Imroz in Waalwijk

1414420308 75
1425192245 72
1479051929 69

1. Pim Schipper

We kwamen van de Efteling via een Socialdealtje hier terecht. Bij aankomst ligt het wat verstopt qua locatie en bij binnenkomst is het een rechthoekig pandje wat leuk ingericht is...sfeervol is het er op zich wel maar ik raad ze aan wat te doen met wat intiemere plaatsjes (afscheidinkjes dmv wat leuke tussenschotjes) en wat te doen met de uitgang/ingang omdat daar ook wat tafeltjes staan. Gezien de afhalers is het daar wat tochtig.

Wat het personeel betreft ze zijn er leuk en aardig, goede adviezen en uitleg.
    Wat het eten betreft dit kan wel warmer...het is meer richting lauw. Sommige soorten vlees teveel vet aan maar andere soort vlees is dan weer heerlijk. Je krijgt wel veel voor je geld.

Hopelijk kunnen ze er wat mee want het is er wel waard er een keer te eten.

2. Hier op een zaterdag wezen eten. Jammer genoeg de tafel voor de ingang gekregen. Doordat de bezorging hier steeds in en uit liep was dit vrij storend. Maar goed dat kan gebeuren.
    Het eten was best prima. We moesten alleen erg lang wachten op het eten en drinken.
    Helaas moesten we ook zelf personeel zoeken om aub wat drinken te krijgen en werd onze bestelling vergeten. Vervolgens kregen we een bestelling 2x en werd ook de bon voor betaling niet juist opgesteld. Personeel bleef wel vriendelijk, waar was dus wat slordig.
    Ga als man vooral niet naar de wc, deze is of kapot of in verre staat van verval. De kraan doet het ook niet.

3. Dennis van dartel

Super eten super kwaliteit mmmm.

4. Laatste keer Imroz

Met 2 personen bij Imroz geweest. De souflakimix en de mousaka besteld. Helaas was de souflaki erg taai en deels verbrand, maar verder prima. De mousaka was koud van binnen. Dit aangegeven en deze ging terug de oven in om vervolgens na 20 minuten weer geserveerd te worden. Dit keer was hij wel goed, maar de souflakimix was inmiddels op en van een gezellig etentje geen sprake meer. Daarom om de rekening gevraagd en deze zonder excuses volledig mogen betalen.

5. Ik ben 2e paasdag bij imroz wezen eten. Eerste indruk was goed leuk ingericht en vriendelijk personeel. Op het voorgerecht hebben we niet lang hoeven wachten en smaakte ook gewoon goed.
    Op het hoofdgerecht hebben we heel lang moeten wachten. Toen we het uiteindelijk kregen was de kip nog rauw van binnen en de ossenhaas zo taai als iets. Toen de serveerster kwam vragen of het smaakte, hebben we dat aan gegeven. We hebben ook bijna niks van het gerecht op vanwege het feit dat het gewoon niet goed was. De serveerster vertelde ons dat de "kok" het vlees altijd medium bakt. Dus ik vraag me af welke koks opleiding vertelt dat kip rauw opgediend mag worden.
    Na het hoofdgerecht hebben we om de rekening gevraagd, omdat we niet echt behoefte hadden aan een dessert. Ik heb de volle mep van 60 euro moeten betalen, geen tegemoetkoming voor het slechte eten en geen excuses.
    Kortom een restaurant wat ik bij niemand aanraad en nooit meer naar toe ga.

6. Betreft een restaurant met een standaard vierkante ruimte, zonder intieme hoekjes of zitjes maar wel met sterrenhemel :-) Heerlijk gegeten! 3 gangen menu volop keus, kindermenu ook ruim van portie. Koolsalade geweldig, gyros goed, souvlaki erg smaakvol, pita brood lekker! Friet goed heet en geen slappe hap. Zelfs de wijn prima! Toetjes ook lekker, kinderijsje is zelfs 3/4 bollen! Met een kortingsbon gegeten, anders ook prima prijs/kwaliteit verhouding. Was zeker een avond die voor herhaling vatbaar was!

7. Wim 181 punten

Gisteravond aten we hier via Social Deal. In de aanbieding en op de bon stond: "Grieks diner". Wij gingen ervan uit dat dit, zoals te doen gebruikelijk, bestond uit drie gangen. Dit werd ook in de hand gewerkt door het als vanzelfsprekend (en zonder vragen) overhandigen van de menukaart voor respectievelijk het voor- en het nagerecht. Bovendien stond voor de deur een bord met de vermelding van een driegangenmenu voor € 20,50 p.p.

