1281913621 95
1319523670 90
1502201049 43

1. Jammer dat ze een aangepast menu hebben voor vakantieveilingen.nl Steld niet veel voor.

2. Een High tea 5 gangen en op een andere dag de high koffie 3 gangen genuttigd. We hebben eerder bij andere gelegenheden high tea en koffie gehad dus we hadden er zeer veel zin aan en hadden ook trek.

Beiden mogen niet geen high tea en koffie genoemd worden het is koffie en thee met een zeer klein hapje. Prijs kwaliteit is veel en veel te duur. Je krijgt bij alle gangen muizen hapjes ( ter grote van een dobbelsteen en soms iets groter.
    Op papier staat het heel mooi maar je krijgt bv bij de high koffie de helft van de helft van een punt appeltaart. Gelukkig hadden wij het via Groupon gekocht dan betaal je de helft van de originele prijs maar dat is nog te duur van wat je ervoor krijgt. Het jongere personeel is erg vriendelijk de oudere mevrouw geeft aan dat zij zich niet houdt aan wat er op papier staat van je gekocht hebt maar dat zij zelf bepaalt wat je voor geschoteld krijgt en dat is zeer zeer weinig.

Je ziet ons niet meer bij de Pulle terug.

3. Voor koffie en thee prima. Ook is de bediening goed. Maar verder... voor High Tea, High Caffee, moet je elders gaan. Als je je Groupon wilt verzilveren komt de aap uit de mouw. De mevrouw zegt dat ze haar eigen dingetjes doet wat betreft de hapjes. Je krijgt dus niet waarvoor je van tevoren betaald hebt.
    De High Tea hapjes zijn zo klein dat je er nauwelijks een holle kies mee kunt vullen. Blijkbaar weet men niet wat een High Tea inhoud. Gelukkig hebben we hier niet het volle pond voor betaald anders hadden we ons flink gekocht gevoeld. De normale prijs betreft 17,50 pp.
    Gelukkig was daarna een patatje bij de Mac Donalds lekker om onze honger te stillen.

Wat sfeer betreft is het dik onvoldoende maar hier heeft de ligging (Tamboerpassage) ook mee te maken. Het was als een sterfhuis qua sfeer.
    Kortom, niet voor herhaling vatbaar!

4. Vandaag luxe high tea gehad. ik had gereserveerd via groupon heb vaker high tea gehad maar zoiets nooit gehad. 1 voor 1 kregen we 5 keer maar en meer warme en koudebroodjes en begin en eind zoetigheid. geen muffin cup cake of tompuce. en terwijl voor de luxe high tea stond op de site onbeperkt thee of alle soorten koffie .thee kregen we wel maar koffie konden we 1 keer maar luxe koffie krijgen. wel gewone koffie ook geen capucino .Sorry dit noem je geen luxe high tea .

5. Ik had een vriendin hier uitgenodigd voor een high tea. Dat viel toch even tegen! Er was geen verse thee, alleen zakjes. De hartige sandwiches waren matig belegd en de zoete lekkernijen waren weinig. Ik als vegetarier kreeg gewoon minder beleg. Het vlees werd weggelaten maar er werd niets toegevoegd zoals groente, vis, noten o.i.d.
    Ik heb de bediening hierop aangesproken, maar zij zeiden het altijd zo te doen. Ze waren ook niet van plan mij iets extra's te geven. Een slechte beurt voor deze zaak!!!

6. Willemieke

Met een vriendin high tea gedaan via Vakantieveilingen. We vonden het erg jammer dat er geen verse thee was en wat nog meer jammer was dat er weinig zoetigheid aan te pas kwam. Wel 1 stukje brownie als vooraf en als laatste ook nog iets kleins zoets. Het was vooral sandwich. We vonden het erg tegenvallen en raden dit dan ook niemand aan.

7. Vrijdag 3-3-2017 via Vakantieveilingen High Tea gehad bij de Pulle in Hoogeveen, het aanbod wat wij kregen was verschrikkelijk weinig. Gewoonweg diep triest, wij hebben vaker High tea gehad bij meerdere bedrijven, overal was het aanbod meer en groter. Bij De Pulle was puur mensen oplichten, dus voor ons nooit weer de Pulle, ook niet als het gratis is.

