Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Weert verdeeld zijn.

We hebben op vrijdag avond heerlijk gegeten bij Eetkamer De Oude Schut in Weert. De biefstuk was heerlijk mals en de vis was ook erg goed.
    De bediening was prettig en informeel.
    We komen zeker nog eens terug.

2. Grieks Weert

Heerlijk gegeten de Dorade was heerlijk bereidt. We komen hier zeker nog eens terug.

Peter & Trudy

3. Grieks Weert

Peter Beltz

4. Grieks Weert

Sydney koperdraad

Het eten was echt heerlijk. Echt geweldig het voelde net alsof je op vakantie was. De bediening was top, super gezellig en zo gastvrij. Zeker een aanrader als je echt van grieks eten houdt.

Ps er wordt altijd prachtig voor je gezongen.

5. Internationaal Weert

Michiel van der Raaf

Ik bel naar de pyramide om een bestelling te plaatsen.
    Vervolgens na het doorgegeven te hebben geeft de desbetreffende vrouw aan dat het langer duurt, en zegt daarna meteen doei.
    Ik krijg niet eens de kans te vragen wanneer het klaar zou kunnen zijn.
    Slecht voor een horeca zaak om zo met klanten om te gaan.
    Is al niet de eerste keer dat deze vrouw "raar" doet aan de telefoon.

6. Grieks Weert

Dirk Hoogers

Bij de eerste stap over de drempel voel je je hier meer dan welkom. Heel gastvrij wordt je onthaald door eigenaresse. Ze neemt uitgebreid de tijd om je de Griekse specialiteiten uit te leggen. Uitgenodigd om in de keuken een kijkje te nemen en de verse ingrediënten die gebruikt worden te zien. Supervers en keurig bewaard in een koelcel. Wij wilden graag een mooi menu en kregen het advies te starten met Calamaris en het hoofdgerecht een mooie Dorade.
    Hetgeen ons werd geserveerd overtrof onze al hoge verwachtingen. Een subliem bereide Calamaris perfect gekruid en zo heerlijk mals als wij tevoren niet eerder mochten ervaren. Na de starter was de verwachting hoog voor de smaak van de Dorade. Inderdaad was de Dorade ook een streling voor de smaakpapillen.
    Kortom een zeer gastvrije en keurige bediening met een zeer hoge kwaliteit van eten. Hierbij is de prijs /kwaliteit verhouding bijzonder netjes.
    Hier gaan we vaker komen, waarbij we ook zakelijke gasten zonder schroom mee heen kunnen nemen.
    Gastvrouw en gastheer(kok) bedankt voor de culinaire Griekse reis in Weert.

7. Grieks Weert

Toppie eten en lieve nikkie en stelios

Fiets genieters

Gastvrij en heerlijk eten.

Bediening: Na vragen wat we wilden drinken duurde het erg lang voor de kaart kwam en we konden bestellen. Ook het eten liet op zich wachten (reden om geen nagerecht te nemen). Bier kwam met ruim 2 duimen schuim. Zeebaars was goed. De diamanthaas erg zout en niet echt mals.
    Het mooie weer en de gezellige drukte op het pleintje maakte het toch leuk.

Van Trigt

Fantastische rustige locatie. Kwaliteit is perfect! Zeer persoonlijke bediening. De kok dient soms zelf op. Sublieme prijs/kwaliteitverhouding. ÉéN van het beste wat Weert te bieden heeft. Ook zeer fijne gelegenheid voor groepjes, 10- 20 personen.

11. Nederlands Weert

Lindsey Theunissen

Super lekker gegeten. Het was onze eerste keer hier, maar we gaan zeker terug komen! Super lekker eten, niet te duur, en super service. Ondanks de drukte heb je het gevoel dat er tijd voor je wordt genomen. Niet teveel poeha waardoor je je meteen thuis kan voelen, en er een ontspannen en knusse sfeer hangt. Vriendelijke mensen. Verder is de kaart is uitgebreid genoeg, en is het eten van goede kwaliteit. Ga zo door!

12. Grieks Weert

Cher Chanel

Heerlijk gegeten met me gezin.
    Eten was heerlijk.
    En de gastvrouw was heel vriendelijk.
    Zeker een aanrader.
    We komen zeker snel nog eens terug.

13. Nederlands Weert

Goed gegeten voor een redelijke prijs. Fijne bediening.

14. Grieks Weert

S. de Groot

Wederom heerlijk gegeten bij Rhodos in Weert. De zingende gastvrouw is superlief. De gastheer kookt de sterren van de hemel. De gyros van het livar varken is heerlijk. De moussaka om je vingers bij af te likken.
    Deze mensen werken 7 dagen in de week en je wordt altijd fantastisch bediend. Petje af.

15. Grieks Weert

Kelly Koperdraad

Het eten, de sfeer en de gastvrijheid zijn echt geweldig! Als je heerlijk Grieks wilt eten en je even in Griekenland wilt begeven, ben je hier aan het juiste adres. Het zijn ook grote porties, je gaat niet met trek naar huis ;P..

