JanZen in Woerden

Voel je thuis bij JanZen, beleef het.

Ruim parkeerplaats voor de deur.
    5 km vanaf afslag no13 Nieuwerbrug A12

di lunch 12:00 - 14:00 diner 18:00 - 21:00

Restaurant JanZen

Restaurant JanZen is een bijzonder huiselijk restaurant gevestigd in een art deco pand aan de rand van Woerden.
Unieke locatie midden in het groene hart. Tussen de weilanden met de luxe van vrij parkeren voor de deur met uitstekende bereikbaarheid vanaf de A12 (afslag 13).

Imposant pand
Het is een imposant pand, huiselijk warm sfeervol ongedwongen met aandacht voor alles wat ons vak zo mooi maakt. Er is daarnaast veel aandacht besteed aan de akoestiek wat veel rust geeft tijdens het eten.

Wat is mogelijk
We zijn dagelijks geopend met uitzondering van de zondag. Door de weeks is het ook mogelijk om (zakelijk) te lunchen. Voor vergaderingen, presentaties of meetings gaan wij graag eerder open op verzoek.

Wilt u op een zaterdagmiddag of zondag met een groep lunchen of high tea? Of zoekt u een trouwlocatie? We gaan dan graag op verzoek open.

Reserveer tijdig en wees erbij !

Wij kijken er naar uit.

1419666177 72
1486291913 79
1519604781 85

1. Hortense Höppener-Bouvy

In een korte tijd zijn wij tweemaal met gasten komen eten. Ook voordat het restaurant is overgenomen hebben wij kennis kunnen nemen van de kwaliteiten van het echtpaar van Hensbergen achtereenvolgens in Vianen en Wijk bij Duurstede. Keer op keer zijn wij verrast door hun oogstrelende en verrukkelijke gerechten. We namen iedere keer een 4 gangen verrassingsmenu: prima afgewogen en op elkaar afgestemde smaaksensaties! We namen er ook een wijn arrangement bij maar de laatste keer in de vorm van een Bob-arrangement en dat is ons prima bevallen. Maar moet je nog een eindje rijden dan is het verstandig toch een echte Bop in jullie midden te hebben.

2. Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken.
    Ons diner was avond vullend en het personeel en de ambiance waren voortreffelijk. Een echte aanrader en we komen zeker weer terug.

3. Heerlijk gegeten. Gerechten mooi opgemaakt en hele goede bediening. Sfeervol restaurant in een mooie omgeving.

4. Armand Höppener

Uitstekend zeer verfijnde maaltijd.
    Viergangen verrassing menu.
    Goede bediening.
    Prima bijbehorend wijnarrangement.
    Prijs kwalitiet volledig in evenwicht.

5. Super lekker eten en gezellig sfeer. Echt een aanrader!

6. Heerlijk gegeten, mooie gerechten en prima prijs/kwaliteit dankzij het 'Heerlijk' menu, 5 gangen voor 35,00.
    Bediening is vriendelijke en aardig, alleen zou ik geen kinderen in de bediening neer zetten, tenzij je een eetcafe bent en volgens mij is dat niet de doelstelling van dit restaurant.

7. Heerlijk gegeten. Gastvrij ontvangen en geholpen. Prijs is boven gemiddeld, maar dat maken ze het zeker waard met hun service en het heerlijk bereidde eten.

8. Heerlijk gegeten in een mooi kader met professionele uitleg bij de gerechten (en de wijnkeuze) 😉.
    Was vroeger al een aanrader, en nu zeker ook!
    Je ziet me snel terug om een nieuwe culinaire ervaring te kunnen genieten 😊.

9. Heerlijk gegeten alacarte, couguiles waren perfect en ons hoofdgerecht sucade en eend waren van hoge kwaliteit. Tip de appeltaart als nagerecht, zeker doen, een complete verrassing

10. Dick&Jana van der Landen

We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug. Ook de service was dik in orde.
    Een leuke avond gehad.

11. Ireen Jonker

Gezellige ambiance en een gezellige ontspannen sfeer. Hartelijk ontvangst. Heerlijke visgerechten gegeten en prima wijn gedronken.
    De keuken is oké!

12. Hartelijk ontvangen, gezellige inrichting, prima gastvrouw, huiswijn nette prijs en goede kwaliteit.
    Keuze menu uit vis of vlees, zeer verzorgd opgediend en voorafgaande aantal amuses.

