Fritessalon 't Liesbosch in Breda

1374692033 73
1420901308 48
1473711908 74
1513319858 62

1. Afegelopen week hier geweest.
    Dit is niet meer t kot van jaren geleden. Geen verse eigen gemaakte friet meer. Maar 3 x opgebakken voor gesneden meuk. Voor minde laatste keer.

2. Heerlijke verse friet! Personeel erg vriendelijk! Mooie locatie

3. Nicole Langeler-van der Galiën

Hele goede friet en de service is altijd perfect tot zojuist. Eigenaar was er niet (harde werker en wel altijd heel vriendelijk) en mevrouw vond het nogal vreemd om bij een bestelling een papieren tasje te geven en snauwde heel verwijtend: "Dan moet u dat voortaan voordat u bestelt aangeven aub!". Pardon? "De meeste mensen hoeven geen tasje, want u bent met z'n tweeën dus kunt u dit wel dragen lijkt me". Toen we nogal verbaasd opkeken, omdat er ook nog eens niemand in de rij stond zei ze ook nog "U krijgt nu toch gewoon een tasje?!" Met andere woorden: wat is je probleem? Schandalig echt. Bovendien begrijp ik nu nog niet wat het uitmaakt of ik vooraf of achteraf om een tasje vraag, gezien het dezelfde handeling betreft.

4. Helaas een slecht gevoel aan mn bezoek over gehouden. Op bezoek bij familie om de hoek bij deze tent. Even friet halen en zin in want deze frituur heeft de naam erg goed te zijn. Er staat een lange rij maar er is goed nagedacht over een systeem om veel klanten snel te helpen. Een aparte rij voor betalen en opnieuw in de rij voor afhalen van je bestelling. Heb t wachten er voor over. T moet hier wel goed zijn met zo veel enthousiaste wachtende klanten. Als ik aan beurt ben geef ik mn bestelling door. Word erg vlot opgenomen en afgerekend.
    Tamelijk prijzig des te hoger mijn verwachting. Je kan pinnen en krijgt een afhaalnummer mondeling. Bediening herhaalt de bestelling niet. Geen bonnetje met overzicht bestelling. Geen vraag meenemen of hier opeten. Ja de volgende. Ik naar de afhaalrij goed nummer onthouden. En hopen dat de bestelling inderdaad goed is opgenomen. Nummer 17! De friet wordt op de toonbank gezet. Ja nummer 17 is compleet. Nee. Er staan 2 middelgrote friet en niet twee normale en een gewone. Als ik dat uitleg zijn draaiende ogen en ongeduld mijn deel. "Bij ons staat dat u dit heeft besteld " Ja maar dat is niet wat ik heb besteld. "Toch staat het er zo ". Toch wil ik graag 3 friet. " Als u 3 friet wilt moet u bijbetalen. Ja dat moet dan maar zeg ik verbouwereerd over zo weinig service.
    De middelgrote friet wordt niet ingewisseld voor een normale noch het prijsverschil verekend met de friet die ik met het duidelijk geergerde personeel afreken. Nou ja die paar centen natuurlijk geen belang maar ik voel me door de ergernis en draaiende ogen al behoorlijk opgelaten.
    Hebt u misschien een doosje of tasje. Ik wil het graag meenemen en ik kan dit niet allemaal dragen. Geen reactie. " Ja uw bestelling is compleet. " " Nummer 18 " Ik krijg het zo niet mee. Zucht en draaiende ogen. " Dan had u dat moeten zeggen bij de bestelling nu kan ik niks voor u doen " Ja maar ik moet helemaal naar verderop lopen en krijg het niet mee zo. " Dat kunnen wij toch niet weten dat u verderop moet zijn. Dat had u moeten zeggen bij bestellen" Hebt u geen doosje of tasje? " Dat hebben we niet " (Heb net andere klanten er mee zien lopen )
    nu zucht ik : maar mensen help nou even ik kan dit niet meenemen zo en ik laat de bestelling noodgedwongen op de toonbank staan. Zucht. Blikken worden uitgewisseld. " Het enige wat ik voor u kan doen is zakjes om de friet doen" Nou doet u dat dan maar.
    Met mn handen vol loop ik met een naar gevoel de straat door balancerend met de bestelling.
    De friet bleek trouwens slap en niet vers gesneden en had een hele bittere nasmaak.
    Jammer.