Bij het afrekenen bleek alleen de mix-grill te zijn gedekt door Social Deal. Het voor- en het nagerecht werden apart in rekening gebracht. Mijns inziens is er sprake van misleiding. Als op de bon en op de site alleen gestaan had “Mixed grill” en niet evenzeer “Grieks diner”, had er geen misverstand kunnen ontstaan.

Het eten en de bediening waren goed, maar er zat nu een heel nare bijsmaak aan.

8. Weer voortreffelijk. Hebben al vaker hier het drie gangen menu gegeten en het is ontzettend lekker. Vriendelijk personeel, heel goed (en veel) eten. Kortom, aanrader voor iedereen.

9. Vanavond gegeten bij Imroz via VakantieVeilingen. Heerlijk gegeten voor bijna geen geld. Super vriendelijk en net personeel!

Ik vind het een aanrader! Ga er zeker nog een keer terug!

10. Nooit eerder zo slecht gegeten! Via vakantieveilingen op 01 januari dit jaar. Was pure magnetronfood, mixed grill supervet en niet te eten. Nooit meer Imroz voor ons!

11. Wij hebben hier al meerdere keren gegeten en iedere keer was het weer top. Geboekt via ticketveilingen en een ruime keuze uit 3 gangen keuze menu. Hele goede kwantiteit en kwaliteit. Personeel heel correct en vriendelijk. We gaan hier zeker nog veel vaker eten.

12. Kurt Agius

13. Via vakantieveilingen hier gegeten. We hadden een 3 gangenmenu voor €12.50. Er was genoeg keuze dus voor elk wat wils. Wat ik persoonlijk een minpunt vond, was dat een stukje kip niet gaar was. Dit heb ik medegedeeld aan het bedienend personeel (wat heel vriendelijk was). Jammer dat ik daar verder niets over heb terug gehoord.

14. Let op: voorgerecht kofta te flauw en droog maar eetbaar. Hoofdgerecht gyros speciaal waarvan het woord speciaal vet en gruwelijk zout was. Nagerecht bolletje ijs en pompoen met sezamsaus...

Ik dacht ach, ik probeer eens wat anders. Dit heb ik geweten... wat was dit walgelijk!! Ik had me eigen voorgenomen om niet te zeuren voor dat geld (vakantie veiling) maar na het nagerecht kon ik me niet meer inhouden, waarop de serveerster haar schouders optrok.

15. 8 augustus hier gegeten. Driegangen keuzemenu vooraf mosselen en salade kip, beide heerlijk. Hoofdgerecht mixed grill, alles super bereid, frites en salade erbij. Nagerecht heerlijke baklava en vers fruit met ijs. Wij waren hier via vakantieveiling maar ook tegen de normale prijs het geld waard. Wij komen hier zeker terug. Leuke zaak, aardig personeel, lekker eten.

16. Via VakantieVeilingen gereserveerd. Vooral had ik wat vragen en zijn uiterst correct vooraf beantwoord. Het eten zelf: voor waar we uit mochten kiezen met 4 personen was er keus genoeg. We kregen alle 4 ouzo aangeboden maar gezien leeftijd kinderen heb ik die zelf opgedronken (bloos)

Iets van 5 voor-, 5 hoofd- en 5 nagerechten om uit te kiezen.. Zelfs puberdochters hebben gesmuld van al
    het lekkers en was ook echtgenoot zeer goed te spreken over zijn tomatensoep. Niet veel rijst erbij maar vlees was meer dan genoeg, patat en wat sla ook...

Voor totaal 6 drankjes/bier was de prijs redelijk. Water moest helaas wel betaald worden. 75 cent voor halve liter, 1,50 per liter.. Totaal was iets meer dan 15 euro en hebben we afgerond naar boven... Personeel was echt vriendelijk en werd niet chagrijnig toen we nog geen nagerecht wilden bestellen samen met de 2 gangen ervoor... Al met al bijna 1,5 uur er gezeten. Lang genoeg voor onze meiden...

Helaas wel betaald parkeren maar is een peuleschil: iets van 80 cent per half uur... Kortom, we komen hier erg graag nog een keer eten: zalige combi met dag of weekeinde De Efteling!