Kortom we gaan terug

13. Arjan en Pascalle

Wederom genoten van een heerlijk diner met bijpassende wijnen. Elke keer weer een feestje op het bord. Jeroen, Natasja en team, bedankt!

14. Zeer goed eten in een mooi restaurant.

15. Naast een gezellige avond hebben wij verrukkelijk gegeten. Ook de prettige bediening droeg bij aan de geslaagde avond. Aanrader !

16. We hebben een geweldige avond gehad met een super kerstdiner. Eten was verrassend, heerlijk. Ontvangst vriendelijk. Genoten.

17. Jeroen heeft eindelijk zijn droom waar gemaakt. Op een prachtige lokatie waar je voor de deur kunt parkeren, meer tafels en een a la carte kaart. Mooie bar en een grote keuken. Daarnaast ook een groot terras. Het eten was super lekker en zag er prachtig uit. Alles mooi vers en goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar!

18. Martijn Hammega

We hebben afgelopen zaterdag lekker gegeten bij JanZen. De amuses waren verrassend en lekker. De porties zijn redelijk klein, maar dat geeft ook eens de gelegenheid om echt te proeven. De sfeer in het restaurant is fijn, en de bediening goed. Puntje van kritiek is de prijs kwaliteit verhouding. Het restaurant geeft je het gevoel in een sterren restaurant te zijn, dat zie je ook terug in de rekening, maar het eten blijft daarin iets achter. Al met al toch een topavond in een erg gezellig restaurant met prima eten en drinken.

19. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Fancy zonder dat het ongemakkelijk wordt, haute cuisine zonder haute couture en helemaal niet oh zo duur. Superavond gehad, de zwangere dame in mijn gezelschap werd keurig bediend en op de hoogte gesteld van de ingrediënten. Aanrader.

20. Rob Haring

Absoluut heerlijk gegeten. Voor ons de eerste keer. Prachtig opgemaakte borden. Fraai om te zien en heerlijk van smaak. Ook voldoende wat betreft hoeveelheid. Veel aandacht besteed aan eten en service. Een adres om vaker te gaan lunchen en dineren!

21. Ellen Ooms

Met familie heerlijk gegeten bij JanZen, wat een mooie gerechten en smaakcombinaties prachtig opgemaakte borden, gezellige huiskamer sfeer, prettige bediening.

22. Het was geweldig om daar als gast verwend te worden.
    Zowel de kwaliteit als de prachtige composities die van de gerechten worden gemaakt waren een lust voor het oog en een ware smaaksensatie.
    Ook de gluten- en lactosevrije varianten werden met met de grootste zorg en aandacht samengesteld.
    Kortom, een hele sfeervolle ambiance waar je heerlijk kunt dineren, een aanrader dus!

23. Ida van der staak

Eten echt heerlijk en prachtig gepresenteerd.

24. Eten was heerlijk, maar miste heel erg de gastvrijheid die wij gewend waren in het verleden. Kwam alle als vrij kil over, erg jammer.

25. Gezellig restaurant, heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden en vriendelijk personeel.

26. Arjen den Hollander

Heerlijk eten wat erg mooi en creatief geserveerd wordt en een goede service.
    Janzen zorgt voor een huiselijke sfeer met een warme ambiance.

27. Heel gezellig en lekker geluncht bij de nieuwe eigenaar van JanZen. Prima!

28. Het eten was heerlijk en zag er erg mooi uit. Een gezellig restaurant met een fijne sfeer. Verbeterpunten zijn de keus aan niet alcoholische dranken: vruchten sapjes waren welkom geweest. De bediening was soms een beetje in onbeholpen.

29. Heerlijke gegeten, prachtige aankleding van de gerechten. Super enthousiaste en nette bediening.

30. Heerlijk 5 gangen diner gegeten. Ook het vegetarische diner was voortreffelijk. De presentatie van de gerechten staat op hetzelfde hoge niveau als de smaak!
    Voor hethaling vatbaar.

31. Irma Breewel

Fantastische avond gehad. Al eerder bij Natasja en Jeroen in hun vorige restaurant geweest. Deze locatie is nog mooier. Sfeervol, gezellig en warm. Ons 5 gangen kennismakingsmenu was voortreffelijk.Inventief smaakvol en verrassend. Mooi opgemaakte borden. Ook het wijnarrangement paste perfect. Wij komen zeker terug!

