50 mtr.voor het restaurant

500mtr bus halte & station

Uw gastheer Harry Aujla staat met zijn personeel voor u klaar om u de argentijnse sfeer en de argentijnse keuken te laten proeven.
Het malse vlees van hoogwaardige kwaliteit zal elke fijnproever laten genieten terwijl de wat minder grote vleeseter of vegetariër zich tegoed kan doen aan een brede keuze van verse groenten en fris fruit.
Onze keuken is in het midden van het restaurant gesitueerd, geeft net dat extra stukje sfeer zodat iedereen kan zien hoe het gerecht wordt bereid.
Sinds 1994 zit Harry Aujla op dit adres, de jaren ervoor als kok werkzaam bij de argentijnse restaurantketen Gaucho's.
Deze ervaring staat garant voor uitstekende gerechten en een gunstige prijs.

Met een grote groep vrienden of familie hier uw feest vieren kan ook, op het terras aan de voorkant of het tuinterras achter.

Wegens vakantie zijn wij gesloten van 28 december t/m 18 januari. Vanaf 19 januari bent u weer van harte welkom!

• Rookruimte
  5. Betalen Visa Master Card pin

1291941779 79
1335119371 83

1. Gisteravond heerlijk gegeten bij Toro Pinto. Fantastisch gegrilde vleesgerechten. Super saladebar. Bediening zeer beleefd en vriendelijk. Ook de baas zelf kwam een paar maal informeren of alles naar wens was. De sfeer in het restaurant was gezellig.
    Al met al een geslaagde avond.
    Komen zeker terug.

2. Opnieuw heerlijk gegeten. Kwalitatief uitstekende beef selectie, vriendelijke bediening en een fantastische prijs met het speciale groupon menu.

3. Goed restaurant, kennis van vlees en garing van rund. Personeel was vluchtig en onpersoonlijk (zelfs bij het maken van persoonlijke connectie). Eten was kwalitatief super en eigenaar kwam oprecht geïnteresseerd vragen of het had gesmaakt.

Conclusie :
    Eten kwalitatief super, eigenaar zeer begaan met gasten.
    Personeel schiet tikkeltje tekort op sociaal gebied. Maar zeker een aanrader.

4. Henk en Nynke

Eten was heel erg goed. droge witte wijn niet lekker.
    Locatie mooi, inrichting gedateerd, kapotte lampen.
    Bediening was matig, wel vrolijk maar we werden gevoelsmatig vergeten.
    Saladebar hoorden we te laat maar was prima in orde

5. We kregen veelste laat te horen dat we ook gebruik konden maken van de saladebar. Verder was het eten prima.

6. Eten was prima. Snel op tafel. Bediening was snel en vriendelijk. Niks op aan te merken.

7. Zeer goed gegeten. Wij eten wekelijks buiten de deur en veel bij steak houses Door geheel Nederland. Moet eerlijk en oprecht zeggen dat dit 1 van de besten is. Het vlees was perfect werd op een hete plaat geserveerd dus als je midium rear hebt besteld dan het vlees zsm van de plaat halen. Het vlees was super mals en van goede kwaliteit. Totaal 450 gram vlees met friet. Precies voldoende en de salade was ook uitstekend en onbeperkt zelf te halen. Het is een steak house zo deze behoort te zijn. Vlees, goed vlees waar niet op bezuinigd is. De bediening was vriendelijk en de zweer was ook uitstekend. De lokatie in geweldig. Dus zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen.

8. Heerlijk gegeten en aardig personeel.

9. We hebben heerlijk gegeten bij Toro Pinto! In tijden niet zo'n lekker stukje vlees gehad, wij komen zeker terug!

10. Heerlijke en super verse saladebar, vlees en vis van de grill is echt geweldig lekker.
    Bediening is vriendelijk, reserveer alleen geen bepaalde plaats want die krijg je toch niet ;)
    Zeker een aanrader, wij komen zeker weer een keer eten.

