Naast Railroad Steakhouse ligt een parkeerplaats die geschikt is voor ongeveer 30 auto's.

U kunt zeer gemakkelijk per trein bij ons komen. Station Nieuw-Amsterdam ligt op 200 meter van Railroad Steakhouse.

Gaat u graag uit eten? Dan ontvangen wij u heel graag in ons gezellige steakhouse. Wij zijn gevestigd in het tweelingdorp Veenoord/Nieuw-Amsterdam. Dit ligt op korte afstand van Emmen en is gemakkelijk per auto en trein te bereiken.

Gaat u graag de uitdaging aan met een flinke steak? Of kiest u voor een goede saté of een flinke portie huisgemaakte spareribs? Dan bent u in ons steakhouse aan het goede adres! Reserveer snel een tafel en geniet van een gezellige ongedwongen sfeer in combinatie met een culinair diner.

Bekijkt u vooral onze menukaart en bel daarna snel om een reservering te maken!

1281911760 100
1313197204 88
1386196572 92
1417482015 90
1459195940 91
1532195308 88

1. Ronald Stok

Fantastische Steakhouse, elke keer als wij in de buurt van Assen/Emmen zijn, dan bezoeken we dit Steakhouse. Buiten het eten en de sfeer vind ik ook de aandacht welke je krijgt van het bediend personeel fenomenaal. Deze persoonlijke aandacht kom je niet veel meer tegen.

2. Heerlijk gegeten, super leuke bediening, goede portie en een fijne ongedwongen sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

3. Eten super lekker, aardig personeel, tent ziet er goed uit, nette prijzen, kortom SUPER! ZEKER voor herhaling vatbaar!

4. margret

Heerlijk gegeten, eerlijke prijs en goede bediening.

5. Zeer vriendelijk personeel, sfeervolle inrichting en goed eten voor een betaalbare prijs. Aanrader!

6. Rob de Vries

Prima kwaliteit/prijsverhouding en zeer vriendelijk personeel.

7. Monique

Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

8. De bediening was super zoals gewoonlijk. En weer heerlijk gegeten…

9. Ik had de indruk dat ze ons snel " af wilden handelen" er werd al snel bediend en de tafel afgeruimd. Porties pattat en maio klein voor 2 personen. Moest dus al vlot bijgevraagd worden. Ik miste toch wat rauwkost. De warme groente kwam na mijn idee zo uit een pot.
    Het vlees, voor en nagerecht was prima.

10. Leuk restaurant en zeer lekker eten met porties waar je u tegen zegt.

11. Weer super gegeten. Gezellige mensen en sfeer.

12. Jessica

Een gezellige avond gehad. Alleen jammer dat er te veel honing op de spareribs zat daardoor proefde je het vlees niet meer zo goed voor de rest top vlees. En vonden het soms wat langer duren voordat de bediening bij je kwam om te vragen of je misschien nog wat drinken wou.
    Veder een top avond gehad voorafje en het nagerecht wat top 👍

13. Lisette

Prima eten, we hebben allemaal lekker gegeten. Goed voor elkaar!

14. Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Betaalbare prijzen. Kom zeker vaker terug. Een echte aanrader.

15. fam Scholtens

Lekker gegeten, gezellig en goede bediening

16. k van der veen

Wij waren in de buurt een weekend aan het vieren voor ons 40jarig huwelijk, en zijn hier gaan eten, nou het was perfect we hebben goed en lekker gegeten, als we in de buurt komen dan komen we zekers weer aan om te eten prima een dikke pluim waard.

17. Fam. Van Doorn

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Het ontbreekt de gasten aan niets. Een echte aanrader.

18. H.Jansen

Het eten was prima en bediening was oke, we vonden het wat gejaagd, we hadden om 19.30 Uur afgesproken, ik had van te voren nog gebeld, want ik had gezien dat ze om 21 uur gingen sluiten.
    Volgens eigenaar was dat geen probleem, we kregen alle tijd om te eten. Maar tijdens eten werd er al opgeruimd, wij hadden het idee dat personeel graag naar huis wilde, Wij waren binnen 2uur uitgegeten.
    We hadden voorgerecht amper op, kwam het hoofdgerecht er al aan.
    Jammer,

19. Christel Westerman

Wij hebben bij Railroad op eerste paasdag gegeten, voor het eerst waren we daar. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, we hebben een zeer prettige ervaring belkefd bij Railroad, echt een aanrader.
    Ook genoeg keuze voor kinderen.

