Uitzonderingen

1382022946 63
1483820818 69
1534719753 78
1543202909 80

1. Altijd lekker eten bij Sirtaki, vlotte en vriendelijke bediening en nog steeds gunstig geprijsd. Probeer ook eens de ovengerechten i.p.v. de geijkte gyros. De stifado is echt heerlijk.

2. Fred Rensen

Altijd goed eten daar

3. Heerlijk gegeten.
    Mooi geworden!

4. Ruime keuze van heerlijke gerechten. Bediening is super vriendelijk en luistert naar de klant.

5. Carola Kras

6. Th Welsing

Lekker gegeten wel veel eten. Als je ouder wordt kan je niet zoveel meer op. Verders goede en vriendelijke bediening zeker als je zelf wat van de Griekse taal machtig ben.

7. We hebben weer heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid.

8. Van Berkum

Gezellig restaurant met heerlijk eten en lekkere imyclicos wijn. Een echte aanrader.

9. Heerlijk gegeten.
    Lekkerste giros ever!

10. Ton van den Berg

Altijd gezellig en prima eten.
    "sharen" is beter voor de niet al te grote eters.

11. Annemarie

Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.

12. Peter Hübner

13. Voor het eerst naar sirtaki nooit meer. Kreeg de indruk dat ze zo vaak mogelijk je tafeltje wilde bezetten. Ik had nog salade en mijn vriend was zijn laatste stukje vlees aan het kauwen en de borden werden al weggehaald.
    De borden waren trouwens ijskoud, en het eten koelt daardoor snel af.
    Ook de rijst was lauw en koud van binnen.
    Toch maar een dessert genomen, beter niet kunnen doen.
    Het kwam met bord en al uit de vriezer dus ijs en ijskoud en duidelijk al op voorhand gemaakt. Alles wees erop dat de omzet van de avond zo hoog mogelijk moest zijn.

14. We komen geregeld omdat het ontzettend gezellig is een goede sfeer en zalig eten

15. Yvonne vd Berg

Wij eten vaker bij Sirtaki in Breda en het bevalt ons prima

16. Prima gegeten, en leuke, aardige bediening die ook nog praatje maakten. Het was eerder best druk, maar toen wij gingen eten al (voor Nederlandse begrippen) wat later dus misschien hadden ze daarom ook net iets meer tijd. Het was iets te veel het eten, en aangezien ik het zonde vond om weg te gooien kregen we een doggy bag mee.

17. M. Albersen

Lekkere traditionele Griekse gerechten voor een betaalbare prijs. Ambiance is rustig en gezellig, niet overdadig.

18. Op donderdag 27 oktober 2016 geweest. De bediening was onpersoonlijk. Ik nam het duurste gerecht van de kaart, werd ondanks dat het redelijk druk was binnen 5 minuten geserveerd, ossenhaas, varkenshaas en lamshaas nr 72 hoofdgerecht € 27,50. Vlees ossenhaas met dikke vetrand, varkenshaas met zichtbaar spiervlies erop, pff. Nadat ik hier een opmerking over maakte kwam een medewerker mij vertellen dat ze nooit klachten hadden op arrogante toon, jammer. Hij liep vervolgens gewoon weg. Na weer klagen kwam hij terug om zijn gelijk te halen. Ossenhaas zit vet aan en zitten pezen in zegt ie. Na flinke discussie niet betaald, jammer hey.

19. Lionel wozniak

Altijd lekker en veel eten. Zeer uitgebreide kaart. Keuken is zeer schoon.

20. Ik was vaste klant bij Sirtaki in Breda. Wij waren er vaak met mijn vriend. Het was zeker na 16.00 uur, wij waren klaar met shoppen en toen kregen we honger. Het restaurant was helemaal geopend en toen kwamen er nog meer klanten bij. We kregen koud en droog eten! Van vorige dag zeker!? Ik heb tegen de restaurateur gezegd dat ons eten koud was bij de kassa en toen kregen we 30 cent korting! Belachelijk!

21. Heden avond hier geweest. Ik wilde eerst zetten hier gegeten, maar dat hebben we niet. Bijna alles laten staan. Vlees was op een grote schaal gekwakt, alles smaakte naar het zelfde flauw, taai en droog. Dit heeft niks met Grieks eten te maken! Totaal geen kwaliteit en geen aandacht besteed aan het bereiden van het vlees. Ze konden bijna de hele schaal weer mee terug nemen. En dan nog vragen heeft het gesmaakt? Nooit meer, was een tegenvaller en dan 60 euro moeten betalen voor dorge lappen taai vlees op een schaal gesmeten. Ga je schamen en noem je zelfs geen Grieks restaurant! Schande voor echte Grieken.

