Voor de deur.

• OV

Alle bussen richting centrum.

Bezorgrestaurants in de buurt van Lades

Online eten bestellen

zo lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00

1312044012 100
1320180114 89
1629351999 73

1. We hadden lunch, kipsalade was berg komkommer, tomaat en een verdwaald stukje sla. Niet gekruid, halve kipfilet bovenop in kleine stukjes, ook niet gekruid. Doorgegeven aan de bediening, zouden het doorgeven aan de keuken, we hebben verder geen reactie gehad. eten laten staan.
    Jammer, was in het verleden goed.

3,9
  2. Inmiddels komen we al weer 10 jaar hier over de vloer en er is in die tijd weinig veranderd. Dat is grotendeels goed, maar hier en daar zie je wel dat e.e.a. qua inrichting aan het slijten is. Een kleine update zou welkom zijn.
    Wat er wel veranderd is, is dat je niet meer het complete menu kan bestellen tijdens de lunch en ze nu een lunchkaart hebben. Jammer, want vrouwlief had zin in Manti. Uiteindelijk hebben we allebei voor een pide gekozen en die waren dik in orde. Lekker op smaak en goed gevuld.
    De bediening was correct (iets minder enthousiast dan "vroegâh").

3. Stef

4. Wij hebben prima gegeten maar om 21:25 werd ons verteld dat de zaak om 22:00 sloot en dat we dan weg moesten. Om 22:10 werd de rekening gebracht zonder er om te vragen. Wij zijn de deur uitgekeken door de serveerster terwijl om 21:45 er nog mensen begonnen met eten. Wij gaan niet meer naar Lades! Zeer onaangenaam afscheid!

5. Vandaag besloten we (4 man) om Turks te gaan eten. We waren de enige gasten 16 uur. Toen we de bediener vroegen ons iets te bevelen met Bulgur trok hij een WAT-Bek en antwoordde dat Bulgur Adanakebab is slechts als broodje te krijgen, geen schotel dus en .... bla bla bla.
    Wij besloten toen om een andere Turkse restaurant de zoeken die EN Bulgur EN de Turkse manieren ken.

6. Gisteren, vrijdag, gegeten bij Lades. Wellicht dat de drukte het personeel en de keuken dan parten speelt.
    Nauwelijks hadden we besteld, of de "amuse" van hét huis werd opgediend en nog geen tel later het hoofdgerecht. Dit was echt héééél snel. Het eten, Doner Iskender en een Tilapia werden lauw geserveerd, alsof de schotels al even klaar stonden.
    Als je het personeel dan ziet hollen van hot naar her, een manager die druk gebarend hen aanstuurt, je de gerechten belachelijk snel krijgt geserveerd, dan krijg je echt het beeld van een vreetschuur, waar je snel plaats moet maken voor de volgende.
    Tenslotte, wat moet je denken van een bediende die zegt bij het bestellen van Dorade vis, dat je dat niet moet doen omdat die vis hier niet lekker is en je beter Tilapia kunt bestellen, en bij het nagerecht Lades, ons groot gelijk geeft dat we ipv Turkse koffie, vragen om thee en gewone koffie, en zegt dat hij de Turkse koffie ook vies vindt. Geen aanwinst voor je bediening zou ik zo zeggen.

Er zijn echt betere Tukse restaurants in (omgeving van) Breda te vinden

Wim

4,7
  7. jwbosman

Prima kwaliteit van het eten en de bediening is werkelijk een verademing. Kom beslist terug.

8. Guven Senturk

9. Yasemin Cik

10. Ben er vaak geweest om te eten en elke keer met een blije lach weggegaan. Altijd vriendelijk, geen problemen. Sfeer is perfect. Eten is altijd lekker en de prijzen zijn goed. Het is een schoon restaurant om in te eten.

11. Weekend breda, moe, in de avond binnen gevallen in lades. Het was druk (zaterdag), niet gereseveerd en volgens de gastvrouw enkel tafeltje vrij vlakbij de keuken en de ingang, slechtste plaats in de zaak. Waren moe dus toch maar gedaan. Het rare was dat er diverse tafels vrij waren. Na ons kwamen diverse Turkse mensen, ook niet gereserveerd konden we horen, die zonder problemen wel een goede tafel kregen. Het eten was trouwens prima. Groet Theo Astrid

12. Zaterdag erg goed gegeten hier. Schappelijke prijs, goed voedsel en een leuke bediening met het Turkse meisje als top gastvrouw. Mijn complimenten aan de zaak!

13. Op een zondagavond hier gegeten met twee. Druk in dit restaurant, geen tafels meer vrij toen wij om 6 uur binnen kwamen. Bediening is erg vriendelijk. Eten was erg lekker, goede porties, na een voor- en hoofdgerecht geen ruimte meer voor een toetje. Zeker een aanrader en wij gaan hier nog een keer terug heen.

