• Suikervrij

• Luxe
    • Honden toegestaan
    • Verschoontafel
  7. Betalen pin Master Card Visa

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1431996389 78
1519037932 74
1527742086 76
1632191937 80

1. Het eten was geweldig goed, de porties waren ook genoeg. Hele vriendelijke bediening. En de muziek stond ook niet te hard:)
    we hebben echt genoten!

2. Renate schroeten

Weer heerlijk gegeten en altijd zo vriendelijk en lief personeel ben blij dat het weer kan ga zo door 👍👍

3. Enorm verschil tussen afhalen en ter plekke eten. Ga je er een avondje eten dan zijn de gerechten ruim en heerlijk lekker. Bestel je, zeker tijdens piektijden, dan is het eten helaas bar slecht. Enorm kleine portie voor een schotel van bijna €25, - Gevraagd of ze de souzouki konden vervangen met extra gyros, doen ze nooit moeilijk over, gaat bij afhalen/bezorgen altijd fout. Gyros was vreselijk, flauw. Voor afhalen kies ik vanaf nu voor Mykonos waar de porties zeer ruim zijn en heerlijk. Voor uiteten blijft het een tweestrijd voor mij al begin ik sinds we alleen nog kunnen bestellen (covid) steeds meer DGK te vermijden. Erg jammer.

4. Online bestelt… de maaltijden werden op het aangevraagde tijd bezorgd. Bij de maaltijden is ook rijst incl. Helaas zat er bij alle maaltijden een 1/2 lepel rijst. Schandalig! En een mini cupje saus ik was blij dat ik nog een porti tzaziki bij heb bestelt. Jammer hier moeten ze niet op bezuinigen!

5. Vanavond een paar heerlijke menu’s afgehaald. Alles lekker op smaak, goed warm en netjes verzorgd. Echt top!

6. Ger
    Weert, Nederland
    Beoordeeld op 18 November 2019
    Griekse verwennerij van de smaakpapillen
    Heel vriendelijke ontvangst met een ouzo, ruime tafels, gezellige sfeer. Nog nooit vooraf hoeven te reserveren, soms even wachten en dan kregen we een drankje van het huis aangeboden. Het eten is altijd keurig netjes verzorgd en natuurlijk smaakvol verzorgd. Het is ook niet zomaar een Grieks restaurant maar zoals de naam al zegt: De Griekse Keuken, een restaurant zoals de Grieken zelf koken en eten. Ga erheen en geniet!

7. M. Molenkamp

Lekkere gerechten, fijn personeel, je wordt niet weggekeken en er heerst een bepaalde rust. Wij komen elke keer graag terug.

8. Geweldig restaurant, Geweldige mensen (menselijke, hard werkende mensen) die nog echt om de klant geven. Ik heb er door de jaren heen geweldige ervaring mee vanaf dat ze in Weert het restaurant begonnen zijn. Erg persoonlijk ook allemaal.

Dank je wel voor al zoveel jaren een geweldig restaurant te zijn.

Veel succes en tot gauw weer.

Fam. Hoeken

9. Trees 13561 punten

Enkele weken terug geweest.
    De vleesgerechten waren prima.
    De vis gerechten waren ontzettend slecht vis dreef in het groente water.
    Dit doorgeven maar de eigenaresse deze deed er niks mee, volgens haar was dit normaal…
    😞

5,1
  10. S.Sampaliotis

11. In het begin stalkte personeel ons met vragen, toen het drukker was waren ze bijna onbereikbaar...

Personeel is zeer onvriendelijk... nemem zo de borden onder je neus weg terwijl je nog eet...

Ook een personeels lid horen roddelen met collega over ons... omdat we even op de telefoon keken "das ook niet gezellig met die telefoon"

Als je personeel aanspreekt op hun gedrag zeggen ze dood leuk ik begrijp het niet...

3,6
  12. Het eten daar is heerlijk en de service is uitstekend! Heel gezellig is het daar altijd en ik denk dat ik daar nu een vaste gast ga zijn. Zeker een aanrader!