22. Ron van Haarlem

23. Thijs en Eline

Het was erg druk op de zaterdagavond voor valentijn dat wij een tafeltje hadden bij Sirtaki. Doordat het druk was, was het personeel erg rommelig. Vaak vragen of je nog wat te drinken wilt terwijl je net hebt besteld bij iemand anders, veel servies laten vallen maar ze waren heel vriendelijk en gastvrij.

Het eten was lekker en ze hadden veel keus. Helaas was de vegetarische kaart beperkt tot 1 gerecht. Wat ik eerder las in recensies klopt wel, het is op zo'n drukke avond echt een bedrijf dat zodra je je gat van je stoel tilt deze schoonmaakt zodat de volgende kan zitten. Wij hebben ons daar echter niets van aangetrokken en lekker lang getafeld met koffie en gebak na.

Al met al lekker eten tegen een goede prijs, het personeel is lief en staat je goed te woord en de sfeer, ja die maak je zelf!

24. Eten was best goed, maar op zaterdagavond kun je niet gezellig na borrelen omdat de volgende gasten al staan te wachten..

25. Eten was zoals altijd goed. Ruime porties en betaalbaar. Echter als het wat drukker begint te worden en er mensen stonden te wachten op een tafeltje, kreeg je het gevoel dat je eruit gekeken wordt. Om de 2 minuten liep de bediening langs om te kijken of ze iets af konden ruimen. Echter werd er niet gevraagd of je nog iets wilde drinken. Behalve als je om de rekening vroeg waren ze er binnen een paar tellen.

Jammer dat hierdoor je algemene ervaring minder wordt. Als het rustig is kan je hier in een prima sfeer heel lekker eten!

26. Tijdens Sambafestival hier gegeten. Ik vond het erg matig, ga ook niet meer terug. Veel gejakker, snel afruimen, niet gezellig. Eten ook matig, ben beter gewend van Griekse restaurants. Jammer.

27. Reeds 2 keer eerder geweest, vanwege goede ervaring gisteren wederom met ons gezin hier gegeten. Vriendelijke bediening, ruime keuze op de kaart voor normale prijzen, porties ruim voldoende, erg lekker gegeten! Wanneer we in de buurt zijn komen we hier zeker terug!

28. Middenin het centrum gelegen, prima Grieks restaurant. Van de inrichting moet je houden: kitsch Griekse stijl met dito achtergrondmuziek, maar dat heeft ook wel iets. Ouzo van het huis en prima, prettig geprijsde huiswijn. Uitgebreide kaart. Beiden een mixschotel genomen, prima bereid en smakelijk. Erg lekkere, frisse tzatziki. Uiterst vriendelijke bediening en normale prijzen.

29. We zijn met de hele familie (11 man) gezellig bij Sirtaki wezen eten. Alles smaakte weer zoals vanouds alleen viel het ons op dat de porties deze keer flink kleiner waren dan voorheen. Waar we vroeger eigenlijk altijd het dessert moesten overslaan, was daar nu wel ruimte voor.
    Op zich geen probleem natuurlijk, alleen hadden wij een flinke eter bij ons die dus hierna nog met wat honger vertrok. En dat zijn we hier niet echt gewend. Sommige borden hadden ook deels warme Gyros en wat lauwere Gyros. Alsof ze wat moeite hadden de hele tafel in een keer van eten te voorzien.
    Begrijp me niet verkeerd: Het eten was verder lekker en we zijn uitermate vriendelijk geholpen. Ook wanneer er een dessert gedeeld werd, werd deze netjes met 2 stuks servies aan tafel gebracht. Maar hopelijk zijn de volgende keer de porties weer wat we gewend zijn en de temperatuur van het eten ook.

Eén vorige recensie
  30. De ontvangst was hartelijk, zoals altijd. Het eten, we waren met 4 personen, was weer erg goed. De service, zo correct en hartelijk, kan niet beter. Tot vrij laat gebleven maar niemand kijkt je de deur uit. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houd in een leuke en warme omgeving met prettig personeel. Helemaal top.

