De Gordiaan in Lelystad

De Gordiaan, puur, eerlijk in een unieke ambiance

om de hoek/schuin tegenover De Gordiaan

• OV

Op loopafstand van het station

ma Gesloten
za vanaf 17:30
zo Gesloten

Omschrijving

Geachte gast,

Wat leuk dat u onze pagina bezoekt. Sinds jaar en dag is De Gordiaan een begrip in Lelystad. In 2015 hebben Lars en Joëlla het roer overgenomen en varen hun eigen koers. In de keuken maakt Lars dagelijks vers brood en al die andere lekkernijen, als hij daar niet de vinden is dan is hij wel op zoek naar nieuwe producten uit de regio om u tijdens het diner mee te verrassen. Aan tafel zal Joëlla uw avond begeleiden met mooie wijnen en een portie gezelligheid. Graag zien we u bij ons aan tafel.

Prijzen

1258619578 85
1320283588 91
1381947598 84
1484720948 92

1. In een woord fantastisch! Hele vriendelijke mensen zowel in de keuken als de bediening. Eten was buitengewoon lekker. We komen snel terug.

2. Dineke Meijen

Grappig dat je niet uit menukaart kan kiezen, maar de kok heeft voor een uitstekend verrassingsmenu gezorgd. Zo kan hij zich culinair uitleven. Het eten was prachtig opgediend. Het viergangen menu was gevarieerd en uitstekend van smaak
    Je voelt je heerlijk verwend. Een aanrader.

3. We hadden een verrassingsmenu. Erg lekker. En fijne sfeer. Gezellig bij gekletst met drie vriendinnen.

4. Douglas Brouwers

Gezellige zaak, leuke bediening, eten qua smaak prima. Hoofdgerecht had wat meer qua inhoud kunnen zijn, doet niet aan de smaak af.

5. Bjorn van der Meer

Geënthousiasmeerd personeel en lekker eten. Wat wil je nog meer?

6. Heerlijk eten in een ontspannen gezellige sfeer. Hele fijne avond!

7. We hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren creatief en eerlijk met mooie (regionale) producten. Het restaurant is gezellig, intiem door het gering aantal tafeltjes. Wij zaten aan de chefs table, waardoor we hebben kunnen meekijken met de chef en af en toe een praatje konden maken. Een aanrader! Wel reserveren.

8. Echt super lekker eten. Alles is één grote smaaksensatie. De ambiance is ook heel gezellig. Alles is met zorg bereid. En bij iedere gang krijg je een uitleg wat je geserveerd krijgt. De eigenaren en het personeel zijn echt heel gastvrij. Het restaurant is echt een aanrader.

9. We hebben hier heerlijk gegeten, wat een verrassing. Prima producten, met zorg bereid. Bijzonder vriendelijke bediening/eigenaren. We komen graag binnenkort nog eens terug!

10. Freddy en John

We hebben een heerlijke avond gehad. Prachtig eten en we voelden ons echt te gast.

11. Wat een fijne plek om te eten. Het eten was geweldig en verrassend, de ambiance is heel goed en de gastheer en gastvrouw zijn top. Wat jammer dat Lelystad dit restaurant moet gaan missen. We komen in Zeewolde zeker bij jullie terug!

12. Lucinda En Mike

Heerlijke ervaring!
    Ik heb er al eens eerder gegeten, het was de eerste keer voor mijn vent!
    Beide erg genoten, erg leuk bediend ook, super vriendelijk, maakte leuke opmerkingen/grapjes!
    Het eten zag er mooi uit en het smaakte fenomenaal!♡

13. Tanja Harpenslager

Heerlijk eten.
    Heerlijke smaken met aandacht gemaakt.
    Goede sfeer met een team die met passie de gasten ontvangt en in de watten legt.

14. Erwin fransz

Een chefkok met goede staf dat goed op elkaar is in gespeeld. De kok heeft passie voor de gerechten die gemaakt worden en worden met zorg gepresenteerd. En met passie voor het vak word uitgelegd wat je gerecht is en hoe het is klaar gemaakt. Het concept is superleuk. Wij komen hier vaker eten. 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌10+

15. Dit restaurant was ons niet bekend dus het was voor ons onzeker, we hoorden wel goede verhalen. En inderdaad: wat een geweldige ervaring!
    Vanaf de binnenkomst hadden wij een huiskamer-gevoel: een praatje, een ontvangst met een drankje en -hapje.
    En het eten was geweldig, wat een heerlijke smaakcombinaties werden ons voorgeschoteld. Zoet, zout, gerookt, gebakken, kortom een verwennerij voor de smaakpapillen. Uiteraard met een prima wijn erbij.
    En met het 4-gangenmenu loop je aan het einde voldaan naar buiten.
    Dus enorme dank aan de eigenaren, heel jammer dat jullie Lelystad gaan verlaten. Maar wij gaan jullie opzoeken in Zeewolde!

