De Gordiaan in Lelystad

De Gordiaan, puur, eerlijk in een unieke ambiance

om de hoek/schuin tegenover De Gordiaan

Op loopafstand van het station

Geachte gast,

Wat leuk dat u onze pagina bezoekt. Sinds jaar en dag is De Gordiaan een begrip in Lelystad. In 2015 hebben Lars en Joëlla het roer overgenomen en varen hun eigen koers. In de keuken maakt Lars dagelijks vers brood en al die andere lekkernijen, als hij daar niet de vinden is dan is hij wel op zoek naar nieuwe producten uit de regio om u tijdens het diner mee te verrassen. Aan tafel zal Joëlla uw avond begeleiden met mooie wijnen en een portie gezelligheid. Graag zien we u bij ons aan tafel.

• Veganistisch

1362060238 86
1434920161 90

1. Peter en Els

Een Feestje
    Na een lange tijd zijn we weer eens gaan eten in De Gordiaan. En dan merk je pas wat we hebben gemist. Heerlijk gegeten van verse producten van het seizoen en fijne en persoonlijke service. We komen snel weer terug.

2. Geert-Jan

Ontspannen bediening, heerlijk en mooi gepresenteerd eten van gedreven chef.

3. D.beaufort

Heerlijk genoten van alle lekkere smaken van een mooi opgemaakt bord.
    Hele aardige mensen in een ontspannen sfeer, echt een aanrader voor een lekker avondje uit.

4. Voor de tweede keer hier gegeten en opnieuw genoten van het eten! Met hart en ziel wordt hier gewerkt en dat is te proeven in de gerechten. Ga vooral zo door!!

5. Carolien

Heerlijk genoten van de gastvrijheid het eten en de sfeer.
    Helemaal top!

6. M.van Beusichem

Was weer gezellig.
    Heerlijk gegeten en de bediening?
    Zowel de kok als wel zijn vrouw deden het uitserveren met een lach en een grapje.
    Voelde er ons thuis.

7. Myrna Broerse

Compliment aan de kok en het team! Verwennerij ten top, de gerechten waren (h)eerlijk, mooi en prima in balans. Leuke bijkomstigheid was dat we in de keuken konden kijken. Kortom, een aanrader.

8. Karin Tamboer

Heerlijke vegan 3 gangen maaltijd gegeten. De borden waren mooi opgemaakt en het smaakte super.
    De sfeer is gemoedelijk en gezellig. Altijd leuk dat de chef zelf het eten komt brengen en toelichten.
    (Vegan even doorgeven bij het reserveren)

9. Familie Smit

We hebben heerlijk gegeten en genoten. Het eten was verfijnd van smaak en mooi opgediend. Het was leuk dat je bij de start twee amuses kreeg, naast het driegangen menu. Maar ook dat je bij de thee en koffie nog lekkernijen kon nemen. De bediening was goed en vriendelijk en de kok genoot er zichtbaar van zijn gasten te zien smullen. We komen terug.

10. Eigenlijk één van onze favorieten in Lelystad. Hier al meermaals geweest, zoals ook een tijd terug. Ondanks dat de zaak klein is, voelden we genoeg privacy en heeft de zaak iets gezelligs.

Als voorgerecht de langoustine en de carpaccio. Deze gerechten geven al een goede impressie, van wat je uit de keuken kunt verwachten. Leuke, speelse gerechtjes waarbij de subtiliteit van alle smaken goed uitgebalanceerd zijn. De serveertijden zijn ondanks de volle zaak netjes te noemen. Het bedienende personeel voelt goed aan, dat wij veel te bepraten hebben en is daarom 'op een subtiele, prettige manier aanwezig.' De tournedos is uitstekend gebakken medium tegen het rode aan en de bijbehorende saus is fijn, krachtig en alle tonen zijn goed proefbaar. Ook het gevogelte-gerecht van mijn tafelgenoot is perfect qua gaarheid, lekker sappig en zacht waarbij ook de bijpassende garnituren goed op smaak zijn. net als bij de voorgerechten, was de presentatie weer leuk, fantasierijk zonder te overdrijven. Dit is ook terug te zien tijdens het wachten, waarbij we ook andere gerechten voor andere tafels voorbij zien komen.

Omdat wij beiden zin in ijs hadden de vraag: "Of het mogelijk was om wat verschillende smaken ijs met slagroom op een bordje te krijgen." dit was ook geen probleem.