13. Jaberg

14. Heel lekker gegeten en vriendelijke bediening!

15. zo als altijd kei goed.lekker.goed eten .leuke sfeer.tot de volgende keer

16. Via een Wowdeal bij deze Griek gaan eten, echt fantastisch!

Geweldig leuke en snelle bediening, heerlijk eten en een avondvullende formule.

Een aanrader.

17. Miep

18. peeten sonja

Zeer lekker en ruime porties. Ondanks dat er bij de reservatie iets mis gegaan was, toch goed geholpen door de verantwoordelijke. Vlotte en vriendelijke bediening.

19. JP 326 punten

Beste Griek van Weert!
    Mooie, ruime porties en goed van smaak.
    Vlotte bediening en zeer correct.Ook de speciale gerechten zijn een aanrader!

20. Peter Kerkhoff

We zijn hier reeds meerdere malen naar toe geweest en telkens weer hebben we kunnen genieten van de heerlijke gerechten en de zeer vriendelijke bediening. Super vriendelijke eigenaar. Dan het eten. Heerlijk pure Griekse gerechten. Eens beetje vakantie in Weert. Absoluut een aanrader om goed Grieks te eten in Limburg.

21. Veruit de beste Griek van Weert en omstreken. Ik kom hier zeker 5x per maand en heb alles op de kaart uitgeprobeerd. Waar bij anderen alles een beetje hetzelfde smaakt, heeft hier elk gerecht zn eigen nuances en wordt perfect bereid en opgediend. Tzatziki en mayonaise zit gewoon bij de prijs in dus je komt niet achteraf voor verrassingen te staan zoals bij andere restaurants wel eens gebeurt. De kaart is pas uitgebreid, met name de all you can griek kaart bevat nu zo'n 70 gerechten. Er hoeft niet bijbetaald te worden, alleen de ossehaas en lamskotelet heeft een kleine meerprijs maar dat is logisch, dat is een duurder stuk vlees. Wanneer je een hoge rekening hebt dan heb je gewoon flink geborreld. Dat kun je daar ook echt heel gezellig want de sfeer is top. De eigenaar neemt zn zaak serieus en vindt het belangrijk dat de gasten optimaal bediend worden. Wanneer iets niet naar je zin is, kun je dat aangeven en hij lost het direct op. Ook wanneer het druk is en je misschien iets langer moet wachten, lost hij dat op met een drankje van het huis of iets anders. Je hoeft maar te kikken en je word op je wenken bediend. Dit is mijn favoriete restaurant ever.

22. Ik heb hier gisteren gegeten. Het eten was erg lekker. We konden verschillende gerechten proberen. De service was prima, er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Zeker voor herhaling vatbaar!

23. Hartstikke leuk concept, omdat je veel kunt proberen wat je normaal niet zo snel zou doen. Echter kan het personeel de drukte totaal niet aan. Op het eerste drankje een kwartier gewacht, eerste rondje eten 1 uur na het bestellen gekregen, tweede rondje 3 kwartier erna en was niet eens compleet. Eten werd zo neergekwakt, voordat je uitgepraat was stonden ze alweer bij andere gasten. Als je de drukte niet aan kan, moet je of het concept anders inrichten of minder gasten ontvangen.
    Serveerster kwam de rekening brengen, toen we vroegen of we konden pinnen zuchtte ze diep en zei ze: moet ik alwéér lopen. Tsja...

4,5
  24. Mieke Derks

Heerlijk gegeten, fijne, prettige sfeer en vriendelijke medewerkers! Ik kom hier regelmatig en blijf dat ook doen, gewoon genieten!

25. Heerlijk gegeten. Eén van de betere Griekse restaurants waar we zijn geweest.

26. Kan mij totaal niet vinden in alle negatieve reacties over deze Griek. De Griekse Keuken is in de verre omtrek de beste Griek die ik ken. Ik kom er zeker 1x per maand en heb nooit klachten.

Bij de Griekse Keuken hebben ze een uitgebreide menukaart, met verreweg de lekkerste gyros in omstreken. De biftiki is heerlijk en goed op smaak. Probeer de kip in honingsaus eens, super mals en weer eens wat anders. De salade is lekker, met veel kool erin. En de moussaka smaakt ook super.