8. Vandaag een heerlijke high tea gehad.
    Overal even veel zorg aan besteed.
    En alles zelf gemaakt en vers!
    Vriendelijke bediening, wij hebben een hele gezellige en smakelijke middag gevad.
    Kom maar door met de volgende actie de pulle👍😁

9. M. Vortman

Zeer slecht. Via vakantieveiling.nl geboekt. Dit is wat zij zeggen dat er geboden gaat worden.
    Bij ieder restaurant wordt een andere high tea geserveerd. De high tea bestaat altijd uit verschillende hartige en zoete hapjes. Hieronder enkele voorbeelden van de hapjes, die je kunt verwachten:

• Scones
    • Brownies
    • Muffins
    • Cupcakes
    • Gebakjes
    • Quiche
    • Wraps met hartig beleg
    • Diverse fingersandwiches

Wij hebben alleen wat fingersandwiches gezien. We kregen eenhaps tostietjes en 3 eenhaps sandwiches. 2 Opgedroogde 1 haps stokbroodjes met stukje ham waar zelfs de poes niet van merkt of hij iets weggeslikt heeft. Het laatste rondje was een klein stukje wortelcake en een flinterdun afgesneden plakje appelgebak met een te dikke bodem. Dus misschien 4 appelstukjes van een paar mm doorsnee. Dat was t laatste!
    Als je een high tea (zoals deze hoort te zijn) gewend bent, dan denk je dat er nog minstens 8 gangen komen met zulke tapashapjes. We werden niet ingelicht dat dit 't was. Heb thuis fatsoenlijk nageluncht.

Tip: kies een ander high tea adres.

10. Kwamen hier voor een kopje koffie/thee. Eerst bijna 10 minuten moeten wachten tot er iemand langs kwam. Het meisje was erg onzeker en straalde niet echt uit dat ze plezier had in haar werk. Een taartje en een broodje brie besteld, de monchou was oké. Een half uur moeten wachten op het broodje wat bijna beschuit was. Als je een broodje bestelt verwacht je toch een beetje sla, tomaat etc. We kregen wat we besteld hadden: een broodje brie. Niks aangekleed o.i.d. Bediening zeer onvriendelijk 'het is druk mevrouw' terwijl ze niets staan te doen bij de kassa. Er kon amper een excuus vanaf en werden zo'n beetje weg gekeken. Dit nooit weer.

2,1
  11. Vandaag geweest, erg slecht bevallen. We hadden 2 halve stokbroodjes gezond besteld. Erg duur 5,75 euro voor 1 broodje, chocomel en 1 thee, net geen 17 euro kwijt!! Wachttijd was ook rond de 20 min omdat ze het drukker met praten achter de balie hadden. Soort witte saus zat er tussen met wortel, brrr. En het beleg was zo weinig en flinterdun gesneden. Je kon er bijna doorheen kijken. Ik kom hier nooit weer, was ook te zien want er zaten maar 3 mensen. Er was verder niks anders open op dat ongezellige winkelcentrum. Veel winkels waren gesloten en de kleuren van het winkelcentrum doen een grafsteen na. Hop hop gas erop, snel weer terug naar het mooie Groningen.

1,7
  12. In tegenstelling tot een aantal voorgaande reviews wil ik toch graag onze positieve ervaring hier neerleggen.
    We werden goed onthaald, konden zelf een plaats kiezen en ons werd uitleg gegeven over de luxe high tea & coffee.
    Begonnen werd inderdaad met een brownie die voor het begin qua formaat goed was en vooral super lekker smaakte. De overige gangen zagen er zeer verzorgd uit, de smaak was zeker goed en er werd voldoende geserveerd.
    Personeel was vriendelijk.
    Kortom, wat ons betreft een aanrader en wij komen zeker nog eens terug.

13. Met z'n vijven naar de high tea. Tickets gewonnen via vakantieveilingen en op de website zag het er leuk uit. Komen we daar aan, in een passage, wat al minder mijn smaak van gezelligheid is, maar toch. Voor de rest leek het ons nog gewoon leuk. Tijdens de high tea werd het steeds minder door een aantal dingen. Heel weinig keuze in thee, wat je toch wel anders verwacht bij een high tea. Volgens de website zouden we ook dingen zoals scones of taart enz. krijgen (zoete hapjes), waar we ons erg op verheugd hadden. Wij kregen voornamelijk hartig, het enige zoet was het miniscule kruimeltje brownie op het begin. Ook werd er heel slecht verteld wat de high tea inhield of wat ons voorgeschoteld werd of wat ons te wachten stond. De wc's waren ook erg smerig en stoffig. Voordelen: het was gezellig met z'n vijven, ondanks de kleine keuze was de thee lekker, en de jumbo tegenover De Pulle heeft na de high tea ons toch nog voldaan!

