Voor de deur op eigen parkeergelegenheid.

Gelegen in het gezellige dorpje Laar, aan de rand van Weert is Restaurant Twee een 'must' als u van lekker eten met een goede prijs/ kwaliteitverhouding houdt.

Erik Cox en Esther Kuijpers willen samen met een team van enthousiaste medewerkers iedere gast tot in de puntjes verzorgen in de prachtige omgeving van Laar, met de karakterestieke uitstraling van een oude dorpsherberg, maar met strakke, en eigentijdse tinten...

Restaurant Twee werkt uitsluitend met seizoensgebonden, dagverse specialiteiten, verwerkt in een wisselend menu.

• High tea: € 18,50

5. Betalen American Express Master Card pin Visa

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1397201603 89
1401924622 88
1420816697 90
1491661978 90
1520000091 94

1. JvCuijk

Heerlijk gegeten in een zeer ontspannen sfeer.

2. Heerlijk en gezellig buiten (en binnen vanwege een regenbuitje) gegeten.

3. Fiets genieters

Gastvrij en heerlijk eten.

4. Van Trigt

Fantastische rustige locatie. Kwaliteit is perfect! Zeer persoonlijke bediening. De kok dient soms zelf op. Sublieme prijs/kwaliteitverhouding. ÉéN van het beste wat Weert te bieden heeft. Ook zeer fijne gelegenheid voor groepjes, 10- 20 personen.

5. Lekker eten hartelijke gastvrouw topper.

6. Ed Vliegen

We zochten een goed restaurant om met een bevriend echtpaar uit te gaan eten. De man is zelf een goede kok: we konden niet met een alledaagse kaart aankomen. We hadden van anderen goede berichten gekregen.
    Ons bezoek heeft aan de hoge verwachtingen voldaan: leuke bediening, heerlijke gerechten met verrassende combinaties. De prijs viel ons erg mee. We komen zeker nog terug.
    Een wens: we zouden de keuzemogelijkheden voor de gerechten naast de persoonlijke uitleg ook op papier willen zien, omdat de geboden combinaties niet op ons dagelijks menu staan.

7. Theelen

Alles was echt prima in orde alleen het vegetarisch gerecht, pasta, koelde erg snel af. Het al bijna koud toen het op tafel kwam. Toen we er iets van zeiden zouden ze dit meenemen voor de volgende keer.

Personeel vriendelijk. Toen we gingen kwam de kok nog een hand geven. Mooi persoonlijke aandacht.

8. jacques en Willy Gielen

Heel lekker gegeten in een mooie ambiance! Persoonlijke aandacht! Kortom; voor herhaling vatbaar!

9. Helma van Wanrooij

Fantastisch gegeten. Bediening vriendelijk. Dit was onze 1ste bezoek maar zeker niet onze laatste.

10. Herman & Miranda

Hele fijne Avond gehad, heel lekker gegeten met uitgebreide keuze, zeer nette bediening en rustige sfeer. Een aanrader!

11. Wils en Henriette

Heerlijk gegeten.
    Goede kwaliteit prijs verhouding.
    Fijne bediening.
    Enthousiaste gastvrouw.
    Wij komen hier zeker terug.

12. Heerlijk gegeten, fijne bediening. De chef-kok komt persoonlijk overleggen wat hij voor je kan bereiden. Vlotte bediening, mooi opgemaakt, verrassend lekker. Echt een aanrader.

13. Geslaagde avond zaterdag 25 november. Mooie locatie, heel hartelijk onthaal, vlotte bediening en super lekker gegeten! En ook de wijn was heel lekker! Het was AF! We komen zeker nog eens terug.

14. Annemie van Hettema

De voorgerechten waren heerlijk. De Vis was voortreffelijk klaargemaakt en de saus erbij was top! Het dessert was om te smullen. Alleen de muntthee viel tegen hoorde ik (had ik zelf niet). In het vervolg een heel takje toevoegen en niet een paar blaadjes. De bediening was goed! We hebben genoten.

15. We hebben heerlijk gegeten. Het was precies genoeg, niet teveel en ook niet te weinig. Een erg vriendelijke bediening. We gaan er zeker nog eens eten.

16. Familie Jansen. Nederweert, Venlo en Tilburg

We hebben een fantastische avond gehad. Fijn welkom en goede gezellige bediening. Complimenten aan de dames. Eten en sfeer meer dan goed. De rekening op het einde van de avond maakte de avond meer dan goed.
    Een echte aanrader!

