Op dit adres zit nu: Het Klooster

Urseline parkeerplaats komt uit in onze tuin. Walburgpasage op ruim 50 mtr. afstand van Prego

Station op 5 minuten loopafstand

1464719917 73
1472092928 73
1481923609 72
1494211960 74

1. Een pizzeria is iets anders dan een Italiaans restaurant, wat Prego pretendeert te zijn. Prima pizza en pasta, maar vlees en vis zeker voor de prijs erg slecht. Standaard supermarktproducten, matig en niet smaakvol klaargemaakt, zeer karige porties en aankleding. Personeel was niet geïnteresseerd in waarom het niet zo goed gesmaakt had.

2. Uitstekend gegeten. Gekozen voor de vleesgerechten en dat was geen foute keuze. Op traditioneel Italiaanse wijze bereid en heel erg lekker. Ook uitstekende wijn erbij. Top.

3. Binnenkomst was zeer vriendelijk en gastvrij. De sfeer in het restaurant is ook zeer goed. Je krijgt gelijk het gevoel alsof je weer even in Italië bent.
    Bovendien smaakte het eten uitstekend en is zeker gelijk aan de traditionele Italiaanse keuken zoals het hoort. De pizza's zijn hier ten minste pizza's ipv fast-food wat bij veel andere plekken in Weert aanbieden als ''pizza's''. Ook de prijs die je betaald voor wat je krijgt is het meer dan waard.

4. Paul Ramakers

5. Traditionele italiaanse gerechten, lekker puur en eerlijk!

6. Myrthe Schols

Gisteravond een overheerlijke pizza gegeten bij Prego. De bediening was vriendelijk en hadden precies in de gaten wanneer een tafel iets nodig had. Daarnaast maakte de Italiaanse muziek er een heuse beleving van. Wij komen hier zeker nog eens terug voor een hapje of een drankje!

7. Heerlijk gegeten, leuke bediening en een prachtige zaak

8. Binnenkomst was erg goed en gastvrij. De kaart is oke en de bediening ook. Tot mijn 2de glas wijn... De tafel naast ons had hun glazen wijn terug gegeven omdat deze niet lekker was. Deze glazen verdwenen achter de bar op de toog, en je raadt het al... Toen ik om een nieuw glas wijn vroeg, kreeg ik een van de voorgeproefde wijntjes van onze buren. Ik vond het erg genant om te zeggen, maar had natuurlijk geen keuze, tenzij ik een tweedehands wijntje wilde. Nu komt de echte verbazing, naast het feit dat de dame achter de bar mij probeerde wijs te maken dat het glas wijn echt een nieuw glas was, dit was natuurlijk niet zo en het gebeurde allemaal onder onze ogen, kreeg ik inderdaad een nieuw uitgeschonken glas. En je raad het nooit, de 2 (!) voorgeproefde glazen werden doodleuk op het terras uitgeserveerd?!
    Dit was dus de eerste en meteen de allerlaatste keer dat we bij Prego in Weert zijn geweest. Ik wil niet eens weten wat daar in de keuken gebeurd met overgebleven voedsel... Bah!

9. Joris Gramberg

Op 06-09-2014 heerlijk gegeten. Lekkere gerechten, leuke bediening en de sfeer is goed. Zeker een aanrader.

10. Zaterdag hebben we bij dit Italiaanse restaurant gegeten. De ontvangst was zeer gastvrij en de dinerkaart bood een ruime keuze. Mijn partner en ik kozen voor de visschotel. Deze kan ik van harte aanbevelen - het smaakte allemaal voortreffelijk en de schotel was zeer uitgebreid. Onze tafelgenoot had de pasta met parmaham en rucola en was daar ook erg over te spreken. Bovendien een gerecht wat we elders niet eerder zijn tegengekomen. Bij het dessert heb ik gekozen voor de chocomouse. Ik heb vaker een dergelijk dessert gegeten, maar deze mouse stak er met kop en schouders bovenuit. En ook de tiramisu van mijn partner smaakte heerlijk. Kortom, dit restaurant is echt een aanwinst voor Weert.

