ma 16:30 - 22:00

di 16:30 - 22:00

1414520153 79
1580520838 73

1. Ine 24 punten

Heerlijke avond gehad hier! Gezellig restaurant, leuk ingericht, hartelijke ontvangst, vriendelijk personeel, vlotte bediening. En heerlijk gegeten! Alles vers bereid. Nagerechtjes ook zaaaalig! Wij komen absoluut terug!

2. We hebben erg gezellig gegeten, iedereen was hartelijk en het eten was lekker.

3. Lekker gegeten wel duurde het wat lang voordat we ons eerste gerecht kregen we hebben onszelf vol gegeten aan brood en nacho. S daarna had ik niet meer zoeen honger maar de prijs werd daar meteen op aangepast dit vond ik echt super leuke bediening kom zeker terug.

4. Trees 13561 punten

In week 16 gegeten bij Fiesta het eten was redelijk slecht.
    Sommige dingen waren smaakloos en sommige vies.
    En het was allemaal erg afgepast.

De eerste fles wijn was meer azijn.
    Even naar de wc en de tafel was ontruimd en je kreeg alleen nog maar ijs.
    Er was niet de aller gezelligste sfeer.

In week 24 nog eens geweest nu was het heeeel anders
    Prettige bediening.
    Wijnen oké.
    Eten perfect.
    Genoeg eten.
    Geen opdringerige sfeer.
    Geen gejaag.

5. Lekker eten. Alleen heb ik altijd heel erg het gevoel dat de bediening de opdracht krijgt om de klant meer geld te ontfutselen op een slinkse wijze. Met het aanbieden van drankjes, beetje opdringerig. Bestel je scampies, vragen ze je welk sausje, in olie of in roomsaus. In olie rekenen ze je extra kosten. Op de kaart staat Gamba's in olie aan extra bijbetaling. Maar we bestelden scampies. Vind ik wel dat ze het even mogen vermelden. Verder is het eten wel lekker. Wel jammer dat ze bepaalde sauzen op het vlees doen. Liever erlangs zodat je zelf kunt kiezen of en hoeveel je ervan wil.

6,3
  6. anneke reijven

Net terug van een zeer geslaagde en gezellige avond... We waren er met 14 personen. Qua eten en drinken kwamen we niets te kort... Nogmaals bedankt

7. Willem Houben

Heel lekker gegeten, goede kaart en niks tekort gehad. Zeer tevreden!

8. Kan heel kort zijn! Top hier.....men voldoet gewoon aan de verwachtingen die je hebt bij een tapas restaurant. Gezellig, lekker eten, ontspannen en hele vriendelijke bediening. Ja natuurlijk is er wel iets aan te merken. Kan ook niet anders met zo'n keuze uit verschillende tapas. Meer dan 30 geloof ik. En ja dan kan er wel eens een iets mindere tussen zitten. En tijdsduur? Wij waren er voor een avondje uit vol gezelligheid. Dat hebben we gekregen!!!

9. JP 326 punten

Op uitnodiging van collega weer hier gegeten. Zelfde als vorige keer... zeer traag waardoor je dus bijna niks kan bestellen.

10. Marc Bindels

11. Meerdere keren geweest en altijd zeer tevreden. Vriendelijk personeel en heerlijke gerechtjes. Voor ieder wat wils!

12. Danny en Daisy

Als ik de vorige recensies lees vraag ik me af of ik bij hetzelfde restaurant heb gegeten. Dat terzijde, wij hebben een fijne gezellige avond gehad, personeel was erg vriendelijk en we werden goed bediend. Veel gerechtjes gehad. Ze kwamen na dat het bord leeg was al snel vragen naar onze volgende keuze. Een prima avond! Voor herhaling vatbaar!

13. Rene

14. Zeer beroerd gegeten, trage en slechte bediening. Onbeperkt is schijnbaar 2 x bestellen in 2 uur.

1,9
  15. Slechte service. Het eten is matig. Geen aanrader.

16. Heerlijk gegeten bij Fiësta vanavond. Vriendelijke bediening, de hele avond lekker getafeld. Ik kom zeker terug!

17. Unrealistic

Gisteren bij Fiësta wezen eten met vijf personen. Na 1,5 uur allemaal pas 2 kleine gerechtjes gehad, de tijd tussen bestellen en uitserveren was dramatisch lang. Toen we bij het uitserveren van de tweede gerechtjes meteen weer een bestelling wilde doen mocht dat niet want "er waren ook andere mensen die wilden bestellen". Pas halverwege de avond werd ons verteld dat de max. van 5 gerechten niet zou gelden als we dingen dubbel zouden bestellen. Verder was het heel lawaaierig, hoorde geen muziek en een conversatie houden aan de tafel waarbij we alle vijf iets mee kregen was bijna onmogelijk. Uiteindelijk wilden we gaan betalen maar bleek dat de pinautomaat niet werkte, de oplossing die hiervoor geboden werd was op en neer lopen naar een pinautomaat terwijl de rest achter bleef. Uiteindelijk, na 20/30 minuten was de pinautomaat weer aangezwengeld en konden we eindelijk betalen.

