Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20017
4 19891
  1. Vitry anna

Mijn reservering is door restaurent Visscher geannuleerd op de dag van aankomst. Zij hebben dit goed opgelost, door een tafel te reserveren in een ander gezellig en goed restaurent. Bedankt.

2. Indiaas Haarlem

Chris

3. Volgens mij het beste restaurant in Woerden. Leuke bediening, fantastische gerechten en kennis van wijn. Super!!! En prijs prestatie is ook goed. Deze tent onthoud ik!👍

4. Sanne maarse

Ik heb nooit eerder zo lekker gegeten!
    Ik ben zelf werkzaam als kok maar ik ben bijzonder verrast. Ieder gerechtje is een smaakexplosie. Echt een aanrader om een keer te gaan eten! Diepe buiging voor de chef-kok!

5. Mario Pelgrim

Echt een leuk restaurant, goede bediening en het eten is prima

6. Angélique

Eerste keer, is echt een aanrader. Vriendelijke bediening/personeel. Mooie gerechten, ik ga zeker terug, ga zo door👍

7. Pascal Wiering

8. Mediterraans Den Bosch

Het eten is gewoon goed en lekker een zeer uitgebreide kaart voor ieders wat te kiezen.

9. Op zich prima gegeten, porties rijst friet of aardappelen voor twee personen is echt aan de karige kant. Eigenlijk krijg je evenveel als je 1 portie besteld voor 1 persoon.

We hadden een best bonbedrag met zn tweeën (boven de €100) echter was t jammer dat er laks werd gereageerd op het stuk plastic dat in het toetje zat. Dat was duidelijk van de verpakking. Kregen een excuus en dat was het, liep de beste man weg. Dat vind ik uiterst vreemd. De service is ver te zoeken. Bediening is traag, vergeten je gewoon en er hangt geen Griekse sfeer zoals bij de meeste Griekse restaurants. Voor ons geen tweede keer, dan rijd ik liever even naar Arnhem.

10. de Ruiter

Wij hebben vaak besteld bij kun sushi maar dat is verleden tijd. Twee uur moeten wachten, gebeld worden met het is er met 5 min maar dat werden er 45. Maar de prijs is te hoog en de kwaliteit niet meer zo goed als voorheen. Heel erg jammer, was echt onze favoriet.

3,2
  11. Henk Mensing

Eten was heerlijk, personeel was geweldig, kon niet beter. Onze complimenten. Gr Henk

12. Daniëlle

We hebben lekker gegeten voor een fijne prijs. Vriendelijke bediening.

13. Internationaal Sneek

Niet alleen eten verfijnd ook de muziek! En doggy bag kunnen vragen!

14. Charlotte

Heerlijke lunch gehad! Zoveel variatie om bijna geen keuze te kunnen maken! Alles tot in de puntjes geregeld, echt een aanrader! Tot de volgende! Dikke proficiat 👌🏻

15. Steven Febe

Tijdens fietstocht hier langs gekomen. Heerlijke lunch, prettige bediening

16. We have party 12 pax steak was fantastisch....

• Eindcijfer 10
  17. Serieus €4,- vragen voor te laten bezorgen voor 7min rijden. Schandalig. Alles is veel te duur. Hoe graag ik hier ook kwam en bestelde, voor mij is het klaar.

4,5
  18. Riz Rizzie

19. Goede ervaring met dit restaurant, lekker eten, snelle service top!

20. Internationaal Eindhoven

Erg lekker geluncht! Ook leuk om eens andere dingen te proberen dan die ik standaard eet. Ook nog eens gezond, dat is een extra meevaller!

21. Rob van der Wel

Wederom met relaties gedineerd. De bediening en de kwaliteit is STER waardig!

22. J. DRIESSEN

Maandagavond weer eens gereserveerd in de Oranjerie. Enkele jaren geleden dat ik er geweest was, altijd lekker gegeten. Nu was het zeer teleurstellend. Ik had de camembert met gegrilde groente en krieltjes besteld. De groente en de krieltjes zagen er niet uit, slap en verlept, de camembert had weinig smaak en alles was lauw. Vroeger kreeg je bij de gerechten friet, groente en salade, nu kun je dit tegen meerprijs bestellen. Een schaaltje salade besteld, er zat amper een dressing op, dus ook weinig smaak. Ook buitenlands personeel die de taal niet spreken. Kortom, ik kom hier niet meer terug. Achteraf vind ik het jammer dat ik het eten niet terug gestuurd heb, maar ik lees in andere recensies dat ze hier weinig mee doen.

2,8
  23. Kleine eetwaren Hoogeveen

Het was erg rustig, alleen mijn dochter en ik waren er om gezellig even wat te drinken. Helaas werd het vrij ongemakkelijk op het moment dat er in het restaurant, op luide toon een beoordelingsgesprek werd gehouden met één van de jonge dames. We konden het, niet al te positieve, gesprek letterlijk volgen. We werden er zeer ongemakkelijk van. In mijn ogen een ongepaste plek om dit soort gesprekken te voeren. Niet alleen voor ons, maar ik denk ook voor de medewerkster. Over de reactie nadat ik hier wat van heb gezegd zullen we het maar helemaal niet hebben. De bedrijfslijdster bleef rustig en beleefd, een medewerkster moet nog veel leren.
    Dit nog niet eerder meegemaakt en ik heb echt al veel gezien in de horeca. Hopelijk gaan ze er toch nog iets positiefs mee doen.

24. Veel te duur, patat te hard doorgebakken. Nemen klachten niet serieus! Zegt alles vers te maken. Maar niet alles is vers gemaakt. Bal gehakt krijg je uit warmhoudapparaat, zijn van tevoren gebakken!

4,1
  25. "Als het druk is moeten jullie maar buiten gaan zitten als je alleen een drankje hebt." Mevrouw het is koud, er ligt sneeuw!!
    Toen wij iets na 16.00 uur een kop uiensoep wilden bestellen kon dat niet. Na 16.00 uur alleen bites. We zijn vertrokken naar een andere plek waar men wel vriendelijk en gastvrij kan zijn. Nooit meer!!

2,4
  26. Nederlands Elst

Leuke ambiance, vriendelijk personeel.
    Lunch was heerlijk, en de prijs ook.
    Een aanrader om hier te eten, wij komen zeker terug

27. Bij het bestellen van brood met gerookte zalm heb ik specifiek gevraagd naar bruin brood. Even later kreeg ik mijn zalm geserveerd op wit brood. Bediening
    mompelde iets over dat bruine brood wordt alleen bij andere gerechten geserveerd. Tja, oke.
    Vervolgens bestel ik samen met mijn vriendin twee glazen Sauvignon Blanc. We kregen twee zielig gevulde glaasjes met .... Chardonnay.
    Slecht

2,8
  28. Prima gegeten. Asperges met zalm. Ruim voldoende hoeveelheid

29. Ik kom hier al meer dan 40 jaar. Vroeger na t stappen t eerst nog even naar Pyramides shoarma eten. Toen ook al dezelfde kok en nu al vele jaren eigenaar, top kerel. Ook t eten altijd vers en lekker!! en bezorgen ook top!!

30. Wilco Dijsselbloem

Heerlijk gegeten voor het Greta plankje is een echt aanrader. Helemaal top

• Eindcijfer 10