Naast Railroad Steakhouse ligt een parkeerplaats die geschikt is voor ongeveer 30 auto's.

U kunt zeer gemakkelijk per trein bij ons komen. Station Nieuw-Amsterdam ligt op 200 meter van Railroad Steakhouse.

Gaat u graag uit eten? Dan ontvangen wij u heel graag in ons gezellige steakhouse. Wij zijn gevestigd in het tweelingdorp Veenoord/Nieuw-Amsterdam. Dit ligt op korte afstand van Emmen en is gemakkelijk per auto en trein te bereiken.

Gaat u graag de uitdaging aan met een flinke steak? Of kiest u voor een goede saté of een flinke portie huisgemaakte spareribs? Dan bent u in ons steakhouse aan het goede adres! Reserveer snel een tafel en geniet van een gezellige ongedwongen sfeer in combinatie met een culinair diner.

Bekijkt u vooral onze menukaart en bel daarna snel om een reservering te maken!

1301990989 92
1347519233 89
1519514823 89

1. k van der veen

Wij waren in de buurt een weekend aan het vieren voor ons 40jarig huwelijk, en zijn hier gaan eten, nou het was perfect we hebben goed en lekker gegeten, als we in de buurt komen dan komen we zekers weer aan om te eten prima een dikke pluim waard.

2. Fam. Van Doorn

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Het ontbreekt de gasten aan niets. Een echte aanrader.

3. H.Jansen

Het eten was prima en bediening was oke, we vonden het wat gejaagd, we hadden om 19.30 Uur afgesproken, ik had van te voren nog gebeld, want ik had gezien dat ze om 21 uur gingen sluiten.
    Volgens eigenaar was dat geen probleem, we kregen alle tijd om te eten. Maar tijdens eten werd er al opgeruimd, wij hadden het idee dat personeel graag naar huis wilde, Wij waren binnen 2uur uitgegeten.
    We hadden voorgerecht amper op, kwam het hoofdgerecht er al aan.
    Jammer,

4. Christel Westerman

Wij hebben bij Railroad op eerste paasdag gegeten, voor het eerst waren we daar. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, we hebben een zeer prettige ervaring belkefd bij Railroad, echt een aanrader.
    Ook genoeg keuze voor kinderen.

5. Weer heerlijk gegeten net als anders, alleen werden onze borden niet opgehaald (we zaten al best lang niet meer te eten) en er niet gevraagd of we nog een nagerecht wilden. Toen maar van tafel gegaan en bij de Mac een nagerecht gehaald. Verder is alles mogelijk in overleg dus we komen nog graag een keer weer terug.

6. ria van Wijk

Alles was weer prima, nu voor de 8 ste keer geweest!

7. Ontzettend gezellige sfeer. Heel bekwaam en zeer vriendelijk personeel. En het eten was heerlijk.
    Kortom zeer zeker de moeite waard.

8. Agnes Drijfhout

Dit was de eerste keer dat we hier gegeten hebben, maar zeker niet de laatste keer!

9. Hoogland

We hebben ons goed vermaakt en lekker gegeten. Zeer geschikt voor kinderen. Je hoeft niet "opgeprikt" te zitten. Lekker ontspannen. 1 Tip. Rode bieten als warme groente geen succes.

10. Anneke Dekker

Wat een attente, behulpzame bediening. Alle lof voor het railroad-team! Voelde me echt te gast!

11. Dan. Schonewille

We hebben genoten van alles

12. Moniek tuin

Wij kwamen voor de 3de keer nu bij railroad vol verwachting maar helaas was het dit keer een tegenvaller. De bedienning was erg traag we hadden geen bestek en toen we bestek kregen werd het maar wat neer gelegd en mijn man wou een steak maar deze was op(!!) Daar begrepen wij niets van de zaak zat vol en dan moet je voor een steak nee verkopen vind ik niet kunnen!! Ook de kipfilet spies vond ik een tegen valler en de varkenshaas ontzettend droog kortom dit was de laatste keer voor ons jammer... bye bye railroad

13. Richard Berends

Het was wederom uitstekend voor elkaar. Tot de volgende keer.