20. Weer heerlijk gegeten net als anders, alleen werden onze borden niet opgehaald (we zaten al best lang niet meer te eten) en er niet gevraagd of we nog een nagerecht wilden. Toen maar van tafel gegaan en bij de Mac een nagerecht gehaald. Verder is alles mogelijk in overleg dus we komen nog graag een keer weer terug.

21. ria van Wijk

Alles was weer prima, nu voor de 8 ste keer geweest!

22. Ontzettend gezellige sfeer. Heel bekwaam en zeer vriendelijk personeel. En het eten was heerlijk.
    Kortom zeer zeker de moeite waard.

23. Agnes Drijfhout

Dit was de eerste keer dat we hier gegeten hebben, maar zeker niet de laatste keer!

24. Hoogland

We hebben ons goed vermaakt en lekker gegeten. Zeer geschikt voor kinderen. Je hoeft niet "opgeprikt" te zitten. Lekker ontspannen. 1 Tip. Rode bieten als warme groente geen succes.

25. Anneke Dekker

Wat een attente, behulpzame bediening. Alle lof voor het railroad-team! Voelde me echt te gast!

26. Dan. Schonewille

We hebben genoten van alles

27. Moniek tuin

Wij kwamen voor de 3de keer nu bij railroad vol verwachting maar helaas was het dit keer een tegenvaller. De bedienning was erg traag we hadden geen bestek en toen we bestek kregen werd het maar wat neer gelegd en mijn man wou een steak maar deze was op(!!) Daar begrepen wij niets van de zaak zat vol en dan moet je voor een steak nee verkopen vind ik niet kunnen!! Ook de kipfilet spies vond ik een tegen valler en de varkenshaas ontzettend droog kortom dit was de laatste keer voor ons jammer... bye bye railroad

28. Richard Berends

Het was wederom uitstekend voor elkaar. Tot de volgende keer.

29. Marisca sikken

Wij waren nog nooit bij jullie geweest. En zijn afgelopen zaterdag bij jullie wezen eten met vrienden van ons. Wij hebben heerlijk gegeten en vonden het zeer gezellig en sfeervol ingericht. Toen wij om de rekening vroegen, viel die ons mee na wat wij allemaal hadden opgegeten. Ik vindt jullie steakhouse zeer zeker een aanrader waard om heen tegaan. Wij komen zeer zeker nog een keer terug. Top.

30. Geweldige beleving en een absolute aanrader voor mensen met een voorkeur voor amerikaanse sferen en producten.
    Kwaliteit en bereiding zijn uitstekend.
    Wij waren met een groep van 8 personen en werden goed en gelijk bediend.
    Zeker een aanrader voor een avond met heerlijk eten, leuke sfeer en prettige bediening.
    Prijs kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend.
    Grote porties en goede keuzes van bijgerechten.
    Doen doen doen....

31. Marianne Hoekerd Bril

Een super leuk en knus restaurant.
    Super vriendelijk en gezellig personeel.
    En heerlijk eten 😊

32. Addie van Bunnik

Heel gezellig, goeie sfeer en goeie bediening. Voor herhaling vatbaar.

33. Heerlijk eten in een goeie sfeer voor een mooie prijs.
    Hier gaan we vaker heen.

34. L wittendorp

Het was leuk lekker en gezellig.
    Vriendelijk personeel, muziek was een beetje hard in t begin eten was prima.

35. Zaterdagavond geweest met 8 personen en een kleine. Het eten was perfect en gezellig goede bediening en gezellig de doppen van apenoten op de grond gooie prachtig komen gauw weer. Groeten van ons.