Marc

31. Typisch grieks restaurant. Veel eten en voor je het weet sta je weer buiten. Opzich allemaal goed, maar niks bijzonders. Wel prijzig voor een Grieks restaurant.

32. Prima Griek. Heel veel vlees (voor mij te veel) maar wel erg lekker. Personeel is erg vriendelijk en persoonlijk. De Griekse sfeer zit er goed in door de aankleding en de muzikale noot op de achtergrond.

33. Het beste Griekse restaurant van West-Brabant. Zonder twijfel. Alles is even lekker en de bediening is over het algemeen vriendelijk. Alleen lijkt het de laatste tijd alsof de porties kleiner worden en de prijzen omhoog gaan. Dat is jammer. Ook staan de tafels vrij dicht op elkaar.

34. Ron van Haarlem

35. Peter en Ans

Weer heerlijk gegeten vanavond. Prima vlotte bediening. En lekkere wijn op de kaart!

36. TEGENVALLER.. vandaag buiten op het terras bij Sirtaki gegeten en is echt tegengevallen. Vlees was half gaar en ook niet echt lekker (kruiden doen veel) en dan een schaaltje tzatziki bordje met een blad sla en een schep tzatziki erop) voor 6 euro... best wel aan de prijs voor een schep yoghurt met wat kruiden. Ik kan er niet meer van maken dan dat het enorm is tegengevallen en dat ik Sirtaki niet kan aanbevelen.

37. Een dagje shoppen in Breda en aansluitend ergens lekker eten. Gegeten in een Grieks restaurant: Sirtaki aan de veemarkt. Het eten was prima, goed van smaak en overvloedig in vlees. Maar die drukte om je heen. Wij hebben nog nooit meegemaakt dat mensen zoveel geduld hebben en in de rij staan, tot wel naar buiten toe, om te wachten voor een vrije tafel. De zaak was voortdurend bezet en dat vonden we niet echt prettig omdat het een komen en gaan was en dat gaf alom drukte.
    Uit eten gaan omvat voor ons iets meer dan het eten alleen, nl. sfeer, wederzijdse aandacht en hoorbare muziek.

38. Wij hebben altijd graag bij Sirtaki gegeten, maar de laatste keer waren we niet tevreden..
    Bediening was ronduit slecht!
    Eten was altijd goed, nu was mijn favoriet schotel niet te eten!!
    De giros was droog en souvlaki hard en droog en ook nog eens koud.. mij zie je hier niet meer, veel succes met prutsen meneer de Griek.

39. Gezellig Grieks restaurant in Breda, goede vriendelijke bediening, heerlijk eten, ook voor kinderen (wij hebben tieners).

40. Op uitnodiging van vrienden uit Nijmegen wezen eten. De voorgerechtjes waren redelijk. De pittige feta bleek een soort feta mousse te zijn die verre van pittig was. Het brood wat geserveerd werd was duidelijk niet vers.
    De hoofgerechten waren goed van temperatuur en hoeveelheid maar miste smaak.

We kwamen tot de gezamelijke conclusie dat het niet geweldig was en we zeker beter Grieks gegeten hebben dan bij Sirtaki.

41. v/dKruyssen

Reeds jaren vaste klant bij Sirtaki. Alleen de laatste keer niet tevreden. Wij aten met vier personen. Voorgerecht en hoofdgerecht prima in orde.

Bij het nagerecht vroeg ik of men een een klein dessert had i.v.m. suikerziekte. Zij serveerde mij een dessert, 1 bol vanilleijs.

Niets op aan te merken alleen zag ik later op de rekening dat zij daar maar liefst 6 euro voor gerekend hadden.

Wij voelden ons achteraf opgelicht en teleurgesteld. Dit flik je niet bij (vaste) klanten! Het is bekend dat restaurants de winst uit het dessert halen. Maar dit ging mij te ver en ga voortaan ergens anders eten.

42. Altijd goed eten en de sfeer is er goed.

De mensen die er werken doen dit met veel liefde en passie.

Kortom wil je lekker Grieks en zeer gevarieerd eten....

Sirtaki.

43. De eerste keer gegeten bij Sirtaki in Breda. Het restaurant was afgeladen vol maar door meer dan voldoende rondlopend personeel ging alles vrij vlot. We kwamen niks te kort en het eten was prima! Het blijft bij de Griek wel relatief snel eten omdat het niet erg warm wordt opgediend.