14. Marisca sikken

Wij waren nog nooit bij jullie geweest. En zijn afgelopen zaterdag bij jullie wezen eten met vrienden van ons. Wij hebben heerlijk gegeten en vonden het zeer gezellig en sfeervol ingericht. Toen wij om de rekening vroegen, viel die ons mee na wat wij allemaal hadden opgegeten. Ik vindt jullie steakhouse zeer zeker een aanrader waard om heen tegaan. Wij komen zeer zeker nog een keer terug. Top.

15. Geweldige beleving en een absolute aanrader voor mensen met een voorkeur voor amerikaanse sferen en producten.
    Kwaliteit en bereiding zijn uitstekend.
    Wij waren met een groep van 8 personen en werden goed en gelijk bediend.
    Zeker een aanrader voor een avond met heerlijk eten, leuke sfeer en prettige bediening.
    Prijs kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend.
    Grote porties en goede keuzes van bijgerechten.
    Doen doen doen....

16. Manfred snippe

Zeer vriendelijke bediening, en erg lekker gegeten.. zeker voor herhaling vatbaar

17. Marianne Hoekerd Bril

Een super leuk en knus restaurant.
    Super vriendelijk en gezellig personeel.
    En heerlijk eten 😊

18. Addie van Bunnik

Heel gezellig, goeie sfeer en goeie bediening. Voor herhaling vatbaar.

19. Heerlijk eten in een goeie sfeer voor een mooie prijs.
    Hier gaan we vaker heen.

20. L wittendorp

Het was leuk lekker en gezellig.
    Vriendelijk personeel, muziek was een beetje hard in t begin eten was prima.

21. Zaterdagavond geweest met 8 personen en een kleine. Het eten was perfect en gezellig goede bediening en gezellig de doppen van apenoten op de grond gooie prachtig komen gauw weer. Groeten van ons.

22. Voor onze familie en vrienden nummer 1. Altijd heerlijk eten, super personeel en een fijne sfeer.

23. Prima plaats, lekker eten, goede sfeer.

24. P.de vries

Op 25 januari waren wij 38 jaar getrouwd.
    Wij zijn railraod steakhouse in veenoord gegaan en hebben daar heerlijk gegeten.
    Wij werden vriendelijk verwelkomt.
    De bediening was zeer gastvrij en het eten was echt heel lekker.
    Ik zou het dan ook van harte aanbevelen om daar eens te gaan eten.
    Hierbij bedank ik de bediening voor een leuke avond.
    P. De vries.

25. Super leuke ervaring. Gezellige sfeer (heerlijk ongedwongen ), TOP personeel, die tijd voor je maken, mee denken, en in zijn voor een praatje, maar niet storend, we hadden spareribs besteld. Jeminee. Komt er een bord met 3 grote rekken ribben, heerlijk van smaak, goed gaar. Mijn ouders hadden een mixed grill… ook dat zag er super lekker uit. Gebakken aardappelen, frietjes, mayonaise, groente. Vingerspoel bakjes en botten emmertjes. Alles zo prima geregeld! Ijs na… en als attentie van het bedrijf, kreeg mijn vader een vuur fontein in zijn ijs (aangezien hij jarig was)… HOE LEUK en attent is DAT? ?! ! Voor ons was het een fijne onvergetelijke avond. Tonnetje rond zijn we voldaan huiswaards gegaan. We komen ZEER ZEKER weer!

26. We hebben heerlijk gegeten en gedronken en de service bediening was ook top. Komen vast nog een keer eten.
    Een aanrader.

27. Sfeer/bediening/eten. Allemaal prima.
    Voor herhaling vatbaar.

28. Als. Fuhler

Spareribs iets aan de pittige kant. Rest was top.

29. El Boer

30. Sabiena Vos-Schonewille

Het eten was erg lekker. De bediening was goed en er vriendelijk. Echt een aanrader!

31. Na ruim twee jaar hier weer geweest, de kwaliteit is nog steeds hetzelfde, we hebben hier weer heerlijk gegeten, de bediening was weer warm en hartelijk, de maaltijd goed verzorgd en smakelijk, kortom, het blijft een aanrader!

32. We hadden gereserveerd en alles stond al klaar voor ons gezin, ze hadden al leuk rekening gehouden met her feit dat we 2 kinderen mee hadden. Eten was goed, het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Wij komen nog terug.

33. Heerlijk gegeten, super bediening, we komen zeker terug! Aanrader!

34. Roeland Siemons

Goed vlees, goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke service.

