Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Breda verdeeld zijn.

We heerlijk gegeten. Heerlijke tapas,en een vriendelijke bediening.

vis was goed gebakken, maar de FRITES was niet te eten. duidelijk meerdere keren gebakken. keihard en allemaal kleine stukjes. groente stelde niks voor.

Het was weer een prima gastronomische avond.
    Alles heerlijk op smaak en gezellige sfeer en bediening.
    Zelfs nog wat Spaanse uitspraken geleerd van de bediening.

Zeer sfeervol en lekker eten plus leuk personeel

Een gezellig avond gehad! De bediening was snel, vlot en vriendelijk. Wij waren met een groepje van vier meiden en hebben genoten van het eten. We hebben lekker van elkaars tapas kunnen proeven en heerlijke cocktails gedronken.

We werden vriendelijk ontvangen, ondanks het feit dat we iets vroeger waren dan onze reservering. Dit was geen enkel probleem en we mochten zelf een tafel uitzoeken in het in chocolade tinten uitgevoerde restaurant.
    De bediening ging er abusievelijk van uit dat wij voor de AH actie kwamen, maar dat was gelukkig snel rechtgezet. We begonnen met een lekker aperitief welke bestond uit een chocolade likeur met cava.
    We kregen een soort pre-amuse: krokantjes van filodeeg en oude kaas, tezamen met wat lekkere olijven. Vrij snel daarna volgden de echte amuses:
    - Moelen geïnfuseerd met gazpacho & crumble van zwarte olijf (lekker!)
    - Macarons met paté van kippenlever (heerlijk!)
    - Gerookte alm met ras el hanout (erg lekker!)

De volgende gerechten passeerden de revue:

- Runderhaas | gepekeld | soja | truffel | oude kaas | radijs -> Feitelijk een carpaccio en een hele lekkere. Een van de beste welke we ooit op hebben.
    - Rog | bloemkool | antiboise | zwarte knoflook | dashi-botersaus -> Lekker
    - Eend | knoflook | tandoori | knolselder | tatsoi | linzen -> Lekker, afgezien van de linzen. Deze rage is voorbij en dat is maar goed ook.
    - Kalf | oosterse sukade | cantharel | gegrilde bospeen | houtskool aardappel -> Erg lekker, met name de saus & cantharellen zijn zalig. Het kalf had een klein taai stukje, maar allas...
    -Schol | pittige mosselen | venkel | lamsoren | polenta | courgette | vadouvan -> Echt een geweldig gerecht, met name de pittige mosselen!
    - Bosbes | chiboust | jamaicaans piment | hangop | pavlova | miso -> zalig!
    - kaas | vijgen notenbrood | uien compôte | rode port stroop -> Zeker de oude Rotterdamse & de blauw-ader cheddar vielen in de smaak!

Prijs viel best mee. Inclusief water & wijnen bij het hoofdmenu waren we 126 Euro kwijt. Vriendelijke bediening, mooie omgeving.
    Waren er ook minpunten? Ja... De akoestiek zou beter kunnen en de lange bank waar de 2-persoonstafels aan staan wordt op d'n duur best oncomfortabel.
    Maar verder een fijne avond :)

Hennie IJpelaar

Oei, dat zijn we niet gewend van de toren… frietjes taai, bamihapjes aangebrand… bestellen regelmatig hier… maar dit is de eerste keer dat we echt niet tevreden waren.

Rio Corner was een onvergetelijk plekje:
    gunstig gelegen t.o.v. alles. Een correcte en vriendelijke service, lekker eten en drinken.
    Het is zogezegd de Huiskamer van Breda.
    Schoon en gezellig, sfeervol! Zonder luxe toestanden, GEWOON GOED!
    Het is een groot verlies dat zij moeten stoppen en moeten wijken voor een kledingzaak, alsof die er niet genoeg zijn (zelfs teveel); als je trek hebt in iets lekkers of honger, dan stil je dat niet met mooie kleding.

Maar de eigenaren verdienen beter en ik hoop, dat ze een plek vinden, waar wij alsnog terecht kunnen als wij van de kerk, markt komen of op een deeltaxi moeten wachten.

Rest mij hun veel geluk en succes toe te wensen en bovenal een goede gezondheid, om het vol te houden, want het is zwaar werken geblazen.

Hartelijk dank voor alles wat jullie ons geboden hebben en TOT ZIENS!

9. Internationaal Breda

Simpel via internet gereserveerd, dag van tevoren nog problermloos extra plaatsen bijgeboekt. Opgeruimde ontvangst, prettige en vlotte bediening, uitstekende kwaliteit, spareribs, mixed vlees, zeer ruime porties en prima biertjes geadviseerd gekregen. Zelfs nog een kleine verjaardagsvergadering voor echtgenote. Prijs/kwaliteit is flink, maar was het zeker waard, kunt er met groepen in de aangrenzende bar de avond prima vervolgen alvorens het nachtleven van Breda in te duiken. Prima ervaring, zeker een tip waard.

10. Nederlands Breda

Prima voor de lunch en een drankje, diner is waardeloos, kleine kaart, we hadden beiden een lamspies, vlees was taai, frietjes oje.

