Rhodos in Breda

“Een oase van goed eten, drinken en vrienden”

Ons sfeervol restaurant is sinds 1987 gevestigd in het gezellig centrum van Breda. Ons doel is u te laten kennismaken met de pure Griekse keuken.
Onze kaart bevat dan ook tal van traditionele gerechten uit de verschillende provincies van Griekenland.

Laat u verleiden tot een culinaire belevenis door de rijke Griekse keuken met haar eeuwenoude recepten en tradities en haar goed bewaarde geheimen.
Wij hopen u binnenkort te begroeten in ons restaurant.

5. Betalen pin Visa Master Card

1490662038 91
1501990955 91
1513319873 86

1. Piet Janssen

Ze hebben erg veel keuze voor niet vegetarische mensen maar erg weinig keus voor mensen die wel vegetarisch eten erg jammer!

2. Branderhorst

We hebben er wel eens beter gegeten, zeetong gebakken in frituurolie, toch een beetje zonde!!

3. Wij mijn man en Ik komen zeker al 15 jaar bij Rhodos, zeker 1 keer per maand. Laatste keren vinden wij dat de kwalliteit minder wordt. Gisteren was Ik jarig, we dachten lekker te gaan eten. Was niet goed, we hebben ook geklaagd. Mijn avond was minder goed. Jammer wij zullen ook voorlopig niet meer komen. Ik zal even opnoemen wat niet goed was. Oud brood, taai vlees, frites hard twee maal gebakken blijkbaar.

Ik hoop toch als we de volgende keer komen, duurt nog wel even, dat het beter is.

4. Het viel tegen. De soep ging nog wel (maar wat kan er mis gaan aan witte bonen soep) maar de stifado en de thrakiotiko waren kleine stukjes vlees. De stifado was vooral ui en de thrakiotiko vooral aardappel met gesmolten kaas. Het werd geserveerd in geglazuurde potjes als 1 massa zonder goede smaak. Veel personeel dat rond loopt. Niet voor herhaling vatbaar en wij snappen niet dat het restaurant zo'n hoog cijfer heeft staan.

5. Goede kwaliteit eten en sfeervol ingericht.

6. Silvi Roze-Behlivanakis

Heerlijk gegeten! Personeel was erg vriendelijk en we hebben niet lang op ons eten hoeven wachten.

7. schretzmeijer

Meerdere malen bij rhodos gegeten.
    Prima gegeten leuke bediening en leuke sfeer.

8. Peter Hübner

9. Leuke ontvangst. Prettige bediening. Heerlijk gegeten.. zeker een herhaling waardig

10. Heel goed Grieks restaurant met heel lekker eten en erg vriendelijk personeel.
    Beste Grieks restaurant van Breda. Wij komen hier erg graag

11. Al meer dan 25 jaar mijn favoriete Griekse Restaurant.
    Goed eten en vriendelijk personeel

12. Eddy en Carl Schelle

Als wij Grieks gaan eten is het altijd bij Rhodos in Breda. Waarom? De sfeer plus het vriendelijke personeel en vooral het goede eten. In een woord geweldig

13. Jeannine Schuurmans

Snelle bediening, heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar

14. Het beste griekse restaurant wat er is. Komen je tegemoet als je iets speciaals wilt, eten is uit de kunst, erg gastvrij, prijzen zijn goed. We komen al 30 jaar hier eten en als het aan ons ligt en gegeven is komen we nog vele jaren bij hen. Compliment voor al het personeel. X

15. Marga Piederiet

Voor herhaling vatbaar. Grote menukeuze, gratis ouzo bij binnenkomst. Vriendelijk personeel, je voelt je echt welkom. Hoge kwaliteit van het eten.

16. Wat een fijne Griek. Door de opstelling van de tafels heb je toch het gevoel van privacy ondanks het druk is in het restaurant. Dat is erg fijn.

Het eten was echt heel erg lekker en overvloedig. Wij hadden alleen een hoofdgerecht en dessert, maar dat was echt ruim voldoende. Bij het hoofdgerecht kreeg iedereen zijn eigen bord, maar werd de tafel ook nog eens vol gezet met bijgerechten. We konden het niet allemaal op, maar dat lag zeker niet aan het eten. Mooi opgemaakte borden, goede producten niets te klagen.