5. Droge naar niets smakende friet, niet knapperig, veel te bleek. Frikandel en viandel vermoedelijk van goedkoop merk, zeker geen a merk

6. Zeer matige friet. Geen eigen gemaakte verse friet meer helaas. Snacks kan je niet veel aan verknallen, maar waren toch niet goed gebakken. Zwaar achteruit gegaan.

7. Marianne

De halve kip voor 5 euro was zo droog als een noot. Nog nooit zo'n slechte kip ergens gehad. De friet is zeker niet spectuculair te noemen. De beste friet van breda is het zeker niet.Er worden heel veel fouten bij de bestelling gemaakt.

8. De locatie heeft zeker wat. Aan de rand van het bos en een leuk "kotje"
    Echter is het niet echt bijzonder. Ik hou meer van echt ambachtelijke zelf gesneden friet.

9. Dit is een tentje die hoger had moeten eindigen in de AD friettest. Beste van West-Brabant is verdient. Maar beste van Zuid Nederland was zeker niet onterecht geweest. Geweldig tentje. Nu met de nieuwe eigenaar hangt er een super sfeer! Er wordt gelachen en niet moeilijk gedaan als er iets verkeerd gaat. Volgend jaar gaat dit tentje zeker hoger eindigen in die test. Ik kom er al jaren en blijf dat de komende jaren ook zeker doen!! AANRADER!

10. Vandaag weer omgereden voor een lekker patatje.
    Maar helaas de patatjes waren niet lekker, ik heb zelfs de helft weggegooid. En ik kan je vertellen, dat doe ik niet snel.
    Zag wel dat er nieuwe eigenaren in staan sins 01/01/2017.
    Jongens probeer weer lekkere patat te bakken en je ziet mij weer terug.
    O ja, gooi de verkleurde snacks uit de koelvitrine weg.
    De Hamburgers waren echt kansloos.

11. Wat een teleurstelling... Tot een jaartje geleden bestelden wij hier altijd, maar er werd steeds meer vergeten. Balen als je thuiskomt en de helft zit er niet bij... De eigenaar voelde zich telkens niet aangesproken en deed er altijd heel laks over.
    Maar toch afgelopen week een keertje weer proberen. En helaas, nu was het bekertje pindasaus niet doorgekomen, maar kregen we een bekertje mayo. Toen ik zei dat ik pindasaus besteld had, werd dat ontkent. Nee, ik had gezegd mayo, dus daar moest ik het maar mee doen.. Nou vooruit, maar we willen toch graag die pindasaus. Dat kost 2 euro. Waarop ik wil betalen en er net gedaan wordt of ik niet besta. O, u wou toch nog een beker pindasaus? Ja graag, dat vroeg ik net. Nee, dat heeft u niet besteld. Tssss, echt heel jammer. Magere kwaliteit friet en dan ook nog jou als klant bestempelen als onbeschoft, te erg... Ik kom hier nu echt nooit meer, waardeloze service.

12. Edmond Vermoet

Op aanraden van een collega, even omgereden voor friet.
    De friet met satésaus was heerlijk!!
    De bediening was vriendelijk.

