JanZen in Woerden

Voel je thuis bij JanZen, beleef het.

Ruim parkeerplaats voor de deur.
    5 km vanaf afslag no13 Nieuwerbrug A12

Restaurant JanZen

Restaurant JanZen is een bijzonder huiselijk restaurant gevestigd in een art deco pand aan de rand van Woerden.
Unieke locatie midden in het groene hart. Tussen de weilanden met de luxe van vrij parkeren voor de deur met uitstekende bereikbaarheid vanaf de A12 (afslag 13).

Imposant pand
Het is een imposant pand, huiselijk warm sfeervol ongedwongen met aandacht voor alles wat ons vak zo mooi maakt. Er is daarnaast veel aandacht besteed aan de akoestiek wat veel rust geeft tijdens het eten.

Wat is mogelijk
We zijn dagelijks geopend met uitzondering van de zondag. Door de weeks is het ook mogelijk om (zakelijk) te lunchen. Voor vergaderingen, presentaties of meetings gaan wij graag eerder open op verzoek.

Wilt u op een zaterdagmiddag of zondag met een groep lunchen of high tea? Of zoekt u een trouwlocatie? We gaan dan graag op verzoek open.

Reserveer tijdig en wees erbij !

Wij kijken er naar uit.

1565219912 88
1592962092 87
1620704273 87

1. Ant Bijlsma

Als eerste na de lockdown op het terras in de zon! Het was super, heerlijk 3 gangen lunch menu. Prachtig opgemaakte borden en vriendelijke behulpzame bediening. Absoluut een aanrader.

2. Al hoewel wij niet voor de eerste keer bij JanZen te gast zijn geweest en kunnen putten uit een breed scala aan positieve herinneringen, viel het mij toch tegen dat wij deze keer na binnenkomst te horen kregen dat wij niet á la carte konden bestellen, maar ons tevreden moesten stellen met een "verrassingsmenu". Hoewel alles van prima kwaliteit was viel mij dit toch tegen. Na het bestuderen van het menu op de site, waar van dit alles géén melding was gemaakt, had ik waarschijnlijk voor een ander restaurant geopteerd indien dit wel het geval was geweest.

3. Sandra Swinkels

Heerlijk 5 gangen verrassingsmenu gegeten. Mooie smaak combinaties met bijpassend wijnarrangement. Vriendelijke en attente bediening.

4. Hagenbeek

Eten was goed. Lekkere smaakjes en combinaties. Niet te veel, gewoon goed 👍🏼
    Heerlijke bubbelwijn... weet even niet meer of het cava was of prosecco. Bediening vriendelijk en weet afstand te houden. Fijn gezelschap heeft de rest gedaan.

5. We hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren echte plaatjes en smaakten voortreffelijk. Iets minder vond ik het wijnarrangement. Zou wat meer mogen passen bij de fantastische gerechten.

6. Heerlijk verrassingsmenu genoten, begeleid met goed bijpassende wijnen. Vanwege de Covid-19 maatregelen alsnog een prima oplossing gecreëerd voor ons gezelschap van 5 personen

7. H.H. Speetjens -Pater

De prijs/kwaliteit verhouding klopt in die zin niet dat de porties veel te klein zijn. Van de drie personen aan tafel gingen er twee met honger naar huis. Het mooi opgemaakte bord en de smaak zijn een feestje.

8. Heerlijk gegeten met goede bediening!

9. Ondanks dat het deze keer een zakendiner betrof was het terug een heerlijke beleving.
    Deze keer hebben we genoten van een heel lekker 4-gangen verrassingsmenu, prachtig gepresenteerd en geserveerd door professionele (maar toch spontane) bediening.
    De "amuse-bouches" waren terug prachtig om te zien, maar ook heel lekker om te proeven en onze lust in "meer" aan te wakkeren.
    Ieder gerechtje was niet alleen of het net een schilderijtje betrof, maar de verschillende smaken kwamen ook heerlijk tot zijn recht.
    Ook deze keer kozen we ervoor om niet de aangepaste wijnen te laten serveren maar wel zelf gekozen flesjes, ook al is de wijnkeuze van de chef bij het verrassingsmenu zeker niet te versmaden .
    Steeds voor herhaling vatbaar en sterk aanbevolen om te gaan genieten van de kookkunsten van de chef.