Het was op een zaterdagavond, daardoor moesten we wel wat langer wachten voordat het eten kwam. Maar dat was niet zo heel erg.

17. Lars Wagner

Heerlijk gegeten, het enige dat een klein beetje tegenviel was het walnoten taartje, maar dat was meer de textuur. Voor de rest een fantastisch 3-gangen menu gehad voor een heel erg mooie prijs, en de service was zeer vriendelijk, erg sympathiek en fijn personeel. Absoluut een aanrader!

18. Prima restaurant dat een grote keuze uit de volledige menukaart kent.

19. Bert

20. Ten Broeke

Prima eten en leuke bediening!

21. Marion Vermonden

Het was heerlijk en gezellig.

22. Anastasia

23. Ron van Haarlem

24. Gisteren samen met mijn man en kinderen hier gegeten, was heerlijk, vooral het kalfsvlees: boterzacht. Service prima.

25. Heerlijk gegeten hier. Zeker alles in het midden op de Griekse manier. Wel om gevraagd maar dat deden ze vlot. Ik heb zelf 10 jaar in Griekenland gewoond en kan zeggen dat dit restaurant mijn heimwee weer even opgelost heeft. Kom hier zeker terug.

26. breda

27. Marc en sandra

Wij komen hier al jaren. Geweldige sfeer, vriendelijk personeel die ook super lief zijn voor de kids. Het eten is ook heerlijk! Dus voor de beste Griek in Breda en omstreken moet je bij Rhodos zijn!!

28. Wij hebben gisteren bij Rhodos gegeten met het hele gezin. De bediening is bijzonder vriendelijk en gastvrij, kinderen waren meer dan welkom en ook hun kregen de nodige aandacht. We hebben genoten van de Griekse sfeer en het heerlijke Griekse eten. Bedankt we komen zeker terug.

29. Heerlijk echt Grieks gegeten. De uitgebreide kaart met daarnaast een mezedes kaart met vele kleine gerechtjes, de perfecte bereiding, de sfeer en de gezellige bediening maken het een feest om hier te eten.

31. Ron van Haarlem

32. Heerlijk eten,echte Griekse sfeer,vriendelijk en snelle bediening. Aanrader!

33. Eric en Alice .

Gisteren weer heerlijk gegeten bij de beste Griek van Breda. Eerst een ouzo gedronken bij Rinus aan de bar. Lekker even bijkletsen, erg gezellig. Daarna buiten gegeten, echt een leuk Grieks sfeertje. We hebben allemaal kleine gerechtjes genomen zodat je lekker veel verschillende smaakjes hebt. Het was allemaal weer heerlijk, zoals altijd. Daarna nog even bij Rinus aan de bar koffie met een likeurtje gedronken .
    Voldaan naar huis gegaan na weer een gezellige avond

34. M032 114 punten

Gisterenavond hebben we gegeten bij Rhodos! Het eten was op zich goed, jammer alleen dat het allemaal niet heel erg warm was! Wel een vriendelijke service verder!

35. Wij komen hier al jaren, en vanuit Eindhoven komen zelfs mijn vriendin en zus speciaal hierheen voor de heerlijke ochtapodi pita en ochtapodi scharas, gegrilde octopus dus!
    Het is niet heel goedkoop maar het eten is altijd goed en de bediening aardig. Met kinderen is het handig achterin te zitten, dan kunnen ze even buiten spelen onder t eten, en ze worden hartelijk ontvangen.

36. Vriendelijke bediening, prima eten, niet hoogdravend, maar wat wil je bij een Griek? Leuke tapaskaart.

37. Gisteren hier heerlijk gegeten! Omdat ik jarig was kreeg ik het hoofdgerecht gratis, maar ook de felicitaties van het personeel. De bediening vond ik sowieso erg vriendelijk.

