ma lunch 12:00 - 14:00 diner 18:00 - 21:30
di lunch 12:00 - 14:00 diner 18:00 - 21:30

Landgoed Wolfslaar is gelegen aan de zuidrand van Breda in een stoer aangelegd openbaar park. In het voormalige koetshuis bevindt zich ons moderne, met een Michelinster bekroonde, à la carte restaurant met een eigentijdse keuken. Hier staat onze chef-kok Maarten Camps met zijn keukenbrigade. Hij weet welke ingrediënten nodig zijn om u iedere keer weer verbaasd te laten staan over zijn verrassende heerlijke en eerlijke menu’s, streekgerechten en seizoensgebonden producten.

Wanneer u met een select gezelschap uit eten wilt gaan, hebben wij een intieme salon waar u in besloten sfeer van uw etentje kunt genieten. Zodra het weer het toelaat, serveren wij uw lunch of diner op ons prachtige terras met uitzicht over ons landgoed.

Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze website. Hier staat tevens onze menukaart en wijnkaart. Maar aangezien op een menukaart met alleen tekst het visuele aspect van een gerecht ontbreekt, hebben wij deze door middel van een video tot leven gebracht. Bekijk deze video door onderstaande link te kopieren en te plakken in de adresbalk van uw internetbrowser:

Met veel plezier presenteren wij u door middel van deze videofilm een impressie van de gerechten die u tijdens de komende maanden op onze menukaart mag verwachten.

• EV-oplaadpunt

1292219989 79
1315194501 86
1320938130 89

1. Fred Roelfsema

Weer super gegeten met zeer verrassende combinaties en smaken. Ware smaak bommetjes in de diverse tussen gerechten. Ook vegetarisch zeer origineel en volle smaken. Tot gauw.

2. Gisterenavond genoten bij Wolfslaar van een heerlijk en verassend diner. Vanwege mijn verjaardag ontving ik een email met een speciale kortingsactie. Gedurende de periode rondom mijn verjaardag kreeg ik korting op verschillende menu's. Vandaar was dit een leuke actie om 1 van onze favoriete restaurants weer eens te bezoeken. Wij werden hartelijk welkom geheten en gefeliciteerd en kozen een heerlijk aperitief. Vervolgens kozen wij een 6 gangen menu met af en toe een passend glas wijn, anders wordt het voor ons teveel wijn op een avond. Na een heerlijke amuse kregen wij als eerste gang zeebaarstartaar. Dit bleek verrukkelijk fris met een Japans tintje. Vervolgens tong met o.a. zuurkool. Ook weer erg geslaagd. Bijpassend een heerlijke Franse witte wijn. Derde gerecht was een combinatie van o.a. coquilles en spinazie. Bleek ook weer erg lekker en voor mij een volstrekt nieuwe combinatie, die ik nog nooit eerder gegeten had. Het hoofdgerecht was hoen met verschillende groenten en paddestoelen. Opnieuw geslaagd. Hierbij vroegen wij een nieuwe wijn en wij kregen een Sloveense rode wijn; heerlijk nieuwe ontdekking. De sommelier kan op een zeer boeiende, enthousiaste en leuke manier vertellen over de wijn, zodat je meteen benieuwd bent naar de wijn en de wijn-spijs combinatie. Gang 5 was kaas en gang 6 een heerlijk dessert van lychee. Terugkijkend vonden wij alle gangen geslaagd en zeker een paar zeer verrassend en nieuw voor ons. De sfeer was gezellig los en ongedwongen. De timing van de gangen was voor ons ook precies goed. Al met al een zeer goede ervaring en Wolfslaar blijft 1 van de favoriete restaurants van ons.

3. Afgelopen vrijdag met mijn schoonouders gaan eten, uiteraard was de kwaliteit van het eten weer uitmuntend.
    De service was bovendien meer dan uitstekend, de gastvrouw bijzonder gastvrij en behulpzaam. Extra punten voor de sommelier, hij heeft met een knipoog onze wijnkennis op ons niveau (we zijn geen wijnkenners) weer aangevuld.

4. Een sterrenrestaurant zonder kapsones. De inrichting is mooi en warm. Ruime tafels. Het eten is top, verrassende heerlijke combinaties. De bediening is gelukkig niet te formeel en correct en ontspannen.

5. Het was bijzonder. Misschien heb ik wat meer verwacht, want je betaalt veel, maar toch de maaltijden om niet te vergeten. Het was onze 25 jaar huwelijksdag en het was fijn om met onze vrienden te zijn, maar helaas hebben we geen extra aandacht van de restaurant gekregen. Dat zouwel leuk geweest zijn.

6. Prachtige locatie, goede bediening, heerlijk eten en drinken. Niets op aan te merken.

Echter is de portionering aan de kleine kant. Wij hebben 5 gangen gegeten en dat was net aan genoeg. Een grote eter zou echt nog trek hebben bij vertrek. En als je dan 260,- voor 2 personen afrekent (in de restaurantweek!), dan mag je toch verwachten dat je je buikje vol mag eten. Ook zat het tempo er behoorlijk in waardoor we eigenlijk al vrij snel buiten stonden.

7. De ligging en de sfeer zijn super van deze ambiance. De bediening professioneel. Prijs voor wijn en spijs zijn stevig mag ook als je een ster hebt. Daarentegen vond ik de porties van mijn 4 gangen echt te klein waarvan het voor en tussen gerecht niet naar mijn smaak Hoofd en na gerecht waren van hoog niveau met fantastische wijn. Wellicht waren mijn verwachtingen te hoog.

