Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Breda verdeeld zijn.

1. Afhaal en bezorg Breda

Om half 5 besteld met het verzoek om om 18:00 te leveren. Om 18:30 maar eens gebeld waar het eten bleef.
    De reactie kwam er op neer dat ik niet moest zeuren want ze hadden nog honderden bonnen af te werken.
    Zelden zo bot te woord gestaan.

Eten was vervolgens ook nog eens erg flauw en wat weinig gezien de kosten.

Een keer maar nooit meer...

1,9
  2. We komen al 10 jaar bij deze snackbar en het is altijd lekkere friet. De recensies van oud vet en onvriendelijk personeel dateren van een vorige eigenaar.

Personeel is altijd vriendelijk en ze zijn erg snel met het klaarmaken van het eten.
    Al met al enorn tevreden met hun!

3. Internationaal Breda

Supermooi restaurant. We hebben buiten gezeten, waar het ook erg gezellig is. Heerlijk gegeten. Alle gerechten waren TOP! Hier komen we absoluut een keer terug. De wachttijd tussen de gerechten was wel wat lang maar daar werden wel excuses voor aangeboden. Daar moet nog aan gewerkt worden. Maar dat komt vast goed.

4. Internationaal Breda

Annelies Heijkans

5. Heerlijk gegeten, gado gado salade met Vega sate….. leuk kleinschalig restaurant in Breda met ontzettende vriendelijke gastvrije mensen in de bediening en in de keuken. We gaan er zeker op niet te lange termijn nog eens langs voor een uitgebreide rijsttafel…., daar heb ik nu al zin in.

6. Cees Vriends

Heerlijk relax gegeten, vriendelijke bediening en goede kwaliteit eten tegen goede prijs.

7. Nederlands Breda

Bjorn de Kok

Zeer slecht gegeten. Vlees en vis kwamen uit de vriezer.
    Klacht ingediend, er werd niets mee gedaan.
    Zeer slechte afhandeling...

1,5
  8. Internationaal Breda

Waanzinnig lekker gegeten en gedronken in een mooi industrieel pand. Een goede aanvulling voor horeca Breda.
    Ook bediening was vakkundig en vriendelijk.

Kom hier zeker terug en raad het anderen aan!

9. In de middag al besteld, maar de bestelling kwam toch 20 minuten te laat. De crunchy sushi was op zijn best dan ook lauw ipv warm en wat zompig. Vermoedelijk waren we de laatste in de rit.

Verder slecht gesneden en zeer slordig verpakt. Hierdoor leek het meer op nasi dan op sushi.
    De smaak was prima, maar de presentatie moet beter. Dit was echt een rommeltje.

4,9
  10. Heerlijk eten! Gezellige sfeer zowel binnen als buiten! Ook voor kinderen leuk!

11. Heerlijk gegeten, ruime porties en goed van kwaliteit. Warmhoudplaatjes zou het helemaal perfect maken.
    Bediening was perfect. 👍

12. IJssalon Breda

Bij Frezzo serveren ze naast vers op Italiaanse basis bereid ijs ook een glimlach.
    Het jonge personeel is altijd vriendelijk. Een heerlijk ijsje met een knipoog.
    En tegenwoordig beschikken ze ook over een aantal gezellige mobiele oplossingen voor een feestje op locatie. Zelf kinderfeestjes.
    Frezzo is inmiddels een begrip in bourgondisch Breda.

13. IJssalon Breda

Hans Luiijf

14. Richard bosveld

Hete kip schotel was deze keer 👌

15. Op de oude locatie van Radio Pannekoek zit sinds een goede 6 weken "De kolenmeesters". Dit team was voorheen verantwoordelijk voor "Ophetekolen" in Brack welke hier tegenover zit.

De Kolenmeesters is een BBQ restaurant, welke zich niet beperkt tot vlees & vis. Ook vegan gerechten van de BBQ staan hier op het menu.

We moesten even geduld hebben voor we werden geholpen, maar daarna kwam het goed op gang. Aan de ene kant hadden we een beetje keuzestress gezien wat er allemaal voor lekkers op het menu stond (Zalm & Dorade van de BBQ moeten we de volgende keer maar proberen, net zoals de vegen Roti van Aubergine)

Voor nu besloten we allebei voor de Rib Eye met seizoen groenten te gaan. We werden niet teleurgesteld. De Rib Eye had een mooie 3 á 4 weken in hun eigen dry-age kast gehangen en was super mals. Mooi medium-rare (zelfs tegen rare aan) bereid: Beter dan dit ga je het niet krijgen.
    Er zat een lekkere pepersaus bij en de groenten (biet & diverse kleuren wortel) waren ook prima bereid met nog een lekkere bite. Alleen de broccoli van de grill was een tikkie te droog. We hebben er ook nog een schaaltje versie friet bij besteld welke ook dik in orde was.

