Vogelhuis Oranjerie in De Koog

• OV

Vanuit Veerhaven 't Horntje bus 28 richting De Koog.

ma Gesloten

8. Betalen Visa Master Card American Express pin

ma Gesloten
di Gesloten
wo Gesloten

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1333819320 90
1349522020 74
1420184167 88
1624319259 84
1640021958 83

1. Vandaag gelunched maar was ondermaats. Salade kip was veel te veel dressing, droog stuk koude kip op de salade gelegd. Twaalf uurtje het broodje kroket ok maar de uitsmijter echt te schraal. Niet gevraagd of ik bruin of wit brood wens. Klein droog eitje op plak kaas en ham.
    De serveerster zag dat de salade bijna volledig weer terugging naar de keuken en vroeg niet of het gesmaakt had. Ook slecht.

2. Afgegaan op de recensies en de beperkte keus in bezorg/afhaalmogelijkheden in de Koog en vanwege een zeer jong kind in ons gezelschap besloten we eten te bestellen en af te halen. Hier zijn wel enige opmerkingen over te maken. Zoals de sate: @kok doe de kroepoek in n apart bakje want als deze over de satésaus wordt gedrapeerd is t snel slap.
    Het eten was over het algemeen lauw en dat terwijl we op 3 minuten afstand zaten en niet het halve eiland over hoefden.
    Visgerecht was goed. Wel storend dat een gerecht was vergeten mee te geven en we daarvoor terug moesten rijden terwijl het eten al op tafel stond. De glutenvrije pasta was een aanfluiting. Veel pasta met een lepel tomatensaus. Wel 2 soorten kaas erbij maar prijs/kwaliteit nulkommanul. Onze algemene indruk is dat de porties niet in verhouding met de prijs zijn. Personeel is wel vriendelijk en excuseerde voor het vergeten gerecht.

5,3
  3. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Die Mittagskarte ist stark eingeschränkt worden. Dafür wurden die Preise stark erhöht, insbesondere für das Kinderessen (ab 9,25 Euro). Das Kinderessen war gut. Die Suppe kalt und der Ziegenkäse im Aufbackbrötchen. Ist das Geld nicht wert.
    Service sehr unaufmerksam.

3,3
  4. Ambiance was goed, wel erg rumoerige zaak, personeel en bediening dikke voldoende, maarrrr eten wel lekker, geen topkwaliteit, weinig voor de prijs, bij de prijs (ruim 90 euro voor 2 personen!) denk je aan een top restaurant! Vooral door bv appelmoes lijkt het meer een iets betere patatzaak! Ga niet meer eten.

5. We komen al meer dan 20 jaar, als we op Texel zijn, hier eten. Het was altijd heel erg goed. Maar deze keer was het “net niet”. Ik houd sws niet van warm eten van een plank, maar de gamba’s waren lekker. Ook op de zeebaarsfilet was weinig aan te merken, alleen de saus had kraak noch smaak, als je zou zeggen gebonden jus had ik het ook geloofd. Op onze vraag wat dit was kregen we geen antwoord, volgens de rekening was het kreeftensaus. Bijgerecht was een onbestemde mix waar spruitjes in zaten. Pluspunt was dat de jongeman die ons bediende bij onze bestelling van 2 kaasplanken zei: zal ik eerst maar even een brengen dan kunt u altijd nog beslissen of u een tweede wilt. Dat had hij goed ingeschat, maar uitleg welke soorten kaas op de plank lagen ontbrak. Met gemengde gevoelens gingen we naar “huis”, jammer.

6. Het eten was fantastisch heb heerlijk gegeten en goede sfeer echt een aanrader!

7. Bediening onvriendelijk, was erop gericht alle tafels zsm bezet te krijgen. Dagmenu’s werden niet verteld. Eten was niet wat je zou verwachten, niet up to date zoals je van zo’n restaurant en de prijzen zou verwachten. Geen prijs-kwaliteit. Het leek meer op een goedkope strandtent dan een goed restaurant.
    Wij komen hier zeker niet meer terug.