32. Locatie en gebouw niet aantrekkelijk, eigenaresse niet prettig, overige personeel wel.
    Voedsel: vissoep goed, hoofdgerecht curry dramatisch slecht, pappig, nauwelijks gaar, curry nauwelijks tot niet aanwezig.
    Zalm voorgerecht: grote teleurstelling, zalm op n bedje van rijst of i.d. smakeloos, alleen de zalm was o.k. eend als hoofdgerecht: uitgesproken taai.
    Dessert met ananas had n mc donalds gehalte: slap pannekoekje, ijs redelijk, ananas veel te zoet.
    Wij hebben niet gereclameerd, hadden we geen zin in.

33. Het is even fietsen vanuit Woerden centrum maar dan wordt je wel rijkelijk beloond met sfeer, prettige bediening en veel keuze aan echt lekkere, nét even andere gerechten. Wijn was ook heerlijk. Alle ruimte tot lang natafelen wat een verademing is tussen restaurants waar je wordt weggekeken. Zéker een aanrader en we gaan hier zéker nog eens eten :)

34. De kaart deed een hele smaaksensatie vermoeden. Uiteindelijk werd dat het helaas niet. Ondanks dat waren de gerechten zeker niet slecht, maar kwam de prijs niet tot zijn recht. Als laatste gasten in de zaak was er geen aandacht meer voor ons.

Het kan dus allemaal zeker wat beter, maar het geheel was zeker niet slecht. Gaan we nog terug? Mhhh ik neig nee te zeggen.

35. Femke Biemond-Bredde

Heerlijke avond, komen graag terug. Gastvrouw alle complimenten.
    1 Puntje:
    Alle visgerechten waren gecombineerd met mosselen. Als.
    Visliefhebber met een mosselallergie beetje jammer.

36. Zoals altijd heerlijk gegeten!
    Blij dat we nog een keer langs konden komen voor het nieuwe team het gaat overnemen!

37. Best lekker gegeten, maar weinig bijzonder en te zout. Dit restaurant vonden we niet Bib Gourmand-waardig. De service was het minst. Ze leken geen plezier te hebben in hun werk, legden niet uit wat al op tafel stond of geserveerd werd en kwamen weinig aan tafel. Ook is het glas kraanwater (wat ik drink uit principe) als Sourcy op de rekening gezet. Dat mag, al beschouw ik dat dan als de fooi.

38. Wat een leuke ontdekking! Het eten is er heerlijk, de sfeer is ontspannen en de bediening supervriendelijk. Een aanrader dus.

39. Altijd prettig en ontspannen eten bij Janzen en vooral ook erg lekker. Geen doorsnee maar verfijnd en met mooie producten wordt er met liefde gekookt. Wij komen hier graag vaker.

40. K.Prosman

Afgelopen zaterdag voor het eerst gegeten bij Restaurant Jan Zen.
    Het restaurant was bijna vol.Bediening op tijd. Mijn vrouw besteld Catch of the day, daar kregen we uitleg over het was schelvis, mosselen en zwarte rijst of couscous. Wij bestelden zwarte rijst.
    Ik bestelde Maigret de canard. Bij mijn vrouw ontbrak de zwarte rijst die was vergeten en kwam later. Geen enkel excuus. Wij bestelde beiden een glas passende wijn omdat wij niet zoveel drinken. Mijn vrouw 1 witte Chardonay Viogniers de Pays Dóc. Prijs 6,50 In de winkel te koop voor 7,50 consumentenprijs per fles. Ik kreeg eeg glas Camene 4,85. Winkelprijs consumenten 5.95. Tevens plat water gevraag en wij kregen zonder uitleg 1 fles San Felice de Toscane.
    Het water was warmer dan leidingwater en de prijs 3.95.
    De vis was redelijk. De eendenborst was zeer taai. Dat heb ik verteld en een stukje laten liggen op mijn bord zodat de kok het kon controleren. Ik kreeg een schouderklopje van de manager en die dacht dat het een oude eend was. Wellicht grappig of populair bedoeld.
    Tenslotte de rekening, die ik meestal niet nakijk maar in dit geval wel en er stond een fles wijn op van 32,95. Rekening gewijzigd en voldaan. Niets meer over de eendenborst gehoord.
    Conclusie slechte bediening geen aandacht, eten moet toch feestelijk zijn.
    Nooit meer naar Jan Zen ook niet als er welke compensatie dan ook tegenover staat. In mijn beleving kennen ze geen service,

41. Hans van leeuwen

Heerlijk gegeten in fantastische ambiance op terras, met uitstekende, gezellige en warme bediening, voor herhaling vatbaar👍👍👍

42. Monique

Heerlijk gegeten, fantastische bediening. Aanrader! Ook als je iets te vieren hebt. Zoals wij.