17. Het was heerlijk vertoeven. Het eten was lekker, de bediening zeer vriendelijk en wij zijn met een volle buik en lach op ons gezicht vertrokken. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader.

18. Ton 271 punten

5 km van onze woonplaats een geweldig restaurant gevonden ( uit het oog verloren😒) heel lekker gegeten met zijn drieën afgelopen woensdag ,alles met zorg bereid met een heerlijke wijn ( je mag er 2 proeven en dan kiezen) top tegen een hele goede prijs kwaliteits verhouding

19. dankzij de dinercadeaubon bij dit restaurant terecht gekomen en we hebben genoten. Het 3 gangen diner was heerlijk. Leuke en nette bediening, ontspannen sfeertje en erg kind vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug

20. Voor het eerst kennis gemaakt met Twee. Vriendelijke en spontane begroeting aan de deur. Ontspannen sfeer. Heerlijk eten en mooi opgediend. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het 3-gangenmenu was ook ruim voldoende. Leuke, vriendelijke en nette bediening, behulpzaam maar niet overdreven.

We komen hier zeker terug. Het is echt een aanrader.

21. Annie Valentijn

Heerlijk gegeten bij Restaurant Twee, we waren met 14 personen, en iedereen was zeer tevreden, vriendelijke bediening en het eten was perfect.

22. Els Merlo

Heerlijk gegeten, voor ieder wat wils, zelfs zonder menukaart, complimenten aan de kok. Fijne sfeer en vriendelijke bediening, je hebt echt een gevoel dat je welkom bent.
    Ook de vegetariër komt nu eens aan zijn trekken.

23. Anne Vos

Heerlijk gegeten, goede bediening. En een verrassing omdat mijn vriend jarig was.

24. Super gegeten, erg lekker en erg verassend!

25. Tevreden klant

Super tevreden over het eten. De locatie 👍 en het personeel is 10* waard, vriendelijk!

Echte aanrader!!

27. Hilde en Paul

Sfeervol restaurant met aardige bediening/eigenaren. Prijs is wat hoger, maar als wij daar als vegetariër eens wat anders geserveerd krijgen dan een simpele pasta, hebben we dat ervoor over.

28. Gisteren hier gegeten, echt super! Alles was gewoon top, eten, drank, bediening, service. Veel oog voor de kleine dingen!

29. Rene Thijssen

Wij hebben goed gegeten en zijn heel tevreden van tafel gegaan. De tafel achter ons hadden 3 kinderen, daar hebben wij geen last van gehad omdat er voor de kinderen een aparte kamer is waar zij kunnen spelen. Heel slim van de uitbaters!!!

30. Heerlijk om in de buurt zo'n heerlijk restaurant te hebben met allemaal verse dagproducten TOP. En heel belangrijk; een vriendelijke maar niet overdreven bediening. En wij kunnen het weten na al onze ervaringen.

31. Jos dB

32. We zijn n.a.v. 65 jaar huwelijk van onze ouders hier gaan dineren. De gastvrijheid van Esther en haar medewerkers was uitstekend. Het diner was van goede kwaliteit, de prijs prima in verhouding tot het geboden diner. We behouden dit restaurant in onze dankbare herinnering.

33. N.C.Padmos-Janssen

We hebben met zessen heerlijk gegeten! De gerechten worden mooi en smaakvol opgediend, de service is goed en de prijs / kwaliteitverhouding is juist.
    Kortom: een prima avond uit!

34. Gisteren een high tea gehad in dit restaurant. Uitstekend, mijn dochter heeft een koemelk allergie, dat was geen enkel probleem en er werd gerechtjes bijgehaald, perfect wat een service! Ga zo door!

35. Beertje

Lekker gegeten. Opvallend is dat er geen menukaart aanwezig is; de bediening komt aan tafel om aan te geven wat de mogelijkheden zijn. Prijs is aan de hoge kant. Alle voorgerechten hebben een vaste prijs, hetzelfde met de hoofd-, tussen- en nagerechten. Kwaliteit van het eten is ruim voldoende. De eigenaresse is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Maar in deze prijscategorie zijn betere restaurants in Weert aanwezig.

36. FLoSaMa

Uiterst vriendelijke bediening. Veel aandacht voor kinderen. Speciale en heerlijke gerechten, mooi geserveerd. Leuke en ongedwongen sfeer. Een echte aanrader!