1,4
  8. Wim Slangewal

Het eten is geweldig. We hebben ook leuk contact met het personeel gehad. Alle mensen die buiten bedienen verdienen een standbeeld. Ze zijn ondanks de hectiek heel aardig en servicegericht. Echt een aanrader. Wim uit Strijen.

9. G.Gerritsen

10. Heleen van de Velde

Heerlijk gegeten! Lekkere mosselen en goed stukje vlees.. leuke en gezellige bediening. We komen zeker nog een keertje terug 😃

11. Een paar keer heerlijk gegeten hier afgelopen week. Heerlijk en vers eten, zeer prettige en attente bediening. Tot volgend jaar :-)!

12. Wat een feestje om hier te eten. We kregen volop aandacht van het vlotte personeel, tijd voor een praatje, tips voor lekker eten.
    Uitgebreide menu-kaart voor met iedereen wel meerdere keuzes, heel fijn.
    Onze ervaring is dat je het garnituur probleemloos bij kan bestellen.
    Onze zoon helemaal wijs met zijn mooi vogel knuffel en weer fijn gespeeld.

13. Het eten was wel goed klaargemaakt en heel smaakvol maar ik ben helaas met honger in de maag weggegaan, erg kleine porties.

14. Klüver
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Kein wirklicher Genuss....es war einfach mangelhaft.....es war die letzten Jahre viel besser. Neuer Koch???
    Neue Geschäftsführung???
    Gehe ab heute woanders essen.

3,6
  15. van der Velde
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir fahren seit Jahren gerne nach Texel und für uns war es immer ein highlight in's Vogelhuis zu gehen. Wir haben uns die 2 teursten Essen der Karte gegönnt (Lammschulter sowie Rinderfilet), weil sie uns einfach super gut geschmeckt haben und es etwas Besonderes für uns war. Die Essen wurden jedes Mal sehr schmackhaft fürs Auge dekoriert und meist mit Bratkartoffeln und Pommes sowie Gemüse serviert und dazu gab es nochmal zusätzlich Beilagen Schüsselchen. Heute waren wir mehrfach enttäuscht, denn zum einen gab es die Lammschulter nicht mehr und zum anderen wurde das Rindfleisch ohne jegliche Dekoration und das ersatzweise bestellte Lammtöpfchen waren kläglicherweise ca. 5 Stückchen Lamm Daumnagelgross. Wir hatten noch Fotos von den Gerichten vom letzten Jahr und waren mehr als enttäuscht. Wir werden ab heute woanders auf der Insel essen gehen.

2,4
  16. Heerlijk gegeten altijd erg druk met klanten snel je eten en eten is heerlijk.

17. Tessa Slebos

Heerlijk gegeten met de familie! Fijn dat er een kids speelhoek is voor de kleintjes (erg uitgebreid ook!). Erg goede en behulpzame bediening die van wanten weten en goed advies gaven.

Een must tijdens een bezoek aan Texel!

18. De beste asperges? In de Oranjerie! De beste hoofdgerechten? In de Oranjerie? De lekkerste Aperol? In de Oranjerie! En dan nog een super service, veel en vriendelijk personeel en een toffe zaakvoerster! Dus elke Texelvakanties naar de Oranjerie!

19. B. J. Peters.

Uitstekende maaltijd en heel prettige bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

20. Tom 120 punten

Wie schon öfter war auch in diesem Urlaub ein Besuch im Vogelhuis fest eingeplant. Die Reservierung über Eet.nu hat wie immer reibungslos geklappt. Unser Wunsch nach einem Tisch am Fenster wurde berücksichtig.
    Der Empfang war gewohnt freundlich. Nach wenigen Minuten an unserem Tisch waren wir mit Getränken versorgt.
    Der Service war von A bis Z prima und aufmerksam, wie gewohnt.
    Die Atmosphäre war ebenfalls sehr gut.
    Beim Essen gab es diesmal deutliche Unterschiede. Der Kabeljau war sehr gut, da gibts es nichts zu meckern. Die Beilagen waren ebenfalls lecker und ausreichend.
    Das Schweinefilet war jedoch nicht mehr ganz medium und am dünnen Ende doch arg geröstet.
    Das geht definitiv besser.
    Insgesamt sind die Portionen kleiner geworden, man wird aber auf jeden Fall satt.
    Wir haben das Empfinden, das die Preise deutlich angezogen haben, da muss dann auch geliefert werden.
    Somit fällt die Bewertung für diesen Besuch etwas verhaltener aus als sonst.
    Trozdem, als Fazit bleibt ein schöner Abend mit leckerem Essen und einem tollen Service.
    Wir kommen wieder.