17. Lammert Witte

Heb daar via een veilingsite gegeten. Ik vond het beneden alle peil, de gyros kon niet verschrikkelijker.
    De gebakken champions waren niet gebakken maar gekookt (of anderszins opgewarmd al dan niet voorverpakt). Van de tomaten kwamen zelfs de groene kruintjes op het bord. Toen ik dit aangaf bij de bediening, kreeg ik te horen dat de kok er niet was, maar de baas zelf alles deed.

Als klap op de vuurpijl deed de pin automaat het niet (of ik even naar de bank wilde lopen). De bediening was aardig, maar wat er uit de keuken kwam?? Ik ga hier nooit meer (uit vrije wil) eten.

18. Wij hebben hier gisteren weer lekker gegeten. Het restaurant was tot aan de laatste tafel vol.

Nu waren er 4 medewerkers in de bediening hetgeen gezien de drukte ook nodig was. Voor de prijs die je voor een 3 gangen menu betaalt is het restaurant aan te raden. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wat je krijgt is goed en ook vers.

19. Heerlijk gegeten, bediening werkt hard maar mist nog de nodige aansturing. Zeker een aanrader gezien de kwaliteit en de prijs!

20. Met bon van vakantieveilingen hier gegeten. Bedienend personeel werkt hard en is heel vriendelijk, maar er ontbreekt een leider. Dit is een taak voor de eigenaar, maar die verstopte zich achter de bar. Ze kunnen beter allemaal vaste tafeltjes hebben dan dat ze nu allemaal alle tafels doen. Dit is een tip voor de eigenaar. Zelf moeten afrekenen bij de bar vind ik ook een beetje vreemd voor een restaurant.

Het voorgerecht en het nagerecht waren prima.
    Op het hoofdgerecht hebben we wel wat aan te merken. De gyros was erg vet en in de bifteki zat geen feta kaas. Dit hoort er toch echt in te zitten volgens mij. We hebben het nu zo gelaten omdat we er spotgoedkoop aten. Als we het volle pond hadden moeten betalen, dus zonder vakantieveilingen, hadden we er zeker over geklaagd. Punt van aandacht dus voor de eigenaar.

Met een bon van vakantieveilingen zou ik nog eens teruggaan, voor de volle prijs niet. Prijs/kwaliteitverhouding met vakantieveilingen een 9, zonder vakantieveilingen een 5, daarom 7 gemiddeld.

21. wonderwoman

Wij hebben nu 2 keer met een bon van vakantieveilingen bij Imroz gegeten, en ik kan niet anders zeggen dan dat het erg goed is. De keuze is voldoende, het eten is erg smakelijk en de bediening is zeer correct. Hier komen we graag nog eens terug.

22. Gisteravond voor de tweede keer gaan eten binnen enkel weken bij Imroz .
    Hoewel het over het algemeen niet slecht was (het eten) was de kwaliteit vooral van het vlees de eerste keer beduidend beter. Dit keer was het droog en te hard uitgebakken.
    Jammer want we waren juist voor een tweede keer daar gaan eten, maar het viel een beetje tegen.
    Ook een veel te hoge rekening de eerste keer, was irritant en gebeurde ook bij de mensen die naast ons aan tafel zaten ook. Er kwamen wel excuses, maar grapjes van de ober waren in eerste instantie wel leuk maar even zo goed kon het zijn dat je voor de gek werd gehouden .

23. We hebben hier al verschillende keren gegeten, ook met de bon van Vakantieveilingen. Je kunt gewoon kiezen uit een voor-, hoofd- en nagerecht. Het smaakt allemaal erg lekker, en een hele goede gastvrijheid. Het is er gewoon lekker, echt een aanrader.

24. Esther Rengeling

Vandaag met zijn tweeën via vakantieveiling bij Imros gegeten. De sfeer was uitstekend, de kaart was een keuze menu met voldoende variatie. De bediening was uitmuntend en zeer correct. Het eten was lekker. Echt een aanrader.

25. Gisteren met zijn vieren via vakantieveiling bij Imros gegeten. De sfeer was uitstekend, de kaart was een keuze menu met voldoende variatie. De bediening was uitmuntend en zeer correct. Het eten was lekker. We komen hier zeker een keer terug. Echt een aanrader.

26. We hebben hier met zijn vieren heerlijk gegeten. We hadden erg veel lol en waren wat luidruchtig, maar dat bleek niemand erg te vinden. We komen zeker terug.