8. Ronald Luijckx

Een fantastisch 3 gangen lunchmenu met bijbehorend bob-wijnarrangement.
    Alleen maar positieve ervaringen, hier gaan we vaker afspreken!

9. Van der Meer

Gisteren op een uiterst vriendelijke wijze ontvangen bij Wolfslaar.

Wat een geweldige ervaring. Eten: 10. Service: 10. Locatie: 9/10. Wijnen en advies:10.

Kortom: 100% genoten!!!

10. Op zaterdagavond 2 september geweldig genoten van een heerlijk 6-gangen diner. De kwaliteit, diversiteit en creativiteit van de gerechten en bijpassende wijnen (met dank aan de sommelier voor o.a. ook een lesje in terugkoelen van rode wijn) was natuurlijk al bekend maar werd nog maar weer eens bevestigd. Dank aan de chef, gastvrouw en bediening, het was mijn mooiste verjaardagscadeau!

Jan Kerstens

11. Wim D'Fonseca

Het was een vriendelijke ontvangst, goede en leuke bediening, mooie en heerlijke gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.

12. Trudy Hoeken

We hebben een heerlijke avond gehad.
    De bediening was erg prettig en met een perfecte timing
    Het eten en de wijn verrukkelijk!

13. Fantastisch! 8 Gangen van de chef met wijnarragement… Super!

14. Eten bij Wolfslaar is en blijft een ervaring, hoe vaak je er ook geweest bent. Gisteravond hebben wij mogen genieten van de viering van Maarten Camps 10-jarig jubileum.

De gerechten waren stuk voor stuk kersen op de taart aangevuld door prachtige wijnen.

De bediening was erg enthousiast en vooral de gastheer was zeer aanstekelijk.

Ook deze ervaring was er weer een waarbij ze ons totaal verrast hebben. En dat terwijl we al wat gerechten hebben mogen proeven!

Wij kijken alweer uit naar de volgende verrassing die wij mogen komen proeven!

15. Genoten van een 'heerlijk' 4-gangen Lunchmenu op het terras. Vaak is het buitenterras veel minder aangekleed dan binnen, maar niet bij Wolfslaar. Het was top, dat het eten goed is weten we wel, dan ga je letten op service en net iets extra's. Super hoe het personeel met mijn opmerking over een rokende gaste omging. We hopen snel weer terug te komen.

16. Rob

17. Barbara Brans

Wederom heerlijk gegeten. Hadden het verrassingsmenu van de chef met bijpassende wijnen gekozen. Voor mij werd een heerlijk vegetarisch menu samengesteld. De bediening was ook top en vooral erg aardig en enthousiast. Fantastische avond.

18. Hartelijk dank voor de mooie avond uit. De wijn en spijs combinatie was bij elke gang uitstekend en ook de introductie van zowel de wijn als het gerecht was perfect. De kwaliteit van de ingrediënten en de bereiding zijn uitstekend. Ik kijk al uit naar de kookworkshop as zaterdag.

19. michael

Bij ontvangst werden we op hoek van een grote tafel geplaatst, waar ook andere mensen zaten te eten. Erg onpersoonlijk allemaal. Na aangegeven te hebben dat we dit niet vonden, kregen we een plek naast de wc, ook niet echt top. De sfeer was koud en afstandelijk, om wijn moesten we bij de eerste 2 gerechten zelf vragen in plaats van dat dit aangeboden werd.

Ondanks dit, was het eten wel wat je van een restaurant met ster mag verwachten. Eten was erg lekker, de bijpassende wijnen waren veilig, niet sensationeel. Al met al een krappe voldoende, voor een restaurant dat in vergelijking met andere michelinsterren vrij duur is.

Al met al geen teleurstelling, maar zou hem niemand aanraden.

20. Voor mijn verjaardag hebben wij het verjaardagsmenu gekozen en ons laten verrassen. Het was een heerlijk samengesteld menu inclusief mooie bijpassende wijnen. De medewerkers waren zeer vriendelijk en zijn zeer goed bediend. Het is een absolute aanrader en komen zeker terug.
    Ook de locatie is prachtig en de afstand tussen de tafels prima. We kijken terug op een zeer geslaagde avond.

21. gerard jansen

Heerlijk eten, mooi gepassioneerde brigade.

22. b.pothof

Fraaie locatie om bijzondere gebeurtenis te beleven of te
    herdenken: rustige sfeer, adequate bediening en
    een smaakvolle dis.

23. Marc Spillemaeckers

Maandag, 1 mei, feestdag in Belgie en daarom was er veel gesloten. Maar wij hebben heerlijk genoten van een super lekkere lunch, zeker een ster waard. Niet alleen de bordjes waren perfect maar ook de bediening was vlekkeloos.

24. Als verrassing voor mijn vriend zijn verjaardag zijn we in Wolfslaar gaan eten! Het was heerlijk, echt lekker eten en super vriendelijke service! Zeker een aanrader om eens te doen. Wij gaan onze vrienden in België zeker aanraden om ook eens tot daar te gaan.

25. Pepijn Neger

Het eten was simpelweg verrukkelijk; Fijne smaken, uitgebalanceerde porties en diversiteit zonder wancombinaties. De bediening was zeer vriendelijk, respectvol en wist veel van de gerechten en wijnen af. Helaas werd er wel lichtelijk gezeurd over mijn allergie; hoewel het goed is dat ze er nauwkeurig mee omgingen, hadden ze na mijn duidelijke wens niet teveel moeten doorzagen over dit onderwerp. Ik zat erg gezellig, er was een leuke sfeer en de ruimte was netjes, schoon en zeker geen belediging aan de gasten. Er was echter nogal veel geluid, ze hadden grote groepen beter kunnen afzonderen van de rest. Uiteraard was het duur, maar dat was zeker terecht. Kortom: Ik was zeer tevreden.