21. Cecilia van Duin

Een geweldige avond gehad. Heerlijk gegeten en een super lekkere wijn geadviseerd gekregen. Voor de kinderen is het altijd leuk om terug te komen, vooral met de leuke attentie bij het kindermenu. De bediening is altijd enthousiast en weet waar ze over praten. Wij komen zeker terug!

22. Heleen Eriks

Heerlijk gegeten !! Alleen de bijlage voor 4 personen was minimaal klein schaaltje patat en groeten en sla!!!

23. Jan Liesbeth Diko en Gijs. Doornenbal

Zoals altijd heerlijk gegeten. Kortom we komen graag bij jullie eten!!

24. Hillie en jeroen

Heerlijk gegeten bij jullie. Vlotte en gezellige bediening!

25. Altijd weer een feest als we op texel zijn. Het is dan ook door de ervaring een Must om minimaal 1× naar het Vogelhuis te gaan. Altijd supergoed eten en zeer gastvrij en kundig personeel. Wat altijd klaar staat om even een persoonlijke noot toe te voegen. Of even als de tijd het toe laat een praatje komt maken. Zeker de deskundigheid en de gastvrijheid van het personeel maakt dit restaurant Uniek. Wij komen hier nu meerdere jaren en zullen het zeker aan iedereen aanbevelen.

26. Fam van Domburg

Wij hebben het jubileummenu gekozen het afgelopen weekend/zondag.
    Dit is een echte aanrader, we hebben ons laten verrassen en het was overheerlijk.

27. Michael Weber

Again a pleasure to be at one of the wonderful places on Texel. Congrats to the team on duty and as well to the kitchen, which serves us sgain a wonderful dinner.

28. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wie immer, sehr lecker, nette Atmosphäre, zuvorkommender Service.

29. Silvia Wiegratz
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr gutes Restaurant, gemütliches Ambiente und sehr gute Bedienung.
    Das Essen war super, wir kommen gerne wieder.

30. Met zijn vieren heerlijk gegeten, perfecte tomaten creme soep, broodplankje waar met meerdere personen van gegeten is, zalige mixed grill en juttersnitsel gegeten.
    Wanneer we weer op Texel zijn komen we zeker terug.

31. Christel Duit

Beste,

Het eten was geweldig en de bediening uitstekend!
    Zeker een reden om hier nogmaals te komen eten!

32. De ontvangst was weer even hartelijk als altijd. De service zeer vriendelijk, attent en snel. Erg veel oog voor de mindervaliden. Het eten is heerlijk en met zorg geserveerd. Er wordt regelmatig geïnformeerd of alles naar wens is.
    En niet onbelangrijk: de toiletten zijn schoon en ruim.
    Wij komen hier altijd graag terug als wij weer op Texel zijn. Echt een aanrader.

33. Anton

34. Zeer goede bediening super goed eten voor een redelijke prijs is voor iedereen aan te bevelen fijne sfeer lekker gezelig.

35. Bediening is heel attent en super vriendelijk. We komen hier al meerdere jaren en de kwaliteit van het eten en vriendelijkheid Vd bediening is continu goed!

