Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Weert verdeeld zijn.

Annemie van Hettema

De voorgerechten waren heerlijk. De Vis was voortreffelijk klaargemaakt en de saus erbij was top! Het dessert was om te smullen. Alleen de muntthee viel tegen hoorde ik (had ik zelf niet). In het vervolg een heel takje toevoegen en niet een paar blaadjes. De bediening was goed! We hebben genoten.

2. Nederlands Weert

Heerlijk gegeten en niet duur voor herhaling vatbaar

Mat en Anja

Op 18-11-2017 met 8 personen gegeten. De l hoofgerechten varieerde van “duo van hert” tot een vegetarische maatijd.9
    Alle gerechten waren botermals, zeer smaakvol en mooi opgediend.
    Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Complimenten aan de chef. Hoge kwaliteit voor een zeer redelijke prijs.
    Echte aanrader!!!!!!!!

Vond de shoarma broodjes voor de prijs van 6,50 wel erg aan de dure kant… kon er net geen pita broodje mee vullen.
    Wel snelle bezorging.

5. Aziatisch Weert

G.heisterkamp

Een heel gezellig etentje, de bediening is zeer goed en gezellig. Het eten was fantastisch en jammer genoeg geen recept van hun overheerlijke risotto.

6. Nederlands Weert

A. van Lierop

Erg tevreden en heerlijk gegeten. Gastvrij onthaal en gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar.

L. de Rijke

Slechte tent, onlangs op een zaterdag avond (18:00 uur) konden ze me geen friet-goulash serveren omdat ze geen goulash hadden!

8. Nederlands Weert

Heerlijk gegeten met kinderen, vriendelijke bediening!

9. Grieks Weert

Wij komen hier al jaren. Altijd is het eten van dezelfde goede kwaliteit. Vaak hebben we ook de aanbevolen vis gegeten. Heerlijk. Ook de gezellige bediening

We hebben heerlijk gegeten. Het was precies genoeg, niet teveel en ook niet te weinig. Een erg vriendelijke bediening. We gaan er zeker nog eens eten.

11. Grieks Weert

Claudia Goessens

Wat een super ervaring. Spontaan gaan eten en het is ons gelijk heerlijk bevallen. Het eten smaakt goed. Je proeft de goede kwaliteit, alles is goed gekruid en heerlijk mals. De eigenaaresse is heel vriendelijk. Ze vroeg zelfs of we een flesje water nodig hadden voor onze lange terug reis. Heel attent. Wij komen zeker nog een keer terug!

Onlangs weer eens gaan eten, en de laatste tijd valt het wat tegen daar.
    Er werden geregeld bestelde gerechten niet uitgeserveerd ( zowel 1e, 2e en 3e gang ).

Eten is prima hoor, tenminste als het uitgeserveerd wordt. Bediening is niet meer hoe het geweest is.
    Kan natuurlijk zo zijn dat het kwam omdat het op een zondag was, en dat wij achter in de zaak zaten, maar dit was niet hoe ik het gewend was daar. Jammer.

Het eten was enorm lekker. Het was precies genoeg, tenminste niet zo veel. Hierdoor kon je drie gangen eten, zonder dat je propvol zat. Wij willen zeker nogmaals terug gaan.

We hebben daar al vaker gegeten. Iedere keer weer uitMUNTend! Vriendelijk, gezellig restaurantje. Men probeert het je voor 200 % naar de zin te maken.

15. Italiaans Weert

laika

Afgelopen kermis hebben we daar gezeten en hebben cappuccino besteld en naar mijn menig was deze niet de echte normaal is dat expresso met melk maar heb geen expresso geproefd maar moet wel de hoofdprijs betalen en zo worden ze rijk

Familie Jansen. Nederweert, Venlo en Tilburg

We hebben een fantastische avond gehad. Fijn welkom en goede gezellige bediening. Complimenten aan de dames. Eten en sfeer meer dan goed. De rekening op het einde van de avond maakte de avond meer dan goed.
    Een echte aanrader!

van den heuvel

Voor de zoveelste keer op rij koud eten gekregen. Bediening is vriendelijk en zegt geef het Door, maar wordt verder niks aan gedaan. Opwarmen en verder niets.
    Vroeger de beste Griek van omstreken maar kwaliteit gaat steeds verder achteruit en de prijs omhoog.
    Voor ons volgende keer een ander Grieks restaurant.