Kortom, graag tot een volgende keer. Want als we weer eens in de gelegenheid zijn, komen we graag weer langs!

11. Vanavond voor het eerst in dit restaurant gegeten en het was de moeite zeer zeker waard. De bediening is top het eten is top. Alle gerechten zijn met zorg klaargemaakt en mooi opgemaakt. Je proeft dat alles vers gemaakt is. Ik zeg… tot heel snel!

12. Diana van Schalkwijk

Lieve mensen. Leuke sfeer en ontzettend goed eten. De kok tovert met eten en je bord is een kunststukje. Absoluut naar toe gaan.

13. B. Kuypers

Geweldig lekker eten, leuke mensen en super bediening. Absoluut de moeite waard!

14. Robin Bronkhorst

Klein en knus! Top service en heerlijk gegeten!

15. pauline vT.

Wat heb ik onverwacht heerlijk gegeten zeg, wow! Dat onverwachte zit hem in dat ik, met mijn foute vooroordelen, het niet zou verwachten in Lelystad. Maar hier stond een kok met passie voor zijn vak de sterren van de hemel te koken! Een klein maar fijn menu, en super verse lokale producten (vis van Urk, in mijn geval). En die cheesecake... mmmmmm. De afgelopen tijd zal ook voor deze horecaondernemers niet makkelijk zijn geweest, dus ik ga snel weer (altruïstisch he ;-))!

16. Ik ben hier geweest met mijn verloofde en het is altijd top hier.
    De sfeer is geweldig, service is geweldig en eten? Beter dan geweldig.
    Verdient zeker de hoogste cijfer in mijn ogen en we gaan zeker weer terug komen.

17. Nelleke Bouma

Na 1,5 maand verplicht wachten was het weer heerlijk thuiskomen afgelopen donderdag. Met de sterrenkok en supergastvrouw kan dat ook niet missen. Perfect bereide langoustines, een zalige skrei en natuurlijk de onoverwinnelijke cheesecake. Kortom een avondje uit: we komen snel weer!!

Eén vorige recensie
  18. Héérlijk gegeten, fijne sfeer, kleinschalig en vriendelijk personeel.

19. Ingrid van der Linden

We hebben weer uitstekend gegeten en gedronken. De kok had er echt een feestje van gemaakt op het bord. Gerechten fantastisch opgemaakt en wat een smaak sensatie. Onze vrienden waren erg onder de indruk.👍🏻👍🏻👍🏻

20. Koos Groenewoud

De Gordiaan Kitchen-Bar. 3 x is scheepsrecht.
    Ondergetekende is zijn loopbaan begonnen als kok en kookt nog steeds graag. Met mijn vrouw Jannie R.I.P. aten we ook graag buiten de deur. Wij ontdekten De Gordiaan Kitchen-Bar veel te laat en zijn er met z’n tweeen slechts 2 x geweest. Ik kijk daar met veel plezier op terug en herinner mij nog dat ze bij een visgerecht mosterdijs serveerden…Op 4 november 2021 bezocht ik De Gordiaan Kitchen-Bar voor de derde maal. Inderdaad 3 x is scheepsrecht. Mijn gastheer was erg blij met mijn keus en heeft erg genoten. Hij nam de vis, in dit geval zeeduivel. Uiteraard proefde ik een stukje. Precies goed. De Engelsen zeggen en schrijven “The proof of the pudding is in the eating”. Klopt. Ondergetekende nam de hertenstoof, in rode wijn gestoofd met peen, knol, champignons, appeltjes met rode kool en aardappelpuree. We namen beiden als voorgerecht BBQ wild zwijn. Heerlijk. We hebben een mooie avond gehad. Van HARTE aanbevolen.
    Home — De Gordiaan (de-gordiaan.nl)
    Koos Groenewoud, Lelystad 8 november 2021

21. Sabrina losekoot

Er heerst een fijne sfeer, erg gastvrij. Het eten was ook top. Ik kan niet anders zeggen. Bedankt voor deze mooi avond.

22. Gezellige ontvangst, prima toelichting op de menukaart, prettige bediening. Kwaliteit eten was goed. Kleinschalige kitchen-bar

23. Nienke van Veen

Keurig driegangenmenu en zeer vlotte en persoonlijke service. Echt een aanrader in Lelystad!