A.Willemsen

Sultan Lounge is een leuk en sfeervol ingericht restaurant met een correcte bediening.
    Ons eten was lekker en met zorg bereid.
    Jammer dat de Nationale dinerbon niet door hun wordt geaccepteerd.

Gisteravond hier tapas gegeten. Echt heerlijk gegeten. Variërend aanbod vergezeld van heerlijke witte wijn en rosé. Super bediening. Kortom: een aanrader!

Het is een restaurant met een heel ontspannen sfeer, je waant je op vakantie in Spanje. De bediening is erg vriendelijk en correct. De tapas verrasten door bijzondere bereiding, waren groot van formaat en met goede ingredienten en kruiden. Geen standaard werk! Echt een aanrader.

14. Chinees-Indisch Breda

Prima kwaliteit, vriendelijke bediening maar je kunt er niet pinnen en wordt naar de pinautomaat op de hoek verwezen, dat kan toch echt niet meer, hup contactloos betalen aub, niet alles hoeft zwart in deze wijk?

15. Chinees-Indisch Breda

corkarel

De service wordt steeds slechter. Ook de keuken wordt er niet beter op.
    Dit was echt de laatste keer…

17. Zuid-Amerikaans Breda

Lekker eten, bediening kan beter; heel vriendelijk maar niet alert. Prijskaartje is aan de hoge kant omdat je voor elk supplement moet betalen.

Goed restaurantje voor een gezellige avond met lekker eten. Ook erg geschikt voor gezinnen met (kleine) kinderen door de aparte speelhoek.

19. Nederlands Breda

A.W.Bouwman

We hebben gedrieën gezellig genoten van een prettige maaltijd.
    Vriendelijk verzoek: stuur mij hiern verder geen mails. Ik ik honger krijg neem ik zelf wel het initiatief. Met vriendelijke groet.

20. Snackbar Breda

god

21. Lunchroom Breda

Nanny en Pieter

Gisteren hele middag gezellig op het terras onder de luifel gerelaxt!!
    Als lunch, pulled chicken met bruine bol gegeten.
    Smaakte heerlijk en was alleen maar genieten. Chapeau!!
    Dit is wat ons betreft voor herhaling vatbaar!!

22. Sushi Breda

Yvonne Wirken

Wij hebben heerlijk gegeten bij Sumo, weer voor herhaling vatbaar.

23. Chinees-Indisch Breda

Kwam hier 10 tallen jaren, wat eens de beste afhaal chinees van Breda was is afgegleden naar een middelmatige.
    De babi pangang spek waar ik voor om reed smaakt nu niet meer zoals die was. Anders gekruid lijkt het wel.
    Na 3x opnieuw geprobeerd te hebben is het gedaan ben op zoek naar een andere.

24. Steakhouse Breda

Anita Joosen

Ontzettend lekker gegeten, zoals gewoonlijk, bij Con Fuego. Een adres om regelmatig terug te komen. Alles is perfect.

25. Tapas Breda

Anita Schot

Gezellig, gemoedelijke sfeer.
    We hadden het tapas verrassingsmenu het was allemaal dik in orde

Geen salade bij steak menu, geen dessertkaart voorradig personeel kon maar 3 nagerechten opnoemen. Duurde erg lang tot borden werden opgehaald en zaten dus vol met vliegen en wespen. Toen wij er wat van zeiden werd er alleen maar geklaagd dat het druk was, weinig personeel en dat het nou eenmaal warm was.
    Steak medium was bij de een erg rauw en bij de ander meer dan well done,
    Kortom, locatie is perfect, bediening zeer onder de maat, eten matig.

Toon

Horeca zoals horeca bedoeld is. Ambiance, lekker eten en personeel wat zijn uiterste best doet. Dan doet de prijs er ook niet meer toe en daar is trouwens ook niets mis mee. Ik ga deze gelegenheid niet meer de hemel in prijzen want anders is er straks geen plaats meer. Het was een erg warme zomeravond met temperaturen boven de 30 graden, maar boven in het gebouw was het heerlijk koel. Top tent.

28. Surinaams Breda

Jerry Wachtmeester

Bedienig waardeloos!
    Ik was in gezelschap met een kennis om te eten.
    Er zaten 2 tafeltjes bezet in het restaurant en nog zat het personeel met 4 man lekker te kletsen heel de avond aan de bar.
    Als we iets wilde drinken moesten we naar de bar lopen omdat het personeel het te druk had met zichzelf.
    Mosselen gegeten van matige kwaliteit. Dat wil dus zeggen; klein van de supermarkt.
    We vroegen na het eten om een verfrissinksdoekje maar die waren op.
    Ik kan wel een bakje water met citroen geven werd er verteld.
    Toen kwam er een vingerbowl met idd water met citroen maar koud water met ijsblokjes!
    Sorry maar hier komen wij nooit meer!

30. Grieks Breda

Vorige keer was de service toch beter, zal aan de warmte gelegen hebben. De eigenaar zit aan een tafel van 8 man en staat niet op als er mensen komen. Gaat daarna populair een sigaretje staan te roken aan de zijkant van het terras. Geen prik in de sinas, verkeerde fles volgens de serveerster, eten op tafel, dan zou ik vragen of iemand nog wat te drinken lust. Dat is toch het eerste verdiend lijkt mij. Volgende keer beter.