Vogelhuis Oranjerie in De Koog

Het ultieme familie restaurant, genieten met een grote G

Vanuit Veerhaven 't Horntje bus 28 richting De Koog.

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 12:00 - 21:00

1352762036 77
1371900654 80
1436971956 81
1502043258 82

1. Vanavond geweldig gegeten hier! Direct bij binnenkomst voelde het vertrouwd. Goede en gezellige bediening, zonder opdringerig te zijn. Menu was ruim genoeg met een mooie afwisseling. Ook veel producten van het eiland zelf. Eten was zeer kwalitatief en goed op smaak.

2. Gutes Essen zu einem vernünftigen Preis. Sehr nettes Personal.
    Wir sind gerne hier.

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Goed eten voor een redelijke prijs. Heel vriendelijk personeel. Wij komen hier graag.

3. Was erg lekker, gaan we zeker nog eens eten.

4. Peter Finkler

Super! Sehr zu empfehlen..!

(Vrije vertaling Redactie Eet.nu)

Super! Zeker aan te bevelen..!

5. M.Hammersma

Lekker gegeten.
    Aan mensen met een glutenallergie wordt super goede aandacht besteed.

6. Heerlijk gegeten! Echt een aanrader!

7. Mijn favoriete restaurant tijdens een weekendje Texel. Al jaren niks op aan te merken. Gewoon goed, gezellig en een super vriendelijke service.

8. Prima eten, vriendelijke bediening.

9. Lekker gegeten en gezellig gezeten.

10. Marianne Linden

Samen met kleinzoon lekker gesmuld. Minpuntje mijn kleinzoon had een glas met een behoorlijke ster erin dat kan natuurlijk niet. Door de vrij donkere locatie zag hij dit pas toen het glas leeg was. Zelf had ik een mosselpannetje besteld en kreeg een of ander mosselvoorgerecht maar ook dat is opgelost. Mijn kleinzoon had een lamsduo en vond het heerlijk. Wij hopen nog eens terug te komen.

11. Zeer ervaren bediening. Eten prima en bovenal geen opdringerigheid bij de drank. Iets wat de laatste tijd bij veel restaurants als de gewoonste zaak is.

12. P. van Houtum

Eten/service en sfeer uitstekend.
    Minpunt was dat reservering niet bekend was bij oranjerie ondanks het feit dat ik daags van te voren nog een herinneringsmail had ontvangen. Gelukkig was er nog een tafel vrij maar in hoog seizoen hadden we pech gehad. Zeer slordig. Weet niet waar de fout lag?

13. M.van Leeuwen

Heerlijk met z'n tienen gegeten en leuke bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

14. C. Leppin

Waren schon mehrmals im Vogelhuis, und waren jedesmal zufrieden! Superfreundliches Personal, Hunde willkommen, Allergien kein Problem, und reichlich gutes Essen! Wir kommen gerne wieder! 👍🏻👍🏻👍🏻

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Waren al meerdere keren in het Vogelhuis, en waren elke keer tevreden. Supervriendelijk personeel, honden welkom, allergieën geen probleem, en genoeg goed eten. Wij komen graag weer!

15. Evelien Hendrikx

Heerlijk gezellig avondje gehad

16. Dennis Peeters

Heel aardig personeel, goedkoper vergeleken andere restaurants in de straat en lekker eten voor de prijs die je betaalt.
    kleine tip: de spare ribs was een beetje droog misschien kan er iets meer saus op :)

17. Marijke Veenstra

Wederom heerlijk gegeten en weer leuke nieuwe gerechten op de kaart. Meestal schenkt de ober de glazen wijn in als er een fles is besteld. In dit geval niet. Wel verse groenten. Héérlijk. Volgend jaar weer.

18. Svenja Dettmer

Het was een heel mooie avond!
    Lekker eten.
    Heel vriendelijke bediening!
    We zijn er graag!

19. Ineke Meijer

Wij waren met een flinke groep van 16 koorleden en hebben genoten van de gevarieerde lunch… voor ieder wat wils, vlees, vis en vegetarisch… en wat een leuke bediening!
    Wij Komen zeker nog een keertje terug!

20. We hebben weeral zeer lekker en veel gegeten. Ook de ontvangst en bediending is zeer vriendelijk. We komen zeker terug

21. F. van den Heuvel

Heerlijk gegeten, lekker vers en betaalbaar.