26. Jesse en Stephanie

Afgelopen vrijdag waren wij te gast in Restaurant Wolfslaar. Van het moment dat we binnen kwamen, tot het moment dat we weg gingen; alles werd tot in de puntjes verzorgd! Ontzettende leuke en smaakvolle ervaring met goede, verse producten en waarbij we met een bijpassend wijnarrangement meegenomen werden op wereldreis. De gastvrouwen hadden inhoudelijk veel kennis en zorgde er voor dat we niets te kort kwamen. Kortom; een waanzinnige ervaring!

27. VanBrummen/VanRuymbeke

Heerlijke 3 gangen-lunch genoten bij Wolfslaar, superieure gerechten: wat een bijzondere smaken! Mooie witte huiswijn erbij en de koffie na was echt nagenieten. Mooie sfeer en zeer vriendelijke bediening.

28. Leuk om nu een keer met de Restaurantweek een diner te doen bij Wolfslaar. Met onze familie zijn we er heerlijk gaan dineren en ik blijf zeggen dat dit Het restaurant van Breda is als je echt lekker wilt eten en genieten. De gerechten waren weer verrassend en smaakvol, lekker en smullen. Bediening altijd gastvrij en vriendelijk en een gerechtje kon aangepast worden naar wens, ook weer zo flexibel en gastvrij. Wij reizen vaak in Azie waar we vaak genieten, maar bij Wolfslaar lijkt het of het hele team gastvrijheid en culinaire kennis in het bloed heeft.

29. Wij werden wederom erg verrast door niet alleen de prachtige prestentatie, maar de overheerlijke smaakverrassing.
    Op mijn vraag van oesters werd voor mij een gerecht van oesters gepresenteerd, hetgeen niet alleen heerlijk was, maar voor presentatie van mij een tien krijgt

30. M. Beukers

Ervaren amateurproever.

31. Hans Timperman

Leuk kader, geweldige keuken en professionele bediening. Een echte aanrader!

32. Petra Kuijsters

Warm en persoonlijk ontvangst, modern gastheerschap, mooi opgemaakte borden en heerlijke smaakcombinaties. De wijnen pasten ook uitstekend bij de gerechten en werden op een professionele en enthousiaste manier uitgelegd. Van het begin tot het einde genoten in aangenaam gezelschap!

33. Eveline

Alles was wederom tot in de puntjes verzorgd en we komen zeker weer terug.

34. We hebben wederom heerlijk gegeten en gedronken. Het is iedere keer weer een feestje om bij jullie aan tafel te zitten, vooral de wijn - spijs combinatie is werkelijk fantastisch. We zijn ook heel benieuwd naar de "bring your own", maar jullie kennende, komt dat vast goed!!

35. Lunch afgelopen vrijdag. Ik wandel de oprijlaan op, kom in de sfeer. Ik word zeer vriendelijk ontvangen. Dat vind ik ook de grootste kracht van Wolfslaar, de bejegening door het personeel. Heel correct, toch ontspannen en met ruimte voor milde humor. Dat voelt comfortabel aan. De entourage biedt dezelfde combinatie van stijl en ontspanning. Het eten was wederom verrukkelijk, vanwege de treffende combinatie van smaken en compositie. Verrast en bevestigd worden, mooi.

36. Ilse Goovaerts

Zeer lekker en gezellig gegeten in het kader van een werk-diner. Onze wensen werden zonder aarzelen ingewilligd. In tegenstelling tot andere sterren-restaurants, ga je niet met honger naar huis, integendeel. Zeker een aanrader, ook voor ons, verwende Belgen :-)