36. Voor onze familie en vrienden nummer 1. Altijd heerlijk eten, super personeel en een fijne sfeer.

37. Prima plaats, lekker eten, goede sfeer.

38. P.de vries

Op 25 januari waren wij 38 jaar getrouwd.
    Wij zijn railraod steakhouse in veenoord gegaan en hebben daar heerlijk gegeten.
    Wij werden vriendelijk verwelkomt.
    De bediening was zeer gastvrij en het eten was echt heel lekker.
    Ik zou het dan ook van harte aanbevelen om daar eens te gaan eten.
    Hierbij bedank ik de bediening voor een leuke avond.
    P. De vries.

39. Super leuke ervaring. Gezellige sfeer (heerlijk ongedwongen ), TOP personeel, die tijd voor je maken, mee denken, en in zijn voor een praatje, maar niet storend, we hadden spareribs besteld. Jeminee. Komt er een bord met 3 grote rekken ribben, heerlijk van smaak, goed gaar. Mijn ouders hadden een mixed grill… ook dat zag er super lekker uit. Gebakken aardappelen, frietjes, mayonaise, groente. Vingerspoel bakjes en botten emmertjes. Alles zo prima geregeld! Ijs na… en als attentie van het bedrijf, kreeg mijn vader een vuur fontein in zijn ijs (aangezien hij jarig was)… HOE LEUK en attent is DAT? ?! ! Voor ons was het een fijne onvergetelijke avond. Tonnetje rond zijn we voldaan huiswaards gegaan. We komen ZEER ZEKER weer!

40. We hebben heerlijk gegeten en gedronken en de service bediening was ook top. Komen vast nog een keer eten.
    Een aanrader.

41. Sfeer/bediening/eten. Allemaal prima.
    Voor herhaling vatbaar.

42. Als. Fuhler

Spareribs iets aan de pittige kant. Rest was top.

43. El Boer

44. Sabiena Vos-Schonewille

Het eten was erg lekker. De bediening was goed en er vriendelijk. Echt een aanrader!

45. Na ruim twee jaar hier weer geweest, de kwaliteit is nog steeds hetzelfde, we hebben hier weer heerlijk gegeten, de bediening was weer warm en hartelijk, de maaltijd goed verzorgd en smakelijk, kortom, het blijft een aanrader!

46. We hadden gereserveerd en alles stond al klaar voor ons gezin, ze hadden al leuk rekening gehouden met her feit dat we 2 kinderen mee hadden. Eten was goed, het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Wij komen nog terug.

47. Heerlijk gegeten, super bediening, we komen zeker terug! Aanrader!

48. Roeland Siemons

Goed vlees, goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke service.

49. Het eten is hier altijd super! Je kunt hier gezellig zitten en het is niet te duur.

50. Sfeer, eten en bediening was top.

51. Zeer goed gegeten!
    We komen zeker nog eens terug.

52. Eten en bediening was super.

53. Super leuk feestje gehad met een heerlijke buffet en een goede bediening. En ook voor de kinderen was het ook super goed verzorgd. Het is een echte aanrader om uit eten te gaan, maar ook voor het geven van een feestje bent u bij Railroad Steakhouse te Veenoord aan het juiste adres!!

54. Miranda Bos

Super relaxed vriendelijk personeel en heerlijk eten. Mogen er graag heen gaan!!

55. Afgelopen vrijdag heerlijk onbeperkte spareribs gegeten. Super aardig bediening en er heerst een hele ontspannen sfeer. Het was vooral bijzonder dat er ook echt aandacht was voor de kinderen. Top! We komen graag nog een keer terug als we in de buurt zijn!

56. Onno Batavier

Gisteren heerlijk wezen eten. Zeker de moeite waard om na een dagje zwemmen in de Huttenheugte daar een hapje te eten. Fijne sfeer, gezellige bediening, zeker een aanrader!

57. aalderink

Echt super lekker gegeten gister, de bediening was heel snel en het eten was top! Ga er zeker vaker komen!

58. Zaterdag hier met vrienden gegeten, gezellige sfeer, eten was goed en meer dan voldoende. Zeker een aanrader.

59. Fam Kooij

Leuke vlotte bediening, heerlijk gegeten, ruim voldoende , kortom een aanrader en we gaan er zeker nog eens terug.

