• Lid sinds 11 mei 2013

Tilburg

1. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Diamant
    Chinees-Indisch Udenhout

Op zondag om half zes gebeld. Kon de bestelling afhalen om tien over zes maar ik kreeg 'm pas om half zeven. De zaak zat vol met wachtende mensen. Iedereen moest langer wachten dan gezegd was. Dat was bij de vorige eigenaar niet! Het eten was erg flauw van smaak. Bij de kip ketjap was de ketjapsmaak ver te zoeken en het vlees van de babi pangang was veel vetter dan bij de vorige eigenaar. Veel klachten onderling door met name het lange wachten. Helaas geen optie meer voor ons!

2. Fam. L's profielfoto
    Fam. L vindt Diamant niet leuk
    Chinees-Indisch Udenhout

3. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Agora

De bediening bij Agora was heel vriendelijk. We moesten wel een paar keer zelf om iets te drinken vragen. Nadat we het eten hadden besteld, duurde het wel lang voordat het kwam, maar het was erg lekker. Een heerlijke grillsmaak, her en der erg droog. Zowel friet als een klein bolletje tomatenrijst. De baklava was ook lekker, alleen hoort daar geen chocoladesaus onder het ijs bij, dat deed afbreuk aan de baklava smaak. Een gezellige plek om te zitten!

4. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Bosrand

Fam. L

Helaas niet veel terrasruimte maar we kregen voor onze reservering toch een tafeltje in de zon. De bediening was snel en heel leuk. We genoten van het Maastrech soervlees, echt een heerlijk stoofpotje met salade, friet en mayo en het was genoeg voor ons allemaal. Daarna nog een hazelnootcoupe ijs en een limoncello tartufo, heel bijzonder.
    Na 18.00 uur werd het echt heel druk en zat het ook binnen helemaal vol. De inrichting is donker (bruine tafels en stoelen en tegelvloer) en we vonden het toilet niet modern en ook helaas niet schoon. Verbeterpuntje, maar verder echt heerlijk gegeten voor een goede prijs!

5. Fam. L's profielfoto
    Fam. L vindt Eetcafé de Bosrand leuk

6. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Rustoord

Fam. L

Wat een prachtige plek🤩! Mooi oud landgoed met een rijke historie. We mochten overal rondkijken, zowel binnen als buiten. Overal is kunst te zien. Het personeel was erg vriendelijk en de lunch op het terras goed verzorgd👏🏻. Als we een minpuntje moeten noemen dan vonden we bijna allemaal dat er meer saus/dressing bij de broodjes had gemogen. Het geheel was erg droog en het beleg zat maar op één kant van het broodje. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Echt heel gaaf om hier een keer heen te gaan👌🏻

7. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor GOOD | MOOD Piushaven

Met een Social Deal hebben we hier een driegangen menu gegeten, keuze uit 16 gerechtjes in totaal. De zaak ligt aan de Piushaven, er is een leuk terras bij en de inrichting is echt super tof. Soort van boutiekrestaurant. Schone, ruime toiletten en gezellig zitten. Als voorgerecht hadden we sissende garnalen, waarvoor we 2,50 moesten bijbetalen. Heerlijk! Als hoofdgerecht hadden we gegrilde varkensribroast met groenten (4,95 bijbetalen), heerlijke frietjes in de schil. Bij ons allebei was de ribroast vrij taai, wit en smakeloos. Het leek (en rook) net alsof het vlees eerst was gekookt en daarna nog heel even was aangegrild. Echt jammer. We hebben dit gemeld en de serveerster zei: "misschien zijn ze de kruiden vergeten, ik ga het even melden" maar ze is daar niet meer op terug gekomen. Het toetje (koffie met diverse dessertjes en het chocoladetaartje met ijs en slagroom) was heerlijk! Leuke plek, vrij prijzig.

8. Fam. L's profielfoto
    Fam. L vindt GOOD | MOOD Piushaven leuk

9. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

Echt overheerlijke gyros en ossenhaas :-)!
    De schotels zijn nog steeds overheerlijk en 't zijn grote porties. Er zijn wat veranderingen in de menukaart maar Sirtaki Tilburg blijft onze allergrootste favoriet! Altijd vriendelijke ontvangst, de allerlekkerste gyros die we ooit op hebben (lekker droog en gekruid gegrild) en de ossenhaas was supermals! Als bijgerecht nemen we altijd de aubergine uit de oven. Heel gezond en en lekker!
    Echt een aanrader!

10. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Stars
    Internationaal Hellevoetsluis

Fam. L

We hebben heerlijk op het terras in de zon geluncht. De broodjes hot dog kip en pulled chicken waren echt zalig en de ijskoffie caramel daarna ook! Fijne service, vriendelijke eigenaresse en jonge leuke meiden in de bediening. Mooie plek midden in het centrum van Hellevoetsluis. Bij de ijssalon was het steeds erg druk (goed teken) en het interieur en de toiletruimte van het restaurant zagen er modern en verzorgd uit! Leuke plek!

11. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Ome Jan

Bij brasserie Ome Jan vinden wij het altijd top! De bediening is erg vriendelijk, de kaart is zeer uitgebreid en er staat altijd net wat anders op dan bij andere zaken. Een andere combinatie of net een uitgebreidere versie van een gerecht. Wij vinden de ambiance super gezellig en warm ingericht en komen hier graag!

12. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Van Der Valk

Voor het eerst in dit hotel geweest en ook alleen voor lunch. Lobby en toiletten zien er prachtig uit, restaurant en bistro ook. Eenmaal binnen, zaten we aan een vies tafeltje en moesten we de bediening vragen dit schoon te komen maken.
    Vervolgens bestelde ik een kleine salade carpaccio. Op de menukaart stonden grote en kleine salades. De grote salades kostten 15,50 en de kleine 12,50. Ik bestelde dus een kleine. Er werd verder niets gezegd. Toen ik ging afrekenen, zag ik dat de grote salade was doorberekend voor 15,50. Ik vroeg aan de bediening hoe dat zat. Kwam ze met een erg vreemd verhaal "dat er maar 1 maat carpaccio is" (??) en dat er helaas maar 1 maat salade is. "Foutje in de menukaart" zei ze ook nog. Geen excuses, geen uitleg vooraf maar gewoon een hogere prijs berekend. Erg vreemd en niet OK! Bovendien zijn veel gerechten echt veel duurder dan bij een ander lunchrestaurant.

6,7
  13. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Eerste keer bij 't Zusje Tilburg gegeten. De sfeer is prima! Mooie grote ruimtes en je zit niet op elkaar gepropt. Vriendelijke snelle bediening. Je kunt ook in de keuken kijken als je even aan de wandel gaat. Tapas met net wat extra's bijvoorbeeld hazepeper, hertenfilet, stoofvlees. Heerlijke herfst- en wintergerechtjes. 2x per jaar passen ze de menukaart aan. De prijs is aan de hoge kant maar je krijgt dan ook echt wel wat anders dan een kroketje ;-)

14. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Hemels
    Internationaal Berkel-Enschot

Heerlijk geluncht met drie personen. Erg vriendelijke bediening, gezellige ruime zitplaatsen in een prachtige ruimte en lekker gegeten. We hadden kloosterboterhammen, twijfelaar en een salade met vis. Stuk voor stuk erg lekker, net even wat anders en extra aandacht aan besteed. Kleine leuke dingetjes als boterhammen in een papieren zak, extra plankje met olijfolie en zout etc. We komen hier zeker nog vaker terug!

15. Fam. L's profielfoto
    Fam. L vindt Hemels leuk
    Internationaal Berkel-Enschot

16. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Kin-Wah
    Chinees-Indisch Tilburg

Voor het eerst hier Chinees afgehaald; bami met kip tjap tjoy, mini loempia's, daging (rundvlees) en gebakken banaan.
    In de bami zaten stukjes verkleurd vlees die niet een vreemde smaak hadden. De daging smoor zou zoet moeten smaken maar smaakte nergens naar en had bovenal geen saus. De stukjes rundvlees lagen op een bedje van taugeh. We vonden alles behalve de bananen smakeloos en zonde van ons geld. Niet voor herhaling vatbaar.

17. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Het Kreitenhuys

Na diverse keren de geweldige Social Deal hier te hebben gehad met heerlijke gerechten voor nog geen 20 Euro, nu de onbeperkt spareribs & chickenwings uitgeprobeerd met vrienden. Brood met smeersels was een wit afbakbrood i.p.v. het heerlijke zadenbrood wat we hier gewend zijn. Daarna kwamen er voor ons vieren 2 bakjes friet op tafel en een schaaltje met 3 sauzen. Als eerste ronde kreeg je 2 stukken spareribs en daar bovenop 3 chickenwings. Leuk geserveerd met een prikker er doorheen. De kippevleugeltjes waren erg vet en de spareribs erg taai en smakeloos. Dit was echt een grote teleurstelling, we zijn hier altijd zo tevreden geweest. Niet iedereen had alles op en we hebben onze klacht ook gemeld aan de vriendelijke eigenaar. Die bood meteen aan om de vouchers terug te geven zodat we een andere keer terug konden komen. Dat wilden we niet, we kozen voor een gratis dessert, dat verrukkelijk was! Jammer van het vlees en van de deal maar de geweldige service maakte veel goed!

