Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Utrecht verdeeld zijn.

7 1930
  1. Nederlands Hoogland

Het eten was heerlijk. Een goede portie. Vanwege het mooie weer was er een tafel op het terras gereserveerd. De bediening was ontzettend vriendelijk. Ga er zeker vaker naar toe.

2. Chinees-Indisch Zeist

Rijst was heel niet lekker

3. Lex Leenaars

Eerste bezoek aan het Eetatelier. Prima bevallen.
    Smakelijk gegeten en de bediening was hartelijk.
    De prijs/kwaliteit verhouding is prima.
    Komen zeker terug als we in Houten zijn.

4. Prima gegeten en lekker. Meer eetcafe ook qua sfeer.

5. Heerlijk gegeten, we voelden ons al weer helemaal in Italië. Ook de kids waren zeer tevreden over het eten (kinderen spreken altijd de waarheid😉). Een aanrader!

6. omdat de zaak niet erg vol zat, een 7 voor sfeer.
    de gerechten zijn ster-waardig.

7. Heel erg lekker gegeten, mooie combinatie van klassiek Italiaans en modern,
    vriendelijke en aangename bediening komen we zeker nog eens terug.

8. Wat een heerlijke pizza! Twee verschillende pizzas besteld en beide helemaal top! Bezorgd in Soesterberg dus niet helemaal warm, maar de smaak maakt het helemaal goed! Aardige bezorger!!

9. Sanne Toes

Heerlijke pizza’s met leuke bediening!!!!

10. Dit blijft één van de fijnste restaurants in de Vechtstreek! Altijd aardige, vrolijke bediening. Heerlijke, originele gerechten met eindelijk ook groente in de hoofdrol! Wel erg kleine kaart met veel ‘blijvers’ erop. Zoals de kipsaté, kibbeling en aubergine. Iets meer variatie zou ons nog vaker laten komen!

11. Huiskamerrestaurant Rhenen

Stephanie

Het eten was erg lekker en zag er prachtig uit op het bord. Bediening was erg aardig. We zaten alleen wel na het 1e rondje drinken ontzettend lang met lege glazen. Als ze het eten brachten, vroegen ze niet of we ook wat te drinken wilden bestellen en waren direct weer weg. We hadden een ronde tafel wat altijd gezellig zit. Alleen de zitting van mijn stoel was zo hard als een plank. De tafel stond tegenover de deur naar de keuken. Daar kwam veel herrie vandaan (borden, bestek) en het koffiezetapparaat achter de bar bleef maar zeer luidruchtig koffie malen. Al die herrie was ontzettend storend tijdens onze gesprekken.

12. Pannenkoekenhuis Soest

Beijer

Wij werden vriendelijk ontvangen, mochten zelf een plaatsje kiezen, het eten was heerlijk, vriendelijke bediening, hebben het heel leuk gehad.

13. RJ de Bruin

Altijd goede ervaring gehad, op vandaag na. Bestel rasfriet met, vlaamsefriet oorlog, berenklauw met pinda. Kom ik thuis met drie friet. Dat krijg je als de opnemer van de bestellingen meer interesse heeft in zijn telefoon als in de klant?

14. Sheila

Ronduit slecht, diepvries maaltijd. Eten, bami had ik, super waterig, net als de kousenband en vlees.
    Begrijp niet dat men dit verkoopt en nog op eigen site 5 sterren. Lachertje dit, sorry.

1,5
  15. Rob Vlastuin

Wie bij O Sole Mio een pizza quatro stazione bestelt (vier jaargetijden), moet goed opletten. Een pizza quatro stazione is een uit één bodem gesneden 4 gelijke delen pizza's met op elk deel een specifieke topping. Zodat je vier verschillende smaakbelevingen hebt. (Bron: Wikepedia). Niet bij dit restaurant. Hier heeft men de ingrediénten van de vier ongesneden delen op één hoop gegooid in het midden van de bodem. Een ratjetoe. Bovendien leidde dat tot een zompige bodem. Waardoor je je afvraagt wat je nu eigenlijk eet. Een teleurstelling. Foei, O Sole Mio!
    (Bezocht met 5 personen op 7 mei 2024).

16. Gerrit

Vertaal van English naar Nederlands

Het is nu anno 2024 een mooie ruime camping aan de Lek.
    De kantine is er nog wel, maar geen eetgelegenheid meer.
    Bertus is niet meer. Zijn vrouw en dochter runnen de camping.
    Vriendelijke mensen, doen hun best om je het naar de zin te maken.
    Wij komen uit Friesland en bezoeken familie en vrienden die in Utrecht, Maarssen en Vianen wonen.