11. Jelle Mulder

Ruime keus en vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten

12. Annet de Boer

Heerlijk gegeten vanavond!
    Het vlees word heerlijk gegrild op houtskool!
    En als je voor de spare ribs gaat, onbeperkt!
    De bediening was vanavond ook super!!!
    Wij komen zeker weer!

13. Het vlees was heerlijk, de sfeer in de zaak is erg goed en gelukkig staat de muziek zacht genoeg om n normaal gesprek te kunnen voeren.

14. Wat een ontzettend slechte bediening en geen enkele compensatie terwijl het wel werd toegegeven.

15. Cor Reym

Eten en bediening zijn prima voor elkaar.

Een tip : vraag of de klant gezellig wil tafelen / eten of weer snel weg wil.
    Wij hadden het gevoel in een sneltrein te ztitten en binnen een uur weer weg moesten zijn.

16. Was, zoals altijd, weer prima bij Toro Pinto. Het vlees was perfect en het saladebuffet uitgebreid, vers en lekker.

17. G Stoelwinder

Een heel gezellige avond gehad het eten was voortreffelijk en ze zijn daar heel gastvrij.Het is ook leuk om te zien dat de eigenaar elke keer ook aanwezig is en je laat voelen dat je een echte gast bent.

18. Wendy Geurtzen

Gezellig restaurant met goede, vlotte bediening. Het eten was goed en prima op smaak.

19. Fijne ontvangst, vriendelijke bediening, niet lang wachten op drinken of op eten. Ik had het stoofpotje, om je vingers bij op te vreten. Manlief een steak, perfect medium gebakken. Heerlijk gegeten alles bij elkaar. Graag tot een volgende keer!

20. Erwin Dijkstra

Argentijnse grill van topniveau! We komen er al mid jaren '90 v/d vorige eeuw.
    Small remark: train uw obers/kelners beter: men kwam niet verder dan 'rooie wijn' toen ik vroeg welke wijn goed bij steaks past. Vervolgens kreeg ik een fles met de kurk er nog vast in, niet direct in verhouding met het fantastisch goede eten. En de voordeur mag opzich ook dicht, tocht is gewoonweg onprettig.

21. Clemens Huijding

Super lekker eten, hoge kwaliteit en heerlijke Chimi Chirri saus. Ook de goulash soep is een aanrader. Ga snel nog een keer daar eten.

22. Wim Schuler

Vandaag een heerlijk stuk vlees gegeten bj Toro Pinto. Zoals altijd komt de gastheer even langs om te vragen of alles naar wens is verlopen. Wordt zeer op prijs gesteld. Mijn vrouw was jarig geweest en kreeg een verrassingsdessert. Altijd leuk. We komen zeker weer terug.

23. Eten was heerlijk! Bediening kan iets beter.

24. Heerlijk gegeten met zijn 2en. We komen hier regelmatig.

25. We hebben heerlijk gegeten bij Toro Pinto. Het totaalplaatje is goed. Zeker een aanrader en we komen vast en zeker weer een keertje terug.

26. Het was voor ons alweer de derde keer dat we aten bij Toro Pinto. Zoals gebruikelijk: nette bediening, fijn en lekker eten, en de eigenaar komt even langs om te checken of alles naar wens is/was. Waar vind je dat nog?!
    Kortom: een absolute aanrader!!!!

27. Was verder prima en gezellig maar bijna een uur op je eten wachten kan natuurlijk niet.

28. Lekker gegeten daar, zeker een aanrader

29. Geke Brader

Wat kan chef kok Harry geweldig vlees bereiden. Gisteravond een heerlijke super malse bife de Lomo gegeten. Om je vingers bij af te likken. Dikke aanrader!!