24. Fam. Foppen

Echt een uitje. De eigenaar en eigenares zorg en echt voor een goede sfeer en maken op een hele leuke manier persoonlijk contact met hun klanten. Het eten is heerlijk. Echt een aanrader.

25. Rita Canninga

Wij zijn zeer gast vrij ontvangen, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten het is zeker een aanrader. 👍

26. Onno Zwikker

De Gordiaan | Kitchen-bar Lelystad, is een betovering.
    Heerlijk eten in een zeer intieme sfeer. Drie "kitchen-bar tafels" en daarnaast nog acht "gewone" tafels in het restaurant. Intiem genoeg dus. Gelukkig maar. Dit is wat mij betreft de ideale hoeveelheid voor een restaurant. Persoonlijk hou ik dus niet van dat massale. De Gordiaan KItchen-bar is derhalve een ideaal restaurant om gezellig en op een ontspannen manier te dineren.
    Kortom voor ons een nieuwe parel in Lelystad.

27. Heerlijk eten, mooi geserveerd, vriendelijke en aardige bediening en een kok die creatief is en ook nog netjes verteld wat hij klaar heeft gemaakt. Voor mij het beste restaurant in de stad.

2 vorige recensies
  28. bauke riemersma

Een leuk en sfeervol restaurant. Door de enthousiaste gastvrouw en kok voel je meteen erg welkom. Het eten is echt lekker en speciaal. Wat wij leuk vonden is dat alles uit de buurt kwam of zelf verbouwt

29. Klaas vd Does

We hebben gezellig en uitstekend gegeten.

30. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Fijne plek om te zijn. Tijd en aandacht van de Chef en zijn vrouw, denk ik! We komen graag nog terug

31. Heerlijk gegeten! Goede sfeer
    Voor herhaling vatbaar!

32. We hebben heerlijk gegeten. Heerlijk 3gangen menu vergezeld van lekkere wijn.
    Fijne gastvrouw.

33. Ellen Meulpolder

Een vriendelijke ontvangst door de gastvrouw, wij hebben van een prettig en gezellige sfeer genoten.
    Een goede kaart met echt geweldige gerechten. Ons diner werd door de Chef kok met passie bereid met verse producten uit de omgeving. zéér smaakvol en creatief.
    Restaurant De Gordiaan Echt een aanrader.
    Wij hebben heerlijk gedineerd. Bedankt voor de uitstekende fijne zorgen. Het was een super leuke avond en komen zeker terug.

34. Eten was over heerlijk en de bediening gezellig en vlot. Zou hier zeker naar terug gaan!

35. Wat een heerlijke plek om goed te eten en een fijn avondje uit te hebben. Opgewekt en hartelijk personeel. Het eten was verrukkelijk.

36. Leuke Bistro, verzorgde keuken en prettige bediening. Niets op aan te merken

37. Geert en Agnes

We hebben heerlijk gegeten. Fijne gerechten, heerlijk vers en met zorg bereid. De sfeer was fijn. Leuke gastvrouw en ook de kok kwam af en toe even langs. Leuke enthousiaste mensen die hun werk met passie doen. De Japanse whiskey was op aanraden van de kok een aangename verrassing.

38. Wouter Schuurmans

Het is een heerlijke restaurant met een leuke sfeer en het eten was heerlijk, de kok heeft belangstelling voor de klanten en voelt prettig.

Kom er zeker weer terug

Groetjes
    Wout Schuurmans

39. Voortreffelijk eten in een ontspannen sfeer. Verrassende kaart met voor ieder wat wils. Fijne avond gehad, echt een aanrader!

40. Lennard Smienk

Super leuk restaurant. Erg lekker gegeten, zeker een aanrader

41. Samen met onze buurtjes gegeten bij de gordiaan, we hebben het 4 gangen menu gekozen. De dame die de bediening doet is heel aardig.
    Het eten is goed maar de porties zijn wel verschillend. Twee van ons hadden kip en dit was echt veel. Zelf had ik vis en dat was maar een mager visje, maar wel smaakvol.

Al met al was het een smaakvolle avond.

42. Starrenburg

Heerlijk gegeten! De eigenaren zijn heel aardig en denken met je mee als je bepaalde dingen niet lekker vindt.

43. Thijs Meijer

Enorm lekker gegeten aan de chefs table wat een mooie kijk in de keuken gaf. Daarnaast een fijne persoonlijke bediening.
    Ik ga graag nog een keer.

