Bezorgrestaurants in de buurt van Spoorzicht

di lunch vanaf 11:00

1354352082 92
1362203673 95
1440719586 90
1468200156 93

1. Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Spoorzicht.
    de geserveerde Spareribs waren voortreffelijk van
    smaak en de bijbehorende garnituren meer dan lekker.

2. De binnenkomst is al super, in enkele minuten staat je drinken en broodplankje al klaar. Het eten krijg je vlot en is om je vingers bij af te likken. De sfeer is super, de gast heer maakt het sfeertje compleet. Goede muziek op een goed geluidsniveau, je kunt zelf normaal praten aan tafel zonder dat iemand zich er aan stoort en andersom ook. Dit is zeker een aanrader voor iedereen!

3. Wat was het weer gezellig! En wat was het eten weer heerlijk! De spareribs... nergens zo lekker als hier👍Lekker eten in een relaxte en gezellige sfeer! Tot een volgende keer😀 Want jullie blijven bij ons favoriet👌

4. janwillem

5. Was gezellig en eten prima.

6. Angela van der Mijl

2 dagen op rij genoten bij Spoorzicht. Biefstuk is onvolprezen, Bij de stroganofsaus (versgemaakt) eet je je vingers op. Bedienend personeel maakt dat je je thuisvoelt en graag een volgende keer een stuk omrijdt om weer terug te keren.

Hartelijke groeten vanuit Goirle

7. C. Nijholt

Erg lekker gegeten en het is erg gezellig zitten bij Spoorzicht!
    Vrolijke bediening! Het was de tweede keer dat we hier aten en zullen hier nog vaker gaan eten!

8. Bediening, gerechten allemaal perfect voor elkaar. Misschien een tip; ik miste zoetjes op de tafel. Ongetwijfeld had ik die gekregen als ik daarom had gevraagd, maar je wil het personeel niet lastig vallen want ze hebben het druk genoeg. Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit zulke malse biefstuk heb gegeten, klasse. Graag tot een volgende keer.

9. Iepie Bakker

Het was weer super, het eten de bediening, geweldig. Het eten is echt super lekker en dan de biefstukje,
    ze heerlijk mals. Gewoon alles is overheerlijk, en de bediening is vriendelijke en ze denken met je mee, kan echt niet beter. Jullie allemaal bedankt voor weer een gezellige avond en tot de volgende keer.

10. Wouter Verhoef

Geweldig lekker gegeten! Onovertroffen biefstuk... Heerlijk mals en zacht! Echt een enorme aanrader! Maar heb geen grote mond en weet wat je zegt... Want de eigenaar, Peter, pakt je zeker op een sportieve manier terug... Zoiets hebben wij nog nooit eerder meegemaakt!! Peter, hartstikke bedankt voor een topdiner!! Gezellige en gemoedelijke sfeer met een zeer goede keuken tegen een eerlijke prijs! Zeker tot snel weer!!

11. Wat een verrassende ervaring. Een soort van kroegje. Hartelijk ontvangen. Een gastvrijheid die je niet veel tegenkomt. Heerlijk gegeten. Een echte aanrader.

12. Aanrader. Super goed gegeten, voorgerecht was enorm met diverse vissoorten, carpaccio, (voor elk wat wils) te veel om op te noemen. Ook zeer bijzonder en lekker, de kiplevers met biefstuk en niet te vergeten de spareribs. Vriendelijke en vlotte bediening. Eigenaars weten de sfeer er wel in te brengen. Wij komen snel terug.

13. J.en M.Yntema-Koster wonende te Bussum

Op 27/8 aten wij hier met mijn zwager (een Heerenveener). Wij hebben heerlijk gegeten! Compliment aan de keuken! Vooral de Menukaart met "Spoor"aanduidingen vonden we heel origineel. Alleen jammer, dat er niet meer parkeerruimte in de directe omgeving was. Gelukkig konden we nog net een plaatsje vinden. We werden echt verwelkomd bij de ingang en toen we weggingen, nam de eigenaar nog persoonlijk afscheid van ons met een heerlijk pepermuntje voor onderweg. Service. We komen zeker te zijner tijd nog wel eens terug.

14. We hebben een gezellige avond doorgebracht in dit restaurant.

Het geserveerde vlees was goed, echter de bijgeleverde garnituren, en met name de groenten, waren povertjes (enkel stukjes gesneden komkommer en wat gekookte witlof). In het verleden was dit echt veel beter.

