Flavours in Weert

Ruim voldoende parkeergelegenheid bij parkeerplaats Kasteelplein op 1 minuut loopafstand van Restaurant Flavours.

• OV

zo Gesloten

1421937419 84
1479620390 87

1. Krista

Echt m'n flavorite restaurant. Een smaaksensatie en top bediening. Wat mij betreft echt ster waardig.

2. Riiet verkoelen

Een geweldige eetbelevenis. Nog nooit zo uitgebreid, gevarieerd vegetarisch gegeten. De gerechten werden opgediend als ware kunstwerken. Zeer vriendelijke ongedwongen bediening in zeer sfeervolle omgeving. Prijs - kwaliteitsverhouding in goede verhouding. Een echte aanrader voor een bijzondere avond in een restaurant.

3. Poepiejanjan

4. Wat een geweldige verrassing. Alles klopte.

5. Erg lekker eten, leuke ambiance, bediening zou echter meer actief met de klant betrokken kunnen zijn.
    Het eten verdient een betere bediening.

6. Annelies vogel

We hebben ontzettend heerlijk, apart gegeten ! Een onvergetelijke ervaring! We komen terug! Je wordt blij van elke smaak sensatie!

7. Wij hadden voor t 5-gangen verrassingsmenu.
    Elk gerecht was een kunstwerkje en alles was heel goed op smaak. Bediening was super; er werd bij iedere gang duidelijk uitgelegd wat er op t bord lag. Het kaasplankje is een aanrader. M'n partner vond de porties te klein naar zijns inzien. Al bij al een topavond gehad bij Flavours

8. Heerlijk gegeten. Gerechten zijn kunstwerkjes en smaken zoals ze eruit zien. Perfect bijpassend wijnarrangement. Kaasplankje is een aanrader.

9. Roland Molegraaf

Leuke sfeer, fijne ontvangst, goede stoelen, adequate bediening, omgevings temperatuur, ondanks dat het die dag +30 graden was, meer dan in orde. En dat voor zo'n jonge eigenaren, dat kan alleen maar groeien. Wij komen terug.

10. Bij de reservering al doorgegeven dat er sprake was van een bepaalde allergie. Helaas alleen ter kennis aangenomen; de amuses waren daar niet op aangepast. Verder daarna wel helemaal aangepast en heerlijk gegeten. Tip is als je ziet dat iemand al een allergie meldt, laat dan weten dat je het hebt gezien. Nu moesten we het zelf aangeven.

11. Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel.
    Mooie presentatie.
    1x vegetarisch 5-gangen verrassingsmenu en 1x jubileummenu.

12. Angeline Grein

13. Prima gegeten. Fijne bediening, gastvrij, vriendelijk. Mooie avond, een aanrader. Op naar Weert.
    Minpunt: gewoon een karaf koel kraanwater op tafel kan niet, altijd weer een afknapper
    Wij geven dan geen fooi

14. Met 4 personen jubileum menu gegeten. Het was overheerlijk!! Verrassende smaakcombinaties die prachtig gepresenteerd werden. Een echte aanrader. Koffie na afloop was echter zeer matig. We gaan zeker nog een keer terug.

15. Heerlijk gegeten en een vriendelijke ontvangst. We hadden het 5-gangen jubileummenu waarvan vooral de eerste gang en de vierde gang heel lekker waren. Erbij een bob-wijnarrangement met royale glazen wijn.

16. Louk Reintjens

Prima service. Verassend goede keuken. Heerlijk gegeten. Was ook de reactie van onze gasten.

17. Wendy waegemans

Wauw wat een feest bij flavours! Wij hebben gister "GENOTEN" van een vijf gangen jubileummenu. Met aperitief en amuse erbij 7gangen en allemaal even lekker en mooi! Fantastisch! Ikzelf heb een gastric bypass en heb alles kunnen opeten, het is heerlijk avondvullend... Tussen de gerechten zit voldoende tijd waardoor je van alles nog meer kunt genieten! Mijn man is een moeilijke eter en komt normaal niet verder dan een saté of een snitsel maar ook hij heeft hier van alles kunnen genieten! Complimenten aan het hele team! Tot snel!

18. Bart Heijthuisen

Fantastisch eten, goede service, prima prijs/kwaliteit. Enkel de sfeer was ietsje minder omdat het erg gehorig was. We konden vaak de uitleg aan tafel niet verstaan. Jammer, maar desondanks echt een aanrader.

