Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Weert verdeeld zijn.

1. Nederlands Weert

Soraya Viana

Zoals altijd heerlijk gegeten en fijne bediening.

2. Dionne Thanos

Het eten is echt super lekker! Er worden hier echte traditionele Griekse gerechten bereid, niet alleen maar de snacks zoals de Grieken het noemen (gyros en souvlaki). Je krijgt hier waar voor je geld. Je kunt hier lekker rustig zitten en de bediening is vriendelijk. De eigenaars van het restaurant zijn heel gastvrij. Voor mij is er geen betere plek om een lekker avondje uit eten te gaan!!

3. Internationaal Weert

Wim & Hélène

Wie van bloemen houdt treft hier een geweldige ambiance.
    Wie van exotisch eten houdt is hier op de juiste plaats.
    Wie kok Archie en z'n schattige personeel leert kennen komt hier nog vaak terug!

4. Met gezin hier geweest op een vrijdagavond. Er waren slechts een paar gasten. Het buffet was koud/lauw. De koks van de wok waren bijzonder chagrijnig. De bediening daarentegen was zeer vriendelijk.

3,6
  5. Afhaal en bezorg Weert

Trees

6. Gewoonweg de beste Griekse keuken van Weert, elke keer weer overtuigd! Ook de reacties van mijn gasten, waren tot dusver lovend. Een absolute aanrader!

7. Italiaans Weert

Eric

Samen met mijn vrouw van overheerlijke 3 gangen menu genoten, gezellige sfeer, heerlijke wijnen. Een echte aanrader. We komen zeker nog eens terug.

8. Ik en mijn vriend zijn op donderdagavond naar Fiesta in Weert gegaan. Het was onze eerste keer dat we tapas gingen eten. Normaal gaan we naar andere restaurants, maar dachten laten we de eerste keer proberen.

Toen we binnenkwamen zag het er heel warm en gezellig uit. De vrouwelijke bediende hielp ons een plaatsje uitzoeken. We hadden fijn een tafel gepakt voor twee personen in de buurt bij de koks.

We kregen van de mannelijke bediende korte uitleg wat voor tapas menu ze hadden en we kozen voor 19,95 omdat we graag van alles wilden uitproberen. Het eerste begon dat ik zelf moest vragen voor drinken, iets wat je normaal verwacht van de bediende. Ik koos voor een glaasje sangria en mijn vriend koos voor cola.

De mannelijke bediende bracht als tussendoortje brood met knoflooksaus en kommetje nacho's met uien en tomaten. Binnen 7 min was het op en nog steeds niemand kwam vragen of we wilden bestellen. Uiteindelijk na 15-17 minuten wachten door steeds kijkend op de telefoon, kwam de vrouwelijke bediende om bestelling op te nemen. We kozen beiden voor in begin per persoon twee gerechtjes. Ik koos voor gamba's in knoflookcreme saus en zalm in broodkruimels. Mijn vriend koos voor 2 kipspiezen en en gefrituurde uienringen.

Na de bestelling arriveerde een stel, die zaten naast ons nog geen 30 cm vanaf. Kun je voorstellen dat we na 30 min nog steeds ons gerechten niet hadden. Het koppel hiernaast ons was al klaar met de eerste ronde. In die 30 minuten kreeg ik honger en de mannelijke bediende haalde de borden weg van het brood en nachos en hij vroeg niet of alles naar wens was of we iets wilden drinken.

Ik vroeg uit mezelf of ik een kommetje gevulde rode pepers en chorizo worstje zou mogen. Ik kreeg dat gelukkig binnen 5 minuten, maar waar bleef ons gerecht? De bediendes liepen rond en overal waren ze, maar niet bij ons.

Wat bleek: na 30 minuten kwam de bediende met eten en vroeg of we kip salade hadden besteld. We knikken beiden van nee en verwarrend liep ze weg. Na 45 minuten kwam ze en zei "Er is iets mis gegaan met de bestelling, wat hadden jullie besteld?" Toen viel mijn mond daarvan open. Wij opnieuw genoemd en opeens na 5 minuten kwamen onze gerechten, zonder enige excuus te horen of excuus voor vertraging voelden we ons teleurgesteld en genegeerd door de zaak.

De vrouw bracht onze bestelling en ik kon gewoon niet eten, dus we riepen de mannelijke bediende om uitleg hiervan: waarom duurde het 45 min voor 4 simpele gerechten. We kregen uitleg als "Ja, normaal duurt het gerecht 10-15 minuten om te maken en omdat het fout ging, duurde het eenmaal zo lang." Kan je voorstellen dat het koppel naast ons, die kregen de borden en andere groepen ook binnen 10 minuten, heel veel gerechten en wij niks. Wij zaten in de buurt bij de koks, waar je de open keuken had. De koks zagen ons en niemand die van de zaak dacht "Waarom is deze tafel na 45 minuten nog steeds leeg?"