35. Het eten is hier altijd super! Je kunt hier gezellig zitten en het is niet te duur.

36. Sfeer, eten en bediening was top.

37. Zeer goed gegeten!
    We komen zeker nog eens terug.

38. Eten en bediening was super.

39. Super leuk feestje gehad met een heerlijke buffet en een goede bediening. En ook voor de kinderen was het ook super goed verzorgd. Het is een echte aanrader om uit eten te gaan, maar ook voor het geven van een feestje bent u bij Railroad Steakhouse te Veenoord aan het juiste adres!!

40. Miranda Bos

Super relaxed vriendelijk personeel en heerlijk eten. Mogen er graag heen gaan!!

41. Afgelopen vrijdag heerlijk onbeperkte spareribs gegeten. Super aardig bediening en er heerst een hele ontspannen sfeer. Het was vooral bijzonder dat er ook echt aandacht was voor de kinderen. Top! We komen graag nog een keer terug als we in de buurt zijn!

42. Onno Batavier

Gisteren heerlijk wezen eten. Zeker de moeite waard om na een dagje zwemmen in de Huttenheugte daar een hapje te eten. Fijne sfeer, gezellige bediening, zeker een aanrader!

43. aalderink

Echt super lekker gegeten gister, de bediening was heel snel en het eten was top! Ga er zeker vaker komen!

44. Zaterdag hier met vrienden gegeten, gezellige sfeer, eten was goed en meer dan voldoende. Zeker een aanrader.

45. Fam Kooij

Leuke vlotte bediening, heerlijk gegeten, ruim voldoende , kortom een aanrader en we gaan er zeker nog eens terug.

46. H. ter Stege

Prima voor elkaar. Goed eten.

47. Family Koch

Een restaurant die ik graag wil aanbevelen. Een heerlijke ongedwongen sfeer.

48. Alles dik in orde, maar vind het wel prijzig als je apart pepersaus en championsaus moet bij bestellen voor 2 euro per bakje. Doe dan incl saus en een beetje bij de prijs op… Komen er echt nog wel terug. Vlees lekker mals en bediening prima en geen lange wachttijden ondanks dat het een uitverkocht huis was.

49. Leuke sfeer, goede bediening, lekker eten.

50. Heerlijk gegeten. De spareribs waren heerlijk zowel de pittige als de zoete. De porties super groot maar ze pakten de overgebleven ribjes gewoon even in. Het klonk alsof ze dat gewend waren 😊 De bediening heel vriendelijk en een leuke sfeer in het restaurant. Als je in de buurt bent echt een aanrader

51. Diverse malen al geweest. Eten perfect voor elkaar. Heerlijk van smaak en vriendelijke bediening! Top

52. Johannes van der Horst

Zeer goede service en uitstekend eten. Wij waren er op 3 juni 2017 met 11 personen en komen zeker nog eens terug. JvH uit Brussel

53. Heerlijk gegeten in relaxte sfeer, ook erg fijn met kleine kinderen. Leuke speelhoek in het restaurant zodat je ze goed in het oog kunt houden.
    Na het eten wordt je niet "weggekeken" zoals elders wel eens voorkomt.
    En sinds kort heerlijk Toscane ijs. Echt een aanrader!

Reserveren is wel aan te raden waarschijnlijk, de keren dat wij er waren (op zaterdag) zat het vol.

54. heerlijk gegeten!!

55. Judith Peters

We vonden het jammer dat de keuken om kwart over 7 al dicht ging terwijl we om half 7 hadden gereserveerd. We konden daardoor met moeite nog een portie friet nabestellen. De biefstuk die we hadden besteld had zeer zeker te wensen over. Spare ribs waren droog en vrij smaakloos. Beetje jammer, we hadden een leuke avond voor ogen.

56. Evelien de Roo

Lekker gegeten en gedronken.
    Prima bediening!

57. Nette vlotte bediening, leuke sfeer.
    Eten goede kwaliteit en ruim voldoende.

58. JW Hendriks

Gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Had zelf samen met onze zoon spareribs besteld en eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik ze erg droog vond. Ook was de smaak wat vlak. Het is dat er honing op gedaan was om ze zoet te maken, maar ze konden best nog wel een goede kruiden rub gebruiken. De bestelde zalm was lekker, evenals groenten en salade. Trouwens het Italiaanse ijs was ook erg lekker. Mijn advies, kijk nog eens naar je bereiding van de spareribs en gebruikte rub.