19. Afgelopen zaterdag wezen eten met mijn vrouw. Gekozen voor het 7-gangenverrassingsmenu (all-in met wijnarrangement).
    Echt heerlijk gegeten/gedronken. Begonnen met amuses en huiscocktail (gintonic). Daarna de div. gangen met mooie passende wijnen erbij. Mooi hoe er gespeeld wordt met verschillende texturen in de gerechten. Lekker gegeten, maar niet zwaar getafeld zeg maar. Laatste wijn (dessertwijn) vond ik persoonlijk wat minder.
    Mooie inrichting en personeel dat verstand van zaken heeft. Hier gaan wij volgend jaar zeker weer naar toe.

20. Marja de Reuver

Het eten was erg lekker, hoge kwaliteit, en verrassend de bediening vriendelijk en gastvrij, jammer genoeg was het niet druk dus dan kun je de sfeer niet goed meten, al met al een ervaring om zeker vaker te doen

21. Beide keren dat we hier gegeten hebben waren de gerechten van een zeer hoog niveau. We hebben beide keren het 5 gangen menu gekozen. Elk gerecht is een verrassing van goed gekozen smaken en texturen. Het bijpassende wijnarrangement is zeker aan te raden. Er wordt hier een heerlijk avondvullende programma geserveerd van spijs en drank.

22. Superlekker gegeten gisteravond! Het begon al goed met een paar heerlijke, aparte amuses. Daarna 3 gangen die allemaal even lekker en bijzonder waren. Zowel de visgerechten (ik) als de vleesgerechten (mijn man). In alle gerechtjes proefde je een geweldige smaakbalans. En de bediening was ook nog eens top. Bedankt voor een heerlijke avond!

23. Ina en Harrie

Fijn restaurant met de allure van een sterrenrestaurant (die zal ongetwijfeld een keer komen!) met een betaalbare prijs voor kunstig gemaakte gerechten; strelingen voor zowel oog als mond. Het 5 gangen verrassingsmenu is zeer aan te bevelen hier. Het restaurant biedt een culinair avondje voor jou en je tafelgenoten in een mooie ambiance die nog een aantal kleine verbeteringen op de agenda heeft staan (tafels, cocktailbar). De jonge eigenaren en hun team zijn nog geen jaar bezig maar de professionaliteit druipt er al van af. Chapeau voor alle medewerkers.

24. Elke keer weer verrassend lekkere gerechten bij Flavours. Prachtig opgemaakte borden, heerlijke amuses en een goed glas wijn. Omdat we zelf van koken houden willen we het liefst naar een restaurant waar ze gerechten maken die we zelf niet kunnen maken. Bij Flavours ben je dan op het juiste adres!

25. M. Evers

Deze week na positieve verhalen van bekenden eens een tafel gereserveerd.
    Mooi modern interieur en leuk ingedeeld.
    Gekozen voor een vier-gangen-verrassingsmenu.
    Alle gangen waren prachtig opgemaakt en verrassend van smaak en vorm.
    Vaak geen idee wat er op mijn bord lag maar het was heerlijk.
    Enige minpuntje voor mij persoonlijk waren de wat kleine porties.
    Niet dat ik nog honger had maar ik had zeker nog wat meer willen eten.
    Misschien toch maar wat meer gangen de volgende keer.
    Totaal andere ervaring dan een gemiddeld restaurantbezoek en zeker een aanrader.

26. Hele sfeervolle inrichting. Eten was erg lekker. Er wordt duidelijk veel aandacht besteed aan de presentatie van de gerechten. Bediening weet wat ze serveren en doet dit op een professionele manier. Uitstekende keuze wijn bij de gerechten door de gastvrouw.

27. We hebben hier met een groep van negen mensen perfect gegeten. Fijne sfeer, heerlijke gerechten. En heel betaalbaar. Voor herhaling vatbaar!

28. Jaap Baaij

Op 23 april met 4 personen heerlijk gegeten! Gezellige en hartelijke ontvangst in de lounge met een heerlijk welkomstdrankje. Fantastische amuses, mooi en origineel en geraffineerd van smaak! De vier gangen ook mooi en heerlijk van smaak. Paste uitstekend bij elkaar en daar dan ook nog eens heerlijke wijnen bij gezocht. Top! Dit restaurant verdient alle aandacht en lijkt op weg naar...!