43. Erik Schensema

We hebben genoten. Vlotte bediening en heerlijke gerechten op de menu kaart.

44. Voor het eerst bij JanZen gegeten en zeker niet voor het laatst. Het op het terras gegeten, attente bediening. Gerechten mooi opgemaakt en erg smakelijk! Kortom aanrader.

45. Wilma Moorlag

Lekker gegeten met onze vrienden.

46. In tegenstelling tot de vorige keer (10 mei j.l. was het eten prima) zijn mijn vrouw en ik dit keer minder tevreden.

47. Jan Slats

Alles was keurig verzorgd. De gerechten werden keurig opgediend en ook smaakvol.
    Wij zijn tevreden.

48. Heerlijk gegeten. Verrassende touch in de gerechten. Lekkere producten, eerlijke prijs. De service was absoluut top. Héél vriendelijk. Een aanrader!

49. J. van Heteren

Kwaliteit van eten was zeer goed, evenals de sfeer en bediening. Aanbevelenswaardig, mede door de ruime keuze van de menukaart.

50. Stef Schackman

Het was weer fantastisch bij Janzen. Heerlijk gedineerd, gerechten met verrassende, goed op elkaar afgestemde smaken en vriendelijke bediening. Genieten met hoofdletter “G”.
    Als puntje op de i zou ik een uitleg bij de gekozen wijnen die bij het wijn arrangement horen prettig vinden, servies dat beschadigd is niet meer gebruiken en tot slot ook de waterglazen van de gasten gevuld houden met de bestelde fles water. Deze moest ik telkens zelf bijschenken. Geen probleem natuurlijk maar een restaurant van dit allure zou hier attenter op kunnen zijn.
    We komen hier gaag terug.

51. Matthijs

Heerlijk gegeten, goed advies tot aan verrassend genoeg diverse lactose vrije koekjes bij de koffie. Wijnen zijn aan de prijs 37,50 plus, maar wel erg lekker!

52. Erg fijne sfeer en lekker eten. Naar onze mening was een extra rundvlees hoofdgerecht wel fijn geweest. Maar verder veel bijzondere keuzes.

53. Kees Blom

Vriendelijke ontvangst, ronde tafel!! Heerlijke gerechten, uitgebreide menukaart.
    Goede toelichting bij gerechten.

54. D Haagsman

Prima restaurant. Uitgebreide menukaart en zeer uitgebreide wijnkaart. Serveertijd tussen hoofdgerecht en dessert/koffie erg lang. Desondanks erg tevreden huiswaarts.
    TIP aan de chef. Bediening goed informeren zodat men weet welke producten er uitgeserveerd worden.

55. G.b.damen

Bijzondere kaart, goede sfeer, uitstekende en aardige bediening.

56. Heerlijk gegeten en goede bediening.

57. Harry de Wit

Weer heerlijk gegeten bij Janzen met valentijndag. Uitstekende bediening. Echt een fijne beleving.

58. Heerlijk gegeten bij Janzen. Een aanrader. Ook voor vegetarisch eten!

59. Het eten was heerlijk en hoewel steak tartaar niet op de kaart stond was het geen probleem om het te maken en het was net zo lekker als al het andere!

Leuke avond

60. Erica Rijnsburger

Heerlijk, eerlijk eten. Altijd vers, altijd gezellig, altijd aandacht vanuit de keuken voor elk detail!

61. Joost Rooms

In een mooie omgeving genoten van een culinair verrassings arrangement met een mooie wijn begeleiding, ondersteund met een prettige en professionele bediening.