2 vorige recensies
  10. Frank Leurink

Alles was geweldig. Smaakjes, hoeveelheid, bediening, tempo waren prima. Bij het wijn arrangement had ik graag iets meer info over de wijn gekregen. In ieder geval had Ik graag de fles gezien.

11. Maarten Levenbach

Het was ons tweede bezoek aan JanZen, conclusie het wordt onze “stamkroeg” Ieder gerecht is even goed de ene smaakexplosie na de andere! Kortom geweldig

12. Tjon Pian Gi

Goede ontvangst, afstand tussen tafels heel goed. Eten was echt top. Timing tussen gerechten was ook prima. Bediening zou iets meer afstand kunnen houden als ze met je praten, was geen 1.5 meter.

13. helma kemper

Heel vriendelijke gezellige bediening en prachtig opgemaakte borden met heerlijke gerechten, top!

14. Hans van Tol

Fijne keuken, en verrasend wijn arrangement. Huiskamer sfeer met prima service! Top avond gehad.

15. Heerlijk gegeten bij JanZen. Gekozen voor het 5 gangen menu. Na eerst 2 verrassende amuses geserveerd gekregen werd aangevangen met het 5 gangen menu. Naast een prachtige presentatie van de gerechten valt vooral de balans van de smaken op, zowel op de 2 vlees- als visgerechten niets op aan te merken. Echter heerlijk gegeten! Wat ook erg leuk is dat de kok Jeroen durft te experimenteren en ook gebruik maakt van bloemen!

De 5e gang betrof het dessert en daar is nog een kleine verbetering te behalen. Was iets te zoet en in verhouding tot de overige gerechten minder bijzonder.

Hoe dan heerlijk gegeten in een mooie ambiance. We hebben ons "vaste" restaurant gevonden!

16. Het eten was, zoals altijd, heerlijk. De chef is een kunstenaar. Echter, €47 afrekenen voor twee kleine voorgerechtjes, water en cappuccino vind ik erg prijzig (ondanks dat het prachtige schilderijtjes waren).

17. Het was een geweldige avond bij JanZen. Alles klopte, de aardige en kundige bediening, de amuses en het diner. Wij gaan terugkomen! Het liefst heel snel.

18. Heerlijke bijzondere gerechten gegeten. Geschikt voor een bijzondere gelegenheid.

19. Rene s'Jacob

Janzen is na de overname door de nieuwe eigenaren nu echt veranderd. De kwaliteit van het eten is een klasse beter, de prijs is navenant gestegen. De verhouding prijs/kwaliteit is hetzelfde gebleven. Blijft een pareltje in het Groene Hart. We blijven terugkomen maar door de forse prijsstijging iets minder vaak.

20. Super geluncht, prachtig weer en prachtige lokatie.

21. Heerlijke avond gehad! Mijn man en ik houden van uitgebreid tafelen in meerdere gangen. Nadat ik een gastric bypass heb gekregen (maagverkleining) was dit eigenlijk niet meer te doen.
    Bij JanZen hebben ze echter een speciaal menu. Alle gangen mee kunnen eten (okee, af en toe schoof ik nog steeds wat naar de overkant 😉) maar dus ook heerlijk alle verschillende gerechten kunnen proeven.
    Eten was heerlijk en de wijn/koffie ook! Bedankt!

22. Genoten van een geweldig viergangenmenu met bijbehorende wijnen. Één grote verrassing en alle bordjes prachtig opgemaakt. Persoonlijke en gezellige bediening.