29. Het eten was heerlijk. Zelfs perfect. Alleen vind het duur tegenover de hoeveelheid. Ik zat niet vol toen ik ging en mijn partner ook niet.

30. Miek Timmermans-Seerden

Het is een geweldige ervaring om van al deze uitzonderlijk lekkere gerechtjes te mogen genieten. Er wordt met hart en ziel gekookt. De bediening is professioneel en hartelijk.

31. Heerlijk eten in een gezellige ambiance. Vriendelijke en ongedwongen bediening. Het concept om zelf te kunnen bepalen hoeveel gangen het menu heeft sprak ons erg aan. Ook leuk dat je vooraf een aperitief kunt doen in de lounge bar.

32. Verrukkelijk gegeten, diversiteit van smaken met fijne combinaties. Een lust voor het oog. Kortom voor de echte fijnproever.

33. Kerkhofs

Prijs-kwaliteit Top!

34. Wij hebben een ontzettend gezellige, lekkere avond gehad. Vooraf heerlijk in de cocktailbar een apperatief genomen waar we lekkere amuses bij kregen. Op ons gemak de kaart kunnen bekijken alvorens we naar het restaurant gebracht werden. Het restaurant is zeer sfeervol ingericht. Hier werden we ook nog eens voorzien door een amuse, overheerlijke mostertsoepje. We hadden allemaal gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu, wat een volgende keer zeker een 5 gangen menu gaat worden. De gerechten waren ontzettend goed! Lekker vers en goed bereidt. Complimenten aan de kok!!! Het personeel is uiterst vriendelijk en zeer kundig. Een absolute aanrader!! Wij gaan hier in ieder geval vaker komen.

35. Annemiek Winkelmolen

In een gezellige sfeer hebben wij een fijne avond gehad. Uitleg van de kaart was duidelijk. Bediening was vriendelijk en goed. Het eten was erg goed.

36. Heerlijk gegeten van begin tot het eind, lekkere hapjes en
    valentijn cocktail bij binnenkomst. Vriendelijke bediening en zeker voor herhaling vatbaar.

37. Zoals gewoonlijk zeer lekker gegeten bij Flavours. Het 4-gangen valentijnsmenu was echt een opbouw van smaken op je bord. En het oog wil natuurlijk ook wat. De gerechten zijn één voor één plaatjes. En dat in mooi gezellig kader met een leuk en ongedwongen sfeer in de bediening. De avond dan nog rustig afgesloten in de lounge bar met lekkere cocktails. Groot compliment aan de keukenploeg en de bediening. Tot binnenkort.

38. Sjoerd van de Laar

Gisteravond samen met een goede vriend gegeten bij jullie. Eerst zeer sfeervol ontvangen in de lounge. Heerlijk Hertog Jan Weizener gehad. Inclusief heerlijke voorhapjes. Gekozen voor een heerlijk 4 gangen verassingsmenu. Daarna dus 4 heerlijke gangen, de zeebaars op de champignonrisotto was absoluut mijn favoriet.

Al met al fantastisch gegeten in een heerlijke warme en ongedwongen sfeer met uitstekende bediening. Ik kom zeker weer terug! En mijn maat ook! :)

39. Heerlijk genoten van de voortreffelijke smaak combinaties in dit restaurant! De borden zijn werkelijk een plaatje voor het oog! De gerechten in combinatie met de wijnen die geschonken worden (in het wijnarrangement) maken er echt een totaal beleving van! Mijn complimenten ook voor de bediening en het oog voor detail. Bij het aperitief worden heerlijke amuse hapjes geserveerd en ook de koffie/thee wordt begeleidt door heerlijke friandises. Het is niet goedkoop, maar wel een absolute aanrader voor een avond genieten op hoog niveau.

40. Geurt en Clazien

Heerlijk gegeten, wel erg lange tijd tussen gangen, maar was het wachten waard.

41. marco keulen

Briljant! Lekker eten en goeie wijnen en prima en vriendelijke bediening. We hebben gegeten op sterniveau voor een betaalbare prijs!

42. Goeie ambiance! Innovatief team die met goeie concepten komt! Zeer lekker eten en goed personeel! Aanrader!

43. Geweldig! Er was helemaal niets op aan te merken. Het was op sterrenniveau. Restaurant One in Roermond vind je bij hem terug. Dat was een goede leermeester voor de nieuwe eigenaar van Flavours. De gastvrouw doet het ook prima en weet haar medewerkers goed te leiden. Ga zo door!

