Parkeergelegenheid op 50 meter loopafstand.

Station op 5 minuten loopafstand. Bushalte op 200 meter.

Bezorgrestaurants in de buurt van Paolo

• Buffet: € 12,50

1319170113 81
1381311905 80
1461208494 79
1585492077 72

1. Waardeloze bezorgservice. Reeds om 14.00uur een bestelling doorgegeven voor bezorgen om 18.00uur zodat men dit kan plannen. Vijf minuteb voor beoogd aflevering wordt er gebeld met de melding dat het 45 mu minuten later komt en dat het niet anders kan. Kan echt niwt Paolo, schaam je diep.

2. Vriendelijk verwelkomd, maar daarna was het veel te druk met te weinig personeel.
    Broodplankje kwam niet… 1× drinken gehad daarna hoopeloos gewacht op alles.
    Nee ons zien ze niet weer.

3. Afgelopen zaterdag gegeten bij Paolo. Een erg mooi ingericht restaurant en de voorafjes waren veel belovend. Eenmaal het hoofdgerecht geserveerd wat een fantasie van de kok moest zijn. Kregen we een pizza met 4 soorten vlees waarbij de fantasie ver te zoeken was. Eenmaal aangekomen bij het nagerecht begon de bediening het restaurant al op te ruimen en hadden wij het gevoel dat wij op moesten schieten. Helemaal toen het terras werd opgeruimd werd voordeur wagenwijd open gezet waardoor wij een half uur op de tocht hebben gezeten. Helaas geen prettige ervaring!

4. Het eten was hartstikke lekker alleen een beetje jammer dat we bijna een uur op onze pizza hebben moeten wachten. Bij de pizza drinken besteld kregen we kwartier later, als we er niet naar vroeger had het nog langer geduurd. Voor de rest een gezellige sfeer.

5. Een pizza met een brood deeg bodem ben zelden getrakteerd op zo een slechte pizza bodem.

6. Martijn de Leest

Ik heb hier gegeten met een kennis, die de eigenaar kende! Vriendelijke bediening en prima kwaliteit eten voor een goede prijs.

7. Lekker plekje buiten. Echter slechte planning of te weinig personeel. Bijna 2 uur gewacht op eten, dat redelijk was.
    Bediening prima.

8. Water werd geserveerd in een kapot glas.
    Uit een wijnglas miste een hoek.
    We waren met 4 personen en 3 pizza’s werden gebracht en het 4e gerecht pas een kwartier later. Hoezo gezellig tegelijk eten.
    Na het afruimen werd gevraagd of we nog een nagerecht wensten en zou de kaart gebracht worden. Na een kwartier was deze er nog niet en hebben we maar afgerekend.

9. Anton Veldman

Aangeraden door vrienden om hier te dineren. Zeker geen spijt van gehad! Leuke bediening en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ze hebben een gevarieerde Italiaanse keuken, meer dan alleen pizza’s en pasta’s. Uitmuntend gegeten, we komen zeker nog is terug! Een dikke 10.

10. Miranda Winter

Zeer teleurstellend!! En dat op 2e kerstdag..Dit had niks met een goede maaltijd te maken. Voorgerecht; garnalen op spies, waren zeer smaakloos. Het garnituur niet op smaak gebracht, en zag eruit als of het zo op het bord was gekwakt. Hoofdgerecht was iets anders dan ik had besteld. De serveerster wilde mij nog laten geloven dat de kleine gepelde gaarnaaltjes echt ongepelde Scampi' s waren.. En of ik het toch maar wilde opeten?? De vis van mijn man was vreselijk zout! Al met al niet te eten! Eten terug gestuurd, en dat doen we eigenlijk nooit.. In het verleden echt wel goed gegeten daar, dus geen idee wat er aan de hand is..
    Volgens de serveerster was er geen nieuwe kok. Heel jammer! Ons zijn ze kwijt als klant..

11. Ger Hoekstra

Heel vriendelijke bediening en warme sfeer en heerlijk eten. Een aanrader.

