Pizzeria Etna in Heerenveen

1251967483 61
1320460990 76
1423201250 60
1519092160 64

1. Pizza besteld bij Etna. Kreeg de verkeerde pizza bezorgd, normaal geen probleem. Ik belde en werd vriendelijk te woord gestaan en het meisje vroeg of ik in ruil voor deze een nieuw wou, dat was prima. Wist ik veel dat ze hem echt wou ruilen ik heb de verkeerd pizza aan mijn buurman meegegeven. Komt de bezorger aan de deur wil die echt de andere pizza terug. Wel kreeg ik daarna een flesje prosecco om het goed te maken, ik drink niet.. Mn buurman was nog niet aan zn pizza begonnen en ik heb die dus terug moeten geven. Geen goede service en vooral omdat de 'nieuwe' pizza die ik kreeg koud was. Bestel hier niet weer.

2. Vroeger een geweldige pizzeria, nu helaas niet meer, taaie pizza's, moesten zoeken om de groenten, een hele ui in ringen gesneden gaf wat opvulling terwijl we toch echt geen uipizza besteld hadden. Huisgemaakt stokbrood was stokbrood uit de eerste de beste supermarkt, bediening matig en... veel stof op de plinten onder de ramen en daar zaten wij naast te eten! Helaas... wat blijft zijn de goede herinneringen van 20 jaar terug!

3. Prettige zaak en je kan makkelijk afhalen. Leuke pizzeria/restaurant.

4. Op kerstavond bij Etna gegeten, bediening vind het gezelliger achter de bar te staan dan een rondje drinken opnemen. Zelfs de oudere vrouw kijkt je aan van wat moet je... Uiteindelijk maar naar de bar gelopen om drinken te bestellen.

Nooit weer Etna

5. Super kwaliteit, alles vers gemaakt, ook de sausen. Hele vriendelijke bediening, prijs naar verhouding te goedkoop.

6. Heerlijk gegeten bij Etna. Erg lekkere pizza gehad. Mijn man had een heerlijk stuk vlees en onze dochter een smaakvolle pasta. Wij komen zeker terug!

7. Te jong en erg onervaren personeel in de bediening. Lambrusco is niet hetzelfde als rode wijn, dames!
    Stokbrood bij het voorgerecht is standaard in Italië, hier rekenen ze er 3 euro voor. Schandalig!
    Eerst weer klaar met deze Pizzaria 👎🏿

8. Jaren geleden voor de verbouwing at je hier een prima pizza. Wat je nu voorgeschoteld krijgt, mag je geen pizza noemen. Geen aanrader! Komen hier dus niet weer!

9. Gisteravond heerlijk gegeten! We hadden twee smaakvolle en goed belegde pizza's. Heerlijke pasta en vlees van de grill. Bediening is vlot en erg vriendelijk. Verse tiramisù na... Wat wil een mens nog meer! Etna is al weer bijna twee jaar geleden verbouwd, dat maakt het ook weer erg plezierig dineren! Al jaren zijn wij klant en willen niet meer anders! Ga zo door!

10. Top restaurant: heerlijke tomaten soep. De pizza quatro formagi was heerlijk! Goede sfeer en vriendelijk personeel.

11. gart

12. Vaste klant

Het is begrijpelijk dat de "echte" pizzabakker ook vrij is met feestdagen.. Ik hoop dat de pizza de volgende keer weer zoals vanouds proeft ;)

+ een tip voor ophalen: Vaak wordt er gezegd dat de bestelling met 15 min klaar is. Wanneer je met een kleine 10 min al aanwezig bent ligt het meestal al klaar. Ideaal als je niet wilt wachten, maar toch balen als je ook nog een dikke 10 minuten moet rijden.

13. anoniem

14. Het eten is heerlijk! En de prijs was ook goed! De sfeer is nog wel voldoende, maar je hoort de muziek niet goed. Wel mooi verbouwd. De bediening gaat wel.

15. een klant

16. Ach we dachten, laten we eens een andere pizzaria proberen! Al vrij snel werden we gevraagd om iets te drinken en bestelden dat! Tergelijkertijd werd ons gevraagd: zal ik jullie er ook even wat tappas bij doen! Ach wat een service dachten we. Bij het afrekenen betaalden we de hoofdprijs en voelen ons bedonderd, een agressieve manier van verkopen, niet correct!! Oftewel nooit meer naar Etna!

17. Zeer slechte service!! Etna kan vooral niet met klachten omgaan en is totaal respectloos naar haar klanten toe. Ook vond ik de mevrouw die de klacht in behandeling nam erg snauwerig!!! Nooit weer een bestelling bij Etna!!

18. Wij komen er niet vaak, maar al wel 20 jaar. Afgelopen zondag afgehaald, gehele zaak was mooi verbouwd nieuwe uitstraling. Drie pizza's gehaald.
    Mijn pizza caruso frutti di mare had geen garnalen, geen zalm, drie mosselen, nou ja de frutti moest je om zoeken, de krab was een paar stukjes van die nepkrab van de little, de tomatensaus zat een sterke bliksmaak aan. Mijn vrouw hetzelfde. Had een frutti di mare met veel ontbrekende zaken. Mijn zoon heeft alleen de broccoli opgegeten.
    Verder aardige mensen en leuke zaak, maar ik hoop niet dat de kosten van de verbouwing zijn weerslag heeft op de pizza's. Beschouw dit als positieve kritiek. Succes met de zaken.