Het voorgerecht was een Grieks gerecht wat ik nog nooit eerder had gehad, maar wat ik graag nog eens wil. De courgette kroketjes waren lekker en niet te veel of te weinig voor een voorgerecht.
    Als hoofdgerecht had ik de mixed-grill, 4 heerlijke stukken vlees die stuk voor stuk zeer mals en goed bereid waren. Mijn complimenten aan de kok hier!
    Het nagerecht was een stuk chocoladetaart, daar kan natuurlijk niet veel mis gaan en ook deze gang was erg lekker.

De sfeer was goed in het restaurant en tegen het eind van ons diner werd er nog een dansje gedaan door de bediening met een paar andere gasten. Het geeft aan dat het personeel hun best doen om de gasten het naar de zin te maken en hier zelf ook plezier bij hebben.

Helaas waren er wat veel voorwaarden verbonden aan het gratis hoofdgerecht voor de jarige waardoor we toch nog een behoorlijke rekening kregen, maar voor het geen wat we hebben gehad, was dat ook zeker niet erg.

Alles bij elkaar dus een zeer positieve ervaring en als ik nog eens bij een Grieks restaurant wil eten, dan is het zeker hier! Een echte aanrader!

38. Heerlijk gegeten hier met een groep van 12 mensen.
    Een klein ongelukje van een ober (flesje drinken ging over een jas heen) werd prima opgelost door de stomerij te vergoeden. En mocht het niet genoeg vergoeding zijn, dan konden we altijd terug komen!
    Echt vriendelijk en gezellig personeel.
    We hebben een top-avond gehad!

39. Cynthia

40. Wij hebben heerlijk gegeten ( mezedes) vriendelijk personeel.Wij hadden het gevoel even weer in Griekenland te zijn, alleen misten wij de zon.Wij hebben een fijne avond gehad was geslaagd.

41. Ralf & Patricia

Als we Grieks gaan eten in Breda is dat altijd in Rhodos. Het is gewoon een gezellige zaak met lekker eten in een Griekse sfeer. Niets op aan te merken, behalve dan dat we sinds vorig jaar enkele keren in Oosterhout Grieks zijn gaan eten. Dit in verband met kinderen; ze hebben daar een kinder- speelhoek, terwijl Rhodos minder afgestemd is op onze kleine eters.

42. Geweest op eerste kerstdag. Ondanks de drukte was het zeer sfeervol. We hebben heerlijk genoten van de heerlijke specialiteiten van het restaurant. Een aanrader!

43. Al 2 keer bij Rhodos geweest, doen we sinds we een paar maanden geleden Breda ontdekt hebben, we komen zelf uit Utrecht, vandaar.
    Gezellige tent met goed eten en drinken en niet duur.
    Helaas afgelopen zaterdag 19 november konden we niet terecht, hadden ook niet gereserveerd, maar de volgende keeer gaan we weer bij Rhodos.

44. Nektarine

Eten heerlijk, service geweldig, sfeer perfect, prijs top..
    Kortom, Rhodos Breda, echte aanrader!!!

45. Dé plek voor Grieks eten! Het eten is prima en de bediening erg alert en vriendelijk. We komen regelmatig weer terug in Rhodos!

46. Ricardo Sikkes

Heb vandaag gegeten in dit restaurant. Om eerlijk te zijn over het eten ik zou het liever geen 2e kans geven
    Het eten: was niet gekruid, als je (kraan) water besteld is dit gewoon warm water wat ze proberen af te koelen met ijs klontjes.
    Service: de heren waren allebei erg attent, vriendelijk en beleefd, de vrouwen daar aan tegen waren nors.
    Sfeer: muziek was koud, aangezien je in een Grieks restaurant toch wel wat warmte verwacht is het hier niet zoals het zou moeten.
    Prijs: voor 2 personen: 5 drankjes, 1 karaf gratis water (warm), 1,5 voorgerecht 2 hoofd gerechten vond ik €52,00
    erg prijzig

dit is een typisch geval van ééns en nooit weer

47. Hier meerdere malen gegeten met een grote groep/enkele vrienden. Het kan mij en mijn vegetarische tafelgenote niet bekoren. Het komt vrij zonder smaak over.

