Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerenveen verdeeld zijn.

Super gezellig 😊
    Altijd goed eten,
    Super bediening heel vriendelijk.

En ze bezorgen nu ook,
    Kortom 100% tevreden klant 😉

Gewoon goed eten je kunt ook geen culinaire wonderen verwachten voor die prijs.

Heerlijk, snel en super mooi.

Thuishaven - Heerenveen

Vriendelijke ontvangst en gezellige inrichting. Matige bezetting. Leuke menukaart en flexibele keuze in de diverse menu's. Bediening met gevoel en correct. Het eten was goed voor de prijs.
    Als storend werd de wel erg nadrukkelijke hint naar een fooi bij de pinbetalingen ervaren. Een fooi moet je verdienen en er niet op speculeren.

6. Pizzeria Heerenveen

Patrick Mous

Hele knusse en sfeervolle en nette pizzeria. De pizza’s die wij hadden waren de Hawaï (die op niets een reguliere Hawaï was) en een carbonate speciale! Heerlijk waren ze en ook zeer rijkelijk belegd, met een mooie krokante korst en bodem. Zeker de beste pizzeria van Heerenveen! Ik zeg zeker eens doen.

7. Mediterraans Heerenveen

Heerlijke verassingsmenu gekozen, spannend maar zeer geslaagd!
    +. Vragen naar wensen en wat je niet kan eten of lust.
    +. Wijn was heerlijk.
    +. Sfeer zeer gezellig.
    +. De prijs is in goede verhouding met het eten.

8. Mediterraans Heerenveen

Gisteravond heerlijk gegeten bij Toro Pinto. Fantastisch gegrilde vleesgerechten. Super saladebar. Bediening zeer beleefd en vriendelijk. Ook de baas zelf kwam een paar maal informeren of alles naar wens was. De sfeer in het restaurant was gezellig.
    Al met al een geslaagde avond.
    Komen zeker terug.

Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Spoorzicht. De geserveerde Spareribs waren voortreffelijk van smaak en de bijbehorende garnituren meer dan lekker.

11. Mediterraans Heerenveen

Ook de vegetarische schotels zijn erg lekker!

Lange tijd niet meer geweest na een paar minder goede ervaringen. Maar uitgenodigd en een nieuwe kaart dus was heel benieuwd.

Spontane jonge bediening, opname drankjes ging vlotjes. Maar kreeg helaas een heel glas bier in mijn nek en kleding. Doorweekt kreeg ik een paar theedoeken, compensatie 1 biertje…
    Als voorgerecht steak tartaar. Als je weet hoe het wordt klaargemaakt was dit niet goed bereid. Vlees, kappertjes, ui en augurk Veel te grof gesneden en een hard gekookt kwarteleitje erbovenop. Dit moet natuurlijk altijd een rauw eitje zijn… En de truffelmayonaise was mayonaise, totaal geen truffel te proeven. En er hoort rode ui in te zitten. Vlees zelf wel mals.

Hoofdgerecht, runder ribeye met verscheidene groente en zoete aardappel.
    Dikke prima! Mooi rare gebakken, had ipv gorgonzola er chimmichurri boter bij. Niks op aan te merken.

Als dessert wilde ik een chocolat fudge taartje met vanilleijs. Uitverkocht?! Vrijdagavond eerste avond vh weekend…

Sfeer boven lang niet zo gezellig als beneden. Grotere groepen beter beneden plaatsen. Zowel voor de klant als het personeel.

Opnieuw heerlijk gegeten. Kwalitatief uitstekende beef selectie, vriendelijke bediening en een fantastische prijs met het speciale groupon menu.

Wat een zaak, alles klopt. Een prachtig historisch gebouw, blij, vrolijk en deskundig personeel! Heerlijk eten en bijna alles is mogelijk. Hier kan Heerenveen en omgeving heel trots op zijn! We rijden hier graag vele kilometers voor.

Diana de Pon

Voor de prijs uitgebreid menu. Voldoende bijgerechten. Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten

Afgelopen weekend zijn we vanuit het Thialf bij de Griek gaan eten. Met ons zessen waren we niet de enigen die dit bedacht hadden. Het restaurant zat helemaal vol en ondanks de drukte werden we goed bediend. Niet iedereen spreekt Nederlands binnen ons gezelschap en daar werd direct rekening mee gehouden. Met Engels en Nederlands verliep de communicatie prima en hebben we heerlijk gegeten. Een paar van ons hadden tapas besteld, een echte aanrader! Kortom, een leuke dag uit met een prima afsluiter!

Top restaurant! Goed eten, uitstekende service.

