Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerenveen verdeeld zijn.

Prima, gezellig !

Carolina en Han

Regelmatig gaan wij "wokken" bij Lotus.
    Het is een zeer gezellig restaurant met een goede vriendelijke bediening.
    Er zijn vele mogelijkheden om te wokken met zeer verse gerechten.
    Wij blijven bij Lotus genieten van alle gerechten en bevelen Lotus aan bij alle mensen.

Wij hebben een hele fijne valentijnsavond gehad het eten was heerlijk, alleen kregen we het niet helemaal op, ook een goede service en vriendelijke bediening!

Met gezelschap hier gereserveerd en gegeten. Ondanks dat het niet heel druk was hebben we bijna 1,5u op onze pannenkoeken moeten wachten. Met kinderen erbij niet fijn.
    Brood en sausjes waren goed. Belegde pannenkoeken erg dik en vet. Hygiëne laat ook veel te wensen over. Zeker de toiletten. Jammer, het kan makkelijk veel beter.

5. Mediterraans Heerenveen

Verrassingsmenu.
    Zowel voor de vegetarier als de vleeseter.
    Was t lekker eten. Leuk ook de uitleg van de verschillende gerechten.
    Er werd voldoende gevraagd of we nog iets te drinken wilde. Ook vroeg men of alles naar wens was.
    Personeel vriendelijk en vrolijk.
    Een aanrader dus…

Super lekker gegeten, goede en vriendelijke service. Alles was snel, zowel het drinken als het eten. Bedankt voor de gezellige avond..

Het eten op zich was goed, maar vonden het erg flauw qua smaak.

8. Mediterraans Heerenveen

Het was een eerste kennismaking met de Sultan. Het gaat vast niet bij die ene keer blijven.

Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Rosegarden. Het was helemaal vol. Vriendelijk personeel. Verreweg het beste Chinese restaurant in de omgeving.

Al vooraf was het jammer dat het erg lang duurde voor er antwoord kwam op mijn mail.

Eten was op zich goed van smaak maar er ging nogal wat fout. Eten wat niet kwam, of wat we helemaal niet besteld hadden. En mijn vriendin, die een glutenallergie heeft kreeg toch de visballetjes (gefrituurd) terwijl we bij elke bestelling glutenvrij schreven en het keer op keer moesten vragen. Ook waren ze wat zuinig met saus en bijvoorbeeld roomkaas in de sushi.

Sfeer was verder okee, hetzelfde als bij andere all you can eat concepten.

Vanmiddag wezen koffie drinken met collega de koffie was uitstekend.
    Maar het meisje dat de koffie bracht had wel wat nettere kleren aan mogen doen.
    Broek was smerig en kapot even als het t, shirt. Zo kun je niet de klanten bedienen.
    En dan nog de schoonmaak. Op de stoelen lagen de kruimels. De vloeren waren smerig.
    Zowel de houten als de tegelvloer. Volgens ons waren die al een paar dagen niet gedaan.
    Als er geen klanten zijn haal er dan de bezem en dweil overheen.
    Dat staat toch wat netter.

12. Mediterraans Heerenveen

Esther, Marianne, Roelof en Jacob

Gisteravond lekker Turks gegeten (echt een aanrader!) in een plezierige en ongedwongen sfeer.
    Top!

kosmoglou

Voorlopig laatste keer dat ik hier besteld heb. Lahmacun met verbrande zwarte stukken Spareribs en Döner ook verbrande stukken. En terwijl ik vooraf heb gevraagd om hier rekening mee te houden, gezien eerdere ervaringen.

De hoeveelheid vlees is ook wel eens anders geweest, en gelet op de prijs van een schotel vind ik dat niet in verhouding. En dit is niet de eerste keer dat me dat overkomt. Ook al wel eens bij andere grillrooms besteld maar het houdt kwalitatief allemaal niet over in Heerenveen.

Kwaliteit wil ik best voor betalen.

