Bistronoom in Woerden

• Veganistisch

4. Betalen pin Visa Master Card Diners Club American Express

1. Inekeke

Bij de Bistronoom gegeten. Wat een topkok zeg! Het is echt een jongen met talent, de doperwtjes, tonijn, vissoep en Italiaanse worstjes waren super! Deze kok heeft potentie, het was echt op smaak en zag er goed uit allemaal. Het enige wat ik jammer vond was mijn visamuse, maar dat lag zeker niet aan de kok, maar aan mij, omdat ik geen vis eet. Ga zo door!

2. hedzer van der velde

Gisteren, 16 juli, dineerden mijn echtgenote en ik bij de Bistronoom in Woerden. Het weer was aangenaam, dus we zaten buiten op het plein, en de sfeer was bijna mediterraans (we kwamen helemaal in de vakantiestemming).

Na een hartelijke ontvangst, gingen we voor de "a la carte" (er zijn ook vaste menu's verkrijgbaar). Als voorgerecht hadden we een zeer smakelijke doperwtenschotel en een perfect gegaard ei met krokant kippenvel.

Als hoofdgerecht aten we de tonijn en de lamsschouder, beiden uitmuntend. Het dessert (gelakte madeleine's met toebehoren) was ook prima de luxe. De bediening was attent en vriendelijk, maar wel enige (beginners)foutjes; geen servetten, geen dessertbestekjes, maar een kniesoor die daar over valt.

Mijn echtgenote is rolstoelafhankelijk en de toiletvoorziening was zeer adequaat (hoewel de deur enigszins klemt, en niet voorzien is van een brede hendel om hem van binnenuit makkelijk te sluiten vanuit een rolstoel, wij hebben dit doorgegeven en men was ons dankbaar voor deze feedback).

Al met al een zeer prettige ervaring en vooral zeer veel hulde aan de jonge chef-kok Jeroen; de bordjes gingen allemaal "schoon op".

Een absolute aanrader!!