Al met al kan Pata Negra niet tippen aan de overburen. Tafeltjes veel te dicht op elkaar, lang wachten, miscommunicatie, veelvuldig vragen of er nog behoefte is aan drinken (ook als het glas nog vol zit) dus nee geen Pata Negra meer...

Bij binnenkomst twee keer 'Hallo' moeten zeggen omdat er niet gerageerd werd. De begroeting die daarop volgde was erg lauw. Ons werd een tafeletje gewezen. We kregen de menukaart en een uzo. MIjn man gaat naar toilet en vervolgens komt er iemand van de bediening vragen of wij (lees; wij ) een keuze hebben kunnen maken. Ik zeg ; "Ja, maar mijn man is naar toilet dus kom straks aub even terug". Om een lang verhaal kort te maken ; het eten was er vrij snel en het was redelijk goed. Er is echter niemand van de medewerkers die in de gaten houdt of je met een leeg glas zit. Heb geprobeerd het contact te zoeken maar niemand die oplet. Toen er één van de bediening onze borden uithaalde heb ik nog twee drankjes besteld. Toen dat ook lang op zich liet wachten hebben we maar afgerekend. We kregen nog wel excuses voor de gang van zaken maar voor ons is duidelijk dat dit voorlopig ons laatste bezoek is geweest. De Griek is kwalitatief in alle opzichten veel beter geweest. Wij hadden het idee dat het huidige personeel er niet zoveel van snapt… Een enorme teleurstelling!

20. Mediterraans Heerenveen

Paula Buurma

Wat een leuk restaurant. Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening. Een aanrader.

Was voor mij de eerste keer bij de Lachende Koe. Ik vond het eten erg lekker en de bediening heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

22. Mediterraans Heerenveen

Uitstekend gegeten, goede service, ontspannen sfeer. Echt een aanrader!
    Komen zeker weer terug.

Ik zou ff een wokje scoren om mee te nemen. Niet voor het eerst, maar wel dat het zo slecht was. Er stond onderin de verpakking een laag flauwe, waterige, smakeloze drap die moest doorgaan voor de saus en er zat hoegenaamd geen groente in de bami. De grote garnalen waren taai en smakeloos en de bami was over gaar. BAH, bah, bah. Ik heb het weggegooid, zo slecht.

24. Surinaams Heerenveen

Beetje raar dat je als restaurant niet de telefoon opneemt en wij niet kunnen bestellen. Echt typisch.

Goed restaurant, kennis van vlees en garing van rund. Personeel was vluchtig en onpersoonlijk (zelfs bij het maken van persoonlijke connectie). Eten was kwalitatief super en eigenaar kwam oprecht geïnteresseerd vragen of het had gesmaakt.

Conclusie :
    Eten kwalitatief super, eigenaar zeer begaan met gasten.
    Personeel schiet tikkeltje tekort op sociaal gebied. Maar zeker een aanrader.

Henk en Nynke

Eten was heel erg goed. droge witte wijn niet lekker.
    Locatie mooi, inrichting gedateerd, kapotte lampen.
    Bediening was matig, wel vrolijk maar we werden gevoelsmatig vergeten.
    Saladebar hoorden we te laat maar was prima in orde

Daar liepen we dan, een groep van 4. Onze benen waren vermoeid en onze gewrichten deden zeer. We zochten een plek om te schuilen op deze koude najaarsavond. En daar was het; de buurman. We werden ontvangen door een vriendelijke ober. Die ons een lekker toefje slagroom gaf, met twee overheerlijke frambozen en een bijpassende tekst. Hierna werden wij verblijd met heerlijke Chardonnay. Wat hebben we genoten. Bedankt voor deze onverbeterlijke avond.

Vanavond met mijn dochter hier wezen eten. Absoluut dat we terug gaan! Heerlijk malse döner en voor €6,50 kreeg mijn dochter een maaltijd die ze niet op kreeg, zoveel kregen we. Echt waar voor je geld. Zie foto
    Ik had de shoarma XXL en denk dat ik de volgende keer genoeg heb aan een gewone shoarma want man ik zit nog vol. Overheerlijk, en de knoflooksaus is niet een klein schaaltje ofzo.... Je mag zoveel pakken als je wilt. En als echte hollander heb ik ook echt lekker veel saus gebruikt!!

Jongens - tot de volgende keer, wij zijn vaste klant geworden!

29. Pizzeria Heerenveen

Enorm slechte pizzaria en onvriendelijke uitbater!

Er wordt veel te karig geschonken en in hele kleine glazen voor bijvoorbeeld een rood huiswijntje van 3,90 in de kleinste witte wijnglazen. Bij aangeven wordt er gewoon gezegd dat dit het beleid is. Het gaat ze blijkbaar te goed en vergeten door wie ze groot zijn geworden. Verder is de kwaliteit goed.