Lekker eten hartelijke gastvrouw topper.

Renders

Zeer positief; erg lekker gegeten met top bediening!

Prijs kwaliteit perfect, perfecte bediening en een heel gezellige eetgelegenheid.
    Gaan heel snel weer lekker lunchen.

Anoniem

Ze hebben helemaal geen glutenvrije snacks. Waar andere snackbars goede alternatieven hebben (bijvoorbeeld gv frikandel die met het friet wordt gebakken ipv de andere snacks), kom je hier van een koude kermis thuis. Snap ik vrij weinig van anno 2018. Jammer, dan kom ik ook niet meer.

Genoten van een heerlijke lunch op het terras. Gerechten waren goed verzorgd en ruim voldoende.

Voor herhaling vatbaar...

21. Italiaans Weert

Ingrid

Gister met 4 personen gegeten. Wij hadden ons erg verheugd op een 4-gangen menu welke we via Social Deal gekocht hadden: Normaal kost dit 45 euro, nu voor de helft. Er werd weliswaar een beperkt menu geserveerd maar dit zag er lekker uit.
    We bestelden een fles droge witte wijn, de wijnkaart werd ons niet aangeboden en er werd ook niet gevraagd of we voorkeur hadden voor een bepaalde soort. Misschien hadden ze er maar 1, ik weet het niet, maar zeg dat dan.
    Na buiten 1 glaasje gedronken te hebben besloten we om binnen te genieten van ons menu.
    Ik vroeg om een karaf/glas/oid kraanwater voor bij de wijn. Eigenaresse merkte op dat ze dat niet hadden. Waarop mijn moeder reageerde dat het niet echt gastvrij was. De reactie van de bediening was letterlijk als volgt: 'Dat is dan uw mening, mevrouw. In Italie betaal je altijd voor water en zelf voor een tafelkleed'.
    Daar kun je het dan mee doen. Het is dat we reeds betaald hadden via Social Deal anders waren we echt ergens anders gaan eten.
    Eenmaal binnen kregen we de gerechten: risotto met tomaat, bruschetta, carpaccio. Of mijn broer brood bij zijn carpaccio wilde? Welliswaar 2 schijfjes brood.
    De aspergesoep volgde, deze was niet echt op smaak, iedereen aan tafel moest er nog peper en zout aan toevoegen. Zonde, hoeft niet nodig te zijn.
    Het hoofdgerecht was een witvis met gegrilde groente en een spaghetti. Het was dat er een pestosasus/olie bij de vis zat maar ook deze was vlakjes/flauw van smaak.
    Het toetje tiramisu was wel luchtig van smaak maar bij mijn moeder zat er een grote suikerklont in.
    Tijdens het diner hebben we de eigenaresse/gastvrouw niet meer gezien of gehoord. Dit liet zij over een aan meisje uit de bediening welke voor de eerste dag werkzaam was. Iedereen moet leren, daar hebben we alle respect voor maar als gastvouw dien je je gasten wel welkom te laten voelen.
    Voor ons dus zeker geen topper. Jammer dat je dan toch nog 150 euro kwijt bent. Wij komen hier niet meer terug.

22. Internationaal Weert

Angelique

Heerlijke belegde broodjes. Genoeg keuze. Lekkere vérse broodjes. Heb er ook een nieuwjaarsreceptie gehad met de meest lekkere hapjes en zelfgemaakte pizzapunten. Héél veel keuze!

23. Internationaal Weert

Van Tuel

Planken en dranken arrangement gekregen, wat een leuke zaak, heerlijk gegeten, er wordt hier met passie gekookt.
    Gezellig zitten, leuke sfeer, al met al een top avond.
    Complimenten voor de bediening die trap op trap af moeten en waar niks teveel voor was.
    Komen snel weer.

Anoniem

Friet is gewoon een en al zout bah! Satésaus erg dik en veel te veel!

25. Internationaal Weert

Nicole Hendricks

Wat een heerlijke zaak, alles was top, het eten, sfeer, bediening, lekker muziekje op de achtergrond echt een aanrader. Gewoon ongedwongen kunnen zitten en genieten van de heerlijke gerechten en de sfeer.

26. Nederlands Weert

Heerlijk eten, gezellige ambiance en de porties ruimschoots voldoende! Voelt je welkom en wordt niet weggekeken (gebeurt wel vaker in andere eetgelegenheden). Lekker brabants.

27. Nederlands Weert

Goed eten en goede bediening.

28. Tapas Weert

We hebben erg gezellig gegeten, iedereen was hartelijk en het eten was lekker.

29. Grieks Weert

Het allerlekkerste griekse restaurant waar ik ben geweest, zeker net zo lekker als in griekenland zelf! Gyros en gebakken mosselen Zijn hier favoriet, maar alles is erg lekker!!! Wij komen hier met de hele familie geregeld, en altijd top service!

30. Grieks Weert

Daan Bongers

Beste griek van weert en omstreken, komen er al jaren. Vriendelijke service en natuurlijk heel lekker vers eten.