19. Pizza is werkelijk niet te eten. Mozzarella vervangen door goedkope troep. Eigenlijk mag je het geen pizza meer noemen. Suggerisco un bel corso di formazione in Italia per riscoprire la vera pizza.

20. Nelleke Horst

Pizzeria Etna heeft iets nieuws op de kaart: tapas, kleine hapjes om die heerlijke Italiaanse smaken te leren kennen en te proeven. Keuze uit 32 gerechtjes, steeds 3 kiezen, zo vaak je wilt.
    Heerlijk gegeten gisteren, een verrassende ontdekking om op deze manier van de Italiaanse keuken te genieten. Met daarbij een heerlijke fles Chianti. We konden het niet laten om toch een dessert te nemen: zelf gemaakte Tiramisu, verrukkelijk.
    Gaan we zeker vaker doen. Op de website is te zien welke tapas er zijn en kan je ook reserveren. Italiaanse keuken is meer dan pizza, dat proef je hier.

21. 2 pizza's besteld, maar 1 gekregen. Hij had het niet goed verstaan? Pizza was koud en week, nooit weer dus!

22. SuperHeerlijke Pizza's,
    evenlekker of beter kun je ze elders zelden krijgen.
    De uitstraling(beetje sober) van het restaurant zegt in dit geval niets over de inhoud, maar daar draait het gelukkig om, het ETEN !
    De bediening kan soms iets alerter, maar is wel altijd vriendelijk.
    Ik vind deze puntjes geen enkel probleem want ik kom in een restaurant in de eerste plaats voor de kwaliteit vd keuken, en ik kom dan ook graag bij Etna of laat de pizza bezorgen, wat ook altijd goed en vlot gebeurd.

23. Ik vind de pizza's lekker en kom geregeld bij Etna. Meestal afhalen soms eten we er, maar dat is niet super sfeervol, beetje massaal ('vreetschuur'). Eten is wel prima en prijs in verhouding.

24. Gister weer bij etna gegeten. We waren heel blij dat we nu eindelijk kunnen pinnen!!! Kan sinds 2 maanden zei de bediening. Erg fijn want dan hoeven we niet eerst om de hoek geld te halen! Sinds een tijdje hebben ze nieuwe kaart, lekkere pasta's en ook de vleesgerechten zijn erg goed, Groot stuk vlees. Het was weer heerlijk!

25. Goede Pizzeria, de beste van Heerenveen.

Erg jammer dat je er nog steeds niet kunt pinnen.

Een minpuntje is dat je niet een glas of karaf kraanwater kunt bestellen. In een goed restaurant moet dit mogelijk zijn zodat je geen duur bronwater hoeft te betalen.

26. Etna is altijd een goede pizzeria geweest.

Helaas heeft de Etna het een tijdje niet zo geweldig gedaan. De pizza's waren taai, bij bezorging koud of er zaten ingrediënten niet op die er wel op hadden moeten zitten. Ze waren toen ook erg kaal. En de prijs ging omhoog!

Na een jaar hier niet meer gegeten te hebben, zijn we het weer gaan proberen en ze zijn nu voor mij weer de nummer 1 pizzeria in Heerenveen! De pizza's zijn weer goed belegd, warm en niet taai! Helemaal terug van weggeweest!

27. Tja, na jaren weer eens een paar keer geweest.

Jammer.

Waarom reserveren als de zaak leeg is?

Onvriendelijke bediening, met name de bar.

Pinnen kan niet, hetgeen de zaak niet erg betrouwbaar maakt.

Pizza's zijn niet traditioneel, en pasta's kunnen niet al forno, omdat ze meegegeven worden in plastic bakken.

Porties wel voldoende overigens.

Groot minpunt: De Ruinite Lambrusco bianco, goedkoopste bij de groothandel, a 1,60 euro per fles, heeft een hoofdprijs van 3 euro per glas.

Schandalig. Eigenaresse laat weten geen commentaar te geven.

28. Wat kan ik zeggen, echt super gewoon, kan niet beter.

Pizza heerlijk warm bij bezorging, ziet erg smakelijk uit.

De smaak is perfect.

Ook de pasta`s zijn voortreffelijk.

De prijs is ook goed.

Mensen zijn ook erg vriendelijk.

Een echte aanrader.

29. Een prima restaurant, gezellig en leuk ingericht.

Pizza's van een goede kwaliteit, ijs komt uit de vriezer jammer.

30. Eten bij Etna is altijd super. Wij komen er al jaren! De pizza's zijn hier het allerlekkerst! Vlees en vis is ook zeer goed. De bediening is altijd vriendelijk en maakt meestal een leuk praatje met de klanten. Ze hebben nu een geweldige aktie, pizza's en pasta's voor half geld! En de kwaliteit blijft zelfs dan super! Etna is super goed en super lekker!