22. Prima gegeten. Vriendelijke bediening.

23. De lunch voor ons gezin van 10 personen was perfect geregeld met een vlotte vriendelijke bediening en uitstekende gerechten.

24. Lekker gegeten. Vlotte bediening. Een aanrader!

25. Lekker gegeten en top bediening.

26. Niet voor herhaling vatbaar. Weinig fantasie. Weinig reuk of smaak aan de bijgeleverde groenten.

27. Zoals altijd geweldig

28. Prima gegeten met uitstekende service. Mosselen waren van uitstekende kwaliteit en voortreffelijk bereid

29. Rutger 135 punten

Afgelopen week tijdens de vakantie op Texel hier gegeten. We hebben in het verleden hier al vaker gegeten en elke keer tot onze tevredenheid. De ambiance is prima en de service idem. Alleen was het eten dit keer minder geslaagd. Mijn vrouw en ik namen de mix-grill en het vlees was bij 1 stuk niet gaar. Een ander stuk vlees was niet door te komen. En dat is jammer. Wellicht had de kok een mindere dag. Misschien proberen we het in de toekomst nog een keer.

30. Kees Poiesz

Tijdens onze vakantie op Texel hebben we op vrijdag 30 juni bij de Orangerie in de Koog heerlijk gekookte mosselen gegeten. Ze waren echt verrukkelijk en dis een aanrader voor een ieder die er van houdt. Bediening zeer plezier en gastvrij.
    M.a.w. we hebben samen met onze dochter genoten van een lekker culinair avondje!!

31. J. Heimensen

Heerlijk gegeten en wat een goede en super aardige bediening! Kortom top en tot ziens!

32. Dank voor het heerlijke eten in jullie restaurant, vooral de gastvrijheid en vriendelijkheid van personeel is top.
    Kan menige horeca gelegenheid een voorbeeld aan nemen. 👍🌞☺ Tot een volgende keer!!!

33. G.de Rooij

Wij hebben genoten van een heerlijk diner. De bediening is zeer vriendelijk. Echt een aanrader!

34. S.Pörtzgen

Heerlijk gegeten, vriendelijke gastvrije bediening!

35. Snelle en vlotte bediening. Eten erg goed. Personeel ook erg vriendelijk

36. Anoniem

We hebben er heerlijk gegeten. Goede bediening en locatie. We waren met 7 mensen. Ook konden we warme groenten en salades zoveel bijbestellen als we maar wilden. De borden waren erg professioneel opgediend. Cijfer 9. Super!

37. Zondagavond met familie (9 personen) gegeten bij de Orangerie. Reservering was om 18.00 uur, vonden we wat vroeg maar het restaurant liep helemaal vol. Vlotte, correct bediening. Lekker (vlot) gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Voordeel voor eten met kinderen is de speelaccommodatie die erbij is, glijbaan, ballenbak en speelhoek, helemaal top! Ongedwongen sfeer. Aanrader met grote(re) groepen.

38. Pieter Jongkind

We hebben zaterdag met een groep van tien personen gedronken en gegeten bij de Oranjerie. De hele groep was erg tevreden over de bediening en het eten. Het uitserveren van het eten was keurig: allemaal tegelijk onze hap. Het enige minpuntje was dat twee Skumkoppe die bij ons ten onrechte werden geserveerd en weer retour gingen, later toch op de rekening stonden. Helemaal jammer was het dat bij de discussie die ontstond de bediening onze woorden in twijfel trok. Uiteindelijk hebben wij de extra kosten betaald. Niet zo zeer de extra kosten, maar meer het in twijfel brengen van onze woorden, vonden wij vervelend en eigenlijk niet passend. Er bleef een naar smaakje hangen. Jammer.

39. Alexandra Noordhoek

Prima restaurant, heerlijke gerechten, vooral de mixed grill is een aanrader!
    Beste prijs/kwaliteitverhouding van alle restaurants in De Koog. Tijdens onze bezoeken aan Texel eten we altijd bij Vogelhuis Oranjerie!

40. Ben Kok

Hele aardige bediening en het eten smaakte prima.
    Aanrader dus!