14. Lekker gegeten met z'n vieren, echter na recencies te hebben gelezen wel iets meer verwacht van de keuken. Eten was niet echt bijzonder, hoeveelheden vielen wat tegen en eten van twee van ons werd lauw opgediend. Weleens lekkerder Turks gegeten, we misten de sfeer een beetje. De bediening was goed, hoewel iets meer om je heen kijken of er nog iets gewenst is wel prettig zou zijn. Het kost nogal wat moeite als je een drankje of nagerecht wil bestellen. Kortom leuke avond gehad maar niet zo snel voor herhaling vatbaar.

15. Heel erg lekker, vriendelijk personeel. Omdat ik moet gluttenvrij eten, werdt voor mij alles in apparte schaaltjes geserveerd. Heel erg attent en begupzaam. Ik ben dik tevreden. Eten is vers en met zorg gemaakt. Echt een aanrader voor een lunch of dinner. Zelf kom ik nog zeker terug.

16. Fam. van Middelkoop

Vanavond voor het eerst bij Lades gegeten, en we waren aangenaam verrast.
    De service was prima, een team wat erg zijn best doet om het je naar de zin te maken. Prijs/ kwaliteit een 10.
    Als we dan toch een minpuntje moeten benoemen dan zou dat de akoestiek zijn, komt wat rumoerig over, maar dit weerhoudt ons er zeker niet van om hier een keer terug te komen, het eten was er heerlijk.

17. Afgelopen week zijn mijn vrouw en ik er voor de eerste keer gaan eten en we waren niet zo tevreden. Het restaurant ziet er modern en sfeervol uit, de bediening is vriendelijk maar het eten (waar we voor kwamen, toch?) was niet om over te spreken. Het brood was smaakvol maar met boter, ik verwachtte eerder een soort yoghurtdip. De rijst was kaal en de aardappels erg zout, de salade minimaal met wederom een saus ipv een natureldressing van olie met zout ed. Natuurlijk valt over smaak te twisten maat ik had meer puurdere ingredienten verwacht zoals men ze in Turkije gebruikt. Het lijkt veels te veel zijn aangepast aan de nederlandse standaard. Ik hoop dat dat veranderd want ik zou graag de volgende keer positiever schrijven.

3,7
  18. Heel jammer, maar ik vond het een enorme teleurstelling. Kindermenu was veel te scherp, voorgerechten, tja, wat zal ik daar over zeggen? Het hoofdgerecht was echt niet te eten. We zijn heel snel vertrokken. Ik snap niet dat de recensies zo goed kunnen zijn. Ik houd ontzettend van de Turkse keuken, maar hier zal ik niet meer terugkomen.

19. Ik vond het eten zeer matig, de service was te langzaam. Er was niet tot nauwelijks sfeer. En de prijs kwaliteit vond ik slecht. Ook was de locatie niet optimaal, we zaten naast een garage waar je de auto's kon zien staan. Ook klopt de website niet helemaal.

2,8
  20. Jessie van den Broeke & Peter Lentz

Wij als verwende...., kunnen alleen zeggen; Absoluut top!
    Complimenten aan Dhr & Mvr. Ozkan en hun team.
    Afgelopen tijd hier meerdere malen plezierig een vorkje mogen prikken. Zeer gevarieerde kaart met voor ieder wat wils: vlees,vis of vegetarisch met hoge kwaliteit. Zeer plezierige ontspannen gastvrije sfeer, vriendelijke bediening met een service die niets te wensen overlaat staan borg voor veel plezier zowel 's avond, als 's middags voor de lunch.

Tip: De ongewoon goede kwaliteit en gastvrijheid hebben gemaakt, dat velen dit pareltje onder restaurants inmiddels ook ontdekt hebben en het dus verstandig is even te reserveren om teleurstelling voorkomen als je hier met een clubje mensen wil gaan eten.

21. P.van Groezen

Ter gelegenheid van ons 40 jarig huwelijk hebben we hier gegeten. Overheerlijk was het, gezellig heerlijk eten, goede ontvangst en prettige bediening,uitstekende wijn dat alles voor een redelijke prijs
    In een woord geweldig!!.! Super, we hebben genoten.
    Een aanrader voor iedereen.
    Mij zullen ze hier zeker terug zien.

22. Eindelijk weer eens een restaurant waar je je echt gast voelt. Leuke en spontane bediening. De schappelijke prijzen in combinatie met een leuke opmaak van de borden zorgen in combinatie met de vriendelijke bediening dat je ' waar ' krijgt voor je geld. Aan de lekkere huiswijn merk je al dat er geen concessies worden gedaan op de kwaliteit. Een aanrader voor iedereen die voor een goede lage prijs/kwaliteit verhouding willen gaan eten.