16. Frederick Tagayun

Het eten was super lekker, goede service en heel spannend wat je zou krijgen. Elke maaltijd was super lekker, compliment aan de Chef

17. Ligteringen

Bij de Gordiaan wordt je gastvrij ontvangen in een gemoedelijke sfeer. Een echte verborgen parel in hartje Lelystad waar het eten steeds je verwachtingen overtreft.

18. Klaas vd Does

Uitstekend gegeten, bijzonder gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar.

19. Goed gegeten, goede bediening.

20. Corine van Drie

Het is hier altijd fantastisch! Nu ook weer zoooo lekker gegeten. Geen a la carte meer, maar een 3 of 4 gangen chefs menu. Erg goed! (En ik hou doorgaans niet van verassingen) Je kan vooraf nog aangeven wat je echt niet wil, mag of kan eten.

21. Echt een aanrader!
    Heel gastvrij, heerlijk gegeten, sfeervol restaurant, kortom een top plek!
    Wij komen niet uit de buurt. Kozen Lelystad i.v.m. centrale ligging in Nederland. Wij komen zeker nog een keer terug!

22. Afgelopen vrijdag voor het eerst in dit restaurant gegeten. Spijt......... dat ik hier niet eerder ben geweest. In één woord VOORTREFFELIJK!!!! Chapeau. Een echte aanrader voor culinaire hoogstandjes.

23. Diane Bergman

Gezellige intieme huiskamersfeer. Het eten is van sterrenkwaliteit. De prijs kwaliteit verhouding meer dan goed. De bediening is sfeermakend en het is een feest om zo te eten. Het eten ziet er prachtig uit met verrassende smaken.

24. Heerlijke smaken, verrassend, prachtig opgediend. Van te voren aangegeven dat er 1 persoon was die vegetarisch at en dat de rest liever geen vis at. Daar is goed rekening mee gehouden. Het vegetarische menu was minstens net zo goed als die met vlees.

25. Ivo de Rooij

Erg lekker eten met een super bediening in een goede sfeer. Compleet met een heerlijk wijntje.

26. Susanne Schonewille

Uit eten bij De Gordiaan is altijd een feestje! We hadden gekozen voor het 4-gangen menu en het was een verrassing wat we voorgeschoteld kregen. We hebben heerlijk gegeten, je proeft de passie waarmee alles prachtig is bereid. Met dieetwensen wordt heel goed rekening gehouden. Het restaurant is modern en sfeervol ingericht en de bediening is super vriendelijk en netjes. Bedankt voor deze fijne avond! Tot de volgende keer.

27. Heerlijk gegeten. Je proeft dat het eten met zorg en passie bereid is.
    Prima porties. De bijpassende wijnen waren ook goed.
    Vriendelijke mensen. Gemoedelijke sfeer.

28. Henk & Eline

Heerlijke avond in een aangename setting, fijne gastvrouw en chef, lekker en puur eten.
    Zou zeer terecht zijn ze te noemen in de top 3 restaurants van Lelystad!

29. Het was weer een culinaire belevenis, heerlijk!

30. Wij waren sinds een lange tijd weer eens uit eten bij De Gordiaan.

Ontvangst, en uitleg wat betreft het eten was prima. Het eten was echt fantastisch, een culinair hoogstandje. Eindelijk eens heerlijk uit eten geweest, verassend wat je kreeg. Wat anders dan wat de meeste restaurants standaard op het menu hebben staan. De inrichting mooi, en sfeer erg gezellig.

Al met al een aanrader vooral voor fijn proevers!!

31. Babette Droomers

We hebben een waanzinnige avond gehad! Het eten is verrassend lekker. Wat een smaken bij elkaar. Elke hap is genieten. Het is een soort vergrote huiskamer waar je je heel welkom voelt. De eigenaren werken hard en vol passie, dat is zichtbaar en ze komen regelmatig aan de tafel om het gerecht uit te serveren of even te kletsen. Het is echt een aanrader voor iedereen die zin heeft in een avondje culinair dineren!