41. De recensies op internet leken lovend, maar de praktijk was voor ons een teleurstelling.

Orders t.o.v. keukenpersoneel verliep niet goed. De carpaccio die werd opgediend was niet rood van kleur, maar bruinig met hier en daar een blauw/groenige gloed en geen prettige geur. Dit aangegeven, maar de kritiek werd niet geheel in dank afgenomen, maar wel terug genomen met de kanttekening dat een nieuw bord carpaccio er hetzelfde uit zou zien. Door deze opmerking dan ook voor een ander voorgerecht gekozen waar weinig smaak aan zat.

De soep werd lauw geserveerd. Niet alle borden werden warm geserveerd van de hoofdgerechten. Bestek meermaals vergeten.

Het nagerecht smaakte het beste.
    Dit restaurant moet het voornamelijk hebben van een springkussen buiten en speelattractie + de speelhoek binnen. Echter maak ik hierbij de kanttekening dat elders in De Koog een restaurant zit die binnen ook een speelhoek heeft voor kinderen, maar waarvan de kwaliteit van de gerechten en service m.i. uitmuntend is.

Ieder restaurant dien je een kans te geven om te proberen, maar in dit geval misschien toch eerst even achter de oren krabben. Wij laten ons niet nog eens beïnvloeden door geschreven recensies van andere gasten.

Ik hoop dat de kritiek wordt gebruikt als casus om van te leren.

PS. De lampen zijn wel mooi die hangen.

42. Jose Kramer

Het eten was heerlijk. Helaas waren wij, zelf lang en breed uit de kinderen, gezet aan een tafel tussen alleen maar tafels met gezinnen met jonge kinderen. Te druk voor ons. Wil je dat niet, dan even erg in hebben dat te benoemen bij het reserveren

43. Jan Timmermans

Altijd een warm welkom, voelt of je thuis komt.
    Gezellige sfeer en geweldig lekker eten.
    Als we op Texel aankomen gaan we altijd eerst hierheen.
    Je kan ook zeggen we gaan naar Vogelhuis Oranjerie en daardoor kom je op Texel.

44. Irmgard Tittelbach

Alles prima. Auch an den Platz für den Kinderwagen wurde gedacht. Service sehr zuvorkommend.

Vrije vertaling Eet.nu

Alles was prima. Ook aan een plek voor de kinderwagen werd gedacht. Service was zeer meegaand.

45. Gezellige bediening, lekker eten en goede kwaliteit. Het oog wil ook wat... En die kregen ook wat, want... Het eten zag er heel mooi uit.
    Zeker voor herhaling vatbaar

46. Sanne pols

Heerlijk en vooral genoeg kunnen eten. Borden waren mooi opgemaakt en het personeel zeer vriendelijk.

47. Richard Lepelaars

Personeel kwam geregeld langs gelopen of alles in orde was en/of er aanvulling gewenst was. Dat alles op een sociale en niet afstandelijke manier. Je voelde je er daardoor echt welkom en thuis. Ruime zit mogelijkheden, gezellig ingericht en vooral goed van eten en drinken. Bewust Oma Dekker 's pudding als toetje eens geprobeerd: die was vrij smakeloos, de rest erom heen maakte het weer goed. De rest was super lekker. We waren met 4 personen en allemaal willen we graag nog eens terug gaan.

48. Na reservering, uitstekende bediening en heerlijk gegeten. Er werd keurig gevraagd tussen de gerechten of we even wilde wachten. Dan wordt eten een feestje

49. Top restaurant. Komen er zeker nog eens terug.

50. Het was iets of wat lawaaierig door veel gasten, maar verder was het eten top en hebben de kindjes zich goed kunnen vermaken.

51. Leo Hendrikx

Was niet de eerste keer dat we in Texel zijn en daar gaan eten. top restaurant en goede bediening

52. esmaralda hofboer

Ik had gereserveerd voor 4 volwassenen en 1 kind. Bij binnenkomst was de tafel gedekt voor 3 personen en 1 kind. Was snel opgelost. Erg druk. Tafels werden voor 2 of 3 keer gedekt. Bediening wisselend, dan kwam die met drinken en een ander met eten. Geen persoonlijke aandacht. Elke keer werd gevraagd of het voorgerecht mocht komen en dan weer het hoofdgerecht.

53. Van dorsselaer

Goed eten en service met grote S
    goede kaart en vriendelijk en corecte bediening

54. van der vis

Het vlees van onze dochter was taai, en de saus was koud, en de rest was prima.

55. Herbert Wimmer

Es hat wie immer sehr gut geschmeckt!

56. Super lekker gegeten. Het was voor ons echt veel te veel. Maar erg lekker en goed. We komen zeker nog een keer terug.