De bediening is hulpvaardig. Typisch Grieks. En wat betreft het drankje van het huis, dat krijg je de ene keer wel en de andere keer niet. Maar dat krijg je bij een ander restaurant ook meestal niet. Ik zie het als extra service en niet als een verplichting.

Wat ik prettig vind, is dat je er niet in benauwde nisjes zit met keiharde muziek aan, wat bij de meeste Griekse restaurants wel zo is. Al met al een goed restaurant!

27. Zeker geen aanrader... Half vol en waar je wilde gaan zitten schijnt een probleem te zijn? Bediening heeft schijnbaar erg veel moeite om vriendelijk te zijn. Uitleg over wat je wilde bestellen kon niet gegeven worden... Oké je bestelt het toch en laat je verrassen. Prijs verhouding voor wat je krijgt ( kwaliteit / kwantiteit ) dik boven doorsnee prijzen. Drie euro extra in rekening brengen voor een schaaltje aardappeltjes ter grote van een compotschaaltje is wel erg veel (gezinszak frites voor 4 personen voor die prijs). Mij niet laten kennen een een flinke fooi gegeven welke dus mede gezien moet worden als afscheidsgeschenk!

28. Flip 25 punten

We besloten voor de verandering eens voor dit restaurant te kiezen. Na binnenkomst bepaalde de gastvrouw waar we moesten gaan zitten, terwijl er op dat moment slechts 2 andere stellen in het restaurant aanwezig waren. Na bestelling van het gerecht Tiganaki en Kotopoulo Tiganaki werden beide gerechten na slechts 5 min. al geserveerd. Bij menige friettent doen ze daar langer over. Bovendien viel me op dat hetgeen we voorgeschoteld kregen erg karig was. 2 bolletjes rijst, karig bakje gebakken aardappeltjes en klein bakje salade en dat voor 2 personen.
    Na het snijden van de ossenhaas en varkenshaas bleek dat beide stukjes vlees van binnen nog rauw waren. Ik heb gelijk de gastvrouw erbij geroepen waarna mijn gerecht naar de keuken werd genomen. Na 5 min. kreeg ik het gerecht terug, maar het vlees was nog steeds rauw. Heb het tegen heug en meug opgegeten, terwijl mijn man al klaar was met eten. Bovendien bleken zelfs de gebakken aardappeltjes niet goed gebakken te zijn, want er zaten harde stukken tussen. Een gezellig etentje werd het allerminst en omdat het zo weinig was ben ik met honger vertrokken. Dat was voor ons eens en nooit weer.

1,6

30. Gewoonweg de beste Griekse keuken van Weert, elke keer weer overtuigd! Ook de reacties van mijn gasten, waren tot dusver lovend. Een absolute aanrader!

31. Gourmet

32. Afgelopen zondag gaan eten bij de Griekse keuken te Weert. Normaal gaan we altijd naar dezelfde Griek, maar we hadden goede verhalen gehoord van vrienden dus we wilden dit restaurant wel eens zelf uitproberen.

Bij het onthaal ging het al mis. We werden ontvangen door een vriendelijke jongeman, maar een meisje en de eigenaar (althans dat denken we) waren minder gastvrij. Zij startten een discussie over onze tafel waar wij bijstonden.

We kregen een andere tafel aangewezen, wat op zich niet erg is, maar daarna werd de vriendelijkheid steeds slechter. Bij het afscheid en het afrekenen, kon er zelfs geen 'tot ziens' of 'dank je wel' vanaf. Het eten was goed, maar de sfeer en de gastvrijheid waren onder de maat.

Wel fijn is dat een Ouzo en een kinder Ouzo werd aangeboden vóór het eten. Ons werd dit restaurant aangeraden maar wij raden het zelf niet af maar ook zeker niet aan. Wel blij dat we het geprobeerd hebben, maar volgende keer toch weer naar ons vast adresje!