5,9
  18. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor MINT
    West-Europees Waalwijk

Fam. L

Via Social Deal kwamen we met zessen bij de Mint Foodbar. Warm weer, maar helaas was het terras gesloten. Vriendelijke bediening met humor die met Ipads de bestelling op komen nemen. In één keer de gehele bestelling t/m toetje moeten doorgeven. Wit bier besteld maar na 3 rondjes was deze op! De deal is inderdaad alleen het vlees, frietjes (in meerdere smaken) en/of salade moet je apart bijbestellen. Voor sommige gerechten moet je ook bijbetalen. Mandje brood vooraf kost ook nog 5,50. Frisdrank 2,75, glas wijn 4,50. Heerlijk voorgerecht met gamba's in saus (helaas zonder brood dus weer een mandje bijbesteld). Daarna vleesplank (+4,50 p.p.); spareribs ontzettend lekker gemarineerd en zeer mals, ossenhaas lekker, saté erg droog en zonder saus. Zoete aardappelfrietjes erbij besteld. Eén mandje is voldoende voor 2 of 3 personen. Als toetje red velvet cake en snickers taart (smaakte niet echt als Snickers). Alle toetjes hebben een bolletje ijs ernaast en verkruimeld schuim. Uiteindelijk p.p. 22,50 moeten bijbetalen waardoor dit niet echt meer een (social) deal is.
    De ambiance is goed maar er waren veel hoge tafels met krukken waaraan (oudere) mensen niet echt uren gemakkelijk kunnen zitten.
    Als je van spareribs houdt, moet je die echt hier gaan eten!

19. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Wij komen hier al jaren met onze vrienden. Voor het eerst geen menuutje voor een leuke prijs; alleen een Madiwodo menu voor door de week. Al met al hebben we heerlijk gegeten, Antwerps pannetje was heerlijk en de mixed grill, ossenhaaspuntjes en spareribs ketjap ook. Helaas wat rumoerig en persoonlijk had ik erg veel last van de houten stoelen die oncomfortabel zaten. Verder vonden we de drankprijzen erg hoog waardoor de totale rekening best pittig uitviel.

20. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Robben

sfeer heb ik een 7 gegeven, maar dit laat mijn review, gek genoeg, niet zien

21. Fam. L's profielfoto
    Fam. L vindt de recensie door Ad Aarts voor Brasserie Robben leuk

Ad Aarts

Zeer slecht eten, saté gegeten kruimeltjes vlees op 3 stokjes, vers gebakken friet laat me niet lachen, voorgebakken friet zul je bedoelen. Brasserie ja inderdaad een bras zaak eerste klas, lege glazen werden niet opgehaald, asbakken propvol, messen botter dan bot, witte wijn lauw moet je om ijsblokjes vragen. Paulaner witbier lauw.
    Een wel gemeend advies ga er NOOIT wat eten of drinken, dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt onvoorstelbaar slecht. Als cijfer geef ik ze een 2 voor de moeite.

22. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Brasserie Robben

Onze eerste ervaring bij Brasserie Robben was niet erg bijzonder. Het terras is weliswaar gezellig, er is een oplaadpunt voor el.fietsen en er is een speeltuin voor de kleintjes.
    Maar het menu vonden we erg prijzig en niet erg aantrekkelijk. Uiteindelijk kozen we voor een tapasplank "Brabantse Gezelligheid", net als onze achterburen graag wilden. Maar er werd gemeld dat ze deze niet konden presenteren, waarom is me een raadsel, want meer dan de helft van die hapjes kwamen uit de frietpan (gambastaartjes, verschillende smaken bitterballen) of hoefden helemaal niet bereid te worden (kaas/worst). Teleurstelling dus!
    Uiteindelijk hebben we een hamburger- en een satéschotel gekozen. De bediening deed haar best maar was erg amateuristisch. De dame die blijkbaar de leiding had, vond het nodig om aan elke tafel te mopperen over hoe druk het was en dat ze niet alles tegelijk kon. De hamburger van mijn man was rauw van binnen, ook al had hij well done gevraagd. Deze ging dus retour en hij heeft van mijn satéschotel meegegeten. Dezelfde hamburger (met de hap eruit) kwam even later weer terug, goed aangebakken en met hete frieten, gelukkig dat dan wel.
    Al met al denk ik dat deze brasserie veel meer in hun mars heeft als het menu dusdanig wordt aangepast dat je je gasten niet teleur hoeft te stellen en als de bediening fatsoenlijk is ingewerkt.
    Het eten was lekker maar door de hele bedoening zullen we hier niet makkelijk terug gaan.

5,5
  23. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Heerlijk gegeten bij de Sinjoor. De menuutjes van 16 Euro bieden veel keus en zijn echt voldoende en lekker!
    Ik had vooraf een mail gestuurd naar de Sinjoor of we een bepaalde plaats konden krijgen, maar daar is helaas niet op gereageerd. De bediening is snel en vriendelijk. Rond 22.00 uur konden we de schoonmaakmiddelen ruiken omdat het personeel al begonnen was met poetsen.
    Wij komen hier vaker en vinden het erg lekker!

24. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Petit Paris

Hallo Arjan,
    Jammer dat u zich zo aangevallen voelt met onze recensie. Zoveel mensen, zoveel smaken, en daar is deze site juist ook voor.

Ik heb niet alleen overdag gebeld met mijn vragen, maar zeker ook een paar keer 's avonds. Bovendien heb ik u gemaild EN via uw Facebook pagina berichten gestuurd. Helaas reageerde er niemand.

We hebben niet gezegd dat we de spareribs niet lekker vonden of dat we er klachten over hadden; ze waren juist erg mals maar we vonden het jammer dat ze gewoon naturel waren en dat er saus overheen werd gedaan i.p.v. dat de spareribs al zoet of spicy gemarineerd waren. Dat is een kwestie van smaak.

Ik begrijp dat u het jammer vindt dat wij geen supergoede recensie hebben geschreven, maar nogmaals, deze site is er voor iedereen en dit was onze mening.
    Succes verder!

25. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Brasserie Petit Paris

We hadden een vraag n.a.v. onze reservering via Social Deal maar de telefoon werd nooit beantwoord en mails en berichten via Facebook ook niet. Ze reageren gewoon nergens op.

Dit restaurant wordt gerund door een Chinees echtpaar die slecht Nederlands spreken. Gelukkig hebben ze een aantal leuke serveersters die je goed bedienen.

De spareribs deal voor € 7,95 was prima maar ook niet meer dan dat. Er zijn drie smaken; pittig, naturel en zoetzuur (?). Erg jammer dat de spareribs niet gemarineerd zijn. Je krijgt dus gewoon een naturel smaak en daar wordt hete of zoetzure saus overheen gedaan. Niet mijn idee van zoete spareribs! Ze zijn wel erg mals al had onze dochter er een aantal die echt uitgedroogd waren (door het opwarmen).

Wij gaan er niet terug. De 8 voor de service is voor de serveersters.

5,7
  26. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Fam. L

Vorige week met ons gezin bij La Cubanita wezen eten. Het eten was echt heerlijk! Veel keuze uit allerlei tapas en voor ieder wat wils!! De prijs van € 17,50 is goed. Weliswaar zonder dessert maar daar hadden we geen plaats meer voor na al dat lekkers ;-). De sfeer is leuk en goed, de tafeltjes staan wat dicht tegen elkaar.
    We hadden allemaal een cocktail van 5 Euro besteld. Een groot glas dat helaas voor 3/4 was gevuld met ijsblokjes. De drank was minimaal en dus zo op. Dat was jammer.
    Verder qua eten echt voor herhaling vatbaar!

27. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Vuur en Vlam

Gisteravond met een internationaal gezelschap van 10 personen gezellig aan de ronde tafel gezeten. Engels menu voor onze gasten en vriendelijke bediening. Het eten was ronduit geweldig!! Heerlijk gegrild vlees, gamba's en bijgerechten. Echt heel smakelijk en mooi geserveerd! Een aanrader!

28. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Ribs Factory

Een mooi, trendy restaurant met leuke zitjes. We hebben spareribs gegeten en de combi met de steak. Beiden waren echt heerlijk. De spareribs waren heerlijk gaar en lekker gemarineerd. Ook het toetje (brownie met ijs en slagroom) was heerlijk.

Een groot minpunt was dat ik bij de reservering had aangegeven dat onze dochter jarig was die dag en of ze daar wat extra aandacht aan konden schenken. Helaas was er na het toetje nog steeds niets aan gedaan en toen ik ernaar vroeg zei de serveerster doodleuk: "nou mevrouw, daar was het veel te druk voor". Dat zei ze waar onze dochter bij was en dat vond ik een behoorlijke domper :-(!! Dat deed behoorlijk afbreuk aan het beeld dat ik van dit restaurant had gekregen. De bediening was ook maar met 2 personen terwijl de zaak vol zat dus daar is nog wel wat aan te verbeteren.

29. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Het Kreitenhuys

Afgelopen weekend onze voucher van Social Deal ingeruild. Een 5-gangen menu voor 19,75. Wat een geweldige gerechten hebben we gehad. Grote porties, overheerlijke kwaliteit, super vriendelijke bediening, kortom; het was fantastisch! Echt een aanrader!

30. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft gereageerd op het topic: Wijziging

Ik vergat foto's bij mijn recensie te plaatsen. Kun je dit niet achteraf nog doen? Of je recensie verwijderen en een nieuwe schrijven met foto's erbij? Het gaat om restaurant Te Koop in Tilburg. Ik kan nergens een help knop vinden...

Meer updates