Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerenveen verdeeld zijn.

Zoals altijd weer heerlijk gegeten . Pekingeend en Mihoen Rosegarden . Ruim voldoende en heerlijk knapperig . Leuk personeel . Blijven komen . Tot zaterdag 🙋

Luen de Wit

Was een super avond!! Alles klopte, nu al zin in de volgende keer!!

3. Nederlands Heerenveen

H. Ossentjuk

Gisteravond met collega’s voor het eerst gegeten bij het gerecht. Voor mij geen succes. Het was zó ontzettende druk in de “eetzaal” en lawaaieri. We konden elkaar kwalijk verstaan. Ik zou voor minder tafels kiezen maar dan draait men natuurlijk minder omzet. Mijn soep was koud, de witte wijn erg matig en geschonken in een erg klein glas. De zalm was ok maar de bijgerechten vond ik erg karig voor 5 personen. I.p.v. een toetje waarin ik niet beel keuze had koos ik voor een cappuccino. Waterig een oppervlakkige koffie met te veel melk en tot mijn verbazing opgediend in een mok!! Sorry hoor maar dit zou je misschien thuis in de keuken serveren maar niet in een restaurant. Vind ik een zeer slechte keuze. Hoort in een kop en schotel. Tot slot vond ik de bediening niet prettig. Een jongedame die erg snel met haar klaar stond met haar notitieblokje, dwong ons min of meer snel te beslissen. Haar manier van werken vond ik niet prettig. Het was druk maar besteed wel voldoende aandacht aan je gasten.

Onder het kopje Maaltijdsalades voor de Tonijnsalade gekozen. Wat een aanfluiting!! Onder een berg ijsbergsla hier en daar een stukje wortel (vers uit de zak geschut) en alfafa vond ik onder op het bord stukjes tonijn uit blik verstopt. Het stukje tomaat en de dressing uit een fles moesten de boel een beetje opleuken.
    Het enig wat leuk was was de bediening.
    Ook nog 9 euro 50 durven vragen.. ronduit belachelijk!

Jeffrey en Marijke

Het is jammer dat dit etablissement ca. 300 km van onze woonplaats is. Heerlijk gedineerd met o.a. gerecht van specialiteitenkaart. Zowel het eten, alsmede bediening en eetzaal was niets negatiefs op aan te merken! Jimmy bedankt voor de culinaire hoogstandjes en de gesprekjes tussendoor!

Nog nooit ergens zo slecht gegeten als hier. In het verleden al eens eerder geprobeerd. En daar hadden we van moeten leren. Maar een derde keer komen we hier zeker niet.

7. Mediterraans Heerenveen

Super lekker gegeten, prachtig restaurant met goede banken en stoelen. Aardige bediening en zeer vriendelijke eigenaar! Een aanrader...

Martijn de Leest

Ik heb hier gegeten met een kennis, die de eigenaar kende! Vriendelijke bediening en prima kwaliteit eten voor een goede prijs.

9. Mediterraans Heerenveen

Ondanks dat wij de enige gasten waren op deze woensdag hebben wij heerlijk gegeten.
    Voor ons het is de mediterrane keuken bij De Sultan zeker het proberen waard.

Niets op aan te merken, eten was prima en de bediening ook. Een ding is jammer, het is erg lawaaiig. Vooral als een groot gezelschap aanwezig is.
    Wij waren er op zaterdag en ondanks de drukte was de bediening vlot en het eten prima.

Zeeer slechte service 2,5 uur gewacht op mijn pizza. 3 Keer moeten bellen. Adress moest ik doorgeven vervolgens werd mij verteld dat hij op afgalen stond. Waarom moet ik dan mijn adress doorgeven? Vervolgens klacht gestuurd dit is al een maand geleden nog geen antwoord ontvangen!

Personeel ongeïnteresseerd en sagarijing erg kort af.
    Erg jammer eten was wel goed.

Zijn voor de zoveelste keer geweest. Hebben er weer heerlijk gegeten.

Wij zijn gisteravond wezen eten bij De lachende koe in Heerenveen.
    Van te voren gereserveerd (10 personen)
    bij binnenkomst gemeld maar de gast heer wist van niks (nare man) maar met een kwaaie kop tafels bij elkaar gezocht.
    Eindelijk zitten.
    Duurt wat lang voor wij wat te drinken kregen laat staan het eten.
    Trouwens heb nog nooit zo'n slechte bediening meegemaakt.
    Echt wat slecht.
    Wij hadden trouwens die mooie aanbieding 3 gangen voor 22,95 dat is lachen moeten per persoon 3 euro toeslag betalen komt het nog op een bedrag van 25,95 wat een kul dit.
    Trouwens mijn eten was bagger en dan zeg ik ook bagger.
    Voorgerecht niks mis mee maar toen kwam de saté kip atjar.
    Nog nooit zo smerig hoofdgerecht gehad.
    Ik heb dit gemeld bij die zogenaamde gast heer een verhaal van andere firma die dit brengt hoort het wel vaker bla bla.
    Om het allemaal mooi te maken zou hij mij tegen moet komen dat ik dan mijn menu niet hoef te te betalen nou prima toch zou je zeggen.
    Maar nu komt het ik heb met alles 260 euro betaald zou je zeggen klopt nou nee hij heeft die 22,95 er niet afgehaald.
    Nou lekker.
    Wat is dit voor een soep zooitje.
    Ik ben geen klager maar dit slaat toch ergens op.
    Die zogenaamde gastheer denkt dat hij het maar voor elkaar heeft staat met een dienblad te gooien die achter ons beland.
    Bediening heeft totaal geen ervaring.
    Van wilt u die even aannemen en van mijn arm wordt lam godsamme wat slecht.
    Ik kan zo wel doorgaan maar ik kom hier nooit maar dan ook nooit meer.
    Zie maar wat u hiermee doet.
    Hoop wel een terugkoppeling hier van te krijgen anders ga ik nog een stukje verder.
    Vriendelijke groet.

