Boschzicht in Echten

Corona informatie

De bestelling telefonisch doorgeven via 0528-251246

Corona informatie

De bestelling telefonisch doorgeven via 0528-251246

Bezorgrestaurants in de buurt van Boschzicht

di vanaf 16:00

1371988074 76
1502001625 73
1519336765 67
1536671905 79

1. Voor het eerst hier gegeten, maar wij komen zéker terug! We hadden T-bone en entrecote met ragout en werkelijk alles opgegeten. Al in lange tijd niet zo’n goed stukje vlees ergens gegeten en de ragout was om te smullen, zat boordevol vlees. De friet was perfect, de groente vers, niet te gaar en smaakvol, kortom alles aan ons eten was zeer smaakvol.
    De bediening was vlot en zeer vriendelijk!

2. Diane Engeman

Heerlijk gegeten. Grote porties met lekker veel groentes erbij. Goed verzorgd. Perzoneel vriendelijk. Echt een aanrader om hier eens te gaan eten.

3. w v/d meer

Het eten was super lekker. Genoeg keuze en grappige benaming voor de gerechten.
    Vriendelijke bediening. Komen zeker nog eens terug.

4. P.K. Niekerk

5. Eerder hadden wij hier al eens een gezellige avond gespendeerd. Eten is goed, de stijl is niet mijn ding, maar oogt wel gezellig. Wel vriendelijk personeel.

Persoonlijk vind ik het allemaal wel aardig aan de dure kant. Een klein kopje soep voor €6,-, een bakje mayo of ketchup bijbestellen is ook alweer €1,10 extra (nee er wordt niet standaard geserveerd bij de cheeseburger met friet) en een normaal glas fris €2,60. Even samen lunchen en je bent € 31,- verder.

6. Zalig gegeten. Volle bak, maar gezellig. Komen hier zeker weer.

7. Het eten was goed, maar de bediening was op het laatst erg afwezig.

8. Erik Bovendeur

Heerlijke spareribs.
    Goed eten.
    Goede bediening.
    Top tent.

9. Agnes van iterson

We hebben gisteravond een. Super gezellige avond gehad. Zalig gegeten. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

10. Heerlijk spare-ribs en sateh gegeten op het terras. Lekker voor- en nagerecht.

11. E de Lange

Erg lekker gegeten. Vooral de spareribs waren heerlijk!

12. Blijkbaar te druk voor bediening. Hierdoor wijn bij eten misgelopen, en koffie nadien bijna vergeten.

13. We hadden ons er enorm op verheugd, maar het was in alle opzichten enorm slecht.
    We zaten met een grote groep opgepropt op een plek waar continu mensen voorbij liepen, personeel wat af en aan liep, mensen die naar de wc gingen of bestellingen op kwamen halen. Veel lawaai, te duur voor het eten dat je krijgt. Het was voor ons geen restaurant maar eerder een bistro voor de campinggasten.

14. Kiki en Arie

Prima gegeten , snelle bediening ,rustige muziek ! Beetje jammer dat er voor een vegetarier geen keus is behalve een kaassalade , die overigens prima smaakte . Zou er wel vaker willen eten maar dan zou het fijn zijn dat er nog wat vleesloze gerechten zouden zijn !

15. Janine Hendriks

Weer erg lekker gegeten en een leuk tafeltje bij het raam.
    Een echte aanrader!!

Eén vorige recensie
  16. Wederom heerlijk gegeten nu samen met mijn vrouw, zoon en schoondochter.
    In dit restaurant en dan bedoel ik zoals ik het noem het oude gedeelte hangt een fijn sfeer en personeel loopt echt als een gesmeerde machine.
    Top restaurant met een lekkere kaart.
    Aanrader voor een ieder die in de buurt is.

17. Slechte bediening, het eten was super droog kregen een nieuw stukje vlees en was precies hetzelfde. Duurde 20 min voordat er iemand langs kwam om te vragen of het wel goed was. 1x nooit weer.

De manager of eigenaarrese lachte nog en zei dat word zeker nog langs de max, heel slecht afgehandeld.

Zit geen structuur in heel dat bedrijf niet, jammer van de avond.

Zou er maar twee keer over nadenken om daar te gaan eten.

18. Het was echt heerlijk en een super vriendelijke bediening.
    De jongens vonden de spareribs heel erg lekker.
    Bedankt boschzicht voor de fijne avond.

