Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

6 19196
  1. Niet heel erg fan van een snackbar maar ik had zin in een frietje met mayo en een berenklauw. Toen ik had besteld was het snel klaar en ik werd vriendelijk aangenomen door een van de werknemers. Ook hadden ze Chinese gerechten wat erg opviel in een snackbar. Over het algemeen een leuke tent.

2. Luuk

3. Geweldig eten. Een kip en een spareribs besteld allebei heerlijk voor een goede prijs. De werknemer die mij heeft geholpen was erg aardig en het eten duurde ongeveer 20 minuten. Er werd ook aan mij voorgesteld om het thuis te laten bezorgen maar ik wilde wel even in de winkel zitten en de artikelen lezen die ze hebben opgehangen. Top afhaal/bezorg restaurant!

4. Luuk

5. Internationaal Rijen

Familie Govaerts

Lekker gegeten
    Vriendelijke bedrijfsleider en vriendelijk personeel.
    Goede service.
    Prima kwaliteit en vers.
    Veel keuze voor ieder wat wils.

6. Onbeschofte Chinese eigenaren
    Spreken geen woord Nederlands alleen wat ze willen horen , paar keer wezen eten , elke keer slecht !voor ons nooit meer 👍

1,7
  7. Kleine eetwaren Nijmegen

Na 35min wachten terwijl er 1 groep buiten zit compleet te worden genegeerd. Nooit een kaart gezien of aangesproken te worden zijn we maar weg gegaan......

8. Super lekker gegeten tegen redelijke prijs. Mooie ruime keuze, prettige bediening in mooie omgeving.

9. . van den Heuvel

Helaas het eten was dramatisch.
    Rib eye rood gevraagd en medium gekregen.
    Onbestendigde saus erover opmaak bord akelig om te zien.
    Bijgerechten ook een onvoldoende.
    Kok had zeker niet veel zin i.v.m. voetbalwedstrijd ajax op tv.
    Geen aanrader dus.

10. Pannenkoekenhuis Eede

De speeltoestellen zijn aan vervanging toe de wafels smaken naar een hap deeg. Bestrooi met te veel poedersuiker.

11. Het eten was voortreffelijk, het vlees super mals. Advies wat we nog kregen was top. Echt 'n aanrader. Qua prijs/kwaliteit, heel goed

12. Pannenkoekenhuis Eede

Texel

13. Internationaal Tilburg

Prins Heerlijk beviel me slecht. De sfeer onderling bij het personeel is om te snijden, slecht personeelsbeleid, werd mij verteld.

1,1
  14. Edwin Schot

Heerlijke lunch met gastvrij en vriendelijk personeel. Kortom; heerlijk gegeten in een prima ambiance.

15. Anita schot

Heerlijke lunch, een super gastvrouw, aanrader om naar toe te gaan.

16. Perfect eten, gezellige medewerkers.
    En de medewerkers zijn heel vriendelijk en maken over en weer een grapje om de klant zich op zn gemak te voelen. Met andere woorden gewoon Toppp alles is helemaal perfect!

17. Nederlands Workum

Jos de Koster

Op nog steeds zonnige dag, op mooiste plek van Workum,
    hier heerlijk geluncht op het overvolle terras. Door de drukte duurde het even, maar we hebben hier prima gegeten tegen een zeer aanvaardbare prijs.

18. Bert Grijpstra

Gezellige klein eetcafe, met veel aanbod op de menukaart. Aantrekkelijke prijzen en voor iedereen betaalbaar. Goede service/bediening en houdt rekening met persoonlijke wensen. Vooraf reserveren, en je kan eventuele wensen benoemen bij je reservering. Kortom, van harte aanbevolen!