11. Afgelopen weekend heb ik hier gegeten met mijn familie. Mijn moeder en ik zijn allebei een grote fan van de Italiaanse keuken, en we werden dan ook zeker niet teleurgesteld! Het menu heeft genoeg keuze qua vlees, vis en vegetarisch en ons eten smaakte heerlijk. De bediening was ook erg vriendelijk, hier komen we zeker nog een keer terug.

12. Heerlijk gegeten, prettige sfeer, leuke ontvangst. Zelden zo'n heerlijke pizza gegeten! Een aanrader, wij komen zeker terug.

13. Wat leuk om veel lovende reacties te lezen over dit restaurant! :) Ik heb er zelf twee keer gegeten en werd ronduit verdrietig van beide ervaringen.

Ik woon al lange tijd in Weert en was erg enthousiast toen ik hoorde dat er een écht Italiaans restaurant kwam op de plek waar vroeger De Poorter zat! Ze hadden zelfs een echte Italiaanse kok ergens uit België gehaald die je de authentieke Italiaanse keuken kon laten ervaren. Dat beloofde een hoop.

Ik ben één keer per jaar jarig en het leek mij hartstikke leuk om dit met familie en vrienden te vieren in het net geopende Prego! Bij binnenkomst leek er echter weinig veranderd; ja, Eros Ramazzotti zong op de achtergrond, maar verder verklapte niks dat je in een Italiaans restaurant stond. Beetje jammer aangezien ik ook altijd veel waarde hecht aan de ambiance.

We kregen de kaart van een ronduit aardige mevrouw die ons vriendelijk te woord stond. Door haar vriendelijkheid vergaven we het haar ook meteen dat ze tijdens het inschenken van de wijn bij elk glas op de tafel morste. De menukaart zag er netjes uit. Er zat zelfs een extra kaartje bij waarmee ze ons attendeerde op hun Facebook-pagina en dat je deze kon 'liken'. We moesten erg lachen om het feit dat er in de twee regels tekst maar liefst 5 spelfouten stonden.

Origineel dat we waren, bestelden we allemaal pizza. We hadden geen haast dus de lange bereidingstijd van de pizza viel ons niet op. Toen de pizza's eenmaal op onze tafel stonden, werden we totaal niet vrolijk van wat we zagen. Ondanks dat het verschillende pizza's waren, zagen ze er allemaal exact hetzelfde uit... En dat was dan voornamelijk een dikke laag kaas op een saaie bodem.

Ik zou met een stuk papier en een potlood nog een smakelijkere pizza kunnen tekenen dan dat er op dat moment voor mijn neus stond. Op uiterlijk moet je niet beoordelen, maar ook de smaak van de pizza was net zo inspiratieloos als dat het eruit zag. Het was eigenlijk vooral kaas waar je dan af en toe een ingrediënt van de kaart in terug vond. Bij het zien van de vette pizza moest mijn vader in ieder geval meteen terugdenken aan zijn bypass-operatie.

De eigenaar was er die avond trouwens ook! Een net uitziende man die trots met zijn handen op zijn rug door zijn restaurant liep. Over zijn houding tegenover gasten die hij niet kende wil ik verder geen woorden vuil maken. Geen blik waardig in ieder geval.

Naast dat de gerechten op zowel presentatie als beleving jammerlijk faalden, zorgde het er helaas ook voor dat het onderwerp aan tafel vooral ging over het slechte eten; hierdoor werd het heugelijke feit dat ik een jaartje ouder was geworden helemaal vergeten.

De fooi hield ik zelf als verjaardagsgeld en besloot hier nooit meer terug te komen.

-----

Een half jaartje later besloot ik mijn belofte te verbreken en ze nog een kans te geven! Misschien had de chef die dag ruzie met zijn vrouw en botvierde hij dat op onze pizza's. Je weet het natuurlijk nooit. Dus ik nam mijn vriendin mee naar Prego voor een lekkere lunch!