48. Gisteren de 21e verjaardag van mijn dochter gevierd. En het was lekker en leuk. De bediening is attent. Ja we hebben gelachen. Gewoon gezellig op het ruime terras, want gisteren was het wel eindelijk zomer. We hebben meteen besloten om nog eens terug te gaan naar Kreta want das al weer 23 jaar geleden.

49. Gezellig restaurant zeer sfeervol en lekker eten.

50. Heel gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening.

Als er iets misgaat wordt er altijd een gratis consumptie aangeboden.

51. Vriendelijke bediening, die altijd in de gasten geinteresseerd zijn. Zeker als je wat vaker komt. Of je nu met zijn tweetjes komt, met je gezin, hele familie of met collega's, het eten en de service zijn altijd erg goed. Bevalt een keer iets niet zo goed, komt zelden voor, dan meld je dat en dan tref je altijd een luisterend oor. Prima. We komen er vaak en graag.

52. Fred 44 punten

Het beste Griekse restaurant uit de omgeving. Jammer dat bepaalde mannelijke obers hun grenzen niet kennen. Kwaliteit van het eten is altijd goed. Vergeleken bij andere Griekse restaurants wisselt hier de kaart nog wel eens.

53. Gisteren wezen eten. Hadden gereserveerd om 6 uur, tafel gekregen. Om half 8 werden wij verzocht om ons toetje ergens aan een andere tafel te eten, omdat onze tafel nogmaals gereserveerd was. Ons commentaar, wij hebben ook gereserveerd? Ja, sorry dan is er iets verkeerd gegaan. Hadden wij niet doorgegeven dat u de tafel kon krijgen tot half 8 werd er ons gevraagd. Nou, nee dus....
    Wij hadden een 3 gangen menu, en om dat nou binnen 1 1/2 uur naar binnen te werken, is wel een beetje kort tijd.

Ondertussen het eten: de knoflooksaus (lijkt wel jus) komt uit een pakje en het eten was van binnen nog rauw! Souzouki hoort niet rosé te zijn, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Bij alle 3 bij ons was het rauw. Zat klein bolletje rijst bij ter grootte van een pingpongballetje. Ben echt zoveel beter gewend bij andere Grieken! Vond het eten echt tegenvallen.

Als nagerecht hadden we tiramisu. Ook regelrecht uit een pakje, de slechtste die ik ooit at. De tiramisu uit de supermarkt is echt beter!

Als goedmakertje kregen we een kopje koffie van het huis, maar je zult begrijpen, noooooit meer deze Griek!

54. Vanaf de opening komen we bij Rhodos en zeker wel een keer per maand.

We vinden het eten heel goed en het is geen standaard eten. Ze hebben specialiteiten van Griekenland en zijn altijd bereid iets extra's te doen als je erom vraagt.

De bediening is super en wij zijn dan ook heel blij met de mensen en het eten.

Wij zullen er in ieder geval nog heel veel komen.

55. Misschien hadden ze hun avond niet, maar het viel echt slecht.

Ober gevraagd om een demi sec champagne, komt ie eraan met brut. Schenkt gelijk in zonder het flesje te laten zien. Dan pas maakt ie een opmerking dat ze geen demi sec meer hebben. Andere fles wijn besteld, was niet slecht, maar jammer dat het niet koud was.

Het eten was oke, maar door 1 persooneel is het gelijk slecht bevallen voor ons. Overigens de rest van het personeel was wel in orde.

56. Kom hier al vele jaren.
    Mijns inziens het beste Griekse specialiteitenrestaurant in Breda en omgeving.
    Vriendelijke bediening, goed eten, niet duur en gewoon gezellig.
    Is een echte aanrader voor iedereen die van de Griekse keuken houdt.

57. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

Gewoon zoals het hoort....

58. Lekker gegeten en ook erg gezellig!

59. Myriam en Ferry Mulders

We hebben een paar keer voortrefelijk gegeten in de tuin. Je waant je echt een beetje in Griekenland. En het personeel is zeer vriendelijk en enthoustiast.