60. H. ter Stege

Prima voor elkaar. Goed eten.

61. Family Koch

Een restaurant die ik graag wil aanbevelen. Een heerlijke ongedwongen sfeer.

62. Alles dik in orde, maar vind het wel prijzig als je apart pepersaus en championsaus moet bij bestellen voor 2 euro per bakje. Doe dan incl saus en een beetje bij de prijs op… Komen er echt nog wel terug. Vlees lekker mals en bediening prima en geen lange wachttijden ondanks dat het een uitverkocht huis was.

63. Leuke sfeer, goede bediening, lekker eten.

64. Heerlijk gegeten. De spareribs waren heerlijk zowel de pittige als de zoete. De porties super groot maar ze pakten de overgebleven ribjes gewoon even in. Het klonk alsof ze dat gewend waren 😊 De bediening heel vriendelijk en een leuke sfeer in het restaurant. Als je in de buurt bent echt een aanrader

65. Diverse malen al geweest. Eten perfect voor elkaar. Heerlijk van smaak en vriendelijke bediening! Top

66. Johannes van der Horst

Zeer goede service en uitstekend eten. Wij waren er op 3 juni 2017 met 11 personen en komen zeker nog eens terug. JvH uit Brussel

67. Heerlijk gegeten in relaxte sfeer, ook erg fijn met kleine kinderen. Leuke speelhoek in het restaurant zodat je ze goed in het oog kunt houden.
    Na het eten wordt je niet "weggekeken" zoals elders wel eens voorkomt.
    En sinds kort heerlijk Toscane ijs. Echt een aanrader!

Reserveren is wel aan te raden waarschijnlijk, de keren dat wij er waren (op zaterdag) zat het vol.

68. heerlijk gegeten!!

69. Judith Peters

We vonden het jammer dat de keuken om kwart over 7 al dicht ging terwijl we om half 7 hadden gereserveerd. We konden daardoor met moeite nog een portie friet nabestellen. De biefstuk die we hadden besteld had zeer zeker te wensen over. Spare ribs waren droog en vrij smaakloos. Beetje jammer, we hadden een leuke avond voor ogen.

70. Evelien de Roo

Lekker gegeten en gedronken.
    Prima bediening!

71. Nette vlotte bediening, leuke sfeer.
    Eten goede kwaliteit en ruim voldoende.

72. JW Hendriks

Gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Had zelf samen met onze zoon spareribs besteld en eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik ze erg droog vond. Ook was de smaak wat vlak. Het is dat er honing op gedaan was om ze zoet te maken, maar ze konden best nog wel een goede kruiden rub gebruiken. De bestelde zalm was lekker, evenals groenten en salade. Trouwens het Italiaanse ijs was ook erg lekker. Mijn advies, kijk nog eens naar je bereiding van de spareribs en gebruikte rub.

73. Altijd goed eten hier!

74. Heerlijk eten in een gezellige, ongedwongen sfeer

75. Heerlijke nacho's en spareribs !

Eten is altijd goed en je krijgt echt waar voor je geld.
    Service is super en het is kindvriendelijk !

76. Gezellig kindvriendelijk restaurant. Heerlijk eten, goed gevulde borden en alles is goed op smaak.

Goede service en nette vriendelijke bediening.

77. Vlees en friet en oerbrood uitstekend.

78. Erg lekker en gezellig!

79. Het eten was erg lekker, alleen kon de muziek wel wat harder.

80. Esmiralda de Graaff

We hebben weer heerlijk gegeten! Leuke, vriendelijke en vlotte meiden in de bediening.

81. Gerda Boeijing

Het eten was echt helemaal super. Ook de sfeer was top.
    Alleen wat ik wat minder vond, was de parkeerplaats die was spiegelglad.
    Maar voor de rest was alles top.

82. Martin van der Naald

Vrijdagavond (20-01-2017) hier gegeten. Van buiten had ik nooit verwacht wat een ontzettend leuke sfeer er hangt in het restaurant. Beetje blokhut inrichting, haardvuur aan en country muziek.

