Eetatelier in Houten

• do lunch 10:00 - 17:00 diner tot 21:00
  • vr lunch 10:00 - 17:00 diner tot 21:00
  • za lunch 10:00 - 17:00 diner tot 21:00
  • zo Gesloten

Reserveren na 15:00 is enkel telefonisch mogelijk.

Na de verhuizing van Cadeaushop Het Atelier is ons eetcafé grondig aangepast. Er is veel veranderd. We bereiden onze gerechten met zoveel mogelijk duurzame, biologische streekproducten. Dat nieuwe karakter willen we ook uitstralen met onze nieuwe huisstijl en dus ook met het interieur. Gekozen is voor natuurlijke materialen en tinten.
Duurzame, biologische streekproductenDe gerechten uit onze eigen keuken worden met zorg en creativiteit bereid. We blijven dus een atelier en gaan vanaf 30 maart verder als Eetatelier.
Laat u verrassen door onze vis- , vlees- en vegetarische gerechten. Denk hierbij aan snoekbaars en papillot, varkenshaasje gevuld met tartaar of een vegetarische burger van kikkererwten met couscous. Ook voor koffie, huisgemaakt gebak en speciale bieren bent u aan het goede adres. En alles is even heerlijk!
Eetatelier blijft gevestigd midden in het centrum, aan het Rond 86 in Houten. Ondanks alle veranderingen, blijven we voor iedereen toegankelijk en betaalbaar en blijven we werken met mensen met een verstandelijke beperking. Velen zullen onze medewerkers herkennen van Eetcafé Het Atelier. Zij zorgen voor een verrassend bezoek en gastvrij onthaal.
Met een aparte speelruimte en speciale kindermenu’s is ook aan de kleintjes gedacht.
Naast dat we lekker eten serveren is het eetcafé een podium voor ontwerpers om hun werk te exposeren.
In ons eetcafé is plek voor veertig gasten en in de zomer kunt u heerlijk toeven op ons terras.
Eetatelier is de ideale plek om gezellig te borrelen. Lekkere bieren, goede wijnen en smakelijke hapjes maken het compleet.
Eetatelier is een van de weinige restaurants in Houten waar de ingrediënten duurzaam zijn, de bediening altijd vrolijk is en het eten elke keer weer superlekker! Kortom: een eetcafé voor mensen met passie.
U kunt bij ons terecht van dinsdag t/m zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur. Voor groepen vanaf tien personen is reserveren verstandig.

Diëten Vegetarisch en biologisch
Foto van Eetatelier in HoutenFoto van Eetatelier in HoutenFoto van Eetatelier in HoutenFoto van Eetatelier in HoutenFoto van Eetatelier in HoutenFoto van Eetatelier in Houten

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang, rolstoeltoilet en invalide parkeerplaats
Ambiance
Kindvriendelijk en gezellig
Voorzieningen
High-tea, terras, Wi-Fi, honden toegestaan en catering
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding) en verschoontafel
Betalen
pin