geld weggooien en 1 rot avond? Ga dan hier heen!

9. N. Baijens

Eten was bijna koud, niet vers. Kwaliteit vergelijkbaar met fastfood en dat voor een prijs die 3 maal zo hoog ligt. Tijd en geld zeker niet waard.

1,3
  10. Menu half van wat op site. Dan blijkt ook een aantal gerechten niet beschikbaar. Prijzen zijn in werkelijkheid veel hoger. Prijs/kwaliteit zeker niet in verhouding, verre van zelfs. Verwarming defect, echter werd niet gemeld. IJskoud!!! Elektriciteit stop sloeg door, waardoor hele zaak donker. Geen excuses van bediening. Bezorgers van thuisbezorgd.nl lopen af en aan door de zaak heen. Zeer storend. Verlichting plafond hangt slordig met plakband vast. Bij afrekenen geen aandacht of alles naar wens is geweest. Voor ons nooooit meer Mint! Waardeloos en sfeerloos restaurant wat alleen uit is op snelle winst, niet om gast een leuke gezellige avond te bezorgen!

11. Via groupon hier gegeten. Kaart is meer dan gehalveerd, op de site is wel een uitgebreide kaart te zien. Na anderhalf uur kregen we appetizers, er was ons iets speciaals beloofd, kregen we nacho's met gesmolten cheddar kaas, na een uur kwam het hoofdgerechr, spare ribs, drie porties lauw en een portie gewoon koud. Deze portie is teruggegaan naar de keuken en kwam lauw terug. Nagerechten kwamen ook zo van de groothandel, er is niets zelfgemaakt. Geen appelsap, cassis en bitter lemon. Wel andere frisdrank a €4,50 per stuk. Niet echt smakelijk gegeten. Alles bij elkaar duurde het drie uur en drie kwartier. Met de drank waren ze wel snel. Ook de rekening klopte niet. Dit restaurant is absoluut geen aanrader.

12. Lekkerrrrr stel

Het eten was heerlijk alleen wel erg jammer dat ze met een vork schrijven voor de drankjes en er niks bij de koffie zit. Ook vinden wij het raar dat je bij wijn geen karaf water erbij kan krijgen en er alleen maar een dure fles te krijgen valt. Denk toch echt dat ook in Waalwijk er water uit de kraan komt. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

13. Erg lekker gegeten en hele vriendelijke service! De zaak ziet er erg mooi uit! Hier zouden veel meer mensen eens moeten gaan kijken/eten! Die beef teryaki van de Ah actie was te lekker!

14. Hier gegeten met mijn man. Via social deal. We wilde vooraf turks brood met tapenade bestellen maar krijgen tot onze verbazing géén Turks brood maar 2 kadetjes in plakjes gesneden. Het eten was absoluut niet vers. De bediening was een jonge man die erg vriendelijk was. Wij komen hier iig nooit meer terug.

15. Zelfs voor 18 euro was het de moeite niet. Je krijgt alleen maar hele kleine gerechten en je moet minstens een half uur wachten op je eten. Ook zijn ze zeker niet kindgericht. GEEN aanrader dus!

16. Lamber Walschots

Zaterdagavond 1 okt bij Mint gegeten , erg tegengevallen. Binnen klinkt zo hol dat je elkaar bijna niet kunt verstaan. Drankjes werden nog net niet op tafel gegooid en bij het afruimen vielen steeds iets bij de mensen op de kleren of er net langs af. Daarnaast zo slordig dat bijvoorbeeld een mayonaise potje precies langs ons afviel en kapot viel bij onze tafel. In het eten zat een haar! Voor 5 personen een klein schaaltje frietjes en een klein schaaltje koolsla endit kost tesamen 6,00 Euro, nog maar enkele keren bijbesteld. De wijntjes die tussen 4 en 5 euro kosten, worden bijna per druppel afgemeten, en er wordt heel erg weinig in de glazen geschonken. Als het aan de Sociale Deal akte ligt, dan moet Mint hier niet aan meedoen ! Onze ervaring is niet gaan eten, valt erg tegen.

17. Gisteren hier voor het eerst gegeten. De entourage van het restaurant is erg sfeervol maar wel wat donker. De inrichting is zeer naar deze tijd, erg mooi. Het eten wat we op hebben was werkelijk heerlijk en prachtig geserveerd.
    Helaas is de bediening wat langzaam. Dit vonden wij wel echt een minpunt. Ook de tijd voor je de gerechten krijgt duurt erg lang. Wij hebben 20 minuten op ons voorgerecht gewacht en vervolgens bijna een half uur op ons hoofdgerecht.
    Als er iets gedaan wordt aan het tempo dan is dit zeker een restaurant wat ik zou aanraden. Helaas voor nu zal ik niet zo snel meer teruggaan.

18. G. Van Berkel

Gisteren voor het eerst hier gegeten. Eten is prima van smaak, hoofdgerecht van kabeljauw en spareribs goed van smaak maar zonder aardappelen of frietjes en groenten is toch niet wat je verwacht. Moesten dit erbij bestellen. Porties waren dermate klein dat we nogmaals de vis en frietjes erbij hebben besteld om toch maar met een voldaan gevoel van tafel te gaan. Bediening is vriendelijk en attent, verwarming mag wat hoger. Zal geen vervolg krijgen.