19. Top avond gehad.supergezellig,goede bediening,gastvrij en zeer lekker eten.een echte aanrader.

20. De ervaringen van Boszicht in Echten zijn super! Wij komen hier soms eten voor de gezelligheid en om een lekker hapje te doen :) De prijs/kwaliteit is super voor het eten & drinken dat je krijgt. het is een super. Aanrader om een lekker hapje te doen :D

Groet Pim

21. anoniem x

Wij eten hier bijna weekelijks, met zijn vieren, vader eet altijd een lekker stuk vlees waar hij altijd tevreden over is en wij (12, 14,15 jaar) eten altijd kindermenu spare-ribs!! (moet je een keer geprobeerd hebben!) 1 keer een drankje. Kom je goedkoop uit met zijn vieren! Heerlijk eten! En zeer vriendelijk personeel.

We komen hier wekelijks en blijft altijd lekker! Zeker een dikke aanrader

22. Heerlijk gegeten.. gezellige sfeer!!

23. Annet Reit

Vorige week weer naar Boschzicht. Heerlijk verjaardag vieren van onze dochter. Al verschillende keren hier heerlijk gegeten. Reden voor deze recensie; toen we bij het afruimen aangaven heerlijk gegeten te hebben, maar als punt de zeer droge en bruinige bloemkool aanwezen, werd er door de bediening gezegd "Ja, kan gebeuren." Vervolgens werd dit schaaltje tot het allerlaatse opgeruimd van tafel. De dame van de bediening heeft niets meer gezegd en zich niet meer laten zien! Slechte klachtenafhandeling ;(
    Jammer! Eerlijk is eerlijk; we hebben toch veel geld betaald en willen dan ook fatsoenlijk behandeld worden en serieus genomen worden.

24. Het is er zeer lawaaiig. Ik had zelf een peper steak besteld die smaakte zeer flauw net alsof het helemaal niet gekruid was. En de saus erover gegoten vind ik niet prettig. De saus smaakte nergens naar, leek wel bloem met water. Mijn vriendin had schelvis besteld, maar dat zag er onsmakelijk uit en dat was het ook. Er lag groente onder die wij niet konden benoemen, smaakloos en reukloos. Het is tijden geleden dat wij zo'n smakeloos etentje hebben gehad. Je zou denken dat de kok ziek was.

25. Gegeten met een groep collega's. Restaurant zat niet vol maar toch lang moeten wachten op je drinken. Slechte communicatie tussen de keuken en bediening. Soep vd dag was bij het uitdelen vd menukaarten een lekkere optie maar bij het opnemen vd bestelling ineens een andere variant. Een verzoek om een wijziging te doen in een gerecht blijkt niet mogelijk want alles is in kant en klare porties verpakt. Kwaliteit van de meeste maaltijden was overigens goed, mijn advies; bestel geen schnitzel, je krijgt hier een smaakloos stukje gepaneerd samengeperst vlees waar met het mes niet doorheen te komen is. Voor dit gerecht is de prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken. Bij het indienen van een klacht gaan er 2 personen van het personeel met je in discussie en houden ze zich vast aan hun standpunt. Volle mep betalen omdat de klacht op een verkeerd moment wordt benoemd door de klant (tijdens het afruimen vd borden benoemd en bij betaling).

Opnieuw een negatieve ervaring met dit restaurant. Eigenaar en personeel, luister naar je klant en trek er lering uit. Kom samen met de klant tot een goede oplossing dan resulteert het niet in een: voor mij de laatste keer geweest!

26. Theo Soepboer

Elk verhaal is verschillend, maar vanavond hier gegeten. Super mooi restaurant met vriendelijk personeel. Het eten was super goed!! En de sfeer geweldig. Heerlijke Steak met verse groenten en heerlijke gebakken aardappels. Veel waar voor je geld.

27. Marloes Smit

28. Het eten was niet wat ik er van verwacht had. Geen meloen bij de ham, geen uien bij de truckersteak en veel te zout spek.

De groenten en gebakken aardappelen en frietes waren goed bereid. Het bedienend personeel heel aardig, maar ze wisten niet goed hoe ze moesten reageren op het feit dat het bestelde niet compleet was.

Geen aanrader

29. Super goed restaurant en hotel, bediening zeer gastvrij. Een aanrader. Op tijd reserveren, altijd druk.

30. Prima locatie maar de eigenaar heeft het écht niet begrepen.
    Ga iets anders doen mensen!
    Horeca is niets voor jullie.
    Bediening is matig. Muziek matig.
    Smaak, nou ja wat verwacht je eigenlijk?
    Je kunt er droog zitten en daar is alles mee gezegd.

31. Sharon van dijk

Tijdens onze vakantie hier gegeten, leuke zaak! Maar het personeel begrijpt het echt niet. Erg jammer, lang wachten terwijl het niet druk was. Wij hadden graag meer gedronken!

32. Marc Wassink

Tijdens onze vakantie, hier tweemaal gegeten. De spareribs waren werkelijk voortreffelijk. Misschien wel de lekkerste ooit gegeten. Maar ook alle andere gerechten, zoals de spicy chicken wings, varkens entrecote en italian beef meer dan goed. Ook de groente, gebakken aardappeltjes, salades en voorgerechten erg goed. Dessert was om van te smullen. Bediening zeer goed en hard werkend. Kortom een aanrader.