37. Enige tijd voor mijn verjaardag kreeg ik een mailtje van Wolfslaar met een speciale menu-aanbieding in verband met mijn verjaardag. Een leuk idee om iemand om deze manier uit te nodigen en voor ons een goede reden om weer eens bij dit restaurant langs te gaan, dus togen wij (ik, vrouwlief & 12-jarige dochter) weer naar het landgoed Wolfslaar.
    We werden vriendelijk en correct ontvangen op en op een iets informelere/persoonlijkere wijze dan in het verleden. Deze zeer plezierige toon/sfeer werd de hele avond voorgezet.
    Als aperitief bestelden wij de champagne en onze dochter 2 oesters. Hierbij krijgen we gelijk een 2-tal amuses geserveerd om de smaak papillen los te maken: 2 ware smaakexplosies.
    Vervolgens kregen we een wat uitgebreidere amuse gepresenteerd welke o.a. bestond uit bloedworst met rode kool. Zowel mijn vrouw als dochter welke normaal gruwelen bij het idee (en de smaak van) bloedworst hebben het met smaak gegeten. Heerlijk gekruid. Toen we hier een opmerking over maakten naar de bediening kregen we gelijk ook nog wat uitleg over hoe ze hem zelf maken en dat er tegenwoordig minder bloed en meer specerijen in worden gebruikt waardoor het allemaal iets plezieriger voor de tong is.
    Als voorgerecht kregen we vervolgens een tartaar van snoek, voor de dames met een gamba en voor mij met een gefrituurde, gezouten sardine: Een onverwacht en zeer smakelijk gerecht. Ik heb mijn tafelgenoten een stukje van de sardine laten proeven en die vonden het stiekem jammer zelf deze te moeten missen. Verder zaten hier diverse bereidingen van bloemkool bij.
    Hierna kregen we een op de huid gebakken rode zeebaars filet met geschaafde truffel en truffelschuim en diverse bereidingen van pastinaak. Ook dit gerecht was een ware streling voor de tong.
    Het 2e hoofdgerecht bestond uit Grainfed Rund (klinkt natuurlijk iets duurder dan graangevoerde koe) op 2 manieren bereidt: Een langzaam gegaarde versie heerlijk en nog lekkerder: De kort ge-BBQ-de versie welke zo mals als boter was. Heerlijke saus, lekkere boerenkool en vooral niet te vergeten: De compote van ui gegaard in bier. Zalig... Bij dit gerecht hebben we naast het tafelwater ook een wijn laten aanrukken: Een lekkere rode wijn uit Sicilië, maar de details zijn me ontschoten. Lekker fruitig en sloot prima aan bij het gerecht.
    Hierna kregen we een selectie kazen uit België & Nederland, waarbij de brie van geitenkaas uit Luik en de schimmelkaas van Bastiaansen uit Molenschot zeer positieve uitschieters waren. Dit aangevuld met een "The Tawney" van Grahams. Hier hebben we gelijk een flesje van gehaald de volgende dag.
    We kregen een soort "solid" versie van een spoon als tussen-gerechtje. Lekker om even de tong te resetten en in de mood te brengen voor het dessert: "De schone van Boskoop", oftewel een dessert met goudrenet ;-) Dit met bereidingen van karnemelk en dennennaalden uit het Bredase Mastbos. Heerlijke zachte zoet/zure smaken om het diner mee af te sluiten.
    Inmiddels hebben we in heel wat restaurants gegeten, maar vanavond viel alles gewoon compleet op zijn plek. Alles klopte (behalve de rekening, maar dat wordt nog gecorrigeerd). Het eten was verrukkelijk, de bediening gewoon perfect (beste zwarte brigade die we hier in al die jaren gezien hebben) Dat aangevuld met de schitterende locatie. Kortom.. weer voor herhaling vatbaar...

38. Sonja Farla

Ik heb ervaring met Wolfslaar, zowel privé (ontzettend lekker gegeten en bij een andere gelegenheid en goed feest gehad met heerlijke hapjes) als zakelijk (zeer tevreden gasten). Iedere keer is het weer genieten. Niet alleen van het eten, maar ook van de vriendelijkheid en gastvrijheid van iedereen die daar werkt. Mijn complimenten!!

39. Peter van Wijmen

Wederom zeer goed gegeten bij Maarten en zijn team. Steeds pure smaken, op topniveau bereid. De zwarte brigade is zeer kundig en attent, met bovendien goede productkennis. Graag meer van deze kwaliteitsrestaurants in de omgeving Breda!

40. Wederom mijn verjaardag stijlvol en zeer smakelijk gevierd. Wolfslaar heeft weer uitstekend rekening gehouden met de vele dieetwensen. De meerdere extra kleine gangetjes ertussendoor maakten het extra verrassend en feestelijk.
    Tot volgend jaar!

41. Gastvrij ontvangen, een geweldige avond gehad met heerlijk gerechten en een deskundige en vriendelijke bediening, voldaan weer naar huis... Wat wil een mens nog meer!?

42. Sedert mijn eerste bezoek ben ik fan van Wolfslaar. Graag kwam ik wekelijks langs.

Het eten is er verfijnd en toch herkenbaar met uitgekiende contrasten. Sedert jaren is er een eigen stijl, die ik ten zeerste appreciëer.

De wijnkaart biedt een uitgelezen keuze betaalbare wijnen en er wordt telkens ook een zeer leuke zoete wijn als mogelijkheid aangeboden. Ik betreur alleen -- telkens opnieuw -- wie 'bob' mag zijn.

De sfeer zit goed, niet te stijf en niet overdreven nonchalant; en niet onbelangrijk, de prijzen zijn echt redelijk voor de hoge kwaliteit.

43. Van der Voort

Wij zijn vanuit Limburg voor een tweede keer komen lunchen en het was wederom heerlijk. Persoonlijke ontvangst en attente bediening.

44. Wat was het weer een schitterende en smakelijke ervaring om bij Restaurant Wolfselaar te mogen eten. Puur en zuivere eerlijke smaken van mooie streekproducten. Vanzelfsprekend zeer goede bijpassende wijnen erbij gedronken.
    Absolute aanrader voor de echte culinaire liefhebbers. Maarten Camps en zijn brigade staan er garant voor!

45. Voor de eerste keer gedineerd bij Wolfslaar. Gezien reputatie, locatie en prijsniveau hadden wij hoge verwachtingen. De service was goed maar de maaltijd was teleurstellend. De smaken waren weinig verrassend en de porties waren klein. Ook het wijnarrangement viel tegen, met name bij het voorgerecht. Prijs/kwaliteit verhouding is niet oké. Er zijn in de buurt een aantal restaurants waar je beter kunt eten voor een lagere prijs.

46. Pascalle van der Horst

Heerlijke geluncht!