36. Heerlijk gegeten bij Vogelhuis Oranjerie. In de afgelopen 14 jaar dat wij op Texel zijn eten we een (aantal) keren bij het Volgelhuis. Zoals ook deze laatste keer. Vooraf Hollandse garnalen en Texelse Visschotel heerlijk smullen. Hoofgerecht Mixed Grill en Tong allebei goed klaargemaakt, met lekker patatjes, gebakken aardappels, groenten en sla. Lekker glaasje wijn erbij. Bediening is altijd geweldig. Zeer vriendelijk en oplettend. Al met al een wederom een geslaagd etentje bij Vogelhuis Oranjerie. Tot gauw.

37. w.mandjes

De maaltijden waren prima, het werd snel en op een nouvelle cuisine geserveerd.
    Het zag er smakelijk uit en dat was het ook.
    Onze serveerster deed haar werk adequaat en was vriendelijk.
    Het Vogelhuis stijgt niet boven andere restaurants uit maar dat proberen ze dan ook niet.
    Het is niet pocherig maar "gewoon" goed!

38. Heerlijk gegeten, zoals altijd! Als we op texel zijn komen we hier altijd eten.
    En de bediening is ook super.

39. Ontzettend lekker en gezellig gegeten. Aanrader ook voor families met kleine kinderen. Er is een speciale kinderspeelhoek, placemat met kleurtjes etc. Prettige bediening ook.

40. Gisteren prima gegeten bij Vogelhuis Oranjerie. De sfeer was goed, ook al was het erg druk (doorlooptijd gangen, geen probleem). Vriendelijke gastheer die het leuk vindt om een praatje te maken.
    We komen zeker nog eens terug.

41. Goed eten met vriendelijk personeel in gezellige sfeer.

42. Jos Knoben

43. Mariette Timmer

We hebben heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en je wordt vlot bediend.
    Als we weer naar Texel gaan, komen we er zeker weer.

44. Ans de Haan

Met groep 12 personen gegeten bij vogelhuis Oranjerie. Gastvrij ontvangen. Persoonlijke benadering. Heerlijk eten, mooi opgediend. Prettige ontspannen sfeer. Goede menukaart, keuze ruim. Prijs prima.

45. Bart & Bianca

Prima gelegenheid om te eten. Gezellige en leuke bediening en lekker betaalbaar eten. Zeker voor herhaling vatbaar👍👍👍😊😊

46. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wieder einmal war es ein sehr gelungener Abend zum Abschluss.
    Unserer Texelwoche.
    Online-Reservierung klappte hervorragend mit sofortiger Rückmeldung.
    Und Bestätigung der Plätze.
    Wie immer war alles einfach nur Spitze. Freundlicher Empfang;
    Bedienung sehr nett und zuvorkommend.
    ÜBer Speisen (Qualität und Garpunkt) und Getränke muss man nicht reden.
    Einfach Spitze. Für sein Geld wird man voll entschädigt.
    UNS gefällt es hier immer wieder und wir haben unseren nächsten Besuch.
    Im Vogelhuis Oranjerie schon eingeplant.
    Macht weiter so.

47. Een fantastische avond met 14 vrienden. Een warm welkom in het restaurant, een fantastische lange tafel voor ons allemaal, een vriendelijke attente bediening, en een heerlijk diner, erg lekker eten en de borden waren fantastisch opgemaakt. Net even anders dan gewoon. Het was erg lekker van voorgerecht tot nagerecht.

48. Gewoon super, geweldig, uitstekend, fantastisch, uitmuntend, top.👍🏽

49. Fam. Steenbakkers

Het is het een zeer kindvriendelijk restaurant, personeel goed op kinderen ingesteld, heerlijke gerechten! Kortom een restaurant om aan te bevelen voor gezinnen met kinderen! Wij komen hier beslist nog een keer terug.

50. S. Planting

Vrijwel elke vakantie op Texel wordt er ook gegeten bij het Vogelhuis en iedere keer gaan we met een voldaan gevoel weer naar ons vakantiehuis. Ook volgend jaar kan men weer op ons rekenen.

51. Matige kwaliteit, eten tegen te hoge prijs. Zeer lang zitten wachten op hoofdgerecht. Onze bestelling bleek niet uitgevoerd te zijn. Daarover iets gezegd en verwachtten enige reactie daarop. Bleef echter uit. Kreeg flauwe argumentatie over onze opmerking daarover. Dit restaurant In de categorie eens maar nooit weer.