27. Alwin van den Brand

Gezellig restaurant, nu 2 keer gegeten en echt niets op aan te merken. Wat wel echt opvalt is het super gemotiveerde personeel dat zonder opdringerig te zijn erg vriendelijk is, het is te merken dat het management hier erg veel waarde aan hecht. Jullie krijgen van ons in ieder geval alle complimenten.

28. Voor de 3de keer bij Imroz gaan eten. De eerste 2 keer waren super, alleen vandaag viel het tegen. Het brood was niet vers en de gyros speciaal was niet lekker. De mix grill en de kippensoep waren daarintegen wel lekker. De bediening is top!

29. Woensdag 20 maart 19u, bon vakantieveilingen. Vriendelijke ontvangst met gratis glaasje Ouzo. Voldoende keuze tussen de verschillende voor, hoofd en nagerechten. De gerechten waren voldoende en goed, zonder meer. De temperatuur in het restaurant mocht wel een paar graden warmer zijn.

30. Afgelopen weekend voor het eerst geweest via vakantieveilingen. Ontzettend lekker gegeten, alles was genoeg. Ik vroeg om een gerecht te veranderen in kip dat was ook geen probleem. Wij hebben allen heerlijk gegeten. De bediening is ook goed!

31. Voor ons was het ook de eerste keer dat we bij Imroz gegeten hebben met bonnen van vakantieveilingen. Het was er heel sfeervol en de bediening zeer correct en vriendelijk. Het eten was erg lekker en voldoende keuze. Wij zullen hier zeker vaker aanschuiven. Ga zo door!!

32. Dekkers

Hebben zojuist heerlijk gegeten bij Imroz. Schoon en gezellig restaurant. Bediening was uiterst correct en discreet. Top. Wij komen hier zeker nog vaker.

33. Heb heerlijk en gezellig gegeten, echt een aanrader.
    Komen zeker terug.
    Het was er wel erg koud, heb mijn jas aangetrokken
    Champignons heerlijk, giros ook lekker maar de baklava was een hoogtepunt.

34. Leuke tent,

Wel aan de koude kant, was in staat om mijn jas aan te doen.
    Voorgerecht was goed.

Pangafilet was lekker.
    Vlees spiezen iet wat aan de droge kant. Iets van sausje had wel gemogen.

Baklava was super, ijs ook.

Kortom je 18 euro zeker waard.

35. Wij hebben erg lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Een leuk restaurant zuiver en netjes. Wij komen er zeker terug

36. Jammer, ronduit slecht. Bladerdeeg met feta uit de magnetron? Kan niet lekker zijn. Champignons in een vreemd water sausje? Het hoofdgerecht zeer vet, al het vlees had de zelfde smaak. Een paar uur van tevoren gegrild en opgewarmd, toch lauw tijdens de opdiening. Zo te proeven opgewarmde giros in een pannetje met te veel olie. Bediening netjes en beleefd, dat was het enige positieve. Absoluut geen aanrader!

1,7
  37. Gokje gewaagd met de vakantiebon veiling. Restaurant ziet er netjes uit, bediening is ook erg netjes en vriendelijk. Jammer van het eten. We hebben vaak Grieks gegeten maar Imroz staat bij ons onder aan de lijst. Was totaal niet goed! Vlees was te rauw en erg vet. Gerechten hadden geen variatie in smaak. Gerechten uit de magnetron zoals eerder aangegeven door anderen. Lekker was het ijsje en mijn cola. Sorry maar wij komen niet meer terug.

38. Zaterdag 24 november hier wezen eten met mijn man & broer en schoonzus van me.
    Mijn broer was via vakantieveilingen aan bonnen gekomen.
    We hadden al lekker op tijd afgesproken. (17:00u)
    Wat we erg prettig vonden was dat we aan een ronde tafel werden geplaatst.
    We waren eerst een beetje "bang" dat we haast de enigen waren die avond.
    Nou beslist niet, bleek iets later.
    Personeel was vriendelijk en correct.
    We hebben heerlijk & voldoende gegeten.
    Paar kleine minpuntjes. De saus bij het voorgerecht met champignons leek meer op soep dan saus.
    De smaak ervan was uitstekend hoor.
    Jammer dat het stokbrood niet een beetje warm was (zodat de korst lekker knapperig is)
    En ik vind het altijd een beetje kinderachtig overkomen dat je extra moet betalen als je mayo bij de frietjes wil.
    En weet niet wat voor tegels ze op de toiletvloer hebben, maar die waren spekglad. Het was zaterdag erg regenachtig, dus je had natte schoenzolen)
    Aan het eind van ons etentje waren er volgens mij verschillende mensen (vooral gasten) die ons wel weg konden kijken.
    Mijn broer en ik kregen namelijk de slappe lach om uiteraard iets onbenulligs.
    Maar echt een aanrader dit restaurant.
    Beetje ver weg voor ons, maar sluit het beslist niet uit dat we er nog eens komen.
    (al is het maar om de sjaal van mijn schoonzus op te halen)

