Lin-Fa laten bezorgen?

• Bezorgen

1519230756 68
1655205973 58

1. Rob schimmel

Heb het eten zelf gehaald, was snel klaar, vriendelijke bediening, we komen er al jaren, altijd erg lekker, nooit hoeven te klagen.
    Nieuwe zaak erg mooi geworden.
    Vriendelijke groet Rob en Marianne schimmel.

2. Griffioen

Bestelling was stipt op tijd. Het eten was wat betreft kwaliteit in orde maar helaas werkelijk alles was niet op temperatuur. Tot aan de soep aan afgekoeld. Dit was wel een domper. Niet ideaal om voor meerdere personen alles te moeten opwarmen en helaas ontbrak de kroepoek. Dus wat ons betreft een groot verbeterpunt eten op temperatuur en zeker ook alles leveren waarvoor de klant betaald heeft!

3. Agelopen week bezochten wij (2 pers) het nieuwe restaurant van LinFa aan de Steynlaan. Helaas was dit een minder prettige ervaring. De ambiance was koud en kil. Kleine wankelendende tafeltjes waar je nauwelijks met 2 personen kunt eten, slechte stoeltjes.
    Geen enkele "warme" aankleding van het restuarant die je zou verwachten als je bijvoorbeeld met familie gezellig zou willen eten.
    Slechte bediening. De serveerster kon ons bijv. niets vertellen over de samenstelling van de diverse menu's..
    Er werd 2 x niet besteld eten geserveerd wegens een fout van de kok werd ons verteld.
    De 2e keer kregen we een bord waarop waarschijnlijk met een grote soeplepel een berg tauge en nog wat, en veel ketjap op was gekwakt.
    Hadden we ook niet besteld en was bepaald niet lekker. We hebben het maar zo gelaten.
    De rekening, meer dan € 55,00, leek dan ook nergens op.
    Eens maar nooit meer.

4. Chinees gehaald voor feestje. Voor het eerst sinds jaren in omgeving Zeist/De Bilt lekkere chinees gegeten! Smaak was erg goed, champignons bij runder reepjes goed van structuur en smaak! De kantonese Babi Pangang is aan te bevelen, evenals de eend met groenten. Er is geen "eenheids smaak" van gekookt, je proeft de verschillende ingrediënten. Bij binnenkomst moest ik even wennen, zag er zo klein en achteraf in straatje uit. Maar voor deze chinees, afhaal, rij ik een stukje om.
    Heerlijk afhaal gegeten! We gaan er zeker ook uit eten binnenkort, en kijken door een "klein restaurant" heen dankzij deze ervaring!

5. A sterkenburg

Heerlijke ty pan gegeten, alleen jammer dat de bami snel koud wordt,
    Misschien een warm houdertje eronder?

6. Varkensvlees in kerriesaus besteld kreeg gewoon kerriemihoen bami pangan was erg vet heel erg lang moeten wachten op het eten meer dan een uur en krijg je ook nog een verkeerde bestelling eten was koud al met al zeer slecht!

4,7
  7. Wederom lekker gegeten bij LinFa (we hebben gekozen voor Asan Tapas).Goede prijs-kwaliteit verhouding en de bediening was uitstekend!
    (enig minpuntje van mijn kant: de daging smoor + daging roedjak mag wat pittiger)
    Maar we komen zeker weer terug!

8. Ik vind deze keer niks, tenerste allé gerechten was koud, maar dat maak niks uit, kan ik zelf warm maken, maar ik heb extra een groot pak bami de van 6 euro… hellaas echt allen half pakje, lijkt mij dat iemand heeft de helft al opgegeten. Trouwens heb ik een foto van. En ga ik de foto delen bij andere site de kan ik een foto bijvoegen.

9. den Otter

16 Juli bij ons bezorgd in de kipfilet zaten verschillende kleine botjes,
    wat wij heel gevaarlijk vonden vooral omdat onze kleindochter van 4
    jaar mee at. Hopelijk neemt u hier notitie van.

10. Vanwege corona de afhaalbalie ingegaan, alles schoon, iedereen op afstand. Gebakken inktvis met pikante saus besteld en meegenomen. Wat een deceptie, de inktvis dreef in een paneermeel’iets’ dat in oude olie wasgefrituurd, de vis was smakeloos en stonk. De pikante saus was een soort verdund snotter met stukjes rode peper onderin, gadverdegadver. Linea recta de vuilnisbak in. Lin-Fa kunnen we ook weer afstrepen.

1,6
  11. godthelp

Man man wat slecht.
    Babi pangang zat totaal geen smaak aan.
    De nam zo vet als bagger.
    Grote ganalen waren klein en in het gerecht zaten der 7 in de beetje groente.
    Nee nooit meer.