13. Na een lekker dagje bos besloten te gaan eten bij het liesbos. Deze afsluiting was echter een domper. Na door chagrijnig en kortaf personeel geholpen te worden kregen we slecht gebakken friet. Het was erg slap en weinig smaak. Jammer t leek ons een fijn stekje. Zeer grote tegenvaller

14. Er zijn in de omgeving maar weinig goede friettenten meer te vinden. Deze blijft al jarenlang de beste. Ik kom er wekelijks en ze hebben al een paar jaar geen prijsverhogingen doorgevoerd. Plus het feit dat je hier een middel friet koopt en dan krijg je hetzelfde bakje als een grote bij bijna elke andere tent. En dan betaal je gelijk €0,50 tot €1,- meer. De locatie is top en het personeel mag van mij veel meer complimenten krijgen. Echt een toptent!

15. Sinds heugenis de beste frietzaak uit de regio. Kom er wekelijks en is altijd top ! Mooie locatie trouwens ook. Heerlijk aan de rand van het bos.

16. Kim 7 punten

Altijd lovend geweest over deze frietzaak, wij reden een half uur om voor de heerlijke frietjes van het Liesbosch. Helaas de laatste keren echt geen lekkere friet meer... Van super goeden kwaliteit naar onder de maat..

17. Mvvd Swaluw

Kom er al jaren, vind het slechter worden. Prijzen ook steeds duurder. Jammer.

18. Een berenklauw met pindakaas en het beste overheerlijke ijsje met chocolade dip was heerlijk top

19. We hebben met pasen paaseieren gezocht met de kleinkinderen en daarna heerlijk op het terras gezeten bij dit tentje. Al jaren de beste friettent van de wijde omtrek. Ook met de feestdagen zijn ze gewoon open dus je hoeft niet te twijfelen of ze misschien dicht zijn.

20. Wat een top tent met top personeel, goede service en goed eten voor een zeer prima prijs.

21. Afgelopen weekend eerste echte zonnestralen, hier heerlijk van genoten door een boswandeling te maken in liesbos. Helaas was de wind heel koud maar de oplossing was nabij, een heerlijk puntzakje friet bij het frietkotje, was weer genieten.

22. Geweldig gegeten tijdens familie reünie, snel en lekker in de buitenlucht. Softijs staat ook weer aan en de Dameblanch waren top.

23. Hidde van Dorst

Echt een top tent met kei gezellig personeel. Ik kom er weekelijks, de service en kwalitet is altijd prima.

24. Afgelopen zaterdag in de zon het kinderfeest van onze dochter gevierd bij de frietkot in 't Liesbos, friet en snacks waren weer top even als het softijs na afloop.

25. De eerste echte zonnestralen, dus tijd voor frietje liesbos, was weer heerlijk genieten.

26. Kimberley

Super tentje, lekkere spullen. Altijd netjes schoon, super vriendelijk personeel. Ik zeg zo door gaan jongens!!

27. Wat een leuk tentje. Ik snap niet dat dit soort tentjes niet meer waardering krijgen. De locatie is prachtig. Het personeel doet er alles aan om je eten zo goed mogelijk te bereiden. Ze staan iedere avond de hele tent te poetsen en het eten is altijd goed! Trek je niks aan van mensen die geen smaak hebben, maar ga zo door.

28. Zeer slechte ervaring. Chagrijnig personeel, kan geen goeiedag vanaf. En snacks lagen uitgedroogd voor de toonbank. Nodigde totaal niet uit om op te eten. Friet zat weinig smaak aan. Had wel meer verwacht van deze zaak.

29. Slechte ervaring met de service: men hield vol dat ik als klant Nederlandse mayonaise in plaats van Belgische mayonaise had besteld en voegde daaraan toe 100% zeker te zijn. Men vindt het hier duidelijk belangrijker om de klant af te troefen in plaats van tevreden te stellen. Vervelende klantbejegening!!!

30. Vroeger was het een begrip. Maar de laatste tijd is de kwaliteit ver achteruit gegaan. Veel harde stukken tussen de friet en je merkt dat de friet een paar keer wordt gebakken of niet goed. Slappe bruine friet en harde stukken. Vers is het allang niet meer. De voorgeschiedenis aardappels komen ze brengen van de groothandel, gewoon overdag. Wat is er dan vers aan? Nee, ik kom er niet meer. Personeel is verre van vriendelijk.