44. Fam. Sentjens

Prijs/kwaliteit verhouding valt tegen. Een gerecht was na uitserveren koud, werd wel opgewarmd (mag eigenlijk niet voor dit type restaurant). Bijlages bij hoofdgerecht zijn onduidelijk. Er werd te weinig geïnformeerd of we tussendoor nog een drankje wilden. De porties waren aan de kleine kant.

Verder een gezellig/verzorgd restaurant met vriendelijk personeel.

45. Heerlijk gegeten, opmaak van gerechten echt schilderijtjes. Zeer goede prijs / kwaliteitsverhouding.

46. T. Kneepkens

Gisteravond gegeten. Viel tegen. Er waren bijna geen groenten, en geen salade bij de gerechten. De porties erg klein. Het eten was wel goed van smaak. Prijs/ kwaliteit staat niet in verhouding. Jammer!

47. Peter Seerden

Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer, prijs/kwaliteit dik in orde. Lekker kunnen kletsen, geen hinder van andere gasten, kortom een aanrader.

Lekkere kleine gerechten. Bediening heel attent.

48. Corne Olischlager

Erg lekker gegeten. Verrassingsmenu was prima met leuke gerechtjes. Zeker tot ziens.

49. Erg lekker en goed gegeten. Het was mogelijk het 4 gangen diner aan te passen aan de zeer specifieke wensen die er waren. Dat pakte zeer goed uit. De vis die we kregen in een kokossoepje was erg lekker. Ook het vlees dat 2 van de 4 kregen, was uitstekend. Erg mals.
    Een aanrader en we komen zeker terug.

50. Josseline de Gruijter

Restaurant Flavours

Ik reis vandaag met mijn Fiat 500 naar het zuiden des lands. De vrouw van mijn compagnon en ik gaan namelijk uiteten bij Restaurant Flavours. Ik parkeer mijn bolide op de Korenmarkt, stap uit en kom gelijk een restaurateur tegen. De restaurateur is benieuwd waarom ik in Weert ben. Als ik tegen hem zeg: " Voor Restaurant Flavours." Is hij meteen enthousiast. Volgens hem zijn Chef Ron Lemmens en zijn partner en gastvrouw Lindsay Grein een jong fris koppel met een grote passie voor het vak en een echte aanwinst voor Weert. Dat vind ik nou nog eens leuk. Een collega die een dik vet compliment geeft aan een concullega.

Mijn tafeldame en ik worden allervriendelijkst ontvangen bij binnenkomst en begeleidt naar een tafeltje in de lounge. We bestellen gelet op de geruchtenstroom in Weert gelijk een Gin-tonic. Deze Gin-tonic is namelijk gegarneerd met een zoetzure komkommer of pompoen, rozemarijn en een ijspastille van limoen en wederom rozemarijn. Cocktailicious and a great way tot start the evening!

Nadat we de menukaart hebben bestudeerd, kiezen we allebei het verrassingsmenu. Het concept waarbij men 4 tot 6 gerechten kan bestellen à € 9,--. Niet gek geprijsd!!!

We krijgen diverse amuses bij ons aperitief en ook aan tafel voordat we ons voorgerecht krijgen. Daar komt het voorgerecht. Het bord is net een schilderijtje. Een stoof van hert, rode biet, kers en krokante stukjes ontbijtkoek. Niet te zoet en ook geen overdreven wildsmaak. We vervolgen verder met het tussengerecht. Kabeljauw met oosterse garnituren en een jus van Tom Kha Kai. Ik ben eigenlijk helemaal geen fan van kabeljauw. Echter voor dit gerecht mag je me 's nachts wakker maken. Knetterlekker! Een beetje zoet, een beetje romig en mooie tonen van laos, gember en sereh. De chef verklapt dat hij gelet op zijn Indische roots het leuk vindt om te spelen met Oosterse ingrediënten. We zijn op de helft laten ons graag verrassen door het hoofdgerecht. Gelukt! Rundersteak grain fed in rode wijnjus met gekonfijte aardappeltjes, pastinaak en meloesuitjes. Er liggen mooie Laguiole steakmessen op tafel, maar het vlees is zo mals bereid dat je ook met een bot mes er gemakkelijk doorheen zakt. De zoete afsluiter is een parfait van nougatine, kokos, een cremeux van limoen, gekonfijte peer en schuimpjes van vanille. Daar hebben we niets meer aan toe te voegen. Gewoon een lekker dessert en gelukkig ook niet te machtig!