19. JM 25 punten

“Teleurstelling, restaurant tussentijds verlaten”.

Toen dit restaurant pas geopend was, hebben wij meerdere malen hier gedineerd. In het begin was het goed, nu enkele jaren later zijn we tot twee maal toe zeer teleurgesteld.

De eerste teleurstelling was driekwart jaar geleden, het was gewoon niet goed, klein detail, buitenste plakje kaas serveren, omgedraaid zodat je de buitenkant niet zag, deze was uitgedroogd en vettig. Dit detail geeft iets aan!

Na driekwart jaar dachten we, we gaan het weer eens proberen, notabene ter plaatse om 12.00 s'middags bij de eigenaar gereserveerd, en uitgelegd dat het de laatste keer niet goed was bevallen, hij beloofde beterschap, op zich een aardige vent! Hij zei nog zaterdag avond is in orde, dan ben ik er zelf ook, dus het komt goed.

We zijn gisteren met vrienden gaan eten om 19.00 dus met 4 personen. Fles rosé besteld, toen we deze op hadden was er nog niets geserveerd, toen ze net open waren kregen we altijd een amuse. Tweede fles besteld, nog altijd niets op tafel, om 19.00 waren we binnen, om 21.30 kwam er voor het eerst iets op tafel.

Een mini pitta broodje, dit behoort warm te zijn, maar was gewoon koud. De spare ribs waren gewoon echt koud, jammer want zo hoeft het niet, Nick de eigenaar stond notabene zelf met een andere jonge man in de keuken, dus afschuiven op iemand anders gaat in dit geval niet. Een combinatie van factoren heeft ons doen besluiten op te staan en weg te gaan.

Wat Mint betreft vind ik het jammer dat de professionaliteit ontbreekt, enthousiast enkele jaren geleden begonnen, nu helaas onverschilligheid. In totaal hebben we hier zeker tien maal gegeten, en elke keer werd het minder goed. Ik betreur deze review te moeten schrijven, maar het is niet anders, ze willen wel, maar hebben het niveau gewoon niet. Ze kunnen er beter een gezellig borrelcafe van maken met lekkere hapjes, dus net wat meer dan een bitterbal en een stukje kaas, dan komt het wel goed.

Ik kom uit Waalwijk, dus weet echt wel waarover ik praat, ik ben in 40 jaar nog nooit tijdens het eten opgestapt uit een restaurant, dus dat zegt wel wat. Boodschap voor Nick: sla een andere weg in, want zo komt het echt niet goed, uiteraard wens ik je veel succes en al het goede. Doe iets met deze review, want het is goed bedoeld.

M.v.g. JM

Bezocht Januari, 2016

20. E.Janssen

Erg verrassend en lekker gegeten, maar niet iedereen zit lekker op die barkrukken. Wij hebben dan ook om een tafeltje met gewone stoelen gevraagd, dat is veel beter.

21. Wij zijn zaterdag 26 september wezen eten met 6 personen. Het eten was lekker, maar om voor het broodje 10,00 euro te rekenen en ook de frites en het water apart te berekenen, zodat de rekening met Albert Heijn actie 3x toch 200 euro werd, vond ik niet terecht.

Mvg Smits

22. Dunsbergen

Wat hebben wij gisteren, 15 juli 2015, heerlijk gegeten. Het aandragen van tips bij het bestellen en de uitvoering waren top. De keuzemenu was prima. Kortom een echte aanrader.

23. Vriendelijke bediening, maar soms wat langzaam. Het water kwam bijv pas na het eten. De sfeer is sober, maar wel verzorgd. De porties eten waren nogal klein in verhouding met de prijs. De smaak was wel erg goed, maar we hadden wel meer gelust...

24. Heerlijk gegeten en gedronken. Gestart met oesters. Verschillende voorgerechtjes op. Hoofdgerecht en een verrassing van dessert. De borden zijn heel erg mooi en smaakvol opgemaakt. De smaak van het eten was zeer goed. De hoeveelheid per gerecht was meer dan voldoende. De sfeer bij MINT is goed. De bediening is kundig, vriendelijk en attent. Een echte aanrader.

25. Vanavond voor het eerst gegeten bij Mint. Het is ons zeer goed bevallen.

De smaak en kwaliteit van de gerechten is top, en verrassende combinaties. Zoals eerder vernoemd door anderen zijn de porties inderdaad niet enorm groot, maar in een goed restaurant gaat het om de smaak en niet om de hoeveelheid.

Zeer vriendelijk en net personeel!

Als we een puntje ter verbetering mogen noemen, is dat het feit dat de gangen wat te snel achter na elkaar kwamen. Hier zou iets meer rust in mogen komen.

Mooie zaak, hoewel vrij sober, daar moet je van houden. Open keuken, wat wij zelf altijd een prettig idee vinden.

Wij komen zeker nog eens terug!

26. Super lekker! Super sfeer! Attente bediening! Enige minpuntje, verwarming mag ietsje hoger maar dat is persoonlijk.

27. Leen de Gelder

Wat een toptent meer dan lof voor dit trendy ingerichte restaurant met kwalitatief super eten en ook nog eens uitstekend gepresenteerd. Leuk het idee dat share dinning overigens. Als Herman den Blijker hier langs komt heeft hij weinig toe te voegen.