Ik ging deze keer voor de pasta, en mijn vriendin ging voor drie Italiaanse broodjes die verschillend belegen waren.
    Samengevat:
    - Het duurde ontzettend lang voordat het klaar was. De chef bood wel netjes zijn excuses aan.
    - Ze vergaten een deel van mijn gerecht.
    - Bediening had weinig kennis van zaken, maar was wel hartelijk.
    - De broodjes van mijn vriendin waren taai.
    - Maar: ondanks dat mijn pasta in eerste instantie niet compleet was, was hij wel lekker!

-----

Voor mij is Prego leuk om iets te gaan drinken met een kaasplankje erbij of iets dergelijks. Maar voor een lekkere verfijnde maaltijd hoef je er niet te komen.

14. Vanessa

1 punt
  15. Hoe is het mogelijk dat mensen hier zo enthousiast over zijn. Wij komen niet uit deze omgeving en kwamen hier toevallig terecht om te lunchen. Mooi en sfeervol pand en aardige mensen in de bediening. De bestelde koffie liet op zich wachten en kwam pas na een kwartier. Op de broodjes hebben we 40 minuten moeten wachten en toen was het een grote teleurstelling. Voor 9,50 euro had ik een broodje vitello tonnato. Dit was een droog oud broodje, de tonijnsaus was met een mes op een helft geschraapt en daarop lagen drie plakjes fricandeau. De bovenkant van het broodje heb ik maar laten liggen want om nu droog oud witbrood te gaan eten... Mijn echtgenoot had drie kleine taaie droge broodjrs met smakeloze zalm en dezelfde teleurstellende vitello. Voor deze lunch, twee cappucino en drie kleine glaasjes cola-light hebben we dertig euro betaald. Dat was eens maar nooit weer, dit zijn geen gulle bourgondische Brabanders

2,1
  16. Hans Verbeek

Ten eerste is het heel fijn zitten in het restaurant. Er heerst echt een Italiaanse ambiance door het mooie interieur. Ik word snel en vriendelijk geholpen, en onder het personeel lijkt een goede klik te zitten. Dat straalt mooi over naar de gasten.
    Het eten is heerlijk en wat ik verwacht van écht Italiaans eten. Weert heeft eindelijk een heel gezellig Italiaans restaurant gekregen waar, niet onbelangrijk, je ook nog eens heerlijk kunt eten. Zeker een aanrader en zeer zeker een plaats waar we nog eens terug gaan komen!

17. H. van Dongen

Weer even terug in Italië

Zoveel gehoord over het nieuwe concept Prego, dus nu was het ook tijd om het zelf te gaan beproeven. Mijn vrouw, 2 vrienden en ik hebben laatst gegeten bij Prego en ik ben blij dat er ein-de-lijk een Italiaans restaurant is dat de echte smaak van Italië weet te brengen.

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door een jongedame die gelijk onze jassen aannam en ons begeleide naar een mooi plekje in de authentieke kloostertuin. Wie had gedacht dat er in de binnenstad zo een mooi en rustig plekje was. Nadat ze onze jassen opgehangen had kregen we de wijnkaart aangeboden met een grote variëteit aan uitstekende wijnen, voor ieder wat wils. De Pinot Grigio is zeker een aanbeveling! Een frisse wijn die vrijwel bij elk gerecht past.