Tafeldame en ik zijn zeer enthousiast. De gerechten waren precies goed geproportioneerd. Niet teveel en niet te weinig en dat voor maar € 9,-- per gerecht! De bediening is niet alleen erg vriendelijk maar beschikt ook over gedegen kennis als het gaat om de wijnen en de gepresenteerde gerechten.

Ik denk terug aan de collega-restaurateur die ik aan het begin van de avond tegenkwam. Hij heeft helemaal gelijk. Restaurant Flavours is een echte aanwinst voor Weert!

Zie ook www.buitengewoontafelen.nl en klik op button Josseline's Smaakblog

51. Geert-jan

Geweldig restaurant met heerlijke verrassingsmenu's. Heerlijk gegeten, alleen te weinig met een 5 gangen menu!

52. Susanne Everaerts

Echt super lekkere, verrassende gerechten voor een prima prijs.

53. Wij hebben heerlijk gegeten, echt een aanrader!! Heerlijke amuses en prima bediening. Het is een heel sfeervol restaurant. We komen zeker nog eens terug.

54. Uitstekend eten en heerlijke smaken. Prima bediening en sfeer.
    We hadden een vier gangen menu, de porties daarvan mogen wel iets groter zijn.

55. Thijs en Riky

Heerlijke en verrassende combinaties. Alles heel goed verzorgd! Een culinaire ervaring, voor herhaling vatbaar!

Kortom, een aanrader voor een gezellige avond met uitstekend eten. Koken is een kunst, en dat beheersen ze hier.

56. Laura Moonen

Top restaurant! Heerlijke gerechtjes met bijpassende wijnen en lekkere cocktails. Aangename sfeer met vriendelijke bediening. Zeker een bezoekje waard!

57. Heerlijk gegeten met ons gezin, wij hadden 5 gangen verrassingsmenu uitgekozen. Allemaal even lekker en bijzonder qua smaak en samenstelling. Alleen een klein minpuntje, wij zijn goede eters en dus smaakte het naar meer. Maar zeker een aanrader als je eten eens op een andere manier wilt beleven.

58. Peter en Nel

Fantastisch gegeten. Alleen jammer dat ik het 5 gangen menu had besteld en mijn vrouw 3 gangen à la carte, waardoor zij steeds erg lang moest wachten. Volgende keer doen we dat anders. Wijnarrangement is een aanrader.

59. We hebben een super avond gehad met zeer lekker en verrassend goed eten. Complimenten voor de chef en de gastvrouw.

We zullen hier zeker vaker eten!!

60. Jacqueline Penninkx

Een nieuw concept... je laten verrassen. Het was ook een echte verrassing. We hebben genoten van al het lekkers wat we kregen. Samen met het wijnarrangement was het een top avond. De eigenaren zijn jong en dynamisch en stralen dit ook uit. We gaan er beslist vaker komen.

61. Leuk restaurant, gezellige sfeer, goede bediening en verrukkelijk eten. Heb een geweldige avond gehad die ik niet snel zal vergeten.

62. Heerlijk gegeten, super wijnen, top bediening!! Een echte aanrader!!

63. Ina Damkot

De gerechten zien er uit als een mooi schilderij en de smaak is voortreffelijk en vooral verrassend. Ik kom hier zeker vaker!

64. Eric Stultiens

Heerlijk gegeten. Goede bediening, lekkere wijnen en zeer smaakvolle gerechten.

65. Het is ons bijzonder tegengevallen. Het nieuwe concept met kleine gerechten vinden wij absoluut geen succes. Het "oude" Flavours was bijzonder goed. Hier hebben we niets meer van terug gezien. Een visgerecht was nagenoeg rauw en onsmakelijk. Voor ons absoluut niet meer voor herhaling vatbaar.

2,4
  66. r. janssen

Echt super lekker gegeten!! We wisten niet dat het restaurant pas heropend was, maar was echt een verrassing!! We hadden een 5 gangen menu met aangepaste wijnen. Was echt heerlijk. Vriendelijke bediening, vlot!! We komen zeker nog terug!! Tip: misschien iets meer licht binnen!