23. In het eerste jaar van dit restaurant in Breda hebben wij daar diverse malen gegeten. Wat ons opviel was de attente bediening en de uitstraling van het interieur. Het eten was altijd prima in orde niet alleen de kwaliteit maar ook de prijs die betaald moest worden.
    Vandaag hebben wij kennis gemaakt met hun lamsvlees en dit was een openbaring, kwaliteit,presentatie en prijsstelling.
    Ik begrijp nu waarom je altijd moet reserveren.
    Dit adres moet gekoesterd wordend.j. Ots, Bredaze

24. We zijn met Bevrijdingsdag met een grote groep gaan eten, gezellige ambiance, voortreffelijk eten en een geweldige bediening, prijzen zijn betaalbaar, een grote aanrader!!

25. Mario en Astrid

We gingen gisteravond spontaan uit eten en kwamen terecht bij Lades. We kwamen om 18:00uur binnen en er was maar een tafel beschikbaar tot 19:30uur. En we hadden een lekker voor en hoofdgerecht gevonden op de kaart en besteld. Het ging al onze verwachtingen te boven het was geweldig lekker en goede porties. Na het hoofdgerecht zaten we nog binnen de tijd en konden we nog een toetje bestellen, was ook al grandioos. Kortom een topper in Breda met orginele en lekkere gerechten. We gaan zeker nog vaak terug, ook omdat we daarna nog ff een afzakkertje kunnen nemen bij De Bommel.

26. Ghislaine

Met een groep van 6 personen wezen eten. Er is een stadstuin waar je met goed weer kunt zitten en ziet er knus uit.
    Bediening erg behulpzaam en volgens de etiquette, dat zie je ook niet overal. We vroegen om een mix van voor- en hoofdgerechten omdat we verschillende dingen wilden proberen en dat was geen probleem. Er was echt voldoende voor iedereen en super lekker. De prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde! Ik kom zeker terug, echt een aanrader.

27. Heerlijk gegeten vandaag! Vriendelijke gastheer!
    Gezellige sfeer en natuurlijk niet te vergeten
    Vriendelijke prijzen! Absoluut voor herhaling vatbaar

28. Rian enMarina

Warme en gezellige uitstraling, mooi en net restaurant. Ontzettend vriendelijke bediening, prijs/kwaliteit helemaal goed! Heerlijke gerechten. Wij komen zeker terug.

29. Ik heb de afgelopen twee maanden 5 keer bij Lades gegeten. Het eten smaakte heerlijk. De porties waren perfect en op de presentatie heb ik niets aan te merken. Qua bediening loopt het nog niet helemaal lekker (bestek vergeten, het gerecht van mijn partner kwam 5 later dan dat van mij.) Maar ondanks deze opmerkingen over de service blijf ik een vaste klant. Het eten wordt bereidt zoals het hoort. Lekker kruidig en vol van smaak.

30. We hebben Izmet beloofd, om vaste bezoeker te worden nadat we de eerste keer bij hem gegeten hadden.
    Dat is uitgekomen, inmiddels eten gemiddeld 2 x per maand bij hem.
    Elke keer een warme ontvangst, top bediening en heerlijk eten!
    Izmet en de hele staf ( uiteraard ook de fantastische kok) tot de volgende keer.
    Groeten Kay & Yapi

31. Ik ben/was geen fan van lamsvlees maar bij Lades heb ik zowel bij het voor als hoofdgerecht de specialiteiten van het huis genomen. Het hamburgertje heb ik laten liggen omdat deze (voor mij) te sterk gekruid was.
    De rest is echt een aanrader, erg lekker.
    En dat voor een lage prijs, 2 personen 41 euro zonder drinken.

32. We waren twee weken geleden nog in Turkije en waren erg benieuwd naar dit nieuwe restaurant. Eerlijk is eerlijk, we hebben hier nog lekkerder gegeten als in Turkije zelf! Ongelooflijk, echt! Gezellige sfeer, aardige bediening.

Klein minpuntje, we zaten een beetje op de tocht, de deur werd wel dicht gedaan op onze vraag, maar met vertrek van gasten kreeg je wel een koude wind over je heen. Ook was het hoofdgerecht van mijn vriend er 5 minuten eerder dan het mijne. Welgemeende excuses gekregen hiervoor. Maar verder echt top. Heerlijk gegeten, goed gevulde borden en de prijs is zeer acceptabel!