Janzen is op weg om één van de grotere van de omgeving te worden. Fijn om zo’n restaurant in de buurt te hebben. Ze kunnen zich meten met de twee toppers in Linschoten

Kortom: alles is fantastisch.

De prijs is stevig. Daar ga je niet elke week naar toe. Maar dàt hoeft natuurlijk ook niet. Het is niet altijd feest...😍

23. Antonette

We hebben een heerlijke avond gehad. Personeel is vriendelijk, informatief en kundig. Het eten, zesgangen, was zeer gevarieerd met een uitstekend pallet van smaken. Heerlijk om weer uit eten te mogen en zo verrast te worden.

24. Ivm de corona maatregelen is het lastiger om echt te oordelen over sfeer enz. De ontvangst was wat rommelig, de normale ingang was eigenlijk afgesloten. Dat mag beter aangemerkt worden. Omdat het warm was konden we eerst op het zij terras gaan zitten. Daar was echter geen gezellige sfeer en de tafels waren niet aangekleed. Dat was een domper. Daarna gauw naar binnen we hadden een prive plek. Eten echt top, geen enkele opmerking. Drinken ook helemaal goed, dat alles niet voorradig was begrijpen we volkomen ivm de omstandigheden. Wat blijft hangen is de prijs kwaliteit verhouding. We beginnen te nijgen naar "veel geld".

3 vorige recensies
  25. Wat een genot, JanZen is weer open en hoe. Elk moment is een feestje, het warme ontvangst, het heerlijke aperitief buiten op het mooie terras. Binnen is alles Corona proof ingericht en opgezet, fijn. Voldoende ruimte om goed te genieten. Elke hap is weer een feestje. Verse ingredienten, zo smaakvol dat 6 gangen echt mogelijk is (met een goede wandeling daarna).
    Aanrader, het was mijn eerste keer uit eten sinds maanden en een prachtige start.

26. Eten was mooi verzorgd en erg lekker Bediening was super.

27. Monica de Wit

Op een van de mooiste, warme avonden van dit jaar hebben we een heerlijke avond gehad op het terras van JanZen. Het meerkeuzemenu is gevarieerd, de gerechten zijn van hoge kwaliteit en zijn plaatjes op de borden. De stijl van de keuken is puur, maar zeker niet neutraal. Vooral de mooie sauzen maken de gerechten af. De bijbehorende wijnen zijn goedgekozen en soms erg verrassend (encruzado). De bediening is vriendelijk, de keuken brigade serveerde mee. Aanrader.

28. Fam de Roos

Het was in een woord geweldig.
    De ontvangst was perfect.
    We hadden een prima tafel aan het raam.
    Het eten op de borden waren net schilderijtjes.
    Het waren prachtige kunstwerkjes.
    Alles smaakten uitstekend.
    In een woord voor herhaling vatbaar.

29. Dick Hund

Nog niet warm genoeg voor het terras, jammer. Fijn om weer terug te zijn. Ontzettend lekker gegeten, elk gerecht was een plaatje, met verse kruiden en groenten. Heerlijk. Prima bijpassende wijnen, en een zeer attente bediening. Perfect. We komen gauw weer terug.

30. dinand Mostert

Heeft tijdens de Corona tijd veel inspiratie opgedaan. Het was weer fijn om hier te mogen dineren. Zeker een heel goede aanrader.

31. Jan Hendriks

Heerlijk gegeten. Ieder gerecht is weer een verrassing aan smaken. Fijn ook dat er een menu is voor mensen met een GBP. Gewoon een avond uit, top!

32. Olga van Eeuwijk

Heerlijk verrassend vijf gangen menu. Hoe krijgen ze de smaken toch bij elkaar. Een enthousiaste bediening, die allemaal blij zijn weer te mogen na de lockdown.
    Snel terug!

33. Jacqueline Bood

Wij waren rondom gelukkig, heerlijk gegeten, mooie smaakcombinaties, prachtig weer en vriendelijke bediening. Wat wil je nog meer?

