• Lid sinds 13 september 2009
  • Leeftijd: 55

Ik hou gewoon van lekker eten.....en koken is niet echt mijn ding. Daar komt bij dat ik voor mijn werk nogal eens in een restaurant zit. Vandaag (25 december 2011) heb ik een plaatje in mijn profiel van Obelix toegevoegd......als iemand ervaren is met lekker eten is Obelix dat wel.....en soms voel ik me een beetje Obelix, vandaar het plaatje.
Sinds medio 2016 eet ik thuis voor meer dan 80% Paleo en zeker voor meer dan 90% biologisch omdat ik de overtuiging heb dat onze voedselindustrie ons eten teveel, lees negatief, manipuleert. Op een of andere manier zijn wij als mensheid verslaafd gemaakt aan suiker en zout etc. Wist je dat er smaakversterkers worden gebruikt? Dan mag jij raden wat voor gezonds ze daar voor gebruiken? Zoals gezegd sinds 2016 heb ik het inzicht gekregen en probeer ik daar zo ver als mogelijk vandaan te blijven. In mijn beoordelingen probeer ik objectief te blijven maar je zal begrijpen dat ik ernaar neig om biologisch voedsel beter te beoordelen dan het eten wat bij de grote supermarkten dagelijks over de band gaat.

Lijsten

3. 8

La Place

Hendrik-Ido-Ambacht
Nieuwe recensie

Ron Donkers heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Fritessalon 't Liesbosch

Slechte diepvries kwaliteit… dit was in het verleden een van de beste friettenten van ons land, eentje waar je voor om zou rijden en nu zitter er andere mensen (eigenaar cq uitbater) in die het voor elkaar hebben gekregen om van kwaliteit 10 naar 1 te zakken. Wij hebben er gisteren voor omgereden en spijt van... Slechte kwaliteit.

2. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Aqui

Ik had beloofd om nog eens terug te gaan en te zien of de vorige ervaring klopt… of niet. Wederom leuk en gezellig gegeten met diverse kleine hapjes, de keuze is groot ook als je vegetarisch zou willen eten. Enige minpuntje is dat de tafeltjes dicht op elkaar staan en de acoustic van de ruimte slecht is, voor de rest een aanrader. Aardige mensen in de bediening, bestellen en snel op tafel, leuke Spaanse muziek. Gezellig!
    Stel dat het eten biologisch zou zijn, dan had ik een hoger cijfer gegeven, maar voor niet biologisch is 8 echt wel het hoogst haalbare.

2 vorige recensies
  3. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor La Place

Lekker gegeten zoals wij dat gewend zijn van en bij La Place. Lekkere sandwich, heerlijke frietjes en lekkere koffie. Schone toilet en aardige mensen in de bediening.

4. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Olympia

Lekker gegeten..... maar ongezond omdat er in de keuken ontzettend veel E stoffen worden gebruikt (toevoegingen, houdbaarheid stoffen, kant en klaar producten uit pot of emmer etc). Als je net als de meerderheid niet biologisch eet kan je hier met een gerust hart lekker uit eten gaan. Aardige mensen in de bediening, leuk sfeertje, knus en gezellig. Wij zijn nagenoeg 100% biologisch eten gewend en dan slaap je slecht van die E stoffen, jammer want het zag er goed verzorgd uit.

6 vorige recensies
  5. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Gyros Express

Smaakloze diepvries frietjes, zien er uit als friet maar dat is ook echt alles. Vleesschotel, alles dezelfde smaak, maakt niet uit welk vlees je eet want de smaak is toch hetzelfde. Ik begrijp het wel, kwaliteit van voeding is ondergeschikt aan de prijs, we leven in een luxe wereld waar we veel willen hebben voor weinig geld en daardoor krijg je vlees van het niveau ‘plofkip’.
    Dan maar weer gewoon zelf koken en biologisch eten.
    Afhalen was op een rustig moment, toch was de mijnheer met een Grieks accent erg gestresst en weinig inlevend. Wij wilde geen friet en daarvoor niets anders, dus gewoon geen friet omdat we het anders toch zouden weg gooien, maar dat kon niet.... ook niet nadat we het drie maal hadden gevraagd. Dus vieze plakdiepvries friet meegekregen en dus na het openen van die plakstengels maar weg gegooid.
    Het geheel scoort in vergelijking tot de rest in Roosendaal een vier!

6. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Gys
    Eetcafé Utrecht

Biologisch en dat proef je gelijk… HEERLIJK.
    Smaakvol en gezond, ontzettende leuke mensen in de bediening, sfeervol en gezellige omgeving. Snel weer terug.

7. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Loff
    Vegetarisch Breda

Tweede kerstdag diner bij Loff..... de verwachtingen waren hoog gespannen.
    Een vijf gangen diner met een amuse vooraf.... jammie!
    De amuse, een blaadje witlof met heerlijke prikkelende vulling.
    Vervolgens gepofte bataat met olijf creme, lekker en origineel.
    Gevolgd door een spirelli van rode biet met een uien coulis, heerlijk, de daarbij geserveerde gierst-hazelnootballetjes vond ik er niet bij passen en nagenoeg smaakloos, lage smaak intensiteit.
    Toen de geroosterde venkel met yoghert-cranberry dip, paddestoelen uit de pan en rijstvel met daarin rooktofu en zeewier. Dat laatste klinkt spannender dan zoals ik dat heb ervaren. Ik vond de smaak vlak, niet echt het feestje wat ik had verwacht.
    En dat zelfde geldt ook voor het vierde gerecht, de salmtot wortel, witte boon, kerriesous, spruitjes salade met peterselie. De kerriesous, in mijn beleving te weinig, had een uitgesproken smaak, de rest van dit gerecht viel wat vlak qua smaakbeleving.
    Het desert, peer kaneeltaart met dadel creme en een bolletje vanille ijs smaakte goed.
    Ik heb het niet gemeten, maar iets van 80% van al het eten was vooraf bereid en daardoor ook nog koud, voor een diner in december had ik graag wat meer warme gerechten gehad.
    Zoals altijd fijne mensen in de bediening, prettige omgeving, leuk sfeertje en je proeft dat alle ingrediënten vers en biologisch zijn en dat vind ik echt top.
    Loff heeft er voor gekozen om het buffet (60 verschillende biologische gerechtjes waar je zelf uit kunt kiezen etc) te skippen en te gaan voor een kaart, dat vind ik echt jammer want Loff was hierin uniek en dat zijn ze nu minder en hiermee verlies je dus een USP. Jammer!

7 vorige recensies
  8. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Het Hooihuis

Kerstdiner bij het Hooihuis… beetje tegen gevallen, de kaart was niet bijzonder, feitelijk de normale kaart met minder keuze en hogere prijzen.
    Wederom heeeeeeel weinig groente, ook als je groente bij vraagt blijft de hoeveelheid groente niveau eierdopje!
    Het restaurant is zoals eerder gezegd een fijne plek, fijn personeel, helemaal prima. Tijdens het kerst diner een tweekoppige band die zich door de muziek uit de speakers moest vechten, beetje kermis gevoel.
    Volgend jaar kerst diner bij het Hooihuis… ik weet het nog niet want de beleving ervan was niet echt speciaal.

5 vorige recensies
  9. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Hema Lunchroom

Prijs kwaliteit is goed in vergelijking met de andere aanbieders in Roosendaal. Erwtensoep, broodje zalm etc allemaal smaakvol.
    Minder is het bewustzijn van hygiëne, zoals aan de kassa met wisselgeld in aanraking komen en dan met blote handen roggebrood pakken die bij de soep hoort terwijl er een tang ligt om op te scheppen, en jonge mensen achter de balie die met eten werken en aan hun gezicht zitten te pulken.
    Restaurant is toegankelijk, niet bijzonder qua sfeer, maar goed voor een koffie met broodje etc.

10. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor De Watertoren

Leuk en gezellig restaurant met vriendelijke mensen in de bediening. Voor 24,5 euro een leuk drie gangen menu… Mijn lichaam reageert slecht op suiker, en dat was nu ook weer het geval… te veel suiker verwerkt in de gerechtjes waardoor mijn lichaam van slag was en ik slecht heb geslapen. Dit terwijl iedere kok zou moeten weten dat suiker vergif is en er veel suiker verwerkt is in kant en klare gerechten of onderdelen ervan, en de Watertoren maakt gebruik van een aantal van dit soort toevoegingen. Jammer en ongezond. Dan liever wat duurder en gezonder naar mijn idee.

11. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Over smaak valt niet te twisten, wel over kwaliteit. Eerdere ervaring ook hier op eet.nu met diner nu mijn ervaringen met het ontbijt.
    Mooi groot opgezet ontbijt buffet met voor eenieder wat wils. Lekkere koffie en ruime keuze.
    De kwaliteit laat te wensen over, ik neem als ontbijt doorgaans mijn eigen brood mee en pak van het ontbijt buffet gebakken eitjes en spek. De spek komt uit een grote ovenschaal, is dus niet gebakken maar opgewarmd in een oven, kortom vet veel vocht en geen gebakken randjes of zo, plakkerig en smaakloos. De eitjes zien er mooi gebakken uit, maar gegarandeerd afkomstig van de bekende plofkip. Ook smaakloos dus.
    Ruime keuze maar de kwaliteit (als je dat zou willen) is ver zoek!

12. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Bunga Melati
    Chinees-Indisch Alphen nb

Wederom lekker gegeten bij Bunga Melati te Alphen. Smaakvol Indisch eten, aardige mensen in de bediening, sate van biefstuk… lekker, sate sous komt volgens mij uit een emmer, gado gado erg duur, spekkoek ijs… heerlijk. Lekker geheten maar best wel prijzig zoals een Indisch biertje voor 4,25 euro.

13. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor La Place

Geschrokken over de hygiëne.
    De manager van La Place kom ik buiten tegen bij de aldaar ingerichte rooktafel.... hij liep naar binnen via de kortste weg naar het wok buffet om daar zonder zijn handen te wassen of plastic handschoentjes aan te doen vees te pakken en in de wok pan te gooien en wokken van een gerecht. Hygiëne ver te zoek, slecht voorbeeld als leidinggevende, zegt gelijk iets over hoe nieuwe mensen worden ingewerkt.
    Het buffet, verschillende plekken waar je eten kunt bestellen en/of zelf kunt pakken, vies dat daar mensen met hun hond naar binnen kunnen lopen. Zorg ervoor dat het niet toegankelijk is voor honden, regel dat en maak hygiëne belangrijk. Hygiëne is de basis vandaar de score van 2.

14. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Silver Palace
    Chinees-Indisch Hoeven

Mijn vorige ervaring (zelf even lezen) was gestoeld op het feit dat ik jaren geen Chinees had gegeten..... vandaag nogmaals, maar nu was het slechts enkele weken geleden en dat blijkt ook uit mijn ervaring..... wellicht wat objectiever met een bijstelling naar beneden als resultaat.
    Sfeer en service is gewoon goed, aardige mensen in de bediening, schoon restaurant met schone tafeltjes, plinten, vloer etc. Complimenten.
    De kwaliteit van het eten is gewoon, niet bijzonder of zo, zeker als je weet dat in dit soort restaurantjes met smaakversterkers wordt gewerkt. Het geheel is wat mij betreft een zes plus, normaal dus.

15. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Loff
    Vegetarisch Breda

Wederom HEERLIJK gegeten. Een constant wisselend aanbod van minimaal veertig gerechtjes waar je uit kunt kiezen, uiteraard gevolgd door het seizoen zodat je iets eet wat volgens de natuur ook hoort bij deze periode. Winterkost is wat anders dan zomerkost… vanzelfsprekend zou je zeggen maar zelden zichtbaar in het menu van een restaurant. Bij Loff dus wel. Heerlijk met liefde in een open keuken bereid, smaakvol is een understatement. Wat kan je toch heerlijk en gezond biologisch eten bij Loff.
    Jammer dat 10 de hoogst mogelijke score is bij Eet.nu want anders had ik een 11 of meer gegeven. Top restaurant met een fantastische keuken!
    Tot snel want dan komen we weer smullen.

16. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor La Place

Nieuwe La Place aan de snelweg te Bergen op Zoom..... erg lawaaierig, slechte akoestiek. Eten en drinken is prima, mensen in de bediening dien hun best en zijn aardig. Het geheel voelt een beetje als een grote kantine, maar dan wel een kantine met een goede keuken. Koffie en gebak is erg lekker, zo ook de frietjes en de salade. Gisteren een kop erwtensoep die ook erg smakelijk was.

17. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Bourgondier

Inrichting klassiek maar best aardig. Ruim restaurant qua opzet en je zit niet te dicht op elkaar. Bediening is prima, beschaafde en vriendelijke mensen in de bediening.
    Het eten is van normale kwaliteit, niet bijzonder, eten uit de supermarkt qua kwaliteit zoals bij de meeste restaurants in Nederland. Een en ander is wel leuk opgemaakt vwb de presentatie, leuk opgemaakte borden etc.
    Prijs is schappelijk. Vlees was lekker mals maar de groente was een schaaltje zo klein als een kopje en dan voor vier personen… je kon overigens groente bij bestellen en dat is natuurlijk fijn, maar de groente mix was aangemaakt met mayonaise of zo, er zijn ongetwijfeld mensen die dat lekker vinden maar gezond (en dat zou groente moeten zijn) is het natuurlijk niet. Totaalbeeld komt voort uit de prijs die gunstig is, aardige mensen in de bediening maar daar tegenover staat de supermarkt kwaliteit van de groente en vlees… totaalbeeld zit tegen de zeven aan. Ik denk niet dat ik daar snel nog eens naar toe zal gaan, dit etentje was op initiatief van iemand anders.

18. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor La Place

Op weg naar huis en etenstijd, La Place aan de snelweg ter hoogte van Holten is wat mij betreft een aanrader. Lekkere salade en heerlijke verse zelfgemaakte frietjes, koffie en gebak ook erg smaakvol. Alle mensen in de bediening aardig en vriendelijk, mooi ingericht, schoon toilet. Ik heb er heerlijk even bij kunnen tanken op weg naar huis en met een gied gevulde maag de file in te duiken. Prima plek dus.

19. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Restaurant Rhodos in Enschede is een en al Griekse authenticiteit. Je komt er voor het eerst en je voelt je gelijk welkom, goed voorbeeld van gastbeleving. Hele aardige vriendelijke behulpzame mensen in de bediening en de gastvrouw doet er nog eens een extra schepje bovenop om je maximaal te laten genieten van de gastvrijheid en het lekkere eten.
    Ossenhaas… dat moet ik even kwijt, dat was smullen, heerlijk mals en een goed stuk vlees qua hoeveelheid, mijn mes ging door de ossenhaas zoals een warm mes door een pakje boter. HEERLIJKE ossenhaas. Lekkere tzatziki, wijntje en omdat ik er afgelopen week twee keer heb gegeten ook een mix schotel genoten. Een goed gevulde Griekse boeren salade en lekker gebakken groente rondom mijn voorgerecht (schapenkaas uit de oven). Helaas woon ik niet in Enschede omdat ik anders een abonnement op Rhodos zou nemen. Mag jij raden dat wanneer ik weer in Enschede ben ik ga eten? Vriendelijke Griekse warmte met heerlijk Grieks eten, wat heb je nog meer te wensen? Tot de volgende keer.

20. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Yamas

Ik ben er inmiddels al meerdere keren geweest en telkens is de smaak en de kwaliteit van dezelfde kwaliteit. Goed eten, mals vlees, goed en smaakvol bereid. Lekker wijntje, Griekse salade etc. Hele aardige mensen in de bediening, echte Griekse gastvrijheid, fijn sfeertje. Zodra ik weer in De Bilt ben ga ik uiteraard weer bij Yamas eten… jammie jammie!

21. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Bali Baru

Zoals mijn eerdere ervaringen die ik hier heb geplaatst was het vandaag ook weer lekker. Aardige mensen in de bediening, lekker eten en vriendelijke prijzen.