5,5
  33. A. Vlaminckx

Een perfecte verhouding en kwaliteit van heerlijk authentiek eten, ambiance, prijs, bediening en kwantiteit. Daardoor voel je je er thuis vanaf het moment van binnen komen (gastvrij en vriendelijk onthaal) via het eten (heerlijk, meer dan genoeg en prettige bediening) tot het moment van betalen (zeer betaalbaar).Kortom, een echte aanrader

34. Zijn hier met z'n 5-en wezen eten. Begonnen met beide voorgerechten van stokbrood à €4,50. Stokbrood met kruidenboter e.d. was prima alleen het knoflookbrood was erg duur, kregen 4 sneetjes terwijl we met 5 waren en kostte ook 4,50; best aan de prijs.
    De carpaccio was niet denderend, de feta saganaki was erg goed! Vervolgens beide specialiteiten van de chef laten komen en 1 vegetarisch gerecht. Meer dan genoeg, erg lekker en netjes uitgelegd wat wat was. De bediening was wat onhandig omdat iedereen alle tafels hielp ofzo. Dus als je net een drankje besteld had kwam de volgende vragen of je iets te drinken wilde... Twee keer de baklava deze was erg lekker. Waren €240 kwijt en kregen nog een drankje van het huis.

35. Op een zaterdag in de vakantie besloten we met een grote groep vrienden te gaan eten bij de Griekse keuken. Hadden net een uitje gehad en liepen spontaan langs. Was helemaal geen probleem. Werden buiten wat tafels tegen elkaar gezet. Gevraagd om wat schalen vlees op tafel te zetten met wat groenten en aardappeltjes. Werden erg snel en correct bediend. Aantal erg lekkere gerechten op tafel. Met name de Gyros in witte wijn saus is een aanrader. Wat mij betreft met afstand het beste Griekse restaurant in Weert. Dat zie je dan ook wel terug in de prijs. Deze ligt wat hoger dan bij de andere zaken.

36. Restaurant is gezellig maar het eten viel ons tegen, kleine porties en erg simpel.
    Voorheen was er een saladebar, en was het eten stukken beter, jammer.

3,6
  37. Gezellig en aangenaam restaurant. Maar ik moet zeggen dat de porties steeds kleiner worden. Ik ben geen grote eter maar krijg de laatste tijd gemakkelijk mijn bord leeg, wat vroeger wel anders was, en mis heeeeel erg de verse groenten!! Vroeger stond er een saladebar en dat was fantastisch! Sinds de overname is de bediening erop vooruit gegaan, maar het eten jammer genoeg achteruit... Grtjs

38. Vriendelijke bediening,de keuken is gewoon erg goed,kunt menu aanpassen naar wens.

39. lisette aangeveld

Gisteren lekker gegeten bij de griekse keuken en het was goed en zorgvuldige bediening en goede sfeer.

40. Vriendelijk ontvangst.Het eten was zeer goed en er zat genoeg ruimte tussen de gangen door om te praten en te drinken.Deze griek is een aanrader voor iedereen,wij komen zeker terug om hier te proeven van de griekse keuken!!!!!

41. bernard padberg

Het eten was zoals altijd goed. Goede kaart met veel specialiteiten. De bediening op 1 januari was te wisselend in kwaliteit. Uiteindelijk wel een gezellige avond en komen zeker terug een volgende keer.

42. re.lamberigts

Het is een gezellig Grieks restaurant, met Griekse muziek en Griekse sfeer!!
    Bediening was zeer goed.
    Rustig gegeten, kregen voldoende tijd tussen de gerechten door, voelde ons thuis.
    Kan het zeker aanbevelen!

43. Wij komen regelmatig in deze zaak. Ik durf met heel mijn hart te zeggen dat dit het beste griekse restaurant in de regio is. Heerlijk als voorgerecht zijn de keftedakia en de dolmadakia. Als hoofdgerecht zijn zeker de giros speciaal of giros krasatos een aanrader. Maar ook de andere gerechten of schotels op de kaart zijn heerlijk. Ook hebben wij eenmaal gebruik gemaakt van de Wow-deal. Je kon echt bijna alles op de kaart bestellen (op een paar uitzonderingen na) en ook de hoeveelheden waren hetzelfde.

44. We hebben weer heerlijk gegeten. Ook onze gasten spraken veel lof over de kwaliteit,bediening,de sfeer, en in tegenstelling tot een andere Griek, de gemeende, normale vriendelijkheid .De Griekse Keuken in Weert staat bij ons bovenaan.Volgende week gaan we genieten van een heerlijk Griekse avond met live muziek en wanen ons met de klanken van de Sirtaki in Griekenland.