44. Johan De Beule

Zeer gesmaakt driegangenkeuzemenu. De palingterrine (voorgerecht) blonk uit daar een sublieme bloemkool-picalilly-toets. Als hoofdgerechten kozen we voor de polderhoen en de zeebaars, telkens vergezeld van passende sausjes, mousjes en garnituur. Het dessert (aardbei met meringue en vlierbloesemsorbet enerzijds en fruit uit eigen moestuin anderzijds) bekroonde het geheel. Attente en vlotte bediening. Verdiende 12/20 van Gault Millau;

45. Helaas waren de oesters op, maar verder geen noemenswaardige klachten. Goede sfeer, prima eten en vriendelijke bediening. De chef neemt tijd voor je als je vragen hebt, ondanks dat de zaak vol zat. 't Was een prima avond.

46. Geri & Catherine
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr angenehme Athmosphäre. Super Dessert. Gutes Konzept mit frisch zubereiteten Speisen.

47. Sylvana Kok-Weltevreden

We hebben heerlijk gegeten. De sfeer was ook goed en het ziet er allemaal prachtig uit.

48. Gezellig bediening lekker eten top chef 👍

49. Paul Wolters

Fijn om de eigenaren weer te zien zoals vanouds. Kaart is nu natuurlijk ietwat beknopter maar dat kan ook niet anders gezien de opening onlangs. Dit bezoek werd weer gekenmerkt door lekker eten, mooie wijnen en warme gezelligheid. Ik ben blij dat zij het overleefd hebben en nu maar flink sponsoren.

50. Martijn van Stee

Super restaurant, de hele beleving; het eten (mooi opgemaakt & zeer lekker), de fijne bediening en de gezellige sfeer. Een aanrader voor iedereen die wil genieten van een heerlijk & gezellig diner!

51. Manno Bannink

Verrassend gegeten: avond voor sluiting ivm Covid-maatregelen. Lars had een super 5 gangen diner bereid met ingredienten die nog voorhanden waren. Kunsstukjes op zichzelf!
    Ik hoop dat de Gordiaan weer snel open kan: dan gaan we opnieuw!
    Gezellig, knus, vriendelijk, heerlijk eten!!

52. klazienmaassen

Helemaal top, dit restaurant. Heerlijk eten, goede sfeer, mooie kwaliteit producten. Het is ons lievelingsrestaurant. We vieren hier graag!

53. Ilse Borst

Het eten was origineel maar niet ver gezocht. Lekkere combinaties en gewoon goede kwaliteit.
    Daarbij is de ambiance knus, huiselijk en gezellig. Goede bediening ook!

54. Froukje en Bob

Een heerlijk dineetje vol verrassingen ondanks het feit, dat we wisten wat wij van het bord bestelden. Zeer creatief. Heerlijk gegeten.

55. Britta Pelckmans

Heerlijk, eerlijk, gezellig, mooi, fijne mensen... een aanrader in Lelystad 🤩

56. Ed en Inge Muhlradt

Gisteren op onze laatste avond in Lelystad gegeten bij kitchen bar De Gordiaan!
    Wat een sfeervol zaakje, je zit bijna in de huiskamer /keuken zo voelt het!
    Fijne ontvangst en heerlijk menu!
    De amuze was heerlijk en de kok/eigenaar bracht ze zelf aan tafel!
    De gerechten zagen er erg mooi verzorgd uit en de smaak was top!
    Voorgerecht paling was erg lekker.
    Ook de hoofdgerechten en toetjes zeer smakelijk!
    Vanwege de knusheid van de zaak lijkt alles speciaal voor jouw gemaakt.
    Mooie wijn keuze voor erbij.
    Mooi om te zien dat de eigenaar en zijn vrouw relaxed en zonder stress met elkaar werken in een relatief kleine ruimte. (Keukenhulp deed geheel zelfstandig zijn ding👍).
    Alles zag er ook schoon en netjes uit, je ziet dat het gebeurd zonder dat het verder stoort.
    Een aangename verrassing dit diner!
    Ik beveel dit Zaakje van ganse harte aan en wie weet ga ik er zelf weer ooit terug als ik in de buurt kom.
    Groetjes Inge Muhlradt.

57. Gerben Lugt, Van Der

Gezellig en goed eten. Gaan we zeker nog een keer naartoe.