33. We wilden lekker bij het boschzicht een hapje eten. Toen we wilden bestellen kon hetgeen wat op de kaart stond wat wij wilden bestellen niet. Maar... Het kon wel mee genomen worden nadat we hier om gevraagd hadden. In een bakje kan het wel om mee te nemen, maar op een bord is het teveel gevraagd.. Jammer, de klant is koning, maar in dit geval was dit niet zo!

34. Een prima restaurant, heerlijk gegeten, en ondanks grote drukte een pluim voor de geweldige bediening, zeer attent en gastvrij. Een aanrader!

35. In een sfeervolle en gastvrije omgeving, werd vandaag een uitstekend diner uitgeserveerd, ik schrijf er verder niet niets meer over, mijn tip en persoonlijk advies, er gewoon heen gaan en ervaar zelf de kwaliteit !

36. Marc 50 punten

Lieten ons lang wachten op drinken en kregen geen patat meer voor een tweede keer. Waren met 4 personen en patat was snel op, we vroegen om meer maar de bediening was ons gewoon vergeten. Daarnaast hadden we drinken besteld en ook die was men vergeten.

Eten was op zich wel lekker maar de bediening was echt naatje. Zelfs de jongen die ons kwam bedienen zei ons dat hij zijn dag niet had... Pardon? Zouden gratis drankje krijgen maar deze hebben we toch uiteindelijk zelf moeten betalen.

Voor ons dus geen tweede keer meer, mits ze dit aan passen!

37. Eten uitstekend. Koffie en dan vooral de cappuccino slechter dan slecht. Doet afbreuk aan het eten

38. In tegenstelling tot mijn eerdere recensie heeft men mij deze keer een uitstekende glutenvrije maaltijd voorgeschoteld!

Voor iedere menugang werd vooraf aangegeven welke gerecht van de kaart niet glutenvrij was, zodat ik een keuze kon maken uit nog steeds een uitgebreid aanbod. Kortom lekker gegeten en geen vervelende consequenties gehad. Wat voor mij het teken is dat het ook inderdaad glutenvrij was.

Naast deze recensie zal ik ook een positieve vermelding plaatsen op "Horecaad". De zoek website naar glutenvrije restaurants voor coeliakie patiënten.

Herkansing uitstekend benut!!!!

Eén vorige recensie
  39. Super goed eten en erg lekker.
    Klein nadeel vonden wij dat de muziek wel wat aan de harde kant was en steeds hetzelfde muziek genre was.! rock, niet voor elk wat wils. Jammer genoeg. Maar het gaat om het eten en dat kon niet beter.

40. Roelof

41. Boschzicht.......SUPER! Heerlijk eten! En heel erg gastvrij personeel!

42. henk 12 punten

Heerlijk gegeten, alleen erg jammer dat ze honden toelaten in het toch vrij kleine restaurant.
    (zeer storend en bij nat weer stinkend)

Maar als dat geen probleem is, toch een aanraader.

43. Jan Jansen

In de regio de allerbeste samenvoeging van smaak en gastvrijheid, het restaurant met persoonlijke service en een uitstekende keuken.

De nieuwste recensie
  44. Geweldig gegegeten. Boschzicht straalt warmte en gezelligheid uit. Wat een vakmensen. Het hotel zeker ook een aanrader. Mooie kamers, prima bedden. Goed ontbijt.

45. Als er dertien in een dozijn gaan is dit nummer dertien! Niets mis mee, maar ook geen enkele reden om voor om te rijden.

46. jordin van doorn

Wij gaan er al jaren heen met Kerst. Het is een super restaurant en de bediening is goed en aardig en snel. Je kan er lekker een avond weg, ik zou dit aan iedereen aanraden.
    1 nadeel, je moet altijd reserveren want het loopt zo goed dat je er niet op de dolle pof heen kan. Maar dat is alleen maar een goed teken.
    De spare ribs zijn super en de varkenshaas ook. Dat zijn mijn ervaringen en prijs is ook ok voor de kwaliteit.
    Ik kan alleen maar zeggen, ontdek het zelf en ga er eens eten.....

47. We komen hier al jaren eten met onze vrienden groep.
    We komen ook zeker voor de gezelligheid en zoals men zegt; gezelligheid kent geen tijd en voor je het weet vliegen de uren om, onder het genot van lekker eten en een beetje drank, haha.

Toppers!

48. Wij gaan hier regelmatig een hapje eten. Gezellig restaurant, leuke en goede bediening! En het eten is altijd weer voortreffelijk! Echt een aanrader.

49. Slecht eten!!!!

50. lekker eten en gezellig