52. Gijs de Bruin

Het eten is heerlijk, alleen de "pauzes" tussen de gerechten door zijn zeer kort.
    Als je na 5 min na het voorgerecht het hoofdgerecht al krijgt en idemdito het nagerecht ook 5 min na het hoofdgerecht krijg je echt de indruk dat ze jou tafel zo snel mogelijk weer leeg willen hebben om hem het liefst nog 2 keer te gebruiken.
    Als we uit gaan eten moet het relaxt gaan, wij stonden binnen 60 min weer buiten.
    Wij lopen voortaan het vogelhuus voorbij

53. Het was een geslaagde avond. Het eten was voortreffelijk en de sfeer en bediening zijn ook heel erg goed. We komen dan ook graag elke vakantie hier een keer terug.

54. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Super Restaurant, kann ich nur empfehlen! Wirklich gutes Essen zu angemessenen Preisen, sehr netter Service, Hunde sind willkommen und eine online Tisch-Reservierung ist problemlos möglich!

55. Wij hebben heerlijk gegeten in een geweldig restaurant en zijn bediend door zeer terzake kundig personeel. Wij waren hier de vorige week ook al met vrienden en onze dochter. Evenals 2 jaar geleden toen we hier ook enkele keren hebben gegeten. Alle keren uitstekend gegeten en ook toen bediend door gemotiveerd personeel.

56. Heerlijk gegeten en vriendelijke, attente bediening. De porties zijn wel erg groot, keuze uit grote/kleine portie zou wat ons betreft een verbetering zijn. Gezellige sfeer.

57. Gezellig restaurant waar je prima met kinderen kunt eten. Ze hebben een leuke speeltuin buiten waar onze zoon zich prima vermaakt heeft terwijl paps en mams nog even konden natafelen met een kopje koffie.

58. Als wij op Texel zijn eten wij hier altijd meerdere keren, gewoon goed eten en uitstekende service. Zoals altijd weer voor herhaling vatbaar!

59. Ineke Suijk

We hebben heerlijk gegeten, mijn man uiensoep en een vleesgerecht, ikzelf garnalencocktail en een vegetarische groenten strudel. Ondanks de drukte geen lange wachttijden, maar vlotte, vriendelijke bediening. Als afsluiting een heerlijk kopje koffie, goed sterk, dus geen slap aftreksel wat we helaas ook vaak krijgen. Echt een dikke voldoende dus.

60. Van bemmelen

Het is ieder jaar weer een feest wand we kijken ook uit wand wat voor kleur heeft nu dat beest en het eten is ook goed voor groot en klein en we.
    Welzijn weer blij als we bij de oranjerie zijn dus nu nog even wachten tot het volgend jaar dan zijn we ook weer beslist daar!

61. Cees van Beek

Datum: 23-8-2018

Cees, Ton en Ine,
    Wij hebben met z'n drietjes lekker gegeten.
    En bediening was goed.

Tot de volgende keer.

62. Geweldige gastvrijheid gecombineerd met een heerlijke kaart en persoonlijke aandacht heeft mijn moeder zeer blij gemaakt met het vieren van haar verjaardag in Vogelhuis Oranjerie. Bij aankomst kreeg ze een verjaardagscadeau bestaande uit Texelse streekproducten. Wat een verrassing! We hebben een zeer kleine familie, dus dit voelde voor haar als verjaardagsvisite, zeker toen het dessert met vuurwerk werd geserveerd en alle ons omringende gasten voor mijn moeder begonnen te zingen. Hartelijk dank aan de medewerkers van Vogelhuis Oranjerie voor deze memorabele verjaardag, waar ze heeft genoten van de heerlijke gerechten en het feest erom heen.
    Als persoonlijke noot: het voorgerecht vis combinatie is voortreffelijk!

63. Dennis Franco

Super gegeten. Super personeel. Mooi aandenken gekregen ivm onze 10de huwelijksverjaardag.