Wij waren zo teleurgesteld dat we niks aten. We lieten het staan en de mannelijke bediende zei "Je kan dit opeten en we rekenen alleen dat aan." We zouden normaal al 45 euro kwijt zijn aan drinken, 4 gerechten en een beetje stokbrood met nachos, chorizo worstje en 3 gevulde paprika's met roomkaas. Terwijl je normaal 19,95 betaalt per persoon, hele avond alles van de kaart, exclusief drank en dessert nog niet misschien.

We stapten van de tafel, gingen meteen naar de bar en zeiden tegen de mannelijke bediende dat dit niet de bedoeling is en dat het niet juist is hoe ze handelden. Uiteindelijk mochten we zonder betaling naar onze auto gaan, met resultaat lege maag en parkeergeld van 3,40 voor 2 uurtjes parkeren. Wou iets nieuws proberen en nu blijft dat negatief gevoel hangen over tapas.

3,5
  9. IJssalon Weert

osmen27

Heerlijk en eerlijk bereid ijs in ongelooflijk veel soorten; de bedienende dame is attent en erg aardig; de ijsbereider staat in de open ruimte en is volop bezig met zijn werkzaamheden!
    Een echte aanrader.

10. Fam. Jacobs

Onlangs hebben we met ons gezin genoten van het "Weerter Feestje". Deze creatie doet zijn naam eer aan: een heerlijke combinatie van eigen gemaakte produkten; ambachtelijk bereid, dat proef je!
    Ook de klassieker "Dame Blanche" is met veel smaak opgegeten. Ja met eigen gemaakte chocoladesaus, mmm!
    De smaakvol ingerichte zaak en de hartelijke bediening maken dat je je echt te gast voelt!
    Het smaakte naar meer.

11. Geweldig hoe je hier ontvangen wordt en het eten is helemaal af.

12. Jan en Lizanne

Wat hebben wij een fantastische avond gehad! Eten was lekker en de sfeer en bediening was super! Zeker een aanrader! Bedankt! Groetjes uit Rotterdam!

Ps de sigaar was lekker :)

13. Italiaans Weert

Nieuwe naam maar geen nieuwe bediening. Helaas want de meeste zijn nog steeds onkundig en niet stressbestendig.

Ervaring: we wilden gaan zitten aan een tafeltje waar net mensen weg gingen (omdat we met de kinderwagen waren was dat specifieke hoekje handig). De mensen hadden hun jas al aan. Netjes met de mensen die weggingen afgehandeld. De ober zegt vervolgens tegen hen: jullie hoeven je niet weg te laten jagen hoor!

Vervolgens bestellen we ieder een drankje. Ik krijg het verkeerde drankje. De volgende ronde: ik krijg weer het verkeerde drankje. Ik zeg er wat van en het meisje zegt: o ja klopt maar wat u besteld hebben we niet meer (0% rosebier). Oftewel, ze wisten dat ze het verkeerde brachten maar zeiden er niets van! Vervolgens bestellen we een lunch. Na een half uur hebben we nog niets. We vragen er maar eens naar: vergeten!

Vervolgens krijgen we de lunch. Ik krijg mijn drinken wel, mijn man niet, weer vergeten! Dan vragen we de rekening. Die komt niet. We besluiten zelf naar de bar te lopen. Mijn man betaalt. Ik check de bon die ik uiteraard bij vroeg: staat er voor 15 euro aan dingen op die we niet gehad hebben!

Dit alles zonder excuus, glimlach, pardon of wat dan ook. We zijn zeker door 3 verschillende mensen geholpen, allemaal even onkundig. Een meisje leek me wel goed, die hielp onze buren.

Echt jammer want de zaak heeft veel potentie. Iedereen in weert weet dat het personeel slecht is, jammer dat ze daar niets aan hebben gedaan, dat had een goede nieuwe start makkelijker gemaakt!

14. Italiaans Weert

Gisteravond op uitnodiging (tgv 65e verjaardag) van vrienden met z'n zessen gedineerd.
    Tafel was prima uitgekozen, de sfeer was goed en de gerechten (voor-, hoofd-en nagerecht) waren zonder uitzondering zeer smaakvol. De huiswijn (zowel wit als rood) was prima en onze vrienden hebben meer dan genoten van het eten en de sfeer.
    De prijs- kwaliteitverhouding was zeker in balans! Kennen de zaak ook nog als de Poorter en vonden het zonder uitzondering een hele goede beslissing van Gerard en Birgit om deze "ommezwaai" te hebben gemaakt. Wij zullen het zeker niet bij deze ene keer laten!

