Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerenveen verdeeld zijn.

1. Super vriendelijk personeel, waar je als klant echt welkom bent. Heerlijk gegeten. Een aanrader!

2. Joppe

Zeer goede sushi, veel keuze en echt vers! De bediening op zich was goed alleen verliep de communicatie met de keuken niet zo goed. Meerdere rondes gerechtjes besteld die op de kaart stonden die er helemaal niet waren. Toen we omdat we al die dingen niet gekregen hadden een 5de ronde wilden moesten we 5 euro per persoon bijbetalen! Wel echt een pluspunt dat we aan het einde nog langs een toetjesbuffet konden en dat de eigenaresse nog even de tijd nam om met ons te praten! Al met al dus een goede ervaring.

3. Christien en Peter

We hebben hier al een paar keer gegeten en elke keer weer lekker. De porties zijn groot, de kaart uitgebreid en er is voor ieder wat wils. Zeer vriendelijk personeel die de klant op de eerste plaats zet. Fijn dat we nu eindelijk een goed restaurant in Heerenveen hebben.

5. Wibo Geluk

We hebben een poosje terug, met vrienden en kinderen, heerlijke pannenkoeken en schnitzels gegeten (de stroganoffsaus is een echte aanrader). Het was een supergezellige avond! Toen ik later op mijn bankrekening zag dat er 100 euro te weinig was afgeschreven, ging ik terug om het alsnog te betalen. De eigenaresse waardeerde dat en gaf mij nadat ik had betaald een tegoedbon om met mijn gezin gratis te komen eten. Een enorm aardig gebaar!!

6. Leuk restaurant. Lekkere pizza's maar heb ze beter gehad. Wel snelle service terwijl het erg druk was.

7. Vaste klant

Het is begrijpelijk dat de "echte" pizzabakker ook vrij is met feestdagen.. Ik hoop dat de pizza de volgende keer weer zoals vanouds proeft ;)

+ een tip voor ophalen: Vaak wordt er gezegd dat de bestelling met 15 min klaar is. Wanneer je met een kleine 10 min al aanwezig bent ligt het meestal al klaar. Ideaal als je niet wilt wachten, maar toch balen als je ook nog een dikke 10 minuten moet rijden.

8. BellaDonna

Beste spareribs die ik ooit heb gegeten.

9. Zeer lekker eten en goede sfeer. Een aanrader.

10. greetje

Wat een fantastische gerechten, echt een mooie ervaring van smaken. Even een sigaretje roken tussendoor kan op het terras met brandende openhaard, mooie service! Kundige en vriendelijke/vrolijke bediening. Toiletten wel wat oud, maar wel schoon en netjes.

11. anoniem

12. Het eten was verbluffend lekker, personeel was erg vriendelijk.

Geld, geen probleem. Ik zou zo het dubbele willen betalen, zo lekker was het!!

Voor de rest heb ik er geen woorden voor: Het was een geslaagd etentje!

13. Hier meerdere malen wezen eten met vrienden. Een zeer ruime keus uit verschillende soorten vlees. De soep was erg lekker!

14. Het eten is heerlijk! En de prijs was ook goed! De sfeer is nog wel voldoende, maar je hoort de muziek niet goed. Wel mooi verbouwd. De bediening gaat wel.

15. Sharon

16. A. Diever

Regelmatig gewokt. Heerlijk. Maar afgelopen week voor het eerst sushi gegeten. Hele hoge kwaliteit. Veel keus. Super vers. Ze rennen zich rot om het je naar de zin te maken. Toen we even iets langer moesten wachten kregen we extra wat heerlijk vlees van de grill. Als verrassing mochten we na afloop nog eten van het toetjesbuffet. Het feit dat we via Groupon geboekt hadden deed niets af aan de keuze en service. We gaan dit zeker vaker doen.

17. Heerlijk gegeten bij De Sultan. We hadden een voorafje met tapas en als hoofdmenu een mixed grill die door de kok aangepast werd naar onze smaak. Prima service. Ik geef toch een 8 voor de service omdat we een paar keer vergeten werden door de bediening. Maar het was dan ook wel druk. Ondanks dat nam men wel de tijd voor een ontspannen benadering. We hebben af en toe flink gelachen.
    Verder mochten we van dichtbij even het bereiden bekijken op de barbecue, er is een open keuken.
    Uitbreiding lijkt hier wel nodig en de eigenaar vertelde zelfs dat dit het plan was, wél op een andere locatie. De beperkte ruimte (35 plaatsen) die er nu is maakt het tevens wat rumoerig waardoor een gesprek met oude vrienden wat lastig te volgen kan zijn.
    Vanuit Groningen komen wij toch graag weer eens hier terug, wellicht op de nieuwe plek.

18. Erg plezierige avond gehad in deze sfeervolle pizzeria. Lekkere pizza's en vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard! Wij komen in de zomer zeker terug om ook nog eens te genieten van het mooie terras.

19. Tennisdames

We hebben heerlijk gegeten en zijn gastvrij ontvangen. Onze opmerking over slechts vier gamba's in het voorgerecht werd op goede wijze en naar tevredenheid opgepakt. We waren heel tevrden en komen graag nog eens terug

20. Fam. Duimel

Goede service en heerlijk gegeten! Voor mij is uit eten gaan altijd een uitdaging, omdat ik glutenvrij én vegetarisch eet. Het eten was volledig glutenvrij, want ik ben er niet ziek van geworden (wat niet vaak voorkomt met uit eten gaan). Wordt hier dus erg goed rekening gehouden met dieetwensen (mijn gerechten stonden zelfs deels niet op de kaart!). Het personeel is erg vriendelijk en de gastheer is uniek en erg gezellig.

Een aanrader! Wij komen zeker nog een keer eten.

21. Fam. Jansen

Wij zijn zeer te spreken over Spoorzicht. Het eten, de sfeer en uitstraling zijn dik in orde. De gehele ambiance klopt. Kortom, een aanrader.

23. Sebastiaan

Heerlijk gegeten en gastvrij ontvangen!

24. Miranda

Wij komen hier al jaren. Goede snackbar! Vriendelijk personeel! Smaakt altijd goed!

25. Damcor Boef

Onwijs lekker gegeten. Op aanraden van een familielid er naar toe gegaan. Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Eten is van een hoog niveau. Gewoon erg lekker! Een echte aanrader, wat mij betreft een aanwinst voor de horeca in Heerenveen.

26. Damcor Boef

Onwijs lekker gegeten! Op aanraden van een familielid er naar toe gegaan. Gastvrij en vriendelijk personeel. Eten is van een hoog niveau, gewoon erg lekker! Een echte aanrader. Wat mij betreft een aanwinst voor de horeca in Heerenveen.

27. Geweldige bediening, super ambiance!! Een woord fantastisch!!