44. Han en Ria

Vandaag, 11-06-2011, een tafeltje gereserveerd.

Een keuze gemaakt uit de zeer gevarieerde kaart. Onder het genot van een glaasje Ouzo en huiswijn drie kwartier op onze bestelling gewacht. Bij navraag bleek deze niet aan de keuken te zijn doorgegeven. "Erg druk" was het excuus. Wij vinden dit geen excuus. Het personeel liep wel 6 keer langs om te kijken of alles in orde was; had dus op moeten merken dat wij onze bestelling nog niet hadden gekregen, druk of niet druk. Wij hebben verder niet gewacht. Er werd ook geen moeite meer gedaan om ons a.s.a.p. van onze bestelling te voorzien. Jammer.

45. Gisteren was het weer eens mooi weer en het nodigde heel erg uit om lekker op een terrasje wat te gaan eten, dus... weer naar onze favoriete Griek in Breda & omstreken.

De specialiteit van de chef besteld en wederom heerlijk genoten. Altijd alles prima klaargemaakt en veel te veel :)

46. De beste Griek in Breda.

Het eten is er zeer goed.

De bediening vriendelijk en vlot.

De sfeer is er altijd goed.

En de prijs voor wat je krijgt heel redelijk.

Ik kom er al jaren en zal het hopelijk ook nog jaren blijven doen.

Een echte aanrader voor iedereen die van goed Grieks eten wilt genieten.

47. Ik kom hier al jaren en al jaren goed. Heerlijk eten en vlotte en leuke bediening!

48. Leuk terras.

Eten wel lekker maar erg zout! Thuis nog een halve liter water weggewerkt.

Bediening is niet erg vriendelijk.

Verder wel ok.

49. Al jaren reizen wij min. 1 x p/mnd af naar Breda (45 km).

Na vele "Grieken" te hebben geprobeerd is dit al jaren de beste.

Vriendelijke bediening.

Eten altijd hetzelfde, heerlijk.

50. Jeanine

Heel vriendelijk.

Lekkere smaken en vers. Prachtige plek en sfeer.

51. Sirtaki is er al jaren, en is een constante. Heerlijk eten, heerlijk vlees, aanbevolen voor de vleesliefhebber. Snelle bediening, ook al zit het vol. Best sfeervol ook en zo naast de Grote Markt. Ik kom hier heel graag om nog eens te genieten maar ook weer niet te vaak, anders gaat het bijzondere er af.

52. Klazien en Chiel

Sirtaki is voor ons een vastigheidje, wij eten hier al zeker 15 jaar en het bevalt nog steeds prima. Zeker 1 keer per maand zijn wij er te vinden en genieten wij volop van het heerlijke eten en de sfeer. De smaak van de diverse gerechten is top en wij kunnen dan ook de Thessalonikischotel en de Sirtakischotel van harte aanbevelen.

53. Marius en Lilian

54. Goed eten, achtertuin is geweldig en aardig personeel.

55. Komen al jaren meerdere malen bij de Sirtaki! Zoiezo met mijn verjaardag; een heerlijk restaurant, geweldige ambiance en lekker eten!

2 vorige recensies
  56. Hans en Peggy

Gaan regelmatig bij Sirtaki eten, omdat de smaak van het eten altijd goed is en de kwaliteit constant is. Vooral de gegrilde visgerechten zijn voortreffelijk. Voelen ons daar erg thuis. Wij zij niet de enige die dit vinden, want het is er altijd goed bezet. Een aanrader!

57. De eerste keer dat ik met mijn partner uit eten ging, was dat hier bij Sirtaki Breda.
    Sindsdien kan het niet meer kapot, dus helemaal onbevooroordeeld zijn we niet.
    Desalniettemin: Eten is altijd erg lekker, altijd nette en vriendelijke bediening, de wijn is voortreffelijk en over de prijs zul je ons nooit horen klagen!

58. Wel redelijk duur, maar schotel 63 is zeker de moeite waard.

De nieuwste recensie
  59. Van Lijf,

Wij, echtpaar 30+ uit Den Haag, hebben hier hedenavond op doorreis gegeten. Zij had Gyros en hij de Apollo-schotel; smaak was goed, maar beide werkelijk dóódziek thuis! Hebben gebeld omstreeks 00.00u naar het restaurant om de keuken te waarschuwen voor mogelijk bedorven vlees, maar er werd niet opgenomen. Vreselijke ervaring helaas. RvL