32. Jeroen Wildvank

Wat hebben de chefkok en gastvrouw onze smaakpapillen vanavond verwend. Een heerlijk 4 gangen diner met herfst thema. Zitten en genieten! Een prima concept. De foto's van oesters door de chef bereid. En tussengerecht van portebello met risoto en wild smaak.

33. Het is altijd een feestje om hier te eten. Het eten is afwisselend, mooi opgediend en heerlijk. Sfeervol, gemoedelijk en een fantastische kok.
    Een gezellig gesprek is altijd mogelijk.
    Dit soort restaurants zijn een enorme toevoeging

34. Daniëlle Honhoff

Leuk ingericht, intiem, klein restaurant waar vriendelijke mensen werken die er alles aan doen om je het naar de zin te maken. Mijn lijst met allergieën was geen probleem. We hebben allemaal heerlijk en heel verrassend gegeten. Reken op 75 euro per persoon maar dat is het dik waard!!!

35. Klazien Maassen

Zoals we gewend zijn bij de Gordiaan was het weer top! Het is ons lievelingsrestaurant.
    Heerlijk eten en gpede sfeer. Wij waarderen het dat alles zelf gemaakt is en van producten uit de streek. Ga zo door!

36. Deze week genoten van een heerlijk avondje bijkletsen met een vriendin waarbij de meest smaakvolle, mooie, pure gerechten zijn geserveerd in een heel sfeervol restaurantje met hele attente, vriendelijke eigenaren waardoor je je er heel welkom voelt. Er wordt met passie en aandacht gewerkt, waardoor het echt als een heerlijk avondje uit voelt. Heel leuk dat elk gerechtje een verrassing is en als waar kunstwerk wordt gepresenteerd. Een absolute aanrader!

37. Gezellig klein restaurantje met voortreffelijk eten! Het zou fijn zijn als het iets goedkoper zou zijn, aan de andere kant is het eten ontzettend smaakvol, prachtig opgemaakt, mooie hoeveelheid dus echt heel erg goed!

38. Sylvia de Swart

De Gordiaan kitchen bar, een super gezellig restaurantje, waar je, je als gast bij binnenkomst meteen welkom voelt. Heerlijk gegeten, mooie opgemaakte borden en een een hele goede service. Wij komen snel weer terug.

39. Prima menu, goede sfeer, prettige bediening en persoonlijke aandacht naar de klant toe.

40. Janneke van Eerde

Heerlijk herfstmenu met streekproducten en prima bediening!

41. Prettige ervaring, goed eten, mooie bordjes, vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteit.

42. Peter Koning en Corrie Rottiné-Koning

Een klein eethuis waar het eten verrassend is en de bediening prettig. Het zitcomfort was voor ons (bij lang tafelen) voor verbetering vatbaar. Onze tip vermijd de bankjes, neem een stoel.

43. Marrit Van ruitenbeek

Super lekker gegeten! Aardige gastvrouw en kok. We waren aangenaam verrast!

44. Heerlijk biologisch eten met verfijnde smaken. Gastvrouw en chefkok hebben veel passie voor het vak en het eten. Top avond gehad.

45. Luc, Dennis, Peter

Gordiaan, was verrassend goed, als je een onbekend resto binnenstapt is het altijd afwachten. Hier niet, zeer vriendelijke bediening, spontaan no-nonsens, maar wel een top-keuken. We hebben genoten. Ook het 3-4 gangen concept is makkelijk en verrassend goed, voor ieder wat wils.

46. Heerlijk gegeten in een gastvrije omgeving.

47. We hadden goede recensies gehoord, maar wat we te eten kregen overtrof onze verwachtingen. Heerlijk qua smaak, mooi opgemaakt en steeds weer een verrassing. De bediening was top en de chef en sous-chef kwamen ook aan tafel om te vertellen wat ze voor ons gemaakt hadden.
    En prachtig familiebedrijf!

48. Verassend menu, je eet dingen die je anders niet snel besteld.
    Aardige eigenaren die zorgen voor een leuke sfeer.

49. Jerry Thuis

Af en toe schuiven we aan tafel in deze sfeervolle huiskamer van de gastvrouw en gastheer. Wat een genot om hier te zijn, te eten en de ander te ontmoeten die mee is. De gerechten zijn vers, smaakvol en creatief opgediend. Warm aanbevolen restaurantje…een van leukste in Lelystad!

50. Blijft een restaurant waar je naar terug wilt komen, waar het met kop en schouders uitsteekt boven de rest. Heel vers, altijd verrassend en altijd overheerlijk.