30. Na vele jaren, Toro Pinto weer eens bezocht. Vanaf de start van dit restaurant waren we trouwe bezoekers! En hoe was de ervaring dit keer na vele jaren? Verrassend goed! A) de chef staat zelf in de keuken B) de aankleding is er enorm op vooruit gegaan C) de keuze aan bijbestelling van groentes is een heel goede zaak; naast de overdaad aan vlees wil je graag ook, naast de saladbar, wat keuzes aan groente.
    Een puntje van kritiek is de wat 'slome' opmerkzaamheid van de bediening, maar misschien is dat (mede) inherent aan de bereiding van de gerechten, nl. á la minute?
    Verder alleen maar lof.

31. Zoals wel vaker hebben we heerlijk gegeten en komen we vast weer voor een heerlijke biefstuk.

32. We hebben prima gegeten. De kwaliteit van het eten is goed, erg leuk ook zoals ons vlees werd opgediend. Salade bar heeft lekker veel keus. Patat beetje simpel...misschien iets meer kruiden.... je mag kiezen patat gepofte of gebakken aardappels.... misschien combi serveren...?
    De bediening die avond liep wat stroef. De dame die om half 7 begon was of nieuw of niet erg geschikt voor het vak... Daardoor had de andere duidelijk wel ervaren dame het zwaar. Een tip voor beide, besteld drinken laat lang op zich wachten......
    Maar de kwaliteit van het eten zorg er voor dat wij vast nog wel eens terug komen.

33. Heerlijk gegeten

34. Wat hebben we heerlijk gegeten!! Bediening zeer vriendelijk. En de kok ook! Echt een fijne avond gehad.

35. Rika Wijkstra

Vriendelijk ontvangst door Harry zelf. Heerlijk relaxed gegeten in gezellige sfeer. Alles smaakte prima!! 1 klein minpuntje; de voordeur viel steeds open en daardoor tochte het flink ondanks de klapdeuren ervoor.

36. Elk jaar nadat we bij het schaatsen in Thialf zijn gaan kijken, eten we hier. Het is elke keer weer onwijs lekker! Je wordt vriendelijk ontvangen in heel erg leuke sfeer. Op de kaart laten ze zien welk stukje vlees van welk deel van het dier komt, heel erg leuk voor kinderen (maar ook zeker voor volwassenen!). Ik eet zelf standaard de spareribs, het zijn de beste die ik tot nu toe tegen ben gekomen. Heel erg mals, geen vetjes en heerlijke marinade. Mijn zusje gaat altijd voor de biefstuk en die zegt dat ze haar mes niet eens nodig heeft zo mals is het vlees. Dat samen met de saladebar waar je genoeg keuze hebt uit allerlei lekkere dingen, maakt dat wij volgend jaar zeker weer terugkomen!

37. Goed ontvangen, lekker gegeten. Gezellige sfeer. Een aanrader!!

38. L. Jacobsen

Sinds 2012 heb ik een aantal maal Argentinie bezocht. Aan deze bezoeken is ook mijn liefde voor de parilla’s en het daarbij behorende Argentijnse vlees ontstaan. Maart 2016 tijdens mijn verblijf in Buenos Aires heb ik de hoogst gewaardeerde parilla’s uit tripadvisor bezocht. Iedere avond een andere. Uiteindelijk heb ik een goed beeld gekregen van parilla’s en het Argentijnse vlees. Terug in Nederland ben ik ook Argentijnse restaurants gaan bezoeken om uit te zoeken wie nu eigelijk goed is. 30 december 2016 was Toro Pinto aan de beurt.

Allereerst ik kom uit de omgeving Meppel en ben niet op de hoogte van het parkeren in Heerenveen. Mijn eerste indruk is dat wanneer je uit eten wilt op een donderdagavond, koopavond in Heerenveen, er rekening moet worden gehouden met parkeermogelijkheden wanneer je slecht ter been bent. Afgelopen vrijdag had ik een parkeerplaats op +/- 250 meter van het restaurant. Hou er rekening mee dat er plekken zijn die op parkeerplaatsen lijken maar het niet zijn. De politie schijnt het parkeren op die plaatsen vaak te gedogen, maar als je de verkeerde treft kost het je veel geld.

