Ron Donkers's profielfoto

Ron Donkers

West-Brabant
  • Lid sinds 13 september 2009
  • Leeftijd: 58

Ik hou gewoon van lekker eten.....en koken is niet echt mijn ding. Daar komt bij dat ik voor mijn werk nogal eens in een restaurant zit. Vandaag (25 december 2011) heb ik een plaatje in mijn profiel van Obelix toegevoegd......als iemand ervaren is met lekker eten is Obelix dat wel.....en soms voel ik me een beetje Obelix, vandaar het plaatje.
Sinds medio 2016 eet ik thuis voor meer dan 80% Paleo en zeker voor meer dan 90% biologisch omdat ik de overtuiging heb dat onze voedselindustrie ons eten teveel, lees negatief, manipuleert. Op een of andere manier zijn wij als mensheid verslaafd gemaakt aan suiker en zout etc. Wist je dat er smaakversterkers worden gebruikt? Dan mag jij raden wat voor gezonds ze daar voor gebruiken? Zoals gezegd sinds 2016 heb ik het inzicht gekregen en probeer ik daar zo ver als mogelijk vandaan te blijven. In mijn beoordelingen probeer ik objectief te blijven maar je zal begrijpen dat ik ernaar neig om biologisch voedsel beter te beoordelen dan het eten wat bij de grote supermarkten dagelijks over de band gaat.

Lijsten

2. 7,2
  3. 6,6

Van der Valk

Sneek

Ron Donkers heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Hajé De Aalscholver

Zie mijn vorige ervaring, niets aan verandert. Sathe koud, sathesaus veel te veel suiker in (uit een emmer), zoete aardappel frietjes lekker, gewone frietjes uitvde diepvries. Aardige mensen in de bediening, vlot, wanneer je bestelt staat het eten binnen 5 minuten op tafel… is dat goed? Locatie en de kaart doet vermoeden dat het een en ander biologisch en gezond is, maar bij mij is er voorzichtig gezegd twijfel hierover.

2. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Eurohotel Restaurant

Inmiddels meerdere malen in het eurohotel Leeuwarden geslapen, avondeten en ontbeten. Restaurant is sfeervol ingericht, ontbijt is prima en helemaal fijn dat je zelf je eitje en spek kan bakken, heerlijk.
    Diner, lekkere salade vooraf, goed stukje vlees en meer groente dan voorheen. Koffie met iets kekkers voor toe, ik heb er goed geslapen en goed gegeten. En, niet onbelangrijk, ontzettende fijne mensen in de bediening.

3. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Sneek

De sfeer in het restaurant is wat minder omdat de tafeltjes in een soort van treinzit naast elkaar staan, en wel erg dicht op elkaar zodat je geen privacy hebt. Beschaafde mensen in de bediening. De avond dat ik er was geen veel fout, mijn bestelling en die van de mensen naast mij en het tafeltje achter mij. Ik weet dit omdat de tafeltjes veel te dicht op elkaar staan en je dan verplicht moet meeluisteren met de klachten van de buren. Bij mij werdt het voorgerecht en het hoofdgerecht gelijktijdig uitgeserveerd. Groentes van de salade was smaakloos, geen biologische groenten, de dressing maakte de smaak. Biefstuk lekker en zo ook de frietjes, de bijgeleverde groenten (spruitjes met spekjes) wederom smaakloos.
    Ontbijt is erg uitgebreid, maar veel te duur voor een ontbijtje.
    Met mijn klacht dat het voor- en hoofdgerecht gelijktijdig werdt uitgeserveerd werdt onhandig op gereageerd… zit almin het systeem… weet niet of ik hier iets mee kan…
    Het geheel is wat mij betreft een zesje, meer kan ik er niet van maken.

4. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Bagels & Beans

Aardige mensen in de bediening, lekkere koffie en je kan er ook lekker genieten van een soort van gezonde lunch (salade, baggel glutenvrij etc).
    Eigenaaresse is bijzonder aardig en herkent haar klanten, giede ondernemer in een prettige omgeving. Mocht ik construcieve feedback hebben is dat op de formule en niet op het team aldaar.

5. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Gys
    Eetcafé Utrecht

Een dikke tien, prettige sfeer, heerlijk biologische lunch en lekkere koffie. Fijn toegangkelijk personeel die echt interesse in je hebben, een ontzettende fijne ervaring en daar gaan we zeker weer eens snel eten. Top tent.

6. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor La Place

De omgeving van La Place A4 is niet de fijnste van alle la place restaurantjes. Druk, veel mensen die heen en weer lopen, je voelt jecer wat ongemakkelijk. Ik schat, meerdere malen gegeten in de afgelopen maanden, dat de kwaliteit wat minder is dan die van de overige la place gelegenheden.

7. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé Woudenberg

Lekkere salade en broodje gezind, smaakvolle koffie, schoon toiletgroep, leuke omgeving, aardig personeel. Het enige punt van kritiek is de schoonmaak, je ziet her en der stof liggen zoals bv op de lampen en plinten etc. Veel parkeer ruimte.

8. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Bali Baru
    Indonesisch Roosendaal

Vanavond van de kaart gegeten en gekozen voor die gerechten waar we trek in hadden, weer eens wat anders dan een complete rijsttafel met ook gerechten waar je wat minder mee hebt. Volle buik en heerlijk gegeten, sommige gerechten zoals de babi ketjap waren iets te zoet. Fijne mensen in de bediening. De acoustiek is wat minder, de ruimte is snel gevuld met net iets te veel geluid, tafeltjes dicht op elkaar. Lekker gegeten, indische kwaliteit, fijne omgeving. Aanrader dus.

9. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor De Sociëteit

Vandaag gegeten in restaurant ‘de oude societeit’ van de valk te Almelo. Super, je zou denken dat alle van de valks hetzelfde zijn of veel op elkaar lijken, neen dus. Super Ambiance, mooie stijlvolle ruimte, fijn beschaafd personeel, en het eten was goed… en ik ben kritisch. Vooraf een geiten salade zoals deze hoort te zijn, lekkere mix grill met diverse groente (eindelijk voldoende groente) en de kaasjes als nagerecht waren heerlijk en ruim voldoende qua hoeveelheid. Kritische noten… de appelmoes uit blik, in de sausjes veel te veel suiker, de friet lekker maar vers weetbik niet.
    Kortom, ben je in Almelo, laat je verrassen bij restaurant de oude societeit, ik vond het een dikke acht.

10. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Vlonders
    Internationaal Utrecht

Op mijn vorige ervaring heb ik een reactie vanuit Vlonders ontvangen met de boodschap dat ze mijn feedback serieus zouden oppakken en mij uitnodigen voor een nieuwe kans.
    Er is niets verandert, mijn ervaring van afgelopen week is precies hetzelfde als die van november 2018, namelijk:
    Vooraf maaltijd salade geitenkaas, heeeeeel klein en mag echt niet de naam maaltijd salade dragen, voorafje met de nadruk op voorafJE. Wel lekker maar niet biologisch, smaak komt van de ongezonde dressing.
    Vlees van het hoofdgerecht goed, mals, lekker. Groente hoofdgerecht kan in een eierdopje qua hoeveelheid en de frietjes met mayonaise net zoals mijn eerdere ervaringen smaakloos en veel te zoet. Mijn oproep om aardappeltjes te snijden en zelf lekker friet te bakken is niet opgepakt. Frietjes zijn echt kansloos. Ik heb groente bij besteld, soort van wok groente, best te eten maar ook iets te zoet qua dressing. Personeel netjes en beschaafd, omgeving voldoende prettig, de salade bar van destijds nog steeds niet terug wat ik erg betreur gezien het feit dat je minimaal 200 gram groente per dag zou moeten eten. Kortom, ik ben niet enthousiast over restaurant Vlonders.

11. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys
    Nederlands Leerdam

Samen met mijn vrouw een lunch… leuke plek en aardige mensen in de bediening. Binnen formica meubelen en buiten een verwarmd terras, oude uitvde tijd zijnde toiletgroep met onhandige drempels. Sfeer voldoende maar daar blijft het bij. Lekker gegeten maar… mijn angus burger was nog koud van binnen en de betreffende ober nam hem meevterug om deze opnieuw op decgril te leggen. Duizend maal excusses en mijn aangegeten burger was opnieuw opgetuigd… lekker en smakelijk maar wij hadden meer verwacht dan duizend maal mondelinge excusses zoals bv een kopje koffie van de zaak of zo. Ik heb nunhetvgevoel dat ditvregelmatig voor komt en dat dit een automatische excuusronde was. De service had beter gekund.

12. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Het Hooihuis

Twee maal kerstdiner bij het Hooihuis te Roosendaal. Heerlijk gegeten, leuke sfeer, fijne mensen in de bediening, goede producten zoals heerlijke groenten en lekker mals vlees. We komen er met enige regelmaat en de gastbeleving is uitstekend. Ben jevin de buurt van Roosendaal kan ik je bij deze het Hooihuis aanraden.

13. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Loff
    Vegetarisch Breda

Wederom weer spontaan bij Loff gaan eten en wederom een streling voor de tong. Lekkervgezond biologisch van fantastische kwaliteit. Heerlijk dat je uit een diversiteit vam lekkerheden kan kiezen. TOP restaurant voorcdegene die van kekkerven gezond eten houd.

14. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Mauritz

Leuke locatie, sfeervol ingericht, fijne mensen in de bediening, sfeer is bijzonder goed. Eten en drimken goed, maar niet bijzonder goed, veel suiker in verwerkt, weinig groente, hele lekkere frietjes, biefstuk niet bijzonder.

15. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Freetschuur is de beste omschrijving. Heeft ook niets met gezond of lekker eten te maken, 2 gram sla en 1 verdwaald schijfje augurk, en het vlees van de hamburger komt van een ongelukkig dier wat allerlei groeihormonen heeft gekregen… ik was weer een beetje dom zoals Maxima dat noemt en heb zo’n vieze hamburger gegeten met een soort van plastic broodje. Gaan we niet meer doen omdat die rotzooi in je lichaam komt en het verstandig is om zorgvuldig met je eigen lichaam om te springen.

16. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Nom Nom

Ik zie wisselende reacties op eet.nl… onze ervaring is positief, leuk tentje, klein maar sfeervol, heel klein keukentje en ik vraag me af hoe het met hccap zit zoals handen wassen als je buiten bent geweest en dan weer naar de keuken gaat om voedsel te bereiden, niets raars gezien maar wel een perceptie! Lekkere uitgebreide lunch genoten met allerlei lekkere hapjes, erg lekker, koffie met een ontzettend kleine spekkoek (ik bedoel spekkoejeeeeee, net zoals het allerkleinste Lego blokje met 1 dopje, heb je n beeld). Maar wel allmaal lekker en zoveel mogelijk biologisch. Zodra wij weer in Den Bosch zijn komen we zeker terug.

17. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor De Watertoren
    Internationaal Steenbergen nb

Leuke tent qua opzet en inrichting, prettig sfeertje en het eten ziet er leuk uit. Paar keer koffie met iets lekkers genoten en onlangs een diner. Allemaal prima, standaard, gewoon goed vandaar de 7.

18. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor de Saeck
    Mediterraans Breda

Onze ervaring is van zaterdag avond 1 december. Vriendelijke ontvangst, leuk contact met de gastheer, aardige mensen in de bediening. Leuke ambiance, gezellig sfeervol ingericht, helemaal fijn vandaar een 9 voor de sfeer en 8 voor service. Wij zijn gewend om biologisch te eten en de belofte dat het eten zoveel als biologisch zou zijn is waargemaakt. Kwaliteit van het vlees en groenten is gewoon goed biologisch. De smaak intensiteit van de diverse gerechten (vier gangen menu) viel wat tegen, beetje vlak van smaak alsof een aantal gerechten al een tijdje in de koelkast hadden gestaan. Lekker wijntje en redelijk goede koffie, deze had wat sterker gemogen. Brownie stukje bij de koffie ook erg lekker. Het geheel van eten en drinken verdient een 8, niet hoger. De prijzen daarentegen zijn belachelijk hoog, 6,5 euro voor een glaasje wijn gaat te ver. Ook de kaart is onduidelijk want je kan niet in een oogopslag zien wat iets kost, bij de meeste gerechten staat er een meerprijs vermeld waardoor het een soort van puzzel gaat worden. Creatieve kaart is het zeker, onduidelijk zeker ook. Met z’n tweetjes en dan 180 euro voor dit is in onze beleving 100% te duur.

19. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Zebs
    Italiaans De Bilt

Je komt binnen en je voeltbje gelijk welkom, plezierige ontvangst en de aandacht die je krijgt komt gemeend over. Leuk hoor. Ontzettende leuke tent qua inrichting en sfeer en dan de kaart is prikkelend voor je zintuigen. Leuke orginele gerechten, niet standaard maar echt leuk en bijzonder. En dan is de smaakbeleving ook nog eens wat je mag verwachten… wat wil je nog meer. Gisteren was ik helaas alleen maar ik kom snel nog eens terug en dan neem ik mijn vrouw mee, dat zal ze zeker waarderen. Kortom leuk restaurant met aardige mensen in de bediening waar je lekker kunt eten. Verrassing dus een dikke acht.

20. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Yamas
    Grieks De Bilt

Grieks zoals Grieks hoortvte zijn. Lieve mensen in de bediening, leuk restaurant, plezierige ontvangst etc. Het vlees is bewust niet gezouten en dat is fantastisch omdat zout vaak wordt gebruikt om de smaak te maskeren, toppie hoor datvje zelf aan tafel zout en of peper kunt toevoegen. Lekkere boerensalade met fetta, olijfjes en pepertjes. Kortom gastvrij en lekker eten in een prettige omgeving. Binnenkort kom ik weer langs.

21. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Vlonders
    Internationaal Utrecht

Het is alweer een dik jaar geleden dat ik mijn ervaring op eet.nu vwb Vlonders heb gedeeld. Ik ben voor mijn werk tegelmatig in Utrecht en hotel Mitland is centraal, mooie kamers en vooral een lekker bed, vandaar mijn keuze. Soms heb ik geen zin om extern te gaan eten en dan kom ik vanzelf in restaurant Vlonders (onderdeel van). Vandaag tournadous, lekker mals vlees, heerlijk. De bijgeleverde frietjes zijn gewoon vies en smaakloos, rechtstreeks uit de diepvries en van slechte kwaliteit. De groente, soort van wok groente, eetbaar maar veel te weinig aangezien je ongeveer een paar ons groente per dag zou moeten eten volgens het voedingscentrum, de majonaise uit een emmer, veel te zoet. Geen salade en de saladebar is inmiddels verwijdert! Huiswijn lekker. Dan de speciale koffie voor toe, pudding, stukje cake en een bolletje ijs met koffie, ik moet je eerlijk vertellen dat het wat tegen valt, citroen cq limoen ijs vind ik geen combinatie met koffie het geheel ziet er niet echt prikkelend uit, niet lang genoeg over nagedacht. Wellicht is het tijd geworden om een echte kok uit te nodigen en hem volledige vrijheid te geven, minder gericht om op korte termijn gekd te verdienen maar meer op kwaliteit. Het gevoel wat Vlonders oproept maken ze in mijn beleving niet waar.
    Overigens in de bediening, leuke beschaafde mensen, daar ligt het niet aan.

22. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Bovendonk
    West-Europees Hoeven

Heel vaak langs gefietst en afgelopen week koffie met appeltaart genomen, binnen proef je de sfeer en krijg je een indruk om te bedenken of we er binnenkort eens zouden willen gaan eten.
    Eerste indruk brasserie, erg mooi en sfeervol ingericht, niemand aanwezig en dat op vrijdag middag, zal wel toeval zijn. Op de bar staat een bordje met het aanbod ‘koffie met appeltaart voor 5,5 euro (dubbeltje meer of minder zou ook kunnen hoor). Aardige beschaafde mijnheer in de bediening en omdat we zin hadden in lekkere koffie hebben we het advies gevolgd voor een koffie plus met appelgebak. Blijkt achteraf 11 euro te kosten met als verschil met de koffie appelgebak zoals aangeboden op het eerder bedoelde bordje 5,5 tot 6 euro, en dat voor een mini glaasje likeur en 2 bonbons. Duur dus voor 2 bonbons en een ini mini likeurtje.
    De koffie was lekker, mini likeurtje ook, maar het appelgebak smaakte vlak. Dan de toilietgroep, dat was schrikken! Vies, oud, verre van representatief voor een brasserie als deze, wat je tenminste zou mogen verwachten. Kortom, leuke sfeer eerste indruk, prijs kwaliteit onvoldoende.

23. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor De Schaopskooi

Wij eten altijd biologisch en gezond… vanavond hadden we zin in een ouderwets frietje, niet zo gezond maar af en toe mag je jezelf wel eens met iets stouts tracteren. Wat is dit TEGENGEVALLEN, smaakloze friet, sathesauce mooi van kleur maar zonder smaak, gehaktstaaf omdat hij er uitziet als een gehaktstaaf maar smaakt naar gebakken lucht. Het best samengevat is dat we zonder enige vorm van smaak vulling hebben gehad maar geen voeding. BAHHHH!

24. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Katwoude

Vandaag wat gedronken en met z’n tweetjes eind van de dag een diner. Alles ziet er mooi uit ..... maar is smaakloos en dat komt doordat er overal suiker aan toegevoegd is zoals de dressing, de appelcompote etc. broccoli uit het water waardoor het smaakloos is. De geitenkaas van de daarbij horende salade smaakt bijna niet naar geitenkaas. Salade bij het hoofdgerecht smaakloos met een gesuikerde dressing etc. de tip is om over te stappen naar smaakvolle biologische groenten, zelf gebakken frietjes ipv diepvries etc. jammer dat het eten aldaar slechts vulling is terwijl het voeding had moeten zijn. Oh ja, zo ook het vlees, zonder sauce smaakt het nergens na en dan zijn de sausjes ook nog eens uit een emmer van de groothandel. Doe hier iets mee!

25. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

Zoals altijd een leuk en gezellig restaurant waar je echt goed kunt eten. Het vlees is van een goede constante kwaliteit, lekker voorafje en nagerecht. Allemaal smaakvol, leuke presentatie opgemaakte bordjes etc.
    Kortom een acht als waardering en als je in de buurt van Steenbergen bent kan ik je dit restaurant tippen.

26. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Hajé De Aalscholver

Op de kaart staat ‘ we maken zoveel mogelijk gebruik van biologische producten’ en dan vraag ik mezelf gelijk af hoeveel best er dan wordt gedaan, is dat 1% of 80%… het roept nou niet een gevoel van biologische passie bij mij op want anders was de tekst en passie iets van ‘wij gebruiken alleen volledige biologische producten’. Zodra je eten bestelt staat het binnen een paar minuten op tagel, ziet er erg standaard uit en lijkt weinig op biologisch of verse bereiding. De maaltijd afgelopen donderdag, voorafje mager, sathe lekker, souce bij de sathe ongeveer 1 theelepeltje, frietjes smaakloos uit de diepvries, groente bij het hoofdgerecht was nul. Je bent onderweg en je moet eten… dan begrijpmik dat je daar stopt, maar als je gezond wil eten kan je beter vooraf even verder kijken. Overigens zijn de mensen in de bediening aardig.

27. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Eurohotel Restaurant

Iedereen weet dat je dagelijks een paar ons groente moet eten, behalve de kok van het Eurohotel, die weet dat niet. Bij het hoofdgerecht een soort van eierdopschaaltje met groente en het voorafje was de sla ook erg mager met drie cherry tomaatjes. Kleine porties en nagenoeg geen groente. Ik kon wel bij het hoofdgerecht groente bij bestellen wat niet op de factuur kwam, dat is dan weer netjes (in mijn beleving overigens normaal). Heerlijke angus biefstuk en drie hele kleine schaaltjes verschillende aardappelgarnituur waaronder smaakloze diepvries frietjes en vette aardappel figuurtjes ook uit de diepvries. Waarom geen verse zelfgemaakte frietjes? De inrichten van hetvtestaurant en de mensen in de bediening is hetgeen wat het meest aanspreekt. Bijzonder aardige hulpvaardige mensen in het restaurant, ook bij het ontbijt. Samengevat: bediening en sfeer prima, lekkere angus biefstuk, groente ver onder de maat en aardappelgarnituur is ongezond en smaakloos.

28. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Loff
    Vegetarisch Breda

Een dikke 10. Ontzettend leuk concept waarbij de koks constant bezig zijn om lekkere en vooral gezonde gerechten klaar te maken en jij vanaf een keurig net buffet je bordje kan vullen met lekkerheden. Eindelijk een restaurant die begrijpt en handelt richting gezonde voeding. Alles biologisch waardoor het ook allemaal gelijk een gezonde smaak heeft, het verschil dus tussen vulling en voeding. Heerlijk!!
    Lieve aardige mensen die er werken, je voelt je zelf gelijk welkom, leuke moderne inrichting en alles is er ook lekker schoon. We hebben er verrukkelijk en gezond (biologisch) gegeten en gaan snel een reden bedenken om weer naar Breda te kunnen gaan om onszelf te verwennen bij Loff. Wat ons betreft een unieke tent en een dikke vette 10.

29. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor De Broeierd

Op de kaart staat dat ze “zoveel mogelijk biologische” producten gebruiken! Wat is dan zoveel mogelijk? Is dat 80% van alle oroducten en doen ze echt hun best om zoveel mogelijk biologische producten te gebruiken, of is deze tekst alleen uit commerciele overwegingen opgenomen op de menukaart. Ik heb dinsdag avond 18 september aldaar gegeten en vermoed het laatste. Vooraf een kleine geitensalade, weinig salade, wel voldoende geitenkaas en een sterke smaak dressing waardoor je de smaak van de groente/sla niet proeft.....dan zal het wel niet biologisch zijn en dat voor 12,5 euro. Hamburger is ook niet biologisch, niet het brood en niet dat ene kleine blaadje salade en dat ene schijfje tomaat. Hamburger vlees smaakte lekker, voelde niet biologisch en de garnering was bedroevend slecht, vieze diepvries frietjes (bah) en een vingerhoedje sla cq garnering van de hamburger. Ook het stokbrood was van de supermarkt, te droog en supermarkt niveau kruidenboter.
    Ik ben niet enthousiast en de prijs kwaliteit verhouding is droevig. Aardige dame in de bediening, netjes, attent etc en de heer uit de bediening is iets te vrijpostig, de mensen aan het tafeltje naast mij waren gemiddeld halfvin de zeventig en bij aankomst sprak hij ze gelijk in de jij vorm aan.
    Totaal oordeel is onvoldoende.

30. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Beneden Sas
    Internationaal De Heen

Ontzettende leuke locatie, je waant jezelf ineens op een van de mooiste locaties van NL, zeker als net zoals gisteren het zonnetje schijnt en je lekker buiten kunt zitten.
    Toen ik naar binnen liep om naar de toilet te gaan veegde de bardame met een vies geel overdatum zijnde doekje de overgelopen / gesmolten slagroom van het kopje chocomel af. En dan moet jij daar met je lippen tegen het kopje aan van drinken. Dan snap je dus helemaal niets van hygienne binnen de horeca, dat je op deze manier met je gasten en hygienne omgaat is niet te begrijpen. SMERIG. Ze keek mij aan alsof ze zich betrapt voelde en dat is natuurlijk nog erger omdat je dit dan bewust met een smerig diekje diet, bah.
    De koffie was qua sterkte net voldoende en de brownies waren veeeel te zoet, veel te veel ongezonde suiker in.
    Ik heb niet veel vertrouwen in de kwaliteit, en dan bedoel ik gezond en biologisch, van het eten en de eigen keuken aldaar. Fantastisch plekje om eens langs te fietsen, maar vwb eten en drinken is mijn ervaring duidelijk (wellicht thermos kan koffie meenemen en genieten van het uitzicht).

Meer activiteiten