57. Weg gestuurd omdat we elders al wijn hadden gekocht
    je bent hier niet welkom dus.

58. Je kunt hier heel goed eten voor een eerlijke prijs! Aardige bediening!

59. Helaas een slechte ervaring. Wordt geen aandacht besteed aan klanten die aan het eten zijn en nog dorst hebben. De bediening maakt vreemde bijdehante opmerkingen naar bijna elke klant. Waar ze dit zelf erg grappig vinden kan ik het in de verste verte niet waarderen.
    De mixed grill was goed verpest door taai vlees te serveren en het zwom in een vreemde knoflooksaus. Had dit apart geserveerd. Ook is niet gevraagd hoe ik het vlees bereid wil hebben: ik houd van medium en niet alles kapot gebakken.
    Het enige pluspunt was dat mijn vrouw het lamsstoofpotje lekker vond..

60. Eten bij Het vogelhuis in Texel, we zijn 3 x geweest tijdens ons verblijf op Texel, het is daar altijd perfect in orde, het eten is super lekker, de bediening zeer vriendelijk, het is voor ons het beste restaurant op Texel!

61. Sia en Jan Hidding

Het was super, heerlijk gegeten, snelle en leuke bediening. Honden ook mee, helemaal goed. Een aanrader!!

62. Hermen van der Vlies

Het eten bij Vogelhuis Oranjerie is prima al is het soms een tikkeltje te weinig. De garnituur wordt per tafel geserveerd maar is veel te weinig als je met meer dan twee personen bent, extra garnituur kan je gratis bij bestellen maar dan moet er wel bediening in de buurt zijn. Hier wordt dan ook door de bediening niet naar gevraagd.

De kelner die ons bediende, met volgens eigen zeggen vijftien jaar ervaring, was niet gastvrij. Hij vond het maar raar dat een tafelgenoot een kop thee bestelde en maakte daar een ontoepasselijke opmerking over. Het opnemen en serveren van gerechten was geen probleem, maar hij kwam niet meer langs na het opdienen van het diner. Er werd niet gevraagd of het naar wens was en er werd niet gelet op de tafelgarnituur. Bij het uithalen werd nogmaals een ontoepasselijke opmerking gemaakt omdat onze tafelgenoot "in de frietbak aan het graaien was". Wij waren ook van plan om een dessert te nemen na het diner. Helaas werd aan ons totaal geen aandacht meer besteed. Na een kwartier wachten hebben wij dan ook maar naar de rekening gevraagd. Wij hebben daarna bij de buren een dessert genomen.

Het eten was dus prima maar niet bijzonder, alleen door de bediening komen wij hier niet meer terug!

63. Lieve de backere

Lamsduo gegeten: vlees was niet slecht maar groenten en aardappelen hadden het niveau van een lunchgarden, dwz alles diepvries en niet erg smakelijk

64. VAN DE WEYER HARRY

Goede avond, ondanks onze reservatie werden we in het midden van het restaurant gedropt tussen een menigte met vele kinderen. Op ons verzoek om ergens rustig te tafelen werd niet op gereageerd. Een gezellig rustig dineetje onder ons werd het een hels lawaai van kinderen. Speeltuin in het restaurant.

Het eten was uitstekend, op uitzondering van de bij voorbaat gezouten frietjes, welke wij natuurlijk niet gegeten hebben.

Spijtig, wij hebben niet kunnen genieten van een gezellige avond. Ik vermoed dat dhr. Joop Dekker hiervan niet zal wakker liggen.

65. Gerard Charite

Fantastisch eten en een gastvrije bediening. Kortom een aanrader als je in de buurt bent.

66. Nog steeds een adres om steeds weer terug te keren: smakelijk, creatief, betaalbaar en uitermate vriendelijke bediening!!

67. YH van der Sligtw

Wauw, wat een geweldige tent! Super bediening, vooral vrolijke gastheer. Eten voortreffelijk, goede wijn en heerlijke desserts. De prijs-kwaliteit verhouding klopt. Geweldige avond genoten van al het lekkers

68. Heerlijk gegeten. Ook mensen die glutenvrij moeten eten, kunnen hier prima terecht.

69. M.L.Koudstaal

Online geboekt. Bij aankomst met de kleinkinderen toch maar gekozen bij de speelobjecten. Geen enkel probleem. Vriendelijke, flexibele opstelling van personeel! Heerlijk met elkaar gegeten. Ook het lekkerbekje voor de kleintjes ging er goed in. Allemaal verzadigd en tevreden naar huis. Kijken uit naar ons volgende bezoek.
    Familie Koudstaal

70. Heerlijk geluncht en de kinderen hebben zich erg goed vermaakt in de toffe speeltuin met springkussen! Bediening vriendelijk en gezellige sfeer!