15. marleen en will

Het is er heerlijk eten en lekker rustig om te zitten. Chapeau voor de kok en de bediening.
    Gr marleen en will.

16. Lekker eten, mooi restaurant en beste prijs.

17. Italiaans Weert

Marc

Mooie locatie en inrichting. Eten mist smaak, flauw. Huiswijn rood is geen aanrader. Prijzen variëren te veel. Sommige gerechten echt te duur. 2 personen voor en hoofdgerecht met wat drankjes €100,--. Voor dit bedrag kan je in Weert zeker beter Italiaans eten. Prachtige tuin om een drankje te doen of een klein hapje. Diner sla ik voorlopig even over.

6,3
  18. Marc

19. Internationaal Weert
  20. HapHap

Ondanks dat het eten goed was, toch met een vervelend gevoel weg gegaan.

Ik had de wow deal gekocht na het zien van de online menukaart en had van tevoren besloten een clubsandwich te nemen. Bij aankomst kregen we een kaart in onze handen waar nog niet eens de helft van alle gerechten op stonden die wel online op de kaart stonden.

Bij navraag of we de clubsandwich mochten, zei de baas dat hij die niet serveerde. Hem gezegd dat deze wel op de website stond, maar dat was volgens hem niet waar. Daar sta je dan met je goed fatsoen. Overigens staat de clubsandwich nog altijd online.

21. marjon

Heerlijk gegeten in dit restaurant. De service was bijzonder goed en vriendelijk en de gerechten werden snel gebracht!

22. Italiaans Weert

Peter en Margriet

Afgelopen zondag na de viering 600 jaar Weert bij Prego binnengelopen voor een drankje. We zaten echter zo gezellig dat we besloten te blijven eten. Met medewerking van Stefan (zeer klantvriendelijk) en Gerard konden we aan de tafel blijven zitten tot dat de volgende gasten zouden komen. Wat een flexibiliteit.
    Het was niet de eerste keer dat we daar waren en het zal zeker niet de laatste keer zijn.

De Ossobucco smaakte geweldig, de sfeer was goed en we hebben er veel bekenden ontmoet die Prego inmiddels ook meer dan een keer hebben bezocht en dezelfde mening zijn toegedaan als wij.
    Bellissimo!

Natuurlijk is er altijd wel iets op te merken, zeker als iemand de beslissing heeft genomen om het roer helemaal om te gooien zijn er altijd mensen die dat hem/haar niet gunnen.
    Maar wij bewonderen de moed om in deze tijd iets volledig anders te beginnen en dan ook, zoals het er nu naar uitziet, succes heeft!

23. Nederlands Weert

Noud van Dijk

Prima ontvangst. Leuke ervaring om in een aparte ruimte een aperatief te nemen om vervolgens naar de eetkamer te worden uitgenodigd. Het eten, zowel voorgerecht, hoofdgerecht als ook het dessert waren van zeer goede kwaliteit. Bij het hoofdgerecht hadden iets meer groenten geserveerd kunnen worden.
    Attente bediening. Voldoende tijd tussen de verschillende gerechten in. Niet te lang en niet te kort.

24. Rene Thijssen

Wij hebben goed gegeten en zijn heel tevreden van tafel gegaan. De tafel achter ons hadden 3 kinderen, daar hebben wij geen last van gehad omdat er voor de kinderen een aparte kamer is waar zij kunnen spelen. Heel slim van de uitbaters!!!

25. Peter & Pierre

Heerlijk gegeten bij Rhodos vanavond, moeten we vaker doen. Gecombineerde schotel van vis en vlees. Personeel is vriendelijk en men neemt de tijd voor je. Gemoedelijk en gastvrij voor een heerlijk avondje uit, dikke 10 van ons.

26. Nederlands Weert

Uitstekend restaurant, heerlijk gegeten, juiste prijs/kwaliteitverhouding en uiterst prettige bediening.

27. Isabel Verdonschot

Kopje koffie!
    Uit 't hart gepresenteerd.

28. Genoten van een verassing tapasmenu, erg lekker! De bediening en gastheer zijn erg vriendelijk! Voor het eten genoten in de lounge met een drankje en een lekker hapje.

29. Fam. Stevens uit Valkenburg

Wij hebben genoten van een heerlijke salade van vis met asperges en van de vitello salade.
    Thea als gastvrouw en de bediening waren zeer klantvriendelijk.
    We zullen deze zaak in Weert aanbevelen en als we weer eens in de buurt zijn gaan we er zeker naar toe.

30. bob en carla slenders (microbar)

Erg lekker, er is in Weert geen betere Griek. Het eten is overheerlijk, alles smaakt verschillend dankzij een uitstekende kok.
    De wijn of een flesje Mythos is erg lekker. Je krijgt er gratis live muziek van Nikki de gastvrouw.