31. Wij komen elke zaterdag friet halen in het Liesbos en hebben nog nooit onenigheid gehad met de eigenaar of het personeel. De friet is daar altijd heerlijk! En bij geen enkele friettent heb je zo snel je bestelling, ook al staat de rij soms tot aan de bomen. Dus vanuit ons: ga zo door mensen!!

32. De jong

Komen er ook al vanaf de jaren 60 en altijd geweldig; maar ik weet niet wat ze vanaf voorjaar 2015 veranderd hebben, maar het smaakt helemaal nergens meer naar. Zeer jammer; we gingen zowat 1 keer per week en het is het mooiste plekje in de omtrek. Ik hoop dat ze er spoedig verandering in brengen want de bediening is perfect en de laatste tijd zowat gelijk aan de beurt en van te voren hele wachtrijen. Nu maar eens een paar maandjes wachten en de rest van de reviews afwachten.

33. Helemaal niet klantvriendelijk helaas. Per ongeluk een frietje mayonaise laten vallen voor de ogen van de medewerksters. Helaas kregen we geen nieuwe mayonaise, want het was onze eigen schuld. Jammer dit...

34. C.H. van der Linden

Net als vorige keer bestond de friet stoofvlees uit uien drap, zonder dat er ook maar een enkel stukje vlees in zat. Maar wel de volle prijs rekenen. Rijd de volgende keer wel verder!

35. Friet smaakt redelijk goed, bestelde twee zakjes friet met mayonaise plus een servelaatworst met mosterd, en een bal gehakt met mosterd. Mosterd voor mijn bal gehakt was er niet bij. Mijn vrouw terug voor mosterd "Dat kost u 10 cent mevrouw." Het is dat ik geen losse euro centen bij me had, anders hadden ze die gekregen. De servetjes zijn wel gratis (pluspunt).

36. Stan Blom

Al zeker 10 jaar de beste friet in de regio, en prijzen uit de verre historie.

Ga zo verder!

Succes!

37. Karin & Peter

Lange wachtrij. Dan denk je dat het wel goed zal zijn als er zoveel mensen staan en zitten. Friet stoofvlees, niet te pruimen! Degene die de stoofvlees maakt, mag zich schamen. Is gewoon gestoofde uien, met hier en daar een stukje vlees. Om precies te zijn 2. Heeft niets met stoofvlees te maken. Hierover beklag gedaan, en kreeg echt een onbeschofte reactie. Dat de ene klant wat meer stukjes vlees krijgt, dan de andere! Dus probleem was bekend, maar werd niet opgelost. Kreeg ook geen nieuwe schep stoofvlees. Door deze uienprut, smaakte de friet ook niet meer. Kon de grootste hoop in de prullenbak gooien.
    Kom hier dus nooit meer. Service nul, nul.

38. Heerlijke friet (ieder z'n smaak natuurlijk), maar wel erg veel harde stukjes ertussen. Dat is zuinigheid denk ik, want voor een leeg bakje om wat frietjes in te doen voor je kind van 2 die met 5 pinnetjes vol zit, vragen ze 10 cent. Het gaat niet om het bedrag hoor, maar wat een service! En de prijzen zijn al niet bepaald kinderachtig. Verder nemen ze ook geen verantwoordelijkheid voor het zorgen voor toiletgelegenheid, dus ik denk dat we voor t laatst geweest zijn!

39. Wat een arrogante eigenaar hier! Aub ga hier nooit heen mensen, zeer onbeschoft! Varkens worden nog beter behandeld! Wat een smerige lui! Nooit meer heen gaan!