19. Italiaans Weert

Patty hol

Gemoedelijke sfeer; niet classy.

Heerlijk gegeten, goeie service en kwaliteit en prijs perfect. Echt een aanrader!!

21. Nederlands Weert

Wat een geweldige verrassing. Alles klopte.

Na een paar keer een tegenvaller weer eens daar geweest. Deze keer was het prima klaar gemaakt... gewoon goed.
    Het ligt er hier echt aan wie je helpt.

Gisteravond samen met mijn vriend genoten van het diner-bios arrangement bij Gotcha. We konden zelf kiezen hoeveel gangen we wensten. We hebben gekozen voor een voor- en hoofdgerecht. Het was gezellig druk en er hing een leuke sfeer. De serveerster wist ons goed te adviseren met de wijnkeuze. Als voorgerecht hadden we de carpaccio van lam en de steak tartaar. Als hoofdgerecht hadden we beide de hazenpeper van de wildkaart.. Daarbij hebben we een heerlijke Primitivo gedronken. We kwamen om 19.00 uur binnen en we hadden de film om 21.00 uur. De ervaring met Gotcha was zeer prettig en is dan ook voor herhaling vatbaar.

Goed eten. Wijn was lekker maar wel allemaal hoofdpijn de dag erna.

Erg lang moeten wachten terwijl in het restaurant gedeelte maar twee tafels naast ons bezet waren. Brood kwam pas na het voorgerecht, frietjes kwamen pas na het hoofdgerecht! Ondanks excuses van de serveerster die alles na moest vragen en niks zelf mocht/kon beslissen… te duur voor zoveel fouten! Voorlopig geen gotcha voor ons… met zoveel missers op 1 avond!

26. Internationaal Weert

Gisteravond gegeten bij OH30 met 4 personen. Na een hartelijke ontvangst begon de avond met een lichte teleurstelling. Ons tafeltje bevond zich recht voor de uitgang en er was weinig zicht op de rest van het restaurant. Dan het eten. Na enkele heerlijke amuses de kreeft (was wat gewoontjes, niet speciaal) en de porties (ook bij de andere gangen) zijn klein. De volgende gangen (corvina, kwartel, kalf en een dessert van witte chocolade met kokos, karnemelk en rijstpudding waren heerlijk! Met name de corvina en het desser waren echt verrassend qua smaak! De bijpassende wijnen sloten ook goed aan bij de gerechten. Voor het dessert
    hebben we met 2 personen nog een kaasplankje bijbesteld. Diverse kazen met uiteenlopende smaken maar zeker de moeite waard.
    Wij hebben genoten van onze avond bij OH30! Los van de kleine verbeterpuntjes. Prijs/kwaliteit is lastig te beoordelen omdat ik nog niet veel bij andere restaurants in deze prijsklasse gegeten heb in de regio Limburg.

W.Hoefnagels

Vandaag voor het eerst in deze brasserie geweest. Het eten was echt voortreffelijk verzorgd en heel erg lekker. De bediening was uitstekend, de dames waren heel vriendelijk en beleefd en gaven goed advies.
    Ondanks dat alle tafels bezet waren, was het er aangenaam rustig.
    Wij gaan zeker een keertje terug.

De vriendelijke,ontvangst en mijn eerste ervaring is top! De gerechten Thaise salade, gefrituurde oesters etc etc zeer lekker. Ze brengen de gerechten in kleine tussenstappen wat ik als positief ervaar. Kortom ook op een drukke zaterdag 21 oktober dikke pluim voor de zaakvoerster wat ik later ontdekte mee werkte in de bediening en zeer vriendelijk was en naar je tevredenheid vroeg. Ga zo verder en houd de kwaliteit constant🙂

29. Aziatisch Weert

Valentijn

Lange wachttijd, wel goed eten. En rare bediening. En ik mis het zoete smaakje bij de pannacotta. Dus geen goede ervaring.

Super eten en een vlotte en vriendelijke bediening.