45. Wij zijn zo blij dat we ongeveer anderhalf jaar geleden onze griek hebben gevonden. We gaan 1-2 keer per maand samen, of met vrienden. Gezellig en heerlijk eten bij restaurant de Griekse keuken. De bediening is jong, vriendelijk en professioneel. We hebben het wel eens anders gezien. Nee, wij blijven bij onze Griek en gaan ook nergens anders meer iets proberen. Tevreden en voldaan gaan wij altijd weer naar huis. Wij raden iedereen deze Griek aan.. thanks!

46. Wederom heerlijk gegeten met een zeer gastvrije bediening.
    Hebben alweer een nieuwe datum geprikt voor een volgend Grieks avontuur.

47. Super gegeten, goede service en vriendelijk personeel. Wij gaan zeker terug.

48. Wat een nieuwe ervaring in de Griekse restaurants waar we vaak dineren. Echt authentieke Griekse gerechten die je in andere restaurants weinig op de kaart ziet. Nu al paar keer hier gegeten en altijd goed. Echt een aanrader! En prijzen zijn zeer normaal! Echt niet duurder dan andere Griekse restaurants. Voor een gemiddeld standaard grill gerechtje betaal je rond de 16 euro. Gastheer ook zeer vriendelijk.

49. Het eten is heerlijk maar zeer prijzig!!
    Goede service.

50. Gisteren hier gegeten met mijn vriendin. Geresereerd om 19.30 uur, we waren er al om 19.15 uur, stampvol. Zijn toen even wat gaan drinken 200 meter verderop. Kwamen terug om 19:45 uur. Nog steeds vol, maar van de eigenaar mochten we een "borrel" bestellen op kosten van de zaak. Na 10 minuten wachten konden we aan een tafeltje zitten.

Als voorgerecht een garnalencoctail en gamba's. Lekker, smaakvol. Als hoofdgerecht een mixed grill en Pangasius filet. Goede porties en heerlijk mals sappig vlees! Als dessert een baklava mix. Heerlijk. Zaak is werkelijk sfeervol ingericht en het personeel is aardig. Wij komen hier terug. Prijs van een hoofdgerecht: 18 euro. Prijs van voorgerecht of dessert: 5 tot 8 euro.

51. Enthousiast gingen we voor het eerst ernaar toe omdat dit restaurant vermeld is in de cadeaubon gids.
    Aandachtspunten voor het restaurant zijn`;
    - etiquette, hoe zet je de koffie kopjes neer
    - voorgerechten waren uitstekend echter niet tegelijk gekregen
    - hoofdgerecht kip met honing: teveel, grote brokken, en de honing was niet te proeven. De saus leek meer op een potje van knorr. Natuurlijke producten vullen niet zo.
    - teveel service personeel, ze liepen voortdurend langs de tafels af, waardoor je intimiteit mist.
    - De hoeveelheid eten die geserveerd wordt is teveel, de prijs navenant.
    - Er blijft veel eten staan, niet echt milieubewust.

52. Fam. Roemen

We hebben erg lekker gegeten in een gezellig restaurant

53. Met wowdeal voucher gegeten. Mosselen/carpaccio vooraf, matige kwaliteit,1 hoofdgerecht schotel was goed, de ossehaas met grote garnalen was erg weinig, circa 80 gram vlees met drie garnalen ongepeld in een ijzeren pannetje met een bakje griekse salade uit de emmer en een bakje grote gefrituurde aardappels. Dessert was half gesmolten omdat ze onze tafel waarschijnlijk niet konden vinden. Voor ons was dit de eerste keer bij deze zaak, je moet niet schrikken van de prijs voor hetgeen wat je krijgt, misschien als je al a la carte eet dat je meer krijgt..

54. Komen hier vaker eten en zijn altijd tevreden.
    Kwaliteit van het eten is goed, vlees niet droog en ze hebben ook lekkere griekse gerechten.
    Aanrader de kipfilet in honingsaus, maar de standaard Athene mix is ook heel goed.