1,8
  18. Was een zeer geslaagde avond.

Eten erg lekker. Prima bediening en een zeer attente eigenaar die ons nog van alles over het concept kwam vertellen.

Komen graag nog een keer terug. Zullen het zeker verder vertellen.

19. Charles van Bussel

Wij hebben hier 7 februari van een heerlijke, verrassend lekkere Tapas-maaltijd genoten. Een bijzonder aangename manier van eten, waarbij er ook tussendoor ruimte is voor een goed gesprek. Zo'n gelegenheid missen wij in Middelburg!

Als we weer in de buurt zijn komen we graag weer terug. Veel succes!

20. Het restaurant scoort voor mij net voldoende, maar het was niet wat ik gehoopt had van een tapas restaurant. De gerechtjes die ik gehad heb waren vrij eenvoudig en de lam en spare ribs waren naar mijn mening niet van de beste kwaliteit. De nacho's waren wel echt een pluspunt! Achteraf uiteraard toch een gezellige avond en met een vol gevoel weer richting huis.

21. Afgelopen weekend geweest eten op aanraden van familie, dus met enige hoge verwachtingen. Bij binnenkomst was er onduidelijkheid over de reservering, die gewoon via Couverts was geplaatst, maar uiteindelijk nog een laatste plekje aan de bar gekregen. Hadden we liever niet gehad, maar we kwamen voor het lekkere eten, dus dat namen we op de koop toe.

Na een schaaltje brood (wat heel lekker was) en nachos de eerste bestelling opgenomen en die redelijk snel gekregen.
    Hieruit bleek wel dat we de volgende rondes het maximum van 5 gerechtjes tegelijk zouden bestellen, aangezien de porties erg klein waren. Natuurlijk begrijp ik dat tapas kleine gerechtjes zijn, maar honger hebben na een paar bestellingen kan niet de bedoeling zijn. Ook jammer dat we meer tijd aan wachten hebben besteed dan aan het daadwerkelijk eten. Nadat de bordjes leeg waren hebben we steeds een half uur tot drie kwartier moeten wachten voor dit opgemerkt werd. Het eten zelf was opzich goed, sommige dingen wel erg flauw zoals de carpaccio, uienringen, spare-ribs en salsadip.

Weinig bediening gezien, ook al zal iedereen zijn uiterste best gedaan hebben aangezien het een zondag was en de tent vol zat. Kwam op ons in ieder geval chaotisch over, zeker nadat de, ik gok manager, grapjes maakte over het feit dat hij 'dan blijkbaar achter de feiten aanliep'. Opzich een fijne avond gehad, maar we komen hier niet meer terug.

22. Fiesta is een feestje om er te eten. Goed concept, heerlijke tapas en oprecht vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit verhouding is super en je bent er met gemak een avondje mee zoet. Aanrader!

23. Heerlijk eten en heerlijke sfeer!!

24. Op 28-6-2014 bij Fiesta in Weert gaan eten. We worden vriendelijk ontvangen en naar de tafel gebracht. Aan tafel werd het concept uitgelegd en gevraagd wat we wilden drinken.
    De bestellingen konden makkelijk doorgegeven worden ondanks dat het restaurant nagenoeg vol zat. Prima bediening en heerlijk eten voor een goede prijs!!

25. Ik en mijn vriend zijn op donderdagavond naar Fiesta in Weert gegaan. Het was onze eerste keer dat we tapas gingen eten. Normaal gaan we naar andere restaurants, maar dachten laten we de eerste keer proberen.

Toen we binnenkwamen zag het er heel warm en gezellig uit. De vrouwelijke bediende hielp ons een plaatsje uitzoeken. We hadden fijn een tafel gepakt voor twee personen in de buurt bij de koks.

We kregen van de mannelijke bediende korte uitleg wat voor tapas menu ze hadden en we kozen voor 19,95 omdat we graag van alles wilden uitproberen. Het eerste begon dat ik zelf moest vragen voor drinken, iets wat je normaal verwacht van de bediende. Ik koos voor een glaasje sangria en mijn vriend koos voor cola.