34. Mooi restaurant! Uitstekende bediening en verrassende gerechten! Echte aanrader.

35. Gerard De Groot

Rundertartaar zoals het hoort, hoog op smaak, schel is met top cuisson.
    Vriendelijke service.

36. Jacques Booij

Plezierige en correcte bediening met heerlijk eten!

37. Heerlijk gegeten, lekkere wijnen, gezellige sfeer bijzonder aardige eigenaren. Een adres om te onthouden!

38. Marion Uittenbogaart

Heerlijk gegeten alles met zorg bereid zeer tevreden.

39. Heerlijk gegeten, mooie ambiance, fijne bediening. Een aanrader!

40. Naast goed voedsel ook zeer plezierige aandacht voor de opmaak van het bord, zeer fleurig en feestelijk. Fijne bediening, attent en gastvrij.

41. Eten was goed en lekker. We namen een bob arrangement. Die glazen waren extreem weinig gevuld. Na twee glazen een opmerking geplaatst. Dat heeft geholpen. De glazen waren zeker niet voor de helft gevuld maar ze rekenen wel halve glazen af.
    De bediening was oké maar niet opgewekt eerder wat nors.

42. Carin van Duuren

De sfeer is echt even wennen, omdat wij de vorige eigenaars gewend waren. Ziet er mooi uit met prachtige kleuren op de muur, maar ik mis een beetje warmte. Lekker gegeten, hoewel de kaart klein is. De kwaliteit is fantastisch. De prijs is echt wel aan de hoge kant.

43. Vriendelijke attente bediening, goed en smaakvol eten.

44. We hebben een proeverijmenu gegeten met 6 gangen en wijnarrangement op een woensdagavond, het was rustig in het restaurant. Zéér vriendelijk en persoonlijk geholpen door de eigenaresse vh restaurant, de gangen kwamen rustig en regelmatig op tafel. Fijne uitleg bij de wijnen zonder al te veel (overbodige) informatie, voor ons als wijnliefhebbers maar geen -kenners precies goed. Het eten was héérlijk!

45. Gisteren met zes personen genoten van een zes-gangen verassingsdiner. Mooie gerechen met uitdagende en heerlijke smaakcombimaties.

Het restaurant heeft een gezellige sfeer en icm met de goede service aan tafel, hebben we de hele avond flink genoten.

46. Klarenbeek

Alles was perfect geregeld ook voor speciaal dieet wensen.

47. Heerlijk gegeten in een prachtig pand met een zeer leuke bediening. Goede en smakelijke gerechten die mooi bij het seizoen passen.

48. Fam. Panja - Allart

Zaterdagavond heerlijk gegeten bij Janzen ter gelegenheid van 2 verjaardagen. De kinderen van 9 en 11 voor het eerst meegenomen. Gekozen voor het 4-gangen proeverijmenu (wat met de amuse en de koffie met bonbons na 6 gangen werd). Dat kan alleen per tafel besteld worden, maar vervolgens zijn alle aanpassingen mogelijk: 1x vegetarisch, 1x alleen vis en 2x alles (maar geen rauw vlees). Alle gerechten hadden mooie combinaties van smaken en texturen en waren fraai gepresenteerd. De porties zijn zodanig dat je ook na zo'n menu niet bomvol zit (als je de koffie met bonbons na neemt, bereik je dat punt alsnog). We hebben er alle vier van genoten; hoewel de jongste hier en daar een kritische noot had, was hij het ermee eens dat de paar dingen die hij iets minder lekker vond geen invloed hadden op dit totaaloordeel.
    De ambiance is prettig; rustige kleuren, houten tafels en ook bij full house wordt het niet al te rumoerig. De bediening is vriendelijk en het tempo prettig. Kortom: we komen nog eens terug als we iets te vieren hebben.