47. Elly Bohm-Verheugd

Fantastisch. We kregen van onze zoon een bongokaart .Na flink surfen op het internet kwamen we bij de Wolfslaar. Een verrassingsdiner stond op het menu.
    Het eten was overheerlijk.Met veel smaaksoorten bij elk gerecht.
    Vakwerk! Zo mooi op het bord geserveerd en door vriendelijke gastvrouwen naar de tafel gebracht. Ik ga tevens schrijven , niet om op te scheppen over hoe en wat.
    Wij zijn echt wel verwend qua eten . We hebben in Dubai gewoond en daardoor ook in de Burj Al Arab uitgebreid gedineerd. Daar staan de beste koks zoals men dit zegt De redenen waarom ik dit schrijf is,dat de ambiance en het diner dat wij gisteren kregen zeker vergelijkbaar is.Lieve mensen van de Wolfslaar Hartelijk bedankt voor de fantastische avond en het overheerlijke eten

48. Angelique Rethans

Wederom een heerlijke avond gehad. Heerlijk eten en prachtige wijnen bij de gerechten. Top!

49. Heerlijk gelunched. Ons zoontje van 3 maanden meegenomen en in zijn wagentje naast onze tafel laten liggen. Was geen enkel probleem. We werden zeer gastvrij ontvangen en heerlijk verwend met het All-in menu van de chef, diverse amuses en een goed bijpassend wijnarrangement. Na de lunch nog een mooie wandeling gemaakt door de natuurtuin. Wolfslaar is absoluut een aanrader. Wij komen zeker een keer terug!

50. van den hoek

Ik werd uitgenodigd om een 3 gangen verjaardagsmenu te komen eten. Wat al heel attentvol was.
    Heel vriendelijk onthaal, geweldige bediening.
    Er werd ook gevraagd naar eventuele allergieën, wat toch belangrijk is.
    Een heel mooie wijnkaart en de 3gangen waren stuk voor stuk super.

Wij komen zeker terug.

51. Charlene

In een tijdbestek van 6 maanden hier 4x gaan eten en geen een keer een mindere ervaring gehad.
    Zowel binnen als buiten gegeten in een fijne intieme sfeer.
    Elke keer was het eten super, smaakvol, verrassend en vernieuwend, gecombineerd met leuke verfrissende wijnkeuze (en een super sommelier), en uitstekende en vriendelijke service.
    Écht elke keer weer een perfect avondje uit en veruit een restaurant in onze top 5. Aanrader!!

52. Een heerlijke avond uit met heerlijk eten, prima service en een goede sfeer. Een herhaling behoort zeker tot de mogelijkheden. Staat genoteerd in onze TOP 10.

53. Overheerlijk gegeten op 11 juli. Een van de gerechten met diverse bereidingen van pompoen. Alle smaakpapillen waren nodig. Vriendelijke en gezellige bediening. Super avond.

54. Hans Keer

Samen met mijn zoon genoten van een prima express lunch. Vriendelijke attente bediening met oog voor detail. Mijn low-carb wensen werden soepel en op creatieve wijze ingewilligd. Ben vaak in de buurt en kom er privé of zakelijk binnenkort zeker terug

55. Mieke Hoek

Vrijdag 1 juli samen met mijn man voor het eerst bij Wolfslaar gegeten. We hadden gereserveerd via de Heerlijk 10-daagse. Bij aankomst op de schitterende locatie werden we vriendelijk verwelkomt. Er was voor ons een tafeltje boven gereserveerd. Een mooie plaats, waar je het hele restaurant kan overzien. Smaakvolle inrichting, en heerlijk zittende stoelen, waar je een hele avond comfortabel in zit. Na een aantal heerlijke amuses hebben wij genoten van een drie gangen menu met een bijpassend wijn arrangement. Er werd goed rekening gehouden met onze dieetwensen, waarbij het menu werd aangepast. Als dessert gaven wij aan liever kaas te eten in plaats van een zoet dessert. Ook dit was geen probleem. Het eten was voortreffelijk, met mooi opgemaakte borden. Plaatjes om te zien. De wijnen waren bijzonder goed bij de gerechten gekozen. Het kaasplankje viel ons wat tegen. Naar onze smaak niet verassend genoeg. Als je het kaasplankje vergelijkt met de eerste twee gangen, dan is de verhouding daarin naar onze mening niet gelijk. De bediening was super. Goede aandacht, maar niet overdreven, ondanks dat het restaurant helemaal vol zat. We hebben een heerlijke avond gehad en zullen hier zeker nog eens terugkomen.

56. Rolstoeltoegankelijk. Men schenkt gratis kraanwater.
    Hier genoten van de eerste Wolfslaar Restaurant Week, welke wat mij betreft niet vaak genoeg kan worden vervolgd.
    Na de overheerlijke amuses, begonnen met het 1e gerechtje, harder met tomaat. Uiterst smaakvol en de bijpassende Duitse wijn versterkte dit nog. Als 2e gerecht kregen we Oosterse kabeljauw, waar ik eerst wat huiverig voor was, omdat ik niet zo van het Oosterse eten ben. Maar wat een smakelijke verrassing. Vervolgens snoepten we van een boterzacht stukje eend met cantharel. Als afsluiting rood fruit met magnoliablad, waarbij je dus echt een vleugje van de bloem proeft en ruikt. Heerlijke afsluiting.
    De vriendelijke bediening i.c.m. het zorgvuldig en smaakvol bereidde eten, maakt het elke keer weer een feestje om hier te zijn.
    Bedankt en tot de volgende keer.