15. M. Helder

Vandaag met een ondernemer geluncht bij Cafe/restaurant Spoorzicht in Heerenveen. Mijn eerste bezoek, en zeker niet de laatste. Wat een toffe bediening, bijzonder charmante dame, vriendelijk, en zeer verzorgd. Een echte gastvrouw. Attent, snel in de bediening, gewoon wat je hoopt te zien bij alle bedrijven, maar wat slechts een zeldzaamheid is. Alleen de bediening maakt al een bezoek waard.
    En dan het eten, in een woord; Heerlijk! Wat een geweldige bal gehakt, met heerlijke salade en diverse andere heerlijke zaken. En ook de historie, ruim over de honderd jaar oud, maar met de schoonste toiletten van Friesland. Deze Groninger is fan! Ik kom absoluut terug. Bedankt voor de lunch, en jullie eten, en bediening. Ga zo door. Perfect gedaan.
    Met vriendelijke groet, Helder uit omgeving Groningen.

16. Gisteren weer lekker uit eten geweest bij Spoorzicht, top eten, eigenaar Peter is gek op een leuke manier en je ziet ook dat andere klanten dit leuk vinden. Keuken perfect, spare ribs een aanrader maar alle andere eten ook perfect 2 bakken vol met en friet en gebakken aardappels en 2 groente's waarbij de witlof echt een aanrader is.
    Heerenveen wees trots op dit restaurant / Peter en personeel ga zo door wij komen vaker langs.

17. Christien en Peter

We hebben hier al een paar keer gegeten en elke keer weer lekker. De porties zijn groot, de kaart uitgebreid en er is voor ieder wat wils. Zeer vriendelijk personeel die de klant op de eerste plaats zet. Fijn dat we nu eindelijk een goed restaurant in Heerenveen hebben.

18. Fam. Duimel

Goede service en heerlijk gegeten! Voor mij is uit eten gaan altijd een uitdaging, omdat ik glutenvrij én vegetarisch eet. Het eten was volledig glutenvrij, want ik ben er niet ziek van geworden (wat niet vaak voorkomt met uit eten gaan). Wordt hier dus erg goed rekening gehouden met dieetwensen (mijn gerechten stonden zelfs deels niet op de kaart!). Het personeel is erg vriendelijk en de gastheer is uniek en erg gezellig.

Een aanrader! Wij komen zeker nog een keer eten.

19. Fam. Jansen

Wij zijn zeer te spreken over Spoorzicht. Het eten, de sfeer en uitstraling zijn dik in orde. De gehele ambiance klopt. Kortom, een aanrader.

21. Vegetaristen niet welkom! Publiekelijk voor schut gezet, ik kon wel een krop sla krijgen. Men vond het allemaal erg grappig geloof ik maar ik kom er niet weer. Jammer.

22. Bediening: leuk, vriendelijk, gastvrij en professioneel. Aandacht voor de klant staat hier hoog in het vaandel!
    Eten: ruime keuze, bijzonder lekker en ruim voldoende!
    Interieur, mooie kruizing tussen huiskamer cafe en eetcafe. Vandaag was het buiten koud en binnen lekker warm. Donker interieur, mooi uitgelicht. Perzische tafelkleden met sfeervolle verlichting.
    Kortom, eten in Heerenveen, mis dit niet!

23. Kim Jacobi

Personeel en eigenaar zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Eten is top en heel vers! De sfeer is huiselijk en knus door de "oude" inrichting. Zeker een aanrader!

24. Hele mooie, zeer uitgebreide menukaart. Voor elk wat wils en het wordt geserveerd zoals je het wilt, pittig of minder pittig.

De bediening is gastvrij en vrolijk en Peter is een uitstekende gastheer, die geheel op eigen wijze veel zorg en aandacht besteed aan zijn gasten.

De sfeer is, net als het eten, uitstekend!

25. Fam. van der Duim

Al meerdere malen in 2014 hier gegeten. De bediening is geweldig, het eten, met name glutenvrij, is echt geweldig. Onze dochter is erg gevoelig voor eten waarin gluten zijn verwerkt. Bij deze eetgelegenheid wordt niet een spoortje gluten toegevoegd indien hier melding van wordt gemaakt. Er wordt speciaal aandacht aan besteed om dit 'probleem' uit te sluiten. Beslist een aanrader voor wie eens lekker wilt eten.

26. Op 20 juli 2014 hier gegeten. Mijn vrouw spare-ribs, ik de varkenshaas. Als nagerecht de dame-blanche.
    Wat geweldig lekker gegeten! Echt aan te bevelen!