De gerechten op de menukaart kwamen me bekend voor van mijn vakanties in Italië. Ruime keuze tussen vlees, vis, pizza’s en pasta’s. Mijn vrouw en ik kozen voor de rundvlees carpaccio, mijn vrienden voor de vitello tonato en de insalata Prego. Deze gerechten zagen er allemaal ontzettend mooi uit, maar waren vooral lekker. Als hoofdgerecht deelde ik de visschotel met mijn vriend. De presentatie MAGNIFIEK! Iedere visliefhebber zou dit gerecht moeten kiezen. Maarliefst 7 soorten vis werden gepresenteerd en aan tafel uitgeserveerd. Daarnaast werd de zeebaars aan tafel gefileerd. Ik kreeg het gevoel alsof ik weer aan de kust van Sardinië zat. De twee dames hadden beide de tagliatelle frutti di mare, deze borden waren naderhand ook helemaal leeg. Ook leuk dat de gastheer en gastvrouw ook nog even aan tafel kwamen om te vragen of alles naar wens was. Als nagerecht kozen we, hoe kan het ook anders, voor de tiramisu. Zo identiek met Italië heb ik hem nog nooit gehad in Nederland, chapeau! Vanwege het goede weer bleven we nog langer in de tuin zitten en bestelden nog een kaasplankje om gezellig na te borrelen, waarna we eindigden met een espresso met een heerlijke limoncello.

Kortom alle gerechten zijn een lust voor het oog. De smaak gooit er nog een schepje bovenop. Waar ik normaal soms nog wel eens iets laat liggen, waren de borden deze avond helemaal leeg. Heerlijk gezeten in de tuin, maar binnen ziet het er ook heel gezellig uit. De service verdient ook een dikke pluim! Er werken veel jonge mensen, maar tonen wel allemaal interesse en passie voor het vak.

Saluté, wij komen zeker snel weer langs!

Arrivederci!

18. Nieuwe naam maar geen nieuwe bediening. Helaas want de meeste zijn nog steeds onkundig en niet stressbestendig.

Ervaring: we wilden gaan zitten aan een tafeltje waar net mensen weg gingen (omdat we met de kinderwagen waren was dat specifieke hoekje handig). De mensen hadden hun jas al aan. Netjes met de mensen die weggingen afgehandeld. De ober zegt vervolgens tegen hen: jullie hoeven je niet weg te laten jagen hoor!

Vervolgens bestellen we ieder een drankje. Ik krijg het verkeerde drankje. De volgende ronde: ik krijg weer het verkeerde drankje. Ik zeg er wat van en het meisje zegt: o ja klopt maar wat u besteld hebben we niet meer (0% rosebier). Oftewel, ze wisten dat ze het verkeerde brachten maar zeiden er niets van! Vervolgens bestellen we een lunch. Na een half uur hebben we nog niets. We vragen er maar eens naar: vergeten!

Vervolgens krijgen we de lunch. Ik krijg mijn drinken wel, mijn man niet, weer vergeten! Dan vragen we de rekening. Die komt niet. We besluiten zelf naar de bar te lopen. Mijn man betaalt. Ik check de bon die ik uiteraard bij vroeg: staat er voor 15 euro aan dingen op die we niet gehad hebben!

Dit alles zonder excuus, glimlach, pardon of wat dan ook. We zijn zeker door 3 verschillende mensen geholpen, allemaal even onkundig. Een meisje leek me wel goed, die hielp onze buren.

Echt jammer want de zaak heeft veel potentie. Iedereen in weert weet dat het personeel slecht is, jammer dat ze daar niets aan hebben gedaan, dat had een goede nieuwe start makkelijker gemaakt!

19. Gisteravond op uitnodiging (tgv 65e verjaardag) van vrienden met z'n zessen gedineerd.
    Tafel was prima uitgekozen, de sfeer was goed en de gerechten (voor-, hoofd-en nagerecht) waren zonder uitzondering zeer smaakvol. De huiswijn (zowel wit als rood) was prima en onze vrienden hebben meer dan genoten van het eten en de sfeer.
    De prijs- kwaliteitverhouding was zeker in balans! Kennen de zaak ook nog als de Poorter en vonden het zonder uitzondering een hele goede beslissing van Gerard en Birgit om deze "ommezwaai" te hebben gemaakt. Wij zullen het zeker niet bij deze ene keer laten!