57. We wonen nu al 5 jaar, weleens door de ramen gekeken tijdens een wandeling in de prachtige natuur daar, maar i.v.m. de prijsstelling nooit hier gegeten. Ik vind sterrenrestaurants te prijzig en ambitieus voor een avondje uit, maar mijn vrouw zou dat graag weleens willen meemaken. We hadden iets te gedenken samen met mijn broer en schoonzus, die hier overigens wel al twee keer waren geweest, maar dolgraag weer wilden, en "Heerlijk" bleek een goede aansporing. Gisterenavond kwam er echter twee uur voor aanvang een kink in de kabel door een spoedopname in het ziekenhuis van een familielid, zodat de planning in de soep liep. Dit gemeld via mail aan het restaurant, dat meteen terugbelde om te vragen of ze konden meedenken om het op te lossen c.q. een andere keer aanboden. Gelukkig hoefde dat niet en hadden we verlaat toch ons diner, dat van grote klasse was. Het dinermenu in het kader van "Heerlijk" bevatte bij voor- en hoofdgerechten veel visgerechten, waar ik geen fan van ben, dus voor mij minder keus, maar ook dit werd opgelost. Persoonlijk ben ik meer een fan van de bekende Franse keuken, maar mijn tafelgenoten waren diep on der de indruk van de fraai ogende en heerlijke gerechten. Al met al een aanrader voor wie in een sterrenrestaurant wil eten.

58. Een heerlijke avond met vriendelijk personeel en een smaak ervaring die er zijn mag. Iedereen aan te raden dit te beleven.

59. arkesteijn

Lekker gegeten, heerlijke smaken. Wel wat te lang gewacht tussen de gangen. Teveel geluid in de zaal, er was een groep die het gezellig had. Wij moesten daardoor hard praten om elkaar te verstaan. Vriendelijke bediening. Lekker wijn.

60. Liebregts

Heerlijk luxe gegeten, het was een super ervaring!!

61. Michael Deelstra

Afgelopen vrijdag weer bij Wolfslaar gedineerd. Het was weer voortreffelijk. De service is super. De gerechten waren heerlijk. Het is elke keer weer super genieten.

62. c.o.w. dubbelman

We hebben prima gegeten; zeer verzorgde bediening. Wijn arrangement was goed uitgebalanceerd. Geen enkel minpuntje kunnen noemen. Gunstige prijs/kwaliteitsverhouding.

We hopen zeker dit nog eens te herhalen.

63. Heerlijke "Wolfslaar Restaurantweek" lunch met mijn dochter. Verzorgde amuses, smakelijk voorgerecht van ossenhaas, superhoofdgerecht van kabeljauw met de laatste Brabantse asperges, kleurrijk dessert, waarvan het magnilia ijs ons echt bijzonder aangenaam verraste! Passende Spaanse witte wijn bij hoofdgerecht was een topper! Voor herhaling vatbaar (vergeet ik bijna de fijne ambiance van Wolfslaar te vermelden, en wat een superligging!)

64. Lekker eten, verassende gerechten prima ambiance. Top avond

65. Luc Soetewey

Het weer kies je niet dus maar vlug naar binnen. Hier een heel vlotte ontvangst in een mooi kader. Leuke tafelopstelling zodat de gasten elkaar niet op het bord hoeven te kijken. De aperitiefkaart begrijpen we niet zo goed, we kiezen elk onze eetlust versterker uit een keuze van twee (2). Ik ga voor de Cava met vlierbloesemlikeur en krijg meteen een flashback aan een gelijkaardig aperitief van m'n schoonmoeder. Gewoon lekker en fris.

Er is kennelijk 's middags geen kaart, of we krijgen die dan toch niet aangeboden. We worden blijkbaar verplicht om het lunchmenu te nemen? Alternatieven worden niet aangeboden. De amuses zijn simpel en de koude bouillon was met dit kwakkelweer misschien beter lauw of warm. Het voorgerecht was eerder wat mat van smaak en mist vooral kruiding. Peper en tuinkruiden zouden dit enorm opwaarderen. De blubber en pitjes van de tomaat hoef ik niet perse als bijkomende structuur. Het rundvlees van het hoofdgerecht was perfect gebakken en het bord presenteerde mooi. Een vlekje donkere ingekookte jus had alles nog beter gemaakt. Met een hongerig gevoel naar het dessert lijkt me ongepast, dus toch nog eerst een kreeftje laten aanrukken. De keuken heeft deze gril goed opgevangen en de bijpassende wijn was zeer genietbaar. Het dessert kent een mooi kleurenpallet, maar ook hier geen echte wouw. Eigenlijk is dit het resumé van dit bezoek: geen wouw. Bij de bediening wat wisseling van gezichten aan onze tafel, zodat de consistentie een beetje zoek was. Ontevreden? Neen, zeker niet maar er is nog wat groei mogelijk.

66. M. van Boxtel

Heerlijk gegeten, voor het eerst op zo'n hoog niveau, absoluut het beste wat ik ooit gegeten heb! Op elk vlak: sfeer, kwaliteit en service kan het niet beter voor mij. Top om dit te mogen mee maken. Dankjewel.

67. Absoluut een van de beste, zo niet het beste, restaurant in Noord-Brabant. Fantastische ambiance, warme sfeer en uitstekend personeel. Snel schakelen als een van de gasten iets niet kan eten, wordt onmiddellijk aangepast. Geweldige gerechten, absoluut een aanrader!

68. Chantal

Het eten (5 gangen diner met bijpassende wijnen) was echt heerlijk! Echt 5 sterren waard! Om je bord met vingers erbij af te likken!