27. Gisteravond heerlijk gegeten bij Spoorzicht in Heerenveen! Een super leuke, ontspannen en huiselijke sfeer! Er was meer dan genoeg en je kon er altijd wat bij vragen. Regelmatig kwamen ze even langs om te vragen of het smaakte. Nou dat deed het! De spareribs is een aanrader! Ook de biefstuk en de kipfilet was heerlijk klaar gemaakt. We hebben een top avond gehad. Ze verdienen hier een dikke 10!!! En we komen zeker terug!!

28. andre en bernard uit leiden

Bij toeval lazen we op internet de recenties van eetcafe Spoorzicht. Kan dat dachten wij een restaurant met zulke hoge cijfers? Ja dat kan en nog heel terecht ook. Niets was te veel gezegd. De biefstuk hebben we met de goede kant van het mes gesneden, maar dat was omdat we niet konden wachten en niet omdat hij niet mals genoeg was om hem met de achterkant te snijden. We hebben niet alleen heerlijk gegeten, maar ook een fantastische avond gehad. Dank jullie wel!

29. Spontaan dit restaurant bezocht, sfeer op vrijdag uitstekend, personeel zeer attent, eten voortreffelijk mn de spareribs, onbeperkt eten op vrijdag, waren van sublieme kwaliteit. Tot ziens op 2e kerstdag!

30. Laat ik dit zeggen voor Heerenveen is het een aanwinst, echt een leuk en goed restaurant niet duur maar super heerlijk eten. Ik heb al van meerdere restaurants gezegd daar moet je een keer gaan eten maar nog nooit 1 uit mijn eigen woonplaats en ja ik moet zeggen dit is een aanrader. Goed eten, grote portie's, gezellig, goede bediening. Ja wat wil je nog meer. Peter ons ga je zeker snel weer terug zien, succes verder.

31. Heerlijk gegeten, fantastische bediening. Creatief, er is geen "nee" te koop, ook al staat het niet op de kaart. Ontspannen sfeer. Spareribs, biefstuk, echt een aanrader. Kids willen morgen wel weer.

32. De Grijze Dijf

Hier vragen ze niet naar een compliment met een gesloten vraag als: "Alles naar wens"?? Ze vragen hoe het smaakt, hebben aandacht voor de gast en vooral voor het eten. De biefstukken zijn zo zacht dat je ze als het ware met je vork kunt snijden. Probeer het maar, het lukt, alleen niet zo dom zijn om Well Done te bestellen, dan maar zo'n tafellaken van een schnitzel. De bediening is net als de biefstuk! Je bent er echt even weg van... Eet ze.

33. We hebben heerlijk gegeten en we hebben een zeer gezellige avond gehad. Onze kleindochter vond het er ook geweldig. Dankjewel personeel en Peter! Gr. fam Schotanus

34. Super lekker gegeten en was super lekker lekker, buikje vol gegeten. Super service. Echt een aanrader voor mensen die gezellig willen eten. En peter bedankt ook voor het glas.

35. Wij hebben heerlijk gegeten in dit café-restaurant met een prima bediening en een geweldige sfeer. Een adres om vaker naar toe te gaan, onze complimenten voor het geheel.

36. Katie, Sonja, Petra en Linda

Nog aan het nagenieten van een super gezellige zaterdagavond in spoorzicht. Heerlijk gegeten, goede en zeer gezellige bediening. Wat een sfeertje!

Bedankt Peter, tot volgend jaar bij het WK allround schaatsen

De oranje geklede westerlingen :)

37. EdL 7 punten

Gezellig eetcafé net buiten het centrum super kwaliteit en ongedwongen sfeer.
    De black Angus was echt voortreffelijk net als de bediening.
    Zeker een aanrader wanneer je in de buurt bent van Heerenveen.

38. MvanIwaarden

In tijden niet zo heerlijk gegeten als bij Spoorzicht! Ruime porties en leuke bijgerechten. Letterlijk een schnitzel die over je bord hangt :-) kortom, een leuke tent als je van grote porties lekker eten houdt.

39. Ontzettend leuk eetcafe in Heerenveen net buiten het centrum
    Ik vond de bediening erg gastvrij, het café is warm ingericht in klassieke stijl, de portie en kwaliteit van eten zijn meer dan voldoende. Een echte aanrader.

40. Een zeer mooi café net buiten het centrum van Heerenveen. Ik was onder de indruk van het fraai ingerichte café met een geheel uit koper getrokken toog die echt een eyecatcher is. De bediening is zeer vriendelijk en je hoeft niet bang te zijn dat je te weinig eten krijgt. Het menu is relatief simpel, maar een uitstekende kwaliteit en presentatie. Vooral de prijs-kwaliteitverhouding is erg goed.