71. Bij binnenkomst een zeer vriendelijke begroeting. We hebben heerlijk gegeten en de portie's zijn ruim voldoende. We gaan er komende week zeker nog een keer eten. Ook met kleine kinderen goed te doen want er is genoeg voor de kleintjes te doen.

Kortom een aanrader!

72. Heerlijk eten. Gastvrij en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

73. Fam Vreeswijk

Gezellige eetgelegenheid met als voornaamste uitblinker de speeltuin buiten en speelgelegenheid binnen. Vriendelijk personeel, gemoedelijk en soms wat chaotisch. Echter niet ten kostte van de service, meer in onderling contact. Het eten smaakte erg lekker, en was meer dan genoeg. Veel bijgerechten zowel koude als warme. Mijn partner vond zijn schnitzel wat vet, en dat er teveel geserveerd werd. Enkel daarom een 8 voor eten en drinken. Maar dit is echt een aanrader voor iedereen.

74. R van veenendaal

Super lekker gegeten. Voor 2de keer geweest maar het blijft heel goed. Als toetje moet je vooral het chocolade toetje nemen met de muffin. Heerlijk

75. Klok 5 punten

Uitstekend gegeten. Leuke en gevarieerde kaart, royale porties. Bediening uitstekend.

76. Met kinderen geweest. Veel aandacht voor ze en genoeg te doen. Eten was heerlijk, wel wat grote porties.

Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam!

77. george wannet

Goede bediening. Vriendelijk en attent ondanks een vol huis. Overzichtelijke en gevarieerde kaart. Gerechten werden op een creatieve manier opgediend. En het belangrijkste: het smaakte prima!

78. Heerlijk gegeten, gezellig personeel die interesse in je tonen.

79. Dat wij tijdens 1 week vakantie, 4 maal in Vogelhuis Oranjerie te gast geweest zijn zegt eigenlijk al meer dan genoeg. Meer dan genoeg is ook de hoeveelheid eten die je geserveerd krijgt, je vertrekt echt met een zeer voldaan gevoel. 2 maal hadden wij niet gereserveerd, maar werd er alsnog een tafeltje voor ons gevonden in het meer dan volle restaurant. En ondanks de drukte was het personeel zeer attent en vriendelijk.
    Het eten was heel lekker, en wij komen bij de volgende vakantie zeker weer bij hun eten.

80. Die meisten Gerichte schmecken sehr lecker. Das Fleisch ist teilweise leider etwas zäh.

Vrije vertaling door Eet.nu:

De meeste gerechten smaken heerlijk. Het vlees was gedeeltelijk helaas een beetje hard.

81. Heel fijn restaurant met een prettige bediening en een heel vriendelijke en betrokken eigenaresse.

82. Na de vriendelijke ontvangst en een glaasje wijn begonnen we met lamsham en het vistrio, allebei heel smakelijk. De hoofdgerechten waren sliptong en tongscharfilet met witte wijnsaus met garnalen. Tot mijn vreugde is men afgestapt van de ouderwetse uniforme bordenopmaak van de afgelopen jaren, het ziet er nu veel professioneler uit, het oog wil ook wat. Beide gerechten waren heel lekker en werden vergezeld door gebakken aardappelen,frites, salade en gemengde warme groente.
    Gezien de grootte van de porties zagen we af van een nagerecht maar kozen voor koffie met een juttertje. Ieder jaar als we op Texel zijn gaan we hier eten en worden nooit teleurgesteld.

83. Eric en Anita

We hebben er lekker gegeten en de bediening was vriendelijk. Indien we op Texel zijn doen we het weer over.

84. Schuurman

Gastvrij, klantvriendelijk, serviceverlenend, gezellig, lekker gegeten en heerlijk gedronken

85. Zoals altijd hebben wij weer heerlijk gegeten. De kabeljauw in een krokant jasje heerlijk! Het lamsvlees overheerlijk! We komen hier vaker en ervaren het altijd als zeer goed! Goed verzorgd, goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en ze hebben altijd even tijd om een babbeltje te maken.