14. We hadden ons er zo op verheugd: een gezellige high tea bij De Pulle. We hadden via Groupon twee bonnen gekocht en die waren allebei verzilverd. Zelfs nog via de telefoon bevestiging gekregen van De Pulle dat het goed zou komen. Toen we daar aan kwamen was er duidelijk wat mis gegaan, want we stonden niet op de lijst dus ze hadden ons niet verwacht. Meteen al kregen we het gevoel dat we helemaal niet welkom waren. Het duurde ook lang voordat we een plekje kregen. Na een poosje wachten kwam de eigenaresse eraan en gaf ons de schuld dat het niet goed was gekomen. Het was in ieder geval niet hun fout. Ze beschuldigde ons er eigenlijk van dat wij oplichters waren. Dit schoot ons erg in het verkeerde keelgat. Ook vooral omdat we alle bevestigingen op papier bij ons hadden. Toen bleek dat het toch niet onze fout was, maar wel die van hun werd niet eens even een excuses aangeboden. Het was niemands schuld en we moesten er niet meer over praten. Uiteindelijk kregen we toch onze high tea, maar het duurde erg lang voordat ze met heet water voor thee langs kwamen, en het aanbod was niet eens zo bijzonder. Het smaakte verder prima en het eten was vers.

Omdat we zo naar zijn behandeld en voornamelijk door de eigenaresse, zou ik er niet weer heen gaan.

15. Gisteren heb ik met vijf anderen een high tea gehad bij De Pulle. Dit was geregeld via een actie van Groupon. Drie weken geleden was het via Groupon gereserveerd. Een medewerker van De Pulle heeft nog teruggebeld voor meer informatie over de reservering en gaf aan nog even contact op te nemen met Groupon voor alle details. Ze gaf hierbij aan dat wanneer ze niet terug zou bellen alles in orde zou zijn.

Daar aangekomen waren alle tafels bezet. De reservering was dan ook niet bekend. We hadden de formulieren van Groupon meegenomen en deze werden ongeveer vier keer zorgvuldig doorgelezen. Na ongeveer twintig minuten werd er een tafel klaargezet waar we maar even moesten wachten. Even later kwam de eigenaresse om vervolgens duidelijk te maken dat wij de reservering niet goed hadden gedaan en we de Groupon codes niet verzilverd zouden hebben. Dit was uiteraard niet waar; een medewerker had immers nog gebeld.

We hebben heel wat verwijten naar ons hoofd geslingerd gekregen met als afsluiter: "Met jou ga ik de discussie niet aan". Uiteindelijk nam de eigenaresse contact op met Groupon (iets wat ze ons wilde laten doen) en daar bleek dat de reservering bekend was. Helaas kon er geen excuses van af. In plaats daarvan plaatste de eigenaresse zichzelf in een slachtofferrol ("Dit is vervelend voor ons allebei. U begrijpt toch ook wel dat we vaak te maken hebben met oplichters.")

Al met al is het duidelijk dat we er alle zes niet meer naar toe zullen gaan.

Het eten was verder prima, maar er waren helaas naar ons inziens te weinig zoetigheden en teveel broodjes. De thee zou onbeperkt zijn, maar het werd karig geschonken.

Afgezien van de eigenaresse was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

16. Via de Leukste Deal een high tea voor mij en m'n moeder gereserveerd omdat ik eet tijd weg ga. Eenmaal daar bleek er iets niet goed te zijn gegaan en konden we niet terecht. Was zogezegd te druk, terwijl er maar 3 tafels bezet waren. Personeel kwam niet met een alternatief en we werden weg gebonjourd. Daar gaan we nooit meer heen dus.

17. We hadden via groupon een high tea geboekt. Vervelend dat je weken van tevoren moet boeken, omdat anders alles al vol zit.

De locatie is midden in een winkelpassage, het was er behoorlijk warm, dit was echt onprettig.

Het eten was redelijk goed, al moesten we meer dan 20 minuten wachten totdat iemand aan onze tafel kwam om de thee en eerste gang te brengen. Bij de derde gang werd gevraagd of we nog heet water wensten, waarna het meer dan 10 minuten duurde voor er weer thee arriveerde (we hadden de hapjes inmiddels opgegeten). En het was niet eens erg druk in de zaak..

We vonden de gangen erg karig, met uitzondering van de koude sandwiches. Eén van ons had vrijwel geen beleg op de sandwich, dit was jammer. De porties zijn zeer klein, de eerste gang bestond bijvoorbeeld slechts uit een minuscule brownie. Het eten smaakt op zich goed, en alles wordt vers bereid. Maar wij vonden het erg weinig, zeker als je ervan uit gaat dat je normaal gesproken 15 euro per persoon betaalt. Bovendien was de variatie aan theekeuze niet erg groot.

Wij zouden dan ook niet snel teruggaan.