20. Marc 831 punten

Mooie locatie en inrichting. Eten mist smaak, flauw. Huiswijn rood is geen aanrader. Prijzen variëren te veel. Sommige gerechten echt te duur. 2 personen voor en hoofdgerecht met wat drankjes €100,--. Voor dit bedrag kan je in Weert zeker beter Italiaans eten. Prachtige tuin om een drankje te doen of een klein hapje. Diner sla ik voorlopig even over.

21. Afgelopen zondag na de viering 600 jaar Weert bij Prego binnengelopen voor een drankje. We zaten echter zo gezellig dat we besloten te blijven eten. Met medewerking van Stefan (zeer klantvriendelijk) en Gerard konden we aan de tafel blijven zitten tot dat de volgende gasten zouden komen. Wat een flexibiliteit.
    Het was niet de eerste keer dat we daar waren en het zal zeker niet de laatste keer zijn.

De Ossobucco smaakte geweldig, de sfeer was goed en we hebben er veel bekenden ontmoet die Prego inmiddels ook meer dan een keer hebben bezocht en dezelfde mening zijn toegedaan als wij.
    Bellissimo!

Natuurlijk is er altijd wel iets op te merken, zeker als iemand de beslissing heeft genomen om het roer helemaal om te gooien zijn er altijd mensen die dat hem/haar niet gunnen.
    Maar wij bewonderen de moed om in deze tijd iets volledig anders te beginnen en dan ook, zoals het er nu naar uitziet, succes heeft!

22. Weer prima gedineerd bij Prego, dit keer de Kabeljouw en een mooi stukje Kalfsvlees. Blijft elke keer een verrassing wat er geserveerd wordt en tot nu toe niet teleurgesteld.

23. Ine 21 punten

Mooi gebouw en interieur, wel erg slechte akoestiek. Vooraf kregen we brood met tapas, olijfolie en olijfjes. De olijven waren te zeer gemarineerd. De tapas was ronduit vies. Zeer weinig olijfolie, en weinig bijzonder van smaak (geen extra vierge volgensmij). Een witte wijn besteld van de wijnkaart, waarvan de prijs/kwaliteit verhouding niet klopte. Het was een goedkope cafewijn met de prijs van een restaurantwijn. Als hoofdgerecht pizza gegeten. Weinig smaakvol. Niet voor herhaling vatbaar. Bediening was overigens wel aardig.

24. Gezellig met de hele familie gegeten bij Prego. Voldoende keuze op de menukaart, ook voor de kids. Gerechten puur en smakelijk, zoals een goede Italiaan behoort te zijn. Sfeer gezellig, bediening hartelijk, kortom; een aanwinst voor Weert!!

25. tilly blok

Met mijn familie een prachtige avond in een goede ambiance, met birgit, gerard en francesca als geweldige gastvrouwen en heer!
    Je wordt warm ontvangen en ook hun italiaanse koks zijn enthousiast en goed!

26. Al een aantal keren gegeten en geborreld. Of het nu een pizza of brochetta's zijn bij de borrel, een snelle pasta of een uitgebreid menu, het smaakt allemaal even lekker.
    De inrichting is warm en sfeervol, de bediening vriendelijk. De open keuken geeft een extra Italiaanse sfeer, maar mijn favoriete plek is toch wel de hoge tafel voor in de zaak, ook lekker om even het krantje te lezen met een kopje koffie.
    Kan niet wachten tot de zomer wanneer het terras in de sfeervolle kloostertuin opengaat (en met mij nog vele anderen).