4 vorige recensies
  22. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor De Watertoren

We waren er onlangs met mooi weer langs gefietst en koffie gedronken, toen met verrukkelijk zelfgemaakt appelgebak. Dus vandaag reden we er weer langs maar dan met de auto en op een tijdstip dat we een knaagje in de maag hadden. Aanvankelijk voor de koffie met appeltaart maar ons toch laten verleiden naar ook n hoofdgerecht. Biefstuk en schnitzel waren goed, niet bijzonder maar gewoon goed, zo ook de groente in een schaaltje, lekker maar de frietjes zijn ronduit slecht. Lege frietjes uit de diepvries, smaakloos, met je ogen dicht zou je de aardappel die daarin hoort niet kunnen herkennen. Wel leukmopgemaakt, bediening aardige mensen, ziet er ook allemaal schoon uit. Koffie met appelgebak zoals gezegd voor toe, lekkere koffie en het appelgebak ook. Voor de koffie en appelgebak komen we zeker nog eens terug maar dan zonder poedersuiker.

23. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Silver Palace
    Chinees-Indisch Hoeven

Ik had al vier jaar geen chinees meer gegeten en zo’n zin hierin dat ik geen neen kon zeggen tegen deze verleiding, af en toe moet je jezelf ook eens kietelen. Ondanks dat het geen Paleo en/of biologisch eten was heb ik toch lekker gegeten. Het was de zonde waard!
    Ontzettende aardige mensen in de bediening en als je een aanpassing op de ruime menu kaart wil is dat geen probleem. Ik heb mijn kippenboutje om kunnen ruilen voor saté. Met z’n drietjes gegeten, allemaal wat anders maar alledrie er over eens dat het lekker is en vers. De inrichting is oubollig en de tafels en stoelen zijn aan vervanging toe. Prijs kwaliteit verhouding us gunstig, fatsoenlijke prijzen voor hetgeen je voorgeschoteld krijgt.

24. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Willemstad

Lunch bij het wapen van Willemstad. Lekkere omelet op smakelijk bruin dik gesneden brood. Aardige omgeving en bediening. De kopjes van de koffie zijn heeeeeel klein, soort van eierdopje.

25. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Mythos

Laat ik beginnen te zeggen dat het mij vandaag 1 september reuze is meegevallen. Eerdere ervaringen waren slecht, blijkt dat er sinds vier jaar een andere eigenaar is en dat heeft gezien de ervaring van vandaag goed uitgepakt. Samengevat een gemiddelde score van 8. Ik ben nog een beetje voorzichtig met mijn score omdat ik zelf wil ervaren of dit een toevalstreffer is! Binnenkort gaan we gewoon nog eens en dan ben ik benieuwd en zullen we het zien of de score zo blijft of ik deze moet aanpassen. De beoordeling:
    Eten en drinken.
    Vandaag alleen een hoofdgerecht en Griekse yoghurt voor toe. Het vlees van de schotel was zonder meer goed en mals, erg lekker. De bijgevoegde salade erg klein voor twee personen en smaakte normaal wat je kan verwachten, geen biologische groente dus al wat minder van zijn natuurlijke smaak. Bolletje rijst, niet bijzonder, normaal dus. Frietjes uit de diepvries, ik ben daar geen fan van voor in een restaurant, hoe moeilijk is het om jezelf te onderscheiden met lekkere zelfgemaakte verse frietjes of aardappeltjes. Griekse yoghurt erg lekker, niet te zoet, wel een klein portie en de opmaak ervan is erg standaard.
    Sfeer.
    In de afgelopen twintig jaar weinig aan verandert. Beetje alles dicht op elkaar en de inrichting is gedateerd. Mensen in de bediening zijn netjes en aardig en hierdoor sfeerverhogend.
    Service.
    Moeilijk te beoordelen, alles verliep normaal.
    Vraag, kan je groente bij bestellen zonder dat het gelijkmop de factuur komt, want dat zou wat mij betreft service zijn, zo ook tzatziki bij een schotel voor de tzatziki liefhebbers?
    Prijs kwaliteit.
    Beetje aan de hoge kant en dan met name de tzatziki voor 6,5 euro en de kleine standaard Griekse Yoghurt voor 6 euro. Glaasje wijn voor 3,3 euro is prima geprijsd. Als je de gehele factuur bekijkt is het vergelijkbaar met de meeste Griekse restaurants in grote steden.