51. We hebben met 4 personen hier overheerlijk gegeten. De kok heeft ons met zijn creaties van culinaire hoogstandjes een eetsensatie laten beleven.
    Elk gerecht kwam met een passende wijn die het geheel perfect afronden.
    Dus als je een keer heel lekker wil eten dan ben je hier aan het juiste aders.

52. Inmiddels diverse malen genoten van het heerlijke eten.
    Elke keer weer een feestje.
    Echt een top restaurant.
    Met Passie voor koken.
    Relaxe sfeer met oog en aandacht voor hun gasten.

53. H. Cremers

Heel vriendelijke en gastvrije bediening. Duidelijke uitleg over wat we gingen eten. Opmaak van de gerechten was mooi en de smaken goed gecombineerd. We hebben heerlijk zitten genieten. Aanrader wat mij betreft.

54. Henriette

Heerlijk 4 gangen menu.

55. Heerlijk gegeten. Eten wordt met passie bereid en geserveerd. De sfeer is uitstekend. Wat een mooi familiebedrijf

56. Doris Dimt

Wij hebben een heerlijke avond gehad! De gerechten waren mooi gepresenteerd en smaakten voortreffelijk. De service van de chef-kok was attent en je leerde ook details over de ingrediënten en de gastronomie in de omgeving. De sfeervolle ambiance rondde het plaatje positief af en we komen zeker terug! Hartelijk dank voor de geslaagde avond :-)

57. Marcel Egstorf

Fantastische 4-gangen dinner gehad. Echt het gevoel dat je uit eten bent geweest.

58. Gerrit en Irene

Het eten was voortreffelijk. De eigenaren hebben nog aandacht voor hun gasten. Er heerste een gemoedelijke sfeer. Echt een aanrader.

59. J.P. Rotensen

Geen vrije kaart, maar keuze tussen 3 of 4 gangen, laat je verassen. Het was super. Vriendelijke bediening, met goede uitleg. Heerlijk eten dat er ook nog goed uit zag. Geen krankzinnige grote porties, maar voldoende. Wij gaan zeker hier vaker eten. Aanrader!!!

60. Heel mooi verassingsmenu met lekkere bijpassende wijn. Ongedwongen sfeer, kortom een top avond!

61. leendert Aarts

Geweldige gegeten, prettige bediening, goede adviezen.
    Heerlijk verrassing menu.
    Leuk concept, goed zo door, uitstekende kwaliteit.

62. Naomi Stern

De liefde voor eten en het bereiden straalt af van de kok, zijn vrouw en hun zoon: en dat proef je!
    Leuk ook om een verrassingsmenu te krijgen.

63. Verschraagen

Spontane ontvangst door de gastvrouw.
    Heel verrassend door de keuze van het 4 gangen menu.
    Bij elke gang persoonlijke uitleg van de Chef, het smaakte heerlijk en zag er uit als een plaatje.
    De uitleg van de gastvrouw over soorten Bier en Wijn werd op een prettige en deskundige manier gedaan.
    Een echte aanrader om op een ontspannen manier uit eten te gaan.

64. Belinda

Heel uniek tentje. Wij hadden nog nooit een verrassingsmenu gehad en zijn echt super blij met de keuze om dit hier voor de eerste keer te doen. Lieve mensen, goed eten en een fijne entourage. Mocht je in Lelystad wonen of een keer een nachtje in de omgeving bij een hotel overnachten? Dan raad ik je dit tentje met 100% zekerheid aan! In één woord: FAN-TAS-TISCH

65. Lucienne

We hebben heerlijk gegeten, verrassende gerechtjes met leuke ingedrienten.
    We waren op twee andere gasten de enigen, rustig maar wel relaxed en we kregen ook de volledige aandacht en er was tijd voor gezellige achtergrond informatie.

66. Linda Thomas-Dekker

Wat hebben wij heerlijk gegeten bij de gordiaan. Huiselijk gezellig en sfeervol. Wat een smaakbelevingen hebben we gehad. Gecomplimenteerd met heerlijke wijnen die prima bij de gerechten passen. Onze complimenten.

67. carla kembel

Wat is dit fantastisch om niet een menu van een kaart uit te zoeken maar je lekker laten verrassen. Dan wordt het ook nog persoonlijk door de kok gebracht met uitleg wat hij heeft gemaakt. Het is een klein restaurant met een goede kok en vriendelijke gast vrouw. Een echte aanrader waar wij zeker terugkomen.