64. Prima verzorgt en erg lekker gegeten.

65. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Guter, schneller und sehr netter Service

Gute Preise (Preis/ Leistung) für Texel

Leckeres Essen, großzügige Portionen inkl. ausreichend Beilagen, leider Tiefkühlgemüse,
    wir hatten das Lamm-Duo und die Lammschulter, leider zu viele verschiedene Geschmäcker auf den Tellern, manchmal ist weniger mehr.

Unruhige Atmosphäre, da es ein sehr kinderfreundliches Restaurant ist, war für uns und unseren Sohn ideal, dazu gab es noch unerwartet eine kleine Überraschung für ihn... muss man mit rechnen und mögen.

Leider hat die Online-Reservierung trotz Bestätigung per E-Mail und SMS nicht funktioniert. Gerade soeben einen Tisch bekommen.

66. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir kommen immer wieder gerne her! Ein besonderer Ort an dem man bei gutem Essen gesellig beisammen sitzen kann.

67. Dirk Farwick
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Super lecker. Wirklich sehr aufmerksame und freundliche Bedienung.
    War nur saisonbedingt sehr voll und rummelig.

68. Familie Koster

Heel gezellig restaurant. Top voor kinderen. Met de speelboom en springkussen. En niet te vergeten de leuke vogel bij t kindermenu.
    Heerlijk eten. En ontzettend leuk personeel. Echt een aanrader. Komen hier al vele jaren met plezier en smaak 😋.

69. Anny van Gool

Super lekker gegeten en gelijk gereserveerd voor de volgende keer!

70. Elly Janssen

Met 8 volwassenen en 6 kleine kinderen gegeten. De bediening was vakkundig, snel en relaxt. Top.

71. Claudia
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Tolles Restaurant, super Essen, Bedienung aufmerksam und freundlich! Wir kommen regelmäßig und gerne hierher im Urlaub!😊👍🏻

72. We komen al enkele jaren naar Texel en aten altijd de laatste avond bij de orangerie maar de laatste keer was wel heel erg slecht.
    De carpaccio was niet om te eten. Het lamsstoofpotje was meer een juskom met hier en daar een stukje vlees. De mix grill was koud met wat verlepte groente op de saus die ook nog een lauw was.
    Al met al een teleurstelling.

73. Sandra Frede

Super lecker, guter Service.

74. P Keupink

Heerlijk eten, vlotte en leuke bediening, kortom zeer geslaagde etentje met mijn broer en schoonzus

75. Agaath Zwartbol

Vanavond heerlijk gegeten(tong) vanwege ons 45 jarig huwelijk. Dit hadden we dus duidelijk aangegeven bij de reservering op 15 juni toen we daar ook aten. Bij ontvangst werd het duidelijk genoemd, maar helaas, er werd geen enkele aandacht aan geschonken, zelfs kopje koffie lukte schijnbaar niet. Jammer, toch heel erg teleurgesteld!

76. Prettig familie restaurant. Er wordt rekening gehouden met de jarige (uit hun eigen initiatief). Aan de kinderen wordt gedacht. En huisdieren zijn toegestaan. Gevarieerd menu en heerlijk gegeten.

77. Wij hebben buiten gegeten binnen stonk t naar frituurvet! Kipsate was goed lamsvlees droog en mosselen geen probleem! Binnen is t een vreetschuur zou hem niet aanraden bij andere personen wij hebben er gegeten met 6 personen! Bediening oké.

2,1
  78. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!
    Goede prijs.

79. Derk vd veen

Heerlijk gegeten, de vis die we bestelden was niet gefileerd. Dit werd op verzoek van ons wel zo netjes voor ons gedaan! Complimenten voor de serveerder!

80. Cora nelis

Werkelijk super. Super vriendelijke bediening. En wekelijk zalig gegeten. De top van Tessel. De opmaak van de borden was ook super. Groot compliment voor alle medewerkers

81. Tanja en Jannie

Ondanks de drukte werden we snel bediend. Personeel is vriendelijk en zet zijn beste beentje voor. Het voorgerecht was prima, het hoofdgerecht was een behoorlijke portie (voor ons te veel), de bijgerechten waren gevarieerd.