17. Wij waren met 9 mensen, waren er wel vlot bij om om te vragen wat wij wouden drinken. Maar om de menukaart moesten wij zelf vragen. Mijn vrouw bestelde een kippendij wat een bonk vet was en toen ik bestelde was het meer slagroom dan ijs. Ook wat anders gebracht wat wij hadden besteld en dan moet bijna 300 euro betalen. Jammer hier gaan wij nooit meer, zonde van je geld. Wij hadden een mail gestuurd met de klachten, maar niks meer gehoord om.

3,4
  18. Froukje de Graaf

Heerlijk Italiaans gegeten en gedronken en met prachtig uitzicht op de Muurhuizen.
    Vriendelijke bediening!

19. Calvin

Bestelling is nooit aangekomen.. gebeld naar de snackbar en er werd gezegd dat de bestelling nooit is binnengekomen, terwijl hij wel mijn bestelling kon opnoemen.. hij gaf het excuus dat we buiten de bezorgtijd hadden besteld terwijl ze gewoon open zijn voor bestelling tot 22.00. De bestelling was geplaatst 21.45. We werden afgewimpeld en de snackbar gaf hele tijd thuisbezorgd de schuld in plaats van denken in oplossingen.

20. Justin

Bestelling geplaatst. Thuisbezorgd gaf aan dat het eten zou aankomen om een bepaalde tijd. Tijd was verstreken dus hebben ze opgebeld. Meneer gaf aan dat de bestelling helemaal niet meer zou aankomen en was totaal 0,0 klantvriendelijk. Hier denken ze in problemen ipv oplossingen. Nooit hier wat bestellen.

21. Sandra Start

Wij hebben er een diner gegeten. Burger droop van het vet en was lauw. Kip saté had niet veel smaak. Bediening vriendelijk en attent. Ik ga er niet meer heen.

22. Thea Grijseels

We gaan vaker naar Sunita's en zijn nooit teleurgesteld. Dit restaurant is een echte aanrader!

• Eindcijfer 9,5
  23. Pannenkoekenhuis Soest

Elleke Verwaijen

Een veel te dure ervaring voor gewoon vier pannenkoeken voor opa, oma en de kleinkinderen. Niet meer te betalen zo!

5,5
  24. Internationaal Woerden

wim van buuren

Prima sfeer, goede vlotte bediening. Er werd produktinformatie gegeven over de gerechten. Dat vonden wij prettig. Echter, de prijs die we moesten betalen voor een stukje kabeljauwfilet van 10 cm vonden wij ver gezocht.

25. Martijn Verhoef

Gewoonweg uitstekend. Kleine maar gevarieerde kaart, kwaliteit top. Prijs zeer schappelijk. Bediening goed.

26. Johnny Hilberink

Het eten was heerlijk, en de service fantastisch.

27. Prima prijs kwaliteit verhouding.
    Gezellig en niet te groot. Heerlijk gegeten

28. Internationaal Rhenen

Voor het eerst hier wezen eten met mijn zoon.
    We waren eerst bij Ouwehands dierenpark geweest en daarna hier, het ligt vlak bij elkaar.
    Ze hebben een tepanyaki voor vlees en vis en ook een barbecue voor vlees.
    Je mag onbeperkt pakken.
    We hebben veel gegeten van de barbecue, biefstuk, biefstukspies, lamskotelet, rundvlees.
    Het was echt lekker.
    Ook heb ik gewokt, wat ook lekker was.
    Mijn zoon vond de pittige soep heel lekker.
    Personeel is heel vriendelijk.
    We vroegen of we langer konden blijven en dat was geen probleem (wel bijbetalen natuurlijk).
    We gaan hier zeker weten terugkomen.

29. Dina

Vreselijk! 1,5 Uur moeten wachten op koude pizza’s met minimale beleg. Daarbij ook nog eens ons drinken vergeten. Hun reden was er waren geen bezorgers en was rond sluitingstijd dus deden ze de ovens uit waardoor wij koude pizza’s kregen! Na tig keer bellen had de bedrijfsleider aangegeven het geld terug te boeken wat tot op heden niet is gebeurd! Vreselijke oplichters zijn het! De bestelling was 25 april geplaatst, tot vandaag geen geld terug gezien niets! Echt een stelletje oplichters. Ik weet niet wat er met New York pizza is gebeurd, vroeger was t waard voor je geld. Maar nu, nooit meer voor mij. Ik ga het hier ook niet bij laten! Nu is het een principe kwestie geworden.

30. Dina