58. Heerlijk gegeten met een goede fles rode wijn erbij (Merlot). Verse producten en fijne bediening. Afwisselende menukaart. Creatief en origineel. Echt een aanrader!

59. Sjoerd Ras

Zeer origineel bereidingen, in heerlijke informele setting.

60. Zeer vriendelijke ontvangst en gezellig sfeer. De bediening is erg vriendelijk en de Kok komt ook aan tafel en verteld duidelijk wat er geserveerd wordt.
    Wij vonden alles goed en erg lekker.
    Zeker een aanrader.

61. Allereerst hele fijne ontvangst. Vriendelijke gastvrouw en chef. Heerlijk buiten gezeten. Het eten was heerlijk. De smaak van de risotto was geweldig en volgende keer neem ik graag een pan vol mee naar huis. ;)

Alle andere gerechten waren ook zeer smakelijk. De carpaccio Is ook zeker een aanrader, een bommetje vol smaak perfect in balans met de pure smaak van het vlees.

Wij komen hier zeker nog eens.

62. Elena Escrihuela
    Vertaal van English naar Nederlands

It’s really nice!!! I love eating in this restaurant, the food is excellent, the service and the attention is also very good and the restaurant has a lot of charm. I recommend it to everyone.

63. Jan en Lies

Heerlijk gegeten, en gastvrij ontvangen, voor herhaling vatbaar!

64. Gezellige bediening, lekker eten en ontspannen sfeer.

65. Heerlijk eten, heerlijke mensen en een prachtig interieur. Alle ingrediënten komen uit Lelystad en omstreken. Altijd weer een waar plezier om bij de Gordiaan te eten en drinken.

66. Paul en yvonne

Heerlijk eten, en een fijne sfeer en bediening.

67. Paula Bernardino

Eten was super lekker. Vers bereidt met producten uit de streek.

68. Gerda en Rob

Erg blij dat ze weer open zijn na de Corona-ellende. Warm welkom. Heerlijk gegeten! Voor ons mag Lars een ster krijgen.

69. Van Essen

Het eten was heerlijk veel producten uit Lelystad super. Drinken was goed en de sfeer was gezellig.

70. Eric en ingrid

eindelijk na een lange periode van niet uit kunnen eten, weer eens heerlijk verwend te worden door restaurant het gordiaantje in Lelystad.
    Complimenten we hebben een hele fijne avond gehad.
    Tot de volgende keer.

71. Jasper Pureveen

Was weer top! Bedankt voor het lekkere eten en de goede bediening.

72. fam. van Leeuwen

Gezellig restaurant, lekker eten en fijne bediening.

73. Ik had gedacht een sate schotel of spareribs of een lekker stuk vlees te kunnen eten, maar alleen "bijzondere" gerechten op de kaart en best wel geprijst… Sorry, ik zal niet snel meer gaan. Muziek stond ook iets te hard vonden wij en geen restaurant muziek)

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  74. De bediening was top. Jammer was dat bij een enkele garnaal het darmkanaal aanwezig was.
    Voor de rest was het eten goed.

75. Sylvia Wielenga

We hebben er heerlijk gegeten leuke gesprekken gehad met de kok.
    Voor herhaling zeker weten.

76. Willem Balk

We hebben voor de eerste keer gegeten in de Gordiaan. We hebben gekozen voor een 4 gangen verassing menu. Het was leuk en heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

77. Heerlijk gedineerd op woensdagavond met zijn tweeën bij De Gordiaan. Het menu verandert geregeld dus altijd een verrassing wat er te krijgen is. Porties niet te groot waardoor je na 3 gangen precies vol zit. Naar mijn smaak staan de lage tafeltjes wel heel dicht bij elkaar vandaar dat we ditmaal voor het hogere tafeltje kozen. Kortom, perfecte avond en een aanrader.

78. Weer super gegeten in een heerlijke sfeer

Eén vorige recensie
  79. Erg lekker eten voor een eerlijke prijs.

80. Heerlijk gegeten, heel vriendelijk bediend. Service was top!

81. Vriendelijke ontvangst, over heerlijk eten en drinken, vriendelijke bediening tijd voor een praatje.
    Een duidelijke uitleg wat er op ons bord werd geserveerd.
    Een huiselijke sfeer leuke inrichting top zaak, smaak vol, hou dit vol.