40. Trage bediening. Mensen die beweren dat er grote rijen staan omdat het daar zo lekker is, kijken niet verder dan hun neus lang is. Die rijen staan er omdat ze bijna per klant een bestelling afbakken. Ja... dan duurd het allemaal wel even. Service is minimaal. Je mag je bestelling doen en wordt dan geacht in een veel te kleine ruimte op je eten te wachten (opgepropt tussen de andere wachtende). Waarschijnlijk doen ze afbakken per bestelling, omdat de mensen anders niet meer in het kleine wachtgedeelte kunnen staan. De leuke sfeer komt omdat het in een bos is en het op zich wel een schattig klein tentje is. Jammer van de rest. Matig voedsel voor een te hoge prijs.

41. Bediening is prima, eten niet goed; patat niet goed doorbakken en de sate in de frituur! ?, heel vies met weinig saus. En dan ook nog niet met pin kunnen betalen?

42. marieke

43. Ondanks de drukte werden wij zeer snel en vriendelijk geholpen. Het eten smaakte heerlijk en we kregen erg veel voor het bedrag wat wij moesten betalen. Waar kun je nog zo heerlijk een lekker patatje eten in het bos als daar. Als ik mag reageren op sommige reacties hier beneden wil ik aangeven dat ik niet begrijp dat mensen zich zo druk maken om deze kleine dingen. Mosterd en bakjes kosten ook geld en zo kan men de prijzen laag houden. Je bent een dagje weg, begrijp niet dat je je dan zo druk kan maken om kleine dingen. Ik kan alleen maar zeggen....ga zo door!!!

44. Zin in een frietje stoofvlees na een warme dag... nou deze rotzooi heb ik nog nooit voorgezet gekregen. Dit geef ik zelfs mijn honden nog niet te eten.
    Na het "stoofvlees "opgehaald te hebben en wilden nuttigen vonden wij tussen de drap een heel klein donker iets wat het vlees zou moeten voorstellen.
    Direct hebben wij hier melding van gemaakt bij het personeel die hierop gewoon reageerde met een vuile blik en geen reactie.
    De friet met "stoofvlees"heb ik even later terug op de toonbank gezet en gevraagd of ik dat terug mocht geven omdat deze smurrie niet te eten was. Bij het weglopen hoorde ik het personeel onbeschoft roepen 'DANK U'. En zelfs geen verontschuldiging... en reactie van de eigenaar!!
    Hoe is het mogelijk dat dit nog kan na alle recensies die ik later gelezen heb en er nog steeds niets is verbeterd.
    Waarschijnlijk omdat het bedrijf nog nooit iets van deze smurrie heeft geproefd.
    Dit is geen liefde voor het vak maar met een botte ongeïnteresseerde kop proberen geld te verdienen.
    Jammer, de locatie is leuk aan de rand van het bos.

Maar goed wij zijn hierna naar een bekend restaurant in de buurt gegaan en gezellig iets gegeten en gedronken. Kost wel wat meer, maar was het dubbel en dwars waard. Deze mensen hadden wel liefde voor het vak.

Dus denk aan uw gezondheid!!
    Ik stuur deze recensie ook naar een regiokrant, dit moet iedereen weten.

45. Fam. Schoenmaker

Wat een geweldige zaak. Vanuit het Oosten des lands een dagje naar de Beekse Bergen geweest en op aanraden hier onze maaltijd genutigd.

Terras vol, een wachtrij van 10 meter en toch supersnelle service, vriendelijk personeel en de frites....nog nooit zulke lekkere frites gegeten!

Een perfecte afsluiter van onze dag voordat we 200km naar huis moesten rijden. Een aanrader voor iedereen die, in een nostalgische omgeving in het bos, honger heeft en in de buurt van Breda is.

46. Was vroeger de beste friet in de omgeving. Laatst weer eens gegaan en had de smaak al in mijn mond.
    Wat een teleurstelling. Friet te hard en te zacht. Stoofvlees een vette kleffe bruine zooi zonder vlees. Oh ja, één stukje. Mee terug gegaan om te vragen of dit niet een vergissing was, maar men vertelde dat het zo hoort en dat de hele omgeving het zo fantastisch lekker vindt. Nou, echt vies hoor. Zo in de prullenbak beland. Mayonaise viel zo van het bakje van mijn zoon. Mee terug voor nieuwe mayonaise. 50 cent!! En was minder dan eerst. Erg klantonvriendelijk. Snap ook niet dat je zo wil werken. Ga liever naar een andere zaak. Dan betalen we maar wat meer, maar worden we wel fatsoenlijk en met plezier geholpen.