12. James Hardenberg

Goed!
    Altijd eigenlijk wel dik OK. Opvallend vriendelijke telefoniste. Goed eten en prima prijs / kwaliteit verhouding. Je ontvangt veel grotere porties dan je verwacht, iets wat volgens mij gebruikelijk is bij een Chinees. Maar je moet het eten eerst in ontvangst nemen voordat je tot dat besef komt. Uitstekend. De beoordelingen over Lin-fa op thuisbezorgd.nl zijn net zo positief.

13. Eten besteld bij Lin Fa. Bezorging duurde meer dan 1,5 uur. Eten was niet echt warm en van matige kwaliteit. Dit was mijn 1e en gelijk ook laatste keer daar.

14. Catering is echt top! Eten is warm, op tijd en altijd voldoende.

15. Kwaliteit van het eten is prima, de bediening ronduit bedroevend.
    Mevrouw de eigenaresse, ga dat alsjeblieft zélf doen!

16. harry 133 punten

Naar aanleiding van de menukaart op thuisbezorgd.nl en Eetfolder.nl naar Lin Fa geweest. Ik vond het eten (tjap tjoy) redelijk en de porties goed. Ik zal toch heel eerlijk gezegd niet meer zo snel meer naar Lin Fa gaan.

17. Voor het eerst geweest, en zeer tevreden, prima bediening, en de kwaliteit van het eten was ook goed in orde, de wijn ,en de koffie verdienen alle lof, prima dus.

18. Na een uur gewacht te hebben op het eten kwam dan eindelijk de ober het brengen.
    De tjaptoy was redelijk, de kip in ananas kwam uit een blik.
    Blijkbaar is het gewoon dat de gasten erg lang op hun bestelling moeten wachten!!!!
    Nee, nooit meer Lin Fa in Zeist, ik rijd dan liever naar een ander adres.

3,4
  19. Excellent dishes: Delicious, fresh ingredients, a big diversity. The lady who welcomes clients dedicated her time to advise about different dishes.
    Soft Chinese music in the background gives a peaceful and relaxing atmosphere... Very much from the East!
    The price is according to its quality!
    I do not live in Zeist and many times I go there especially to spend a great time and try many different dishes!

Simply great!!!

20. Wij hadden voor 12 man/ vrouw gereserveerd en zouden zeker hebben afgezegd als we het commentaar van onze voorgangers zouden hebben gelezen.

Onze ervaring was echter heel positief.
    We moesten wel wat lang wachten tussen de het voorgerecht en de hoofdmaaltijd maar dat was het enige 'minnetje'. Het eten was voortreffelijk en smaakvol opgediend. De Pekingeend was heerlijk knapperig met een subtiele saus. Lekker mals vlees uit de tinpan met een saus om je vingers bij af te likken. De Foe Yong Hai verrassend gevuld met grote garnalen. Ook genoten we van de sweet&sour chicken opgediend in een halve uitgeholde verse ananas.

Al met al een aanrader voor liefhebbers van de Chinese keuken.

21. Jammer nieuwe eigenaren. Verschrikkelijk slecht geworden, Doorgekookte groenten met een onherkenbare saus moet doorgaan voor gado. De seveerster durfde te beweren dat het o hoorde en de saus ketjap saus was. Als indischen zijnde weten wij wel beter, Een Thai's gerecht was eveneens een aanfluiting. De kip saai en taai, de saus te scherp en te weinig kokosmelk. Koude soep wat volgens de bediening aan ons zelf lag want die was warm uit geserveerd. Geen excuses of wat dan ook. Gaan dus nooit meer terug

1,8
  22. M.ten Hoeve

Gezellig, wel iets gedateerd qua inrichting maar dat maakt niet uit, daar eet je niet van.

Uitgebreide kaart, maar staat er niet op wat je eigenlijk zou willen hebben vraag het aan de bediening. Zij hebben kennis van zaken en zeker weten dat ze iets vinden en maken wat naar je keuze en wens is.

Top top.

23. Hey eten was zeer goed, leuke bediening. En de uitstraling van het restaurant was ook zeer plezant.

24. Een goede keuken en een behulpzame bediening.

Zou alleen graag zien dat men voor de Indon. gerechten wat minder ketjap gebruikt.

Zeker een bezoekje waard.

25. Prima eten, goede bediening en een leuke sfeer.

Alleen jammer dat ze bij de sfeer bij de muren zijn gestopt. De buitenmuur biedt nog zeker mogelijkheden.

26. Eten perfect, bediening zeer goed. Prijs redelijk.
    Dit restaurant is een aanrader.

27. Dit restaurant combineert een zeer goede bediening met een minstens net zo goede keuken. De menukaart is niet superuitgebreid, maar gezien de kwalitatief hoge gerechten is dat geen probleem (89 manieren om ossehaas klaar te maken, zoals in sommige andere restaurants, klinkt leuk, maar in de praktijk komt het neer op erg veel lezen, terwijl je in die tijd lekker had kunnen eten ;) ).