12. Enige keren hiervoor gegeten bij Poala, wat mij toch wat tegenviel (gerechten over het algemeen bremzout). Deze keer was het verassend goed. Voorgerecht carpaccio van gedroogde ossenhaas met frisse salade en wat olijfjes in de goede verhouding, als tussengerecht tortellini met een behoorlijk sausje en als hoofdgerecht had ik lamsbout die zeer goed gegaard was met wat mooie bijtgare groente erbij. Aardappeltjes waren minder. Bediening goed, maar glaasjes wijn aan de zuinige kant. Wanneer wordt er een standaard(maat) ingevoerd? Verder heerlijk op het terras gezeten, dus dat is zeker een 8 waard.

13. Heerlijk gegeten!! Vlotte bediening!! Een aanrader!!

14. Zeer gezellig, heerlijk gegeten met goede bediening.

15. Garrit Kets

Met z'n vieren gegeten bij Paolo. Wij waren zeer tevreden.

16. De pizza smaakte goed!

17. Pizza op zich zelf: super! Laat ze ook regelmatig bezorgen en echt de beste pizza's. Echter, als je daar gaat eten: 15 jarige meisjes in de bediening, die wat treuzelend aan je tafel staan. Erg traag en bediening duurt erg lang. Leuke sfeer, maar vaak erg/te druk. Tafels staan te dicht op elkaar, waardoor de sfeer wegvalt en je eigenlijk meer bij de buren in het bord zit te kijken.

Conclusie: beste kok's in de keuken. Meer investeren in die bediening en inrichting.

18. Leuk restaurant. Lekkere pizza's maar heb ze beter gehad. Wel snelle service terwijl het erg druk was.

20. Top restaurant, leuke bediening, de lekkerste pizza's en pasta's voor een leuke prijs.

21. Zeer lekkere 4 gangen menu voor een correcte prijs en een goede bediening.

22. Niet veel op aan te merken. Vond de pasta die ik heb gegeten vrij smakeloos. De boel werd een beetje opgeleukt met (te veel) olijven. De pizza's de geserveerd werden, waren ook ok. Maar ook niet meer dan dat. Dus kortom niets bijzonders: Maagvulling. Daardoor prijs/kwaliteit een krappe 7.

23. De kwaliteit van het eten is prima, maar voor mij te zout. De bediening is erg vriendelijk. Groot minpunt: ik had een specialiteit van het huis besteld. Daar een uur op moeten wachten. Zelfs de bediening vond dit wel erg lang duren. Uiteindelijk was de smaak te zout en we hebben ons eten in een kwartier naar binnen moeten werken om een afspraak elders niet te missen. Kortom: bediening was top, maar men heeft niet van keukenmanagement gehoord.

24. Heerlijk onvergetelijk gegeten! Echte aanrader, vooral het surprise menu. We komen zeker nog eens terug als we weer eens in friesland zijn

25. Ontspannen sfeer op het zomers terras aan een rustig pleintje. Leuke, gezellige bediening en lekkere pizza's.

26. Goed gastheerschap, prima bediening en het eten smaakt uitstekend. Een aanrader!

27. We vonden het heerlijk, super vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Het is wel vaak druk, dus dat is al een goed teken. We komen zeker nog is terug! Zeker een aanrader!

28. De pizza's zijn lekker bij Paolo en de sfeer is goed. Alleen vreselijk jammer dat 1.5 uur wachten op een pizza niet ongewoon is. Dit is ons nu al 4x overkomen. Vaak zijn de pizza's lauw. Bediening vinden wij niet super. Er komt nooit iemand aan je tafeltje vragen of het eten smaakt en wanneer je nog een flesje wijn wilt bestellen is het heel erg lastig om oogcontact met de bediening te maken. Er zijn 3 pizzeria's in Heerenveen en deze vinden wij de minste.

29. Personeel altijd vriendelijk en dienstbaar, eten is top.
    Je kan er terecht voor een kleine hap of uitgebreid het is hier altijd goed!

30. Hier verstaan de mensen hun vak. Vriendelijk personeel, ze zien alles maar zijn niet te aanwezig. Eten is altijd top en je merkt dat iedereen die daar werkt het met passie doet!