31. Hier een pizza bestellen is geen goed idee. Ten eerste komt hij erg laat maar als ie er dan is, krijg je een warm gehouden taaie pizza. Ook weet het personeel niet wat vegetarisch inhoudt. Dus als je hier een veg. pizza bestelt en er zit toch kipfilet op en vervolgens bel je hierover, krijg je te horen dat t druk is. Je moet t er maar mee doen. Totaal geen service!

32. kees 12 punten

Ik kom hier al sinds de opening in 1979, altijd prima.

Een aanmerking :de patat is soms wel erg zout, vooral als je biefstuk met gorgonzela saus neemt.

Gewoon even melden dat je geen zout over de patat wil.

33. Wij komen al jaren bij Etna.

De service is altijd even goed. Soms als druk is moet je wat langer wachten, maar dat is overal zo. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Pizza`s en ook de pasta`s zijn erg lekker.

Wij blijven hier eten en zijn erg tervreden.

34. De pizza's bij Etna zijn Super lekker.

Ook zijn de vleesmaaltijden en vismaaltijden aan te raden.

35. Jacob 1241 punten

Dit is een restaurant dat al jaren bestaat.

Toen ik er een keer koos voor de zeetong stond het voltallige personeel om een hoekje te kijken of ik het apprecieerde. Misschien weinig mensen die dat daar eten? In ieder geval was het prima toen.

36. Marloes

Wij komen al jaren bij deze pizzeria.
    De pizza's zijn echt super lekker!

37. samantha

Etna is een slechte Pizzeria! Van de eigenaren komt nooit een lachje af onze pizzas waren helemaal verpest. Eerst hebben we er mintens een half uur op moeten wachten, daarna kregen we een pizza die half uit elkaar viel en had zelfs iemand een bonnetje onder zijn pizza zitten! De baas zat inderdaag te kaarten in het bijzaaltje en van zijn vrouw kon geen lachje af. We moesten maar zo snel mogelijk weer verdwijnen.

Inderdaad, het gaat ze alleen maar om het geld en om de gasten geven ze niks! Dit is absoluut niet hoe je het zou moeten runnen!

38. Al jaren komen wij bij Etna. Ze hebben hier absoluut de lekkerste pizza's!

De kok is zeer vriendelijk en altijd in voor een grapje.

In vele steden zijn we al bij een pizzeria geweest maar geen kan tippen aan pizzeria Etna!

39. K van der Veen

Wij hadden een bestelling gedaan, die éérst al meer dan een half uur later kwam dan het afgesproken tijdstip.

De pizza was koud, de kruidenboter was gesmolten doordat deze op de spagetty stond.

Vervolgens bleek ook nog dat de bestelling niet compleet was, toen ik hierover belde kon ik een tegoed bon krijgen of nog minimaal een half uur wachten, want ze hadden het zo druk.....

Als ik de volgende keer weer wou eten moest ik het zelf maar komen ophalen, wie maakt hier nu reclame met afhaal?????
    Wij eten in ieder geval noooooooit meer bij Etna.

40. Het eten is absoluut niet duur. Zelfs veel goedkoper dan ik gewend ben. Bovendien is de bediening fantastisch. Eenmaal waren ze vergeten onze bestelling door te geven en konden we kiezen wat we voor deze 'blunder' terug wilden. En ik stootte mijn glas om, maar kreeg meteen een nieuwe, ondanks dat deze al bijna leeg was geweest. Bovendien zijn dit echt de lekkerste pizza's van Noord-Nederland. Het kleinschalige van dit restaurant vind ik juist erg prettig. Soms zijn er luidruchtige mensen, maar deze werden hier altijd op aangesproken. Misschien lag het aan het tijdstip? Wij zijn er meestal later op de avond. Aan het begin van de avond is het ons te druk. Dat het eten slecht is en dat het bij Etna om het geld gaat, ben ik het honderd procent niet mee eens. Blijkbaar hebben ze ook hier wel een weleens slechte dag.

41. Wij hebben er een 40jarig jubileum gevierd alles was prima in orde.Wij hebben absoluut niet het idee dat het alleen om geld verdienen gaat.

42. Op zondagavond 29 december 2007 met ons gezin er gegeten.Zeer luidruchtig gezelschap in het restaurant. Wat bleek, ze waren al weggezonden bij een andere pizzeria. Bij Etna mochten ze echter blijven en lawaai maken. Dat anderen zich er aan stoorden maakte de eigenaar en bediening niet uit.
    Eigenaar was nota bene in een bijzaaltje een kaartspel aan het beoefenen. Had geen oog voor gastheerschap. Geld verdienen in dit bedrijf is kennelijk de belangrijkste drijfveer. Gastheerschap op een zeer lage prioriteit.

43. Tsja; wat moet je er van zeggen.
    Zeker niet slecht maar goed gastheerschap zien we ook te weinig. Beetje matig alemaal: de pizza's, de bediening, de sfeer.

Het is het allemaal net-niet.

44. slechte pizza's, laatse keer dat ik heb besteld.. was er vet ziek van geworden