47. ook een ontevreden klant

Voor de tweede keer het verkeerde gekregen terwijl we zelf een briefje bij hadden, je betaald voor een bestelling van 50 euro en er ontbreken voor de tweede keer 2 dingen.
    Tevens zijn de bakjes elke keer anders gevuld de ene keer neem je een grote friet en daar houd je veel van over, de andere keer neem je een grote friet en dan heb je na het eten nog honger.
    Ook als je vroeg of laat gaat krijg je van die harde stukken die al tig keer terug het vet in zijn geweest.
    Jammer want het stond idd altijd goed bekend.

48. Fred - Sabine

Hehe, eindelijk een fatsoenlijke frietkot gevonden. De algemene kwaliteit van friettenten is sterk gedaald de laatste jaren op veel plekken maar daar is hier niets van te merken. Goede prijs/kwaliteit-verhouding, vriendelijke bediening. Oh ja, briljante satesaus !! In de weekenden helaas wel extreem druk al werken ze de rijen wachtende wel erg snel weg.

49. Trouwe klant, we halen hier altijd friet. Geweldig hoe ze de saus echt verdelen over de friet door er nog friet over heen te scheppen. Ook de zelfgemaakte kroket is heerlijk

Echter ben ik als, echte trouwe klant niet te spreken over de service. Wij halen wekelijks friet en het overkomt me te vaak dat ze dingen vergeten. Van een sausje, tot echt grote vergissingen, dingen totaal vergeten, of omwisselen. Slechte zaak. De vrouw die de fouten maakte is -gelukkig- weg (hopelijk ontslagen).. Hopelijk veranderd de service en de klantenbehandeling nu ook. Ik vind als je wekelijks voor meer dan 20 euro friet haalt als klant ook wat extra attentie kan krijgen. Jammer, dat het zo schattig ogende dorpse zaakje met vriendelijke uitstraling een frietfabriek -leek- te zijn. Steek wat tijd in je klanten, een leuk praatje is nooit weg.

50. Ik kan alleen maar zeggen, voor deze frietkraam rijden wij om.Heerlijke frieten! En veel keuze in snacks. Vooral met goed weer is het een leuk uitstapje om met de fiets heen te gaan of lekker in het bos eerst een wandeling te maken. Staan banken met tafels waar je kan zitten. Het is buiten eten dus. Of in je auto.

51. Voor 'n lekker frietje in de buitenlucht.

52. Naar lange tijd en altijd tevreden geweest te zijn een frietje gehaald nou stonden er nieuwe in we hadden een diepvries broodje wat zo opegesneden was dat de saus aan de onderkant eruit kwam het servetje was er gewoon bovenop gepleurd merendeels rauwe friet en de stoofvlees nou er zat 1 vleesje in en het ergste is nog dat ze geen kaassoufle kunnen bakken!!!! Die was godverdomme nog ineens niet gesmolten van binnen ze nemen nogineens de tijd voor te bakken nou mij zien ze daar niet meer!!! Vieze tent hebben ze ervan gemaakt leer eerst bakken!!

53. 2 maanden geleden ging ik hier sinds lange tijd weer eten.

Wij waren met een grote groep en hadden een bestelling van 50 euro. Bij 1 van de bestellingen bleek er geen saus te zitten, terwijl dit wel besteld was. Toen we terug naar de tent liepen om hiernaar te vragen ging ze heel de bon nakijken of we er wel voor betaald hadden. Dat was niet het geval. Daarop deed ze er een zuinige portie mayo op en riep ze keihard: 50 cent!