27. Ronduit slecht: Bij binnenkomst (met tegenzin) ontvangen door de gastvrouw. Ze wijst naar een tafel in de verte om ons vervolgens de rug toe te keren en weg te lopen. Vervolgens duurt het erg lang voordat we de kaart ontvangen en drinken kunnen bestellen. Eenmaal besteld blijkt dat enkele gerechten 'op' zijn. Na een klein uur zelf maar aan de bediening gevraagd of we nog iets te drinken konden bestellen. Na 75 minuten worden de hoofdgerechten geserveerd; pizza's zijn koud en minimaal belegd, pasta behorende bij vleesgerechten komt 10 minuten later (wederom zelf om moeten vragen) en ook het drinken was er nog steeds niet. Wanneer we aangeven dat het niet heeft gesmaakt word hier niet op gereageerd maar vrolijk verder gegaan met het uithalen van de tafel. We overwegen nog een nagerecht maar ook nu is weer iets 'op'. Kortom slecht gegeten en een dramatische service. Ik twijfel er zelfs aan of de positieve reacties betrekking hebben op hetzelfde restaurant.

28. Inmiddels al vaak Prego bezocht met vele vrienden, en ook gisterenavond weer een fantastische avond gehad en heerlijk gegeten. Het moge duidelijk zijn dat hier Italianen met kennis van mooie verse producten aan het werk zijn en deze in de vorm van smaakvolle gerechten op tafel terug laten komen. Probeer eens de schotel met verse vis voor 2 personen, of de spaghetti vongole. Maar ook de pizza's welke ter plekke gemaakt worden en in de prachtige oven verdwijnen komen er uit om je vingers bij op te eten. De lieve attente bediening, en de zeer gastvrije gastvrouw en gastheer maken de avond compleet. Je waant je voor een aantal uur in Italië......

29. Katharina

Wir waren im Restaurant "Prego" in Weert und haben dort eine sehr gute italienische Küche vorgefunden. Die Pizza war fantastisch. Besonders lecker war die Fischplatte für 2 Personen. Der Service und das Preisleistungsverhältnis war sehr gut. Wir haben uns in dem wunderschönen Ambiente sehr wohl gefühlt und werden mit Freunden im Sommer wieder kommen und den schönen Garten geniessen.

30. Pim Kerstens

Het pand, de inrichting, de bediening en de gerechten ademen een klassieke Italiaanse smaak uit. Een smaak waar je erg van kan genieten. De bediening werkt als een goed geoliede machine (en met ruimte voor een gesprek) en brengen heerlijke gerechten. De wijnen sluiten goed aan op het eten en er wordt goed geschonken. Met een heerlijk voldaan gevoel maak je de wandeling door de mooie binnenstad van Weert terug naar huis.

Verbeterpunt: de bereidingstijd is soms iets aan de lange kant. Maar nogmaals is dit een klein verbeterpuntje. Prego is een echte aanrader voor iedereen in Weert en omstreken!

31. Pieter de Wet

Vorige week ben ik met mijn collega gaan eten ter ere van een verjaardag. Het was echt heerlijk, de ambiance is perfect en de bediening vriendelijk.
    Alle gerechten waren van topkwaliteit en heel leuk opgediend, er wordt aandacht aan besteed. Je blijft eten en voor deze prijs krijg je elders alleen maar een hoofdgerecht.
    Een dikke pluim voor deze mooi ingerichte en heel gezellige zaak.

32. P Van der Linden

Vanaf de opening tot nu enkele malen bij Prego gedineerd en eenmaal geluncht. Canelloni Ricotta Spinacci, een heerlijk voorgerecht. Aanrader heerlijke lichte saus. Scaloppa Valdostana lekker mals stuk kalfsvlees met een goede witte wijn smaak.. De open wijnen die we probeerde waren prima. Een Pinot Grigio en een Rendola Rosso die voor een Chianti zeker niet te zwaar was en goed bij het kalfvlees paste. Dit was onze kennismaking met Prego. Het smaakte voortreffelijk. Een tijdje later ben ik gaan lunchen en heb ik Spaghetti Bolognese genomen. Prima Spaghetti met een uitstekende ragu. Lekkere frisse tomaten smaak met een prima vlees accent en een kruidig zoals de Italianen het doen, subtiel tikje zoet accent. Water staat me alweer in de mond. Prma prijs/kwaliteit. Recentelijk hebben we weer gedineerd; De Zuppa Fagioli was een openbarig, een heerlijke licht witte bonensoep. Voortreffelijk, mijn vrouw was ook zeer te spreken over de Ministrone ze vond deze zo lekker dat ze me niet liet proeven. Quando il corso principale “Grigliate di Pesce. Ik waande me ergens aan de Riviera Azuri. Wat een genot, een echte aanrader. Het was voor 2 personen en we hadden pasta en een salade erbij. Eigenlijk had ik de Zuppa ervoor niet moeten nemen. De vele soorten gegrillde vis en schelpdieren smaakten te gek. De Ca’Rugate Soave was een bijzonder goed passende witte wijn bij dit gerecht. Als toetje een heerlijk licht chocolade schuim. Prego ga zo door en blijf me verrassen.

