Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Breda verdeeld zijn.

Het eten was goed, het was behoorlijk rustig en het restaurant was om 21:45 eigenlijk al leeg. Toen vroegen ze ook niets meer aan ons. Jammer, wel goed gegeten.

Adrie de Bruijn

Zeer uitgebreide kaart met heerlijke gerechten. Wel opletten voor tijdslimiet die gekoppeld kan worden aan je reservering.

3. Steakhouse Breda

Prettig restaurant, fijne bediening, lekker gegeten maar helaas ook hier niet genoeg ingericht op glutenvrij eten. Diverse gerechten zijn niet mogelijk, op zich geen probleem maar zorg dat er een apart frietpannetje staat waar geen andere glutenvolle gerechten in gefrituurd worden zodat je die heerlijke friet van jullie glutenvrij kunt aanbieden!

4. Lunchroom Breda

Heerlijk tosti’s gemaakt door een HAPPY team!

Piet van Rijckevorsel

heerlijk gegeten , sfeer is er altijd goed

6. Italiaans Breda

Deze locatie is recent geopend. Het is een mooie grote zaak met een beetje een industriële look. Bij binnenkomst werden we naar een tafel gebracht waar we onze selectie kunnen maken. Samen met mijn tafelgenote ieder een pizza besteld welke vrij snel dampend warm voor ons stond. De pizza's smaakte prima en waren van een flink formaat waardoor er nogal wat over was. De bediening bood uit zichzelf aan om deze evt in te pakken om mee te nemen.
    Je kan hier best OK eten voor een vriendelijke prijs. Een beetje een Italiaans cafetaria/eetcafe, maar erg groot uitgevoerd :)

7. Internationaal Breda

Is weer topie zo als we gewend zijn alles tot in de puntjes verzorgt.

8. Grieks Breda

Hier de mezedes gegeten! Je kunt zelf kiezen wat je wil ipv vaste gerechten. Echt een super aanrader! Vooral de nieuwe gyros fournou of gyros pikanikos!

9. Grieks Breda

Wat een super leuk restaurant. Als wij er zijn dan moet de broek op de vreetstand. In een woord fantastisch.

10. Grieks Breda

Aram

11. Nederlands Breda

Romy D

12. Nederlands Breda

Op aanraden van enkele vrienden hier gaan eten.
    Valt meteen op dat het personeel erg vriendelijk is naar de klanten toe, maar ook onderling leuk met elkaar omgaat.
    Grote zaak met linker- en rechterdeel, in beiden kan gegeten worden.
    Omdat ik glutenvrij moet eten is het altijd afwachten wat de keuken voor mij kan doen. En dat is meer dan goed. Meteen een glutenvrij hapje bij de borrel, heel attent.
    Lekker glutenvrij broodje en nacho chips bij het voorgerecht. Glutenvrije frietjes en salade bij het hoofdgerecht.
    De kwaliteit is meer dan goed, porties ruim voldoende.
    Ik twijfel over de rode wijn voor mijn hoofdgerecht en meteen mag ik proeven. Heel fijn.
    Grapjes worden ook gewaardeerd door het personeel.
    Kortom een heel fijn en gezellig restaurant.
    We komen terug!

13. Lunchroom Breda

fam. heijdens en lodewijks

Wèèr met gezelschap een overheerlijk frietje met halve haan (dus geen half haantje) en de beste frietjes die je je maar wensen kan! Gegeten. Dat is genieten én dat voor die prijs!
    *** (3Michelin sterren). TOPPIE.

14. Spaans Breda

Frankie de Roos

Opnieuw een gezellige avond gehad; attente bediening en heerlijk eten.
    Wij zijn ook erg tevreden over de wijnkaart.
    Klein minpuntje: jammer dat de ijsblokjes al snel op waren!

15. Eetcafé Breda

Hans Cremers

Anja van der Rijk

Was weer heerlijk. Malse steak en heerlijke groenten.
    We gaan snel nog een keer!

Vlotte en vriendelijke bediening de vis stoofpotjes zijn heerlijk.

Leuke avond gehad, vrolijke bediening en lekker eten!!

19. Grieks Breda

Marga Piederiet

Heerlijk eten vriendelijk bediening. Wilde van tafel ruilen omdat we in de loop zaten, was niet mogelijk er waren vrije tafel maar dan kwam men met de lijst in de war. Toch een minpunt gevonden!

20. Internationaal Breda

Ik ben gister met mijn vriend gaan eten bij red apple. Het was echt top kwaliteit. Super lekker allemaal. Het enige wat voor ons een reden is dat we niet meer terug zouden komen is dat de bediening heeeel slecht is. Geen een keer is aan ons gevraagd of alles naar wens is. Alleen maar kortaf gereageerd en het duurde lang voordat er iemand ons kwam helpen. Als je zulke goede kwaliteit eten verkoopt, verkoop het dan ook met een goede service. Zelf werk ik ook in de horeca en bij lange na niet zo chique, maar mijn collega’s zijn 10× beter kwa service!

Marian Schepers

We hebben weer heerlijk gegeten, de bediening was toppie ondanks de drukte.