69. Diederik

Allereerst aangenaam verrast door de mooie ligging en het landgoed. De inrichting was helemaal onze smaak, sfeervol design. We hadden gereserveerd voor een driegangen menu van de lekker 10-daagse. Marketing technisch goed bedacht, konden we dit uitbreiden naar een vijfgangen menu. Dit hebben gedaan en het eten was erg lekker. Vooral het toetje was om je vingers bij af te likken. Dus zeker een aanrader voor een volgend bezoek!

70. In kader van restaurantweken zijn we hier aangeland. Prima restaurant, veel verschillende smaaksensaties, de opmaak van de borden was perfect. Het bedienend personeel heel vriendelijk en correct. Topavond gehad.

71. Ron van Haarlem

72. Maike

73. Heerlijk eten met mooie bijpassende wijnen. De bediening was matig: weinig vriendelijk (afstandelijk) en weinig flexibel bij een eenvoudig verzoek om aanpassing dieetwensen. De rekening bleek thuis niet te kloppen (te hoog uiteraard). Al met al niet voor herhaling vatbaar.

74. Stefhan

75. lea

77. Gisteravond bij de Wolfslaar gegeten en misschien wel de beste maaltijd uit mijn leven gehad. Ik heb vaker bij Wolfslaar gegeten en ben nooit teleurgesteld, maar gisteren was toch wel een stap hoger dan ik gewend was.

Vooral het voorgerecht van buikvet dat volgens de ober 48 uur gegaard had met een garnaal was erg smakelijk. Ook het black Angus beef was extreem goed bereid. De wijnen waren voortreffelijk, vergeef me dat ik ze niet meer allemaal weet, maar de Riesling is me vooral bijgebleven.

Al met al weer een prima avond avond gehad. Ik vind het personeel van de Wolfslaar altijd zeer correct en heerlijk enthousiast over hun vak en de locatie ronduit prachtig. Absolute aanrader!

78. Mniq

79. KFA koksforall

80. Iris 11 punten

Op een heel rustige dinsdagavond voortreffelijk gegeten. Bediening uitstekend, probeerden alles in het Engels uit te leggen vanwege onze Duitse zakenrelaties. Onbegrijpelijk dat zo'n restaurant met een ster geen Engelstalige menukaart heeft!! Bijpassende wijnsuggesties uitstekend. De borden waren een feestje. Helaas door matige bezetting en wij er als enigen om 21.45 uur nog zaten, niet veel sfeer.

81. Ron van Haarlem

82. Marie-Lien

Gisteravond hebben we voor de eerste keer de bekroonde sterrenzaak Wolfslaar in Breda bezocht. De ervaring enorm aangenaam!! De oprijlaan, tussen de bomen naar naar het restaurant en de feestzaal, was al een heel mooie starter van de avond. Toegekomen aan het restaurant werden we heel gastvrij verwelkomd. Daarbij sprong het stijlvolle en gezellig interieur ons direct in het oog! Bij het lezen van de 6 gangenmenu, waren we erg benieuwd. De menu was onovertreffelijk! De borden waren pareltjes en het eten smolt op de tong! Als Belg moet ik zeggen dat ik zelden zo goed heb gegeten in ons eigen land. Wolfslaar is een top restaurant en zeker een aanrader! Het was een enorm gezellig avond en voor dit restaurant steek ik met plezier nog eens de grens over!

83. M Spijkers

Gisterenavond met echtgenote een heerlijk drie gangen verrassingsmenu genoten. Een veelheid van verschillende smaken, fraaie amuses, zeer fraai dessert. Top van de avond was het wijnarrangement - Oostenrijkse witte wijn bij voorgerecht, Duitse rode wijn bij het lam, en de superzoete dessertwijn uit Argentinie. Wij hebben erg genoten van de gastvrijheid, de uitstekende toelichting bij de gerechten en de wijnen. Hoogste aanbeveling!

84. Ervaring op zich. Heerlijk genieten. Wijn spijs combinaties erg goed. = een aanrader.

85. g.j.boer-beenhakker

Vandaag 12 juli met 3 zussen heerlijk gegeten bij Wolfslaar.
    Vriendelijke bediening, mooie omgeving.
    Het slot van een gezellige zussen dag,
    we komen graag terug!
    Wij wensen Wolfslaar een druk seizoen,
    Mevr. Boer-Beenhakker

86. Nog nooit eerder zo geweldig genoten van een diner! Een prachtig pand in een mooi historisch groen gebied. De inrichting is modern en strak maar toch ook redelijk sfeervol. Stoelen zitten prettig, ook voor een langere zit. Er heerst een gemoedelijke sfeer en het personeel is zeer vriendelijk. De kaart is niet erg uitgebreid, maar voorzien van alles wat (vis/vlees/vegetarisch) Bij elk gerecht een prima uitleg en ruimte voor wat humor en een praatje. Niet een keer om iets hoeven vragen en ook kwamen de gerechten in een prettig tempo. Heerlijke amuses, vers warm brood, betaalbare lekkere huiswijn.....kortom, het ontbreekt aan niets. De gerechten waren goed in verhouding qua smaak en hoeveelheid. De prijzen zijn iets hoger dan een "normaal" restaurant, maar dit zie je dan ook echt terug in de gerechten en aankleding. Wat ons betreft die Michelin ster zeker waard, een aanrader!

87. Gault Millau zei "Constante hoge kwaliteit met een prettige sfeer". Dit kunnen we zeker bevestigen. Het eten is super. Er worden niet voor de hand liggende stukken vlees gebruikt zoals nek, schouder & staart. Dit geeft extra smaak en dimensie aan de gerechten. Het bedienend personeel is heel vriendelijk, behulpzaam en geeft een juiste voorstelling van de gerechten. Productkennis is hier een pluspunt.