31. Hier hebben ze heerlijke pizza's!
    Pizza's met een dunne bodem, aardige bediening en je wordt snel geholpen.

32. Ik heb hier nu voor de tweede keer gegeten met een groepje mensen.Prima service, lekkere pizza's en keurige bediening.
    Er staat constant een serveerster buiten die 'de boel' in de gaten heeft, en zodra er iemand wat te wensen heeft wordt hier ook gelijk aan gewerkt! Echt een aanrader.

33. Als je een lekkere pizza wil eten, dan moet daar zijn.

34. Wij komen hier al zo'n 20 jaar. Natuurlijk kan het voorkomen dat je een keer langer op je eten moet wachten als het superdruk is, maar dat geeft alleen maar aan dat mensen er erg graag eten en dat je altijd vers eten hebt aangezien de omzetsnelheid hoog ligt.

Ik vind het eten er altijd erg lekker (vooral de gamberoni) en de sfeer is prima. Als je er vaker komt krijg je vaak een tussengerechtje van het huis of bijvoorbeeld koffie of een drankje.

De eigenaar en zijn vrouw zijn echt superlieve mensen en wij komen er graag!

35. Zeer tevreden, lekker sfeertje, goed eten. De bediening kan misschien iets beter maar ze doen het wel met plezier.

36. Over het algemeen zeer tevreden, lekker eten!

Soms wel erg lang wachten op het eten, en de kwaliteit is niet altijd goed. Als je dan na anderhalf uur wachten je flauwe pizza op eet (honger!) krijg je te horen dat het 'blijkbaar toch wel gesmaakt heeft aangezien het bordje leeg is'.

Maar toch mijn favo pizzaria, want als het goed is dan is het ook echt goed!

De sfeer beneden vind ik leuker dan boven.

37. Heerlijk gegeten, pasta Paolo.
    Vriendelijke bediening en we hoeven nooit lang te wachten.

38. Vriendelijke bediening maar het lange wachten zoals 1,5 uur op je pizza vind ik belachelijk.

En dat er dan ook niet even gezegd wordt bedankt voor het wachten valt me tegen.

En dan ook nog eens niet alles tegelijk serveren. Sorry, geen goeie ervaring.

39. Vriendelijk ontvangst. Het voorgerecht Antipasto di Assaggi, lekkere gerechtjes, mosselen lekker, paddestoelen heerlijk. Wel jammer van de opmaak, rommelig. Tussengerecht, een heerlijke pasta. Hoofdgerecht, kalfshaas met pepersaus, het voortreffelijke stukje vlees was doorgeslagen en saus was zo zout dat het met de dode zee kan wedijveren, jammer. De Dorade in korst van zeezout, vermoedelijk iets te lang in de oven gestaan, was droog. Het was niet vanzefspekend dat brood bij de gerechten werd geserveerd, we moesten hier om vragen. We komen terug voor een tweede kans.

40. Wij hebben hier afgelopen week gegeten met de familie.

Het ziet er een stuk mooier uit na de verbouwing.

Het eten was redelijk goed, maar het personeel heeft niet genoeg tijd voor de klanten! Was ook een enorme lange wachttijd! Wel jammer!

41. Afgelopen week een tafel gereserveerd voor 6 man.

Reserveren was wel aan te raden, de hele zaak zat vol.

Niet lang moeten wachten op ons eten, maar een half uurtje.

Ze zijn er wel op vooruit gegaan met de nieuwe inrichting, veel gezelliger en warmer.

We hadden vier 4 pizza's en twee lasagnes, waren goed gevuld en de bodem super lekker. De lasagnes waren eveneens super van smaak.

Wij komen hier al jaren en zullen dat nog zeker jaren blijven doen.

42. We wilden hier wel eens een pizza eten.

Wat een tegenvaller, pizza was niet te eten, de bodem was niet gaar en de vulling moest je zoeken.

Extra drinken bestellen is daar een probleem, je bestelt maar het wordt niet gebracht. Personeel is alleen met elkaar bezig.

Hier dus nooit meer eten.

43. Heerlijk gegeten! Wij zijn met personeels feestje erheen geweest, en hebben zeker genoten. We hebben een open buffet gehad, wat prima voor elkaar was. De boven verdieping sprak me erg aan, een heel mooi maar ook een apart sfeer, ze hebben namelijk een soort zee omgeving! Zeker een aanrader voor bedrijfs uitjes of familie feestjes!