68. Tini van Bambergen

Het was gezellig en sfeervol en het eten was heerlijk en verrassend.

69. Er is de keuze voor een 3- of 4 gangenmenu waarbij rekening wordt gehouden met eventuele allergieën. Feitelijk een complete verrassing dus en dat was het ook. Heerlijk gegeten, hele mooie gerechten en combinaties. Prettige, informele bediening. Het is een klein en knus restaurant. Enige minpunt is dat de akoestiek zodanig is dat je elkaar moeilijk kunt verstaan. Het lijkt wel of iedereen aan het schreeuwen is. Is natuurlijk niet zo maar dat is wel de ervaring.

70. We hebben gekozen voor 5 gangen met wijnarrangement en zaten aan een hoge tafel met zicht op de keuken. Je kan aangeven of je dieetwensen hebt en daarna kan je je laten verrassen. We hebben genoten! Elke gang was echt heel lekker. Mooi opgemaakte borden, met liefde bereidt. De combinatie met het wijnarrangement maakte de beleving compleet. Gezellige eigenaren en vriendelijke bediening. Ja wij hebben echt een heerlijke avond gehad! Een absolute aanrader!

71. Chris

72. Maria de Koning

Heerlijk gegeten. De gerechten zagen eruit als kunstwerken, er was duidelijk veel tijd aan besteed.
    Bovendien was het ook verrassend lekker en zeer origineel.
    Echt een aanrader, ik zou dit restaurant benoemen in de Michelin gids.

73. Dick Grachten

Heerlijk gegeten ieder gerecht een nieuwe lekkere verrassing.

74. adriaandroog@outlook.com

Zeer vriendelijk ontvangst sfeervol.
    Heerlijk gedineerd streekproducten.
    Bijzonder goed.
    Komen terug 👍👍👍

75. Tony Merkelbach

Weer een geweldige avond gehad. Ik ben er een tijd niet geweest maar zoals altijd goede service, mooie gerechten, fijne sfeer en prettige ambiance.

76. Anne 11 punten

Ik ga graag uit eten en heb al bijna alle restaurants in Lelystad bezocht. De Gordiaan is en blijft (een van) de beste van de stad: heerlijk eten uit de regio, hartelijke mensen en gezellige sfeer.
    Het is de enige plek waar 'lust ik niet' niet opgaat: nergens eet ik dingen uit de zee, behalve hier. Gisteren nog iets met olijven gehad wat lekker was, maar ik lust helemaal geen olijven. Bijzonder hoe dat werkt.
    Ik ben fan en raad iedereen aan dit restaurant te bezoeken. Eet smakelijk!

77. Dennis Koppen

Vanavond wezen eten bij De Gordiaan Kitchen-Bar, wat zijn wij heerlijk in de watten gelegd! Wij namen een viergangen verassing diner met z'n vieren. Deze werd begeleid met heerlijke wijnen en een heerlijk portje bij het heerlijke toetje. De gerechten zijn creatief en verrukkelijk. De garing van de vis perfect en het hoofdgerecht uiteraard met lokale producten was echt heerlijk een feestje voor zowel de maag en ogen. Ook de service is super goed. Je voelt je welkom in die heerlijk leuke en knusse restaurant! Een pareltje in Lelystad, ik zeg DOEN!

78. Hub Cremers

Wij hebben genoten, heerlijk gegeten en gedronken. Lekker verrassend, mooie borden in een ontspannen sfeer. De nieuwe formule spreekt ons aan. 3 Of 4 gangen verrassingsmenu. Voorgerecht met ceviche van zeeduivel was ster waardig. Hoofdgerecht was uitstekend, biologische filet van polderhoen, gevuld met pesto. Mals en krokant, maar naar mijn idee te gewoontjes ondanks de mooie smaken er omheen.
    Het toetje was super. Het kaasplanken voor mijn vrouw was met bijzondere kazen.
    De amuse, bloemkool soep, was heerlijk maar niet heet genoeg.
    Alles bij elkaar een heerlijke avond.

79. W. Brink

Wat een leuk en knus restaurant! Goede persoonlijke service, tijd voor een praatje en heerlijk eten. Hier gaan we vaker komen.

80. Culinaire top ervaring in Lelystad

Het was weer genieten bij Eethuisje De Gordiaan. Hier ga je naartoe als je een avond culinair verwend wil worden. Het eten, het drinken, de bediening, het was super.