67. Lekker een cocktail vooraf op het terras en dan genieten van het eten in het restaurant zelf. Vooraf de carpaccio en daarna een van de lekkerste Ribeye steaks die ik ooit geproefd heb (van de BBQ).

Bediening is vriendelijk en professioneel, en de sfeer is gezellig.

68. Maatman

Heerlijk gegeten, carpaccio.

69. Hans Bouwmans

Prima eten, gezellig en correct.

70. Samen met mijn vriendin naar Flavours gegaan. Het eten was heerlijk, de service prima, de sfeer vind ik altijd gezellig en relaxed daar en de prijs is eerlijk voor wat je op je bord krijgt. Dus kortom voor herhaling vatbaar.

71. theo van tilburg@belgacom.net

Met zes personen het 3-gangenverrassingsmenu genomen. Makkelijk toch voor kok en bediening. Amuse was goed, voorgerecht uitermate sober, hoofdgerecht goed, maar nauwelijks groenten/saus en voor zes personen 2 kleine schaaltjes supermarktfrites. Nagerecht was redelijk. Bediening goed, maar zeker geen goede prijs/kwaliteitsverhouding.

72. Leuk gezellig restaurant voor een goede prijs. Leuk aperitief gedronken in de aparte ruimte met bar en daarna heerlijk gegeten. Black Angus steak was medium rare besteld en perfect gebakken, super mals en goed van smaak. Daarnaast ook absoluut genoten van voor- en nagerecht. Een medewerker in de bediening leek wat verlegen en was slecht te verstaan, maar dat was de uitzondering en ze waren er altijd op het juiste moment.

73. Heerlijk gegeten. We hadden voor het 3 gangen keuze menu.
    Mooi restaurant, uitstekende bediening.

74. Alles prima. Op de dieet wensen van één van de gasten werd zeer goed ingespeeld.

75. Verrassingsmenu genomen. Was heel lekker. Het fijne was dat het avondvullend was. Rustig kunnen eten en genieten.

76. Het eten was heerlijk en de bediening goed. We hadden het Flavours keuzemenu en konden kiezen uit 2 voorgerechten (vlees of vis), twee hoofdgerechten (vlees of vis) en het toetje was voor iedereen hetzelfde en erg lekker!

77. Heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding.

78. Gerringa

Heerlijk genoten van de gerechten. Bediening zeer vriendelijk.

79. HKoevoets

We kozen driegangen verrassingsmenu inclusief aperitief en bijpassende wijnen. Het geheel was perfect. Heel vriendelijk personeel. Jammer dat het die zondagavond niet druk was.

80. Bas van den Eijnden

Wij hebben gekozen om een heerlijk arrangement (€ 45,-) te nemen, om zo een uniek avondje uit te hebben.

Zeer gastvrij ontvangen in de lounge vervolgens genoten van een Cocktail (mag alles kiezen van de kaart) met amuse vooraf, 3-gangen menu, 2 glazen wijn, fles water en koffie/thee na met lekkere bonbons.

Vriendelijke bediening! Zeker een aanrader!

81. We zijn al meerdere malen bij Flavours geweest, blijft mijn persoonlijke favoriet! Gastvrij ontvangen in de lounge, vervolgens genoten van een heerlijk arrangement (à €45,-). Cocktail met amuse vooraf, 3-gangen menu, 2 glazen wijn, fles water en koffie/thee na met lekkere bonbons. Vriendelijke bediening! Zeker een aanrader!

82. Heerlijk gegeten en een hele gezellige avond gehad!

83. Bob & Mandy

Afgelopen vrijdag voor de eerste keer dit jaar gaan uiteten. Dit restaurant heeft flink wat stappen gemaakt de afgelopen jaren!

De Cocktailbar van Flavours bied een groot scala aan van Cocktails en vergeet niet de Pornstar Martini uit te proberen, naar mijn mening een van de lekkerste cocktails!

Voor diegene die nog niet bekend zijn bij Flavours probeer eens: een avondje uit bij Flavours " speciaal arrangement" en laat je verrassen.

Voor maar € 45.- p.p. : 1 cocktail, 3-gangen verrassingsmenu, 2 glazen huiswijn en nog meer extra's.

Eén van de betere restaurants hier in Weert met uitstekende bediening en vriendelijk personeel.

Wij komen hier graag nog eens terug.