Pizza besteld bij Etna. Kreeg de verkeerde pizza bezorgd, normaal geen probleem. Ik belde en werd vriendelijk te woord gestaan en het meisje vroeg of ik in ruil voor deze een nieuw wou, dat was prima. Wist ik veel dat ze hem echt wou ruilen ik heb de verkeerd pizza aan mijn buurman meegegeven. Komt de bezorger aan de deur wil die echt de andere pizza terug. Wel kreeg ik daarna een flesje prosecco om het goed te maken, ik drink niet.. Mn buurman was nog niet aan zn pizza begonnen en ik heb die dus terug moeten geven. Geen goede service en vooral omdat de 'nieuwe' pizza die ik kreeg koud was. Bestel hier niet weer.

Fantastisch gegeten zaterdagavond en bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader. Zat er heel gezellig!

Jesse Holdijk

Zondag lekker met gezin hier gegeten. Wij komen hier al ruim 20 jaar! Het was gezellig druk leuke sfeer bief de lomo was erg mals zoals ik gewend ben! Zeker een aanrader! Ik had het gevoel dat de bediening hun best deden ondanks de drukte. Onze dochter was samen met haar vriend ook voor de eerste keer hier en ze vonden de spare rips heel lekker. Zeker komen we weer terug.

Gezellig goed eten, snel en heel goed personeel.

tjitte kneefel

Lekker eten voor een goede prijs.
    Bediening uitermate onervaren, drankjes vergeten en later kwamen ze helemaal niet meer.
    Bijgerechten werden te laat gebracht. En van de 2 toetjes werd ook weer 1 vergeten!
    Ook zit je erg op de tocht als de grote voordeur open gaat.
    Voor ons NIET voor herhaling vatbaar!

Bert en jantsje

Slechte bediening! Lang wachten. Elke keer als de deur open ging kreeg je het steen koud. We hadden graag een nagerecht genomen maar na 3 kwartier wachten tot er weer iemand bij ons kwam na het half afruimen van de tafel hebben we daar maar van afgezien. Tip voor de eigenaar neem in ieder geval 1 of 2 ervaren serveerde aan. Met kinderen van max. 18 Jaar gaat u het niet lang volhouden. Tafel naast ons en achter ons klaagden ook al.

22. Mediterraans Heerenveen

Heerlijke avond gehad. Gastvrij personeel, prima sfeer. Heerlijk gegeten.

23. Mediterraans Heerenveen

Een bijzondere ervaring. Verschillende gerechtjes, echt heerlijk en vlotte bediening. Rekening houdend met theaterbezoek aansluitend op eten. De chef was behoorlijk prettig bijdehand, we hebben ons bijzonder vermaakt. Voor herhaling vatbaar!
    Aanrader.

monique

We komen hier regelmatig en het is altijd heerlijk eten. Heel vriendelijk personeel.
    Wij hopen hier nog vele malen te komen 👍

26. Pizzeria Heerenveen

Gisteravond hier gegeten. Wat een geweldig restaurant.
    Het voorgerecht, de soep was heerlijk.
    De pizza, s waren van een voortreffelijke kwaliteit, goed.
    Gevuld met alleen verse ingrediënten. Een echte aanrader.

Heerlijk en gezellig als je met een groep bent die het niet erg vindt dat het lawaaierig is. Als je luxe wilt moet je hier niet zijn. Maar als je veel wilt/ kunt eten en/ of drinken, dan ben je hier aan het juiste adres. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Ook leuk voor kinderen.

28. Chinees-Indisch Heerenveen

Hier met een groepje van 7 pers gegeten. Vriendelijk personeel en aangenaam rustig en relaxte sfeer. Wij hadden het buffet van 10 euro, lekkere kippensoep, overig eten redelijk tot goede kwaliteit, wij hopen hier wel weer te komen.

G. v. Bruggen

Prima restaurant, het eten is heerlijk.
    Mooi sfeervol eetgelegenheid en vriendelijk, klantgericht personeel.

Pizza hawaii besteld en koud gekregen. Beetje jammer! Als je erheen belt wordt er gereageerd met : ‘’komt door het koude weer’’. Beetje slechte service. Verkoop dan geen pizza’s.