39. Afgelopen weekend wezen eten bij Imroz. Zeker een aanrader en we komen hier zeker nog een keer terug.
    Ontvangst was uiterst vriendelijk, alles netjes maar simpel aangekleed wat een rustige uitstraling had (niet zoals je vaak ziet bij een Grieks restaurant), de bediening was vriendelijk, eten was goed alleen de rijst was wat rauw.
    Kortom; een aanrader!

40. Na ervaringen te hebben gelezen over Imroz waren we eigenlijk niet zeker wat we konden verwachten. Maar we hebben het erop gewaagd. En absoluut geen spijt van.
    Wij hebben hier heerlijk gegeten. Er hangt een gezellige sfeer, de bediening is voor ons perfect. Ze vragen netjes of alles naar wens is, zonder opdringerig te zijn. Het eten was ook erg lekker, en goede porties.
    En ook het restaurant zelf ziet er netjes uit!
    Al met al kun je hier prima eten voor een leuke prijs! (wij waren met zijn 2en en hadden een 3-gangen keuze menu en 3 drankjes en waren €42,- kwijt)

41. Wij zijn vanavond gaan eten bij Imroz. Dit is een echte aanrader. Wij hadden een voor, hoofd en nagerecht. Het was allemaal heerlijk en het was ook echt meer dan genoeg. De bediening was netjes, beleefd,behulpzaam, Je werd netjes te woord gestaan en als je wat anders erbij of minder wilde, dan kon dit ook. Zeker een aanrader!!

42. Herma de bol

Gisteren gegeten, goede service, lekker eten, het was goed

43. Raymond en Ellen van Veldhoven

Wij zijn 29-9 met de bon van vakantieveiling bij Imroz geweest. We hebben er heerlijk gegeten en kunnen verder ook niets verzinnen wat ook maar negatief is. Leuk restaurant, gezellig ingericht, jong maar heel vriendelijk personeel.Kortom wij hebben er een hele fijne avond gehad en komen hier zeker nog een keer terug!

44. Johan en Heleen Verheij

Via vakantieveilingen hadden wij een voucher om bij Imroz te eten in Waalwijk waar wij het weekend in de buurt verbleven.
    Onze ervaringen op 16 september:
    * mooi en stijlvol ingericht
    * vriendelijk personeel
    * schoon en netjes
    * goede sfeer
    * heerlijk en zeker voldoende gegeten
    Wij kunnen dit restaurant van harte aanbevelen!
    Toppie!

45. We hebben hier op 26 aug. van een heerlijk 3 gangen diner mogen genieten. We hadden een bon via vakantie veilingen.. en toch top gegeten. Eten was goed van smaak.. voldoende in hoeveelheid. Personeel vriendelijk en correct. Schone tafels en schoon bestek. Wij kregen bij de smaak gelijk een vakantiegevoel! Zeker voor herhaling vatbaar.

46. Gisteren 25-8-12 onze vakantie veiling reservering gebruikt we hebben ontzettend genoten van het heel heel vriendelijke personeel daar kunnen andere restaurants een voorbeeld aannemen het eten was voortreffelijk de porties mogen best groter zijn. Maar voor de rest niets dan lof ga zo door Imroz wij komen zeker terug van uit zwijndrecht

47. Gisteravond de "vakantieveiling" verzilverd.
    Wij zijn er heel gastvrij ontvangen. De bediening was erg vriendelijk, de sfeer gezellig. Het driegangen menu heeft erg veel keus, de hoeveelheid is ruim voldoende.
    Ik heb het restaurant al aan diverse personen aanbevolen.
    We zijn er verwend, het was een heerlijk avondje uit !!

48. fam. van Beers

Vandaag via vakantieveilingen bij Imroz gegeten.
    Personeel is heel vriendelijk en het eten was zeer lekker en
    alles ruim voldoende.
    Het is een gezellig en sfeervol restaurant.