Dat is geld verdienen ja... Je klanten bij een bestelling van 50 euro speciaal terug laten lopen om geld te halen en hun friet koud te laten worden om 50 cent te laten betalen voor een saus die zij vergeten zijn te berekenen en deze klanten dus nooit meer terug zien.

54. Heb laatst friet gegeten met mayo en ketchup, was heerlijk!

Jammer geen joppysaus. De bediening, een vrouw, kwam onvriendelijk over maar na een compliment over de lekkere frieten was de smile wel daar!

55. Kan me vinden in vele reacties.

-Geweldige frites! Echt zeldzaam goed.

-Personeel en chef zijn zeer wisselvallig in de benadering van klanten. Vaak is een vriendelijk woord ver te zoeken.

- Het kleine zaakje komt ook niet echt fris over (inclusief personeel)

Frites maakt echter veel goed.

56. Na veel goede ervaringen, nu eens een hele slechte zeer klant onvriendelijke ervaring. Bestelde een grote friet met hun eigen saus en enkele snacks. Bakje was niet helemaal vol en ik kreeg er een klein vorkje bij. Toen ik vroeg om een groter vorkje kreeg ik te horen dat het hun beleid was dit niet te doen. Alleen bij snacks met een saus erbij. Zeer verontwaardigd en eigenlijk gelijk boos op de manier dat het verteld werd ben ik de discussie aangegaan. De jongeman (student) en zijn collega werden er niet vrolijker en vriendelijker door. Ze gaven zoveel vorkjes weg en als ze dat bij iedereen moesten doen konden ze de tent wel sluiten.
    Nadat ik toch maar zo'n klein vorkje had meegenomen zaten ze me achter me rug nog uit te lachen ook. Uiteraard geef je op een normale vraag niet zo'n overdreven antwoord en laat je je niet kennen voor 2 cent. Deze heren wel. Jammer, heel jammer. Mij zien ze er niet meer, ondanks de goede producten. Klantvriendelijkheid is heel ver te zoeken hier.

57. Ik vind het hartstikke aardige mensen. Het is voor mij wat ver fietsen anders ging ik er zeker vaker naar toe voor een patat met.

58. Is inderdaad heel goed, maar prijs is relatief goedkoop tegenover andere zaken.

Waar betaal je nog €1,80 voor een mexicano of €1,60 voor een gehaktstaaf.

De gezinszakken voordeel hebben ze niet, maar waar krijg je een nasibak met een toren erop.

Over het softijs te zwijgen, zo lekker.

59. Zeer goede friet, het personeel is gezellig en het is een leuke locatie met een goede sfeer.

60. Superfriet. Het personeel werkt keihard.

Met name de jongens doen heel erg hun best.

Het is hier altijd druk. Niet voor niets natuurlijk. Ondanks de drukte wordt je snel en attent geholpen.

61. Hele slechte ervaring met het personeel dat er werkt.
    De studenten hebben een zeer grote mond, zijn totaal niet bezig met het net omgaan met klanten. Hebben ook nog eens bijdehante opmerkingen en zijn niet voor rede vatbaar.

62. Friet is goed, snacks ook, maar wat een chagerijnig volk.

Ze kijken je echt de deur uit, jammer anders had ik er vaker gaan eten.

63. Lekkerste friet die ik in 3 jaar gegeten heb!!

64. super relaxte friet

65. Personeel is chagrijnig en komt heel onhygiënich over. In een topje kun je geen friet staan bakken. Bedek gewoon je tattoo.. dan zou het er een stuk frisser en verzorgder uitzien

66. Lekkerste friet uit de wijde omgeving. De prijs is ten opzichte van wat je krijgt ook het best. Leuke omgeving en vriendelijk personeel.

67. luzette lips

ontzettend goede friettent wel aan de dure kant maar wel lekker!!!

68. mooie lokatie,personeel en uitbater komen sjagrijnig en wispelturig over. Dat is jammer.