37. We hebben enkele dagen geleden heerlijk gegeten in dit restaurant. Een pluim voor de gehele brigade voor al het lekkers en de goede bediening.

38. Fam Lodewijks; Scheepers

Net terug van vakantie zijn wij toevallig hier terecht gekomen.We werden heel hartelijk en gastvrij ontvangen. Er is geen menukaart maar men legt de gerechten van die dag uit aan de tafel. Ook combinaties zijn mogelijk bij de voorgerechten en de nagerechten. Heerlijk eten (erg goede produkten), mooi gepresenteerd en heerlijke wijnen. Ook de kinderen hebben genoten. Ze hebben gesmuld en konden fijn spelen in een eigen ruimte met allerlei speelgoed. Een eigen ijsje scheppen en een cadeautje uitzoeken maakte het feest compleet. Heel vriendelijk personeel.
    Hier kan je op je gemak ontspannen en rustig tafelen.
    Graag komen we nog eens terug.

39. Erg leuke tent. Bediening is erg aanwezig. Zit meestal redelijk vol. Dan is het erg gezellig. Lekkere gerechten, goede combinaties. Eerlijke gerechten, eerlijke prijs.

40. We hebben bij Restaurant Twee erg genoten van de gastvrijheid, kindvriendelijkheid en vooral het lekkere eten. Voor de kinderen is er een speelkamer waar ze zich de hele avond kunnen vermaken, ze mogen een eigen ijsje maken en op het einde een kadootje uitzoeken. Er hing een gezellige sfeer in het restaurant en de bediening was erg vriendelijk.
    Een echte aanrader dus!

41. J. Eliëns

Vandaag, 8 december hebben wij voor het eerst gegeten bij Restaurant Twee in Laar (Weert). Een ware verrassing in dit kleine dorp. Een aangename sfeer, vriendelijke bediening en de keuken was uitstekend met redelijke prijzen. Diverse wijnen geproefd die de moeite waard zijn. Je voelt je hier echt thuis.
    Dit restaurant is een echte aanrader, wij gaan er beslist weer naar terug.

42. bert en sonja

Gisteren heerlijk gegeten , samen met ouders.
    Goede service en de gerechten waren erg lekker.
    We hebben genoten.

43. Ik ben er een keer blijven eten met mijn vriendin, en alles was perfect geregeld, vooral de sfeer en bediening, alles top! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

44. 2 x gegeten wij vonden het een matige keuken.

Dat kan je thuis ook klaarmaken.

Voorgerechten redelijk.

Hoofdgerecht matig, vis zat geen smaak aan.

Geen aanrader om een avond lekker culinair te tafelen.

De Brookhut was een toprestaurant daar kan dit zeker niet aan tippen.

45. 25 augustus met 5 personen uitstekend gegeten.

Heel erg mooi bereid, opgemaakt en uiterst vriendelijk gebracht.

Blijft er in!

46. Wij gingen met een groep van 10 volwassen en 8 kleine kinderen zeer lekker eten bij twee....vooral de ontvangst, de kindvriendelijkheid en de service zijn super! Kunnen wij Belgen nog veel van leren...chapeau.

47. Vanuit Frankrijk op weg naar huis kwamen we toevallig bij restaurant twee terecht. Moe van de reisdag, mét 2 kleine mannetjes van 4 en 1 jaar oud zochten we iets om de vakantie op een leuke en vooral lekkere manier af te sluiten. Twee heeft ons totaal verrast door de combinatie van kindvriendelijkheid (speelkamer, cadeautje en zelf ijs maken), gastvrijheid, maar vooral ook de ongedwongen culinaire beleving. Voor mensen (ouders) die van lekker eten houden, maar voor de 'veiligheid' te vaak eindigen in een gemiddeld eetcafe is twee een absolute aanrader. Twee bewijst dat je óók met kinderen erbij jezelf kunt laten verwennen.

48. 100% gezellig. Goede bediening, perfekt eten voor de prijs.

49. Heerlijk en rustig gegeten.

Fijne en zeer vriendelijke bediening.

De gerechten waren precies genoeg en mooi aangekleed.

En de prijs kwaliteit verhouding was perfect.

De Brookhut is vervangen door een zeer goed restaurant, wat de karakterstieken goed heeft weten te behouden.

Mooi gedaan!