59. Altijd goed eten hier!

60. Heerlijk eten in een gezellige, ongedwongen sfeer

61. Heerlijke nacho's en spareribs !

Eten is altijd goed en je krijgt echt waar voor je geld.
    Service is super en het is kindvriendelijk !

62. Gezellig kindvriendelijk restaurant. Heerlijk eten, goed gevulde borden en alles is goed op smaak.

Goede service en nette vriendelijke bediening.

63. Vlees en friet en oerbrood uitstekend.

64. Erg lekker en gezellig!

65. Het eten was erg lekker, alleen kon de muziek wel wat harder.

66. Esmiralda de Graaff

We hebben weer heerlijk gegeten! Leuke, vriendelijke en vlotte meiden in de bediening.

67. Gerda Boeijing

Het eten was echt helemaal super. Ook de sfeer was top.
    Alleen wat ik wat minder vond, was de parkeerplaats die was spiegelglad.
    Maar voor de rest was alles top.

68. Martin van der Naald

Vrijdagavond (20-01-2017) hier gegeten. Van buiten had ik nooit verwacht wat een ontzettend leuke sfeer er hangt in het restaurant. Beetje blokhut inrichting, haardvuur aan en country muziek.

De bediening was vlot en aardig; je voelt je er gelijk thuis. Het eten was gewoon goed. Niets op aan te merken. De spareribs waren heerlijk en de steak Sirloin was ook lekker mals. Grote porties met wat lekkere patat en aardappeltjes.

Hier komen we zeker nog een keertje terug!

69. Op uitnodiging van vrienden hier 15-01-2017 gegeten. Wij kenden het restaurant nog niet, maar de eerste kennismaking is zeer positief verlopen!

Prima 'decor', gezellige sfeer, vriendelijke, ongedwongen bediening. Even wennen dat je de doppen van de pinda's op de grond mag gooien (nooit eerder meegemaakt bij een restaurant), maar wel een leuke extra om het zo te zeggen.

Qua eten: voldoende keuze, goede presentatie en vooral: erg lekker. Porties zijn zeker niet te klein; zelfs de frietjes kregen we niet op. En toch wil je dan een toetje... ;-). Even rustig wachten dus, om het hoofdgerecht wat te laten zakken.... En ook hier geen teleurstelling. Soms heb je bij een restaurant een prima voor- en hoofdgerecht en belooft ook het dessert veel. Als dan blijkt dat de slagroom van dat dessert al bijna vervlogen is (oftewel uit een goedkope spuitbus komt) zodra het dessert je wordt voorgezet, is dat toch een teleurstelling. Bij Railroad Steakhouse hier geen teleurstelling: Perfecte slagroom en ook hier weer: zeker niet te weinig.

Al met al zeker voldoende reden om nog eens terug te komen.

70. Familie Oldenhuis

Heerlijk gegeten:
    - Niet te zuinig met eten, goede porties
    - Eten leuk opgemaakt
    - En niet het onbelangrijkste, het smaakt heerlijk

Komen zeker weer terug!

71. Erg lekker gegeten. Een vlotte bediening. Warm en sfeervol. We komen vlot weer terug.

72. In een woord: Uitmuntend! Heerlijk genoten van pittige Spareribs en mijn vrouw van de XXL burger. Gezellige sfeer en bediening met een glimlach!

73. Eva Oosting

74. Dat je om groente moet vragen hoort niet.
    Het eten is prima.
    De afzuiging in de keuken was minder. Toen ik thuis kwam rook mijn kleding naar frituur.

75. Heerlijk gegeten, vlotte bediening en hele fijne rustige sfeer. We hebben genoten.

76. Vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer. Het kinderhoekje was perfect. Lekker gegeten, fijne gerechten op de kaart.

77. We hebben hier afgelopen Zaterdag heerlijk gegeten, m'n vriendin de Railroad Mixed Grill en voor mij de XXL Burger, beide smaakten heerlijk. Ook het dessert was voldoende keus. Zeker een aanrader!

78. Heerlijk gegeten, de spareribs en zalm zijn een aanrader. Restaurant is kind vriendelijk... die vroegen al wanneer gaan we weer naar indianen restaurant?