81. Uitstekend eten in een knusse setting.

82. Sandra Timmer

Gisteren met vrienden hier gegeten (ik vegetarier en vrienden vlees/viseters) en vol lof! Leuke, vriendelijke bediening, die goed uitleg gaven wat er allemaal op je bord lag en over de wijnen , en het eten was overheerlijk en zag er ook prachtig op je bord uit ( het oog wil ook wat!) Gezellige sfeer en leuk dat je een kijkje in de keuken en achter de bar hebt. Echt een aanrader, en we komen hier zeker vaker terug!

83. E.Hendriks

Het was de eerste keer dat we bij de Gordiaan gegeten hebben, en we verwend en verrast met heerlijke gerechten en heerlijke wijn, viognier, het was een heerlijke avond.

84. Wat een verrassing dit restaurant midden in Lelystad dat kookt met zelf geteelde groenten en kruiden en lokale producten.

85. Fantastisch eten, super leuke en gastvrije bediening. Wij komen zeker nog een keer terug.

86. Aanrader. Mooie menu's, attente en vlotte service, een doorkijkje naar de keuken, fijne sfeer met een bevlogen team.

87. Henriette Brink

Na een bezoekje aan de Hans Anders opticien hebben we hier heerlijk gegeten. Ik had de polderhoen welke heerlijk op smaak was. Mijn man had de Café de Paris. Deze was goed mals wat we elders nog wel eens anders hebben ervaren. Wij komen zeker terug bij ons volgende bezoek aan winkelcentrum de Gordiaan.

Groetjes, Henriette en Bert.

88. Tine de Ruiter

Niet voor de eerste keer, maar opnieuw heerlijk gegeten. Heerlijk voorgerecht van zeebaars ceviche en voor de maaltijd vis van Urk en dat was ditmaal skrei vis.
    Zoals altijd vriendelijke bediening en fantastisch eten dank jullie wel.

89. Ronald Otten

Gezellig ontspannen sfeer met heerlijk eten

90. A. Dijkstra

We hebben heerlijk genoten van een persoonlijke bediening in een gezellig klein restaurant. Je kunt kiezen uit 3 tot 4 gerechten per gang en dat maakt het kiezen makkelijker. Het plezier waarmee het eten wordt bereid zie je terug in de manier waarop het op je bord wordt geserveerd.

91. Jos van der Meer

Hebben heerlijk gegeten, fijne sfeer. Voor herhaling vatbaar.

92. Katrien Laureys

Heel lekker gegeten, lieve gastvrouw. Gewoon top!

93. Heerlijk! Goede combinaties, stick to the basics en ingredienten uit de streek.
    Betaalbaar en super aardige service.
    We komen terug.

94. Heerlijk gegeten. Echt een aanrader in Lelystad. Tempo van de avond zou voor ons nog iets omlaag mogen. Maar fantastische gerechten wisselen elkaar (dus wel snel) af.
    Wij komen graag terug.

95. We hebben echt heerlijk gegeten bij De Gordiaan. We werden al enorm vriendelijk ontvangen. Het restaurant was heel mooi en gezellig ingericht. Wij zaten met onze tafel aan de bar, waardoor je gelijk een connectie had met de open keuken. Het eten was heerlijk. Mooie combinaties van ingrediënten bij elkaar. Een hele smaakbeleving. Zeker een aanrader!

96. Suzanne de Boer

Eten was heerlijk en de service heel goed. Persoonlijke aandacht maakte het af. Het is intiem klein restaurant.
    Wat misschien een klein puntje was: het alcohol vrije bier was geen 0.0 Er zat een beetje alcohol in en het zou fantastisch zijn om bv gin & tonic aan te bieden met 0.0 Gin.

97. Eens in de tijd schuiven we graag aan bij De Gordiaan en opnieuw met heel veel plezier. De persoonlijke sfeer wordt erg gewaardeerd, een prettige ambiance en gewoon erg lekker, verfijnd, smaakvol gedineerd. Opnieuw voor herhaling vatbaar.

98. Alles heel relaxt, gezellig eten heerlijk, bediening ook perfect.
    Dus een aanrader

99. Heerlijk restaurant door de lokale producten, erg gezellig en knus. Vriendelijke mensen, die heerlijke gerechten bereiden van hoge kwaliteit, al met al was het weer geweldig!

100. Slijkoord

We hebben met zijn vieren gegeten in een heel prettige sfeer.
    Het eten was goed, maar weinig voor relatief veel geld. De gevulde aubergine was niet echt goed, dat kan echt beter.
    We hebben het totaal als prettig ervaren en zullen nog wel eens terug komen.

Volgende pagina