49. Wat een lachertje, eten bij een griek, nog nooit zo slecht ervaren. Er werd een warmte rechaud neergezet, daar konden we ons vlees op grillen werd ons medegedeeld. Aan het vlees zat echter geen smaak, de kok mag zich zelf wel eens meer verdiepen in het koken van de Griekse keuken. Hoofdgerecht van de chef moet volgens ons de klapper van de menukaart zijn, was echter net voldoende voor een persoon. Bij de salade die werd neergezet werd wel verteld dat er verse komkommer en tomaat in zat. De enige positieve tip die wij hebben voor de ober, zoek een restaurant waar jou kennis wel tot zijn recht komt. Voor ons was de €61.- €60.- teveel. Dus ons zien ze hier nooit meer terug.

50. Miranda

Geen restaurant waar we nogmaals zullen komen terwijl wij geen haut cuisine kenners zijn. Mooie aankleding, verbouwing is zorg aan besteed, was maar net zoveel zorg aan het eten en drinken besteed. Bier van de tap en uit fles was beide niet genoeg gekoeld, eten was middelmatig, kan veel beter gekruid worden. Rijst was echt zo rauw dat je je tanden erop kapot kon bijten. Waren met 4 personen, waarvan 3 personen een 3gangen menu hadden. 4de persoon was geen grote eter en had geen toetje besteld. Wat zien we op de rekening... Een van de toetjes was gewoon los gerekend, buiten het 3 gangen diner. De jongen die ons bediende was heel vriendelijk en heeft een aantal dingen opgelost of gecompenseerd, maar al met al voor ons net iets te veel minpuntjes.

51. Maarten

Ook met een bon vandaag hier gegeten. Eerlijk is eerlijk, nee niet alles was perfect. Mijn voorgerecht, bladerdeeg met feta kwam uit de magnetron daardoor was het taai. De smaak was echter wel perfect, jammer dus. Voor de rest geen enkele opmerking! Smaken waren goed, porties ruim voldoende, vlees (beide souflaki) niet droog maar echt heel lekker. Als na had ik een tiramisu welke zelf gemaakt was en die was echt heel goed!! Niet te sterke alcohol smaak, niet te nat echt een dikke 10!
    Personeel was jong maar erg enthousiast en zeer vriendelijk, kunnen andere restaurants een voorbeeld aan nemen. Dus, ja ondanks het voorgerecht komen wij zeker terug.

52. Bij Imroz in Waalwijk geweest en een 3-gangendiner genomen.
    Het personeel is vriendelijk en correct, de intenties zijn goed.
    Je merkt wel dat de bediening erg jong en onervaren is. Het lukt nog niet goed om echt contact te maken met de gasten. Ze missen allemaal wat feeling om precies het goede op het juiste moment te doen.
    Het eten was van acceptabele kwaliteit. Hierbij moet gezegd worden dat een 3-gangendiner slechts 18 euro kost. Daar kun je geen 3 sterrenkwaliteit voor verwachten en dat was het ook niet, maar in principe was er niets mis met het eten.
    Wat ik persoonlijk in het eten mis is de typische mediterrane smaak. Er worden weinig kruiden gebruikt en alles is wat 'mat' van smaak. Porties zijn ook aan de kleine kant, maar zoals gezegd: daar is de prijs ook naar. Alle waar naar z'n geld en dat geldt ook voor dit restaurant.

53. Vandaag bij imroz onze vakantieveiling bon verzilverd.
    Goede sfeer, mooi restaurant, erg gastvrij en vriendelijk personeel..
    Vandaag was onze 1ste trouwjaar vandaar dit restaurant lekker eten goed voorbereid alles was perfect
    Ik raad iedereen die goed kwaliteit zoekt voor grieks en turks eten om erheen te gaan
    Ga zo door imroz!!!

54. claudia

We hebben hier gisteren onze vakantieveiling bon verzilverd.
    Het eten was heerlijk en het wordt goed bereidt,ik heb snel last als iets niet goed is bereidt maar hier totaal niet.
    De gangen kwamen wel snel achter elkaar,dat was voor ons het enige minpuntje.
    De mensen die er werkten waren vriendelijk,soms hadden we het idee dat ze er nog maar kort werkte maar goed iedereen moet het leren.
    Wij gaan zeker nog terug en raden ook andere mensen aan om naar imroz te gaan!