De bediening was vlot en aardig; je voelt je er gelijk thuis. Het eten was gewoon goed. Niets op aan te merken. De spareribs waren heerlijk en de steak Sirloin was ook lekker mals. Grote porties met wat lekkere patat en aardappeltjes.

Hier komen we zeker nog een keertje terug!

83. Op uitnodiging van vrienden hier 15-01-2017 gegeten. Wij kenden het restaurant nog niet, maar de eerste kennismaking is zeer positief verlopen!

Prima 'decor', gezellige sfeer, vriendelijke, ongedwongen bediening. Even wennen dat je de doppen van de pinda's op de grond mag gooien (nooit eerder meegemaakt bij een restaurant), maar wel een leuke extra om het zo te zeggen.

Qua eten: voldoende keuze, goede presentatie en vooral: erg lekker. Porties zijn zeker niet te klein; zelfs de frietjes kregen we niet op. En toch wil je dan een toetje... ;-). Even rustig wachten dus, om het hoofdgerecht wat te laten zakken.... En ook hier geen teleurstelling. Soms heb je bij een restaurant een prima voor- en hoofdgerecht en belooft ook het dessert veel. Als dan blijkt dat de slagroom van dat dessert al bijna vervlogen is (oftewel uit een goedkope spuitbus komt) zodra het dessert je wordt voorgezet, is dat toch een teleurstelling. Bij Railroad Steakhouse hier geen teleurstelling: Perfecte slagroom en ook hier weer: zeker niet te weinig.

Al met al zeker voldoende reden om nog eens terug te komen.

84. Familie Oldenhuis

Heerlijk gegeten:
    - Niet te zuinig met eten, goede porties
    - Eten leuk opgemaakt
    - En niet het onbelangrijkste, het smaakt heerlijk

Komen zeker weer terug!

85. Erg lekker gegeten. Een vlotte bediening. Warm en sfeervol. We komen vlot weer terug.

86. In een woord: Uitmuntend! Heerlijk genoten van pittige Spareribs en mijn vrouw van de XXL burger. Gezellige sfeer en bediening met een glimlach!

87. Eva Oosting

88. Dat je om groente moet vragen hoort niet.
    Het eten is prima.
    De afzuiging in de keuken was minder. Toen ik thuis kwam rook mijn kleding naar frituur.

89. Heerlijk gegeten, vlotte bediening en hele fijne rustige sfeer. We hebben genoten.

90. Vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer. Het kinderhoekje was perfect. Lekker gegeten, fijne gerechten op de kaart.

91. We hebben hier afgelopen Zaterdag heerlijk gegeten, m'n vriendin de Railroad Mixed Grill en voor mij de XXL Burger, beide smaakten heerlijk. Ook het dessert was voldoende keus. Zeker een aanrader!

92. Heerlijk gegeten, de spareribs en zalm zijn een aanrader. Restaurant is kind vriendelijk... die vroegen al wanneer gaan we weer naar indianen restaurant?

93. Margreet Fekkes

We hebben heel lekker gegeten. Een gezellige sfeer en de bediening was ook goed en vriendelijk.
    We waren met een groep van 8 personen. Iedereen was zeer tevreden.

94. Erg goed! Heerlijk eten. Leuke, vlotte bediening. Goed voor mekaar!

95. Jan & Carla &

Fijne ontvangst, vriendelijk personeel, fijne sfeer, knus restaurant.

Heerlijk gegeten, verschillende gerechten, allen super lekker.

Een echte aanrader.

96. We werden warm onthaald in het sfeervol ingerichte steakhouse. Voorgerecht en hoofdgerecht waren erg lekker. Bij het nagerecht bestelden we buiten de kaart om. En dat was geen probleem, klasse!
    Een echte aanrader!

97. Gezellig, vriendelijk personeel en voldoende eten

98. Lekker eten. We hadden spareribs. Het was gewoon te veel.

99. Erg lekker, goed eten. Vriendelijke en leuke bediening. AANRADER!

100. De sfeer en de service waren net als het eten geweldig verzorgd.

Volgende pagina