19. Onvriendelijke ongeduldige bediening. Oude droge gerookte paling.

20. Heerlijk gegeten weer! Goede, snelle bediening en veel keuze uit gerechten!

21. Dit is wel het merkwaardigste restaurant dat ik ken.
    Ik vroeg om de menukaart, en kort daarop verscheen een dame bij ons aan tafel die zei : "Ik ben de menukaart".
    Nu was de keuze gelukkig niet zo uitgebreid dat wij daar oeverloos naar moesten luisteren, en (op mijn advies) de meesten van ons kozen voor de aangeklede gehaktbal, hoewel de Twijzelburger toch ook aanlokkelijk in de oren klonk.
    De betreffende bal is onbehoorlijk lekker, en kent een formaat waar menigeen tegen aanhikt.
    Met 6 man geluncht, drankje erbij en net iets meer dan € 30,- kwijt !
    Als ik niet in de Librije eet kom ik weer hier !!!

22. j Blaauwhof

we hebben lekker gegeten en de sfeer was ook goed en als er iets op was werd het weer bijgevuld. we komen hier graag terug om te eten

23. Chinees-Indisch Hoeven

Ik had al vier jaar geen chinees meer gegeten en zo’n zin hierin dat ik geen neen kon zeggen tegen deze verleiding, af en toe moet je jezelf ook eens kietelen. Ondanks dat het geen Paleo en/of biologisch eten was heb ik toch lekker gegeten. Het was de zonde waard!
    Ontzettende aardige mensen in de bediening en als je een aanpassing op de ruime menu kaart wil is dat geen probleem. Ik heb mijn kippenboutje om kunnen ruilen voor saté. Met z’n drietjes gegeten, allemaal wat anders maar alledrie er over eens dat het lekker is en vers. De inrichting is oubollig en de tafels en stoelen zijn aan vervanging toe. Prijs kwaliteit verhouding us gunstig, fatsoenlijke prijzen voor hetgeen je voorgeschoteld krijgt.

24. Hanneke Starke

We hebben lekker gegeten. De bediening is keurig en attent. Goede sfeer. Kortom een prim plek om lekker en niet te ingewikkeld te eten.

25. Was geweldig als altijd.

26. Midden-Oosters Rotterdam

2 weken geleden hier wezen eten met familie.
    Ieder van ons was hier lang niet meer geweest maar vonden toen het eten toen heerlijk.
    Nu was het een dikke tegenvaller.
    We hadden meer vlees variatie bij de gerechten verwacht en ook misten we groenten.
    Deze zaten er haast tot niet niet bij.
    De spareribs (gelukkig had ik deze zelf niet) waren smaakloos en vet en en er zaten ontzettende ranzige zure groenten bij die niemand had opgegeten.
    De sfeer en de bediening waren wel prima maar wij komen hier niet meer terug.

27. Eten zout, was echt niet met liefde bereidt.
    Rijst koud, warme gevraagd en gekregen. Rest van eten lauw. We hadden rijsttafel.
    30 min. op kaart en 1e drankje gewacht terwijl het echt niet heel druk was. Nauwelijks aandacht. Na ruim 1 uur en na vragen eerste gerechten door. Nooit gevraagd of we nog iets wilde drinken. Nooit gevraagd of het naar wens was. Ook niet bij afrekenen maar denk dat ze dat niet durfde. Erg jammer want zou best een leuke zaak kunnen zijn.

28. Regionaal Goes

Vanavond onwijs genoten van het 8gangen dinner, leuke en gezellige zaak. Service was goed en leuk uitgelegd. Super smaakcombinatie en toffe opmaak. Zeker aan te raden en ga zo door!

29. Mark Martens

We hebben hier heerlijk gegeten. Spare ribs wauw top! Ook hebben we een heerlijke ossenhaas gegeten. Heb de ossenhaas kunnen snijden met een lepel zo mals.

De wijn suggestie was ook goed. Bediening was vriendelijk en attent.

Het zat goed vol het was druk veel kinderen aanwezig maar ach. Het was zondag en om half 6 mooi weer. Wat wil je nog meer. Volle zaak is goed teken. Het was top!

30. Vieze waterige pindasaus en ik heb werkelijk nog nooit zo’n klein frikandelletje gezien! En saus en uitjes waren denk ik ook bijna op. Wat een aanfluiting!