84. Judith Vos

Gekozen voor verrassingsmenu. Alles was even lekker en goed verzorgd. Super rekening gehouden met mijn lactose-intolerantie. Goede bediening en gezellig gezeten. Als ik een aanmerking heb is het dat het niet heel warm was.

85. Op maandag het 3 gangen verrassingsmenu besteld voor 25 euro. Heerlijk gegeten! Porties prima! Wij zaten voorin, het was gelukkig niet zo druk.

86. Anka Nijsen

Zo, wat hebben wij super lekker gegeten! Dik compliment voor de koks! Onze smaakpapillen zijn goed gestimuleerd door de verschillende soorten bij elkaar gevoegde smaken, die uitstekend bij elkaar passen. Ook de bediening was zeer prettig!

87. Voets-Jonckheere

Godelieve Jonckheere,

Wat een meevaller, echt aan te raden.

Zowel de bediening als het eten was allemaal perfect in orde.

Wij wonen in Antwerpen maar als we in de buurt komen gaan we zeker terug.

88. Bart Konings

We hebben met 5 collega's heerlijk gegeten! We werden gastvrij ontvangen, de bediening was prettig en vriendelijk. Het is een gezellig restaurant met een goede sfeer. Voor wat we gehad hebben viel mij de rekening erg mee. Prijs-kwaliteit dus erg goed! We komen zeker nog eens terug.

89. Maria De Goeij

We zaten achterin, samen met 2 andere grote groepen (waarvan een groep zeer groot en zeer luid). De akoustiek is zeer slecht zodat we elkaar bijna niet konden verstaan (we waren met z'n vijven), heel ergerlijk en het had veel invloed op ons plezier. Ik had een sterke neiging om weg te gaan. We konden niet op een andere plek zitten, omdat het restaurant helemaal geboekt was. Maar daardoor zal ik er niet snel terugkomen en als ik terugkom wil ik alleen voorin zitten. Het eten was goed en lekker. Prijs kwaliteit goed. Er was veel personeel maar ik miste een beetje de persoonlijke touch.

90. Anouk Vogel

We zijn er al vaker geweest, en het was weer top!! En dit keer zaten we niet helemaal achterin, maar lekker vooraan bij het raam. Dit is toch veel prettiger dan dat je achterin met zijn tweeën wordt weggestopt, zeker als daar grotere groepen zitten. Dan is het vooraan toch veel rustiger.

91. Gezellig avondje bij kaarslicht. We moesten wel lang wachten tussen de gangen, normaal volgt het iets sneller op. Lekker gegeten.

92. Prijs kwaliteit goed, wij waren er op een hele drukke avond en dan merk je dat ze dit (nog) niet aankunnen. Te lang wachten tussen de gangen: 45 minuten! Presentatie en kwaliteit zijn goed.

93. Super avond! Gezellig, goed eten top prijs.

94. Jan Hermans

Gezellige bar, leuk personeel en prima verhouding prijs/kwaliteit. Heerlijk smaakvol gegeten. Gezellige avond!

95. Een heerlijk avondje uit. Zowel de kwaliteit van het eten als de entourage waren top. Hoewel het was erg goed bezet was, konden wij een goed gesprek voeren met onze tafelgenoten. Prima akoestiek. Zeer vriendelijke en deskundige medewerkers. Kortom: top!!!

96. Zalig. Ontzettend genoten. Zeker het voorgerecht was fantastisch.

97. Zoals gewoonlijk een heerlijk "avondje uit". Toprestaurantje met uiterst vriendelijk personeel !

98. We hebben een leuke avond gehad bij Flavours! Aardige bediening, eten was verrukkelijk met veel smaak en erg leuk opgediend.

99. Fam. Kuijpers

Topavond met een verrassend menu, uitstekende gerechten met zeer goede bijpassende wijnen. Klasse ingrediënten en producten. Uiterst kundige bediening, zeer net en beleefd. Wij komen snel terug.

100. Frank en Elly

Weer eens bij Flavours gaan eten. De naam van het restaurant wordt eer aangedaan. Alles maar dan ook alles smaakt perfect. Gekozen voor verrassingsmenu. In tegenstelling tot veel andere restaurants wordt alles heet gereserveerd. Kok en eigenaar Bart met zijn personeel maakt alles zelf. Hij grijpt niet naar voer uit blik. Bovendien geen kleuterhapjes, maar voldoende voor volwassen magen. Alweer toppie Bart!!

Volgende pagina