62. Kerstdiner 2017 bij Janzen, een bijzondere belevenis en zeer goed verzorgd. Een prachtig ingericht feestelijk restaurant. Zeer huiselijk. Ons goed bevallen. 8 Gangen met voor elk wat wils. Goed afgestemde volgorde, wachttijden zijn er, echter zeer acceptabel, want je ziet van alles en je gezelschap aan tafel bepaalt ook of het fijn is. Eten allemaal top. Kortom, zeer aan te bevelen. 1 Verbeterpunt wat mij betreft: als er gevraagd wordt: wilt u nog koffie, ga ik ervan uit dat datgene wat je erbij "krijgt" hoeveel dan ook, hoe lekker dan ook, (en dat was het zeer zeker) hoe mooi ook gepresenteerd, niet €8,5 kost. Dat vind ik overdreven duur. Dan moet men dat bij de vraagstelling vermelden.

63. Lekker gegeten, goede hoeveelheden, prima tijd tussen de gerechten, personeel doet erg zijn best om er een gezellige avond van te maken. Wij komen zeker nog een keer terug!

64. Wij hebben heel erg lekker gegeten bij JanZen! De bediening was heel fijn. Ze kwamen op de juiste momenten aan onze tafel. Ook de tijd tussen de gerechten was erg prettig! Wij hebben een hele fijne avond gehad.

65. Erg lekker en kwalitatief gegeten. Ook heel prettige en correcte bediening. Mooie locatie, allemaal prima dus.

66. Heeeeerlijk gegeten! Wel erg lawaaierig.

67. Erg lekker gegeten. Heel ontspannen en gezellige sfeer. Het bediend personeel is zeer klantvriendelijk en geeft je een zeer welkom gevoel.

68. Marcel de Lange

Wij hebben buitengewoon heerlijk gegeten bij JanZen in Woerden. Het was heel duidelijk dat de gerechten met veel zorg waren klaargemaakt en blonken uit qua smaak, compositie en kwaliteit. Verder werden we correct ontvangen en verzorgd.

69. Van den Ingh

Heerlijk gegeten fijne service jammer en onterecht dat t rustig was.

70. Zeer goede ervaring. Een gevarieerde kaart met keuze uit meerdere lekkernijen. Daardoor was het lastig kiezen. 35 euro voor 3 gangen is een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast is de service en sfeer ook top. Hier kom ik zeker nog eens terug.

71. Fam.Kroeze

Lekker eten en vlotte bediening!

72. Kees van den Berg

We hebben heerlijk gegeten. We hadden het 6-gangen hapjes menu. Vooral de roodbaars filet viel in de smaak en bij de koffie kregen we nog diverse lekkernijen.

73. Gezellige sfeer, iets te amicale gastvrouw, lekker gegeten.
    Voorgerechten waren heerlijk, hoofdgerecht wat minder. Ook een beetje ouderwets geserveerd, grote plas jus waar tig groenten in lagen, keiharde mais die van mijn bord vloog omdat ik er niet doorkwam.

74. Veel te grote porties, teveel verschillende smaken. Personeel niet erg vriendelijk, eigenaar opdringerig met water. Wilde geen Pellegrino meer, maar toch haalde hij een nieuwe fles, die wij weigerden. Vond hij niet aangenaam, en wij ook niet. Hier gaan wij nooit meer naar toe. Niet onder de indruk van de kookkunst van de kok, vullen, maar niet smullen. Zullen nooit in de Lekker bij de top 500 behoren.

75. Mooi weer, heerlijke wijnen, lekker eten en een zeer goede bediening. Een aanrader.

76. Heerlijke lunch beleefd, met een passend wijntje! Na afloop een nog lekkerder dessert !
    Locatie is zo verrassend rustig en koel onder de bomen.
    Echt zen ook..........

77. Harmen Coops

In een woord geweldig. Het is een top locatie. We hebben een heerlijk twee gangen lunchmenu gegeten op het terras. Sfeer goed, eten goed, bediening goed. Echt een ontdekking voor ons alle vier. Hier komt een ieder van ons zeker nog een keer terug!

78. Eric de Jonge

Prima eten en voldoende keuze.
    De bediening en het tempo was ook een prima ervaring.
    Een aanrader voor iedereen die rustig wil tafelen met vrienden/familie!

79. Goed en prima eten,
    De keus viel op het dagmenu.
    Goede wijn en vanwege het mooie weer op het terras.
    Zeer vriendelijke service met aandacht voor het feestje wat wij te vieren hadden

80. Liz Kempen

Mooi pand van binnen en van buiten.
    Zeer goede keuken!
    Goede en vriendelijke bediening.
    Voor herhaling vatbaar!