88. Tim Knaapen@hotmail.com

Geweldig mooi cultureel-historisch erfgoed. Eerst een rondleiding, daarna een wijnproeverij en vervolgens een 4 gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Genoten van het gastheerschap van dhr Pinxten. Wijn en spijs pasten zeer goed bij elkaar. Een absolute aanrader!

89. Marlin

90. Dipl.-Ing. Leo Smits

Een Top-restaurant ! We hadden een "Business-Lunch", heel erg smaakvol opgediend, een exclusief servies en glaswerk, waarin we na ons aperatief, een prima witte wijn aanbevolen kregen bij het voorgerecht en een fantastische voor ons onbekend merk van een volle Franse wijn, die bij de uitstekende, op je tong smeltende haas-biestuk, een uitzonderlijke combinatie als hoofgerecht maakte.
    Onze bediening was een stijlvol geklede ober, die zijn vak heel goed kende en waarschijnlijk een top training gehad had bij een Zwitserse Horeca school.
    We vonden de sfeer in het restaurant heel gezellig maar een beetje te wit van kleur, een beetje te modern. De aankleding mag voor ons iets warmer zijn.
    Daar wij business mensen zijn en vaak in restaurants eten, hebben wij besloten zodra we weer in de buurt van Breda zijn, dit uitstekende restaurant te bezoeken en ons weer te
    laten verwennen door ongekende top kwaliteit en service.

91. Wij hebben onlangs gegeten bij de Wolfslaar. Dit was een overwegend positieve ervaring. Het is een zeer sfeervol ingericht restaurant. De bediening is jong en merendeels gekleed in net te krappe overhemden. Op zich waren ze correct en vriendelijk, maar we hebben beter gehad. Wij werden ingeschat als 'goedkope' gasten, denkelijk omdat wij jonger zijn dan het gemiddelde publiek en met de fiets waren gekomen. Zo werd ons witte wijn als aperitief gesuggereerd, terwijl de mensen om ons heen champagne kregen aangeboden. Het zou beter zijn als de bediening helemaal geen inschatting zou maken van de gasten, maar gewoon zijn werk zou doen. Op zich doen ze dat ook prima, maar in een sterrenrestaurant verwacht ik dat ze de wijn komen toelichten voordat het eten wordt geserveerd (en niet de fles op tafel plempen) en dat de gasten niet wordt gevraagd 'of ze nu in het vervolg vaker oesters gaan eten'. Wat het eten betreft: wat er ter tafel komt is heerlijk (6-gangen signatuurmenu) maar de porties zijn echt heel erg klein. Enige tegenvaller was de kaas: alleen allemansvriendjes, niets bijzonders. Kort samengevat: mooie ambiance, lekker eten, piepkleine porties en bediening die nog wat te leren heeft.

92. 1* Michelin restaurant in Breda en zeer goed!
    Vandaag op het terras genoten van een 3-gangen lunch en het was gewoonweg voortreffelijk. Heerlijke amuses (ossestaart met picalilly) en geweldige gerechten zoals krokante zwezerik en Angus beef werden vergezeld van mooie wijnen. Voeg daar een zeer vriendelijke brigade aan toe en je hebt een ervaring om niet snel te vergeten. Voor herhaling vatbaar dus tot de volgende keer!

93. Al weer enkele maanden geleden dat we hier waren, maar we waren -net na de verbouwing- zeer aangenaam verrast. Gemoedelijke sfeer, warm onthaal en correcte bediening. Voldoende tijd om uitleg te geven over de heerlijke gerechten. Alles zeer vers en smakelijk. Goede combinatie met het wijnarrangement. Alles zeker Ster-waardig !
    De zaal was even wennen, tikje rommelig en matig qua sfeer. Maar men was net enkele dagen heropend, dus ...

94. Heerlijk gegeten, bijzondere gerechten en een perfecte bediening. Mensen met verstand van zaken die ook echt achter hun gerecht staan. Echt een aanrader als je jezelf eens wilt verwennen. Met goed weer kun je ook buiten zitten!

95. Als je echt een keer in de watten gelegd wilt worden en goed eten kunt waarderen ga je hier heen. Top bediening, zeer veel kennis van zaken en toch ongedwongen sfeer. Erg fijn als je wat geld over hebt, duur maar het is het wel waard.

96. 2010, geboren 1955. 55 jaar worden is dan een bijzonder jaar. Winkelen met het gezin in Antwerpen en op de weg terug naar Bosch en Duin eten bij de Wolfslaar.
    Wij arriveerden om 20:00 uur en hadden om 21:45 het eerste gerecht op tafel. Dom, mogelijk van ons maar de kaart is, als er geen uitleg is, best moeilijk te begrijpen. Geen voor, hoofd en nagerecht indeling maar vooral allerlei menu's. De met blosjes rond lopende ober heeft het ons niet uit kunnen leggen. De wilde eend was moeilijk om doorheen te komen, de Waghu steak was te rood en niet zacht genoeg. Alle gerechten te koud. Het excuus was dat wij geen voorgerecht hadden besteld en daarmee eigenlijk de keuken brigade op het verkeerde been hadden gezet. Het gratis kopje koffie maakte de teleurstelling niet goed. Zeker niet omdat de "jonge ober" bij het uitserveren van de koffie liet merken dat je ongenoegen kenbaar maken "not done" is bij dit restaurant. Wat mij betreft straf voor dit restaurant voor de rest van mijn leven.

97. Steven Kaper

98. Tom