33. elisabeth

Team Prego, wij hebben heerlijk genoten van een aantal van jullie gerechten. Mooie kwaliteit, goed bereid, een prima prijs/kwaliteit verhouding in een ontspannen vriendelijke omgeving. Bedankt voor de fijne avond.

34. kelly van Gemert

Eens maar nooit weer. Slechte bediening met geen kennis van de kaart. Er werd niet gevraagd of het had gesmaakt en we kregen geen antwoorden op gestelde vragen. De keuze is veelal hetzelfde, veel gebruik van dezelfde ingrediënten. Wij kozen uiteindelijk een borrelplateau maar ook deze was zeer teleurstellend. Gehaktballetjes kant en klaar, kant en klare pesto, een cherrytomaat met bolletje mozzarella etc. Inspiratieloos eten!

1,3
  35. Broodjes met bifteci waren droog. Te lang door gebakken droog en taai vlees.. En daar hebben we dan 40 minuten op moeten wachten.

36. Eten was redelijk en te voorspelbaar. Men gebruikt te veel olie. Fijn dat er voorverwarmde borden werden gebruikt. Akoestiek in de ruimte is slecht, tafelgenoten zijn daardoor soms niet te verstaan.

Gezien de hoge scores had ik iets meer verwacht.

37. Ik was al fan van de Poorter, maar nu met een nieuwe keuken en mediterrane kaart ben ik helemaal verslaafd. Nu 2 x gegeten. Prego is echt fantastisch. Wat een verrijking voor Weert.

38. gerty koppen

Een echte aanrader! Een zeebaars gegeten zoals op vakantie in Italie. Vers en prima bereid. Voor kinderen heerlijke pizza's, dunne bodem en goed van smaak. Vriendelijke bediening en goede verhouding prijs kwaliteit! Top!

39. Heerlijk gegeten, gegrilde tonijn!!! Alles liep soepeltjes. Gezellig sfeertje. Mijn gasten uit andere delen van het land vonden Prego ook een aanrader!!

40. Therese

41. Inge de Monte

Gisterenmiddag heerlijk geluncht bij Prego in Weert. Mijn vriendin uit Utrecht nam een spaghetti vongole, haar vader een insalate calamari, en ik een cannelloni ripieni met ricotta en spinaci. Het was heerlijk en ook gezellig, dus absoluut een aanrader om er te gaan "mangiare"!! Uit de keuken toverde Enzo een provare; cannelloni con pesce, hoop dat ie op de kaart komt binnenkort, want ik mocht van Gerard even een hapje proberen.. delizioso! Arrividerci....ciao!

42. Gerhard Peeters

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening echt een aanrader.
    We komen zeker terug.

43. Wat een geweldig restaurant is dit nu ook weer als Prego. Zeer smakeljke en prettige inrichting, maar nog beter eten, met heerlijke Pizza's en Pasta's. Kan niet minder dan 5 sterren geven!

44. Echt een restaurant van deze tijd. Open keuken zodat je kan zien hoe je eten wordt bereid.

Vriendelijk personeel en topkwaliteit eten. Ga zo door!