De mannelijke bediende bracht als tussendoortje brood met knoflooksaus en kommetje nacho's met uien en tomaten. Binnen 7 min was het op en nog steeds niemand kwam vragen of we wilden bestellen. Uiteindelijk na 15-17 minuten wachten door steeds kijkend op de telefoon, kwam de vrouwelijke bediende om bestelling op te nemen. We kozen beiden voor in begin per persoon twee gerechtjes. Ik koos voor gamba's in knoflookcreme saus en zalm in broodkruimels. Mijn vriend koos voor 2 kipspiezen en en gefrituurde uienringen.

Na de bestelling arriveerde een stel, die zaten naast ons nog geen 30 cm vanaf. Kun je voorstellen dat we na 30 min nog steeds ons gerechten niet hadden. Het koppel hiernaast ons was al klaar met de eerste ronde. In die 30 minuten kreeg ik honger en de mannelijke bediende haalde de borden weg van het brood en nachos en hij vroeg niet of alles naar wens was of we iets wilden drinken.

Ik vroeg uit mezelf of ik een kommetje gevulde rode pepers en chorizo worstje zou mogen. Ik kreeg dat gelukkig binnen 5 minuten, maar waar bleef ons gerecht? De bediendes liepen rond en overal waren ze, maar niet bij ons.

Wat bleek: na 30 minuten kwam de bediende met eten en vroeg of we kip salade hadden besteld. We knikken beiden van nee en verwarrend liep ze weg. Na 45 minuten kwam ze en zei "Er is iets mis gegaan met de bestelling, wat hadden jullie besteld?" Toen viel mijn mond daarvan open. Wij opnieuw genoemd en opeens na 5 minuten kwamen onze gerechten, zonder enige excuus te horen of excuus voor vertraging voelden we ons teleurgesteld en genegeerd door de zaak.

De vrouw bracht onze bestelling en ik kon gewoon niet eten, dus we riepen de mannelijke bediende om uitleg hiervan: waarom duurde het 45 min voor 4 simpele gerechten. We kregen uitleg als "Ja, normaal duurt het gerecht 10-15 minuten om te maken en omdat het fout ging, duurde het eenmaal zo lang." Kan je voorstellen dat het koppel naast ons, die kregen de borden en andere groepen ook binnen 10 minuten, heel veel gerechten en wij niks. Wij zaten in de buurt bij de koks, waar je de open keuken had. De koks zagen ons en niemand die van de zaak dacht "Waarom is deze tafel na 45 minuten nog steeds leeg?"

Wij waren zo teleurgesteld dat we niks aten. We lieten het staan en de mannelijke bediende zei "Je kan dit opeten en we rekenen alleen dat aan." We zouden normaal al 45 euro kwijt zijn aan drinken, 4 gerechten en een beetje stokbrood met nachos, chorizo worstje en 3 gevulde paprika's met roomkaas. Terwijl je normaal 19,95 betaalt per persoon, hele avond alles van de kaart, exclusief drank en dessert nog niet misschien.

We stapten van de tafel, gingen meteen naar de bar en zeiden tegen de mannelijke bediende dat dit niet de bedoeling is en dat het niet juist is hoe ze handelden. Uiteindelijk mochten we zonder betaling naar onze auto gaan, met resultaat lege maag en parkeergeld van 3,40 voor 2 uurtjes parkeren. Wou iets nieuws proberen en nu blijft dat negatief gevoel hangen over tapas.

3,5
  26. Marc 861 punten

Afgelopen zondag voor de 4e keer gegeten in dit leuke restaurant. Vooral de bedieningen valt positief op. Kaart is wat aangepast, dat mag ook wel. Mis de kippenvleugels en de vis mist wat smaak maar dat is makkelijk op te lossen. Een van de gezelligste restaurantjes in Weert. Misschien nog eens een goede zware rode wijn op de kaart zetten (per glas) past volgend mij wel bij de gerechten. Speciaal compliment aan de dame die zowel achter de bar staat als in de bediening. Professioneel en zeer vriendelijk.

27. Lonne Brummans

28. Heerlijk gegeten en zo een vriendelijke bediening Sjappoo. Bedankt voor de gezellige avond!!!! Komen zeker nog eens terug

29. Op basis van de onderstaande recenties hadden we gekozen voor Fiesta. Inderdaad geen overbodig woord staan hier geschreven.
    Leuk restaurant, goede sfeer, heerlijk eten en fijne bediening!

30. We waren zeer verrast toen we aan tafel gingen bij restaurant Fiesta! Wat een aardige behulpzame mensen in de bediening en het eten was in 1 woord: fantastisch! Wat hebben wij genoten. Alles wat we bestelden was heerlijk, van de ossehaaspuntjes, gamba's, mosselen, kippevleugeltjes, noem maar op. We gaan er zeker terug en zullen het al onze vrienden en kennissen aanbevelen. Top!