86. Fam Fidder

Fijne sfeer en een uitstekende prijs/kwaliteit. De bediening is vriendelijk. We hebben met onze kleine kinderen gegeten en het is zeker een aanrader.

87. Goed eten, goede bediening, erg tevreden. Vooral de wijn was erg goed.

88. Erg mooi bedrijf. Prima keuken en goede prijs/ kwaliteit verhouding. Attente en vriendelijke bediening. Een aanrader.

89. Tijdens onze vakantie hier heerlijk 2 avonden gegeten en genoten van de gastvrijheid en de goede service. Overheerlijk mals lamsvlees en -bout. Gezellig bij de openhaard gezeten, tafel was speciaal voor ons vrijgehouden. Komen als we weer in de koog zijn zeker terug!

90. Goede maaltijden, vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

91. Heerlijk gegeten, enorme variatie en toch allemaal echt lekker, iedereen zeer tevreden. Service is perfect. Het is een familierestaurant maar toch zit je er enorm rustig en op je gemak. Hier ga ik echt vaker eten!

92. Vanavond heerlijk gegeten met vier volwassenen en een kind. Vooraf breekbrood met kruidenboter/boter en tapenade, diverse vleesgerechten en allemaal een toetje na. Goed bereid en smaakvol. De gerechten worden aangevuld met diverse groenten, krieltjes en frietjes.

De sfeer is ook goed te noemen. Het restaurant zat helemaal vol, maar bleef gezellig en was niet luidruchtig.

Voor de kinderen een erg leuke verrassing bij de kindermenu's. Fles gekoeld kraanwater wordt gratis aangeboden, een zeer goede service!

93. Zeer drukke tent wat aangeeft goed te zijn. Ook onze ervaring. Leuke speelhoek binnen en buiten voor de kinderen. Vriendelijkheid personeel ten top. Kwaliteit eten zeer goed. Wordt snel afgeruimd. Groot buitenzitje en gelegen aan wandelstraat. Diversiteit aan eten. Prijzen zijn net boven het gemiddelde.

Onze samenstelling: gezin met kind van 7jr.

94. Ben Bloem

Heerlijk gegeten en prima service. In verhouding vond ik de rekening een tikkeltje aan de hoge kant. Zo luxe culinair was het ook weer niet. Wel heel vriendelijk en vlot personeel, de speelhoek is ideaal voor kinderen.

95. Altijd goed hier in de Oranjerie. Twee keer wezen eten de afgelopen week. Altijd druk dus reserveren is geen overbodige luxe. Alleen jammer dat er weinig groenten worden geleverd bij de maaltijd, is een puntje van kritiek.

96. Een goede kwaliteit / prijs verhouding. Eten heelgoed en lekker. Bediening ook heel goed en vriendelijk. Kort samengevat, een aanrader.

Groet, Gerold.

97. De voorgerechten waren prima, hoofdgerecht vond ik tegenvallen. Ik had een varkenshaas met romige saus en shiitakes van het eiland. Ik vond de varkenshaas saai, niet gekruid, de roomsaus alsof die uit een pakje kwam en de shiitakes waren nauwelijks te vinden. Dessert was wel aardig. Ik vond het te duur voor de kwaliteit. Voor de kinderen was het wel fijn om een speelhoek te hebben, zij hebben zich goed vermaakt!

98. Weer lekker gegeten. Geen haute cuisine maar gewoon lekker eten. Prijs/kwaliteit verhouding is okay.

99. Wij komen er al vele jaren. Het eten is er altijd lekker. Maar de sfeer is er wel iets op achteruit gegaan.

100. Peter van Uitert

Tijdens ons verblijf op Texel gereserveerd bij Vogelhuis Oranjerie via internet. Na een leuke ontvangst naar onze tafel begeleid en de kaart ontvangen. Goed uitgebreid menu met behoorlijke diversiteit. Men neemt rustig de tijd betreffende de bediening en service. Ook het serveren gaat in een zeer acceptabel tempo met precies genoeg ruimte tussen de gangen. Geen gejaag om de klant weer weg te krijgen zodat de tafel weer beschikbaar komt. Kwaliteit en prijs zijn zeer gunstig op elkaar afgestemd. Zeker een aanrader om gezellig en ook luxe uit eten te gaan.

Volgende pagina