18. Ik had via Groupon een bon gekocht. Nadat ik op de site gereserveerd had kreeg ik geen bevestiging. Omdat ik zeker wilde weten dat het goed was gegaan heb ik nog even gebeld. Er werd bevestigd dat ik gereserveerd had. Aangekomen bij de Pulle bleek het niet goed te zijn gegaan. De eigenaresse geloofde niet dat ik had gebeld en bonjourde me nog net niet de tent uit. Ze verweet meteen dat ik het fout had gedaan en ze deden geen moeite om mij tegemoet te komen. Erg onvriendelijk. Ik denk eraan om mijn bon te gaan verkopen!

19. Dit slechte cijfer is, omdat ik op vele manieren heb geprobeerd te reserveren en alles vol was. Nooit meer via debestedeal reserveren. Waardeloos!

20. Vandaag met oudere dames en mijn zus gezellig voor een high-tea naar de Pulle geweest.

Wat hebben we genoten! Het was allemaal vers en erg lekker en natuurlijk heel veel thee! De dames (boven de 80) vonden het prachtig! Het ging allemaal lekker relaxt, niks geen gehaast, kortom, prima!

Dit is echt voor herhaling vatbaar! Dus... tot een volgende keer!

21. Samen met een vriendin een high tea gedaan. Alles wordt vers bereid, waardoor wij vonden dat we erg lang moesten wachten op een volgende gang. Het was allemaal lekker, maar niet bijzonder. Wij misten vooral de zoete lekkernijen, die waren wat karig. Personeel was wel vriendelijk. Al met al gaan wij voor een high tea voortaan ergens anders heen.

22. We hebben twee uur moeten wachten op een vrij simpele lunch. We moesten vijftig minuten wachten op (lauwe) soep, waarbij drie van de vier mensen andere lepels kregen (waaronder één een opscheplepel, en de ander een sorbetlepel). Deze soepkommen werden pas na een half uur opgeruimd, terwijl andere tafels wel netjes bediend werden. Ook toen wij vragen hadden over de gerechten, moesten wij het doen met een "ik kom zo naar u toe"- waarna de bediening uiteraard nooit kwam.

23. We hebben een coffee highthee gedaan, was de eerste keer. Zeer vriendelijk personeel, de locatie vond ik niet mooi, heel gewoontjes. Ook wat we kregen viel ons wel beetje tegen, misschien is het met de thee anders leuk voor een keer het gedaan te hebben. De prijs van Groupon was ook niet duur, maar we kiezen volgende keer toch voor een andere locatie. De koffie was lekker maar ik vond het niet lekker heet.

24. Francisca bos

Was zeer lekkere kwaliteit, ook zeker een aanrader voor andere mensen.

25. Gea Mijnheer

Hier een high tea gehad. Echt een aanrader! Alles is vers bereid, super vriendelijke bediening. Wij vonden het heerlijk.

26. Vandaag genoten van een high tea met een vriendin. Zelfgemaakte lekkere hapjes werden in verschillende rondes geserveerd. De timing van de rondes was erg goed, niet te kort op elkaar en we hoefde ook niet lang te wachten.. heerlijk 2 uur genoten, mede dankzij vriendelijk personeel, een aanrader!

27. Bezochten dit restaurant in de Tamboer Passage. M'n gast eet glutenvrij en vegetarisch. Dit was geen enkel probleem. Na overleg met de kok, werd een geweldige gemengde salade met champions, nootjes en kaas voorgezet die enorm lekker was aldus m'n gast. De bediening heel vriendelijk en attent. Echt weer eens bezoeken!

28. Jolanda Boxem

Gisteren samen met mijn 5 jarige dochter heerlijk genoten van een high tea. Er waren meer dan genoeg hapjes en stuk voor stuk ontzettend lekker en vers. De hapjes werden geserveerd in 4 gangen. Chocolaatjes, sandwiches, warm en zoet. Vooral die laatste gang was een topper! Mede dankzij het vriendelijke personeel was het een ontzettend leuke ervaring voor mijn dochter. De Pulle is een echte aanrader en wij komen zeker nog eens een kopje koffie drinken als we in de buurt zijn.

29. Slecht. Iedereen niet tegelijk het eten en blijkt ook nog dat ze een persoon zijn vergeten. Na het lange wachten dus maar weer wachten. Wel excuus gemaakt, maar weer lang moeten wachten tot 2 maal toe.
    Vind het geen aanrader.

30. Wij eten er regelmatig of halen wat op en elke keer is het dik in orde, prima tent.

31. Netjes en gezellig restaurant. Snelle, nette bediening. Je kunt er in alle rust eten.