55. Alles klopte.Keurige ontvangst,uitleg bij de kaart.
    Eten heerlijk,mijn partner lamsboutjes en ik zelf een gerecht met 4 soorten vis in folie met een heerlijke saus.
    Al met al heerlijk voor ons beiden.Attente en vriendelijke bediening en de wijn was zeer goed.
    Een aanrader!!!!!!!!!!!

56. Paul

57. Gezellig restaurant met goede bediening. Heel vriendelijk. De huiswijn was niet echt geweldig... Het eten daarentegen smaakte erg goed. Wel wat grof gesneden allemaal en ook erg veel voor ons doen. De smaken waren goed! Al met al een fijne plek om gezellig te tafelen. Eigenaar was zeer betrokken en vol aandacht. Hier komen we graag nog eens terug.

58. Donderdag weer wezen dineren bij "De Griekse Keuken" in Weert. Komen daar door het jaar regelmatig en het lijkt ons stamrestaurant te zijn. Zeer smakelijk gegeten bij een goede sfeer. Bediening is vriendelijk en beleefd. Niets is teveel of vreemd. Extra bordje voor een kind kan gewoon zoals in Griekenland. Nederlandse restaurants doen daar vaak zeer moeilijk over. Eten was prima, goed gaar, warm en met de juiste smaken. Gaan daar zeker weer naartoe en hopelijk blijft de eigenaar voor kwaliteit gaan. Een absolute aanrader!!

59. Laatste keer dat we hier gegeten hebben. Prijs t.o.v. kwaliteit is erg hoog. Moesten 66 Euro betalen voor 3 kindergerechten, 1 hoofdgerecht, halve liter wijn en 3 frisdrank. Gezellig avondje uit eten is er niet bij als je binnen 5 min. na bestelling al het eten geserveerd krijgt. Friet was halfgaar, veel friet en weinig gyros, mijn dochter had slechts 4 kipnuggets. Bovendien moesten we maar liefst 3 keer naar mayo en ketchup vragen. De rijst die ik bijbestelde toen het eten kwam is nooit gekomen. Nee, wij gaan hier niet meer naartoe.

60. Er goed gegeten en zeer gastvrij ontvangen.
    Het eten is er perfect. Ik ben zelf kok dus denk wel dat ik, weet waar ik over praat.
    Super in een woord. Bedankt team van de Griekse keuken voor een geweldige avond.

61. Bij de Griekse keuken regelmatig eerder gegeten. Was altijd goede prijs/kwaliteitverhouding en echt grieks eten wat vers en zeker geen massabereiding was.
    Helaas is de laatste keer erg tegen gevallen,minimaal voorgerecht en het vispakketje als hoofdgerecht was echt slecht.
    De vis was gepanneerd en gebakken en daarna pas in folie met groenten verpakt en gestoomd,het resultaat was erg droge vis. Jammer, want door zijn verse keuken was het eerder een genot om er te eten. Hopelijk was het eenmalig.

6,3
  62. Laatste keer met kerstmis hier gegeten. Viel erg tegen! Geen a la carte zoals anders, maar keuze uit menu´s. Ossenstaartsoep was geen ossenstaartsoep, kippensoep, niet lekker. Bij het hoofdgerecht alleen een bolletje puree. Gevulde kipfilets zonder saua. Nagerecht tiramisu was werkelijk triest. Twee lange vingers met daarboven op een sliertje slagroom/creme. Lange vingers waren droog. Ijs met slagroom was een waterige bedoening. Ijs met ananas.. 3 stukjes ananas.
    Een enorme tegenvaller!

63. Gezellig, goede ontvangst en lekker eten. Ondanks de drukte altijd goed eten en nette bediening. Komen er regelmatig, ze hebben er tevens een goede uitgebreide kaart. Ga zo door!

64. We zijn gisteravond met z'n vieren wezen eten
    De sfeer was er erg goed ,de eigenaar doet er alles aan om het zijn gasten naar hun zin te maken.
    Het eten is er heerlijk,echt helemaal op zijn Grieks .
    Mijn man is zelf kok van beroep, en ook hij is erg te spreken over het eten.
    Alles lekker vers en goed heet op je bord.
    In een woord een aanrader.
    Ons zullen ze er zeker vaker zien.
    Zeker op 25 november want dit is per toeval onze trouwdatum .