De eerste indruk van het restaurant. Bij binnenkomst geeft het restaurant een gezellige uitstraling. Ik werd uiterst vriendelijk, correct en met een glimlach ontvangen. Op het moment dat ik binnenkwam, rond 18.30 uur, was de zaak nog vrij leeg. Slechts een andere tafel was bezet. Dat gaf mij een onbehaaglijk gevoel. Dat gevoel was onterecht want een half uur later zat het restaurant vol. Een vol restaurant geeft een goed teken. Iets wat mij heel erg deed denken aan een aantal parilla’s die ik in Buenos Aires heb bezocht is de open keuken. De grillplaat met daarop het heerlijke Argentijnse vlees te zien liggen deed mij in BA altijd het water uit de mond lopen. In Toro Pinto is die grillplaat ook te zien wanneer je richting de saladebar loopt. De saladebar is overigens goed gevuld en geeft een frisse smaak.

Wanneer je aan je tafel zit heb je wat beter de tijd om zaken in je op te nemen. Dan ga je ook zaken opvallen en dan kom je tot de conclusie dat het restaurant op sommige punten denk o.a. aan electrische bekabeling enzovoort een up-date nodig heeft. Vaak is elektriciteit de oorzaak van branden.

Ik ben gek op empanadas. Op de menukaart staat slechts een combinatie van diverse hapjes waar ook een empanada op voorkomt. Maar ik wilde alleen empanadas. Dit was geen enkel probleem. En zo heb ik twee heerlijke empandas als voorgerecht weggewerkt.

Het hoofdgerecht was de mixed grill of te wel de parrillada op ons verzoek zonder sauzen. De smaak van het vlees moet immers het middelpunt vormen. Het viel mij op dat je bij Toro Pinto het vlees op basis van well done kon bestellen. Voor mij is dit het teken dat we niet praten over een echt Argentijns restaurant. Een echte Argentijnse kok zou het nooit toestaan dat zijn vlees op basis van well done wordt gebakken. Dit was de eerste fout die mijn echtgenote maakte in Argentinië. Het vlees deed mij niet denken aan het vlees wat ik in Argentinie op mijn bord kreeg. Dit was zo mals dat je het met een lepel kon snijden. Maar eerlijkheids halve moet je als restauranthouder ook maar afwachten wat de leverancier aflevert. De ene koe is immers dan andere niet.

Iets dat zeer positief is, is dat het vlees wordt uitgeserveerd op een ijzeren bakplaat. Hierdoor blijft het vlees lekker warm en kan het goed nagaren. Echt pluspunt. Het is misschien een tip om op tafel zeezout neer te zetten. Een paar korrels zeezout kan op vlees wonderen doen. Wij hadden wel een probleem met de garing van het vlees.
    Het was ons niet duidelijk voor wie het vlees op de schaal nu was. Mijn echtgenote had medium en ik medium rare. Echter, haar vlees zag er meer medium rare uit dan mijn medium vlees. Echter, de serveerster bleef volhouden dat ik medium rare zat te eten en mijn echtgenote medium. We twijfelen nog steeds.

Voor het bediend personeel heb ik de tip wanneer je bestek pakt uit de bestekbak om dit op tafel klaar te leggen, gebruik dan niet je schort om het nog wat op te poetsen. Zorg dat er bij de bestekbak een poetsdoekje ligt. Verder uiterst correct en vriendelijk personeel. Dit geldt ook voor de eigenaar. De eigenaar is zeer geinteresseerd hoe je je verblijf en het eten hebt ervaren.

Verschillende recensies geven aan dat bezoekers problemen hadden met de bedieningstijd. Ik heb daarover geen klachten.Veel hangt natuurlijk af van het tijdstip dat je gaat eten. Een half uur eerder of later kan een groot verschil zijn.

