Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Breda verdeeld zijn.

Geweldig , top bediening .!!!!

2. Steakhouse Breda

John O'Brien

Heel lekker gegeten. Eten was goed bereid van voorafje tot en met dessert. Dikke pluim voor de chef. De bediening was vriendelijk en behulpzaam.

4. Italiaans Breda

Jacqueline

Met 5 personen gegeten via social deal. Super aardige attente bediening, mooi opgemaakte borden, en grote porties. Wij waren meer dan tevreden en komen er zeker graag terug!

Fantastisch eten op een prachtige locatie! We hebben hier met een team van 8 personen gegeten buiten op het terras. Mooie gerechten met verrassende smaakcombinaties. Het personeel serveert vlot, is vriendelijk en erg attent.

Ik kom bij de Sinjoor vanaf de opening in 1969 en nog steeds super lekker.

7. Grill Breda

Helene Sacharias

Flawless! Altijd perfect gebakken Ossenhaas en heerlijke wijn. Niets op aan te merken!

Keurige bediening, zeer acceptabele wachttijden, spareribs kunnen wel wat beter omdat er veel bot en weinig vlees aan zit. Overig vlees goed. Leuke chocoladefondue en prima kaasplankje. Ongedwongen sfeer. De herentoiletruimte moet wel verbouwd worden. Deuren van de overige ruimtes eerste verdieping op slot doen, komt slordig over omdat het nogal rommelig is daar en je kijkt er zo op. Purschuim tussen de trap en de muur zou ik ook wegwerken. Zijn toch die indrukken die bijblijven en zijn zo op te lossen. In mindere tijden zou dit net het verschil kunnen maken.

Vertaal van English naar Nederlands

Good atmosphere, the best French onion soup and chicken anywhere. Ribs tough though. Lamb chops also great.

10. Chinees-Indisch Breda

Schoenmakers

We hebben heerlijk genoten met ons vieren.
    Het eten was heerlijk en prima bediening.
    Al met al een fijne avond gead.

Cisca raats

Met collega's bij de sinjoor gegeten, was lekker en gezellig.

Els

Geweldig! Super lekker en geweldig aardig personeel. We zijn de dag gestart met heerlijke koffie mét nog lekkerder appelgebak. Smiddags terug gegaan voor een lekkere verse lunch. We wisten dat we de dag ook zouden afsluiten in Breda. En??? Ja hoor! Ook een tafel gereserveerd voor het diner. Het was onze eerste keer Breda. Maar zeker niet de laatste. Personeel van Dependance mede bedankt voor onze leuke dag!

Els

14. Internationaal Breda

Na aanbeveling van dochter zijn we bij “By Roots” gaan eten. Wat een verrassing! Wat een smaakbeleving. Bij het hoofdgerecht keuze uit 2 side gerechten. Lamsvlees met tabouleh en geroosterde bloemkool. Heerlijk subtiel gekruid. Mijn tafelgenoten hadden een kipspies en halloumi. Met als bijgerecht geroosterde kikkererwten en heerlijke salade. Wij waren verrast door de heerlijke smaak.
    Dit restaurant is een aanbeveling waardig. Er wordt gewerkt met verse producten en veel groenten. Beslist iets anders dan alle andere standaardmenu’s, die je tegenwoordig overal aantreft.
    De bediening was vriendelijk en efficiënt.
    Wij komen zeker terug

15. Internationaal Breda

Heerlijk gegeten gezellige sfeer.
    Lekker verse producten dat proef je met passie bereid.

16. Internationaal Breda

Soli Gomez

Heerlijk gegeten, vers, veel groenten, authentieke gerechten, goed op smaak. Vriendelijke bediening en een goede sfeer. Een aanwinst voor de regio, zelden zo lekker gegeten! Tajine en fallafal zijn absolute aanraders! Complimenten aan de koks

17. Internationaal Breda

Heerlijk gegeten en aardige bediening! De tajine met zoete aardappel is echt een aanrader! En de rode wijn was voortreffelijk. Ik kom zeker nog een keer terug.

N. Beglinger

Het eten was heel erg lekker.

19. Internationaal Breda

Leoniek

We werden vriendelijk ontvangen, ook de hond die bij ons was (kreeg meteen een bak water).
    De bediening was vlot en gezellig.
    We hebben prima gegeten, komen zeker nog eens terug.

20. Internationaal Breda

Matthijs

Fantastische avond gehad in By Roots. Heerlijk gegeten. Creatieve gerechten die je normaliter alleen in een Michelin sterrenrestaurant verwacht. Attente bediening en goeie sfeer.

21. Internationaal Breda

Goed restaurant. Heerlijk gegeten in dit nieuwe restaurant. “Tafel vol” is een leuk concept. Fantastische avond gehad!

22. Indonesisch Breda

De bediening had er weinig zin in wat was te merken aan een onbeschofte ober. Kunnen zij Indonesiërs in de bediening hebben voor de entourage, in dit geval waren zij alleen vergeten hoe je op een nette manier mensen moet bedienen. Een glimlach en een beetje interesse is toch wel handig als je in de bediening staat.. Nee chagrijnige obers die snel naar huis willen. Als ik de eigenaar was van dit restaurant zou ik onderstaande recensies goed onder de loep nemen. Er kan namellijk zomaar iets van waarheid in zitten.

Al om al niet echt een aanrader. De Indonesische keuken ga je hier niet terug vinden en de gezelligheid al helemaal niet. Zonde van je geld en als je toch gaat krijg je er spijt van.

Wij komen in ieder geval niet meer terug en ik zal dit restaurant zeker niet aan bevelen.

23. Internationaal Breda

Melanie Iha

24. Nederlands Breda

Hoorde dat er andere eigenaars in stonden, dus weer eens geporbeerd.
    Friet was niet goed gebakken, droog en niet helemaal gaar.
    Straalt niet uit deze locatie, zonde want het is een leuke plek.

De beste friet uit breda en niet duur.

Fabien

Prima eten (T-bone en entrecote) met juiste garing. Helaas verkeerde sauzen bij de verkeerde steaks..! Was ook overdadig er overheen gegoten! Beter om sauzen apart te serveren.

Jammer dat er nog maar 1 andere tafel tafelde, doet de sfeer in het restaurant geen goed.

27. Steakhouse Breda

breda

28. Internationaal Breda

Sannie

Erg lekker gegeten, maar sommige porties waren erg klein en de rondes van bestellen gingen niet heel vlot achter elkaar, waardoor het einde avond wat ons betreft meer had mogen zijn. Vriendelijke bediening!

29. Steakhouse Breda

Annemieke

Zeer goed eten. Deskundig zeer vriendelijk personeel. Heerlijke avond.

30. Italiaans Breda

Fantastisch restaurant met echte Italiaanse keuken. Parola d'Italiana! Vriendelijk ontvangen in een ontspannen en warme sfeer! Wij zullen zeker terug komen.