Super lekker gegeten en een snelle en gastvrije bediening, heel vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Vroeger kwam ik er al en ik kom er nu nog steeds graag. Het eten is goed, niet te veel poespas maar toch mooi opgemaakte borden. Ook hangt er een gemoedelijke sfeer. Plus hier had ik mijn eerste date met de man waar ik nu bijna 25 jaar mee samen ben. Heb hier ook gereserveerd met Valentijn en weer lekker gegeten. Voor ons een toprestaurant dus!

Gisteren avond heerlijk gegeten met 2 volwassenen en 1 kind.

T was super lekker, heerlijk malse biefstuk gegeten blij dat we allebei de grote hadden genomen, was echt t geld waard!
    Verder leuk hoe ze de dingen opdienen.
    Wij komen hier zeker terug met en zonder dochter.
    Gezellig restaurant, goede bediening, heerlijk eten.

Bedankt voor de fijne avond.

25. Indonesisch Breda

Met Valentijn hier gegeten en was om te janken! Vroeger kwamen we hier vaker, tot de service naar beneden ging. Destijds de eigenaar op aangesproken, dat als het zo zou blijven, hij ons niet meer terug zou zien. Nu weer geprobeerd en wat een spijt! Van tevoren Gereserveerd… bij binnenkomst nog 15 min wachten en er werd nog gezegd neem een drankje a d bar. We konden niet eens bestellen, want ze waren te druk en keken niet eens naar ons. Een minuut voordat we aan tafel konden, kregen wij ons drankje :-(Wij gingen zitten en hadden na 10 minuten nog steeds geen menukaart… Zelf maar gaan halen. Uiteindelijk eten besteld en duurde 30 minuten. Ik weet niet wat die kok doet in de keuken, maar het eten was niet meer goed… Kapotte slappe boontjes… veel van eten het was gewoon niet vers en leek wel opgewarmd in de magnetron. Behalve de gado gado, maar helaas een heel klein mini schaaltje. We hadden 2 rijsttafels besteld! Maar we waren in 5 min al klaar met eten! Zo weinig krijg je hier! Wij eten elke week in restaurants, maar zulke porties heb ik nog nooit gezien. Volgens ons koste het inkoop 3 euro en dat verkopen ze voor meer dan 45 euro. Het eten was flauw en vies. We wilde onze valentijnsdag niet laten verpesten, maar toch maar een medewerker aangesproken. Er werd totaal geen begrip getoond, we kregen uiteindelijk wat boontjes extra, maar die zagen er nog ouder uit. Ook moesten we erg lang wachte op drankjes. Uiteindelijk bijna 80 euro betaald voor 8 min eten. De andere 90 min was wachten, klagen, niet begrepen worden en proberen het gezellig te houden. Wij komen nooit meer terug! Dit kun je niet maken tegenover betalende gasten. Ik kan niet koken, maar dit kan een kleuter nog maken. Echt heel jammer! Onze valentijn hebben jullie verpest en denk van nog meer mensen, want aan de gezichten en reacties van andere gasten kon je ook zien dat zij niet tevreden waren. Als je geen structuur hebt in de bediening en in de keuken… Ga dan niet open! Of als je niet zoveel gasten aankan, wees dan eerlijk en houdt het bij minder tafels, maar ga niet mensen hun avond verpesten en er ook nog geld voor vragen en niet zo een klein beetje ook. Wens jullie veel sterkte, maar ga aub niet zo door… het is een top locatie, maar die verdienen jullie niet.

1,3

Els Groeneweg

Heerlijk gegeten, aparte en verse producten. Sfeervolle locatie. Rekening viel erg mee.

Vraag me af als ik een friet stoofvlees bestel, waarom ik een friet zonder krijg en saus apart?
    Bestel toch niet voor niks friet met saus, anders bestel ik wel gewoon friet zonder en saus apart 😂
    Verder smaakt goed 😎

28. Internationaal Breda

Eten besteld en na zeker 25 min kwamen ze vertellen dat het gerecht wat mijn dochter besteld had op was.
    En O ja mijn krieltjes waten ook op!
    Dan maar puree.
    De pasta van mijn dochter was te gaar, smakeloos en echt niet smakelijk om te zien.
    Mijn garnalen kroketten salade was ook niet lekker met rauwe ui en stukjes tomaat en zongedroogde tomaat. Met ravigotte saus. Euhhh vreemde combi.
    De puree smaakte naar pakje boter en was heel dun.
    We kregen drankje van het huis als goedmakertje voor het niet hebben van de bestelde pasta van mijn dochter, maar moesten we wel om vragen.
    Bediening zei letterlijk: ja ik zou dat ook niet lusten!
    Slechte bediening op 1 jongen na die snapte het een beetje.
    Licht viel ook uit!
    Wat een teleurstelling daar zeg!
    Nooit meer…

29. Grill Breda

Zoals we gewend zijn van gauchos; lekker eten in een prima sfeer

30. Turks Breda

Een “ rondje door de Turkse keuken” een lekkere culinaire reis! Mmmm.