82. Leuk opgemaakt, eten was overheerlijk! We waren wel een beetje in een hoekje gezet en iedereen om ons heen was net weg terwijl de rest van het restaurant erg druk was, eten duurde ook een beetje lang(gezien de drukte niet raar), maar het was hardstikke lekker zou hier zeker nog een keer komen eten.

83. DIETER HOLZAPFEL
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir waren oft in dieser Woche dort und sind immer gleich freundlich bedient worden. Wir können das Restaurant nur empfehlen.

84. Wat is er aan de hand bij Vogelhuis Oranjerie? Was jaren vertrouwd adres, maar kwaliteit is erg wisselend de laatste tijd. Begin mei hier gedineerd, mixed grill, vlees was erg droog, saus en groente was lauw en leek opgewarmd/uit potje, niet vers. We zijn anders gewend bij dit restaurant. Waarschijnlijke andere kok, want de kwaliteit wisselt erg per seizoen. We gaan voorlopig even niet meer naar dit restaurant, hoewel de bediening wel erg sympathiek is, jammer…

4,7
  85. Eten was ok, service erg zakelijk in een enorm lawaaierige omgeving. Kortom; geen aanrader meer.

4,5
  86. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir kommen immer wieder gern. Das Essen ist gut, das Personal sehr freundlich.

87. Grietje Tammenga

Ondanks dat het erg druk was bleef het personeel vriendelijk en kregen we ons eten toch snel. Alles keurig verzorgd. Zeer tevreden.

88. A. vd Lee-Carty

Echt lekker gegeten. Was heerlijk genieten. Goede sfeer. Vriendelijke bediening. Speelplaats voor de kinderen was top.
    We gaan zeker terug.

89. Lagendijk

Wij hebben op 4 mei met negen personen heerlijk gegeten. Alles was prima verzorgd en van goede kwaliteit. Heel positief vonden wij het dat er om acht uur twee minuten stilte in acht werd genomen i.v.m. de dodenherdenking. (Wel jammer dat een daar aanwezig duits echtpaar er zich niets van aantrok en er zelfs wat lacherig over deden!!) Voor het eten een echte aanrader. Ook zeer vriendelijk personeel en een speeltje voor de kleintjes. Top!!

90. J Meijdam

2E jaar bij de Orangerie op Texel.
    Heerlijk gegeten, asperges waren TOP!
    Vriendelijk en servicegericht personeel.
    Wij zeggen tot volgend jaar!

91. Klaver

Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer. Een aanrader!

92. Met 12 personen gegeten bij Vogelhuis Oranjerie, bij 1 persoon was de vis niet helemaal zuiver, we hebben de klacht gemeld. Verder bij de andere personen prima.

93. Janssen

Elke keer als we Texel bezoeken eten we bij de Oranjerie in de Koog. Succes verzekerd!

94. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir sind wieder sehr zufrieden gewesen. Vielen Dank und bis demnächst.

95. Rolf Koch
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Tolles Lokal und leckeres Essen.

96. A.Eelman

Super goed restaurant: leuke bediening, erg goed eten. Leuke sfeer. Kortom: Vogelhuis Oranjerie is een echte aanrader!

97. P.Eelman

Mooie ervaring. Alleen jammer dat het kindergedeelte voor binnen in de loop naar buiten is. Het was best fris in de gang omdat de deur naar het terras vaak open ging.

98. Seegers

Heerlijk gegeten, het was druk maar super service en voor de kinderen is er genoeg te doen en ze krijgen veel aandacht!

99. Uitstekende locatie van de betere kwaliteit zo is op Texel niet gauw te vinden.

100. Jans en Gé Woering

We hebben heerlijk gegeten de sfeer is gezellig en de bediening is prima.
    .Bij ons volgende bezoek komen we zeker terug.

Volgende pagina