Conclusie: een allervriendelijkst welkom en bediening. De sfeer was gezellig en leuk. Op sommige punten moet er wat geïnvesteerd worden in de entourage. Het vlees is niet van het niveau dat ik uit Argentinie gewend ben. Maar misschien is dit ook te veel verwacht. De saladebar, het voorgerecht en het dessert was, ondanks dat het simpel was, lekker. Liever simpel en lekker dan hoogstaand maar niet om te eten. Helaas was er de onduidelijkheid over de garing van het vlees.

Al met al heb ik een plezierige avond gehad en ben ik tevreden. De rekening +/- € 105 is redelijk als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding. Toro Pinto is een ruime voldoende waard (7+). Het restaurant is zeker een vervolgbezoek waard.

39. Gezellige sfeer, goede bediening. De keuken is echt fantastisch! Een betere biefstuk vind je niet in Heerenveen en omgeving. Kortom, een echte aanrader!!

40. L. Terpstr

Heerlijk gegeten, ruim voldoende, smakelijke produkten in saladebar.

41. Van der weg

Zeker om terug te komen. Het was heerlijk, was goed voor elkaar. Aardige bediening en ontvangst.

Cijfer 8.5

42. Anja de jong

Heerlijk biefstuk lomo gegeten, geserveerd op een hete "koe" waardoor hij na kan garen en lekker warm blijft!
    Dit is een van de specialiteiten van dit restaurant! Onbeperkt van de saladebar gegeten, en Harry en z'n personeel waren zeer vriendelijk!!
    Komen zeker terug!

43. Lekker eten, de steaks zijn volgens mij sous vide gekookt en dan nog even op de gril, heerlijk mals!

Een suggestie echter.. de kapstop bij de deur zetten i.p.v. naast de keuken zodat de jassen niet zo ruiken naar gegrilde ui als je klaar bent!

44. Heerlijk gegeten! We zaten met z'n zessen wel wat krapjes aan de ons toegewezen tafel, maar verder was het prima in orde.

45. Het was ronduit slecht, we begonnen met verbrand stokbrood en verbrandde Nacho Chips. De onbeperkt spareribs waren gortdroog en het duurde bijna een half uur voordat er nog een portie besteld kon worden. Bij de mixed schotel was het rundvlees door en door gebakken terwijl er medium rare was besteld.
    Tenslotte appelgebak wat niet vers was.
    Zeer teleurstellend.

46. Goed gegeten. Goede service. Knus sfeertje.

47. Leuke locatie en het eten was goed.

48. We werden keurig ontvangen door Harry deze keer... Werden netjes en vlot bediend. Eten was zeer goed. Onbeperkt spareribs eten voor een kleine prijs...

49. Weer heerlijk gegeten bij Meneer Harry en team.
    Gewoon heerlijk en eerlijk vlees en een heerlijke saladebar.

Niet twijfelen, gewoon lekker eten bij Toro Pinto.
    Meneer Harry en team... Bedankt weer en tot gauw!!

50. Prima in orde, met vijf mensen heerlijk gegeten. Snelle bediening en flexibele service. We zijn tevreden!

51. J. Rijks

Hartelijke ontvangst, goede en vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Vreemd dat het zo rustig was.

52. joop Pool

Prima biefstuk. Uitstekende bediening en sfeer.

53. Hebben hier onlangs gegeten. Gezellige steak house restaurant met vriendelijke personeel. Voldoende keus op het menu en redelijk geprijsd. Het eten was goed voorbereid en smakelijk. Alleen de hamburger veel tegen, wordt zonder broodje geserveerd. zullen je zeker weer eten.