31. Raymon Renders

Veel over gehoord dus vanuit Eindhoven 20 minuten naar Weert. Het was de rit waard en tapas zoals tapas moeten zijn en service zoals service moet zijn. We gaan hier zeker vaker eten.

32. Het is een super leuk , gezellig en erg lekker restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar. Bioscoop langs de deur. Kortom geweldig

33. Cor Schroën

Mensen van fiësta

Ik heb vavavond met mijn zoon, dochter en schoonzoon bij jullie gegeten en het was in een woord AF.
    Lekker, gezellig, leuke bediening en niet duur. Een aanrader voor iedereen die van gezellig tafelen houdt.
    Zeker voor herhaling vatbaar!!! Proficiat

34. Daniël

Na een hoop negatieve recensies gelezen te hebben alsnog vandaag met 4 man wezen eten. Ondanks dat het binnen vol zat werden we vlot en vriendelijk geholpen. Het is inderdaad een beetje rumoerig als het vol is maar bedenk dan; hoe zou het klinken als er bij u thuis 40 man in de woonkamer zitten te praten?
    De verschillende gerechtjes waren smaakvol, vooral de knoflook-room saus van de gamba's is erg lekker!
    Ik kom er graag nog een keer!

35. Janneke

Aardige, vlotte bediening en lekker eten voor een goede prijs. Wij gaan er graag eten

36. Nu we hadden recensie gelezen goed en minder goed, maar wij zijn heel tevreden en heerlijk kunnen eten.
    Bediening heel attent en netjes.
    Als er wat gordijnen of anderszins komen hangen dan dempt het geluid wat en is het er nog gezelliger.
    We komen beslist nog eens terug.

37. Ik en mijn 3 kinder, vrouw, vader en moeder zijn hier een tijdje geleden gaan eten. Pas na 20 minuten krijgen we de menu kaart. Na 3 kwartier de eerste ronde en een uur daarna pas de tweede. We hebben geloof ik meer dan 3 uur daar aan tafel gegeten. Het eten was nog wel lekker maar hier komen wij nooit meer terug

38. Vriendelijke bediening. Welkomst met nacho's en stokbrood met aioli.
    We hebben verschillende tapa's uitgeprobeerd maar de kwaliteit is onvoldoende. Spies betekent een sateprikker hier en bij de maiskolf breekt zo'n spies dan af wat lastig eten wordt. Spareribs waren OK.
    De sausjes van verschillende tapa's waren te waterig. De gamba's waren niet goed gegaard. Alles was van smaak wat monotoon en niet verrassend. De prijs-kwaliteit verhouding is dus wat ver te zoeken. Niet echt een aanrader.

5,1
  39. Een tijdje geleden gaan eten om te proberen. Dit was de eerste en laatste keer. Het verbaasd me dat het steeds zo druk is, want zo goed was het niet en ik ken veel plekken waar ik beter kan eten voor die prijs. Heb het de hele avond koud gehad, vond alles hetzelfde smaken en de huisgemaakte tomatensalsa was niets meer dan tomaten in blokjes gesneden! Er was te weinig personeel, waardoor het gehaast was. We hadden een grote fles water waardoor we niet op een droge zaten. Ik vind het concept leuk, maar wordt op andere plaatsen beter en lekkerder uitgevoerd. Jammer. Ik betaal liever iets meer, voor betere kwaliteit en een plek waar je warm zit.

40. Heerlijk gegeten - komen hier zeker vaker terug !

41. Redelijk leuk zitten daar, alleen het was steenkoud! Mensen naast ons hadden zelfs de jas aan aan tafel. Het eten was echt schandalig, nergens zat smaak aan en we kregen zelfs rauwe varkenshaas en scampi! Liever een tientje meer uitgeven dan zoiets!

2,6
  42. Wederom een heerlijke avond gehad bij fiesta ook nu weer top service en heerlijk eten.
    Alleen de nepslagroom bij het lekkere toetje was een min puntje.
    Tot de volgende keer

43. Een erg leuk en mooi restaurant waar je voor een goede prijs lekker kunt eten. Voor 19,95 eet je de hele avond onbeperkt van de kaart (excl. nagerecht). Wij waren met een groep, het was voor iedereen erg goed bevallen. Hele avond getafeld, lekker op het gemak maar ook zeker niet te veel tijd tussen de rondes. Vriendelijke service en goede glazen wijn! Tip: reserveer op tijd want het zit zeker in het weekend bijna altijd vol!

44. Heel vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Echte aanrader