49. Helene Reijmers

Met vrienden een 5 gangen proeverij diner met mooie bijpassende wijnen. Mooie afwisseling verrassend gerecht met verse makreel duif en mooi stoofpeer desert. Altijd verrassend en altijd lekker en een kunstwerk om te zien

Eén vorige recensie
  50. Het was een fantastische ervaring! We hebben heerlijk gegeten met prachtige wijnen in een sfeervolle omgeving, begeleid met vakkundige enthousiaste mensen.

51. Edwin Jonkman

Heerlijke avond gehad, super gegeten. Wijn mag iets spannender.

52. Perfecte service, heerlijk gegeten.

53. Zeer smaakvol gegeten.

54. Chantal@borgbasics.nl

Erg lekker gegeten, alles mooi opgemaakt en vooral lekker rustige athosmeer en vriendelijke niet te opdringerig personeel!

55. Verrassend leuke plek om te lunchen! Prima sfeer en bijzondere gerechten, allemaal even lekker. Zeker een aanrader.

56. Geweldig gegeten. Prijs was goed in verhouding met de kwaliteit.

Ruime keuze qua menu.

57. Voor de eerste keer gegeten bij Janzen. Wij vonden het eten lekker. Maar de prijs die ervoor gevraagd werd naar onze mening te hoog. Zeker als we dit vergelijken met andere restaurants in de omgeving. Weinig afwisseling in kooktechniek en veel borden bezaten dezelfde ingredienten. De wijn was lekker maar niet bijzonder. Onze bediende wist helaas niets over wijnen en las het etiket voor. Het gebouw is verouderd en oogt daarom smotsig. Naast mijn stoel een opgehoopt spinnenweb en vieze vingers op de ruiten. De tafels zijn vrij groot, doordat er bijvoorbeeld geen tafelkleed op ligt valt alles in het niet en mist het de warmte en intiemiteit die je wil voelen bij een romantisch avondje dineren.
    Wij raden het helaas niet aan.

58. Bas Gerritse

Voor een heerlijke lunch is een ander soort gerecht nodig dan voor een diner; en dat begrijpen ze bij Janzen terdege. De prettige gastvrijheid en mooie ambiance maken het helemaal af: echt een aanrader!

Eén vorige recensie
  59. Het was verrassend goed bij JanZen. Wij hebben genoten van de heerlijke gerechten. Ook de vegetarische varianten vielen erg in de smaak. Dit is zeker een aanrader en wij komen in ieder geval terug.

60. Guus Rijkhoek

6 Gangen voor € 67.50 Bijpassende wijn €6.50 Per glas, dat betaal je ook in een sterren restaurant. Samen waren we € 225, - kwijt met 1 wijn arrangement.
    Kijkend naar het eten dan is dit niet in verhouding, bv 1 plakje buikspek en een langoustine (die een grondsmaak heeft), of 2 dunne plakjes sukade, rosé gebraden, ingrediënten zijn mager en de rest fleurt het gerecht dan niet op.

61. Met vrienden hebben we genoten van diverse smaaksensaties. Het driegangen menu was overheerlijk en het bijbehorende wijnarrangement paste daar perfect bij.

62. We hebben heerlijk gegeten👍!

63. Weer erg lekker gegeten, goede gastvrijheid en service! Een top gastheer!

64. Aletta Hekker

Heerlijk buiten gezeten en gegeten. Mooi menu fijne bediening, kortom we hadden een toplunch!

65. Een 4 gangen verrassing menu genoten. Prachtig opgemaakte gerechten. Ware smaak explosies en als visgerecht zeeduivel. Wat een "duivelse"smaken. Jeroen bedankt.

66. Wij hebben het 6 gangen verrassings menu gegeten in de afgelopen week, heerlijk op het terras gezeten, mooie bijpassende wijnen gedronken.
    Vriendelijke bediening en de keuken brigade kwamen ook aan tafel om de gerechten en amuses uit te leggen, dit word gewaardeerd.
    Chapeau allemaal en tot snel weer!