54. Heerlijk gegeten zeker een aanrader!

55. Ik was laatst met vrienden wezen eten. Volgde de recensies op deze site. Alles behalve lekker waren onze gerechten. Ik had spareribs onbeperkt. De eerste twee gaat dan nog wel de derde heb ik een kwartier op moeten wachten maar was niet warm. De vierde was heet en te vet. Druk was het niet. Drinken was nog niet op of ze vroegen al of we weer wilde te drinken. Ook de rekening klopte totaal niet. Met 3 bier te veel gerekend was bij mij de finish behaald. Ik moest mij zo inhouden. Mijn boezemvriend heeft het afgehandeld. Ga er niet weer heen!

56. Wij zijn hier vaker geweest, en we zullen er ook zeer zeker vaker komen! Prima restaurant met aardige en geïnteresseerde eigenaar. Ruime keuze op de kaart, vooral voor de vleesliefhebber is het een aanrader. Op zaterdagavond is het altijd wel gezellig druk, door de week iets rustiger maar niet ongezelliger. Vlotte bediening en je kunt hier leuk je avond vullen. Veel keuze in voorgerechten. En zodra je eindelijk een keuze hebt kunnen maken uit de grote lijst hoofdgerechten, dan is het een spektakel als je vlees wordt gereserveerd op een gloeiend heet plaatje. De keuze in nagerechten is ook meer dan voldoende.

Gewoon een aanrader!

57. Ronald Damsma

Dit is de 3de keer dat we hier hebben gegeven en voor de 3de keer heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Het blijft een feestje om hier te eten!

58. Het smaakte heerlijk; super mals vlees en keurig op tijd! (we stonden op tijd). Bediening was ook aardig evenals de gastheer zelf!

59. Mien de mandolien

Helaas voelden wij ons niet welkom vanavond. We kwamen binnen en een stel die net van plan was te vertrekken bood ons hun plek aan aangezien de rest vol was. Dat vonden wij zeer attent en zijn op de plek gaan zitten. Na 5 minuten nog geen bediening bij ons langs geweest om drinken op te nemen noch de tafel op te ruimen. Ze keken ons vaak aan als ze langs liepen maar helaas was er geen aandacht voor ons. Er was alleen aandacht voor de grotere groepen die aanwezig waren. Na 20 minuten hielden we het voor gezien. We balen er wel enorm van aangezien we er naar uit keken om er te gaan eten door alle goede berichten die we gehoord hebben. We zijn uiteindelijk een paar restaurants verder naar binnen gegaan en daar werden we vriendelijk ontvangen en binnen een minuut was onze drinken ook opgenomen. Jammer maar helaas voor Toro Pinto vanavond.

60. Heerlijk gegeten samen met een vriendin. Vriendelijke bediening en de spareribs waren lekker mals! We werden ruim op tijd gevraagd voor extra spareribs en konden er echt zo veel bestellen als we maar wilden. Een aanrader dus !

61. Droge vis. Smakeloze diepvriesgarnalen en een nagerecht dat ik zelfs thuis niet aan mijn gasten zou geven. Geserveerd op een bord vol vingerafdrukken. Helaas.

62. Donderdag 19/11 wezen eten. Heerlijk gegeten, mixed gril plus onbeperkt spareribs. Prima kwaliteit. Voor de onbeperkte spareribs kwam personeel op tijd vragen voor de volgende portie. Prima bediening met uitleg over 't eten. Eigenaar erg vriendelijk. Een prachtig team wat echt voor hun klanten klaar staat. Leuke aankleding van de zaak, sfeer was uitstekend ondanks dat we eerst maar met ons 2tjes aanwezig waren.
    Echt een aanrader om te gaan bezoeken en dit was voor ons niet de laatste keer.

63. Wat slecht.

Voorgerecht: kaas niet gesmolten, gamba's koud (kregen we uiteindelijk van het het huis)

Hoofdgerecht: groenten doorgekookt, ossenhaas 300 gr. rauw i.p.v. medium! Bah! Toetje niet meer geprobeerd!