1,1
  15. Mediterraans Heerenveen

Hilde Oenema-Meijer

Heerlijk gegeten goede bediening en gezellige gastheer. Echt een aanrader!

16. Mediterraans Heerenveen

Stijlvolle inrichting en hartelijk personeel, betrokken.
    Pure producten zoals ossenhaas en entrecote waren super. Samengestelde producten hadden met minder zout toegekunt.

17. Mediterraans Heerenveen

Van der Mast

Heerlijk gegeten, gezellige gastheer. We komen zeker nog eens terug.

18. Mediterraans Heerenveen

Zeer attente gastheer. Eten verrukkelijk. We gaan zeker nog eens.

Vriendelijke bediening, kregen warm gebakken nacho's vooraf. De saladebar heeft genoeg keus. Eten was heerlijk, gelukkig niet alles snel achter elkaar. We kwamen ook om bij te kletsen en lekker te eten, al met al twee en een half uur zitten genieten. Met de diner kortingsbon krijg je ook nog eens 25% korting.

Jaarlijks terugkerend verjaardagsetentje bij Toro Pinto was ook dit keer weer een succes! De spareribs blijven favoriet maar ook de bife de lomo ging er goed in! De eigenaar kwam zelf een spectaculair toetje brengen (vuurwerk) dus de jarige job voelde zich extra feestelijk! Nog 364 nachtjes slapen tot de volgende keer…

Sfeer? Oud interieur. Veel stofnesten, vieze glazen achterkant saladebar. Saladebar kon aan voorzijde niet afgesloten worden, vliegen daardoor vrij spel.
    Eten was goed, maar prijs kwaliteitverhouding compleet mis.

Lekker plekje buiten. Echter slechte planning of te weinig personeel. Bijna 2 uur gewacht op eten, dat redelijk was.
    Bediening prima.

23. Mediterraans Heerenveen

van der Linden

Prima gegeten. We waren wat wantrouwend na het lezen van eerdere recensies, maar het viel alles mee. Het menu was niet heel uitgebreid, maar we hadden voldoende keuze. Wij vonden het ook netjes dat de koks zelf ook langs kwamen om zich voor te stellen en te vragen of alles naar wens was. Prijs/kwaliteit verhouding was prima.

24. Mediterraans Heerenveen

Van der leeuw

Vrijdag 24-08-2018 : samen met de vrouw ons 2 jarig huwelijk gevierd bijn de sultan onze eerste keer dat wij hier hebben gegeten. En wat hebben wij genoten eten was top service was top. Zeker voor herhaling vatbaar!

M. Barning

Vertaal van English naar Nederlands

The sushi was super fresh and knowing they prepare when ordered you know you need to wait a bit longer - but it is worth the wait.
    Not this massive all you can eat place and feels they care about the quality.
    We will come back for sure.

We zijn er in 2 weken 2 keer geweest, eerste keer bediening met een slecht humeur.
    Toen de hoofdgerechten kwamen ontbrak er 1 hoofdgerecht maar het smaakte verder goed.
    Maar de tweede keer was super slecht, er waren slechts 3 tafels bezet wij waren met z'n vieren.
    Ten eerst was er 1 die een voorgerecht was niet goed dus weer terug om het goeie gerecht te halen.
    En bij de hoofdgerechten was het weer niet goed, 3waren goed 1 was weer niet goed weer lang er op wachten en tot overmaat van ramp was de patat en de aardappeltjes koud. Dat gemeld kwam het zelfde opgewarmd weer retour.
    En het personeel zat maar aan de bar kwam niet even langs om te vergaderen vragen of er nog wat te drinken moest komen.
    Dus voor ons voorlopig niet weer.
    We waren zeer ontevreden.

27. Nederlands Heerenveen

Ja hoor, we zaten er weer eens.
    Dit keer in een setting met twee personen.
    Eén persoon koos vis, de ander ging voor de biefstuk.
    Mooi gegaarde gerechten en beslist niet teveel aan bijgerechten. De tafel was voldoende voor twee personen en er ging bijna niets terug naar de keuken.
    Vooraf een broodplankje waar van mij wel iets meer licht brood op had mogen liggen en waarbij de kruidenboter erg licht van aard was. Probeer dat eens wat steviger te maken en doe er een klein beetje zeezout in.
    Maar over het algemeen was het perfect.
    Ook (nee, met name!!!) de jonge dame die net in de bediening werkte: een kanjer! Attent, sfeervol en netjes naar de klant toe. Wees zuinig op dat soort medewerkers.

(Puntje van kritiek: er was een leidinggevende die nogal kortaf was naar de rest van het team. Probeer de communicatie naar medewerkers positief te houden want "de klant hoort het ook".)

28. Mediterraans Heerenveen

ien verrips

Geweldige plek in Heerenveen met vriendelijke bediening en een persoonlijke benadering. Het eten is absoluut een feestje. Wij waren positief verrast.

Prima sfeer… heerlijk proeverijtje gehad… Heerlijk gegeten…

Fam. Heikens

We hebben hier o.a. een heerlijke Rendang pannekoek en één met milde curry gegeten. Gezellige sfeer en complimenten voor onze vlotte hostess, zij maakt dat je je echt welkom voelt.