67. Een nieuwe eigenaar, nu 2 x geprobeerd. Ik begrijp niet dat deze zaak nog een vermelding heeft in de BibGourmat. Onvriendelijk en niet gastvrij.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  68. Cynthja

Heerlijk gegeten op zomerdag op terras met 6 personen.
    Absolute aanrader!

69. Micha Götz

Restaurant Janzen is enige tijd geleden overgenomen door een nieuwe eigenaar. Het restaurant is vernieuwd en minder klassiek-traditioneel. Geen dik tafellinnen meer, maar houten tafels. De amuse was al prachtig (vele vormen van tomaat) en dat beloofde veel goeds. Dit werd helemaal waargemaakt. De keuken heeft een grote sprong voorwaarts gemaakt: prachtige en eerlijke smaken worden tot iets moois gecombineerd en schitterend opgediend. Aanrader.

70. Ontzettend lekker gegeten absolute aanrader!

71. Keurige zaak, super lekker en goed eten, goede service, de bediening is keurig maar zou wat losser mogen…

72. Adriaan Vos

Werkelijk fantastisch gegeten. Wij hadden het biep gourmand menu uitgebreid met kaas. Alle gerechten, de amuses en ook de friandises bij de koffie waren heerlijk. Smaken goed gebalanceerd en porties prima.
    Wij waren echt blij verrast en komen zeker terug.

73. Heerlijk gegeten met een zakelijke relatie, mooie combinaties van ingrediënten. We wilden graag iets met asperges, gevraagd voor een driegangen menu verrassingsmenu. Prachtige gerechten, mooi detail dat ze met bloemen uit eigen tuin de aankleding hebben verzorgd.

74. Marlies van Beek

Wat kan eten toch een feest zijn! Jeroen maakt echt de meest fantastische gerechten, heerlijke avond gehad.

75. Marlies van der Meulen

Weer super goed en bijzonder gegeten!

76. Perfecte avond uit! Vanaf binnenkomst tot vertrek heerlijk genoten van het voortreffelijke eten en de attente bediening!

Het eten smaakte super. Het oog kreeg waar voor z’n geld, als ook de smaakpupilllen.

77. Adrienne

Geweldig plaats fantastisch gegeten!

78. Wat een super avond. Echt heerlijk gegeten en heel verrassend. Elke gang was een feestje op je bord. De bediening was erg goed en gezellig. We voelde ons echt heel welkom en speciaal, wat je toch graag wilt als je avondje zo lekker haat dineren.
    Wij gaan zeker snel weer terug. Dank jullie wel voor de top avond.

79. Christine Kehrer

Fantastisch gegeten en een bijzonder prettige bediening. Een echte aanrader!

80. Rien en co.

De reden dat wij aan service een 5 hebben gegeven is het feit dat op ons verzoek om een schaaltje patat gereageerd werd met "dat hebben we niet". De porties van ons driegangen diner waren immers niet al te groot. Ik kan mij indenken dat er geen patat is maar men had kunnen voorstellen aardappeltjes of desnoods een schaaltje brood aan te bieden. Enkele van mijn gasten gaven aan bij thuiskomst direct in de koelkast gedoken te zijn.

81. Hortense Höppener-Bouvy

In een korte tijd zijn wij tweemaal met gasten komen eten. Ook voordat het restaurant is overgenomen hebben wij kennis kunnen nemen van de kwaliteiten van het echtpaar van Hensbergen achtereenvolgens in Vianen en Wijk bij Duurstede. Keer op keer zijn wij verrast door hun oogstrelende en verrukkelijke gerechten. We namen iedere keer een 4 gangen verrassingsmenu: prima afgewogen en op elkaar afgestemde smaaksensaties! We namen er ook een wijn arrangement bij maar de laatste keer in de vorm van een Bob-arrangement en dat is ons prima bevallen. Maar moet je nog een eindje rijden dan is het verstandig toch een echte Bop in jullie midden te hebben.

82. Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken.
    Ons diner was avond vullend en het personeel en de ambiance waren voortreffelijk. Een echte aanrader en we komen zeker weer terug.

83. Heerlijk gegeten. Gerechten mooi opgemaakt en hele goede bediening. Sfeervol restaurant in een mooie omgeving.

84. Armand Höppener

Uitstekend zeer verfijnde maaltijd.
    Viergangen verrassing menu.
    Goede bediening.
    Prima bijbehorend wijnarrangement.
    Prijs kwalitiet volledig in evenwicht.

85. Super lekker eten en gezellig sfeer. Echt een aanrader!

86. Heerlijk gegeten, mooie gerechten en prima prijs/kwaliteit dankzij het 'Heerlijk' menu, 5 gangen voor 35,00.
    Bediening is vriendelijke en aardig, alleen zou ik geen kinderen in de bediening neer zetten, tenzij je een eetcafe bent en volgens mij is dat niet de doelstelling van dit restaurant.

87. Heerlijk gegeten. Gastvrij ontvangen en geholpen. Prijs is boven gemiddeld, maar dat maken ze het zeker waard met hun service en het heerlijk bereidde eten.

88. Heerlijk gegeten in een mooi kader met professionele uitleg bij de gerechten (en de wijnkeuze) 😉.
    Was vroeger al een aanrader, en nu zeker ook!
    Je ziet me snel terug om een nieuwe culinaire ervaring te kunnen genieten 😊.

De nieuwste recensie
  89. Heerlijk gegeten alacarte, couguiles waren perfect en ons hoofdgerecht sucade en eend waren van hoge kwaliteit. Tip de appeltaart als nagerecht, zeker doen, een complete verrassing

90. Dick&Jana van der Landen

We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug. Ook de service was dik in orde.
    Een leuke avond gehad.

91. Ireen Jonker

Gezellige ambiance en een gezellige ontspannen sfeer. Hartelijk ontvangst. Heerlijke visgerechten gegeten en prima wijn gedronken.
    De keuken is oké!

92. Hartelijk ontvangen, gezellige inrichting, prima gastvrouw, huiswijn nette prijs en goede kwaliteit.
    Keuze menu uit vis of vlees, zeer verzorgd opgediend en voorafgaande aantal amuses.

Kortom we gaan terug

93. Arjan en Pascalle

Wederom genoten van een heerlijk diner met bijpassende wijnen. Elke keer weer een feestje op het bord. Jeroen, Natasja en team, bedankt!

94. Zeer goed eten in een mooi restaurant.

95. Naast een gezellige avond hebben wij verrukkelijk gegeten. Ook de prettige bediening droeg bij aan de geslaagde avond. Aanrader !

96. We hebben een geweldige avond gehad met een super kerstdiner. Eten was verrassend, heerlijk. Ontvangst vriendelijk. Genoten.

97. Jeroen heeft eindelijk zijn droom waar gemaakt. Op een prachtige lokatie waar je voor de deur kunt parkeren, meer tafels en een a la carte kaart. Mooie bar en een grote keuken. Daarnaast ook een groot terras. Het eten was super lekker en zag er prachtig uit. Alles mooi vers en goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar!

98. Martijn Hammega

We hebben afgelopen zaterdag lekker gegeten bij JanZen. De amuses waren verrassend en lekker. De porties zijn redelijk klein, maar dat geeft ook eens de gelegenheid om echt te proeven. De sfeer in het restaurant is fijn, en de bediening goed. Puntje van kritiek is de prijs kwaliteit verhouding. Het restaurant geeft je het gevoel in een sterren restaurant te zijn, dat zie je ook terug in de rekening, maar het eten blijft daarin iets achter. Al met al toch een topavond in een erg gezellig restaurant met prima eten en drinken.

Volgende pagina