55. Afgelopen weekend met 4 personen "vakantieveiling" verzilverd.
    Voorgerecht niet bijzonder van smaak. Hoofgerecht bestaande uit mix gril was voorzien van een droge spies, droge gyros en een hoopje friet en rijst. Het aantal pinnen friet was op twee handen te tellen.
    Nagerecht normaal, niets bijzonders, de menukaart doet anders beloven. Bediening vriendelijk.
    Bij het afrekenen met de eigenaar (personeel was al vertrokken) nog geen dank je wel..

Geen tweede keer.

56. kookenco

Komen net thuis van een avondje Imroz. Hebben onze bon van vakantieveilingen verzilverd. Na het lezen van deze recensies met veel verwachting er naar toe. De bediening was ok maar zeker niet kundig. hebben 3 gangen menu op en een voorgerecht met kinderhoofdgerecht. De voorgerechten: de dolma was vlak van smaak. De kofte was best lekker maar niet al te warm de kalamaria tiganita was wel goed van smaak. de hoofd gerechten van het menu waren te klein. Ik weet ook dat het maar 18 euro kost maar weet ook wat de ingredienten inkoop kosten die gebruikt worden. 4 stukjes vlees van een gewicht bij elkaar 120 gram
    en klein beetje frites en een hoopje droge rijst met verbrande knoflook er door. Dan het kinder hoofdgerecht.
    de gyros was droog en had een vieze traanige nasmaak.
    hebben hier iets van gezegd. De bediening zouden het door geven aan de keuken. toen kwamen ze met dessert kaard. moest zelf vragen hoe het kinder gerecht opgelost ging worden want mijn zoontje had alleen maar frites op en nog steeds honger. Hij kreeg toen nog een bordje met frites en kipnuggets. toen dessert kinderijsje, yogurt met vers fruit en vers fruit met slagroom en ijs. vers fruit was in zeer kleine blokjes gesneden en was al licht aan het verkleuren van ouderdom. De keuken had misschien niet zijn dag vandaag maar voor ons geen rede om hier nog eens terug tegaan om te kijken of 2e kans te geven. Dit was niet ons restaurant.

57. hannie 133 punten

vanavond hier gegeten vriendelijke bediening het eten was
    super lekker komen zeker een keertje terug

58. Gisteren met vier personen onze vakantieveiling bonnen verzilverd.
    Een hele leuke avond gehad, het eten was prima de bediening goed en rustig en de sfeer was ook prima.
    Zeker de moeite waard om terug te gaan, makkelijk parkeren in rustige buurt.

59. Na een fijn weekend in omgeving Waalwijk en dagje Efteling gegeten in Imroz Waalwijk met mijn leuke vriendin.

Het personeel was heel erg vriendelijk en gaven een perfecte service.

Het eten was heerlijk je krijgt bijna te veel eten voor die prijs.

Het is een aangenamen restaurant om te dineren rustgevend en een frisse indruk.

Raad iedereen aan om er te gaan eten.

Helaas woon ik niet in de omgeving van Waalwijk, anders was het mij stam restaurant geworden

60. Eline en Erik

61. We hebben vandaag voor het eerst een afhaalmaaltijd genomen met 3 verschillende vleesgerechten en een salade
    Erg lekker en meer dan voldoende. Erg gedienstige kok en de sfeer in het restaurant straalt een zeer prettige en rustige sfeer uit. Volgende week gaan we hier uit eten en we kijken er nu al naar uit.

62. A den Boogert

Vanavond 12 mei 2012 hebben we hier gegeten. Het eten was geweldig en de bediening bijzonder prettig.
    De Gastvrouw nam alle tijd voor ons, en legde ons uit waar de naam van dit restaurant vandaan komt.
    Door de fijne sfeer en goede bediening hebben we ons thuis gevoeld en een geweldige avond gehad.
    Vaak werden we deze avond door "Princess" Kübra voorzien van het eten drinken.
    Haar manier van doen en enthousiastme heeft bij ons een goed gevoel achtergelaten.
    Wat anderen zeggen.. laat maar praten, jullie doen het geweldig. Bedankt voor de fijne avond.
    Jullie verdienen een dikke "plus" en zijn een aanwinst voor 'Horeca Nederland"

63. Het is een mooi restaurant met een fijne sfeer.
    Je wordt er gastvrij ontvangen en vriendelijk bediend.
    Het eten is fantastisch en mooi opgediend.
    Wij hebben er heerlijk gegeten.
    Joop Hiele