De gebruikte ingrediënten zijn diervriendelijk (voor zo ver mogelijk), traceerbaar en lokaal: Dat gold ook voor ons biertje: Frontaal Juice Punch. Eigenlijk een radler zoals hij hoort te zijn: zonder suiker. Gewoon een prima biertje met een fruitsmaak.

Het restaurant is gevestigd op Stek wat een fijne/vrije sfeer uitademt. Wij gaan hier zeker nog eens naar terug.

16. Stef

17. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer.

18. het restaurant is klein, daardoor knus, maar ook snel een "kippenhok" leuk ingericht. Heel prettige bediening, grote porties, goed en smakelijk eten, voor een zeer redelijke prijs.
    we hebben genoten, en komen zeker nog eens terug!

19. We moesten een uur op eens eten wachten. Toen het kwam was de zeetong veel te lang gebakken en daardoor bijna zwart en droog. Nadat we het eten op hadden konden we geen dessert meer bestellen, omdat de keuken dicht was.
    EUR140 afgerekend voor 4 personen, een trieste ervaring.

2,8
  20. Jan van Overbeek

21. Chris

22. Stef

23. We zijn hier naar binnen gelopen omdat we zin hadden in een bakje koffie. Bij het zien van de kaart, besloten we hier nog een "Sweet & Salty" American pancakes bij te nemen. Dit zorgde voor een beetje oorlog in de mond, maar wel op een plezierige manier.
    We werden verder supervriendelijke geholpen. Misschien binnenkort maar eens terug komen voor een ontbijtje met het gezin? :)

24. Inmiddels komen we al weer 10 jaar hier over de vloer en er is in die tijd weinig veranderd. Dat is grotendeels goed, maar hier en daar zie je wel dat e.e.a. qua inrichting aan het slijten is. Een kleine update zou welkom zijn.
    Wat er wel veranderd is, is dat je niet meer het complete menu kan bestellen tijdens de lunch en ze nu een lunchkaart hebben. Jammer, want vrouwlief had zin in Manti. Uiteindelijk hebben we allebei voor een pide gekozen en die waren dik in orde. Lekker op smaak en goed gevuld.
    De bediening was correct (iets minder enthousiast dan "vroegâh").

25. Ron Donkers

Voor ons beide een twaalfuurtje als lunch, mijn vrouw Vega en ik vlees.
    Lekkere soep met een heel klein lepeltje, beleg op de boterhammetjes ook erg smaakvol, het brood (halve sneetjes) waren wel heel klein van formaat en ontzettend dun. We hebben genoten van de lunch maar naar 30 minuten hadden we beide nog een trekje!
    Lekker smaakvol maar niet buikje vullend.
    Hele leuke inrichting, smaakvol, nette toiletgroep en een open keuken zodat je zicht hebt op degene die jouw eten opmaakt. Fijn.

26. Priscilla

Onverwachts uit gaan eten voor ons de eerste keer met onze 2 kids van 11 en 14.
    Heerlijk gegeten, kindermenu was ook erg veel.
    Vriendelijk personeel en normale prijzen dus voor herhaling vatbaar!

27. Rio Santa Goes

Helemaal top. Lekker eten goede service, personeel is deskundig. Beetje hectisch maar gezellig.

28. Vandaag geweest en was echt walgelijk, friet half lauw en keihard was 3× gebakken volgens mij, friet met zit voor 3 pijltjes mayo op en als je een bakje saus vraagt kost dit 1,50 en zit nog minder op als dat je op je frietje krijgt (en dan 0,50 kost) personeel weet niet hoe een friet tent werkt, kortom voor ons de laatste keer, voor vieze friet hoef ik niet voor naar het liesbos die koop ik bij iedere chinese friettent op de hoek ook.

1,4
  29. Marie-José

Jammer, dat de toegezegd reservering aan raam werd ingetrokken door een grote groep die niet gereserveerd binnen kwam en het een tafeltje in het midden van de ruimte werd. De service was erg gericht op de grote groepen. Begrijpelijk, maar jammer als je met zijn tweeën bent.

30. Chris