Veel te weinig personeel voor het aantal bezoekers. (drankjes vergeten te brengen)

NOOIT WEER!!

64. Super en heel goed te eten

65. A. Rougoor

Een mooie locatie. Vriendelijk personeel. Het vlees was lekker mals. Het is een persoonlijke smaak, maar ik zou geen saladebuffet doen, maar groente bij het gerecht serveren.

66. We hebben echt heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Vlees erg goed.

67. Joke Kuiper

Wat een aardige eigenaar en lieve bediening. Een mals stuk vlees direct van de houtskool, een mooie wijn, we hebben super gegeten en komen zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn.

68. Jan van den Berk

Het restaurant Toro Pinto ligt op een prachtige plek in het gezellige Heerenveen! Wij zijn daar zeer gastvrij ontvangen en werden verrast met een heerlijk drie gangen menu naar keuze. Het was gezellig en fantastisch eten! Ook de bediening was geweldig! Chapeau!

69. Tiny Anema

Een aanrader om bij Toro Pinto te eten: goede bediening en een gezellige sfeer. Dit geef ik graag door aan mijn vrienden en bekenden. De rekening viel achteraf ook mee.

70. Rene Krist

Lekker eten. Restaurant is mooi ingericht. Goede service. Heerlijke saladebar waaruit je gratis op kan scheppen. Heerlijk avondje uit.

71. Snelle en vriendelijke bediening. Stokbroodjes waren zeer klein, waarvan één verbrand. Patat slapjes. Alleen sla als groente. Weinig variatie. Erg duur voor de kwaliteit en hoeveelheid eten.

72. Fijne avond gehad en heerlijk gegeten!

73. A Harrewijn

Prima gegeten, leuke mensen. En een sfeer, ongedwongen sfeer. Spareribs is een aanrader. De eigenaar komt na afloop vragen of alles naar wens is geweest. Prima.

74. kruithof

Het eten was heerlijk, heel goed, precies goed bereid. Dit is een aanrader. Personeel is ook heel aardig. Een zeer goed restaurant.

75. Weer heerlijk gegeten. In een ongedwongen en prettige sfeer! Aanrader.

76. BellaDonna

Beste spareribs die ik ooit heb gegeten.

77. Zeer lekker eten en goede sfeer. Een aanrader.

79. Online reservering werkt prima. De kaart bood voor ieder wat wils. Wij hadden voor een ossebiefstuk (medium) gekozen en die was voortreffelijk. Saladebuffet was prima en divers. De inrichting was gezellig, bediening prima, wij komen zeker weer terug !!

80. Willem Post

Op zaterdag 7 maart met drie man geweest, bediening super vriendelijk en attent en goede adviezen. Eten subliem. Vlees van super kwaliteit en zeer goed klaargemaakt, salade buffet geweldig en van goede kwaliteit, komen zeker weer terug!

81. Sfeer en service waren boven onze verwachting. De prijs was goed, kwaliteit was heel goed. Jammer dat het zo ver weg is, wij leven in Brabant.

82. B. van Vulpen

Voor het eerst nu gegeten, nog nooit zulke goede bediening meegemaakt! Eigenaar is ook heel erg aardig. Heerlijk eten, de surf & turf is geweldig! Ik ga nog een keer!!

83. Heerlijk gegeten en gelachen! Voor een gezellige avond met vrienden; familie of geliefden een absolute aanrader!

84. Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel! Top.

85. De plek in Heerenveen voor vlees en tegenwoordig ook voor diverse bieren. Daarnaast geeft de eigenaar jonge mensen de kans om ervaring op te doen in de horeca. Een super avond met uitstekende gastvrijheid.

86. Top dat dit restaurant mensen zonder ervaring in de bediening een kans geeft! Ook de bierkaart is mooi! De baas staat open voor suggesties voor de bierkaart! Vooral veel en lekker vlees!