79. Margreet Fekkes

We hebben heel lekker gegeten. Een gezellige sfeer en de bediening was ook goed en vriendelijk.
    We waren met een groep van 8 personen. Iedereen was zeer tevreden.

80. Erg goed! Heerlijk eten. Leuke, vlotte bediening. Goed voor mekaar!

81. Jan & Carla &

Fijne ontvangst, vriendelijk personeel, fijne sfeer, knus restaurant.

Heerlijk gegeten, verschillende gerechten, allen super lekker.

Een echte aanrader.

82. We werden warm onthaald in het sfeervol ingerichte steakhouse. Voorgerecht en hoofdgerecht waren erg lekker. Bij het nagerecht bestelden we buiten de kaart om. En dat was geen probleem, klasse!
    Een echte aanrader!

83. Gezellig, vriendelijk personeel en voldoende eten

84. Lekker eten. We hadden spareribs. Het was gewoon te veel.

85. Erg lekker, goed eten. Vriendelijke en leuke bediening. AANRADER!

86. De sfeer en de service waren net als het eten geweldig verzorgd.

87. Gezellig en heerlijk gegeten, waren met 8 personen en iedereen was zeer tevreden.
    Eten goed, drinken goed bediening erg plezierig.
    Top avond gehad, voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden.

88. alles is daar goed, eten,bediening enz. Reden om zeker vaker heen te gaan.
    alleen de humor van pindadoppen op de grond zag ik niet...

89. Heerlijke avond gehad. Lekker eten, vrolijke bediening.

90. R van Heugten

Net resturant. Niet duur voor een goede kwaliteit en grote hoeveelheid eten.

91. Marjo Bryan

Wij komen regelmatig bij het Steakhouse en het is eigenlijk altijd gewoon goed. Heerlijke biefstuk, goede spareribs gecombineerd met super service voor een redelijke prijs. Wat wil een mens nog meer als hij een avondje uit gaat?

92. wibo nijboer

Op aanraden van een collega vandaag (02-09-2016) daar geweest.
    Voorgerecht bestond uit 2 soorten desembrood met kruidenboter, heksenkaas en olijventapenade, dit was geweldig. T-bone steak was goed bereid, smaak was uitstekend, biefstuk was eigenlijk iets te dik, maar kon iets beter gekruid zijn.
    Messen konden iets scherper, dan snij je het vlees iets gemakkelijker.
    Als bijgerecht gebakken ui en champignons, de verhouding tussen die 2 klopte niet helemaal, teveel ui t.o.v. de champignons, smaak was goed.
    Uitstekende bediening, goede service.

Gaan zeker nog weer heen.

93. Peter Hulsink

94. Jaap A.C. Groenewold

Prima service, speelt in op de sfeer aan tafel. Prima speelfaciliteit voor kinderen. En leuk kindermenu!
    Groente apart bestellen, grappig.

95. Altijd heerlijk eten. We mogen hier graag komen met zn tweeën of met vrienden/familie.

96. Marcus Dekker

Warm bord, zeer warm mixed grill vlees, koud bier, prima bediening; perfect!

97. Frenk Kagie

Recensies zijn vaak een moment opname maar alle voorgaande recensies zijn gisteren avond bevestigd. Goed, gezellig, zeer veel en buitengewoon vriendelijke bediening. Zeker de moeite om even wat verder te rijden. En iets te veel besteld, geen probleem, pakken we het voor u in.

Super, een aanrader!!

98. Karin Lafort

Heerlijk gegeten. Vlees was super mals en goed gekruid. En de bijgerechten smaakten ook zeer goed. De speelhoek voor kinderen was slim ingericht. Mijn dochter van 20 maanden heeft leuk en veilig kunnen spelen, waardoor wij op ons gemak konden eten. Als ik dichterbij woonde dan zou ik hier zeker om de week naar toe gaan. Bediening is vriendelijk en gaat leuk met de kleintjes om.

99. monique en rene brands

Voor de eerste keer hier heerlijke spareribs gegeten. Bediening heel vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

100. Hier regelmatig gegeten en het blijft telkens weer verrassend lekker. Ruime porties en heerlijke bbqfrietjes en aardappeltjes bij hoofdgerecht. Rustige ongedwongen sfeer, ook al is elk tafeltje bezet er blijft een rustige sfeer. Ga zo door en tot binnenkort.

Volgende pagina