33. Loek en Iris

We voelden ons al meteen welkom in het restaurant. We waren net terug uit Corfu en wilden die meditteraanse sfeer nog even vasthouden. De locatie en de inrichting, de muziek en de bediening waren ongekend!
    Toen we bestelden, wisten we niet wat ons overkwam: grote porties en dat voor een kleine prijs! Helaas is het ons opgevallen dat bij ons tweede bezoek aan Lades de porties ineens een stuk kleiner uitvielen. Wij dachten dat het lag aan het soort gerecht dat we hadden besteld doch bij het derde bezoek aan Lades viel mijn bestelling zefs erg tegen, een grote teleurstelling....de portie aardappelen of rijst waren miniem en hetgeen ik had besteld (vegetarisch) was ook weinig en bestond overwegend uit uien. Jammer, heel jammer, daar de bediening heel goed is en met die echt vriendelijke Turkse gastvrijheid waar menig Nederlands restaurant nog veel van kan leren.
    Daar wij mensen zijn die niemand voor het hoofd willen stoten, en juist omdat ze zo aardig zijn bij Lades, vinden we het moeilijk kritiek te uiten omdat het eten op zich geweldig smaakt. Er moet ons toch wel van het hart dat we juist zijn teruggekomen omdat de prijs/kwaliteitsverhouding zo goed was en dus ook de hoeveelheid zeer goed was. We zouden dan ook een tip willen geven aan degenen die de maaltijden samenstelt en dat is nl. dat met relatief goedkope ingredienten men toch al een heel eind komt zodat men met die ingredienten toch de porties mee gemaakt kunnen worden die we van Lades zijn gewend in het begin. Immers was dit een meerwaarde voor Lades en we zouden het jammer vinden dat die formule zoals we dat bij ons eerste bezoek ervaarden, niet meer gehandhaafd zou worden.

34. Op het eten hebben we geen op of aanmerkingen dat was gewoon heerlijk. Maar kindvriendelijkheid hebben wij gemist enige kindvriendelijke wat wij hebben ervaren is een kinderstoel?! Bediening was een chaos we kregen steeds het eten in gedeeltes, bijvoorbeeld hoofdgerecht zonder de rijst aardappels en salades en dan zagen w de bediening een andere tafel afwerken en dan pas weer terug naar onze tafel, kortom een zooitje. Voor een van ons was het de tweede bezoek aan dit restaurant, maar ook dit keer was het eten heerlijk maar al het andere onacceptable. Jammer maar voor ons niet voor herhaling vatbaar

35. Ik heb er afgelopen week gegeten met mijn vriendin.. en ik moet zeggen dat het een nette turks restaurant is! Eindelijk vinden we de turkse gastvrijheid en heerlijke turkse gerechten in Breda, kortom een zekere aanwinst voor de beste binnenstad! Ik vind persoonlijk ook nog dat het restaurant op een fantastische manier ingericht is!

Bedankt Lades, tot snel :)

36. Karin en Chris

Wat hebben wij heerlijk gegeten zeg! Verassend goed! Echt hoe Turks eten hoort te smaken. Complimenten aan de kok! En wat een gevulde borden!
    Ontzettend aardig en behulpzaam personeel en een goede sfeer binnen. Erg leuk ingericht en de tuin is erg sfeervol geworden.
    Aanrader!!

37. Schitterend nieuw restaurant in Breda. Heerlijk Turks eten, op autentieke wijze, gemaakt en geserveerd. Zeer behulpzame en vriendelijke bediening.

Een restaurant om zeker terug te komen. Een aanrader voor iedereen.

38. Symbiose groep

We hebben met z'n achten heerlijk gegeten bij Lades.

Een van onze gasten is allergisch voor knoflook en hij kreeg een apart voorgerecht, zonder dat we erom gevraagd hadden.

Wij zullen zeker vaker hier gaan eten.

39. We hebben hier nu al 2 keer gegeten en vinden het allebei super je proeft echt autentiek Turks eten zoals het hoort te zijn puur en vers en met veel liefde klaar gemaakt en dan niet te vergeten de gastvrijheid ja echt Turks super gewoon.

En het restaurant de inrichting is ook echt geweldig heel mooi en sfeervol.

Nog bedankt voor jullie gastvrijheid en het heerlijke eten onze complimenten hiervoor aan de kok.

En wij worden vaste klant en hopen nog vaak bij jullie te eten.

40. Afgelopen week voor het eerst gegeten met mijn nichtje. Sfeer is goed. Gezellig en mooi ingericht. Vriendelijke mensen en een erg vriendelijke gastheer.

Het eten? Geweldig! Zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt voor een gezellige en vooral erg lekkere avond.

41. 29-8-11

Zonder reserveren naar binnen.

Men wilde me helpen met wisselgeld voor de parkeermeter en dit gaf direct een gevoel van welkom.

Heel mooie moderne aankleding, perfecte bediening en dan het eten.........uit de kunst.....lekker, prachtig op de borden.....niks en dan ook niks op aan te merken.

Ismet Özkan bedankt en tot snel, we worden vaste klant.