82. Johan Bruining

Lekkerste tarbot ever!
    Heel gezellig, rustig, vriendelijk professioneel.

83. Wij hebben ons laten verrassen door de keuze van de chef. Het was een smakelijk spektakel. Alleen voor het nagerecht hadden wij de wens uitgesproken dat het bij voorkeur niet zoet zou zijn. De een houdt niet van zoet en voor de ander is het niet gezond. Met een prettig kaasplankje werd het culinaire avontuur afgesloten. Namens ons een aanrader voor de Lelystadse smulpaap.

84. Fijn ontvangen, gezellige sfeer, lekker eten, niet te grote porties;
    Alleen wel wat aan de prijzige kant.

85. Anna Maria Langezaal

Al vaak gegeten. Blijft mijn favoriete restaurant. Hetvetrn is van hoge kwaliteit. Het kleine eetlokaal is intiem en supergezellig. De gastvrouw en kok, beiden eigenaar, zijn heel vriendelijk en gastvrij! De wijn is top, een echte aanrader!

86. Wij aten hier vanavond met 11 man. Dan is de sfeer vanzelf voortreffelijk.
    Maar: Een scholfilet voor € 22,50? Daar is niets bijzonders aan. Een risotto die er niet uitzag (en het enige hoofdgerecht was onder € 20, -), een "vega" die weliswaar lekker was maar ook op voordat je de smaak goed kon proeven, bij de gerechten worden geen frieten of dergelijke geleverd, een klein kartonnen bakje frieten kost € 3,50 extra. Haute cuisine? Welnee! De kok kookt aardig maar is zeker het commentaar niet waard dat op sterrenniveau wordt gekookt, daarvoor is de kaart te klein en niet bijzonder genoeg.

Eenmaal buiten bleek iedereen nog forse honger te hebben, waar McDonalds flink voordeel van had.
    Ik kom hier nooit meer totdat de keuken radicaal is gewijzigd (of het volgende faillissement een feit is).

87. Joop en Ilona

Super gezellig en zeer klantvriendelijke kok🥂

88. Nu 5× gegeten bij t Gordiaantje, maar ook deze avond een zeer verrassend en overheerlijk 5 gangen verrassingsmenu geserveerd gekregen. Een professional in de keuken en naar mijn mening een Michelin ster waard!

89. Gister voor het eerst gegeten. Absoluut een restaurant om aan te raden! Goeie sfeer, super goed eten en fijne bediening! Hier gaan wij vaker naartoe.

90. Heerlijk gegeten, prima bediening en een fijn gesprek met de chef gehad over de ingrediënten.

91. Erg gezellig en hoogwaardig eten en drinken. We hadden een wijnarangement en een 5 gangen diner. De eigenaren werken zelf in de keuken en in de bediening, dat voel je aan alles. Zeker aan te raden!

92. Rob Moerbeek

Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was uitermate vriendelijk en behulpzaam.

93. Prijs was niet in overeenstemming met het geleverde. Bij hoofdgerecht 3 halve krieltjes, geen groenten of een beetje sla erg kaal allemaal moesten zelf een beetje patat vragen en betalen. Toetje stelde ook niet veel voor. Wij vonden in ieder gevel de prijs die we moesten betalen het niet waard. Jammer.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  94. Kom zeker weer terug. Goed en lekker eten met aandacht voor de gasten.

95. Mireille

Met twee personen erg lekker gegeten van het menu van de chef! Zeker aan te raden. Daarnaast een goede service.

96. Miranda

Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Verrassend goed! Dagverse producten. Vriendelijke bediening en een zeer goede kok. Vooraf hadden we coquilles met buikspek, verrukkelijk! Een aanwinst in Lelystad.

97. René Haesakkers

Het eten was heerlijk en de sfeer informeel en dat maakt je avond compleet.
    De service was uitstekend met ook voor detail en daarnaast heerlijk ongedwongen..

98. Wij hebben weer heerlijk gegeten bij de Gordiaan. Mooie zeer smakelijke gerechten en goede service.
    Echt een van de beste, zo niet het beste restaurant van Lelystad.

99. Richard

Vanmiddag met vrienden hier gegeten. Wat een aangename verrassing was het. Gerechten die met zorg en liefde bereid en van zeer goede kwaliteit waren.
    Goede en prettige bediening en ongedwongen sfeer.
    We komen zeker hier terug.

Volgende pagina