87. yolanda

Ontzettend lekker eten! Erg sfeervol en persoonlijk. Voor lekker vlees en heerlijke speciaalbiertjes ben je hier aan het goede adres! (Nog de tripel karmeliet toevoegen en dan is het zeker een 10!) Als ik weer in Heerenveen ben ga ik zeker terug!

88. Heerlijke spareribs gegeten, mijn ouders een heerlijke mixed grill. Vriendelijk personeel en ook lekkere salades bij de salade bar!

89. We hebben met z'n drieën heerlijk gegeten. Het is sfeervol, leuk ingericht en de bediening is erg aardig. We komen zeker weer!

90. Sebastiaan

Mijn ervaringen is zet geen adres op je formulier of je wordt iedere keer lastig gevallen. Met Kerst wel drie keer dezelfde kaart sturen, reclame is het dan. Elk jaar weer ook bij aangeven dat je dat niet meer wilt.

Echter met spareribs heb ik nare ervaringen o.a. of ze zijn te vet, aangebrand, duurt een poos voor je ze krijgt. De eerste twee krijg je meteen. Het lijkt wel of je na 2 spareribs niet meer, meer mag hebben. Ook al heb je onbeperkt aangegeven.

Niet zo leuk allemaal.

91. Geweldig eten. Niet teveel en salades kun je zelf pakken, dus kan je eten wat je wil. Aardig personeel.

92. Just Krantz

Erg vriendelijke bediening. Uitgebreid assortiment aan vlees, en goede kwaliteit. Zeker aan te raden!

93. Tymen Jissink

Inmiddels al enkele jaren een hele tevreden vaste bezoeker! Heerlijke ongedwongen en sfeervol, altijd geweldig vlees (spareribs zijn écht aan te raden), prima service en zeer vriendelijke chef en eigenaar!

94. Het stukje vlees wat we kregen was goed te eten, daarnaast krijg je een klein bakje friet+(niet de lekkerste) erbij. Maar de hoeveelheid viel heel erg tegen zowel het vlees als friet. Daarnaast kregen we er geen groenten bij, dus we verlieten de tent redelijk met een lege maag. Ps: we waren trouwens de enige klanten in het gehele restaurant. Kortom, voor ons niet weer.

95. Marjon rombouts

Voortreffelijk gegeten! Alweer! Een aanrader voor een heerlijk diner. Zeer vriendelijk en goede service. Wij komen er graag.

96. We komen hier al jaren! Zeer gastvrij en vriendelijk. De spareribs zijn de beste en zo veel als je wil. Kan niet wachten tot de volgende keer. Lekker!!

97. sjoerd,eline

Heerlijk met z,n tweetjes gegeten in een zeer sfeervolle zaak. Vriendelijke eigenaar en kok.
    Enige was het voorgerecht wat een uiensoep was. Smaakte wat te zout en eigenlijk te zout om verder te consumeren. Heb de eigenaar gezegt dat de soep echt te zout was en hij kwam gelijk met een voorstel om alsnog een voorgerecht te nemen alleen meloen met ham.Goed opgelost dus. Echt wel een aanrader. Het vlees is van top kwaliteit met een heerlijke bbq smaak en onzettend mals. Niks mis met dit restaurant!
    Groetjes van lepeltjes ;)

98. Janke en Caspar

Mensen die meer dan een 6 gemiddeld geven hebben kennelijk geluk gehad, Afgelopen zaterdag 9 maart kwamen wij niet verder dan een 1. Verschroeide ossenhaas, kip rauw van binnen, verschrompelde salade in de vrijwel lege bakken, frites met de geur en smaak van oud vet, witte wijn die naar water smaakte, bestellingen die niet door komen en de eigenaar die bij het bedienen aan de gerechten voelt of ze wel goed gaar zijn en vervolgens zijn vingers aflikt. Hij wilde bij reclamatie wel een tegoedbon geven, maar daarvoor hebben we bedankt want we komen er nooit meer.

Volgende pagina