2 vorige recensies
  26. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Kapadokya

Heb je gezien hoeveel ervaringen ik hier op eet.nu over Kapedokya heb geplaatst… zegt genoeg toch? Vandaag wederom in de buurt van Vaassen, zin in lekker eten… dus lams shoarma… lekker hoor.
    Alles wat ik beweer in mijn vorige tien recensies blijft staan, goed eten, fijne mensen, mooi in de prijs. Kortom, aanrader!

10 vorige recensies
  27. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Brasserie Staverden

Prachtige omgeving, echt top en het omrijden waard. Maar dan heb je het wel gehad. Prijs kwaliteit verhouding is scheef, te duur dus… minuscuul dun plakje specialiteit cake bij de koffie, wel lekker maar ontzettend zuinig gesneden. Als je de kaart bekijkt en links en rechts van je ziet wat er uitgeserveerd wordt spreekt het een en ander voor zich. Omgeving fantastisch, de rest niveau van een middelmatige brasserie.

28. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhuis 1760

Het is zondag en fantastisch mooi weer om er met de fiets op uit te trekken. Elspeet zo beetje het middelpunt van allerlei fiets routes op de Veluwe, ideale plek om even bij te tanken. Dat zou je zeggen… genoeg horeca maar allemaal gesloten op zondag (en dat in 2019?!) behalve pannenkoekenhuis 1760 midden in het centrum. Dus ontzettend druk vandaag, terras vol, helaas ook met vieze rokers… snel even wat gedronken en weer verder. Maak er geheel of gedeeltelijk een rookvrij terras van is mijn tip wetende dat er in rook meer dan 70 gevaarlijke stoffen in zitten is dat niet smakelijk en gezond bij je pannenkoek, helemaal al natuurlijk dat pannenkoeken vooral bij kinderen favoriet zijn.
    Kortom, leuk terras, lekker biertje en wijntje, maar die vieze rook!

29. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Gewoon Gastvrij

Gezellig plekje met mooi terras, aardige nette mensen in de bediening. Koffie met gebak, ziet er uitnodigend uit maar in mijn beleving te zoet. Appelgebakje niet standaard een punt maar een vierkant stuk met slagroom, gebakje van mijn vrouw met bolletje ijs, leuk aangekleed. Koffie lekker en een wijntje voor toe, ook lekker. Als ik op de kaart kijk zijn de prijzen iets a@n de hoge kant, 20% duurder dan elders in deze omgeving.

30. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Bagels & Beans

Hygiëne… bacteriën.… ik weet dat het moeilijk is om aan goed personeel in de horeca te komen, ik weet ook dat je alles kunt bereiken dus ook de kwaliteit van medewerkers door goed leiderschap en duidelijkheid in de verwachtingen. Wat ik niet weet is hoe men nieuwe mensen binnen Baggels and Beans inwerkt, hoe het inwerken van nieuwe mensen werkt… of juist niet!
    Vandaag in Zwolle bij Baggels and Beans twee koffie besteld en de dame naast ons aan een tafeltje bestelde een cappuccino en een bak water voor haar hond. Dan komt op enig moment de serveerster naar buiten met op het dienblad de koffies en de bak met water voor de hond. Dit oogt niet uitnodigend, bij de koffie zitten drie losse suiker pinda's, heeft ze die op het bordje gelegd voordat ze het drinkbakje van de hond had gevuld of pas later. Ik hoef hier niet uit te leggen wat honden doen en waar de bacteriën vandaan komen, kan me ook niet voorstellen dat de drinkbak net uit de vaatwasser is gekomen. Ik vind de combinatie niet smakelijk.
    Wel prettig, ook al gebruik ik zelf geen suiker, zijn de suiker sticks in plaats van losse suikerklontjes waar iedereen met zijn vieze handen aanzit. De koffie vandaag was lekker en zo ook de verse thee.

Meer activiteiten