81. Guido Delver

Prima sfeer en locatie. Mooi menu wat betreft opzet en aanbod. Uitstekende prijs prestatie en een goede service. Ik kom (weer) terug.

82. Super lekker eten, goede bediening!

83. Goed en prima eten,
    De keus viel op het dagmenu.
    Goede wijn en vanwege het mooie weer op het terras.

84. j smith

Heerlijk gegeten en gedronken. Vanwege mooie weer zelfs op terras. Prettige bediening en goed advies. Voor herhaling vatbaar.

85. Maarten Wolleswinkel

Bij toeval in de buurt en lunch op maandag geboekt. Ze hebben er voor mij en mijn vrouw een echt feestje van gemaakt. Heerlijke Canadese coquilles gevolgd door een prachtig vers stukje griet en een mooi zuiglam. Alles met perfect gecombineerde wijnen per glas. Goed gasheershap,
    Uitstekende keukenbrigade. Een aanrader.

86. Bianca Vreeken

Weer geweldig gegeten bij Janzen! We komen gauw weer terug.

87. Vijfhuizen

Jammer dat die man geen zin meer heeft in zijn werk. Hij straalt het helemaal uit.

88. Suba 23 punten

Met echtgenote mijn verjaardag gevierd met een dinertje in dit restaurant.
    Het restaurant is gevestigd in een jaren 30 pand, fraai gelegen in het Groene Hart. Het ademt een huiselijke rustige sfeer.
    Wij kregen een tafeltje aan het raam waar we konden genieten van de late lentezon.
    We werden hartelijk en plezierige welkom geheten en kregen vlot een aperitief met brood, tapenades, krokant bladerdeegstengel en gemarineerde champignons.
    We kozen voor het 3 gangen menu. Als voorgerecht prima bereide Canadese coquilles en een traditionele Kingcrab cocktail. Voor het hoofdgerecht namen we een Runderlende met een stoofpotje van runderribstuk en Kalfssucade vergezeld van een heerlijk krokant gebakken kalfszwezerik. We namen beide het dessert van de dag dat bestond uit een wafel gevuld met warme morellen met saus en wat ijs.
    We namen bij het eten op goed advies van de manager bijpassende wijnen uit het ruim voorziene wijnassortiment.
    Kwaliteit van het eten en de charmante en deskundige bediening hebben ons een prima viering bezorgd.

89. Lekker en goed eten. Kwaliteit goed. Service zeer goed, goede uitleg over eten, op tijd om te vragen of iemand nog iets wil drinken en wanneer volgende gang kan komen. Zeker een restaurant waar wij nog een keer gaan eten.

90. t.a.fijen

Prima; over de hele bandbreedte een dikke acht

91. Nick Maros

Uitstekend gegeten in een zeer sfeervol ingericht restaurant, we komen beslist nog een keer terug.

92. Bouchatta

Eten was heerlijk, service was goed. Fijne huiselijke sfeer.

93. Jos Borghols

Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten bij JanZen. De menukaart is heel origineel en de gastvrijheid en service buitengewoon.

94. Boy 5 punten

Ons gezelschap (8 pers) waren alle zeer te spreken over het restaurant.
    Heerlijk gegeten en we komen zeker nog een keer.

95. Viel ons een beetje tegen. Niet heel verrassende smaken, beetje flauw. Beetje duur voor wat het was. Service was ok. Wel een gezellige sfeer in een prachtig pand. Al het lekkers bij de koffie was wel iets te veel van het goede na een heel menu.

96. Magda Roestenburg

Sfeervol, gezellig, persoonlijke aandacht! Een echte aanrader! Daarnaast voldoende parkeerruimte, makkelijk te bereiken. Top!

97. J. van Zweeden

We hebben heerlijk gegeten. Jammer dat er in de prive kamer gerookt werd. Dat was hinderlijk te ruiken in het restaurant.

98. Heerlijk genoten van het verassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Een echte aanrader!

99. Diddy van Veldhuizen

Fantastisch restaurant, mooie originele gerechten, fijne informele sfeer. Echt een aanrader en ik kom er zeker nog eens terug.

100. J.Versteeg

Prima ontvangst en snelle bediening met het drankje en goede entree met vers heerlijk brood plus een heerlijke amuse voor de start van onze bestelling geplaatst.

Volgende pagina