65. Vanavond voor de eerste keer gegeten bij de "Griekse keuken".
    Voorgerecht Kreatosoupa:
    Griekse vleessoep (ossenhaas) met verse groenten, soep goed gevuld, niet op smaak, geen verse groenten maar gewoon uit de diepvries van de sligro. Vlees volgens mij geen ossenhaas, een beetje taai maar vind dit persoonlijk niet erg. Vond het niet een echte Griekse soep.

Hoofdgerecht voor mijn zus;Tiganaki; Ossenhaas en varkenshaas met zoete roomsaus wat ze heel erg lekker vond en voor mij Achtarmas; Ossenhaas en scampi's in pikante tomatensaus met rozemarijn.
    Heel erg lekker op smaak, alleen de 3 scampi's waren gepeld?? maar hoorden niet bij het "karkasje". Hierbij uitleg gevraagd en de eigenaar vertelde dat de mensen dit liever zo gepeld wilden en het ook op de kaart stond. Zwak verhaal want het staat niet zo op de kaart en dan nog, ik vind dit gewoon zonde. Ossenhaas was perfect net zoals de saus.
    Alles werd geserveerd in een pannetje en verder geserveerd met gebakken aardappelen, rijst, wittekoolsalade en tzatziki, ook heel erg lekker.
    Griekse koffie als nagerecht met een cappuccino die niet helemaal goed was.
    Al met al wel lekker gegeten. Ik vond het niet echt Grieks met een iets te hoge prijs voor de hoofdgerechten. Huiswijn en de ouzo was ook goed.
    Gr Bert

66. Al herhaaldelijk bij de Griekse Keuken gegeten en iedere keer naar volle tevredenheid. Wat mij en mijn gasten opvalt is dat de gerechten vers zijn en dat de kaart regelmatig wisselt en dat kom je niet vaak tegen bij een grieks restaurant. Verse groenten, verse kruiden, gebakken aardappeltjes en "vernieuwende" griekse smaken. Je proeft dat gerechten op traditionele wijze zijn gemaakt en dat bijvoorbeeld een aantal vleesgerechten gemarineerd zijn, wat de authentieke smaak ten goede komt. Een grieks restaurant die de griekse keuken op een andere manier op de kaart zet. Niet het standaard borden vol vlees principe maar verfijnder. Kortom een goed restaurant, met een fijne sfeer en goed personeel. Veel succes.

67. Na vele jaren door omstandigheden gewisseld van Grieks restaurant. Vervolgens komen wij bij "de Griekse keuken" terecht. Hier hebben wij ervaren dat echte gastvrijheid nog wel bestaat in de Griekse "restaurantcultuur". We werden vriendelijk ontvangen! Onze vragen m.b.t. Het eten en de menukaart werden naar volledige tevredenheid beantwoord. Het eten de en de wijn waren super! De prijs/kwaliteit is gewoon goed. Wij hebben voorlopig onze stek weer gevonden.

Wij kunnen iedereen restaurant "de Griekse Keuken" aanbevelen! Bezoek en ervaar zelf hoe je voor één avond in Weert kunt zijn, en je toch in Griekenland waant!

Ga zo door.......

68. We zijn nu al meerdere keren hier geweest met vrienden en het eten is en blijft lekker, wat je ook kiest. We zijn er enorm tevreden over en gaan zeker snel weer terug. Een echte aanrader!

69. Helaas van een koude kermis teruggekomen. Zo veelbelovend als het hier staat is het niet. Prijs kwaliteit is veel te hoog. Nou was het vroeger zo dat alle Grieken in Weert dezelfde prijs hadden, alleen was steeds iets anders/lekkerder bij elke Griek.
    Nu is het alleen nog maar een dure griek zonder de kwaliteit ernaar te hebben. De porties zijn gelukkig wel wat kleiner dan de vorige eigenaar maar jammer van de salade bar, die mis ik echt.

3,4
  70. Op 7 januari gegeten bij De Griekse Keuken. Ontvangst en bediening erg vriendelijk. Eten was erg goed. Geen grote borden met veel eten maar mooi geserveerd in verschillende bakjes.

Een echte aanwinst voor Weert.