44. Afgelopen zaterdag kwamen wij een hapje eten. Het eten was lekker, toch komen we niet weer. Waarom?

We hebben bijna 1,5 uur moeten wachten op alleen een hoofdgerecht. Onder het wachten hebben slechts 2 keer een drankje gehad 1 bij binnenkomst en 1 nadat we er zelf om moesten vragen en daarna nog wel 15 min. Moesten wachten op ons drankje. Je zou toch denken als het zo lang duurt probeer je wat meer drank te verkopen?

Toen we na een dik uur gingen vragen hoe het er voor stond werd ons verteld dat het lang duurt omdat alles vers gemaakt wordt, dat snap ik maar 1,5 uur voor 2 pizza's 4 pasta's en 2 lasagnes lijkt me erg lang, of laat een slechte voorbereiding zien.

Ook werden er steeds nieuwe mensen binnen gelaten, doe dit dan niet je maakt je zo niet populair.

Toen we eindelijk ons eten hadden was het lekker, maar door het lange wachten hebben we er niet echt rustig meer van kunnen genieten.
    Een excuus voor het lange wachten hebben we niet gehoord.

Eind conclussie: jammer, goede smaak maar slechte service dus helaas wij komen niet terug.

45. Afgelopen zaterdag was het zeer druk, geen reservering gemaakt maar wel weg geblaft worden door de baas! Was echt te absurd voor woorden! Op deze manier verlies je klanten!

46. Altijd leuke sfeer, gezellige bediening.

Je kunt er terecht voor een snelle hap, maar ook hele avond uitgebreid eten! En als je de koks gaat bedanken voor 't lekkere eten zijn ze altijd wel in voor een praatje, zelfs met topdrukte!

47. Drie pizzas besteld. 2 werden gebracht, de andere was iets mis mee gegaan en zou later volgen. Echter, de 2 pizzas teruggestuurd. Een met bijna geen kaas en van de ander was de rand aangebrand en te hard. Toen de 3e pizza gebracht werd, die wel ok was, ±20 minuten wachten op de 2 nieuwe pizzas. Toen die kwamen was de 3e persoon al lang klaar met haar pizza. Verder rekening weer teveel in rekening gebracht, wat ook het geval was bij de vorige 2 bezoeken. Veel hier prima gegeten in de loop der jaren, maar de kwaliteit/service is de laatste tijd niet meer wat het geweest is.

48. Een erg goed restaurant. Het was erg druk (een goed teken) en omdat het hoofd gerecht wat langer duurde kregen we een tussendoortje waarvoor we niets hoefden te betalen. Dus zeer goede service. Zeer goede bediening, écht heerlijk eten en niet duur. Aanrader!

49. Alles is gewoon perfect.. Bedienning egt supper.. En na de verbouwing is t te mooi voor woorden geworden.

50. Henk Uterwijk

...doe weer gewoon de rekening op een schoteltje en als het niet anders kan..? doe een bonbonsje of zoiets bij de rekening in dat domme koffertje!!

51. Theo de Ridder

Je moet je nooit te groot voelen om je mening bij te stellen indien daar een serieuze aanleiding voor is. Welnu; dat is het geval inzake dit Italiaanse restaurant.
    Er is een nieuwe eigenaar en de zaak is van onder tot boven ingrijpend verbouwd. De capaciteit is verdubbeld, de zaak zeer smaakvol en schoon maar wat niet het minst belangrijk is: de kwaliteit is voortreffelijk.

52. We waren hier een zeer regelmatige klant. Op zekere dag wilden wij om 16.30 uur eten in een totaal lege zaak. Tor onze verbazing waren ineens de tafeltjes een stuk kleiner geworden en kozen we maar voor een "4-persoons" tafeltje. Dat mocht niet. Het moest een 2-persoons worden aldus het serveerstertje want als het opeens druk zou worden... Ja; de groeten. We zijn inderdaad zoals moest opgestaan....voorgoed. Zo ga niet met klanten om en al helemaal niet met vaste klanten. De baas wist onze bestelling zelfs uit 't hoofd.