71. Recentelijk Fotia geflambeerd gegeten. Geweldig! Malse stukken souvlaki, ossenhaas, sousouki, kipfilet en giros. Dit met 2 soorten sausjes er bij. Als nagerecht hadden we griekse yoghurt en baklava. Het is een hele verbetering met wat er eerst zat. Het was een snelle service, prima eten en de prijs/kwaliteit verhouding is zeer zeker goed. Waar kun je nog een ossehaas met rodewijn saus eten van 250 gr. Onder de €20- met warme groenten, aardappeltjes....

72. Dit weekend heerlijk genoten van heerlijke gerechten uit de Griekse keuken. Bij binnenkomst begon de gezellige avond. De eigenaar ontving ons vriendelijk en bracht ons naar onze tafel. Iemand van de bediening nam onze jas aan. Vooraf kregen we een lekker ouzootje.
    Als voorgerecht hadden we met zijn 4en twee gemengde hapjes schotels. Deze schotels lagen vol met allemaal lekkere hapjes die zeer de moeite waard waren.
    Als hoofdgerecht had ik een lamsgerecht uit de oven. Heerlijk mals vlees. Een vriend van mij had konijn. Ook hem was het gerecht zeer goed bevallen. Hij had nog net het botje niet opgegeten. Twee andere vrienden hadden de specialiteit van de kok, wat er ook heerlijk uit zag. Verschillende stukken vlees met lekkere saus en ook nog twee schaaltjes met Griekse specialiteiten, dit alles geserveerd op een warmhoudplaat.
    Echt een aanrader als je een x met zijn tweeën uitgebreid en op je gemak wilt gaan eten.
    Als dessert hadden we allemaal een Griekse specialiteit gekozen. De desserts waren mooi gepresenteerd en smaakten wederom erg lekker. Toen we de rekening vroegen hebben we nog even fijn gepraat met de eigenaar en onze complimenten gegeven. Hij bood ons nog een lekker drankje van het huis aan.
    Al met al een zeer geslaagde avond. Dit restaurant onderscheidt zich van andere Griekse restaurants. Het is exclusiever en er wordt naar mijn gevoel meer aandacht besteed aan de gerechten en aan de klanten.

73. Helaas geen goede ervaring met dit restaurant. We hadden om 18.00u gereserveerd en een voor- en hoofdgerecht besteld. Na het voorgerecht bleven we maar wachten op ons hoofdgerecht. Het was behoorlijk druk maar de tafels om ons heen kregen wél hun eten, ook mensen die later binnen waren gekomen. Na ruim een uur maar eens gevraagd waar het bleef. De eigenaar zei dat het onder de grill stond en er ieder moment aan zou komen. Hij bood ons ter compensatie een drankje van het huis aan maar dit drankje hebben we ook niet gekregen! Na een kwartier (het was inmiddels 20.00u) was ons eten er nog niet en dus besloten we te gaan. De eigenaar hield ons echter tegen en zei dat het er écht ieder moment aan zou komen en haalde ons over om weer te gaan zitten. Na nóg een kwartier (dus ruim een half uur nadat het 'onder de grill' stond) was ons eten er nog niet en zijn we vertrokken. Het was inmiddels 20.15u, dus ruim 2 uur na binnenkomst en nog geen eten gehad....

74. Heerlijk echt Grieks eten, zeer klantvriendelijk en regelmatig nieuwe gerechten. Wat wil je nog meer?

75. We hebben er afgelopen vrijdag met 8 personen gegeten. Het eten was matig, de souvlaki was taai en de giros net shoarma, de bediening ok, prijzen iets hoger dan de gemiddelde Griek in Weert.

Al met al voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Pluspunt: de wijn was lekker, ouzo vooraf gratis van het huis en na het eten een likeurtje van het huis. Het souvlakigerecht hoefde niet betaald te worden.

76. Eindelijk echt lekker Grieks eten in Weert, hier rijd ik graag voor om. Vriendelijke ontvangst, en elk gerecht zijn eigen heerlijke smaak!

77. Uitermate heerlijk gegeten! Grieks eten zoals het bedoeld is! Zeer klantvriendelijke, betrokken eigenaar en fantastisch personeel!

Chapeau!